Zal best. Maar in de horeca is de schoonmaak in de vroege avonduurtjes niet handig lijkt mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Kul. Schoonmaak kan ook heel goed in de vroege avonduurtjes. Heb het zelf gedaan als één van m'n eerste bijbaantjes tig jaar geleden.
Ja sorry ik wilde ook wat posten nog, maar zag dat jij het topic al dicht gegooid had.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Renesite het volgende:
Oh, Ferry was mij voor.
[..]
Zal best. Maar in de horeca is de schoonmaak in de vroege avonduurtjes niet handig lijkt mij.
Ferry heeft een abbo op deze reeks genomenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Renesite het volgende:
Oh, Ferry was mij voor.
[..]
Zal best. Maar in de horeca is de schoonmaak in de vroege avonduurtjes niet handig lijkt mij.
Weljaquote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef YebCar het volgende:
[..]
Ferry heeft een abbo op deze reeks genomen
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef YebCar het volgende:
[..]
Ferry heeft een abbo op deze reeks genomen
In de horeca schoonmaken is in de vroege ochtenduurtjes...quote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Renesite het volgende:
Oh, Ferry was mij voor.
[..]
Schoonmaken, dit is bij een horecabedrijfje.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef Kekaa het volgende:
[..]
In de horeca schoonmaken is in de vroege ochtenduurtjes...
maar haal je niet twee dingen door elkaar? Het is/was volgens mij of schoonmaken (dit kan zowel in de ochtend, middag en avond) of horeca.
Nah, zomaar ben ik een jochie die het niet snapt en kleinerend is terwijl ik juist sociaal maatschappelijk ingesteld benquote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef FerryNL het volgende:
Damn waarom ontstaan er altijd weer discussies als ik eenmaal weer wat heb gepost.
Ik wilde alleen even melden dat ik 3 gesprekken heb deze week, en er is meteen weer een hele discussie gaande.
gefeliciteerd dan maar weer voor de 2de keer in korte tijd. Nu hopen dat het iets langer duurtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:17 schreef FerryNL het volgende:
Nou ik heb in ieder geval weer een beetje normaal werk. 25 a 30 uur per week en werktijden zijn van 06:00 tot 11:00 met tot 12:00 uitloop. Dat vind ik persoonlijk toch wel veel betere tijden om te werken.
Kan altijd nog wat anders erbij doen voor de middagen.![]()
Ben allang blij dat ik bij de post kan stoppen, en gelukkig geen nachten meer hersenloos werk hoef te doen.
Nu is het huishoudelijke dienst + keuken meehelpen.
Lolquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:21 schreef YebCar het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan maar weer voor de 2de keer in korte tijd. Nu hopen dat het iets langer duurt![]()
persoonlijk zou ik nooit om 6u kunnen beginnen , maar dat ben ik...totaal geen ochtend mens
wat ga je doen eigenlijk? schoonmaken ?
Ach het boeit me niks als jij denkt dat het met mij niks ga worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:41 schreef Guidetti het volgende:
Sorry dat ik het zeg FerrNL maar ik zie het met jou niets worden.
Je denkt van dag tot dag en je doet maar wat. En je hebt overal wel weer een reden voor waarom het niets is of waarom het niets is geworden.
Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus.
Denk daar maar eens goed over na.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:53 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ach het boeit me niks als jij denkt dat het met mij niks ga worden.![]()
Ik wil juist wel weer naar school om een goede toekomst te hebben, maar het lukt nu gewoon niet.
En wat betreft overal een reden voor: Ik heb een jaar geleden 4 jaar achter elkaar bij een werkgever gewerkt, maar helaas gingen ze failliet. Dus toen kwam het moment om weer werk te vinden.
Maar dat ging niet makkelijk en pak ik dus alles aan, ook al heeft het werk geen toekomst.
Kan ik er wat aan doen dat het bij V.A weer niks is geworden. Ze dachten dat ik meer kennis had van de keuken, maar ze hadden zich erin vergist. En ik had dat al tijdens het gesprek gezegd dat ik geen gediplomeerd zelfstandig kok ben..![]()
Dus snel daarna ben ik bij PostNL gaan werken, maar je gaat mij niet vertellen als jij in dezelfde situatie zat, dat je geen ander werk meer ging zoeken.
Maar nogmaals: Je mag van alles over mij denken, maar het interesseert me eigenlijk geen reet.
Lukt niet? Waarom niet? Inschijven voor een opleiding is niet lastig hoor.quote:Ik wil juist wel weer naar school om een goede toekomst te hebben, maar het lukt nu gewoon niet.
Dus in 4 jaar tijd is het niet gelukt om een baan te vinden dat lijkt op de ''normale'' baan die je altijd je hebt gehad?quote:En wat betreft overal een reden voor: Ik heb een jaar geleden 4 jaar achter elkaar bij een werkgever gewerkt, maar helaas gingen ze failliet. Dus toen kwam het moment om weer werk te vinden.
Met andere woorden: Je doet maar wat en hebt geen doel waar je over 5 jaar wilt staan.quote:Maar dat ging niet makkelijk en pak ik dus alles aan, ook al heeft het werk geen toekomst.
Misschien gewoon uit dit topic wegblijven dan met je 'wijze' raad.quote:
Bij een uitzendtoko naar binnen stappen voor werk is ook niet meer van deze tijd. Alles doe je tegenwoordig online en je gaat er pas naartoe zodra zij je uitnodigen voor een intake of een bespreking. Scheelt een hoop frustratie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef Mixende_match het volgende:
Ik ken momenteel ook geen opleiding starten hoor, ivm huis, auto idd.
Gisteren bij 4 uitzendbureau's geweest, bij alle 4 was ik de enige die er zat. En bij alle 4 hadden ze niks voor me![]()
Niet doen dus. Dan ga je op een lager niveau werken en door die switch kom je er nooit meer uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef Mixende_match het volgende:
Ik ken momenteel ook geen opleiding starten hoor, ivm huis, auto idd.
Gisteren bij 4 uitzendbureau's geweest, bij alle 4 was ik de enige die er zat. En bij alle 4 hadden ze niks voor me![]()
Ik overweeg om een ander vakgebied te nemen, de zorg. Maar daarvoor moet je weer een nieuwe opleiding beginnen, en bij de zorg laat ik veel van mijn kwaliteiten vallen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Misschien gewoon uit dit topic wegblijven dan met je 'wijze' raad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |