ik denk dat het een wisselwerking was om zo tot een zo gunstig mogelijk pakket voor de NS te kunnen komenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Meerstadt slaafs Den Haag volgde en zijn plannen daarop aanpaste?
Zit men zo ruim in de Traxx-locs? Of is het gewoon voor groot onderhoud?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:50 schreef James1988 het volgende:
Vanaf heden heeft NS Hispeed een locje minder: 186.121 is terug naar Duitsland.
Nee, want dagkaart is niet geldig op het stuk grens t/m Bad Bentheimquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:47 schreef James1988 het volgende:
Ik heb een vraagje, waar de ticketexperts me hier vast wel een antwoord op kunnen geven.
Kaartjes:
- Voor Nederland een dagkaart (geldig tot de grenspunten)
- Meereizende personen hebben ook een dagkaart of een geldige OV-studentenkaart
- Voor Duitsland een Schönes-Wochenende-Ticket
Vanuit Bad Bentheim is het de bedoeling om terug naar Nederland te gaan (en door te reizen naar Amersfoort / Schiphol). Mag dat dan vanaf Bad Bentheim met de IC Berlijn?
De Grensland-Expres dus, voor de duidelijkheid. Op de pimpel werkt het idd niet, theoretisch.quote:
Dat snap ik, maar dat een zwaar object lang uitrolt wist ik ook toen ik 10 was.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:28 schreef James1988 het volgende:
Dat je snel optrekt naar de Vmax van je materieel en baanvak, en dat je waar mogelijk de boel laat uitrollen.
Mij is ooit verteld dat als een Fyra-machinist op de brug over het Hollands Diep de tractie uitschakelt hij nog steeds netjes op tijd in Breda kan binnenkomen. (Mits alle seinen groen zijn en er geen treinen in de weg zitten)
Als je een los kaartje koopt op Bentheim-Oldenzaal Grens mag het wél. Ga je met Syntus is je SWT gewoon geldig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, want dagkaart is niet geldig op het stuk grens t/m Bad Bentheim
OV ook niet in buitenland
SWT is niet geldig in een IC
Het personeel van DB is niet zo moeilijk, maar er zitten soms lastigen tussen. Mij is het al eens gelukt om van Leer naar Bremen met een Niedersachsenticket te reizen in de ICquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Grensland-Expres dus, voor de duidelijkheid. Op de pimpel werkt het idd niet, theoretisch.
Praktisch: Als je een mooi verhaal ophangt over Eisenbahnfreunde in de BordBistro lukt het eigenlijk altijd wel
Het was dat we op iemand anders moesten wachten, anders hadden we in 2007 met een SWT de ICE tot Frankfurt kunnen nemenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Het personeel van DB is niet zo moeilijk, maar er zitten soms lastigen tussen. Mij is het al eens gelukt om van Leer naar Bremen met een Niedersachsenticket te reizen in de IC
Utrechtquote:
Jaloerse kutquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:36 schreef MCH het volgende:
Mooi man, het uurtje sterke verhalen vertellen is aangebroken. Jullie lijken wel wielrenners.
Het houdt je wel iets alerter. Bij ERTMS zie je in principe al 8km van te voren een snelheidsverlaging/remming aan komen. Bij ATB niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:08 schreef James1988 het volgende:
Op wat voor manier is het een verademing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |