SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 11-06-2012 16:30:51 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
sorry voor mijn onkunde, maar dat is positief of negatief?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, ik ben niet gek![]()
De tweede test was, net als de eerste, niet goed dus nu kunnen we toch behandelingen krijgen!!
!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
De tweede test was, net als de eerste, niet goed dus nu kunnen we toch behandelingen krijgen!!
Dat is goed en slecht nieuws in 1 keer, toch? In ieder geval fijn dat jullie "geholpen" kunnen wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik ben best tevreden met mezelf nuquote:Op maandag 11 juni 2012 16:35 schreef Soempie het volgende:
En wat goed dat je die test alsnog hebt gevraagd!
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, sorry Jojo, het is een beetje van beide eigenlijk
Het is niet leuk dat er iets niet goed is, maar ik ben heel blij dat ik dus niet nog een jaar ben blijven proberen zonder veel kans op resultaat. Er zijn behandelingen (IUI) mogelijk die dit probleem heel makkelijk omzeilen. En omdat ik een goede eigen cyclus heb, is het niet nodig om allerlei hormonen toegediend te krijgen
Same here!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo hard voor jullie duimen dat 2012 dan ein-de-lijk jullie jaar wordt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik ben best tevreden met mezelf nu
Oh wat lief.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga zo naar huis, onderweg nog een hele grote bos bloemen voor tinu kopen. Zes jaar getrouwd alweeren wat is er veel veranderd...
Ja best welquote:Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, echt goed van je. En ik heb er alle vertrouwen in dat het zo helemaal goed komt. Hoe voel je je erover? Opgelucht?
Ohja, nog gefeliciteerd!!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh wat lief.Gefeliciteerd ook!
Gister waren Wiebel en ik 1 jaar getrouwd. Niks geen bloemen hoor.
Nou bij deze dan alsnog gefeliciteerd met 367 dagen getrouwdquote:Op maandag 11 juni 2012 16:43 schreef Soempie het volgende:
Gister waren Wiebel en ik 1 jaar getrouwd. Niks geen bloemen hoor.
Ik moet bellen als ik ongesteld ben geworden... er is natuurlijk áltijd een kans dat ik dat niet word, maar ik denk dat ik over een maandje van start kan. En dan wordt het duimen ja!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:55 schreef Etcetera het volgende:
LBwat goed dat je die test hebt laten doen! *knuffel geeft* moeten we al kalmpjes aan beginnen te duimen?
![]()
PSziekenhuis is niet tof maar je zo beroerd voelen toch ook niet
Van je eigen site:quote:Op maandag 11 juni 2012 12:49 schreef MaJo het volgende:
druk weekend gehad, twee verjaardagen en gisteren familiedag. We zijn met solexen door Twente gereden, was echt tof
compleet met die debiele jassen
En voor bijdehandje Nem: ik heb gekeken op die prijs van cobra en daar staat op trilbadje voor brillen en zonnebrillen. Kan je me wel keihard uitlachen maar ik heb dus gewoon gelijk
Je kan ook gewoon eens je ongelijk toegeven hoor, helemaal niks mis meequote:Op maandag 11 juni 2012 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van je eigen site:
[ afbeelding ]
Zo, en nu jij weer.
Nicequote:Op maandag 11 juni 2012 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben overigens met vertraging maar veilig in Engeland aangekomen
http://en.wikipedia.org/wiki/Ultrasonic_cleaning Kan met veel meer dan zilver.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van je eigen site:
[ afbeelding ]
Zo, en nu jij weer.
Wat voor ongelijk? Je prijst het ding zelf aan als een zilverbadje. En die dingen bestaan gewoon. Ik zie niet waar ik ongelijk in heb?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens je ongelijk toegeven hoor, helemaal niks mis mee![]()
Top! Wat ga je eigenlijk doen daar?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben overigens met vertraging maar veilig in Engeland aangekomen
Dat is mooi te compenseren met het tijdverschilquote:
Piccas makenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Top! Wat ga je eigenlijk doen daar?
Alleen als het wintertijd is.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is mooi te compenseren met het tijdverschil
Behalve op dinsdag.quote:
Dat je gewoon ALTIJD je gelijk wilt hebben. Je kan het ding OOK als zilverbadje gebruiken. We hebben dus beiden gewoon gelijk. Maar omdat je me laatst voor een halve debiel uitmaakte kom ik er nog even op terug. Het maakt ook niet uit, ik hoef niet per se mijn gelijk te halen, maar het wordt af en toe gewoon even vermoeiend.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor ongelijk? Je prijst het ding zelf aan als een zilverbadje. En die dingen bestaan gewoon. Ik zie niet waar ik ongelijk in heb?
Dat valt wel mee, niet ten koste van alles. Ik kan ook mijn ongelijk best toegeven maar volgens mij kan Nem dat niet. En dat boeit niet heel erg maar als het echt vaak gebeurd dan wordt het gewoon irritantquote:Op maandag 11 juni 2012 18:18 schreef Etcetera het volgende:
MaJo, jij wilt ook bijna altijd gelijk hebben![]()
* Etcetera pakt popcorn
Misschien moeten we hier nog maar eens in de SC gaan zoeken dan. Daar zijn wel wat incidentjes van geweestquote:Op maandag 11 juni 2012 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, niet ten koste van alles.
Voor iemand die het blijkbaar opvalt dat het zo ontzettend vaak (quote:Ik kan ook mijn ongelijk best toegeven maar volgens mij kan Nem dat niet.
En dát klopt dan weer wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:19 schreef MaJo het volgende:
En dus het ongelijk dat het niet voor brillen zou zijn, daar heb je dus ongelijk in
Maar da's logisch toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er an sich niet zoveel problemen mee om m'n ongelijk toe te geven, maar waar ik pissig over word is weten dat ik gelijk heb en dan geen gelijk krijgenvaak is het me de energie ook niet waard om een discussie aan te gaan, vooral niet als ik niet zeker weet óf ik gelijk heb - of juist niet.
Denk het welquote:
Ja dat is fijn. Ben je nieuw met android? Dat kan al een tijdje.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Denk het welik ben niet altijd even logisch
Play-store van Google: op internet een app aanklikken en laten downloaden op m'n telefoon. Auto-fucking-matisch. I think I'm in love
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je gewoon ALTIJD je gelijk wilt hebben. Je kan het ding OOK als zilverbadje gebruiken. We hebben dus beiden gewoon gelijk. Maar omdat je me laatst voor een halve debiel uitmaakte kom ik er nog even op terug. Het maakt ook niet uit, ik hoef niet per se mijn gelijk te halen, maar het wordt af en toe gewoon even vermoeiend.
quote:
quote:
En regent het ondertussen ook daar? Want dan is het nóg kutter. Hier wel trouwens.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef MaJo het volgende:
Wat een kutdagG. heeft vandaag per ongeluk mijn portemonnee meegenomen waardoor ik mijn OV-chip niet heb. Nou zou mijn moeder me op de trein zetten en G me ophalen in Utrecht maar omdat mijn moeder haar autosleutel op kantoor was vergeten en ik daarvoor terug moest heb ik de trein gemist
G kan me niet ophalen omdat hij les moet geven dus moet ik weer een kaartje voor de bus kopen. Alles gaat mis vandaag
Je deed me dom voelen omdat ik het 'verkeerd' had en dat vond ik niet tof. Misschien lag het ook meer aan je toon. Maar toen ik zag dat het dus wel gewoon voor brillen was wilde ik dat wel even meldenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
En for the record: ik zit het net op te zoeken maar ik kan nou niet zien hoe ik gedaan kan hebben alsof MaJo "half debiel is".
Yep, zie mijn volgende berichtquote:Op maandag 11 juni 2012 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En regent het ondertussen ook daar? Want dan is het nóg kutter. Hier wel trouwens.
Ik ging dan ook af op wat er op de site stond. Dus ja, daar ben ik stellig op doorgegaanquote:Op maandag 11 juni 2012 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je deed me dom voelen omdat ik het 'verkeerd' had en dat vond ik niet tof.
Zoals je zelf al zei, we hadden dus allebei gelijkquote:Misschien lag het ook meer aan je toon. Maar toen ik zag dat het dus wel gewoon voor brillen was wilde ik dat wel even meldenhet is ook een optelsom van meerdere dingen en ik reageer ook wel wat extreem, dat wil ik wel toegeven
Laten we er maar gewoon over ophouden, ik kan vandaag ook niet veel hebben
Ja echt kutweer. Mensen op het vliegveld waren allemaal aan het klagen onderweg naar de autoquote:Is het weer in Engeland ook zo shite?
Tijd voor goedmaakseks. Oh wacht...quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor goedmaakseks. Oh wacht...
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor goedmaakseks. Oh wacht...
Zelfs ik had die opmerking niet gemaakt.quote:
En praktisch gezien ook erg lastig momenteelquote:
Wow dat gebeurt niet snelquote:Op maandag 11 juni 2012 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs ik had die opmerking niet gemaakt.
De afstand lijkt me toch nog wel het minste bezwaarquote:Op maandag 11 juni 2012 19:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
En praktisch gezien ook erg lastig momenteel![]()
Maar ik ben ik en jij bent jijquote:Op maandag 11 juni 2012 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs ik had die opmerking niet gemaakt.
Ik heb alleen ontbeten. Maar ik heb dan het geluk dat we straks een curry gaan halenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef MaJo het volgende:
Ik baal ook dat ik nog eens naar de winkel moet en dat we pas laat eten. Ik heb honger
Ik heb mijn momenten.quote:
Afstand? Ik doelde op het feit dat ik ongesteld ben!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De afstand lijkt me toch nog wel het minste bezwaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben in een flauwe bui
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Afstand? Ik doelde op het feit dat ik ongesteld ben!Ik heb nog heel even gedacht dat je dat bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben in een flauwe buiGa je er zelf grappen over maken
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik heb om 3 uur ontbeten, had gewoon geen hongerquote:Op maandag 11 juni 2012 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb alleen ontbeten. Maar ik heb dan het geluk dat we straks een curry gaan halen
Het is wel waar maar ik doelde op de afstandquote:Op maandag 11 juni 2012 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb nog heel even gedacht dat je dat bedoeldeGa je er zelf grappen over maken
Ik zeg: doen!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb om 3 uur ontbeten, had gewoon geen hongerMaar nu wel uiteraard. Ik denk dat ik stiekem patat ga halen
Dat is slechts een moreel bezwaarquote:Op maandag 11 juni 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is wel waar maar ik doelde op de afstanden dat ik met G heb helpt ook niet mee natuurlijk
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)een_keertje_uit.html
en dan ook een rooiequote:Op maandag 11 juni 2012 18:42 schreef Soempie het volgende:
Is het poezenplaatjespostdag?
[ afbeelding ]
Zo kwam MaJo het topic binnen.
Ik doe het ook, vind dat ik het vandaag wel verdient hebquote:Op maandag 11 juni 2012 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zeg: doen!
Ik heb ook maar 5 uur geslapen vannacht en dan krijg ik ook altijd extra honger.
Rooie poezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |