Hier staat dan weer dat ie naar Wildenrath is gegaan voor aanpassingen aan de software:quote:
Men heeft die foto ook niet meer nodig?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hier staat dan weer dat ie naar Wildenrath is gegaan voor aanpassingen aan de software:
[ afbeelding ]
Nee, wat heb je nog aan die foto als de loc weg is? Dan zie je alleen een spoorlijn, maar zonder materieel eropquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Men heeft die foto ook niet meer nodig?
De foto doet het nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, wat heb je nog aan die foto als de loc weg is? Dan zie je alleen een spoorlijn, maar zonder materieel erop
lekker setje!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer even lekker bezig geweest![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, misschien doe ik dat over een tijdje wel weer eens als ik er genoeg van interessante bestemmingen heb
Ik word botertjegeil van plaatsnamen in sans-serif lettertypes, ik weet ook niet waarom...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer even lekker bezig geweest![]()
[ afbeelding ]
Er zit een snellere deelnemer achter uquote:
Hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zit een snellere deelnemer achter u![]()
Nee, dat is het Stopplaatssein. In het beschaafde deel van de wereld wordt meestal een lamp gebruikt
De watervulpunten en kolenvoorraden staan nog naast het spoor?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hahahier in het oosten des lands zijn we nog niet zover
Nou niet zo nieuwerwets lullen en schiet eens op met het vervangen van dat houten wiel van de koetsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:03 schreef Peter het volgende:
[..]
De watervulpunten en kolenvoorraden staan nog naast het spoor?
Gaaf! Ik zag ook Åndalsnes, ben je daar met de Talent met kantelbak gekomen, door het Raumadal?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja cool heBen er zelf ook best tevreden over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |