quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik denk het........quote:Op maandag 11 juni 2012 19:46 schreef Barcaconia het volgende:
Zit iedereen in de kroeg voetbal te kijken ofzo:
Is dat zo?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
Frankrijk-Engeland was zo dramatisch dat je er niet over hoeft te praten.
Nee, aant knuffelenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:46 schreef Barcaconia het volgende:
Zit iedereen in de kroeg voetbal te kijken ofzo:
heeft ie dat weer nodig nu ie werkt?quote:
Daarom heeft een lesauto ook extra pedaaltjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
net ff iemand rijles gegeven, was wel ff doodsbang
maar vooral omdat ie steeds vergat de koppeling in te trappen bij het schakelen
Auto rijden kost geldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:08 schreef Dingest het volgende:
Hoppa, nog eens 230 euro voor de Fiat![]()
Ding kost nu in onderhoud en (reserve)onderdelen meer dan ik er voor neergelegd heb en heeft al mijn spaargeld gekost
nee het stammetje staat er nogquote:
zijn wijnkisten, maargoed hij heeft nog geen hout gegeten inderdaadquote:
Dan volgend jaar maar minder op vakantie en er nu een trip van maken die je niet meer vergeetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:43 schreef Dingest het volgende:
Mja, dat wel, maar ik zit nu geld uit te geven dat ik niet (er voor) over hebMaar ja, afgezien van niet meer meedoen hebben we niet zoveel keuze, en dat zou ook zonde zijn.
Punt is dat het mij altijd veel meer kost dan anderen. En als ze zelfs bij de garage zeggen 'je hebt er wel telkens pech mee' ongeacht de auto dan is dat heus niet mijn perceptie.quote:
Mja, hele punt is dat ik weinig geld heb en een weekje vakantie zo'n beetje m'n enige afleiding is. Ik zit 50 weken van het jaar letterlijk te wachten en op te sparen om met die andere 2 weken dingen te doen. Als ik nu al weet dat ik volgend jaar die 2 weken óók binnen kan zitten rijd ik nog liever eind van de zomer tegen een boom.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan volgend jaar maar minder op vakantie en er nu een trip van maken die je niet meer vergeet
Er zit hier zelfs een cr wagen tussen trouwens
http://gigapica.geenstijl.nl/2012/05/verkeer.html
Die rooie auto die in het fietsenhek was gereden is hier vlakbijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan volgend jaar maar minder op vakantie en er nu een trip van maken die je niet meer vergeet
Er zit hier zelfs een cr wagen tussen trouwens
http://gigapica.geenstijl.nl/2012/05/verkeer.html
gecondoleerdquote:
* lipje zet een dampend kopje heet water voor Anne neer en wijst naar de theedoosquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:54 schreef Anne het volgende:
Dankie Fristi en lipje.
Dat knuffelen was gewoon op de bank, maar ik geloof best dat we wat kieren en gaten in huis hebben.
wel een klavertje vierquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef Alfisti het volgende:
Het gaat niet goed met mij...........
Ik heb voetbal aanstaan ( GF is de deur uit ) en ik kijk naar Alfa 155's op Marktplaats
leuke bak. Waarom staat ie niet op jouw naam?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:05 schreef Anne het volgende:
Mijn vader heeft sinds afgelopen weekend ook een Alfa:
[ afbeelding ]
Gekregen van de ouders van Tim. Eerste eigenaar.
En de allereerste auto waarin ik heb gereden na het behalen van mijn roze papiertje.
Wie goed doet...
Vaders gekregen, dus op vaders naamquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:10 schreef lipje het volgende:
[..]
leuke bak. Waarom staat ie niet op jouw naam?
die 1.6 heeft ook 120 pkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Vaders gekregen, dus op vaders naam.
Daarnaast; Ik heb al een kanarieen als mijn broertje de Alfa wat vindt, mag hij hem hebben.
Mijn eventuele volgende auto moet gewoon een diesel worden eigenlijk, maar voorlopig blijf ik in de gele rijden.
Hoezo ookquote:
Fixed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoezo ook? Mijn kanarie heeft AR156 pk.
goedemorgen, en een bakkie koffie in de morgen is een dag zonder zorgen inderdaadquote:
Wil je een eerlijk antwoord, een aardig antwoord of geen antwoord ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:57 schreef MosPos het volgende:
Wat vinden jullie van mijn 106 GTI S2?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een eerlijk antwoord. Ik heb er toch geen rare spoilers op zitten? Hij is volgens mij nog vrij orgineel. Alleen verlaagd en andere velgjesquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord, een aardig antwoord of geen antwoord ?
Ik heb het niet zo op spoilers e.d. dus trek je niet teveel aan van mijn antwoord![]()
Ligt een 1.6 motor in met ongeveer 120PK. 0-100 in ongeveer 8 seconde en een top van rond de 210. Zoals je leest weet ik dit niet allemaal zeker, maar rap is hij zeker.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:53 schreef 2cv het volgende:
Wat voor motor ligt er in ? En waarom heb je op de ene foto je kenteken wel afgeschermd en op de andere niet ?
Ik heb hem eigenlijk zo gekocht. Dus heb hem niet verlaagd. Hij ligt wel erg strak op de weg. En dan argument van je mag toch niet harder dan 120 vind ik niet echt een goed argument. Je kan op leuke weggetjes heerlijk strak door de bochtjes, bij stoplichten oid lekker vlot optrekken etc. En ik krijg af en toe leuke reacties van kenners die de GTI herkennen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:04 schreef 2cv het volgende:
Oftewel: een berg vermogen/koppel waar je weinig aan hebt omdat er geen trekhaak onder zit en je in Nederland toch niet harder mag dan 120.
Je hebt de auto ook voor niets verlaagd want ook zonder verlagen haal je de 120 ook wel. Het enige wat er nu gebeurd is dat je nog langzamer over drempels moet kruipen en dat je je rug sloopt.
niet iedereen wil een wrak rijden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:04 schreef 2cv het volgende:
Oftewel: een berg vermogen/koppel waar je weinig aan hebt omdat er geen trekhaak onder zit en je in Nederland toch niet harder mag dan 120.
Je hebt de auto ook voor niets verlaagd want ook zonder verlagen haal je de 120 ook wel. Het enige wat er nu gebeurd is dat je nog langzamer over drempels moet kruipen en dat je je rug sloopt.
Hier kan ik me helemaal bij aansluiten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef densmee het volgende:
[..]
niet iedereen wil een wrak rijden.
en er mag zo veel niet, en tot de 120 kun je al heel veel plezier hebben, maar met jou auto valt dat ook niet mee natuurlijk, een wegligging van een oceaanstomer heeft niet echt een strak bochtengedrag natuurlijk
Ik zou ook zuur en verbitterd zijn als ik Citroen zou rijdenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:04 schreef 2cv het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef krokdown het volgende:
[..]
Ik zou ook zuur en verbitterd zijn als ik Citroen zou rijden
Trek je niks aan van die zuurpruim, het is gewoon een leuke bijna originele autoquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:08 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk zo gekocht. Dus heb hem niet verlaagd. Hij ligt wel erg strak op de weg. En dan argument van je mag toch niet harder dan 120 vind ik niet echt een goed argument. Je kan op leuke weggetjes heerlijk strak door de bochtjes, bij stoplichten oid lekker vlot optrekken etc. En ik krijg af en toe leuke reacties van kenners die de GTI herkennen.
QFT.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef densmee het volgende:
[..]
niet iedereen wil een wrak rijden.
en er mag zo veel niet, en tot de 120 kun je al heel veel plezier hebben, maar met jou auto valt dat ook niet mee natuurlijk, een wegligging van een oceaanstomer heeft niet echt een strak bochtengedrag natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef krokdown het volgende:
[..]
Ik zou ook zuur en verbitterd zijn als ik Citroen in een Franse auto zou rijden
+ hoeveel km correctie?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:03 schreef Barcaconia het volgende:
Je krijgt al een boete voor 3km te hard... Ik heb er net ook nog een binnen van 4kmpu trouwens.
Correctie is er ook niet voor niks, de apparatuur van de politie wijst niet 100% aan dus die 53 na correctie kan best 53 echt geweest zijn...quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:33 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij vanaf 56 (+3 te hard, +3 correctie), moet wel in de boetebase op om.nl te vinden zijn
Overigens rij je met 50 op de teller maar iets van 45-47 km/u op de gps, dus dan zul je eerder tegen de 60 aangezeten hebben.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:43 schreef Paladijn het volgende:
Alfa 147's zijn ruk overigens.Verkapt ik-heb-schade-gereden-en-probeer-de-schuld-bij-een-ander-te-leggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na het uitstappen bleek ik nog een ruime meter ruimte achter de auto over te hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Verkapt ik-heb-schade-gereden-en-probeer-de-schuld-bij-een-ander-te-leggen?
Dat is ook de enige reden waarom ik wil dat ze winnen; die Duitsers op mijn werk met hun grote mond.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:38 schreef Barcaconia het volgende:
Zo, ik heb mijn Duveltje erbij gepakt samen met mijn nieuwe officiële Duvel glas dat ik voor vaderdag gekregen heb van de supermarkt (). Klaar voor NL-DE.
Ik hoop dat NL wint, al is het alleen maar omdat mijn chef op het werk een Duitser is die al heel de week zegt dat ze makkelijk gaan winnen
Welk Duvel-glas is het?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:38 schreef Barcaconia het volgende:
Zo, ik heb mijn Duveltje erbij gepakt samen met mijn nieuwe officiële Duvel glas dat ik voor vaderdag gekregen heb van de supermarkt (). Klaar voor NL-DE.
Ik hoop dat NL wint, al is het alleen maar omdat mijn chef op het werk een Duitser is die al heel de week zegt dat ze makkelijk gaan winnen
doe je die bakken of frituren?quote:
Energydrink met een blow is prima te doenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Energydrink met een blow is prima te doen
die jongen hier links toch ook niet?quote:
Nee, die heeft geeneens ogen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:58 schreef densmee het volgende:
[..]
die jongen hier links toch ook niet?![]()
[ afbeelding ]
makkelijk te poortenquote:
en de overige 10% een zwart balkjequote:Op woensdag 13 juni 2012 22:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Maakt niet uit eigenlijk. SD draagt 90% van de tijd een zonnebril.
quote:
Als je het over een ring-sticker hebt, die heb ik namelijk wel thuis liggen. Alleen die heb ik van mijn broer gekregen omdat hij er met zn 107 over heen is gescheurdquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
QFT.
Een snelweg oprijden met een auto zonder vermogen is al irritant
Er ontbreekt overigens een sticker MosPos.
Het leek alsof hij, nadat hij die ander raakte, niet eens zou crashen. Maar hij vond het zo lullig, ach dan ram ik hem hier ook maar de brem inquote:
Ik-weet-niet-hoe-groot-mijn-auto-is...quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Verkapt ik-heb-schade-gereden-en-probeer-de-schuld-bij-een-ander-te-leggen?
Sharknose?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:11 schreef krokdown het volgende:
ik ging voor één bimmer kijken en ben er met twee thuis gekomen
nog even en je woont in een "prachtwijk"quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:26 schreef Paladijn het volgende:
Er zitten hier vooral veel Antillianen (inclusief schietincidentjes in (!) tankstations e.d.), wat Suri's/Turken en slechts een handjevol Marokkanen vziw. Daarnaast heb je nog een lading blanke kansenjongeren die niet aan de slag komen, de helft van de werknemers hier komt niet uit de stad zelf.
Maar ze zetten de bus dus neer in de meest kansarme wijk van de stad (waar zo'n beetje al het tuig uit de voormalige vogelaarbuurten heen verhuisd is, al dan niet vrijwillig), het verbaasd me nog dat het zo lang heeft geduurd
Omdat ze gdovdomeme gewoon bóéven moet vangen ja!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:57 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom ga je een straat in waar je niet in mag en waarom heb je je rijbewijs niet bij als je gaat rijden?
Ik heb nooit last van de politie en daar ben ik ze dankbaar voorquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat ze gdovdomeme gewoon bóéven moet vangen ja!
Als dat dan Grunnings trots is ben ik blij dat ik daar nooit komquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat ze gdovdomeme gewoon bóéven moet vangen ja!
Jank dan niet als je er een boete voor krijgt, je weet dat je fout zit...quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
m'n rijbewijs heb ik nooit bij me , papieren en ID wel en nog gezeik mee gehad.
Je trekt ze gewoon aanquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
onzin, die lui hebben wel betere dingen te doen dan me daarvoor lastig vallen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:22 schreef Paladijn het volgende:
Alfa's zijn wel dooddoeners in het topic.
Russen zijn toch wat beter:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kutwouten die niks te doen hebben![]()
![]()
net een gezellige dag gehad met een maat van me, ff naar het strand geweest en daarna naar het voormalig kamp westerbork.
lang stuk snelweg gehad, rij ik nog geen 2 minuten in de stad en zie ik alweer een stop politie bordje in m'n spiegel
85 euro omdat ik een straat met gesloten verklaring inreed en 65 euro omdat ik m'n rijbewijs niet bij me had
ipv een waarschuwing te geven moest ie natuurlijk m'n dag verpesten
en daarna werd ik van de weg gereden door een of ander kutwijf dat niet in d'r eigen baan kan blijven en daar doen ze niks tegen
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:56 schreef densmee het volgende:
[..]
hee zeiknicht het is hier geen dagboek
Nee, ik mis 'mijn' agente nog steeds somsquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:53 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx, ben je een maand niet op internet geweest ofzo?
zit het je dwars?quote:
ze rijd weer, staat nu bij de dealer voor de laatste paar kleine dingetjes, morgen is ze weer klaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:09 schreef krokdown het volgende:
hoe staat je niva er voor op het moment?
met een lekker bakkie zonder zorgenquote:
vergeet je de paraplu niet vandaag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Waar ben jij een machinist? En wat voor kranen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:22 schreef Sounddragon het volgende:
Pfuuu.. 'af en toe een buitje' ....![]()
Ik ben de enige machinist hier vandaag, dus ik duik van de ene kraan in de andere, maar ondanks dat ben ik zeiknat
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:22 schreef Sounddragon het volgende:
Pfuuu.. 'af en toe een buitje' ....![]()
Ik ben de enige machinist hier vandaag, dus ik duik van de ene kraan in de andere, maar ondanks dat ben ik zeiknat
Ja het is ook niet mijn muziek, maar in een feesttent is het altijd wel een tof feest!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:30 schreef Anne het volgende:
Nou.. jippie ...![]()
![]()
![]()
!
Ik ben vanavond alleen thuis! Dus ga ik maar boodschappen doen
.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef MosPos het volgende:
Volgende week weer 2 dagen spotten in Parijs![]()
Dat is niet heel erg. Heb al een tijdje niks gedaan aan mijn site. De meeste foto's die daar op staan zijn gemaakt met een normale digitale camera.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]Is het heel erg als ik zeg dat ik niet echt onder de indruk ben van de foto's op je website?
Pola filtertje erbij en wat meer met scherpte-diepte spelen moet je wel wat fraaiere foto's kunnen maken tijdens zo'n spotuitje
ach je kunt er nog een keer van genieten, beestje gaat naar de rendac. wordt daar versnipperd en dat gaat weer naar de mora om frikandelen van te draaienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:46 schreef Anne het volgende:
Awww-> Bloeding in baarmoeder werd Emmense olifant fataal
Maar dat zijn ook echt hele goede fotografen. Zitten hele nette foto's bij inderdaad. Ik heb een wat ouder model (D50) en op het moment ook geen goede lenzen. Ben van plan eind dit jaar een D90 te kopen, wie weet gaan mijn foto's er dan ook op vooruit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:00 schreef Paladijn het volgende:
Brommerts!
En MosPos: dat ziet er al wat beter uit, maar een de punten die ik al noemde ontbreken daar ookProbleem met zo'n spotuitje is dat je dan al heel snel een 13 in een dozijn fotosetje krijgt, am Ring zie je dat ook heel erg.
Kijk eens naar foto's van Roberto, Luuk en Martijn, hoewel je die vast wel kent via andere forums. Mijn eigen oude meuk is hier en hier te vinden. Foto's reviewen kun je laten doen bij bijvoorbeeld tweakers of op het nikonforum, hoewel ik de voorkeur geef aan de eerste voor autofoto's.
Non-automotive fraai spul met een simpele DSLR: Atsje haal ik af en toe ook wel inspiratie vandaan, hoewel hier vooral bloemfoto's staan
Which reminds me, ik moet binnenkort ook maar weer eens aan het fotograferen.
Morgen zijn er in Westerbork overigens ook veel fraaie spots bij de Warrel
investeer eerst in goede lenzenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:08 schreef MosPos het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook echt hele goede fotografen. Zitten hele nette foto's bij inderdaad. Ik heb een wat ouder model (D50) en op het moment ook geen goede lenzen. Ben van plan eind dit jaar een D90 te kopen, wie weet gaan mijn foto's er dan ook op vooruit.
zoals ik zei, koop een paar GOEDE lenzen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Met een kitlens kom je ook een heel eind hoor.
Miauw miauw purrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:58 schreef Anne het volgende:
Ik las kittens.
* Anne gaat maar eens naar huis, naar de poezzies toe.
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:08 schreef lipje het volgende:
[..]
zoals ik zei, koop een paar GOEDE lenzen.
^^ en in je eigen vaardigheden, Martijn schiet bijvoorbeeld tegenwoordig veel met een PEN - een duurdere camera is niet 100% garantie dat je betere foto's krijgt, eerder dat het makkelijker gaatquote:
wijze woordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
^^ en in je eigen vaardigheden, Martijn schiet bijvoorbeeld tegenwoordig veel met een PEN - een duurdere camera is niet 100% garantie dat je betere foto's krijgt, eerder dat het makkelijker gaat
Ik zou om die reden de D50 mooi houden. Als je per se een nieuwere body wilt haal dan een model van iets van een jaar oud. Die zijn redelijk bij qua techniek terwijl de rek in de prijs er ook wel een beetje uit is.
Ik heb deze foto's bijvoorbeeld met een D40 + 50mm 1.8 op manual focus (geen focus motor in de body, was voor mij een reden te upgraden):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaafste om te doen was dit in achterin een oude civic met open brulpijp:
[ afbeelding ]
Enige nadeel was dat ik na vijf rondjes CPZ half doof en redelijk misselijk wasSchieten met een DSLR terwijl je een gesloten motorhelm op hebt is ook geen aanrader...
En ja, de kleuren komen wel veel beter uit de D300 (zelfde chip zit ook in de D90).
ow gevoelig snaartje? het ging me om zijn statement dat je toestal geen ruk uitmaakt - om goede foto's te maken voldoet zowat elk toestel. elk toestel waar jij foto's mee maakt, that is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:19 schreef Paladijn het volgende:
Ken RockwellSla eerst een paar pakken zout in voor je die site gaat lezen
![]()
www.dpreview.com en www.photozone.de zijn betere aanraders.
tieten en gunsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:20 schreef 2cv het volgende:
Jammer dat dit plaatje nu niet meer bovenaan staat:
[ afbeelding ]
Mijn 'gun' mag wel tussen haar tieten.quote:
Ook wel goede sites. Zit ook te kijken naar een nieuw objectief voor mijn D40.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:19 schreef Paladijn het volgende:
Ken RockwellSla eerst een paar pakken zout in voor je die site gaat lezen
![]()
www.dpreview.com en www.photozone.de zijn betere aanraders.
quote:
Gedetacheerd via een machinistenverhuurder, momenteel Hitachi 150 en een Kobelco 21C, bedrijfsverhuizing, dus de Hitachi als hijshok en de Kobelco als gereedschapskraan (meestal vorkenbord) en een beetje hijs- en transportwerk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:15 schreef MosPos het volgende:
[..]
Waar ben jij een machinist? En wat voor kranen?
misschien schort het aan je opstelling jegens de agentquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat me altijd opvalt bij wegmisbruikers is dat die agenten je dan een "leermoment" willen meegeven door te vertellen waarom het gevaarlijk/hinderlijk is wat je deed.
maar mijn ervaring is toch echt dat ze alleen maar met een chagrijnige kop ie bon uitschrijven en verder zo snel mogelijk weer doorgaan.
is dat omdat ik alleen maar in de stad aan de kant gezet word of is dat wegmisbruikers echt zo geacteerd?
Wat me helemaal niks zou verbazenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:57 schreef densmee het volgende:
[..]
misschien schort het aan je opstelling jegens de agent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Oosterparkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
If it looks like a tokkie, talks like a tokkie, drive's like a tokkie.. it múst be a..
http://www.112brabant.nl/(...)afriend&foto_id=6859quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Serieus leeft die vent nog? Stevige dingen dan die Astra's.
Mooi restauratieobject.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:02 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
die heeft godverdomme hard gereden
Ik zie wat APK afkeur punten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:02 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
die heeft godverdomme hard gereden
Voetgangers veiligheidssysteemquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:22 schreef Duvel het volgende:
Nog mazzel dat ie er levend uitgekomen is, wel raar dat de airbag op de motorkap gemonteerd was, daar zou ik toch eens over gaan praten met Opel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |