Daarom ga ik vanmiddag ook geen pr lopen, maar gewoon morgen een 4-3-2-1-traininkje en vrijdag 42 minuten (waar ik enorm zin in heb, omdat het weer een grens door gaat).quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:58 schreef GotC het volgende:
En mensen, trainingen zijn juist bedoelt om..te trainen! Zodat je tijdens wedstrijden PR's kan lopen.
Idd anti-pronatieschoenenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:56 schreef Niara het volgende:
Ew, hopelijk valt het mee met je rug Moblo!
En mossel, ik heb nog nooit een boek over hardlopen gelezen, alleen tijdschriften. Hopelijk laat je weten hoe het was!
Viking, ik heb nu Brooks Ravenna, de vrouwelijke variant.
Volgens mij hebben ze wel iets voor het overproneren, devrouw in de winkel zei namelijk dat ik dat een beetje deed.
Dus tja, nu nog eens een afspraak bij de podoloog.
En ik mocht dat hier niet zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:57 schreef GotC het volgende:
PR's loop je alleen tijdens wedstrijden vertelde slacker mij.Geintje, al is het wel waar
QFT: denk dat het gisteren ook zo soepel ging omdat ik niet meer elke training voluit ga, maar meestal rustig aan doe.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:58 schreef GotC het volgende:
MoBlo, welkom terugSterkte met je rug
Prachtige foto's!
En mensen, trainingen zijn juist bedoelt om..te trainen! Zodat je tijdens wedstrijden PR's kan lopen.
Je moet dan ook niet naar een algemene sportzaak gaan voor hardloopschoenenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
even een vraagje....zijn alle verkopers en/of verkoopsters in jullie favoriete loopwinkel zelf ook lopers?
deze vraag omdat ik zelf nooit meer in een algemene sportzaak kom....
ik krijg al jeuk als er zo'n populair doende puistige puber op me af komt tijdens zijn zaterdagbaantje.... hey bro, how do you go? en als je dan naar een specifiek item vraag dan strompelt hij beschaamt naar een collega en een puzzled look on his face
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
even een vraagje....zijn alle verkopers en/of verkoopsters in jullie favoriete loopwinkel zelf ook lopers?
ik krijg al jeuk als er zo'n populair doende puistige puber op me af komt tijdens zijn zaterdagbaantje.... hey bro, how do you go? en als je dan naar een specifiek item vraag dan strompelt hij beschaamt naar een collega en een puzzled look on his face
Ik heb eergisteren voor het eerst 5km gelopen met Renate, dat was bij les 9.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:55 schreef Nero22 het volgende:
[..]
True, true...
[..]
Dat gevoel heb ik ook inderdaad.
Nou heb ik nog nooit écht een 5 km gelopen, want ik zat altijd tegen de 4,9 aan. Volgens kaartjes op de computer was het altijd net 5, maar als je ging lopen...Toch een beetje jammer.
en helemaal niet via het internet kopenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar een algemene sportzaak gaan voor hardloopschoenen.
Dat doe ik toch niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en helemaal niet via het internet kopen
done.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
Graag aanpassen/ toevoegen in de OP:
7 juli 2012 - Rotterdam Ekiden loop (marathon)
• Fok! team bestaande uit: MaleDuck (10 km), Viking84 (10 km), xzaz (7,195 km), DJMO (5 km), Yuki-ovb (5 km), mosselmossel-ovb (5 km)
30 september 2012 - Drechtstedenloop
• MaleDuck - HM
Ha, leuk om te weten. Op zich best logisch ook: halverwege de hele route.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren voor het eerst 5km gelopen met Renate, dat was bij les 9.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:02 schreef Nero22 het volgende:
Ik zit nu eens naar mijn kuiten te kijken hè: en volgens mij bungelt het allemaal al wat minder daar onder.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:02 schreef Nero22 het volgende:
Ik zit nu eens naar mijn kuiten te kijken hè: en volgens mij bungelt het allemaal al wat minder daar onder.
Yup, anders koop ik er ook niks.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
lekker is dat he?! die van mij is ook een loopster met jaren ervaring....ze weten precies waar je het over heb.quote:
??quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lekker is dat he?! die van mij is ook een loopster met jaren ervaring....ze weten precies waar je het over heb.
quote:
Ik was al bang door de woorden JAREN ERVARING.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]....alhoewel, om een rondje mee te hardlopen..
voordeel van ouder worden is dat het spectrum van aantrekkelijke vrouwen wijder wordtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik was al bang door de woorden JAREN ERVARING.
Ik ken de opbouw van Evy niet, maar als je de training van Evy blijft volgen, heb je dan tegen die tijd (nog ruim anderhalve week) niet al een half uur aan een stuk gelopen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:33 schreef mainedoll het volgende:
Ik ben door Viking84 hierheen gestuurd, want het andere topic schijnt dood te zijnHierbij nogmaals mijn vraag:
Ik heb vanmorgen les 26 () van Evy uitgelopen, heb in die les 4,74 km. gelopen. Snel ben ik dus niet, maar ik wil me graag inschrijven voor een loop. Nu lijkt de TT-run me wel wat qua afstand (4,43 km). Wat is nu een mooie tijd daarvoor? Ben ik er al wel klaar voor? Is het raar als ik toch 1/2 a 1 minuut wandelpauze neem? Maar ik wil ook weer niet met de bezemwegen de finish over geveegd worden, zeg maar
Ik heb me wel al ingeschreven voor de Zilveren Kruis Achmealoop op 30 september (5 km.), maar dat is nog zover weg. En daarvoor heb ik ook wel alle vertrouwen dat ik er tegen die tijd wél klaar voor ben met een acceptabel tempo.
Les 26 is ongeveer 35 minuten.. Zo langzaam is dat toch niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:33 schreef mainedoll het volgende:
Ik ben door Viking84 hierheen gestuurd, want het andere topic schijnt dood te zijnHierbij nogmaals mijn vraag:
Ik heb vanmorgen les 26 () van Evy uitgelopen, heb in die les 4,74 km. gelopen. Snel ben ik dus niet, maar ik wil me graag inschrijven voor een loop. Nu lijkt de TT-run me wel wat qua afstand (4,43 km). Wat is nu een mooie tijd daarvoor? Ben ik er al wel klaar voor? Is het raar als ik toch 1/2 a 1 minuut wandelpauze neem? Maar ik wil ook weer niet met de bezemwegen de finish over geveegd worden, zeg maar
Ik heb me wel al ingeschreven voor de Zilveren Kruis Achmealoop op 30 september (5 km.), maar dat is nog zover weg. En daarvoor heb ik ook wel alle vertrouwen dat ik er tegen die tijd wél klaar voor ben met een acceptabel tempo.
Ik had het al gelezen en ik praat nu nooit meer tegen jequote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:22 schreef streamnl het volgende:
Edit:
misschien ietje vrouw onvriendelijk.. mijn excuses als dat zo was
Ja, dat is wel de bedoeling, vandaag was 1x10 en 2x12 minuten, maar 1x10 en 1x20 red ik ook (telkens maar 1 minuut wandelen). Overmorgen de laatste les (wederom 1x10 en 1x20) en dan zal ik aan de 1x 30 minuten moeten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ken de opbouw van Evy niet, maar als je de training van Evy blijft volgen, heb je dan tegen die tijd (nog ruim anderhalve week) niet al een half uur aan een stuk gelopen?
De snelle zijn je toch wel voorbij tegen de tijd dat jij een keer even gaat wandelenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:43 schreef mainedoll het volgende:
[..]
maar ik vraag me voornamelijk af of het bijv. door de andere lopers als raar misschien zelfs storend wordt ervaren als ik toch eventjes ga wandelen?
En ik vraag me af of ik er misschien gewoon nog niet klaar voor ben, dus gewoonweg te langzaam?
Je moet het wel erg bont maken, wil je te langzaam zijn voor een loop. Zoals ik al zei: 35 minuten is prima en je zult echt niet de enige zijn die even gaat wandelenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:43 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoeling, vandaag was 1x10 en 2x12 minuten, maar 1x10 en 1x20 red ik ook (telkens maar 1 minuut wandelen). Overmorgen de laatste les (wederom 1x10 en 1x20) en dan zal ik aan de 1x 30 minuten moeten.
Ik heb er vanmorgen 37 minuten over gedaan, en dat is incl. 2x1 minuut wandelen en 1 minuten uitlopen aan het eind.
Ik heb nog nooit aan een loop meegedaan, dus ik weet ook niet hoe het in de praktijk werkt. Dat ik geen recordtijd gaat lopen lijkt me duidelijk, maar ik vraag me voornamelijk af of het bijv. door de andere lopers als raar misschien zelfs storend wordt ervaren als ik toch eventjes ga wandelen?
En ik vraag me af of ik er misschien gewoon nog niet klaar voor ben, dus gewoonweg te langzaam?
Haha In theorie praten we ook niet met elkaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen en ik praat nu nooit meer tegen je.
Ik dacht zelf, voor die 4,5 km, toch wel 30 a 35 minuten. Maar ik heb had dus geen idee wat normaal is, zeg maar. Maar ik lees hier dat dat dus best wel mee valtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
ten eerste, welkom Mianedoll
oke....back up the bus a little bit...
Welke tijd heb je zelf in gedachte? want mij ervaring is dat mensen zelf dondersgoed van hun eigen kunnen bewust zijn maar dat ze vaak alleen even een zetje moeten hebben.
en als 1 minuut wandelpauze ze over de lijn helpt in zeg maar 32-35 minuten en zonder pauze zou je in het zicht van de haven stranden dan is het is toch geen schande om even te wandelen? ook al is het maar voor korte tijd om weer even op adem te komen
37 idd, incl wandelen. Dat wist ik dus niet, of het nou langzaam was of nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Les 26 is ongeveer 35 minuten.. Zo langzaam is dat toch niet?
Eind van de training loop ik altijd een stuk makkelijker dan het beginquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Zoals ik al zei: ik vind 35 min een prima tijd voor een beginner die net Evy heeft uitgelopen. Miss dat je door de adrenaline rush nog wel wat harder gaat lopen, maar als je het schema netjes volgt en alles gaat goed, hoef je niet zo bang te zijn dat je 'te langzaam' gaat.
Het is op een circuit, dus ik hoop niet dat dat wat zegt over de gemiddelde snelheidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:48 schreef Viking84 het volgende:
Overigens hangt het wel van het type loop af of je een van de langzaamsten bent of niet. Tijdens de Ladies Run van gisteren zou je nog best snel zijn als je de 5 km in 30-35 min liep.
Nietquote:
Verstandige beslissing maar niet makkelijk wrsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet. Ben niet geweest. Overstap op nieuwe schoenen was best heftig en heb de dag voor de wedstrijd nieuwe zooltjes aangemeten gekregen. Durfde het niet goed aan om toch gewoon die wedstrijd te gaan lopen.
deze?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:47 schreef kwiwi het volgende:
Hmm.. Heeft iemand toevallig een ander Evy schema? Deze is namelijk wel leuk, maar komt niet overeen met de podcasts die ik heb.. En vind het wel handig om van tevoren te weten wat ik die les moet gaan doen
Mijn eerste les was iets van 1,1,2,2,2,2,2,2,2,1,1..
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:52 schreef Viking84 het volgende:
Jij hebt ook lekker gelopen in la douche France, zag ik?.
Jaaa dat is 'm! Dankjewel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:53 schreef mainedoll het volgende:
[..]
deze?
http://www.rennenmetevy.n(...)&title=schema%202011
je hoeft toch niet persé alles te halen wat zij zegt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:58 schreef Saninl het volgende:
Vanmiddag les 12 van Renate; 7km in 42'...
Ik denk niet dat ik dat haal?! Flinke faal
komop, zo moet je niet beginnen... Rustig aan gaan lopen, let op je ademhaling en je passen.. loop vooral niet te snel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:58 schreef Saninl het volgende:
Vanmiddag les 12 van Renate; 7km in 42'...
Ik denk niet dat ik dat haal?! Flinke faal
Thx for askingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Verstandige beslissing maar niet makkelijk wrsHoe gaat het nu dan? heb je wel gelopen met je zooltjes al?
verstandig idd, en goed dat je je nr doorgeknipt hebtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx for asking.
Ik heb tot het laatst getwijfeld en m'n startnr doormidden geknipt om niet in de verleiding te komen toch te gaanOh en expres op zaterdag gelopen, zodat ik zondag niet meer mocht
. Yep, heb twee keer gelopen met zooltjes. Gaat een stuk beter en soepeler (vooral gisteren
), maar heb de dag na het lopen toch weer een beetje last (niet van m'n geblesseerde been trouwens). Niet zo gek, want de pijntjes die er waren zijn niet zomaar in één keer weg met nieuwe zooltjes. Moet het even 1 à 2 weken aankijken
.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
verstandig idd, en goed dat je je nr doorgeknipt hebt
Vervelend dat je pijntjes hebt steeds, beetje rustig aan doen idd om aan die zooltjes te wennen dan maar.
Ik snapte dat ook al niet, of is dat gewoon niet Yur in Yur z'n UI?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:56 schreef Jumparound het volgende:
http://memebase.com/2012/(...)es-off-him/#comments
yur, waarom staat jou foto op memebase?
Snap je de tekst op het plaatje niet of wat anders?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:56 schreef Jumparound het volgende:
ik snap hem niet
Heel goed, hopen dat je als je nu rustig aan doet een paar weken je weer lekker verder kan zonder blessures en pijntjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]Nu twee rustdagen en pas dodagavond weer
.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snapte dat ook al niet, of is dat gewoon niet Yur in Yur z'n UI?
Paar weken 5 lopen om te 'consolideren'quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:03 schreef mainedoll het volgende:
Nu ik hier toch ben..
Wat hebben jullie ná Evy 0-5 gedaan? Meteen door met de volgende Evy? Of eerst proberen die 5 km sneller te lopen?
Blessure, daarna weer opbouwen om vervolgens door te gaan met Renate 5-10km.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:03 schreef mainedoll het volgende:
Nu ik hier toch ben..
Wat hebben jullie ná Evy 0-5 gedaan? Meteen door met de volgende Evy? Of eerst proberen die 5 km sneller te lopen?
Ik snap het nietquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:56 schreef Jumparound het volgende:
ik snap hem niet
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:03 schreef GotC het volgende:
Straks weer lopen! Een-na-laatste week van Renate 10km![]()
https://www.google.nl/#hl(...)403&biw=1680&bih=923quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap het nietIk dacht dat ie gewoon een plaatje van zichzelf als UI had.. Leek me wel zo logisch
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zou zeggen...vraag E.T en GotC bijv. even...deze kanjers hebben net afgelopen zondag de Ladiesrun gelopen in Rotterdam en zover ik kon opmaken ging ze dat redelijk makkelijk af...dus ik zou zeggen, gewoon inschrijven!
owquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:05 schreef VKV het volgende:
[..]
https://www.google.nl/#hl(...)403&biw=1680&bih=923
Ik ben nu net klaar met Evy en ik ga een vervolg schema doen dat ik van de hardloopwinkel gekregen heb. Schema is om 40 min achter elkaar te kunnen lopen, duurt 8 weken. En daarna wil ik verder met 5-10, maar dan heb ik die 5km tenminste goed in de benenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:03 schreef mainedoll het volgende:
Nu ik hier toch ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |