Ja, dokter. Goed, dokter...quote:
Ik gok op hooikoorts of de nasleep/bijveschijnselen daarvan.quote:Is het wel hooikoorts? Heeft het gisteren niet geregend bij jullie?
Probeer je neus en je buis van Eustachius te legen. Spoelen met zoutoplossing, neusspray.
Als dat deel van de bevolking dan ook eens leert spellen, het is echt om te janken wat ik af en toe onder ogen krijgquote:
Maar afprijzing is toch weer normaal Nederlands?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:11 schreef Etcetera het volgende:
'Prijzing' is echt verengelsing geloof ik he
Iedereen mag uiteraard alles vragen, maar ik heb dan altijd het idee dat het eerder om de kleding gaat dan om de genodigde zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Waarom mag iemand niet vragen of je netjes in pak wil komen? Als je dat niet wil, dan ga je toch niet?
Ik kan me voorstellen dat je met een dresscode een bepaalde sfeer wilt creėren die jij mooi vindt. Ik zie niet in waarom je als gast niet de moeite zou nemen om iemand die sfeer/ aankleding te gunnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen mag uiteraard alles vragen, maar ik heb dan altijd het idee dat het eerder om de kleding gaat dan om de genodigde zelf.
'Moest' in de USA ooit in smoking komen, heb toen keurig een T-shirt met smoking-opdruk aangedaan.
Als je het al kan lezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als dat deel van de bevolking dan ook eens leert spellen, het is echt om te janken wat ik af en toe onder ogen krijg![]()
Ah gadver, dat vind ik zo lelijk. Je bent soms nog zo'n rebellerende puber, hč.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef MadMaster het volgende:
heb toen keurig een T-shirt met smoking-opdruk aangedaan.
Daar schijnt een softwareprogramma voor te bestaan, maar ik weet niet hoe het heet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat vind ik dan weer een leuke uitdaging
Laat ik dan zeggen dat ik niet van dat soort feestjes houd en me in 9 van de 10 keer netjes zal afmelden. Of het moet een gekostumeerd bal zijn of zo, dat soort extreme verkleedpartijen vind ik prima.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je met een dresscode een bepaalde sfeer wilt creėren die jij mooi vindt. Ik zie niet in waarom je als gast niet de moeite zou nemen om iemand die sfeer/ aankleding te gunnen.
En als het nou een bruiloft is waarbij verwacht wordt dat je er netjes uitziet, dus geen All Stars en spijkerbroek?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:24 schreef MadMaster het volgende:
Laat ik dan zeggen dat ik niet van dat soort feestjes houd en me in 9 van de 10 keer netjes zal afmelden. Of het moet een gekostumeerd bal zijn of zo, dat soort extreme verkleedpartijen vind ik prima.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je met een dresscode een bepaalde sfeer wilt creėren die jij mooi vindt. Ik zie niet in waarom je als gast niet de moeite zou nemen om iemand die sfeer/ aankleding te gunnen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah gadver, dat vind ik zo lelijk. Je bent soms nog zo'n rebellerende puber, hč.
Zonder All Stars gaat nog wel, anders dan een spijkerbroek wordt lastig...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
En als het nou een bruiloft is waarbij verwacht wordt dat je er netjes uitziet, dus geen All Stars en spijkerbroek?
Oh, maar een nette, donkere spijkerbroek, nette schoenen en colbert erover is ook mooi.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Zonder All Stars gaat nog wel, anders dan een spijkerbroek wordt lastig...
Kijk, dan kan ik wel aan de verwachting voldoen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar een nette, donkere spijkerbroek, nette schoenen en colbert erover is ook mooi.
Ik begrijp goed wat je zegt, en dat is het ook. Wat _Ophelia onder jouw post schrijft: het is ook de sfeer. En ja, dat kan wel eens overdreven overkomen/zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen mag uiteraard alles vragen, maar ik heb dan altijd het idee dat het eerder om de kleding gaat dan om de genodigde zelf.
quote:'Moest' in de USA ooit in smoking komen, heb toen keurig een T-shirt met smoking-opdruk aangedaan.
2 uur laadtijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk niet dat je Amstelveen-Zeist gaat redden op een lading. Misschien enkele reis wel, maar of je genoeg kan bijladen om ook de terugreis ermee af te leggen...
Driebergseweg 1 in Zeistquote:Gaat het trouwens om het kantoor bij de Laan van Beek & Royen?
Ik begrijp het op zich wel, dat soort vragen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik begrijp goed wat je zegt, en dat is het ook. Wat _Ophelia onder jouw post schrijft: het is ook de sfeer. En ja, dat kan wel eens overdreven overkomen/zijn
Mijn aktie in de USA werd overigens niet gewaardeerd.quote:
Vlakbij die laan dus. Ik heb daar praktisch om de hoek op de basisschool gezetenquote:
Ik denk dat de soep uiteindelijk ook niet zo heet gegeten wordt als je met iets afwijkende kleding verschijnt...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb trouwens ooit een bruiloft in Frankrijk midden in de zomer gehad met als dresscode 'tenue de ville', daar ben ik toen, met ruim 30 graden in de schaduw, toch wat flexibeler mee omgegaan...
Is ook zo hoor, maar er liepen serieus dames rond met in panty, mantelpakje en hoed...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat de soep uiteindelijk ook niet zo heet gegeten wordt als je met iets afwijkende kleding verschijnt...
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Waarom mag iemand niet vragen of je netjes in pak wil komen? Als je dat niet wil, dan ga je toch niet?
Afgeprijsd in elk geval welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar afprijzing is toch weer normaal Nederlands?
Maar vaak niet de dresscode.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar een nette, donkere spijkerbroek, nette schoenen en colbert erover is ook mooi.
Ze hebben het er in SHO over dat Estelle vreemd is gegaan met Van der Vaartquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:44 schreef Etcetera het volgende:
Sterkte MaJo
Enneh: Ruud en Estelle Gullit gaan scheiden
Laat Estelle nou net in de Libelle of Margriet hebben gestaan als vrouw-van met een interview
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:04 schreef Livra het volgende:
Ik hoop op een gate. Waarin Wes en Yo ook verwikkeld raken. En John Ewbank.
Het is vaak ook geen strikte verplichting, maar zoals eerder gezegd, voor de sfeer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:57 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik vraag me wel af de uitnodigende partij zich beseft wat ze vragen aan aan de genodigden.
Ik voel me zeer ongemakkelijk in kostuums/pakken/smokings e.d. en daarom wil ik daar echt niet aan.
Nou ja, je zegt het zelf al.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat de soep uiteindelijk ook niet zo heet gegeten wordt als je met iets afwijkende kleding verschijnt...
Daar geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:27 schreef Soempie het volgende:
Ze hebben het er in SHO over dat Estelle vreemd is gegaan met Van der Vaart
Eens met MM en Soempiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:01 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Wat is nou belangrijker, dat je het kunt vieren met mensen die je leuk/ lief/ tof vindt of kleding.![]()
Eens met MM.
Ik ook niet, maar ik vond die reactie grappig.quote:
Ik ken geen mensen die zoiets zouden doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef wyccie het volgende:
Tenue de ville is natuurlijk te gek met 30 graden, maar dat wil niet zeggen dat je er dan maar in je tanktop en afgeknipte spijkerbroek moet gaan rondlopen.
I second thatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
En bij die vraag moet ik altijd denken aan vrouwen die een of ander sprookjeshuwelijk in gedachten hebben. Met een prins op het witte paard en dat alles perfect moet zijn. Bezorgt me eerlijk gezegd alleen maar stress.
Feestelijk, dan kan je van alles verwachten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I second thatAls ik ga trouwen dan zou ik geen kledingvoorschrift doen. Of misschien 'feestelijk'
Geen oranje broek?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik trek altijd aan waar ik me lekker bij voel. En dat is toch vaak donkere kleding donkerblauw, grijs, zwart... ... of lichte tint grijs. Ik heb bijna geen andere kleuren.
Ik heb nu wel een kobaltblauwe broek.
Ik hou gewoon niet zo van dresscode. Ik vind dat je dan ook vaak mensen op kosten jaagt om aan de dresscode te voldoen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef wyccie het volgende:
Jammer dat er meteen zo negatief gereageerd wordt als er een dresscode is. Je wordt heus niet naar huis gestuurd als je er niet aan voldoet.
Nope, die had ik wel bijna gekocht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen oranje broek?
Ik had bij jou toch wel iets meer kleur verwacht eigenlijk. Nog net geen bloemen in het haar.
Kleding voor een bepaalde dresscode bepaal je nog altijd zelf, je zoekt iets uit in die stijl wat bij je past, en wat je vaker kan dragen. Zo specifiek is dat niet: jurk of rok in die bepaalde lengte, met of zonder panty. Voor mannen is dat inderdaad wel iets lastiger.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:47 schreef Soempie het volgende:
dus ik word er persoonlijk niet blij van als er dan ook nog gezegd wordt: zoek iets heel specifieks in die hoek.
Ze zou ook 10 jaar ouder kunnen zijn. Komt ook omdat ze al zo lang meedraait als voetbalvrouw.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Even op nu.nl gelezen mbt Ruud Gullit...
[ afbeelding ]
Ze lijkt echt ouder dan 33 vind ik.
White tie heb ik niet en ik kan me niet voorstellen dat ik dat zo vaak draag dat het zin heeft om het aan te schaffen. Dus dan zou ik moeten huren, waarbij de kosten voor een avond huren niet heel veel schelen met de kosten voor het aanschaffen van een Spider-Mankostuum. En misschien kan ik met dat Spider-Mankostuum later nog wat leuks doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kleding voor een bepaalde dresscode bepaal je nog altijd zelf, je zoekt iets uit in die stijl wat bij je past, en wat je vaker kan dragen. Zo specifiek is dat niet: jurk of rok in die bepaalde lengte, met of zonder panty. Voor mannen is dat inderdaad wel iets lastiger.
Themafeestjes vind ik dan weer bullshit, je koopt dan onzinkleding, die vaak lastiger te vinden is, en die je ook maar 1 keer draagt. Daarvan vind ik veel meer dat je mensen op onnodige kosten jaagt. En het is zeer waarschijnlijk ook geen kleding waar ik me prettig in voel.
Zou dat zo'n zwaar leven zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze zou ook 10 jaar ouder kunnen zijn. Komt ook omdat ze al zo lang meedraait als voetbalvrouw.
Ja, ik zei al dat het voor mannen lastiger is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
White tie heb ik niet en ik kan me niet voorstellen dat ik dat zo vaak draag dat het zin heeft om het aan te schaffen. Dus dan zou ik moeten huren, waarbij de kosten voor een avond huren niet heel veel schelen met de kosten voor het aanschaffen van een Spider-Mankostuum. En misschien kan ik met dat Spider-Mankostuum later nog wat leuks doen
Zware tassen, ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Zou dat zo'n zwaar leven zijn?Al die voetbalvrouwen zien er wel een beetje hetzelfde uit..
In mijn leven tot nu toe heb ik geloof ik een keer naar een feest kunnen gaan waarbij white tie de dresscode was. Als ik dat gemiddelde aanhoud heb ik drie keer zo'n pak nodig voor ik in mijn kist lig. Een Spider-Mankostuum daarentegen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik zei al dat het voor mannen lastiger is.
Maar in het algemeen is het wel zo dat de meeste mannen vaker een white tie-pak kunnen dragen dan een Spider-mankostuum.![]()
Ik heb gewoon het gevoel dat heel veel mensen gelijk al zoiets hebben van 'Bah,er is een code, ik moet dit, moet dat, wil ik niet, weeeeh.' Zelf heb ik dat eerder met themafeestjes, waarom moet iedereen zo gek gekleed, is het niet leuk genoeg als iedereen als zichzelf komt? Waarom zou ik daar geld aan moeten uitgeven?
[..]
Zware tassen, ja.
't Blijft een forum he.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef iamredleader het volgende:
Wat een discussie over kleding/dresscode
Dat vind ik sowieso wel een ontzettende grote belangrijke niet te onderschatten voorwaardequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso wel een ontzettende grote belangrijke niet te onderschatten voorwaarde
Mwah, dat hangt een beetje van de persoon af. En voordat C4 of een ander om pics gaat roepen: neequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Dat vind ik sowieso wel een ontzettende grote belangrijke niet te onderschatten voorwaarde
Ik zou als ik zo'n dresscode zou vragen, er ook rekening mee houden dat sommigen inderdaad niet graag in rok of jurk verschijnen. Als je dan op de bruiloft ziet dat iemand geen rok aanheeft, maar wel een net broekpak of iets dergelijks, dan is dat ook heel fijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:08 schreef Soempie het volgende:
wyccie, ik draag nooit een jurk of rok en voel me daar ook nooit prettig in.![]()
Dat is het ook vooral.quote:Wiebel vond een dresscode juist wel handig, zodat hij weet wat er verwacht wordt.
Het zal een demente oom/tante of opa/oma zijn die zich niet aan deze dresscode wil houden. Dat moeten we toch niet willen met z'n allen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwah, dat hangt een beetje van de persoon af. En voordat C4 of een ander om pics gaat roepen: nee![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die zoiets zouden doen.Iedereen gaat gewoon netjes gekleed.
En bij die vraag moet ik altijd denken aan vrouwen die een of ander sprookjeshuwelijk in gedachten hebben. Met een prins op het witte paard en dat alles perfect moet zijn. Bezorgt me eerlijk gezegd alleen maar stress.
En zo hebben we allemaal onze aversies...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gewoon het gevoel dat heel veel mensen gelijk al zoiets hebben van 'Bah,er is een code, ik moet dit, moet dat, wil ik niet, weeeeh.' Zelf heb ik dat eerder met themafeestjes, waarom moet iedereen zo gek gekleed, is het niet leuk genoeg als iedereen als zichzelf komt? Waarom zou ik daar geld aan moeten uitgeven?
Klopt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo hebben we allemaal onze aversie's...
Klopt niet, bedoel je. Het is aversies.quote:
Dat leek me dan weer een open deur. Maar het klopt wat je zegt. En wat ik bedoelde klopte ookquote:
Spider-Man is ook helemaal niets voor jou. Wat dacht je van een Catwoman-pakje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik ben dan gewoon zo'n saaie muts die liever netjes gekleed naar een bruiloft gaat dan verkleed als Spider-man naar een themafeest.
[..]
Klopt niet, bedoel je. Het is aversies.
Ja, taalnazi, daar was ik zelf ook al achter gekomen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik ben dan gewoon zo'n saaie muts die liever netjes gekleed naar een bruiloft gaat dan verkleed als Spider-man naar een themafeest.
[..]
Klopt niet, bedoel je. Het is aversies.
Een week lijkt me wat lang, een paar dagen net te doen...quote:Is bungalowpark Duinrell leuk om een week te vertoeven??
We willen ook wel wat dagtochtjes maken hoor. O.a. Amsterdam staat op de agenda.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een week lijkt me wat lang, een paar dagen net te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |