Zal best. Maar in de horeca is de schoonmaak in de vroege avonduurtjes niet handig lijkt mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Kul. Schoonmaak kan ook heel goed in de vroege avonduurtjes. Heb het zelf gedaan als één van m'n eerste bijbaantjes tig jaar geleden.
Ja sorry ik wilde ook wat posten nog, maar zag dat jij het topic al dicht gegooid had.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Renesite het volgende:
Oh, Ferry was mij voor.
[..]
Zal best. Maar in de horeca is de schoonmaak in de vroege avonduurtjes niet handig lijkt mij.
Ferry heeft een abbo op deze reeks genomenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Renesite het volgende:
Oh, Ferry was mij voor.
[..]
Zal best. Maar in de horeca is de schoonmaak in de vroege avonduurtjes niet handig lijkt mij.
Weljaquote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef YebCar het volgende:
[..]
Ferry heeft een abbo op deze reeks genomen
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef YebCar het volgende:
[..]
Ferry heeft een abbo op deze reeks genomen
In de horeca schoonmaken is in de vroege ochtenduurtjes...quote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Renesite het volgende:
Oh, Ferry was mij voor.
[..]
Schoonmaken, dit is bij een horecabedrijfje.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef Kekaa het volgende:
[..]
In de horeca schoonmaken is in de vroege ochtenduurtjes...
maar haal je niet twee dingen door elkaar? Het is/was volgens mij of schoonmaken (dit kan zowel in de ochtend, middag en avond) of horeca.
Nah, zomaar ben ik een jochie die het niet snapt en kleinerend is terwijl ik juist sociaal maatschappelijk ingesteld benquote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef FerryNL het volgende:
Damn waarom ontstaan er altijd weer discussies als ik eenmaal weer wat heb gepost.
Ik wilde alleen even melden dat ik 3 gesprekken heb deze week, en er is meteen weer een hele discussie gaande.
gefeliciteerd dan maar weer voor de 2de keer in korte tijd. Nu hopen dat het iets langer duurtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:17 schreef FerryNL het volgende:
Nou ik heb in ieder geval weer een beetje normaal werk. 25 a 30 uur per week en werktijden zijn van 06:00 tot 11:00 met tot 12:00 uitloop. Dat vind ik persoonlijk toch wel veel betere tijden om te werken.
Kan altijd nog wat anders erbij doen voor de middagen.![]()
Ben allang blij dat ik bij de post kan stoppen, en gelukkig geen nachten meer hersenloos werk hoef te doen.
Nu is het huishoudelijke dienst + keuken meehelpen.
Lolquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:21 schreef YebCar het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan maar weer voor de 2de keer in korte tijd. Nu hopen dat het iets langer duurt![]()
persoonlijk zou ik nooit om 6u kunnen beginnen , maar dat ben ik...totaal geen ochtend mens
wat ga je doen eigenlijk? schoonmaken ?
Ach het boeit me niks als jij denkt dat het met mij niks ga worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:41 schreef Guidetti het volgende:
Sorry dat ik het zeg FerrNL maar ik zie het met jou niets worden.
Je denkt van dag tot dag en je doet maar wat. En je hebt overal wel weer een reden voor waarom het niets is of waarom het niets is geworden.
Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus.
Denk daar maar eens goed over na.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:53 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ach het boeit me niks als jij denkt dat het met mij niks ga worden.![]()
Ik wil juist wel weer naar school om een goede toekomst te hebben, maar het lukt nu gewoon niet.
En wat betreft overal een reden voor: Ik heb een jaar geleden 4 jaar achter elkaar bij een werkgever gewerkt, maar helaas gingen ze failliet. Dus toen kwam het moment om weer werk te vinden.
Maar dat ging niet makkelijk en pak ik dus alles aan, ook al heeft het werk geen toekomst.
Kan ik er wat aan doen dat het bij V.A weer niks is geworden. Ze dachten dat ik meer kennis had van de keuken, maar ze hadden zich erin vergist. En ik had dat al tijdens het gesprek gezegd dat ik geen gediplomeerd zelfstandig kok ben..![]()
Dus snel daarna ben ik bij PostNL gaan werken, maar je gaat mij niet vertellen als jij in dezelfde situatie zat, dat je geen ander werk meer ging zoeken.
Maar nogmaals: Je mag van alles over mij denken, maar het interesseert me eigenlijk geen reet.
Lukt niet? Waarom niet? Inschijven voor een opleiding is niet lastig hoor.quote:Ik wil juist wel weer naar school om een goede toekomst te hebben, maar het lukt nu gewoon niet.
Dus in 4 jaar tijd is het niet gelukt om een baan te vinden dat lijkt op de ''normale'' baan die je altijd je hebt gehad?quote:En wat betreft overal een reden voor: Ik heb een jaar geleden 4 jaar achter elkaar bij een werkgever gewerkt, maar helaas gingen ze failliet. Dus toen kwam het moment om weer werk te vinden.
Met andere woorden: Je doet maar wat en hebt geen doel waar je over 5 jaar wilt staan.quote:Maar dat ging niet makkelijk en pak ik dus alles aan, ook al heeft het werk geen toekomst.
Misschien gewoon uit dit topic wegblijven dan met je 'wijze' raad.quote:
Bij een uitzendtoko naar binnen stappen voor werk is ook niet meer van deze tijd. Alles doe je tegenwoordig online en je gaat er pas naartoe zodra zij je uitnodigen voor een intake of een bespreking. Scheelt een hoop frustratie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef Mixende_match het volgende:
Ik ken momenteel ook geen opleiding starten hoor, ivm huis, auto idd.
Gisteren bij 4 uitzendbureau's geweest, bij alle 4 was ik de enige die er zat. En bij alle 4 hadden ze niks voor me![]()
Niet doen dus. Dan ga je op een lager niveau werken en door die switch kom je er nooit meer uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef Mixende_match het volgende:
Ik ken momenteel ook geen opleiding starten hoor, ivm huis, auto idd.
Gisteren bij 4 uitzendbureau's geweest, bij alle 4 was ik de enige die er zat. En bij alle 4 hadden ze niks voor me![]()
Ik overweeg om een ander vakgebied te nemen, de zorg. Maar daarvoor moet je weer een nieuwe opleiding beginnen, en bij de zorg laat ik veel van mijn kwaliteiten vallen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Misschien gewoon uit dit topic wegblijven dan met je 'wijze' raad.
Laat het lekker gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Beter nu zoekende zijn dan over 15 jaar. Het is sowieso lastig aangenomen worden als je de juiste opleiding of/en werkervaring niet hebt. In dit economisch slechte klimaat moet je dan soms genoegen nemen met minder en tijdelijke jobs. Wat is je probleem?
Ik heb geen probleem. FerryNL heeft een probleem. Maar hij ziet het niet in, of wil het niet inzien, of hij snapt het gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Beter nu zoekende zijn dan over 15 jaar. Het is sowieso lastig aangenomen worden als je de juiste opleiding of/en werkervaring niet hebt. In dit economisch slechte klimaat moet je dan soms genoegen nemen met minder en tijdelijke jobs. Wat is je probleem? Als je je stoort aan FerryNL negeer 'm dan.
Vacatures zijn nog geen baan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:42 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem. FerryNL heeft een probleem. Maar hij ziet het niet in, of wil het niet inzien, of hij snapt het gewoon niet.
Vorige week zei hij dat hij in de horeca wilde werken maar niets kon vinden. Ik vroeg hem waar hij woont (Dordrecht). Binnen 2 minuten had ik in een straal van 20km om Dordrecht 41 fulltime horecabaantjes gevonden. Hoezo "er is niets in de horeca te vinden''????
En dit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Vacatures zijn nog geen baan.
en thuiszitten helpt wel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:27 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Niet doen dus. Dan ga je op een lager niveau werken en door die switch kom je er nooit meer uit.
Vacatures geven wel aan dat er wat te vinden is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Vacatures zijn nog geen baan.
Ben aan het afstuderenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
Heb je zelf geen werk ofzo, dat je zoveel tijd hebt om anderen te controleren?
Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:42 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem. FerryNL heeft een probleem. Maar hij ziet het niet in, of wil het niet inzien, of hij snapt het gewoon niet.
Vorige week zei hij dat hij in de horeca wilde werken maar niets kon vinden. Ik vroeg hem waar hij woont (Dordrecht). Binnen 2 minuten had ik in een straal van 20km om Dordrecht 41 fulltime horecabaantjes gevonden. Hoezo "er is niets in de horeca te vinden''????
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
en thuiszitten helpt wel?
Jij snapt er echt geen flikker van joh. Maar fijn te horen dat jij het allemaal zo goed voor elkaar hebt. Hoop bijna dat je een keer werkeloos wordt, dan ga je het pas snappen denk ik. Helaas is de markt niet meer zo dat je even een paar brieven stuurt of een uitzendbureau binnenstapt en werk hebt.
En dan heb je dus weinig meer willen, en is het roeien met de riemen die je hebt. Helaas.
Feli met je nieuwe baan Ferry. Nu ff doorzetten he!
Dan zitten zij straks bij het UWV, ze kijken wel uit.quote:
Ja, ga ik nu ook doen, gaven ze zelf ook al aan, online zoeken..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Misschien gewoon uit dit topic wegblijven dan met je 'wijze' raad.
[..]
Bij een uitzendtoko naar binnen stappen voor werk is ook niet meer van deze tijd. Alles doe je tegenwoordig online en je gaat er pas naartoe zodra zij je uitnodigen voor een intake of een bespreking. Scheelt een hoop frustratie.
Eigen appartement in de particuliere sector boven de grens van 664,66 euro + het volgen van een particuliere opleiding. Het enige wat mijn moeder betaald is mijn zorgverzekering en contributie bij de voetbalvereniging.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:57 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dan zitten zij straks bij het UWV, ze kijken wel uit.
Ik denk dat er momenteel weinig meer inzit dan iets administratiefs of wat meer fysiek werk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:00 schreef Mixende_match het volgende:
[..]![]()
Weet je al wat je wil gaan doen?
Dat ontken ik niet. Ik studeer momenteel zelf af in de richting van vastgoed en makelaardij. Daar is helemaal niets in te vinden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:01 schreef CoolStoryBro het volgende:
Het is op dit moment gewoon een kut tijd voor werkzoekende omgeacht je vooropleiding/werkervaring.
Niets kunnen en toch lekker verdienen. Goeie keuzequote:
Zo'n hekel aan figuren zoals jou die denken alle wijsheid in pacht te hebben, maar zelf nog niet eens fatsoenlijk hebben gesolliciteerd op de huidige arbeidsmarkt en dan ook nog eens teren op de zak van pappie en mammie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
"Jij snapt er geen flikker van". Haha...
Onder je kunnen werken in een totaal anders sector is funest voor je eventuele toekomstige baan in de sector waar je voor geleerd hebt. Je bent er inmiddels een tijdje uit geweest en mag dat gaan verantwoorden tijdens een gesprek (als je daar al de kans voor krijgt).
En dan hebben we het nog niet eens gehad over het salaris dat enorm naar beneden gaat als je een switch maakt naar een baan waar je niet voor hebt geleerd of geen ervaring in hebt.
Dat moet je dus vooral niet doen als je een eigen huis hebt.
Beter een maand extra thuis zitten dan direct aan de slag gaan in een andere sector waar je voor de rest van je leven last van blijft houden.
Op pappie en mammie terenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan figuren zoals jou die denken alle wijsheid in pacht te hebben, maar zelf nog niet eens fatsoenlijk hebben gesolliciteerd op de huidige arbeidsmarkt en dan ook nog eens teren op de zak van pappie en mammie.
Je geraaskal geeft duidelijk aan dat je echt geen moer snapt van hoe het allemaal werkt op de arbeidsmarkt, maar dat hebben studentjes wel vaker... Totdat ze zelf in de molen terecht komen. Dan hebben ze opeens niet meer zo'n grote mond, wanneer blijkt dat het toch allemaal net even wat anders in elkaar steekt dan ze op school hebben geleerd.
Oh, dan heb ik zeker verkeerd gelezen dat mammie je contributie en zorgverzekering betaalt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Op pappie en mammie teren![]()
Daar teer ik helemaal niet op.
De huur , Nuts, Gemeentelijke belastingen, iPhone abonnement, Collegegeld 787 euro per 3 maanden en andere dingen zoals kleding, gadgets, uitgaan, vakantie betaal ik allemaal zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik zeker verkeerd gelezen dat mammie je contributie en zorgverzekering betaalt?
Moest een beetje overgeven in m'n mond.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef Morera het volgende:
Vierde ronde bij eneco gehad, wat eengedoe voor een
baantje.
Wel een machtig mooi gebouw, beetje te Amerikaans, met vrouwen in pak en teveel make-up die je bij binnenkomst van het megagebouw begroeten en je naam opzoeken op een scherm om je vervolgens een pasje te geven. Waarmee je door een poortje van glas kan lopen, langs de espresso bar de pratende lift met witte lichtgevende zuilen in kan.![]()
Daarna echt weer een groepsgesprek gelul, rollenspellen, meeluisteren met een hele leuke jongen die wel gewoon eerlijk was en me vertelde dat het er net zo aan toe gaat als bij een gewoon callcenter met veel gezeik en dat hij er nu drie maanden zat en de houdbaarheid een beetje op zou raken.
Daarna nog een 1 op 1 gesprek met 2 recruiters, die helemaal als een stelletje leeuwen in je cv duiken en een beetje pittig en aanvallend doen. Om te kijken of je van je stuk bent te brengen, ook strikvragen enzo maar ik was goed voorbereid. Ik wil er alleen eigenlijk niet werken. Maar moet toch wat he.
Volgende ronde?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:44 schreef Elvi het volgende:
Net de e-learning van 'mijn' callcenter afgesloten. Er stond 8 uur studietijd voor. Ik heb het in 3,5 uur afgerondIk denk dat ik 1 module over doe omdat ik meteen door ben naar de volgende ronde als ik voor alle drie de modules 80% haal. Voor 1 module heb ik nu 76,5% en dat kan niet he
is het een soort callcenter/klantenservice baantje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef Morera het volgende:
baantje.
Wel een machtig mooi gebouw, beetje te Amerikaans, met vrouwen in pak en teveel make-up die je bij binnenkomst van het megagebouw begroeten en je naam opzoeken op een scherm om je vervolgens een pasje te geven. Waarmee je door een poortje van glas kan lopen, langs de espresso bar de pratende lift met witte lichtgevende zuilen in kan.![]()
Daarna echt weer een groepsgesprek gelul, rollenspellen, meeluisteren met een hele leuke jongen die wel gewoon eerlijk was en me vertelde dat het er net zo aan toe gaat als bij een gewoon callcenter met veel gezeik en dat hij er nu drie maanden zat en de houdbaarheid een beetje op zou raken.
Daarna nog een 1 op 1 gesprek met 2 recruiters, die helemaal als een stelletje leeuwen in je cv duiken en een beetje pittig en aanvallend doen. Om te kijken of je van je stuk bent te brengen, ook strikvragen enzo maar ik was goed voorbereid. Ik wil er alleen eigenlijk niet werken. Maar moet toch wat he.
Ja er zijn 4 rondes in totaal. Een test, een e-learning, dan een (groeps)gesprek, dan een opleiding en dan pas krijg je een contract voor 3 maanden.quote:
Mijn verhaal klinkt erg genoeg toch ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is het een soort callcenter/klantenservice baantje?
en gaat jet er daar echt zo erg aan toe als ik sommige verhalen mag geloven..?
Absurd. Maar ze zullen er ongetwijfeld iets mee opschieten, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja er zijn 4 rondes in totaal. Een test, een e-learning, dan een (groeps)gesprek, dan een opleiding en dan pas krijg je een contract voor 3 maanden.
Ja. Ze krijgen er een fantastische medewerker bijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Absurd. Maar ze zullen er ongetwijfeld iets mee opschieten, lijkt me.
Vond ik ook hoor, ik dacht eigenlijk de hele tijd zo van hmmm jullie baantje zou best makkelijk en arrogant en chill zijn. Beetje fancy lopen doen als recruiter om een strontbaantje. Lekker de hele dag met een paar blaadjes hip lopen doen met je bakje koffie en "leuke" grapjes en een hele overbodige functie als baan hebben die in de sfeer van dat hele gebouw, lekker overdreven Amerikaans is want dan zijn we pas goed he.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:38 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Moest een beetje overgeven in m'n mond.
Wellicht is het mijn licht verknipte perceptie van dergelijke zaken, maar het komt op mij vooral over als een enorme hoop ijdelheid van de mensen die verantwoordelijk zijn voor het aannamebeleid.
Het is callcenterwerk. Ik neem aan dat je geen technische kennis hoeft te hebben... Waar hebben we het dan over?
Natuurlijk moet je de echte sukkels buiten houden, maar kom op zeg... Een schop in het vriendelijke aangezicht van het menselijk intellect zoiets.
Snap ik en je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:03 schreef Morera het volgende:
[..]
Vond ik ook hoor, ik dacht eigenlijk de hele tijd zo van hmmm jullie baantje zou best makkelijk en arrogant en chill zijn. Beetje fancy lopen doen als recruiter om een strontbaantje. Lekker de hele dag met een paar blaadjes hip lopen doen met je bakje koffie en "leuke" grapjes en een hele overbodige functie als baan hebben die in de sfeer van dat hele gebouw, lekker overdreven Amerikaans is want dan zijn we pas goed he.
Nogmaals, ik wil er helemaal niet werken maar ben op het moment niet zo super kieskeurig, anders ga ik dat achterlijke traject niet door. Ik blijf heel actief op zoek naar wat anders maar wil nu gewoon werken
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef Morera het volgende:
baantje.
Succes!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Yeah, morgen sollicitatiegesprek voor een vaste fulltime functie in mijn opleidingsgebied. Heil Monsterboard.
Guidetti ben wel iets jonger dan Ferry maar ik was ook zoekendquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:57 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Lukt niet? Waarom niet? Inschijven voor een opleiding is niet lastig hoor.
[..]
Dus in 4 jaar tijd is het niet gelukt om een baan te vinden dat lijkt op de ''normale'' baan die je altijd je hebt gehad?
[..]
Met andere woorden: Je doet maar wat en hebt geen doel waar je over 5 jaar wilt staan.
Ga een persoonlijk ontwikkelingsplan voor jezelf opstellen ipv hier in dit topic de ene dag te melden dat je in de zorg wil, de dag daarna toch de ICT in wil, dag drie je toch weer naar school wil en dag vier de horeca toch wel ziet zitten. Wat is je doel in je leven? Ik zou er depressief van worden![]()
Je zit ook telkens te klagen dat je te oud bent voor een opleiding. Maar hoe langer je wacht hoe ouder je wordt.
Droom lekker verder. Studeer af, solliciteer en kom dan eens terug. Dan zul je merken dat het je geen flikker helpt als je proactief bent. Vorig jaar was ik ook werkloos en ik heb me kapot gesolliciteerd, maar werd nergens aangenomen, als ik al wat hoorde. Dat staat me nu weer te wachten, en inderdaad, al diverse (open) sollicitaties verstuurd en afgewezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:03 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Ik studeer momenteel zelf af in de richting van vastgoed en makelaardij. Daar is helemaal niets in te vinden.
M
aar het belangrijkste is dat je pro-actief bezig bent. Dan komt er echt wel wat op je pad. Dat mis ik bij sommige hier.
Afstuderen in het vastgoed en dan over banen zonder toekomst beginnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Op pappie en mammie teren![]()
Daar teer ik helemaal niet op.
Maar blijven jullie hier maar lekker downie een depressief opzoek naar baantjes zonder toekomst
Recruiters: het speeltje van de werkgever om het de eventuele sollicitant zo lastig mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:38 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Moest een beetje overgeven in m'n mond.
Wellicht is het mijn licht verknipte perceptie van dergelijke zaken, maar het komt op mij vooral over als een enorme hoop ijdelheid van de mensen die verantwoordelijk zijn voor het aannamebeleid.
Het is callcenterwerk. Ik neem aan dat je geen technische kennis hoeft te hebben... Waar hebben we het dan over?
Natuurlijk moet je de echte sukkels buiten houden, maar kom op zeg... Een schop in het vriendelijke aangezicht van het menselijk intellect zoiets.
Nee klopt, pro-actief zijn maakt helemaal geen verschil.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Droom lekker verder. Studeer af, solliciteer en kom dan eens terug. Dan zul je merken dat het je geen flikker helpt als je proactief bent. Vorig jaar was ik ook werkloos en ik heb me kapot gesolliciteerd, maar werd nergens aangenomen, als ik al wat hoorde. Dat staat me nu weer te wachten, en inderdaad, al diverse (open) sollicitaties verstuurd en afgewezen.
Het is niet meer zo als eerder dat je gelijk bingo hebt als je solliciteert. Ik ben 35 en dat is tegenwoordig al oud.
Ik had 4 jaar geleden toen ik er aan begon idd al moeten weten hoe het er momenteel voor staatquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Afstuderen in het vastgoed en dan over banen zonder toekomst beginnen.![]()
![]()
Niet in alle branches, nee.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:31 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee klopt, pro-actief zijn maakt helemaal geen verschil.
Nou, je doet alsof je de wijsheid in pacht hebt anders.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:34 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik had 4 jaar geleden toen ik er aan begon idd al moeten weten hoe het er momenteel voor staat![]()
Gelukkig is de basis van de opleiding MER.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |