Geen idee, maar ik doe niet meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:43 schreef GotC het volgende:
Garmin, whey shakes.. Wat is dit voor nieuwe generatie beginners
Klinkt alsof je aan de anti-pronatieschoenen moet met eventueel zooltjes met extra stabiliteitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:44 schreef Niara het volgende:
Ow, dat gevoel wanneer RD teleurgesteld in je is![]()
Maar tja. Volgens de dokter heb ik last van x-benen (alleen terwijl ik loop) waardoor de knobbeltjes aan de binnenkant van m'n voeten te veel belast worden. Dus voordat ik nieuwe schoenen koop of aan compressiekousen denk eerst eens langs de podoloog om te kijken of zooltjes een oplossing zijn. Ofh ebben ze in de meeste hardloopwinkels zelf veel extra zooltjes?
Welkom terug op aardequote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik doe niet mee
Ik voel een generatiekloof ontstaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:43 schreef GotC het volgende:
Garmin, whey shakes.. Wat is dit voor nieuwe generatie beginners
Thanks! Het was inderdaad hemelsquote:
garmin hoef ook niet maar whey is aan te raden, ook al zou je het alleen maar doen na een langere duurloop... ik ben ook redelijk old skool wat sommige dingen betreft maar heb hier tot nu toe geen spijt van.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik doe niet mee
Onzin natuurlijk. Een beginner moet immers langzaamaan doen, omde spieren niet te veel te belasten en dergelijke. Met andere woorden: die krijgen een opdonder van al dat hardlopen. En als die met whey sneller herstellen is dat alleen maar goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:48 schreef Viking84 het volgende:
No offence: Weet ook niet of whey shakes al zo veel nut hebben voor mensen die <5 km lopen. Heb ze zelf altijd alleen na 10 km genomen, omdat ik dan altijd wel spierpijn had. Nu neem ik ze ook een kleinere afstand, puur om het herstel te bevorderen.
lol.....maar de jonkies hebben nog steeds moeite om ons bij te houdenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:48 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik voel een generatiekloof ontstaan
Zie die trainingen als een investering. Uiteindelijk eet je je huidige PR's met huid en haar opquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:50 schreef Nero22 het volgende:
Zo dan, ik ben ook terug. Het was lekker weer om te lopen, maar wat mij betreft mag het zelfs nog een paar graden kouder zijn. Dan is het helemaal ideaal.
Nu met die trainingen van Renate loop ik helemaal geen PR's meer.
Ik heb wellicht iets gemist, maar wat is er aan de hand met je rug?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag maar 's rondje van 5 doen, niet teveel verwachtingen, kijken hoe de rug 't houdt. Heeft toch 'n flinke opdonder gekregen
Klopt, ik heb ook al een tijdje geen snelheidsrecords gelopen, sinds ik met Renate de 10km-trainingen volg. Maar ik merk wel dat ik de 5km veel en veel makkelijker loop. Als ik zou willen loop ik vanmiddag een pr. Maar ik ga gewoon lekker het schema volgen en morgen pas weer lopenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:50 schreef Nero22 het volgende:
Zo dan, ik ben ook terug. Het was lekker weer om te lopen, maar wat mij betreft mag het zelfs nog een paar graden kouder zijn. Dan is het helemaal ideaal.
Nu met die trainingen van Renate loop ik helemaal geen PR's meer.
True, true...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Zie die trainingen als een investering. Uiteindelijk eet je je huidige PR's met huid en haar op
Dat gevoel heb ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook al een tijdje geen snelheidsrecords gelopen, sinds ik met Renate de 10km-trainingen volg. Maar ik merk wel dat ik de 5km veel en veel makkelijker loop. Als ik zou willen loop ik vanmiddag een pr. Maar ik ga gewoon lekker het schema volgen en morgen pas weer lopen
Dat zal dan in Hardlopen voor beginners #246 zijn, want ik ben eigenlijk niet zo'n boekenlezerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:56 schreef Niara het volgende:
Ew, hopelijk valt het mee met je rug Moblo!
En mossel, ik heb nog nooit een boek over hardlopen gelezen, alleen tijdschriften. Hopelijk laat je weten hoe het was!
Viking, ik heb nu Brooks Ravenna, de vrouwelijke variant.
Volgens mij hebben ze wel iets voor het overproneren, devrouw in de winkel zei namelijk dat ik dat een beetje deed.
Dus tja, nu nog eens een afspraak bij de podoloog.
Is ook helemaal waar. Maar leuk is het wel om te zien dat je het beter kunt volhouden tijdens een training op de zoveel km.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:57 schreef GotC het volgende:
PR's loop je alleen tijdens wedstrijden vertelde slacker mij.Geintje, al is het wel waar
Behalve als je meer en meer km's gaat lopenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:57 schreef GotC het volgende:
PR's loop je alleen tijdens wedstrijden vertelde slacker mij.Geintje, al is het wel waar
Daarom ga ik vanmiddag ook geen pr lopen, maar gewoon morgen een 4-3-2-1-traininkje en vrijdag 42 minuten (waar ik enorm zin in heb, omdat het weer een grens door gaat).quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:58 schreef GotC het volgende:
En mensen, trainingen zijn juist bedoelt om..te trainen! Zodat je tijdens wedstrijden PR's kan lopen.
Idd anti-pronatieschoenenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:56 schreef Niara het volgende:
Ew, hopelijk valt het mee met je rug Moblo!
En mossel, ik heb nog nooit een boek over hardlopen gelezen, alleen tijdschriften. Hopelijk laat je weten hoe het was!
Viking, ik heb nu Brooks Ravenna, de vrouwelijke variant.
Volgens mij hebben ze wel iets voor het overproneren, devrouw in de winkel zei namelijk dat ik dat een beetje deed.
Dus tja, nu nog eens een afspraak bij de podoloog.
En ik mocht dat hier niet zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:57 schreef GotC het volgende:
QFT: denk dat het gisteren ook zo soepel ging omdat ik niet meer elke training voluit ga, maar meestal rustig aan doe.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:58 schreef GotC het volgende:
MoBlo, welkom terugSterkte met je rug
Prachtige foto's!
En mensen, trainingen zijn juist bedoelt om..te trainen! Zodat je tijdens wedstrijden PR's kan lopen.
Je moet dan ook niet naar een algemene sportzaak gaan voor hardloopschoenenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
even een vraagje....zijn alle verkopers en/of verkoopsters in jullie favoriete loopwinkel zelf ook lopers?
deze vraag omdat ik zelf nooit meer in een algemene sportzaak kom....
ik krijg al jeuk als er zo'n populair doende puistige puber op me af komt tijdens zijn zaterdagbaantje.... hey bro, how do you go? en als je dan naar een specifiek item vraag dan strompelt hij beschaamt naar een collega en een puzzled look on his face
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
even een vraagje....zijn alle verkopers en/of verkoopsters in jullie favoriete loopwinkel zelf ook lopers?
ik krijg al jeuk als er zo'n populair doende puistige puber op me af komt tijdens zijn zaterdagbaantje.... hey bro, how do you go? en als je dan naar een specifiek item vraag dan strompelt hij beschaamt naar een collega en een puzzled look on his face
Ik heb eergisteren voor het eerst 5km gelopen met Renate, dat was bij les 9.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:55 schreef Nero22 het volgende:
[..]
True, true...
[..]
Dat gevoel heb ik ook inderdaad.
Nou heb ik nog nooit écht een 5 km gelopen, want ik zat altijd tegen de 4,9 aan. Volgens kaartjes op de computer was het altijd net 5, maar als je ging lopen...Toch een beetje jammer.
en helemaal niet via het internet kopenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar een algemene sportzaak gaan voor hardloopschoenen.
Dat doe ik toch niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en helemaal niet via het internet kopen
done.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
Graag aanpassen/ toevoegen in de OP:
7 juli 2012 - Rotterdam Ekiden loop (marathon)
• Fok! team bestaande uit: MaleDuck (10 km), Viking84 (10 km), xzaz (7,195 km), DJMO (5 km), Yuki-ovb (5 km), mosselmossel-ovb (5 km)
30 september 2012 - Drechtstedenloop
• MaleDuck - HM
Ha, leuk om te weten. Op zich best logisch ook: halverwege de hele route.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren voor het eerst 5km gelopen met Renate, dat was bij les 9.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:02 schreef Nero22 het volgende:
Ik zit nu eens naar mijn kuiten te kijken hè: en volgens mij bungelt het allemaal al wat minder daar onder.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:02 schreef Nero22 het volgende:
Ik zit nu eens naar mijn kuiten te kijken hè: en volgens mij bungelt het allemaal al wat minder daar onder.
Yup, anders koop ik er ook niks.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
lekker is dat he?! die van mij is ook een loopster met jaren ervaring....ze weten precies waar je het over heb.quote:
??quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lekker is dat he?! die van mij is ook een loopster met jaren ervaring....ze weten precies waar je het over heb.
quote:
Ik was al bang door de woorden JAREN ERVARING.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]....alhoewel, om een rondje mee te hardlopen..
voordeel van ouder worden is dat het spectrum van aantrekkelijke vrouwen wijder wordtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik was al bang door de woorden JAREN ERVARING.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |