Als je maar lang genoeg drukt lukt het vanzelfquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:33 schreef Igen het volgende:
Ik heb wiskunde gestudeerd met een 9,8 voor statistiek en ik kan jullie vertellen dat als je lekker vaak op de knop ramt, dat dan bij elke keer drukken de kans groter wordt dat het meteen daarna groen wordt!
Ik schrijf de software achter die stoplichten, en bij elke keer extra drukken op die knop duurt het 10% langer totdat je stoplicht groen wordtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:33 schreef Igen het volgende:
Ik heb wiskunde gestudeerd met een 9,8 voor statistiek en ik kan jullie vertellen dat als je lekker vaak op de knop ramt, dat dan bij elke keer drukken de kans groter wordt dat het meteen daarna groen wordt!
Ik word er niet wijzer van. Teveel ontwijkende passages.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:59 schreef DriekOplopers het volgende:
IenM reageert uitgebreid op voorstellen Voor Beter OV voor nieuwe vervoerconcessie NS. Lees mee en praat mee: http://www.voorbeterov.nl/120615.php
Inderdaad. Beleefde, vriendelijke brief, maar weinig echte inhoud.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik word er niet wijzer van. Teveel ontwijkende passages.
Konden we maar meeliften via het intranet en ontdekken wat de echte bedoelingen van die melaninetrut zijn...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:32 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Zeer waarschijnlijk wil men op dit moment ook niet zoveel loslaten over de onderhandelingen en de daadwerkelijke uitwerking.
Volgens mij rijden G1206'en en G2000'en toch al heel wat jaartjes rond in NL, en vaak genoeg los. En ineens is er dan zo'n regelquote:>> Co 17:17: vertrek SR 303001 + 1 Fas -> Mrb e.v.
Onderweg naar Amf, de enkele wagen moet meegenomen worden wegens schijnbare detectieproblemen bij G1206 en G2000, de locomotieven mogen niet meer alleen/als LLT rijden.
Beter van niet. Je wilt toch niet depressief worden?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Konden we maar meeliften via het intranet en ontdekken wat de echte bedoelingen van die melaninetrut zijn...
Als je een kans krijgt een corrupte politiek kopstuk helemaal kapot te krijgen, waarom niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beter van niet. Je wilt toch niet depressief worden?
na de verkiezingen is ze wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je een kans krijgt een corrupte politiek kopstuk helemaal kapot te krijgen, waarom niet?
het lijkt mij een optelsom, omdat veel partijen het niet met haar eens zijn en liever die post op een andere manier in willen vullenquote:
Ik denk niet dat ze corrupt is. Maar het spoor interesseert haar geen zier en ze eet uit de hand van Bert Meerstadt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je een kans krijgt een corrupte politiek kopstuk helemaal kapot te krijgen, waarom niet?
Da's een beetje het zelfde als "Ik probeer het weer slecht te laten verklaren".quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef DriekOplopers het volgende:
de nieuwe concessieverlening controversieel te laten verklaren.
Dan mag men er pas na de verkiezingen over stemmen in de kamers en nu geen beslissing nemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef b2py het volgende:
Wat wil je ermee bereiken dat de concessie controversieel verklaard wordt?
Bashir moet eens een kijken naar Zweden. Daar krijgen privévervoerders een deel van de ritten uit te voeren die anders door SJ (lokale spoorwegvervoerder) zou worden uitgevoerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:26 schreef James1988 het volgende:
Als die linkse rakkers (SP, PvdA) hun zin krijgen gaat alles naar NS en worden de FMN-vervoerders het land uitgeschopt. Of we daar nou blij van worden....
Bashir (SP) zei tijdens het overleg waar ik een tijd terug bij was dat ze niet zaten te wachten "op die cowboys van Virgin op de HSL." Toen ik onlangs via Twitter vroeg waarom eigenlijk niet, bleef het stil.
Was het niet zo dat Meerstadt slaafs Den Haag volgde en zijn plannen daarop aanpaste?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze corrupt is. Maar het spoor interesseert haar geen zier en ze eet uit de hand van Bert Meerstadt.
MVBOV heeft getracht, de nieuwe concessieverlening controversieel te laten verklaren. Geen meerderheid voor.
MVBOV hoopt in de volgende regeerperiode op een superminister: http://www.voorbeterov.nl/page3.php
ik denk dat het een wisselwerking was om zo tot een zo gunstig mogelijk pakket voor de NS te kunnen komenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Meerstadt slaafs Den Haag volgde en zijn plannen daarop aanpaste?
Zit men zo ruim in de Traxx-locs? Of is het gewoon voor groot onderhoud?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:50 schreef James1988 het volgende:
Vanaf heden heeft NS Hispeed een locje minder: 186.121 is terug naar Duitsland.
Nee, want dagkaart is niet geldig op het stuk grens t/m Bad Bentheimquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:47 schreef James1988 het volgende:
Ik heb een vraagje, waar de ticketexperts me hier vast wel een antwoord op kunnen geven.
Kaartjes:
- Voor Nederland een dagkaart (geldig tot de grenspunten)
- Meereizende personen hebben ook een dagkaart of een geldige OV-studentenkaart
- Voor Duitsland een Schönes-Wochenende-Ticket
Vanuit Bad Bentheim is het de bedoeling om terug naar Nederland te gaan (en door te reizen naar Amersfoort / Schiphol). Mag dat dan vanaf Bad Bentheim met de IC Berlijn?
De Grensland-Expres dus, voor de duidelijkheid. Op de pimpel werkt het idd niet, theoretisch.quote:
Dat snap ik, maar dat een zwaar object lang uitrolt wist ik ook toen ik 10 was.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:28 schreef James1988 het volgende:
Dat je snel optrekt naar de Vmax van je materieel en baanvak, en dat je waar mogelijk de boel laat uitrollen.
Mij is ooit verteld dat als een Fyra-machinist op de brug over het Hollands Diep de tractie uitschakelt hij nog steeds netjes op tijd in Breda kan binnenkomen. (Mits alle seinen groen zijn en er geen treinen in de weg zitten)
Als je een los kaartje koopt op Bentheim-Oldenzaal Grens mag het wél. Ga je met Syntus is je SWT gewoon geldig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, want dagkaart is niet geldig op het stuk grens t/m Bad Bentheim
OV ook niet in buitenland
SWT is niet geldig in een IC
Het personeel van DB is niet zo moeilijk, maar er zitten soms lastigen tussen. Mij is het al eens gelukt om van Leer naar Bremen met een Niedersachsenticket te reizen in de ICquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Grensland-Expres dus, voor de duidelijkheid. Op de pimpel werkt het idd niet, theoretisch.
Praktisch: Als je een mooi verhaal ophangt over Eisenbahnfreunde in de BordBistro lukt het eigenlijk altijd wel
Het was dat we op iemand anders moesten wachten, anders hadden we in 2007 met een SWT de ICE tot Frankfurt kunnen nemenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Het personeel van DB is niet zo moeilijk, maar er zitten soms lastigen tussen. Mij is het al eens gelukt om van Leer naar Bremen met een Niedersachsenticket te reizen in de IC
Utrechtquote:
Jaloerse kutquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:36 schreef MCH het volgende:
Mooi man, het uurtje sterke verhalen vertellen is aangebroken. Jullie lijken wel wielrenners.
Het houdt je wel iets alerter. Bij ERTMS zie je in principe al 8km van te voren een snelheidsverlaging/remming aan komen. Bij ATB niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:08 schreef James1988 het volgende:
Op wat voor manier is het een verademing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |