Ja, dokter. Goed, dokter...quote:
Ik gok op hooikoorts of de nasleep/bijveschijnselen daarvan.quote:Is het wel hooikoorts? Heeft het gisteren niet geregend bij jullie?
Probeer je neus en je buis van Eustachius te legen. Spoelen met zoutoplossing, neusspray.
Als dat deel van de bevolking dan ook eens leert spellen, het is echt om te janken wat ik af en toe onder ogen krijgquote:
Maar afprijzing is toch weer normaal Nederlands?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:11 schreef Etcetera het volgende:
'Prijzing' is echt verengelsing geloof ik he
Iedereen mag uiteraard alles vragen, maar ik heb dan altijd het idee dat het eerder om de kleding gaat dan om de genodigde zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Waarom mag iemand niet vragen of je netjes in pak wil komen? Als je dat niet wil, dan ga je toch niet?
Ik kan me voorstellen dat je met een dresscode een bepaalde sfeer wilt creėren die jij mooi vindt. Ik zie niet in waarom je als gast niet de moeite zou nemen om iemand die sfeer/ aankleding te gunnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen mag uiteraard alles vragen, maar ik heb dan altijd het idee dat het eerder om de kleding gaat dan om de genodigde zelf.
'Moest' in de USA ooit in smoking komen, heb toen keurig een T-shirt met smoking-opdruk aangedaan.
Als je het al kan lezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als dat deel van de bevolking dan ook eens leert spellen, het is echt om te janken wat ik af en toe onder ogen krijg![]()
Ah gadver, dat vind ik zo lelijk. Je bent soms nog zo'n rebellerende puber, hč.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef MadMaster het volgende:
heb toen keurig een T-shirt met smoking-opdruk aangedaan.
Daar schijnt een softwareprogramma voor te bestaan, maar ik weet niet hoe het heet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat vind ik dan weer een leuke uitdaging
Laat ik dan zeggen dat ik niet van dat soort feestjes houd en me in 9 van de 10 keer netjes zal afmelden. Of het moet een gekostumeerd bal zijn of zo, dat soort extreme verkleedpartijen vind ik prima.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je met een dresscode een bepaalde sfeer wilt creėren die jij mooi vindt. Ik zie niet in waarom je als gast niet de moeite zou nemen om iemand die sfeer/ aankleding te gunnen.
En als het nou een bruiloft is waarbij verwacht wordt dat je er netjes uitziet, dus geen All Stars en spijkerbroek?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:24 schreef MadMaster het volgende:
Laat ik dan zeggen dat ik niet van dat soort feestjes houd en me in 9 van de 10 keer netjes zal afmelden. Of het moet een gekostumeerd bal zijn of zo, dat soort extreme verkleedpartijen vind ik prima.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je met een dresscode een bepaalde sfeer wilt creėren die jij mooi vindt. Ik zie niet in waarom je als gast niet de moeite zou nemen om iemand die sfeer/ aankleding te gunnen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah gadver, dat vind ik zo lelijk. Je bent soms nog zo'n rebellerende puber, hč.
Zonder All Stars gaat nog wel, anders dan een spijkerbroek wordt lastig...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
En als het nou een bruiloft is waarbij verwacht wordt dat je er netjes uitziet, dus geen All Stars en spijkerbroek?
Oh, maar een nette, donkere spijkerbroek, nette schoenen en colbert erover is ook mooi.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Zonder All Stars gaat nog wel, anders dan een spijkerbroek wordt lastig...
Kijk, dan kan ik wel aan de verwachting voldoen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar een nette, donkere spijkerbroek, nette schoenen en colbert erover is ook mooi.
Ik begrijp goed wat je zegt, en dat is het ook. Wat _Ophelia onder jouw post schrijft: het is ook de sfeer. En ja, dat kan wel eens overdreven overkomen/zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen mag uiteraard alles vragen, maar ik heb dan altijd het idee dat het eerder om de kleding gaat dan om de genodigde zelf.
quote:'Moest' in de USA ooit in smoking komen, heb toen keurig een T-shirt met smoking-opdruk aangedaan.
2 uur laadtijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk niet dat je Amstelveen-Zeist gaat redden op een lading. Misschien enkele reis wel, maar of je genoeg kan bijladen om ook de terugreis ermee af te leggen...
Driebergseweg 1 in Zeistquote:Gaat het trouwens om het kantoor bij de Laan van Beek & Royen?
Ik begrijp het op zich wel, dat soort vragen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik begrijp goed wat je zegt, en dat is het ook. Wat _Ophelia onder jouw post schrijft: het is ook de sfeer. En ja, dat kan wel eens overdreven overkomen/zijn
Mijn aktie in de USA werd overigens niet gewaardeerd.quote:
Vlakbij die laan dus. Ik heb daar praktisch om de hoek op de basisschool gezetenquote:
Ik denk dat de soep uiteindelijk ook niet zo heet gegeten wordt als je met iets afwijkende kleding verschijnt...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb trouwens ooit een bruiloft in Frankrijk midden in de zomer gehad met als dresscode 'tenue de ville', daar ben ik toen, met ruim 30 graden in de schaduw, toch wat flexibeler mee omgegaan...
Is ook zo hoor, maar er liepen serieus dames rond met in panty, mantelpakje en hoed...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat de soep uiteindelijk ook niet zo heet gegeten wordt als je met iets afwijkende kleding verschijnt...
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Waarom mag iemand niet vragen of je netjes in pak wil komen? Als je dat niet wil, dan ga je toch niet?
Afgeprijsd in elk geval welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar afprijzing is toch weer normaal Nederlands?
Maar vaak niet de dresscode.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar een nette, donkere spijkerbroek, nette schoenen en colbert erover is ook mooi.
Ze hebben het er in SHO over dat Estelle vreemd is gegaan met Van der Vaartquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:44 schreef Etcetera het volgende:
Sterkte MaJo
Enneh: Ruud en Estelle Gullit gaan scheiden
Laat Estelle nou net in de Libelle of Margriet hebben gestaan als vrouw-van met een interview
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:04 schreef Livra het volgende:
Ik hoop op een gate. Waarin Wes en Yo ook verwikkeld raken. En John Ewbank.
Het is vaak ook geen strikte verplichting, maar zoals eerder gezegd, voor de sfeer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:57 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik vraag me wel af de uitnodigende partij zich beseft wat ze vragen aan aan de genodigden.
Ik voel me zeer ongemakkelijk in kostuums/pakken/smokings e.d. en daarom wil ik daar echt niet aan.
Nou ja, je zegt het zelf al.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat de soep uiteindelijk ook niet zo heet gegeten wordt als je met iets afwijkende kleding verschijnt...
Daar geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:27 schreef Soempie het volgende:
Ze hebben het er in SHO over dat Estelle vreemd is gegaan met Van der Vaart
Eens met MM en Soempiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:01 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Wat is nou belangrijker, dat je het kunt vieren met mensen die je leuk/ lief/ tof vindt of kleding.![]()
Eens met MM.
Ik ook niet, maar ik vond die reactie grappig.quote:
Ik ken geen mensen die zoiets zouden doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef wyccie het volgende:
Tenue de ville is natuurlijk te gek met 30 graden, maar dat wil niet zeggen dat je er dan maar in je tanktop en afgeknipte spijkerbroek moet gaan rondlopen.
I second thatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
En bij die vraag moet ik altijd denken aan vrouwen die een of ander sprookjeshuwelijk in gedachten hebben. Met een prins op het witte paard en dat alles perfect moet zijn. Bezorgt me eerlijk gezegd alleen maar stress.
Feestelijk, dan kan je van alles verwachten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I second thatAls ik ga trouwen dan zou ik geen kledingvoorschrift doen. Of misschien 'feestelijk'
Geen oranje broek?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik trek altijd aan waar ik me lekker bij voel. En dat is toch vaak donkere kleding donkerblauw, grijs, zwart... ... of lichte tint grijs. Ik heb bijna geen andere kleuren.
Ik heb nu wel een kobaltblauwe broek.
Ik hou gewoon niet zo van dresscode. Ik vind dat je dan ook vaak mensen op kosten jaagt om aan de dresscode te voldoen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef wyccie het volgende:
Jammer dat er meteen zo negatief gereageerd wordt als er een dresscode is. Je wordt heus niet naar huis gestuurd als je er niet aan voldoet.
Nope, die had ik wel bijna gekocht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen oranje broek?
Ik had bij jou toch wel iets meer kleur verwacht eigenlijk. Nog net geen bloemen in het haar.
Kleding voor een bepaalde dresscode bepaal je nog altijd zelf, je zoekt iets uit in die stijl wat bij je past, en wat je vaker kan dragen. Zo specifiek is dat niet: jurk of rok in die bepaalde lengte, met of zonder panty. Voor mannen is dat inderdaad wel iets lastiger.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:47 schreef Soempie het volgende:
dus ik word er persoonlijk niet blij van als er dan ook nog gezegd wordt: zoek iets heel specifieks in die hoek.
Ze zou ook 10 jaar ouder kunnen zijn. Komt ook omdat ze al zo lang meedraait als voetbalvrouw.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Even op nu.nl gelezen mbt Ruud Gullit...
[ afbeelding ]
Ze lijkt echt ouder dan 33 vind ik.
White tie heb ik niet en ik kan me niet voorstellen dat ik dat zo vaak draag dat het zin heeft om het aan te schaffen. Dus dan zou ik moeten huren, waarbij de kosten voor een avond huren niet heel veel schelen met de kosten voor het aanschaffen van een Spider-Mankostuum. En misschien kan ik met dat Spider-Mankostuum later nog wat leuks doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kleding voor een bepaalde dresscode bepaal je nog altijd zelf, je zoekt iets uit in die stijl wat bij je past, en wat je vaker kan dragen. Zo specifiek is dat niet: jurk of rok in die bepaalde lengte, met of zonder panty. Voor mannen is dat inderdaad wel iets lastiger.
Themafeestjes vind ik dan weer bullshit, je koopt dan onzinkleding, die vaak lastiger te vinden is, en die je ook maar 1 keer draagt. Daarvan vind ik veel meer dat je mensen op onnodige kosten jaagt. En het is zeer waarschijnlijk ook geen kleding waar ik me prettig in voel.
Zou dat zo'n zwaar leven zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze zou ook 10 jaar ouder kunnen zijn. Komt ook omdat ze al zo lang meedraait als voetbalvrouw.
Ja, ik zei al dat het voor mannen lastiger is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
White tie heb ik niet en ik kan me niet voorstellen dat ik dat zo vaak draag dat het zin heeft om het aan te schaffen. Dus dan zou ik moeten huren, waarbij de kosten voor een avond huren niet heel veel schelen met de kosten voor het aanschaffen van een Spider-Mankostuum. En misschien kan ik met dat Spider-Mankostuum later nog wat leuks doen
Zware tassen, ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Zou dat zo'n zwaar leven zijn?Al die voetbalvrouwen zien er wel een beetje hetzelfde uit..
In mijn leven tot nu toe heb ik geloof ik een keer naar een feest kunnen gaan waarbij white tie de dresscode was. Als ik dat gemiddelde aanhoud heb ik drie keer zo'n pak nodig voor ik in mijn kist lig. Een Spider-Mankostuum daarentegen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik zei al dat het voor mannen lastiger is.
Maar in het algemeen is het wel zo dat de meeste mannen vaker een white tie-pak kunnen dragen dan een Spider-mankostuum.![]()
Ik heb gewoon het gevoel dat heel veel mensen gelijk al zoiets hebben van 'Bah,er is een code, ik moet dit, moet dat, wil ik niet, weeeeh.' Zelf heb ik dat eerder met themafeestjes, waarom moet iedereen zo gek gekleed, is het niet leuk genoeg als iedereen als zichzelf komt? Waarom zou ik daar geld aan moeten uitgeven?
[..]
Zware tassen, ja.
't Blijft een forum he.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef iamredleader het volgende:
Wat een discussie over kleding/dresscode
Dat vind ik sowieso wel een ontzettende grote belangrijke niet te onderschatten voorwaardequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso wel een ontzettende grote belangrijke niet te onderschatten voorwaarde
Mwah, dat hangt een beetje van de persoon af. En voordat C4 of een ander om pics gaat roepen: neequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Dat vind ik sowieso wel een ontzettende grote belangrijke niet te onderschatten voorwaarde
Ik zou als ik zo'n dresscode zou vragen, er ook rekening mee houden dat sommigen inderdaad niet graag in rok of jurk verschijnen. Als je dan op de bruiloft ziet dat iemand geen rok aanheeft, maar wel een net broekpak of iets dergelijks, dan is dat ook heel fijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:08 schreef Soempie het volgende:
wyccie, ik draag nooit een jurk of rok en voel me daar ook nooit prettig in.![]()
Dat is het ook vooral.quote:Wiebel vond een dresscode juist wel handig, zodat hij weet wat er verwacht wordt.
Het zal een demente oom/tante of opa/oma zijn die zich niet aan deze dresscode wil houden. Dat moeten we toch niet willen met z'n allen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwah, dat hangt een beetje van de persoon af. En voordat C4 of een ander om pics gaat roepen: nee![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die zoiets zouden doen.Iedereen gaat gewoon netjes gekleed.
En bij die vraag moet ik altijd denken aan vrouwen die een of ander sprookjeshuwelijk in gedachten hebben. Met een prins op het witte paard en dat alles perfect moet zijn. Bezorgt me eerlijk gezegd alleen maar stress.
En zo hebben we allemaal onze aversies...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gewoon het gevoel dat heel veel mensen gelijk al zoiets hebben van 'Bah,er is een code, ik moet dit, moet dat, wil ik niet, weeeeh.' Zelf heb ik dat eerder met themafeestjes, waarom moet iedereen zo gek gekleed, is het niet leuk genoeg als iedereen als zichzelf komt? Waarom zou ik daar geld aan moeten uitgeven?
Klopt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo hebben we allemaal onze aversie's...
Klopt niet, bedoel je. Het is aversies.quote:
Dat leek me dan weer een open deur. Maar het klopt wat je zegt. En wat ik bedoelde klopte ookquote:
Spider-Man is ook helemaal niets voor jou. Wat dacht je van een Catwoman-pakje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik ben dan gewoon zo'n saaie muts die liever netjes gekleed naar een bruiloft gaat dan verkleed als Spider-man naar een themafeest.
[..]
Klopt niet, bedoel je. Het is aversies.
Ja, taalnazi, daar was ik zelf ook al achter gekomen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik ben dan gewoon zo'n saaie muts die liever netjes gekleed naar een bruiloft gaat dan verkleed als Spider-man naar een themafeest.
[..]
Klopt niet, bedoel je. Het is aversies.
Een week lijkt me wat lang, een paar dagen net te doen...quote:Is bungalowpark Duinrell leuk om een week te vertoeven??
We willen ook wel wat dagtochtjes maken hoor. O.a. Amsterdam staat op de agenda.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een week lijkt me wat lang, een paar dagen net te doen...
Vrienden van me waren er in januari naar toe, want dat was vet goedkoop. Bij terugkomst zeiden ze dat ze heel goed begrepen waarom het zo goedkoop was.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een week lijkt me wat lang, een paar dagen net te doen...
Okay, geen aanrader dus. Het gaat ons trouwens niet speciaal om tikibad of attractiepark.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrienden van me waren er in januari naar toe, want dat was vet goedkoop. Bij terugkomst zeiden ze dat ze heel goed begrepen waarom het zo goedkoop was.
Verder is het wel aardig, beetje familiepretpark. Botsauto's, draaimolen, achtbaantje, dat soort werk. De rodelbaan is wel heel tof, de Splash en Waterspin kan ik me ook wel mee vermaken. Aqua Shute is wel geinig maar zo'n gedoe met je vlot naar boven slepen en de nieuwe achtbaan lijkt me wel leuk maar ben ik nog niet in geweestquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:27 schreef Soempie het volgende:
Het tikibad is gaaf. Verder ken ik Duinrell niet.
Mezelf in zo'n latexpakje wurmen? Nee, dank je.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Spider-Man is ook helemaal niets voor jou. Wat dacht je van een Catwoman-pakje?
Ik houd je scherp.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Ja, taalnazi, daar was ik zelf ook al achter gekomen...
Ik heb zelf nooit in zo'n huisje gezeten, dus kan niet uit eerste hand zeggen of het wat is of niet. Maar als je naast Duinrell nog meer in de buurt wilt gaan doen is het misschien niet eens zo'n slechte keus.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, geen aanrader dus. Het gaat ons trouwens niet speciaal om tikibad of attractiepark.
De duingalow ziet er op zich wel mooi uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit in zo'n huisje gezeten, dus kan niet uit eerste hand zeggen of het wat is of niet. Maar als je naast Duinrell nog meer in de buurt wilt gaan doen is het misschien niet eens zo'n slechte keus.
Je hebt me op een idee gebracht!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mezelf in zo'n latexpakje wurmen? Nee, dank je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blik.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:34 schreef wyccie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blik.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
in welke periode?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We willen ook wel wat dagtochtjes maken hoor. O.a. Amsterdam staat op de agenda.
Ik zoek eigenlijk een leuk bungalowpark met o.a. overdekt (tropisch) zwembad en speeltuin. Voetbalveldje of tafeltennistafel zou ook fijn zijn. In Zuid-Holland of Noord-Holland.
Center Parcs Zandvoort valt vooralsnog af, is veel te duur.
Jouw vrouw, mijn vrouw?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in welke periode?
een week van huis ruilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blik.![]()
nee dat dan weer nietquote:
Even over bungalows. Walibi Flevo (of hoe het tegenwoordig ook heet) heeft ook een bungalowparkje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit in zo'n huisje gezeten, dus kan niet uit eerste hand zeggen of het wat is of niet. Maar als je naast Duinrell nog meer in de buurt wilt gaan doen is het misschien niet eens zo'n slechte keus.
eind juli!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in welke periode?
een week van huis ruilen?
Natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
eind juli!
Haha. Is het wel kindvriendelijk?
Laat Vriend het maar niet zien![]()
Dat is prima datum! Wij zoeken rond 27 of 30 juli.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Natuurlijk
Maar wij hebben pas vanaf de 28e vakantie.
Nog niet, geen tijd gehad. Misschien verras ik hem dit weekend met kaartjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is hij al naar Prometheus geweest?
hebben ze een fout gemaakt of is je salaris laag?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:14 schreef Etcetera het volgende:
Als ik naga dat ik én overuren én 2 weken reiskostenvergoeding zou krijgen van Randstad deze week, dan vind ik dat ik weinig loon heb gekregensalarisstrookje is nog niet beschikbaar, maar ben benieuwd wat ze daarvan gemaakt hebben.
Vorige week had ik een foutje gemaakt met wat dingen doorgeven, en kreeg ik zo'n 360 euro, nu verwachtte ik meer omdat ik dus 2x reiskostenvergoeding + overuren zou moeten ontvangen. Of het is belasting wat eraf gaat vanwege de overuren...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hebben ze een fout gemaakt of is je salaris laag?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En Nem, don't get me wrong, ik weet heus wel dat ik een goeie kont heb
En dan gaat het dus om kleine zelfstandige gamedevelopersquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:56 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt spellen kopen voor een bedrag dat je zelf bepaalt. Als je het gemiddelde bedrag betaald of meer dan dat, krijg je er extra spellen bij. Oh en ook soundtracks.
En daarna kun je ook nog aangeven hoe het bedrag dat jij voor die spellen over hebt, wordt verdeeld onder de developers, een goed doel of aan HumbleBundle.
Ik snap niet waaromquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef wyccie het volgende:
Daar past dit wel bij, Etcie.
[ afbeelding ]
Ik heb nu Psychonautsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan gaat het dus om kleine zelfstandige gamedevelopers![]()
Ik heb een aantal van die spellen via Steam, zitten erg leuke bij!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef wyccie het volgende:
Daar past dit wel bij, Etcie.
[ afbeelding ]
Het was gewoon een excuus om dat te posten.quote:
Het is alleen een TIA als de uitvalsverschijnselen binnen 24 uur wegtrekken, anders is het een CVA. Het kan zijn dat het nog wel verder bijtrekt, maar het kan ook zijn dat er restverschijnselen blijven.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:16 schreef MaJo het volgende:
Net bij mijn vader geweest en het gaat aardig met hem. Wel heeft hij nog last van uitval rechts, hij kan nog niet lopen en zijn arm gebruiken. Sinds gisteravond zit er geen verandering in dus dat is wel minder maar als het goed is trekt het nog bij. Weet jij daar meer van wyccie?
Ik vind het geen smakelijk hapjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ruud en Estelle G's huwelijk is kennelijk gestrand vanwege deze meneer:
https://www.google.com/se(...)fXT_uDMoOW2AW8mb2gCg
kan ik haar niet helemaal kwalijk nemen...
I second thatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het geen smakelijk hapjeEn misschien denk ik teveel in stereotypes maar op intellectueel vlak verwacht ik er ook weinig van...
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef wyccie het volgende:
MaJo, wil je, als je weer uit de stress over je vader bent, alsjeblieft stoppen met roken?
ik heb een aparte smaakquote:
Wie zegt dat jij zoet niet proeft zoals ik zuur proef?quote:
Maar dan heb je het over smaakbeleving en niet de smaak an sich. Volgens mij is redelijk objectief vast te stellen dat honing zoet is en azijn zuur. (ik kan er uiteraard naast zitten...)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij zoet niet proeft zoals ik zuur proef?
maar er is een grijs gebied tussen zoet en zuur waar de een het als zoet zal beoordelen en een ander als zuurquote:
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, in hoeverre je objectief vast kan stellen of iets zoet of zuur is. Ga ik binnenkort eens naar kijken...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar er is een grijs gebied tussen zoet en zuur waar de een het als zoet zal beoordelen en een ander als zuur
maar als het over een zure smaak gaat is het met suiker er bij een andere ervaring...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:52 schreef ß het volgende:
Zuur is makkelijk. Dan hoef je alleen de pH waarde te meten.
Dat vraag ik me af met kleuren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, in hoeverre je objectief vast kan stellen of iets zoet of zuur is. Ga ik binnenkort eens naar kijken...
dat doen mannen dan weer niet, die zien er niet zo veelquote:
Bedoel je dan de beleving van kleur, dus hoe mensen de kleur zien of het objectief vaststellen om welke kleur het gaat?quote:
Hadden we hier een tijd terug niet een AKQ Award die vernoemd was naar die persoon?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ruud en Estelle G's huwelijk is kennelijk gestrand vanwege deze meneer:
https://www.google.com/se(...)fXT_uDMoOW2AW8mb2gCg
kan ik haar niet helemaal kwalijk nemen...
Andy toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hadden we hier een tijd terug niet een AKQ Award die vernoemd was naar die persoon?
nu je het zegtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hadden we hier een tijd terug niet een AKQ Award die vernoemd was naar die persoon?
Bronquote:Nooit eerder won Oranje op woensdag in het jaar van de draak na een priemgetal aan doelpunten
Nederland speelt morgen voor de eerste keer in de geschiedenis op een woensdag in de tweede poulewedstrijd tegen een land waarvan alle elf spelers in het basisteam een andere voorletter hebben, tijdens een EK waarvan 1 van de gastlanden twee dagen eerder van een Scandinavisch land wist te winnen.
Nederland wist in vergelijkbare omstandigheden nooit eerder te winnen, maar verloor ook nooit, en liet zich eveneens niet tot een gelijkspel verleiden (zie grafiek in het groot). “Wat dat betreft wordt het een unieke wedstrijd natuurlijk,” aldus Johan Derksen, “Maar je moet zulke dingen niet onderschatten. Neem de kwalificatie in 2004. Eerst gewonnen met 3-0 gewonnen van Wit-Rusland toen het regende en de tegenstander met een oneven aantal assists in oefenwedstrijden aantrad, toen 1-1 gelijk tegen Tsjechie op dezelfde dag als een tragische zelfmoordaanslag in Najaf, daarna weer 2-0 winst tegen Wit-Rusland bijna tegelijkertijd met het optreden van Anouk op de eerste dag van Pinkpop. Een prachtige reeks. Tijdens dit EK is het bijna alsof van Marwijk de lessen van toen vergeten is.”
Fans zien het rooskleuriger in. Ben Elker (32), data-analist te Bilthoven, licht toe: “Het Nederlands elftal maakte tijdens de kwalificatie 37 doelpunten, een priemgetal. Nu spelen we tegen Duitsland, die in diezelfde kwalificatie zeven doelpunten tegen kreeg: Ook een priemgetal. En wanneer gebeurde dat de vorige keer? Precies, in ‘88.”
Jan van Halst is er niet gerust op. “Je ziet dat Nederland het vaak lastig heeft als ze in dezelfde tijdzone spelen tegen een team waar minder dan 3 tegenstanders in maart jarig zijn. Dat zag je 1998 tegen Braziliė al. Dan houden ze het tot de penalties vol, maar dan is het einde verhaal. Bovendien wist Nederland nooit te winnen op een woensdag waarop de palingvangst lager is dan het jaarlijkse gemiddelde sinds 1962. Aan de andere kant, Oranje verloor ook nog nooit in het Jaar van de Draak, dus wat dat betreft…” Van Marwijk neemt de inzichten vol vertrouwen mee. “Cijfers liegen niet’, aldus de bondscoach.
Mijn vader heeft 7 jaar geleden ook een TIA gehad en toen trok het allemaal weer snel weg, hij heeft toen ook niet echt hoeven revalideren. Het bestaan van een CVA was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was gewoon een excuus om dat te posten.
[..]
Het is alleen een TIA als de uitvalsverschijnselen binnen 24 uur wegtrekken, anders is het een CVA. Het kan zijn dat het nog wel verder bijtrekt, maar het kan ook zijn dat er restverschijnselen blijven.
Je kunt van tevoren niet echt zeggen dat het een TIA is. Wilde ik je gisteren niet zeggen, omdat ik ook hoopte dat het snel bijtrok.![]()
Hij heeft zijn taalbegrip en spraak nog en is redelijk fit? Dan is het belangrijk om zo snel mogelijk te beginnen met het trainen van zijn arm en been. Hoe eerder hij begint, hoe beter het resultaat is, maar ik weet ook dat te veel oefenen erg belastend kan zijn.
MaJo, wil je, als je weer uit de stress over je vader bent, alsjeblieft stoppen met roken?
Misschien hebben ze op de scan gezien dat er geen infarcten zijn? Maar ja, hij zit nu wel met die klachten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:00 schreef MaJo het volgende:
Het bestaan van een CVA was ik alweer vergetenin het ziekenhuis hebben ze het steeds over een TIA
Wel vreemd want het is bijna 24 uur geleden gebeurd.
Gelukkig. Hij zal waarschijnlijk wel erg moe zijn, maar probeer goed met hem te oefenen. De logopedist zou toch ook moeten zijn ingeschakeld?quote:Hij heeft nog steeds verlammingsverschijnselen in zijn gezicht en heeft wat moeite met praten.
Puur fysiek trouwens, hij is niet echt in de war ofzo.
Heel goed voornemen, en ik weet zeker dat het je nu ook echt wel gaat lukken.quote:Wat het roken betreft: daar ben ik al steeds meer klaar mee. Vooral ook door het gedoe met mijn broer en zijn longenik wilde altijd stoppen voor mijn 30e dus ik heb nog 4 weken
Gekker nog: ze kunnen op de scan helemaal niks zien, alleen de vorige TIA? Daarom denken ze dat het niet iets groots is denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze op de scan gezien dat er geen infarcten zijn? Maar ja, hij zit nu wel met die klachten.
Hij is inderdaad erg moe. Voor zover ik weet is er geen logopedist ingeschakeld.quote:Gelukkig. Hij zal waarschijnlijk wel erg moe zijn, maar probeer goed met hem te oefenen. De logopedist zou toch ook moeten zijn ingeschakeld?
het gaat me ook lukkenquote:Heel goed voornemen, en ik weet zeker dat het je nu ook echt wel gaat lukken.![]()
Heb je bij eerdere pogingen je huisarts ingeschakeld? Zo niet, dan moet je dat nu doen. Maak een afspraak, vertel hem hoe het zit, waarom je wilt stoppen, wat je motivatie is, wat je zwakke momenten zijn, wat je van hem verwacht. En zet de hulp van de omgeving in.
Des te meer reden om samen te stoppen. Elkaar helpen en motiveren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:23 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde net vragen of G ook rookt. Lijkt me heel moeilijk om dan te stoppen, het vol te houden.
Oh, dat had ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:20 schreef MaJo het volgende:
en niet van plan is om binnenkort te stoppen
Ja, maar dan moet G wel willen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Des te meer reden om samen te stoppen. Elkaar helpen en motiveren.
Duh, het is niet voor niks een verslaving.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:31 schreef MaJo het volgende:
we zijn eerder samen gestopt maar dat vond hij maar niks
Dacht ik ook. En misschien is het wel goed om het dan aan al je vrienden te vertellen en vragen of ze je erbij willen helpen?quote:Ik denk dat mijn verjaardag wel een mooi moment is om te stoppende dag erna dan hč
Dat ik het als grote aankondiging doe? Dat is wel een ideequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Duh, het is niet voor niks een verslaving.
[..]
Dacht ik ook. En misschien is het wel goed om het dan aan al je vrienden te vertellen en vragen of ze je erbij willen helpen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:38 schreef MaJo het volgende:
Dat ik het als grote aankondiging doe? Dat is wel een ideedan weet iedereen het gelijk en kan ik niet meer terug!
Niet zo erg als jij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef Soempie het volgende:
Vergeten jullie ook weleens hoe oud je bent?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Niet zo erg als jij.
Maar toen ik vanmiddag in de douche stond wist ik niet meer of ik me al had ingezeept.
De laatste tijd niet omdat iedereen me met mijn neus op de feiten drukt dat ik 30 wordquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef Soempie het volgende:
Vergeten jullie ook weleens hoe oud je bent?
Ik zat net gewoon een paar seconden te twijfelen tussen 27 en 29.![]()
Ik dacht: als MaJo stopt met roken met haar 30e verjaardag, dan ga ik 20 kg afvallen voor m'n 30e verjaardag. Daarna dacht ik: kan makkelijk, ik heb nog 3 jaar! Maar dat is er dus maar 1.
Ja maar, hallo! Als je 20 kilo afvalt, ben je wel 20 kilo afgevallen! Weet je wel hoeveel en hoe knap dat is?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:42 schreef Soempie het volgende:
Potver, als ik 20 kg afval ben ik nog steeds te zwaar.
*zucht*
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, en C4 moet voortaan maar alleen saffies doen, buiten, in de kou, als het regent.
En maar 20 weken werk!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja maar, hallo! Als je 20 kilo afvalt, ben je wel 20 kilo afgevallen! Weet je wel hoeveel en hoe knap dat is?![]()
Per kilo afvallen ben je al weer een stap dichterbij gezond zijn.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja maar, hallo! Als je 20 kilo afvalt, ben je wel 20 kilo afgevallen! Weet je wel hoeveel en hoe knap dat is?![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jij rookt toch niet? En je bent niet veel te zwaar? Of moet ik nu alweer m'n beeld bijstellen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef wyccie het volgende:
En respect voor een ieder die kan stoppen met roken en kan afvallen. Dat sowieso, altijd.
Ik heb die discipline namelijk niet.
Jij bent nooit begonnen met roken, dat is nog veel beter dan ermee stoppen!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef wyccie het volgende:
En respect voor een ieder die kan stoppen met roken en kan afvallen. Dat sowieso, altijd.
Maar je bent altijd een gelegenheidsroker geweest toch? Dan is er ook geen sprake van verslaving en is stoppen ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef iamredleader het volgende:
- gestopt met roken, heeeeel sporadisch nog een peukie opgestoken, geen behoefte meer.
- moet nog wel een kilootje of 4/5 afvallen of iets fitter worden
- nu echt bedtijdzat nog een dossier voor morgen voor te bereiden.
Nee, gelukkig rook ik niet en nooit ook maar enige behoefte gehad, anders was het wel heel zwaar geweest.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef Soempie het volgende:
Jamaar, jamaar, jij rookt toch niet? En je bent niet veel te zwaar? Of moet ik nu alweer m'n beeld bijstellen?
Wel beter, maar niet zo knap.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef MaJo het volgende:
Jij bent nooit begonnen met roken, dat is nog veel beter dan ermee stoppen!!
Ik heb geen weegschaal in huis, maar denk dat dat voor mij ook opgaatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:42 schreef Soempie het volgende:
Potver, als ik 20 kg afval ben ik nog steeds te zwaar.
*zucht*
Ik probeer niet actief af te vallen, dus mij maakt het niet uitquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet juist weer aankomenAls ik te veel ben afgevallen mąg ik de operatie niet eens. En net terug van doktersbezoek en er is weer wat af
Maar ik mag gelukkig weer meer eten!
Sorry jongens, dit helpt jullie natuurlijk niks
Mijn buik is er nog niet klaar voor, kennelijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:33 schreef MaJo het volgende:
Hoezo mag je bepaalde dingen dan niet eten PS?
Ik ga lekker tukken
30 is een mooie leeftijd, helemaal niets mis mee. Nog jong zat, maar ook oud genoeg om serieus genomen te worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
De laatste tijd niet omdat iedereen me met mijn neus op de feiten drukt dat ik 30 word
Dat klopt.quote:maar ik herken het wel ja, hoe ouder je wordt hoe minder belangrijk die leeftijd is
Nopequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef MaJo het volgende:
Maar je bent altijd een gelegenheidsroker geweest toch? Dan is er ook geen sprake van verslaving en is stoppen ook niet zo moeilijk
Mjah, zonder pics kan ik niet zoveel zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef wyccie het volgende:
Nee, gelukkig rook ik niet en nooit ook maar enige behoefte gehad, anders was het wel heel zwaar geweest.
Ik heb een gezond gewicht, maar iedereen zegt altijd dat ik slank ben terwijl dat niet zo is. Wat heb ik een hekel aan dat politiek correcte gelieg. Gisteren ontdekte ik dat mijn triceps ook een groot deel vet was.![]()
En het zou helemaal geen probleem zijn als ik normale verhoudingen had.
Hier zijn dat de kidsquote:Op woensdag 13 juni 2012 05:25 schreef Cobra4 het volgende:
Wat maken die vogels weer een herrie.
Mogguh.
heerlijk muziekje om bij wakker te wordenquote:
Kijk, een fan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 06:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heerlijk muziekje om bij wakker te worden
Haha, ok.quote:Op woensdag 13 juni 2012 06:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry je teleur te moeten stellen EM, maar het is niet mijn favoriete muziek en zeker niet op de vroege morgen
Als ik ooit dik word, ben ik gedoemd om dat voor altijd te blijven. Ik heb écht geen disciplinequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef wyccie het volgende:
Die zijn zó lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog Sunny crackers van de Lidl!![]()
[ afbeelding ]![]()
Er zit wel suiker in, maar nog altijd beter dan het Bifiworstje dat ik ook opgegeten heb, of een pak snoep.
Ik vind het zielig.quote:
Nah, soms. Met leren wel (vaak) ja, met eten, sporten en anderszins voor mezelf zorgen totaal nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het zielig.![]()
B. heb je geen discipline? Ik had juist van jou gedacht dat je dat wel hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Discipline... is dat te koop??
Ik hoop het, ik heb ook een portie nodig namelijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Discipline... is dat te koop??
Misschien eens een advertentie gezocht zetten op Marktplaats?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik heb ook een portie nodig namelijk
En hij is ook "Papa van het jaar" geworden.quote:
Leuk programma lijkt me, jammer dat Gerard Ekdom het presenteert. Ik vind hem op tv echt niet goed/leuk. Op radio gaat het wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
http://avro.nl/effeekdom/indeshow/tvprogramma.aspx
Voor jou komt het helemaal goed. Jij kan aan het eind van het jaar bij Giel voor het raam gaan staan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk programma lijkt me, jammer dat Gerard Ekdom het presenteert. Ik vind hem op tv echt niet goed/leuk. Op radio gaat het wel.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor jou komt het helemaal goed. Jij kan aan het eind van het jaar bij Giel voor het raam gaan staan.
Stenders zal dan eerst bij Powned weg moeten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
En hopelijk Timur
Rob Stenders ga ik maar niet van uit
![]()
Eens.quote:Maar het is wel goed dat er weer een leuk/goed muziekprogramma op tv komt.Dat is er veel te weinig.
![]()
Ik eet ze ook altijd gewoon zo op.quote:
Ze wordt vast niet geslagen.quote:
Heel schattig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:07 schreef wyccie het volgende:
Ze wordt vast niet geslagen.Ik vind het zo'n schattig meisje.
quote:
quote:
Ik wou niet meedoenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En hij is ook "Papa van het jaar" geworden.
Ik wel. Maar dat mocht niet.quote:
Precies... en dat gaat niet gebeuren, denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stenders zal dan eerst bij Powned weg moeten.
[..]
Ben benieuwd of dit wat is.quote:Eens.
Ik zou het na je uren doen. En daar dan overuren voor schrijvenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef Etcetera het volgende:
Mijn loonstrookprobleem is opgelostze zijn reiskosten vergeten en overuren doen ze niet via mail blijkbaar, dus die ga ik deze week gewoon nog een keer opgeven (in de uren zelf
)
Mooi dat het de goede kant op gaat met die ouwe taaie van jequote:Op woensdag 13 juni 2012 15:03 schreef MaJo het volgende:
Even een update hier, ik ga zo weer naar het ziekenhuis. Mijn vader heeft inderdaad een CVA gehad, een beroerte en dat is een slagje erger dan een TIA. Wel ziet het er goed uit, praten gaat alweer beter en hij kan ook weer een beetje lopen. Het gaat dus wel de goede kant op
Als alles goed gaat kan hij vrijdag naar huis
Taai is die ouwe zekerquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooi dat het de goede kant op gaat met die ouwe taaie van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speler in kwestie heet Jetro Willems.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik gok dat dit een oud en een nieuw shirt zijn met een gephotoshopte voetballer?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef Whiteguy het volgende:
Vanavond in de basis, Retro Willems
[ afbeelding ]Z'n broer is wel aardig bekend geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Wat fijn dat het de goede kant op gaat!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:03 schreef MaJo het volgende:
Even een update hier, ik ga zo weer naar het ziekenhuis. Mijn vader heeft inderdaad een CVA gehad, een beroerte en dat is een slagje erger dan een TIA. Wel ziet het er goed uit, praten gaat alweer beter en hij kan ook weer een beetje lopen. Het gaat dus wel de goede kant op
Als alles goed gaat kan hij vrijdag naar huis
Dat wel, jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
Je dag is in ieder geval voorbij gevlogen!!
Nu al? De wedstrijd begint pas om 20:45 uur.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iedereen zit al klaar voor de tv, toch?
Welke wedstrijd? Mis ik iets?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:40 schreef Diaan73 het volgende:
Nu al? De wedstrijd begint pas om 20:45 uur.
wat een onzin lijkt me... de meeste mensen zijn wel voor 20:30 uur thuis toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stond ergens in de krant. De spits zou vroeg zijn want iedreen moest op tijd naar huis om toch vooral maar niets te missen.....
moet je die als oranjefan ook al bekijken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:56 schreef Whiteguy het volgende:
Op zich is er nog wel een ander relevant potje om 18:00...
Dat dus...quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
moet je die als oranjefan ook al bekijken?
jij bent toch Friezin tegenwoordig, dan wil je je daar toch van afscheiden?quote:
Ze gaat die drang van de Friezen door infiltratie vernietigen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij bent toch Friezin tegenwoordig, dan wil je je daar toch van afscheiden?
pas maar op, straks blijkt ze een dubbelspion te zijn. als dat zo is noemen we haar Mata Hari 2quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze gaat die drang van de Friezen door infiltratie vernietigen.
En ik hoop dat Etcie niet tegen de muur hoeft te staan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
pas maar op, straks blijkt ze een dubbelspion te zijn. als dat zo is noemen we haar Mata Hari 2
(gaat niet helemaal op, want die kwam uit Leeuwarden)
Om 18.00 uur speelt Denemarken tegen Portugal.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat een onzin lijkt me... de meeste mensen zijn wel voor 20:30 uur thuis toch?
daar heb je ook een puntquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik hoop dat Etcie niet tegen de muur hoeft te staan.
ik dacht, laat ik eens op modder googelen. Het eerste plaatje als je bij afbeeldingen kijkt...quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik dacht, laat ik eens op modder googelen. Het eerste plaatje als je bij afbeeldingen kijkt...
(niet het eerste waar ik aan dacht)
Hier ook, ik denk dat er vanavond niemand meer belt... en ik moet nog tot 20:00quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
Het is hier erg rustig... het lijkt wel of bijna iedereen al op vakantie is. Dag schiet zo niet echt op.
Lekker toch? Bakje thee erbij en tussen de telefoontjes door wat beppen met de collega's naast je. Voor een keer is het niet zo ergquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier ook, ik denk dat er vanavond niemand meer belt... en ik moet nog tot 20:00
Pfff, echt geen idee, ik koop sinds Adidas de kleding met die 3 strepen levert geen shirts meer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:40 schreef Diaan73 het volgende:
EVEN EEN VRAAG VOOR MADMASTER!!
Vallen de wedstrijdshirts van Ajax groot of klein uit? Ik twijfel tussen een XL of een XXL voor Peace!
Wat is je nummer, dan bel ik wel even...quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier ook, ik denk dat er vanavond niemand meer belt... en ik moet nog tot 20:00
Maar dat heeft op zich niets met Nederland te maken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om 18.00 uur speelt Denemarken tegen Portugal.
Jij draagt alleen Adidas Originals? Is wel veel mooier inderdaad.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff, echt geen idee, ik koop sinds Adidas de kleding met die 3 strepen levert geen shirts meer.
Maar denk dat XL voor Peaceman voldoende is.
Van Umbro heb ik diverse shirts in XL en XXL en ik ben iets forser dan Peaceman...
Jawel:quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar dat heeft op zich niets met Nederland te maken.
Thnx MM! Ze leken me zo klein uitvallen.
Na deze wedstrijd aub.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Die Ronaldo hč,met z'n arrogant jankkop, kan iemand hem even een rotschop geven? Gewoon, omdat het kan.
Nee, deze wedstrijd, uit frustratie omdat Denemarken verliestquote:
Dat snap ik wel. Maar ik denk dat het merendeel oranjefans alleen naar het Nederlands elftal kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:16 schreef ß het volgende:
[..]
Jawel:
De verschillende scenario's:
Portugal wint van Denemarken
Als Nederland wint van Duitsland, staan alle teams weer gelijk, en is een gelijkspel tegen Portugal waarschijnlijk voldoende, afhankelijk van doelsaldo.
Als Nederland gelijkspeelt tegen Duitsland, moet het winnen van Portugal. Bovendien kan Nederland er dan alsnog uitvliegen, als Duitsland en Denemarken een 'salonremise' overeenkomen.
Als Nederland verliest van Duitsland, is nog niet alle hoop verloren. Als Nederland namelijk wint van Portugal, en Duitsland verslaat in de laatste wedstrijd Denemarken, staat Oranje gedeeld tweede. Nederland, Denemarken, en Portugal hebben dan allemaal drie punten. Het team met het beste 'onderlinge doelsaldo' gaat dan door. Het is dan dus belangrijk dat Portugal met een kleine marge de Denen verslaat, en Nederland ruim wint van Portugal.
Portugal speelt gelijk tegen Denemarken
Als Nederland wint van Duitsland, is het sowieso door bij een overwinning op Portugal. Speelt Oranje daarna gelijk tegen Portugal, dan vliegt Oranje er alleen uit als de Duitsers winnen van Denemarken.
Als Nederland gelijkspeelt tegen Duitsland, moet het winnen van Portugal. Bovendien kan Nederland er dan alsnog uitvliegen, als Duitsland en Denemarken een 'salonremise' overeenkomen. Ook als Duitsland van Denemarken wint, ligt Nederland eruit. Oranje moet in dit scenario dus hopen op een overwinning van Denemarken op Duitsland.
Als Nederland van Duitsland verliest, is het uitgeschakeld.
Denemarken wint van Portugal
Als Nederland wint van Duitsland, dan moet Oranje van Portugal winnen om zeker te zijn van de kwartfinale. Speelt Nederland de laatste wedstrijd namelijk gelijk, dan moet Denemarken Duitsland verslaan.
Als Nederland gelijkspeelt tegen Duitsland, dan moet het winnen van Portugal. Bovendien moet Denemarken dan winnen van Duitsland, en moet Nederland een beter doelsaldo hebben dan de Denen. Ook in dit scenario zijn Duitsland en Denemarken door bij een 'salonremise'.
Als Nederland van Duitsland verliest, is het uitgeschakeld.
Eens!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Die Ronaldo hč,met z'n arrogant jankkop, kan iemand hem even een rotschop geven? Gewoon, omdat het kan.
Polen-Rusland trok gisteren bijna 3,5 miljoen kijkers. Genoeg mensen die voor de tv zitten wanneer Nederland niet speelt dusquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar ik denk dat het merendeel oranjefans alleen naar het Nederlands elftal kijken.
Maar ik heb helemaal geen ketchup in huis?quote:
Ja maar daarvoor gaan mensen niet eerder van het werk toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Polen-Rusland trok gisteren bijna 3,5 miljoen kijkers. Genoeg mensen die voor de tv zitten wanneer Nederland niet speelt dus
Mosterd mag ook, tenzij je nog moet etenquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen ketchup in huis?
Verdorie, het antwoord op beide is jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mosterd mag ook, tenzij je nog moet eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |