abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112764988
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.

In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic.

Het zou leuk zijn als we vermelden welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al.

Vorige 2 delen:

Werkzoekend # 45

De OP vind je hier.

Veel succes iedereen met het vinden van een baan. ^O^

Misschien een leuk idee om mensen hier toe te voegen die werk zoeken. Dan kunnen we wellicht elkaar een beetje helpen met het vinden van werk.

Voorbeeld:

Naam: Piet
Regio: Zeeland
Wat voor werk: Het liefst een horecabaan.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 22:42:07 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112765033
Oh, Ferry was mij voor.
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Kul. Schoonmaak kan ook heel goed in de vroege avonduurtjes. Heb het zelf gedaan als één van m'n eerste bijbaantjes tig jaar geleden.
Zal best. Maar in de horeca is de schoonmaak in de vroege avonduurtjes niet handig lijkt mij.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_112765146
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Renesite het volgende:
Oh, Ferry was mij voor.

[..]

Zal best. Maar in de horeca is de schoonmaak in de vroege avonduurtjes niet handig lijkt mij.
Ja sorry ik wilde ook wat posten nog, maar zag dat jij het topic al dicht gegooid had.
pi_112765267
quote:
Oh, Ferry was mij voor.

[..]

Ferry heeft een abbo op deze reeks genomen :')
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 22:46:46 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112765445
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef YebCar het volgende:

[..]

Welja
pi_112765450
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef YebCar het volgende:

[..]

;( :')
pi_112765559
quote:
Oh, Ferry was mij voor.

[..]

In de horeca schoonmaken is in de vroege ochtenduurtjes...

maar haal je niet twee dingen door elkaar? Het is/was volgens mij of schoonmaken (dit kan zowel in de ochtend, middag en avond) of horeca.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 22:48:51 #8
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112765607
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef Kekaa het volgende:

[..]

In de horeca schoonmaken is in de vroege ochtenduurtjes...

maar haal je niet twee dingen door elkaar? Het is/was volgens mij of schoonmaken (dit kan zowel in de ochtend, middag en avond) of horeca.
Schoonmaken, dit is bij een horecabedrijfje.
pi_112765711
Damn waarom ontstaan er altijd weer discussies als ik eenmaal weer wat heb gepost.

Ik wilde alleen even melden dat ik 3 gesprekken heb deze week, en er is meteen weer een hele discussie gaande. :|W
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 22:51:23 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112765832
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef FerryNL het volgende:
Damn waarom ontstaan er altijd weer discussies als ik eenmaal weer wat heb gepost.

Ik wilde alleen even melden dat ik 3 gesprekken heb deze week, en er is meteen weer een hele discussie gaande. :|W
Nah, zomaar ben ik een jochie die het niet snapt en kleinerend is terwijl ik juist sociaal maatschappelijk ingesteld ben :') Dus ik leg het even uit
pi_112779726
Nou ik heb in ieder geval weer een beetje normaal werk. 25 a 30 uur per week en werktijden zijn van 06:00 tot 11:00 met tot 12:00 uitloop. Dat vind ik persoonlijk toch wel veel betere tijden om te werken.

Kan altijd nog wat anders erbij doen voor de middagen. ^O^

Ben allang blij dat ik bij de post kan stoppen, en gelukkig geen nachten meer hersenloos werk hoef te doen.
Nu is het huishoudelijke dienst + keuken meehelpen. ^O^
pi_112779848
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:17 schreef FerryNL het volgende:
Nou ik heb in ieder geval weer een beetje normaal werk. 25 a 30 uur per week en werktijden zijn van 06:00 tot 11:00 met tot 12:00 uitloop. Dat vind ik persoonlijk toch wel veel betere tijden om te werken.

Kan altijd nog wat anders erbij doen voor de middagen. ^O^

Ben allang blij dat ik bij de post kan stoppen, en gelukkig geen nachten meer hersenloos werk hoef te doen.
Nu is het huishoudelijke dienst + keuken meehelpen. ^O^
gefeliciteerd dan maar weer voor de 2de keer in korte tijd. Nu hopen dat het iets langer duurt :+
persoonlijk zou ik nooit om 6u kunnen beginnen , maar dat ben ik...totaal geen ochtend mens :')

wat ga je doen eigenlijk? schoonmaken ?
pi_112780245
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:21 schreef YebCar het volgende:

[..]

gefeliciteerd dan maar weer voor de 2de keer in korte tijd. Nu hopen dat het iets langer duurt :+
persoonlijk zou ik nooit om 6u kunnen beginnen , maar dat ben ik...totaal geen ochtend mens :')

wat ga je doen eigenlijk? schoonmaken ?
Lol :+ thanx man. Ja maar achteraf denk ik ook dat dit beter is dan V.A, dat was gewoon te groot voor mij ook.

Het is eerst schoonmaken, en dan nog wat uurtjes in de keuken meehelpen. En qua uren vind ik het toch wel beter hoor. Ok ik moet je eerlijk zeggen dat 6 uur ook heeeeel vroeg is, maar ik wil liever dit dan dat ik pas om 0:30 naar mijn werk moet. :z

Ik hoop ook dat dit wat langer duurt dan een paar weken. :')
pi_112780486
Sorry dat ik het zeg FerrNL maar ik zie het met jou niets worden.
Je denkt van dag tot dag en je doet maar wat. En je hebt overal wel weer een reden voor waarom het niets is of waarom het niets is geworden.

Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus.
Denk daar maar eens goed over na.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_112780614
Een feestelijk bericht voor de werkzoekenden: 'Negen van tien bedrijven nemen niemand aan'
pi_112780630
nvm
pi_112780853
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:41 schreef Guidetti het volgende:
Sorry dat ik het zeg FerrNL maar ik zie het met jou niets worden.
Je denkt van dag tot dag en je doet maar wat. En je hebt overal wel weer een reden voor waarom het niets is of waarom het niets is geworden.

Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus.
Denk daar maar eens goed over na.
Ach het boeit me niks als jij denkt dat het met mij niks ga worden. :{w

Ik wil juist wel weer naar school om een goede toekomst te hebben, maar het lukt nu gewoon niet.

En wat betreft overal een reden voor: Ik heb een jaar geleden 4 jaar achter elkaar bij een werkgever gewerkt, maar helaas gingen ze failliet. Dus toen kwam het moment om weer werk te vinden.
Maar dat ging niet makkelijk en pak ik dus alles aan, ook al heeft het werk geen toekomst.
Kan ik er wat aan doen dat het bij V.A weer niks is geworden. Ze dachten dat ik meer kennis had van de keuken, maar ze hadden zich erin vergist. En ik had dat al tijdens het gesprek gezegd dat ik geen gediplomeerd zelfstandig kok ben.. :N
Dus snel daarna ben ik bij PostNL gaan werken, maar je gaat mij niet vertellen als jij in dezelfde situatie zat, dat je geen ander werk meer ging zoeken.

Maar nogmaals: Je mag van alles over mij denken, maar het interesseert me eigenlijk geen reet. :W
pi_112780949
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:53 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ach het boeit me niks als jij denkt dat het met mij niks ga worden. :{w

Ik wil juist wel weer naar school om een goede toekomst te hebben, maar het lukt nu gewoon niet.

En wat betreft overal een reden voor: Ik heb een jaar geleden 4 jaar achter elkaar bij een werkgever gewerkt, maar helaas gingen ze failliet. Dus toen kwam het moment om weer werk te vinden.
Maar dat ging niet makkelijk en pak ik dus alles aan, ook al heeft het werk geen toekomst.
Kan ik er wat aan doen dat het bij V.A weer niks is geworden. Ze dachten dat ik meer kennis had van de keuken, maar ze hadden zich erin vergist. En ik had dat al tijdens het gesprek gezegd dat ik geen gediplomeerd zelfstandig kok ben.. :N
Dus snel daarna ben ik bij PostNL gaan werken, maar je gaat mij niet vertellen als jij in dezelfde situatie zat, dat je geen ander werk meer ging zoeken.

Maar nogmaals: Je mag van alles over mij denken, maar het interesseert me eigenlijk geen reet. :W
^O^
pi_112781036
quote:
Lukt niet? Waarom niet? Inschijven voor een opleiding is niet lastig hoor.

quote:
Dus in 4 jaar tijd is het niet gelukt om een baan te vinden dat lijkt op de ''normale'' baan die je altijd je hebt gehad?

quote:
Met andere woorden: Je doet maar wat en hebt geen doel waar je over 5 jaar wilt staan.

Ga een persoonlijk ontwikkelingsplan voor jezelf opstellen ipv hier in dit topic de ene dag te melden dat je in de zorg wil, de dag daarna toch de ICT in wil, dag drie je toch weer naar school wil en dag vier de horeca toch wel ziet zitten. Wat is je doel in je leven? Ik zou er depressief van worden :{

Je zit ook telkens te klagen dat je te oud bent voor een opleiding. Maar hoe langer je wacht hoe ouder je wordt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Guidetti op 12-06-2012 12:03:05 ]
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_112781639
Ik zou ook wel m'n opleiding willen afronden (hbo commerciele economie), maar dan zal ik toch echt eerst een tijdje moeten werken om het financieel rond te krijgen. Als ik nu weer terug naar school ga heb ik straks geen geld meer om m'n huis, auto etc. te betalen. En die langstudeerboetes zijn nou ook niet echt aanlokkelijk :+

Nu een jaartje veel werken en ik kan makkelijk m'n school afmaken, ten minste dat is het plan voor mij :)
pi_112782173
Ik ken momenteel ook geen opleiding starten hoor, ivm huis, auto idd.

Gisteren bij 4 uitzendbureau's geweest, bij alle 4 was ik de enige die er zat. En bij alle 4 hadden ze niks voor me :{

Ik overweeg om een ander vakgebied te nemen, de zorg. Maar daarvoor moet je weer een nieuwe opleiding beginnen, en bij de zorg laat ik veel van mijn kwaliteiten vallen ;(
~ Bonito La Risa ~
pi_112782216
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:57 schreef Guidetti het volgende:
Ik zou er depressief van worden :{
Misschien gewoon uit dit topic wegblijven dan met je 'wijze' raad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef Mixende_match het volgende:

Gisteren bij 4 uitzendbureau's geweest, bij alle 4 was ik de enige die er zat. En bij alle 4 hadden ze niks voor me :{
Bij een uitzendtoko naar binnen stappen voor werk is ook niet meer van deze tijd. Alles doe je tegenwoordig online en je gaat er pas naartoe zodra zij je uitnodigen voor een intake of een bespreking. Scheelt een hoop frustratie.
pi_112782239
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef Mixende_match het volgende:

Ik overweeg om een ander vakgebied te nemen, de zorg. Maar daarvoor moet je weer een nieuwe opleiding beginnen, en bij de zorg laat ik veel van mijn kwaliteiten vallen ;(
Niet doen dus. Dan ga je op een lager niveau werken en door die switch kom je er nooit meer uit.
pi_112782346
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:27 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Misschien gewoon uit dit topic wegblijven dan met je 'wijze' raad.
:')
Waarom dat dan? Ik mag toch wel aangeven wat ik er van vind? Of is dit topic alleen bestemd voor mensen die thuis zitten en totaal geen doel voor ogen hebben maar wel bij een klein beetje kritiek beginnen te piepen. Als je er al niet tegen kunt dat je met de neus op de feiten wordt gedrukt dan kun je maar beter je hele leven een uitkering trekken. Een baan is dan al teveel van het goede en voor je het weet ben je overspannen.

Het zal nu onderhand toch wel duidelijk zijn dat FerryNL totaal niet weet wat hij wil en overal een excuus voor zoekt? Of durf je dat soms te ontkennen?
pi_112782640
Beter nu zoekende zijn dan over 15 jaar. Het is sowieso lastig aangenomen worden als je de juiste opleiding of/en werkervaring niet hebt en een studie volgen zonder poen in je zak is ook lastig. In dit economisch slechte klimaat moet je dan soms genoegen nemen met minder en tijdelijke jobs. Wat is je probleem? Als je je stoort aan FerryNL negeer 'm dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')