quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik denk het........quote:Op maandag 11 juni 2012 19:46 schreef Barcaconia het volgende:
Zit iedereen in de kroeg voetbal te kijken ofzo:
Is dat zo?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
Frankrijk-Engeland was zo dramatisch dat je er niet over hoeft te praten.
Nee, aant knuffelenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:46 schreef Barcaconia het volgende:
Zit iedereen in de kroeg voetbal te kijken ofzo:
heeft ie dat weer nodig nu ie werkt?quote:
Daarom heeft een lesauto ook extra pedaaltjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
net ff iemand rijles gegeven, was wel ff doodsbang
maar vooral omdat ie steeds vergat de koppeling in te trappen bij het schakelen
Auto rijden kost geldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:08 schreef Dingest het volgende:
Hoppa, nog eens 230 euro voor de Fiat![]()
Ding kost nu in onderhoud en (reserve)onderdelen meer dan ik er voor neergelegd heb en heeft al mijn spaargeld gekost
nee het stammetje staat er nogquote:
zijn wijnkisten, maargoed hij heeft nog geen hout gegeten inderdaadquote:
Dan volgend jaar maar minder op vakantie en er nu een trip van maken die je niet meer vergeetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:43 schreef Dingest het volgende:
Mja, dat wel, maar ik zit nu geld uit te geven dat ik niet (er voor) over hebMaar ja, afgezien van niet meer meedoen hebben we niet zoveel keuze, en dat zou ook zonde zijn.
Punt is dat het mij altijd veel meer kost dan anderen. En als ze zelfs bij de garage zeggen 'je hebt er wel telkens pech mee' ongeacht de auto dan is dat heus niet mijn perceptie.quote:
Mja, hele punt is dat ik weinig geld heb en een weekje vakantie zo'n beetje m'n enige afleiding is. Ik zit 50 weken van het jaar letterlijk te wachten en op te sparen om met die andere 2 weken dingen te doen. Als ik nu al weet dat ik volgend jaar die 2 weken óók binnen kan zitten rijd ik nog liever eind van de zomer tegen een boom.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan volgend jaar maar minder op vakantie en er nu een trip van maken die je niet meer vergeet
Er zit hier zelfs een cr wagen tussen trouwens
http://gigapica.geenstijl.nl/2012/05/verkeer.html
Die rooie auto die in het fietsenhek was gereden is hier vlakbijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan volgend jaar maar minder op vakantie en er nu een trip van maken die je niet meer vergeet
Er zit hier zelfs een cr wagen tussen trouwens
http://gigapica.geenstijl.nl/2012/05/verkeer.html
gecondoleerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |