SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 11-06-2012 16:30:51 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
sorry voor mijn onkunde, maar dat is positief of negatief?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, ik ben niet gek![]()
De tweede test was, net als de eerste, niet goed dus nu kunnen we toch behandelingen krijgen!!
!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
De tweede test was, net als de eerste, niet goed dus nu kunnen we toch behandelingen krijgen!!
Dat is goed en slecht nieuws in 1 keer, toch? In ieder geval fijn dat jullie "geholpen" kunnen wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik ben best tevreden met mezelf nuquote:Op maandag 11 juni 2012 16:35 schreef Soempie het volgende:
En wat goed dat je die test alsnog hebt gevraagd!
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, sorry Jojo, het is een beetje van beide eigenlijk
Het is niet leuk dat er iets niet goed is, maar ik ben heel blij dat ik dus niet nog een jaar ben blijven proberen zonder veel kans op resultaat. Er zijn behandelingen (IUI) mogelijk die dit probleem heel makkelijk omzeilen. En omdat ik een goede eigen cyclus heb, is het niet nodig om allerlei hormonen toegediend te krijgen
Same here!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo hard voor jullie duimen dat 2012 dan ein-de-lijk jullie jaar wordt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik ben best tevreden met mezelf nu
Oh wat lief.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga zo naar huis, onderweg nog een hele grote bos bloemen voor tinu kopen. Zes jaar getrouwd alweeren wat is er veel veranderd...
Ja best welquote:Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, echt goed van je. En ik heb er alle vertrouwen in dat het zo helemaal goed komt. Hoe voel je je erover? Opgelucht?
Ohja, nog gefeliciteerd!!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh wat lief.Gefeliciteerd ook!
Gister waren Wiebel en ik 1 jaar getrouwd. Niks geen bloemen hoor.
Nou bij deze dan alsnog gefeliciteerd met 367 dagen getrouwdquote:Op maandag 11 juni 2012 16:43 schreef Soempie het volgende:
Gister waren Wiebel en ik 1 jaar getrouwd. Niks geen bloemen hoor.
Ik moet bellen als ik ongesteld ben geworden... er is natuurlijk áltijd een kans dat ik dat niet word, maar ik denk dat ik over een maandje van start kan. En dan wordt het duimen ja!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:55 schreef Etcetera het volgende:
LBwat goed dat je die test hebt laten doen! *knuffel geeft* moeten we al kalmpjes aan beginnen te duimen?
![]()
PSziekenhuis is niet tof maar je zo beroerd voelen toch ook niet
Van je eigen site:quote:Op maandag 11 juni 2012 12:49 schreef MaJo het volgende:
druk weekend gehad, twee verjaardagen en gisteren familiedag. We zijn met solexen door Twente gereden, was echt tof
compleet met die debiele jassen
En voor bijdehandje Nem: ik heb gekeken op die prijs van cobra en daar staat op trilbadje voor brillen en zonnebrillen. Kan je me wel keihard uitlachen maar ik heb dus gewoon gelijk
Je kan ook gewoon eens je ongelijk toegeven hoor, helemaal niks mis meequote:Op maandag 11 juni 2012 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van je eigen site:
[ afbeelding ]
Zo, en nu jij weer.
Nicequote:Op maandag 11 juni 2012 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben overigens met vertraging maar veilig in Engeland aangekomen
http://en.wikipedia.org/wiki/Ultrasonic_cleaning Kan met veel meer dan zilver.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van je eigen site:
[ afbeelding ]
Zo, en nu jij weer.
Wat voor ongelijk? Je prijst het ding zelf aan als een zilverbadje. En die dingen bestaan gewoon. Ik zie niet waar ik ongelijk in heb?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens je ongelijk toegeven hoor, helemaal niks mis mee![]()
Top! Wat ga je eigenlijk doen daar?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben overigens met vertraging maar veilig in Engeland aangekomen
Dat is mooi te compenseren met het tijdverschilquote:
Piccas makenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Top! Wat ga je eigenlijk doen daar?
Alleen als het wintertijd is.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is mooi te compenseren met het tijdverschil
Behalve op dinsdag.quote:
Dat je gewoon ALTIJD je gelijk wilt hebben. Je kan het ding OOK als zilverbadje gebruiken. We hebben dus beiden gewoon gelijk. Maar omdat je me laatst voor een halve debiel uitmaakte kom ik er nog even op terug. Het maakt ook niet uit, ik hoef niet per se mijn gelijk te halen, maar het wordt af en toe gewoon even vermoeiend.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor ongelijk? Je prijst het ding zelf aan als een zilverbadje. En die dingen bestaan gewoon. Ik zie niet waar ik ongelijk in heb?
Dat valt wel mee, niet ten koste van alles. Ik kan ook mijn ongelijk best toegeven maar volgens mij kan Nem dat niet. En dat boeit niet heel erg maar als het echt vaak gebeurd dan wordt het gewoon irritantquote:Op maandag 11 juni 2012 18:18 schreef Etcetera het volgende:
MaJo, jij wilt ook bijna altijd gelijk hebben![]()
* Etcetera pakt popcorn
Misschien moeten we hier nog maar eens in de SC gaan zoeken dan. Daar zijn wel wat incidentjes van geweestquote:Op maandag 11 juni 2012 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, niet ten koste van alles.
Voor iemand die het blijkbaar opvalt dat het zo ontzettend vaak (quote:Ik kan ook mijn ongelijk best toegeven maar volgens mij kan Nem dat niet.
En dát klopt dan weer wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:19 schreef MaJo het volgende:
En dus het ongelijk dat het niet voor brillen zou zijn, daar heb je dus ongelijk in
Maar da's logisch toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er an sich niet zoveel problemen mee om m'n ongelijk toe te geven, maar waar ik pissig over word is weten dat ik gelijk heb en dan geen gelijk krijgenvaak is het me de energie ook niet waard om een discussie aan te gaan, vooral niet als ik niet zeker weet óf ik gelijk heb - of juist niet.
Denk het welquote:
Ja dat is fijn. Ben je nieuw met android? Dat kan al een tijdje.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Denk het welik ben niet altijd even logisch
Play-store van Google: op internet een app aanklikken en laten downloaden op m'n telefoon. Auto-fucking-matisch. I think I'm in love
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je gewoon ALTIJD je gelijk wilt hebben. Je kan het ding OOK als zilverbadje gebruiken. We hebben dus beiden gewoon gelijk. Maar omdat je me laatst voor een halve debiel uitmaakte kom ik er nog even op terug. Het maakt ook niet uit, ik hoef niet per se mijn gelijk te halen, maar het wordt af en toe gewoon even vermoeiend.
quote:
quote:
En regent het ondertussen ook daar? Want dan is het nóg kutter. Hier wel trouwens.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef MaJo het volgende:
Wat een kutdagG. heeft vandaag per ongeluk mijn portemonnee meegenomen waardoor ik mijn OV-chip niet heb. Nou zou mijn moeder me op de trein zetten en G me ophalen in Utrecht maar omdat mijn moeder haar autosleutel op kantoor was vergeten en ik daarvoor terug moest heb ik de trein gemist
G kan me niet ophalen omdat hij les moet geven dus moet ik weer een kaartje voor de bus kopen. Alles gaat mis vandaag
Je deed me dom voelen omdat ik het 'verkeerd' had en dat vond ik niet tof. Misschien lag het ook meer aan je toon. Maar toen ik zag dat het dus wel gewoon voor brillen was wilde ik dat wel even meldenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
En for the record: ik zit het net op te zoeken maar ik kan nou niet zien hoe ik gedaan kan hebben alsof MaJo "half debiel is".
Yep, zie mijn volgende berichtquote:Op maandag 11 juni 2012 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En regent het ondertussen ook daar? Want dan is het nóg kutter. Hier wel trouwens.
Ik ging dan ook af op wat er op de site stond. Dus ja, daar ben ik stellig op doorgegaanquote:Op maandag 11 juni 2012 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je deed me dom voelen omdat ik het 'verkeerd' had en dat vond ik niet tof.
Zoals je zelf al zei, we hadden dus allebei gelijkquote:Misschien lag het ook meer aan je toon. Maar toen ik zag dat het dus wel gewoon voor brillen was wilde ik dat wel even meldenhet is ook een optelsom van meerdere dingen en ik reageer ook wel wat extreem, dat wil ik wel toegeven
Laten we er maar gewoon over ophouden, ik kan vandaag ook niet veel hebben
Ja echt kutweer. Mensen op het vliegveld waren allemaal aan het klagen onderweg naar de autoquote:Is het weer in Engeland ook zo shite?
Tijd voor goedmaakseks. Oh wacht...quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor goedmaakseks. Oh wacht...
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor goedmaakseks. Oh wacht...
Zelfs ik had die opmerking niet gemaakt.quote:
En praktisch gezien ook erg lastig momenteelquote:
Wow dat gebeurt niet snelquote:Op maandag 11 juni 2012 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs ik had die opmerking niet gemaakt.
De afstand lijkt me toch nog wel het minste bezwaarquote:Op maandag 11 juni 2012 19:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
En praktisch gezien ook erg lastig momenteel![]()
Maar ik ben ik en jij bent jijquote:Op maandag 11 juni 2012 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs ik had die opmerking niet gemaakt.
Ik heb alleen ontbeten. Maar ik heb dan het geluk dat we straks een curry gaan halenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef MaJo het volgende:
Ik baal ook dat ik nog eens naar de winkel moet en dat we pas laat eten. Ik heb honger
Ik heb mijn momenten.quote:
Afstand? Ik doelde op het feit dat ik ongesteld ben!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De afstand lijkt me toch nog wel het minste bezwaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben in een flauwe bui
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Afstand? Ik doelde op het feit dat ik ongesteld ben!Ik heb nog heel even gedacht dat je dat bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben in een flauwe buiGa je er zelf grappen over maken
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik heb om 3 uur ontbeten, had gewoon geen hongerquote:Op maandag 11 juni 2012 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb alleen ontbeten. Maar ik heb dan het geluk dat we straks een curry gaan halen
Het is wel waar maar ik doelde op de afstandquote:Op maandag 11 juni 2012 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb nog heel even gedacht dat je dat bedoeldeGa je er zelf grappen over maken
Ik zeg: doen!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb om 3 uur ontbeten, had gewoon geen hongerMaar nu wel uiteraard. Ik denk dat ik stiekem patat ga halen
Dat is slechts een moreel bezwaarquote:Op maandag 11 juni 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is wel waar maar ik doelde op de afstanden dat ik met G heb helpt ook niet mee natuurlijk
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)een_keertje_uit.html
en dan ook een rooiequote:Op maandag 11 juni 2012 18:42 schreef Soempie het volgende:
Is het poezenplaatjespostdag?
[ afbeelding ]
Zo kwam MaJo het topic binnen.
Ik doe het ook, vind dat ik het vandaag wel verdient hebquote:Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zeg: doen!
Ik heb ook maar 5 uur geslapen vannacht en dan krijg ik ook altijd extra honger.
Rooie poezenquote:
* gaat op handen zitten om niks te typenquote:
ik zat al op zo'n reactie te wachtenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* gaat op handen zitten om niks te typen
Nee, om 12 uur eigenlijk maar was laat gaan slapen, dus korte nacht. En sowieso als ik moet vliegen heb ik altijd meer honger.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik doe het ook, vind dat ik het vandaag wel verdient heb
Moest je vroeg vliegen? Krijg daar ook altijd honger van
Hoe heb je deze zin getypt dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* gaat op handen zitten om niks te typen
Dat valt wel mee danquote:Op maandag 11 juni 2012 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, om 12 uur eigenlijk maar was laat gaan slapen, dus korte nacht. En sowieso als ik moet vliegen heb ik altijd meer honger.
Sterven kun je ook maar het beste met een volle maag doen.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat valt wel mee dan
Ik heb voor het vliegen nooit honger omdat ik dan bang ben om dood te gaan
Was wel even lastig zonder mijn handen te gebruiken.quote:
Ja ik heb vaak zat veel vroeger in de ochtend moeten vliegen. En dan moet je er dus ook zoveel uur van tevoren zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat valt wel mee dan
Ik heb voor het vliegen nooit honger omdat ik dan bang ben om dood te gaan
daarvoor verkopen ze broodjes op Schipholquote:Op maandag 11 juni 2012 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik heb vaak zat veel vroeger in de ochtend moeten vliegen. En dan moet je er dus ook zoveel uur van tevoren zijn
Wat, van die voorverpakte sandwiches? Die hoef ik niet zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daarvoor verkopen ze broodjes op Schiphol
oh wacht, ik kan ze declareren en daardoor betaalbaar
Wat een belachelijke prijzen weten ze altijd op vliegvelden te vragen
Ben je dan niet op tijd in GB om nog een full breakfast te kunnen eten?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat, van die voorverpakte sandwiches? Die hoef ik niet zo.
Normaal eet ik thuis gewoon een goed ontbijt op zo'n dag maar je toch toch al gauw een uurtje of 3 (met trein) en dan nog vliegen. Ben je zo een halve dag kwijt. Dan moet je toch eten.
Ik kwam om 1 uur aan. En dan op Luton. Dan ga je geen full breakfast vinden. Of in ieder geval niet één van kwaliteit.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je dan niet op tijd in GB om nog een full breakfast te kunnen eten?
Ik vind 'm wel flauwquote:Op maandag 11 juni 2012 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)een_keertje_uit.html
Ik heb zelfs nog een omelletje gemaakt en krenten/notenbrood gegeten vanochtend.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als ik om 08:30 of 09:00 moet vliegen dan vind ik het echt te vroeg om thuis te eten, dan haal ik wat op Schiphol.
Hmm, da's minder.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kwam om 1 uur aan. En dan op Luton. Dan ga je geen full breakfast vinden. Of in ieder geval niet één van kwaliteit.
Gegarandeerd dat er morgen of overmorgen wel ééntje voor me klaarstaat hier. Maar hoe verdomde lekker het ook is, ik denk dat ik er rustig aan mee ga doenquote:
Je bent bang dat je net zo'n pens als mij gaat krijgen.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat er morgen of overmorgen wel ééntje voor me klaarstaat hier. Maar hoe verdomde lekker het ook is, ik denk dat ik er rustig aan mee ga doen
Dat zou een vooruitgang zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent bang dat je net zo'n pens als mij gaat krijgen.
Vaker een full breakfast eten dus.quote:
Vlak de Oekraïense dames ook niet uitquote:Op maandag 11 juni 2012 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
kijktip, hopelijk, voor vanavond: Zweden moet voetballen, dus zweedse dames in het stadion
niet dat ik weet, wel een goeie tipquote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Vlak de Oekraïense dames ook niet uit, hebben ze een webcam speciaal op de tribune gericht?
Vriest prima inquote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
En iemand nog een muffin? 12 is wel wat veel
Cake gaat ook prima inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik eerder moeten weten, voordat mijn cupcakes versteend waren.
quote:
Nederland is Europees kampioen geworden.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef Whiteguy het volgende:
Hier nog wat boeiends gebeurd de afgelopen 3 4 5 dagen eigenlijk?
Strandvolleybal toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nederland is Europees kampioen geworden.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
ah, er was weer korfbal?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi laminaaaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Groen + wit + bruin = een goede combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi laminaaaatZiet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
heb je nooit naar mijn huisje gekeken?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij heb ik nooit eerder bij iemand witte plinten gezioen, maar het ziet er wel fris uit met dat groen.
Vast wel, maar dat heb ik dan verdrongen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
heb je nooit naar mijn huisje gekeken?
Vind ik dus ookquote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
Wow die kamer met die groene muur ziet er echt mooi uit!en het laminaat lijkt erg op dat van ons
Het is trouwens niet echt hard-wit, beetje gebroken witquote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij heb ik nooit eerder bij iemand witte plinten gezioen, maar het ziet er wel fris uit met dat groen.
quote:
Het is de trend-groen van de Gammaquote:Jouw groen is trouwens bijna net zo groen als die van mij.
Haha, niet iedereen zal het even mooi vindenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik dus ookE's opa en oma vroegen (los van elkaar!) 'blijft die muur zo?'
[..]
Het is trouwens niet echt hard-wit, beetje gebroken witRAL 9001 ofzo. Of een andere, ik weet het niet meer precies
Niet? E heeft E's naam al eerder verklapt in de sc.quote:
Had al zo'n vermoeden dat het niet de bedoeling wasquote:
zeg, je gaat toch niet vreemd met Red he?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Etcetera het volgende:
Vervelend heik denk dat ik gewoon moe ben
bedtijd
![]()
quote:
waar bemoeit ie zicht mee? en niet druk om maken dusquote:Op maandag 11 juni 2012 22:26 schreef MaJo het volgende:
Nou ja zegG. is aanstaande zaterdag jarig en viert het dan en ik ben 3 weken later en ik vier het apart omdat ik 30 word en dat toch wel bijzonder is. Stuurt een vriend van G. me een mailtje of we die feestjes niet kunnen samenvoegen omdat hij het een beetje overdreven vindt 2 feestjes na elkaar
Ik snap zijn punt wel maar het is toch niet heel vreemd dat we het los vieren? Bovendien hebben we ook wel een paar aparte vrienden die we wel voor onze eigen verjaardag uitnodigen en niet voor die van de ander
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 11 juni 2012 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kan allebei, net wat je zelf wil. Als hij geen zin heeft om op beide feestjes te komen dan moet hij dat maar zeggen
Ik vind het ook een beetje vreemd, vooral omdat hij altijd heel relaxed is. Of hij maakt een grapje en ik neem het te serieus?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
waar bemoeit ie zicht mee? en niet druk om maken dus
of gewoon 'nee' antwoorden, eventueel met /care als toevoeging
als je niet weet of hij serieus is, wetende dat je al een kutdag hebt, laat het even wachten en lees morgen het mailtje nog eensquote:Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar
[..]
Ik vind het ook een beetje vreemd, vooral omdat hij altijd heel relaxed is. Of hij maakt een grapje en ik neem het te serieus?
Het klonk (in mijn ogen) niet als een grapje maar ik heb inderdaad een kutdag dus misschien interpreteer ik het gewoon verkeerdquote:Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als je niet weet of hij serieus is, wetende dat je al een kutdag hebt, laat het even wachten en lees morgen het mailtje nog eens
Ja ik dacht laat ik er zelf maar luchtig op reageren dan merk ik vanzelf wel of hij het serieus meentquote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat antwoord van je laat in ieder geval ruimte open
Laat G. anders het mailtje voor je interpreteren? Verder een prima antwoord natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het klonk (in mijn ogen) niet als een grapje maar ik heb inderdaad een kutdag dus misschien interpreteer ik het gewoon verkeerdIk heb al geantwoord dat er nooit genoeg feestjes kunnen zijn
ik dacht eigenlijk zelf dat hij een grapje maakte maar G. zei juist dat hij dacht dat hij het wel meendequote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Laat G. anders het mailtje voor je interpreteren? Verder een prima antwoord natuurlijk
Trustequote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga maar eens slapen, ben gesloopt na vanmiddag.
Trustequote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik duik ook mijn bed in, ik geloof dat er vanavond nogal druk aan mijn uitbouw gebouwd wordt![]()
Wat een saaie kerel. "Oeh, twee feestjes. Nou, dat ga ik echt niet trekken hoor."quote:Op maandag 11 juni 2012 22:26 schreef MaJo het volgende:
Nou ja zegG. is aanstaande zaterdag jarig en viert het dan en ik ben 3 weken later en ik vier het apart omdat ik 30 word en dat toch wel bijzonder is. Stuurt een vriend van G. me een mailtje of we die feestjes niet kunnen samenvoegen omdat hij het een beetje overdreven vindt 2 feestjes na elkaar
Ik snap zijn punt wel maar het is toch niet heel vreemd dat we het los vieren? Bovendien hebben we ook wel een paar aparte vrienden die we wel voor onze eigen verjaardag uitnodigen en niet voor die van de ander
Het gekke is dus dat hij helemaal niet saai is. Sterker nog, we waren zaterdag op zijn feestjequote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een saaie kerel. "Oeh, twee feestjes. Nou, dat ga ik echt niet trekken hoor."
Er zijn ook chipsdoorgeeffeestjesquote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het gekke is dus dat hij helemaal niet saai is. Sterker nog, we waren zaterdag op zijn feestje
Hij is net dertig gewordenquote:
Het feestje zaterdag was verre van datquote:Op maandag 11 juni 2012 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn ook chipsdoorgeeffeestjes
Ach joh, lekker niets van aantrekken. Je kunt niet iedereen pleasen.
Je weet dat ik geen details zie (quote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Hebben jullie ook opeens dat er tussen iedere post een beetje ruimte zit?
Volgens mij is het ook echt pas net begonnenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen details zie () maar het valt me nu ook op ja
Goh, je zou er bijna apple van gaan overwegen.quote:Apple heeft de 'next generation' MacBook Pro getoond die voorzien is van een 15,4"-Retina-display met een resolutie van 2880x1800 pixels. De laptop beschikt over een zeer rank ontwerp en heeft geen harde schijf of optisch loopwerk.
En waarschijnlijk bedoelen ze dat er een SSD inzit. Geen HD is toch kut?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goh, je zou er bijna apple van gaan overwegen.
Hoezo? Ook op een 15.4" scherm heeft het wel nut hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waarschijnlijk bedoelen ze dat er een SSD inzit. Geen HD is toch kut?
Trouwens, zo'n resolutie is leuk...maar als je scherm "maar" 15.4" blijft...dan schiet het toch niet op?
RAL-codes zijn verdomd handig! Ook gebruikt voor de kleur verf voor de Carbagerunner. Via de telefoon horen dat je RAL 5003 moet hebben is een stuk handiger dan met een set kleurstalen en de Histor-website proberen uit te vogelen of je Donderdag moet hebben of juist Koelte.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Etcie, nerd!
Jouw groen is trouwens bijna net zo groen als die van mij.
Voor de meeste mensen heeft die resolutie weinig nut. De mensen die wel voordeel kunnen halen uit zo'n resolutie kunnen beter een desktop gebruiken.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoezo? Ook op een 15.4" scherm heeft het wel nut hoor.
Sowieso die eeuwige 1366x768 resolutie die je op 15.6" laptops ziet mogen ze wmb verbieden.
Ik nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:10 schreef wyccie het volgende:
Op die manier wel, maar als jij me vertelt dat je jas RAL 2566 is en dat je deur RAL 9642 heb ik geen idee.
Maar als je zegt dat je jas taupe is, en je deur mauve weet ik het wel.
Gelukkig heb ik hem de laatste keer niet teruggegevenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net The Avengers in de bioscoop gezien, en je moet het die gasten nageven: ze verzinnen steeds nieuwe manieren om geld binnen te harken. Nog niet zo lang geleden was het zo dat als een film in 3D was (zoals The Avengers) dat je dan een 3D-toeslag betaalde en een bril te leen kreeg voor de film. Nu betaal je die toeslag nog steeds, maar moet je daarbij nog je eigen 3D-bril kopen ook
quote:
Binnenkort kunt u zelfs les krijgen van de leerlingen van de leerlingen van Bob Ross!quote:Altijd al een echte Bob Ross workshop willen volgen? Dit is uw kans. U krijgt les van leraren die les hebben gehad van de leerlingen van Bob Ross zelf.
U krijgt les van leraren die les hebben gehad van de leerlingen van Bob Ross zelf.quote:
tofquote:
Hartstikke goed!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, na mijn dutje van vandaag gaat het een stuk beterZelfs 4 boterhammen met pindakaas op
(*trots is) Morgen de doktor zien.
Mag je wel houden. Dit zijn van die goedkope dingen met gepolariseerde glazen, zoals je ook krijgt bij 3D-films in attractieparken. Niet de dure active shutter-dingen die ze eerst haddenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hartstikke goed!
Tim, mocht je die bril wel houden of is het huur? Ik vind dat 3D-gedoe maar schijt.
Oeh dat is niet goed hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben trouwens in een week 10 pond (+/- 4.5 kilo) afgevallen. Mn pa grapte al dat ik die operatie wel niet meer nodig zal hebben, maar het is vooral uit mijn gezicht, schouders en boven de borst weg. Sleutelbeenderen steken helemaal uitEn nog steeds een dikke kont
Gepolariseerde kijken toch ook fijner dan shutter?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mag je wel houden. Dit zijn van die goedkope dingen met gepolariseerde glazen, zoals je ook krijgt bij 3D-films in attractieparken. Niet de dure active shutter-dingen die ze eerst hadden
Ik denk dan aan dit soort flutbrillen:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet de dure active shutter-dingen die ze eerst hadden
Ik vond van wel. Waarom active shutter een jaar of wat geleden dan zo populair was is mij een raadselquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:31 schreef ß het volgende:
[..]
Gepolariseerde kijken toch ook fijner dan shutter?
Ik wist niet dat het ook voor bioscopen gebruikt wordt. Ik ken het alleen van 3d tv's. Daarvoor is het de enige oplossing (naast het rood-blauwe brilletje).quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Waarom active shutter een jaar of wat geleden dan zo populair was is mij een raadsel
zo lelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dan aan dit soort flutbrillen:
[ afbeelding ]
quote:
'cos I canquote:
Hee, inderdaadquote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Hebben jullie ook opeens dat er tussen iedere post een beetje ruimte zit?
posted from my iPadquote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
Goh, je zou er bijna apple van gaan overwegen.
Mjah, of je neemt een veel makkelijkere kleur, ducttape bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
RAL-codes zijn verdomd handig! Ook gebruikt voor de kleur verf voor de Carbagerunner. Via de telefoon horen dat je RAL 5003 moet hebben is een stuk handiger dan met een set kleurstalen en de Histor-website proberen uit te vogelen of je Donderdag moet hebben of juist Koelte.
1. Afvallen gaat nooit op de plekken die je wilquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben trouwens in een week 10 pond (+/- 4.5 kilo) afgevallen. Mn pa grapte al dat ik die operatie wel niet meer nodig zal hebben, maar het is vooral uit mijn gezicht, schouders en boven de borst weg. Sleutelbeenderen steken helemaal uitEn nog steeds een dikke kont
Ik ook. Ik ga ook gewoon niet naar 3D-films in de bioscoop, zit ik niet op te wachten.quote:
Wij hebben 9001, dat is behoorlijk creme. 9010 is nog aardig wit.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik dus ookE.'s opa en oma vroegen (los van elkaar!) 'blijft die muur zo?'
[..]
Het is trouwens niet echt hard-wit, beetje gebroken witRAL 9001 ofzo. Of een andere, ik weet het niet meer precies
Dank jequote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wij hebben 9001, dat is behoorlijk creme. 9010 is nog aardig wit.
Leuk geworden trouwens
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Groen + wit + bruin = een goede combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi laminaaaatStrak!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vannacht een hooikoorstniesbui (3 x woordwaarde) gehad en nu zitten mijn oren dicht.
Ben nu kotsmisselijk wegens een lamgelegd evenwichtsorgaan...![]()
Dat zou best kunnen, zo te zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dank jeWij hebben dan volgens mij 9001 op de plinten en 9010 op de muren
Is hier ook, maar dan krijg je de bril. Als je hem dan meeneemt de volgende keer hoef je de bril niet meer te betalen. Niet dat iemand die bril meeneemt, maargoed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net The Avengers in de bioscoop gezien, en je moet het die gasten nageven: ze verzinnen steeds nieuwe manieren om geld binnen te harken. Nog niet zo lang geleden was het zo dat als een film in 3D was (zoals The Avengers) dat je dan een 3D-toeslag betaalde en een bril te leen kreeg voor de film. Nu betaal je die toeslag nog steeds, maar moet je daarbij nog je eigen 3D-bril kopen ook
Film was wel tof gelukkig
hij voelde zich al niet lekker bij het idee? daar hebben meer mannen last van hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal helemaal blij worden als we alles hebben ingerichthet plan was om naar Ikea te gaan zaterdag voor een 2de ronde, maar E. voelt zich niet zo lekker dus het is even afwachten. Als hij ziek wordt gaat het nogal lastig natuurlijk.
Nee dat is zeker geen nieuws wat ik wilde horenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is nieuws dat je niet wilt horen MaJo.![]()
Ik hoop dat het meevalt en hij er weer snel bovenop is.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hij voelde zich al niet lekker bij het idee? daar hebben meer mannen last van hoor
Dan kan de precieze kleur alsnog per merk iets verschillen (stel dat jouw merk op is). Met RAL-codes hoor je daar geen last van te hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 06:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, of je neemt een veel makkelijkere kleur, ducttape bijvoorbeeld
1. Je hebt natuurlijk gelijk; en "gebruikte" ducttape kan iets vervagenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan kan de precieze kleur alsnog per merk iets verschillen (stel dat jouw merk op is). Met RAL-codes hoor je daar geen last van te hebben
Maar wel maar één kozijn schilderen in plaats van alles in de hele voorgevel, of één deurkozijn binnen in plaats van allemaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
2. "hoort" geen last -> toch hele muur opnieuw schilderen, en niet alleen dat ene plekje. Want dat blijft zichtbaar![]()
Door zonlicht wordt de verf iets lichter. Dat kan je ook zien als je een kast weghaalt. Daardoor zul je kleurverschil zien als je alleen een klein stukje opnieuw verft.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
2. "hoort" geen last -> toch hele muur opnieuw schilderen, en niet alleen dat ene plekje. Want dat blijft zichtbaar![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar wel maar één kozijn schilderen in plaats van alles in de hele voorgevel, of één deurkozijn binnen in plaats van allemaal.
Je bent niet de enige hoor, alleen zijn de kozijnen op de begane grond hier de enige die ik wel geschilderd hebquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]ik moet nog het kozijn van Jair's kamer aan de buitenkant schilderen; en het hele kozijn op de begane grond. Dit weekend hopelijk droog en mooi weer
Bijna alles wat met BN'ers te maken heeft gaat bij mij niet eens het ene oor in. Standaard-reactie: boeiuhquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:44 schreef Etcetera het volgende:
Enneh: Ruud en Estelle Gullit gaan scheiden
Laat Estelle nou net in de Libelle of Margriet hebben gestaan als vrouw-van met een interview
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afkortingspeling in plaats van woordspelingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Quoi? Bedoel je BDSM? Bondage, Discipline, Sadisme and Masochisme?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:04 schreef iamredleader het volgende:
Weet je hoe je een masochist gek maakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die had ik twee jaar geleden ook, moest hem ook opzoekenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:10 schreef iamredleader het volgende:
Ik meld mij net aan voor het huwelijk van een collega; kleding: tenue de ville. Moest even opzoeken wat dat ook alweer is![]()
Damnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben trouwens in een week 10 pond (+/- 4.5 kilo) afgevallen.
Blijft me verbazen hoe een slechte perceptie vrouwen hebben van hun eigen kontquote:Mn pa grapte al dat ik die operatie wel niet meer nodig zal hebben, maar het is vooral uit mijn gezicht, schouders en boven de borst weg. Sleutelbeenderen steken helemaal uitEn nog steeds een dikke kont
Dat flikt Vriend ook altijd, forse investering in één keer maar een mooi paar gaat lang meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:19 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig niet al te moeilijk; en een net pak, effen overhemd en donkere schoenen heb ik
Overigens; alle vier mijn schoenen-paren (2 donker, 2 bruin) zijn tegelijk aan het slijten. Ziet ernaar uit dat ik op korte termijn fiks moet investeren
Ik ook. En als ik het zo zie dan vind ik het geen mooie stijl.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die had ik twee jaar geleden ook, moest hem ook opzoeken
Mjah, ik heb dus over de tijd heen wat paren versleten en vervangen, alleen nu gaan ze echt alle vier min of meer gelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat flikt Vriend ook altijd, forse investering in één keer maar een mooi paar gaat lang mee
Hangt denk ik heel erg af van wat voor pak, overhemd en stropdas. Een lichtgrijs pak, mooi blauw overhemd en een leuke stropdas kan denk ik heel mooi zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ook. En als ik het zo zie dan vind ik het geen mooie stijl.
Huwelijken/feestjes met kledingvoorschriften:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:10 schreef iamredleader het volgende:
Ik meld mij net aan voor het huwelijk van een collega; kleding: tenue de ville. Moest even opzoeken wat dat ook alweer is![]()
Moet je het woord wel goed spellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:36 schreef MadMaster het volgende:
Vannacht een hooikoorstniesbui (3 x woordwaarde) gehad en nu zitten mijn oren dicht.
Ben nu kotsmisselijk wegens een lamgelegd evenwichtsorgaan...
Dat begrijp ik niet. Waarom mag iemand niet vragen of je netjes in pak wil komen? Als je dat niet wil, dan ga je toch niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:30 schreef MadMaster het volgende:
Huwelijken/feestjes met kledingvoorschriften:
Feli, en wel goed schoonmakenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:33 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Geslaagd voor AVB (motor voertuig beheersing). Nu de andere helft nog even van de snelweg af rapen
Bij mij wordt de hooikoorts niet echt minder als het regen hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:33 schreef wyccie het volgende:
Bah, sterkte, MaJo.
[..]
Moet je het woord wel goed spellen.
Is het wel hooikoorts? Heeft het gisteren niet geregend bij jullie?
Probeer je neus en je buis van Eustachius te legen. Spoelen met zoutoplossing, neusspray.
Raar, alle pollen zijn dan al neergedaald.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
Bij mij wordt de hooikoorts niet echt minder als het regen hoor.
Hier in Engeland is het sinds mijn aankomst fulltime aan het regenen maar ik heb gewoon last. Wel gek.
Of een watje in je niet-dominante oor.quote:@MM: gember eten! Dat helpt tegen misselijkheid en zeeziekte enzo.
Gefeliciteerd WG! Ik ben er ook weer over aan het nadenken voor m'n motorrijbewijs te gaan, maar helaas lijken er hier in de buurt niet van die superaantrekkelijke Groupon-deals te zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:33 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Geslaagd voor AVB (motor voertuig beheersing). Nu de andere helft nog even van de snelweg af rapen
Denk er zelf ook over na; ik zag een tijdje terug een "aanbieding" voor een electrische motor, dan zijn de kosten voor woon-werkverkeer ineens een stuk lagerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gefeliciteerd WG! Ik ben er ook weer over aan het nadenken voor m'n motorrijbewijs te gaan, maar helaas lijken er hier in de buurt niet van die superaantrekkelijke Groupon-deals te zijn
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:33 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe weet je wat je niet-dominante oor is?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of een watje in je niet-dominante oor.
Die dingen zijn in de aanschaf alleen behoorlijk duur, en batterijen zullen op den duur vervangen moeten worden (ERG duur).quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk er zelf ook over na; ik zag een tijdje terug een "aanbieding" voor een electrische motor, dan zijn de kosten voor woon-werkverkeer ineens een stuk lagervolle "tank" electriciteit was iets van 25 cent, en een actieradius van zo'n 100 km.
Moet je het ding wel ergens kunnen opladen, en 100 km moet ook genoeg zijn. Ik zou er niet mee van Leeuwarden naar Amsterdam kunnen gaan bijvoorbeeld. Leeuwarden-Groningen zou alleen kunnen wanneer ik bij beide kanten kan opladen en er ook genoeg tijd voor heb.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk er zelf ook over na; ik zag een tijdje terug een "aanbieding" voor een electrische motor, dan zijn de kosten voor woon-werkverkeer ineens een stuk lagervolle "tank" electriciteit was iets van 25 cent, en een actieradius van zo'n 100 km.
Ja, ik vind het ook raar. Blijkbaar dalen ze niet zo rapquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Raar, alle pollen zijn dan al neergedaald.
Hebben jullie niet allebei last van huisstofmijt?
Hoe kom je erachter wat je dominante oor is?quote:Of een watje in je niet-dominante oor.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe weet je wat je niet-dominante oor is?
Oeh, ik lees nu pas wat er gebeurd is.. sterkte!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:51 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd WG! En bedankt iedereenBen nu aan het werk en een beetje afleiding is wel goed
Dat zijn inderdaad nadelen, en zoals gezegd: het is een overweging waard. Zeker met de brandstofprijzen, de planning om de bijdrage te gaan belasten, mijn aanstaande verhuizing van Utrecht naar Zeist...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:50 schreef Whiteguy het volgende:
Die dingen zijn in de aanschaf alleen behoorlijk duur, en batterijen zullen op den duur vervangen moeten worden (ERG duur).
Maar over een aantal jaar als batterijen wat beter zijn, lijkt dat me echt ideaal.
Het zal inderdaad afwachten zijn dat er betere accu's komen, waarmee bijvoorbeeld 150-250 km te halen is op 1 lading.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Moet je het ding wel ergens kunnen opladen, en 100 km moet ook genoeg zijn. Ik zou er niet mee van Leeuwarden naar Amsterdam kunnen gaan bijvoorbeeld. Leeuwarden-Groningen zou alleen kunnen wanneer ik bij beide kanten kan opladen en er ook genoeg tijd voor heb.
Dus het helpt welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:52 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Linkeroor als je rechtshandig bent, zo bedoelde ik het.
De gembertruc werkte niet bij mij. Heb van die Seasickpolsbandjes gebruikt en dat leek wel te helpen. Verder ook bij een lokale apotheek een paardenmiddel gehaald waarvan ik zowat knockout ging.
Zit er dan ook zo'n geluidje op denk je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het zal inderdaad afwachten zijn dat er betere accu's komen, waarmee bijvoorbeeld 150-250 km te halen is op 1 lading.
Dat wel. Alle bloed verdween uit mijn hoofd.quote:
Mmmmm LEKKER!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
Zit er dan ook zo'n geluidje op denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |