Zoals hierboven al gezegd werd, PSV is pas sinds kort begonnen met investeren in de jeugd. Het duurt een paar jaar voordat dat iets op gaat leveren. Daarbij is het achterland van PSV natuurlijk veel kleiner dan dat van Ajax of Feyenoord.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat echt héél karig voor een club als PSV. En Afellay en Bakkal zijn alweer 25+.
Hij bedoelD waarschijnlijk 'heeft verlengd'....quote:
spuit 11quote:Op maandag 11 juni 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Verlengd in de tegenwoordige tijd?
Hoort verlengt te zijn
Ik vind OP nog wat aan de lange kant.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
OP wat aangepast. Paar plaatjes weg, erelijst niet in spoiler, en nog wat kleine dingetjes.
Allemaal weg. Nieuwe seizoen komt er toch aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind OP nog wat aan de lange kant.
Doe YT in Spoiler ofzo.
De wedstrijden mogen ook weg/spoiler.
Dat ze maar kort geleden begonnen zijn met de jeugd, is helemaal niet waar. Ze waren daar eigenlijk al mee bezig toen de eerste fase van de verbouwing van de Herdgang werd ingezet. En het effect daarvan is ook gewoon zichtbaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd werd, PSV is pas sinds kort begonnen met investeren in de jeugd. Het duurt een paar jaar voordat dat iets op gaat leveren. Daarbij is het achterland van PSV natuurlijk veel kleiner dan dat van Ajax of Feyenoord.
Hoe dan ook, Depay wordt een hele grote, Locadia zit er aan te komen en met een beetje mazzel maakt Ritzmaier ook nog de stap. Om nog maar niet te spreken van de 2 gigantische keepertalenten.
Dat is natuurlijk ook zo. Er zijn natuurlijk ook talenten bij PSV weggekocht voordat ze daar konden doorbreken. Van Aanholt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:29 schreef Kenju het volgende:
Maar we zijn sowieso Pereira, Labyad al kwijt wat gewoon goede voorbeelden hadden kunnen zijn van eigen jeugdspelers die in het eerste mee konden en een vaste plaats hadden kunnen krijgen op termijn (voor zover Labyad die niet al had). Bazoer, Bakkali en Depay zijn andere spelers waar wat van verwacht wordt en die we in de nabije toekomst kunnen gaan zien. Maar ook daar wordt ook door andere clubs naar gekeken.
Maar Van Aanholt had PSV zelf weer weg gekaapt bij FC Den Bosch. Foodchain is a bitch.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo. Er zijn natuurlijk ook talenten bij PSV weggekocht voordat ze daar konden doorbreken. Van Aanholt bijvoorbeeld.
Ik zeur daar niet over, maar het gebeurt wel gewoon.
Ik moet zeggen dat ik het wel anders vind wanneer je het binnen een eigen regio of land doet.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar Van Aanholt had PSV zelf weer weg gekaapt bij FC Den Bosch. Foodchain is a bitch.
Ik niet helemaal. Want je ontneemt het team de kans een speler op te leiden die geld op kan leveren bij verkoop. Nog even en een Sparta bijvoorbeeld doekt hun jeugdopleiding op. Ze hebben er toch weinig aan als jaarlijks alle toptalenten naar andere Eredivisie clubs gaan. Kost ze uiteindelijk meer geld dan dat t ze oplevert.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel anders vind wanneer je het binnen een eigen regio of land doet.
Eens hiermee. Zit toch wel een verschil in tussen een jongen van 16 3 ton bieden of gewoon een jeugdcontract. Tuurlijk kan iemand bij PSV meer verdienen dan bijv. Sparta, ook jeugdspelers, maar die doen het toch vooral voor hun ontwikkeling.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel anders vind wanneer je het binnen een eigen regio of land doet.
Dat is niet waar, want iedere keer als die jongen een transfer maakt krijgt Sparta daar een (klein) gedeelte van. Voor een club als Sparta worden dat toch behoorlijke bedragen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik niet helemaal. Want je ontneemt het team de kans een speler op te leiden die geld op kan leveren bij verkoop. Nog even en een Sparta bijvoorbeeld doekt hun jeugdopleiding op. Ze hebben er toch weinig aan als jaarlijks alle toptalenten naar andere Eredivisie clubs gaan. Kost ze uiteindelijk meer geld dan dat t ze oplevert.
Dat is nagenoeg niks als je ze heel vroeg wegplukt. Wordt berekend van 12-23 jaar en dan max. 5%quote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want iedere keer als die jongen een transfer maakt krijgt Sparta daar een (klein) gedeelte van. Voor een club als Sparta worden dat toch behoorlijke bedragen.
Nee, dat gaat echt om bedragen van max 5% en dat is alleen als je zo'n jongen van 12 tot 21 (of 23) opleidt. Meestal zitten ze van 12/13 tot 16/17 en worden ze weggeplukt. Dan ontvangt Sparta 1% ofzo, terwijl er jaarlijks meer dan een miljoen naar de jeugdopleiding gaat.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want iedere keer als die jongen een transfer maakt krijgt Sparta daar een (klein) gedeelte van. Voor een club als Sparta worden dat toch behoorlijke bedragen.
Wordt pas vanaf 12 geteld, al zit hij al vanaf zijn 6e bij sparta.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens dat dat percentage omhoog mag. Maar je zegt het nu zelf ook, die jongens zitten ook pas 3-4 jaar bij Sparta vaak en Sparta scout ze natuurlijk ook ergens vandaan. Dat is gewoon hoe het werk. Ook bij andere sporten gaan jongens naar grotere clubs omdat ze meer willen bereiken of zich beter willen ontwikkelen.
Ah oke. Ik lees ook overigens nu pas net dat PSV een nieuwe van Sparta gehaald heeft op het netwerk. Sorry, ben pas net thuis. Snap nu ook pas waarom heel deze discussie gevoerd wordtquote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Wordt pas vanaf 12 geteld, al zit hij al vanaf zijn 6e bij sparta.
Sparta haalt ze voornamelijk van amateurclubs uit de buurt omdat je nu eenmaal niet zo'n grote tak hebt voor 6 of 7 jarigen natuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens dat dat percentage omhoog mag. Maar je zegt het nu zelf ook, die jongens zitten ook pas 3-4 jaar bij Sparta vaak en Sparta scout ze natuurlijk ook ergens vandaan. Dat is gewoon hoe het werk. Ook bij andere sporten gaan jongens naar grotere clubs omdat ze meer willen bereiken of zich beter willen ontwikkelen.
En ik heb dan geen inzicht in wat voor opleidingsvergoeding betaald wordt. Het zou wel netter zijn als er natuurlijk echt een transfervergoeding tegenover staat zoals bij Willems.
Dat moet de FIFA regelen, als PSV een talent voor 2 euro kan krijgen, dan doen ze dit ipv 200 te betalen omdat, dat eerlijk is.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta haalt ze voornamelijk van amateurclubs uit de buurt omdat je nu eenmaal niet zo'n grote tak hebt voor 6 of 7 jarigen natuurlijk.
Verder begrijp ik wel dat PSV het doet en zo werkt het nu eenmaal in de voetbalwereld en je kunt het niet oplossen, maar je kunt wel de clubs compenseren daar gewoon dat percentage flink omhoog te gooien. Dat is wat er moet gebeuren, dat zal ervoor zorgen dat clubs als Sparta gewoon door kunnen blijven gaan met het opleiden van eigen jongens.
Jetro heeft al meer laten zien dan Emanu op de LB positiequote:"De laatste twee wedstrijden van dit seizoen nog, tegen Bologna en Genoa. Het ging goed en ik gaf twee assists. Dus ja, wat had ik nou moeten zeggen op de uitleg? Ik kán er zo weinig mee." Dat Jetro Willems en Stijn Schaars wél werden opgeroepen, steekt Emanuelson. "Dan kom je op mij niet meer geloofwaardig over. Kijk, voor mij is het nu gewoon duidelijk. De bondscoach is niet van mij gecharmeerd. Van de voetballer Emanuelson, neem ik aan. Want ik zou niet weten wat ik als persoon verkeerd heb gedaan."
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167121
Dat het nu goed uitvalt is meer geluk dan wijsheid van BvM, Emanuelson is toch wel een slagje beter dan Schaars en een hele slag beter dan Bouma, verder blijft het vreemd dat je een speler in je voorlopige selectie zet en hem dan ongezien er weer van afhaalt, hij had hem op z'n minst af moeten testen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jetro heeft al meer laten zien dan Emanu op de LB positie
Ik probeerde hem te unlocken....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:46 schreef mrstylo het volgende:
Wallpaper op Zanka's mobiel:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Welke andere voetballer zie je dit doen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:46 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
En over een jaar loopt hij als Labyrat de tent uit. Schei toch uit manquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:46 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Hij heeft nooit het woord clubliefde gebruikt. En je eerst zin slaat als helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En over een jaar loopt hij als Labyrat de tent uit. Schei toch uit manClubliefde bestaat niet meer. Niet voor niets dat die gek deze screenie de wereld in stuurt, gewoon demagogie.
Jij denkt niet dat hij dit doet om zieltjes te winnen? Hetzelfde als Kuijt die zijn kind in een Feijenoordshirt twittert... Leuk hoor. Demagogie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij heeft nooit het woord clubliefde gebruikt. En je eerst zin slaat als helemaal nergens op.
Maargoed je moet weer je dagelijke frustratie kwijt in het PSV topic, ik snap het.
Misschien vindt hij het gewoon mooi om voor PSV te spelen, kan dat niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat hij dit doet om zieltjes te winnen? Hetzelfde als Kuijt die zijn kind in een Feijenoordshirt twittert... Leuk hoor. Demagogie.
Hij heeft gewoon zin om bij PSV te spelen. Dat is natuurlijk vrij logisch.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat hij dit doet om zieltjes te winnen? Hetzelfde als Kuijt die zijn kind in een Feijenoordshirt twittert... Leuk hoor. Demagogie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel. Geloof ik wel in hoor. Maar dat dit zieltjes winnen is op de meest goedkope manier, daar geloof ik ook inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het gewoon mooi om voor PSV te spelen, kan dat niet?
Leuk, maar sinds Babovic hecht ik er niet zoveel waarde aan. In elk geval altijd leuk als ze enthousiasme uitstralenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:46 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Gezellige jongenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
Even lachen mensen.twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 12:16:50Wijnaldum praat vandaag in VI over het missen van het EK en zijn teleurstellende jaar bij #PSV. Hij wil daar niet langer rechtsbuiten spelen reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 12:17:37Wijnaldum: 'Daarover heb ik met PSV duidelijke afspraken gemaakt.' reageer retweet
Voor de 10 positie is hij te blindquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Logisch. Die jongen hoort daar ook niet.
inderdaad, het is een echte nummer 10quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Logisch. Die jongen hoort daar ook niet.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En over een jaar loopt hij als Labyrat de tent uit. Schei toch uit manClubliefde bestaat niet meer. Niet voor niets dat die gek deze screenie de wereld in stuurt, gewoon demagogie.
Heb je weer een nieuw woordje geleerd op je stageplek? Lief dat je het met ons wilt delen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:46 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Maar hij heeft geen geweldige voorzet, geen echte actie buitenom. Hij moet zich gaan richten op een rechtshalfpositie en zich in de tijd laten omturnen tot een opkomende back.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit.
Die jongen heeft als rechtsbuiten veel meer kans een topper te worden. Snap niet dat die dat zelf niet in ziet.
Beter iemand die er, op dit moment, veel zin in heeft voor een club te komen spelen, dan een typetje Kuyt toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij kent de club nu al 2 maanden, en nu hij weet nu al in welke shirts ze spelen![]()
Ik vind Wijnaldum best een passeeractie hebben, niet a la een Robben of Ribery natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen gewxeldige voorzet, geen echte actie buitenom. Hij moet zich gaan richten op een rechtshalfpositie en zich in de tijd laten omturnen tot een opkomende back.
Daarom juist, het is niet een echte kwaliteit van hem. Dus voor een linie terug uitermate bruikbaar, maar niet als rechtsbuiten die het van deze acties moet hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind Wijnaldum best een passeeractie hebben, niet a la een Robben of Ribery natuurlijk.
Die kwaliteiten had hij zeker, maar heeft hij zelf om zeep geholpen door ervan overtuigd te zijn een spelmaker te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit.
Die jongen heeft als rechtsbuiten veel meer kans een topper te worden. Snap niet dat die dat zelf niet in ziet.
Niet helemaal mee eens. Met Robben en Ribery noem ik dan ook gelijk wel weer 2 van de beste vleugelspelers ter wereld op. Maar zodra Wijnaldum zijn kansen ook eens af begint te maken zie ik er nog best een topper in wording in. Geen niveautje Madrid of Barcelona (Is die ook nooit geweest), maar voor een Valencia of Atletico Madrid ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom juist, het is niet een echte kwaliteit van hem. Dus voor een linie terug uitermate bruikbaar, maar niet als rechtsbuiten die het van deze acties moet hebben.
Hé kijk het PSV kneusje is weer terug.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
[..]
Heb je weer een nieuw woordje geleerd op je stageplek? Lief dat je het met ons wilt delen.
Lijkt me ook. Met een uitzakkende Lens in de spits, Mertens op links en Wijnaldum die steeds rechts in dat gat duikt zie ik het nog wel wat worden. Zo speelde Rusland zijn eerste wedstrijd ook. Je moet wat met de spelers die je tot je beschikking hebt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Rechts op het middenveld met Strootman naast hem en Bommel erachter. Dat moet m worden
Je weet dat dit het PSV topic is?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé kijk het PSV kneusje is weer terug.
Dat zal desastreus voor PSV zijn. Van Bommel kan het niet aan om in de punt naar achteren te spelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Rechts op het middenveld met Strootman naast hem en Bommel erachter. Dat moet m worden
Hij heeft bij Milan niets anders gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zal desastreus voor PSV zijn. Van Bommel kan het niet aan om in de punt naar achteren te spelen.
Plekje naast Faber schijnt niet bezet te zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:02 schreef Scarface88 het volgende:
Als Toivonen verkocht gaat worden zal PSV vol voor Markus Henriksen gaan als nummer 10. Geen idee welke positie er voor Wijnaldum dan over blijft.
appels en peren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft bij Milan niets anders gedaan.
Ah PSVer HMF is er weerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Plekje naast Faber schijnt niet bezet te zijn
Sowieso, mensen die verwachten dat v Bommel het niet meer aan kanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Serie A en Eredivisie is nogal een verschil..
Niet zoals eerder aangegeven. Spelen ook met 4 verdedigers, 3 middenvelders met de punt naar achter, 2 buitenspelers en een diepe spits. Van Bommel was die punt naar achter.quote:
Ok.quote:
Lijkt me stug.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:02 schreef Scarface88 het volgende:
Als Toivonen verkocht gaat worden zal PSV vol voor Markus Henriksen gaan als nummer 10. Geen idee welke positie er voor Wijnaldum dan over blijft.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Met een uitzakkende Lens in de spits, Mertens op links en Wijnaldum die steeds rechts in dat gat duikt zie ik het nog wel wat worden. Zo speelde Rusland zijn eerste wedstrijd ook. Je moet wat met de spelers die je tot je beschikking hebt.![]()
Wat je dan nog met Matavz moet is me dan een raadsel. Wellicht als er een type Narsingh voor op rechts komt en Lens verkocht wordt dat je Matavz diep kunt spelen. Maar dat is ook niet heel moeilijk verdedigen. Mertens komt steeds naar binnen, type Narsingh gaat steeds buitenom. De kaats die hij moet krijgen van een Djuricic hoeft hij ook niet te verwachten van Wijnaldum.
Toivonen speelde gisteren trouwens als een gearriveerde vedette. Liep een beetje als een prima donna over het veld. Niet dat dat nog iets uitmaakt voor zijn transferwaarde. Die staat al vastgesteld. Mocht zo een Kazan zich er mee bemoeien kunnen Atletico en Inter wel inpakken en de Spurs zullen voor dat geld iemand anders kiezen. Hoe raar het ook klinkt, maar ik denk dat hij wellicht ook wat fysiek tekort komt voor de Engelse competitie. Hij ligt wel heel erg vaak op de grond.
Toivonen is de meest scorende middenvelder uit Europa, die ploegen kunnen ook wel doelpunten gebruiken lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Wat moet een Inter of een spurs nou met Toyboy
Not sure if seriousquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toivonen is de meest scorende middenvelder uit Europa, die ploegen kunnen ook wel doelpunten gebruiken lijkt me.
Voor de Eredivisie een prima speler, maar een Modric, Van der Vaart of Sneijder lacht hem natuurlijk keihard uit.quote:
Ons veel geld ervoor geven en dan zoeken ze het maar uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die ploegen willen altijd een brede selectie hebben en spelen genoeg wedstrijden, dus Toivonen gaat daar ook gewoon zijn minuten maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor de Eredivisie een prima speler, maar een Modric, Van der Vaart of Sneijder lacht hem natuurlijk keihard uit.
En mensen maar volhouden dat ze hier serieus komen doen en niet trollenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:28 schreef Typisch het volgende:
Toch wel leuk dat PSV ondertussen het lachertje aan het worden is. Wat een armzalig elftal heb je straks als Toivonen ook nog eens weg gaat, mag dan wel een kwal zijn ik vind het wel een goede speler. Wijnaldum op de 10.![]()
![]()
Voor de Eredivisie een prima speler, maar een Modric, Van der Vaart of Sneijder lacht hem natuurlijk keihard uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die ploegen willen altijd een brede selectie hebben en spelen genoeg wedstrijden, dus Toivonen gaat daar ook gewoon zijn minuten maken.
Wat is hier niet serieus aan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En mensen maar volhouden dat ze hier serieus komen doen en niet trollen
Zo lang er maar van het verouderde 4-3-3 wordt afgestapt. Dat kan echt niet meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:39 schreef Kenju het volgende:
Kan ook gewoon op het middenveld. En misschien gaat Advocaat wel met 4 of vijf middenvelders spelen....
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zo lang er maar van het verouderde 4-3-3 wordt afgestapt. Dat kan echt niet meer tegenwoordig.
Dat ik in het Feyenoord topic ga roepen dat ze een kut team hebben vind jij serieus?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor de Eredivisie een prima speler, maar een Modric, Van der Vaart of Sneijder lacht hem natuurlijk keihard uit.
[..]
Wat is hier niet serieus aan?
Mag hoor, dan word het je waarschijnlijk gewoon uitgelegd waarom dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat ik in het Feyenoord topic ga roepen dat ze een kut team hebben vind jij serieus?
Je moet dan ook niet hetzelfde als de rest spelen. Lang niet elke club speelt 4-3-3 overigens.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]Elke club speelt 4-3-3 in de Eredivisie.
De top 6 in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet hetzelfde als de rest spelen. Lang niet elke club speelt 4-3-3 overigens.
Na gisteravond is Toivonen weer een paar miljoentjes in waarde gezakt vrees ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:35 schreef Buitendam het volgende:
Hoe is het met de interesse van Rubin Kazan voor Toivonen afgelopen?
3-5-2 , 4-4-2 in ieder geval een systeem met 2 spitsen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
De top 6 in ieder geval wel.Wat wil je dan? 4231, dat is precies het zelfde als 433 in de praktijk hoor.
Hij straat gewoon wereldspeler uit he?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:46 schreef Doublepain het volgende:
BEDANKT KEVIN IK KAN NU EEN PERFECTE TACKLE MAKEN
Je kan als aanvaller niet iedere keer achter je man aan blijven rennen. Daarnaast werd die man overgenomen door een andere Zweede speler, dus zeker niet zijn schuld. Die bondscoach snapt er ook niks van als hij Toivonen als linksbuiten opstelt, zet dan Ibrahimovic in de spits en Toivonen erachter ipv die matige Rosenberg op te stellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Na gisteravond is Toivonen weer een paar miljoentjes in waarde gezakt vrees ikLiet zijn man lopen bij de tegengoal. Te lui om er achteraan te blijven rennen. Had wel een aandeel in de goal voor Zweden.
Want? Je hebt én geen wingers die dat kunnen belopen én behalve Lens geen spits die rendeert in dat systeem.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
3-5-2 , 4-4-2 in ieder geval een systeem met 2 spitsen.
Tot ze tegen een topclub spelen dan gaat het 6-3-1quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]Elke club speelt 4-3-3 in de Eredivisie.
Dunno. Maar ik quote titathijs en die heeft deze 3 als meest serieuze volgers van Toivonen opgevoerd. En hij heeft het vaak goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Thijs het zegt is het idd 90% zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dunno. Maar ik quote titathijs en die heeft deze 3 als meest serieuze volgers van Toivonen opgevoerd. En hij heeft het vaak goed.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Aangezien Brands nog een rechtsback zoekt, bij Tjechië speelt een goede.
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 19:08:53Toch al paar keer vraag gekregen over die back van #Tsjechië, #gebreselassie, in combi met #psv. Volgers vinden m goed. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 19:10:37Idd best aardige back, maar #PSV opteert in eerste instantie voor Nederlandse spelers als #Manolev vertrekt reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 19:14:33Bovendien is hij 25 en niet transfervrij. Met oog op huidige beleid PSV zijn dat minpunten reageer retweet
Waarom zou Matavz niet in een systeem met 2 spitsen kunnen spelen. Willems en Manolev kunnen dat wel belopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want? Je hebt én geen wingers die dat kunnen belopen én behalve Lens geen spits die rendeert in dat systeem.
Hij kan niet voetballen. Hij moet alleen het eindstation zijn, als spits in een 2 spitsen systeem moet je ook mee kunnen ballen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom zou Matavz niet in een systeem met 2 spitsen kunnen spelen. Willems en Manolev kunnen dat wel belopen.
Dat kan hij ook wel. In Slovenië zal hij niet anders als 4-4-2 gespeeld hebben waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij kan niet voetballen. Hij moet alleen het eindstation zijn, als spits in een 2 spitsen systeem moet je ook mee kunnen ballen.
Hij kan prima voetballen. Bij Groningen was hij op zijn best in de counter met een meter of 30 + een goal voor zich en 2 flankspelers naast 'm en niet alleen om daar een voorzet van binnen te koppen/prikken, maar daadwerkelijk om mee te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij kan niet voetballen. Hij moet alleen het eindstation zijn, als spits in een 2 spitsen systeem moet je ook mee kunnen ballen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat kan hij ook wel. In Slovenië zal hij niet anders als 4-4-2 gespeeld hebben waarschijnlijk.
quote:Scouting: Jetro Willems
Talking Reds talent spotter Tobajjass analysed Dutch defender Jetro Willems on Saturday...
Player name: Jetro Willems
National team: Holland
Club team: PSV Eindhoven
Position: Left-back
Match scouted: Holland vs Denmark 0-1 (9 June 2012)
Key moment: Had a shot at goal that went just over the bar.
Strengths: He looks physically strong and has got some real pace. Looks like a player that gives 100% every match and every challenge.
Weaknesses: Misses some experience and looked a bit unsure at times but he is only 18 years old.
Suitability: He would be great for the first team and challenge Patrice Evra for a place in the starting line-up. And will become a regular in the future.
Estimated cost: It's difficult. Before the Euros, he would have cost about £8million but, after the tournament, he will probably cost £10m-£12m. He joined PSV in 2011 so they might not want to let him go but it's not impossible to get him.
Of je neemt 8 vrachtwagens met geld mee, of je komt over 3 jaar terug.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:33 schreef Scarface88 het volgende:
http://www.manutd.com/en/(...)g-jetro-willems.aspx
He joined PSV in 2011 so they might not want to let him go but it's not impossible to get him.
Kenner deze man.quote:Suitability: He would be great for the first team and challenge Patrice Evra for a place in the starting line-up. And will become a regular in the future.
Ja vooral ook die bedragen die hij noemtquote:
8 miljoen pond naar 12 miljoen pondquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:33 schreef Scarface88 het volgende:
http://www.manutd.com/en/(...)g-jetro-willems.aspx
[..]
Met een contract tot 2016 niet. Bloeden of wachten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja vooral ook die bedragen die hij noemt
Komop zeg, marktwaarde zit dichter bij de 5 mio euro dan 12m pond.
Het is allemaal zo overdreven om hem na zijn debuutseizoen en 1 eindtoernooiwedstrijd al een prijskaartje te geven. Drie jaar basisspeler bij PSV en een goede prestatie in Brazilie om daarna pas te gaan rekenen lijkt me een veel slimmer plan voor Brands.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:00 schreef ValHallen het volgende:
Als Brands het slim speelt kan hij best een aardig bedrag krijgen voor Willems. 8 á 9 miljoen euro lijkt me het maximale wat je op dit moment kan krijgen voor Willems. Gevaar is natuurlijk wel het Van der Wiel effect.
Zo werkt de voetballerij niet meer. Reken maar dat elke Europese topclub met een blocnote vanavond zit te kijken hoe hij het doet. Het zou een wonder zijn als hij in 2014 nog bij PSV speelt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is allemaal zo overdreven om hem na zijn debuutseizoen en 1 eindtoernooiwedstrijd al een prijskaartje te geven. Drie jaar basisspeler bij PSV en een goede prestatie in Brazilie om daarna pas te gaan rekenen lijkt me een veel slimmer plan voor Brands.
Een wonder als zwart op wit vast staat dat je tot 2016 blijft?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo werkt de voetballerij niet meer. Reken maar dat elke Europese topclub met een blocnote vanavond zit te kijken hoe hij het doet. Het zou een wonder zijn als hij in 2014 nog bij PSV speelt.
Jij weet zelf toch ook wel dat die contracten geen fluit voorstellen tegenwoordig? Als fucking PSG komt en ze maken die jongen knettergek met een salaris van 2 miljoen euro, dan is hij echt niet meer te houden. Spelers hebben de macht tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een wonder als zwart op wit vast staat dat je tot 2016 blijft?
Rechtzaakje en bye byequote:Op woensdag 13 juni 2012 15:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij weet zelf toch ook wel dat die contracten geen fluit voorstellen tegenwoordig? Als fucking PSG komt en ze maken die jongen knettergek met een salaris van 2 miljoen euro, dan is hij echt niet meer te houden. Spelers hebben de macht tegenwoordig.
Helaas maar waar. Terwijl het voor Willems natuurlijk veel beter is als hij nog 1 of 2 volledige seizoenen in de Eredivisie speelt.quote:
Het is niet zo dat je een contract met een rechtszaak eventjes ongedaan maakt. Je tekent een contract en clubs kunnen (als er geen domme gaten a la Labyad in het contract zitten) spelers gewoon behouden. De enige macht die een speler heeft is zijn gedrag, maar direct uitgaan van een rechtszaak of een 100% no show op trainingen etc? Vind ik flauw.quote:
Nee klopt, maar hiermee kan je wel een vertrek forceren. Wat Suarez geloof ik ook lukte..quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je een contract met een rechtszaak eventjes ongedaan maakt. Je tekent een contract en clubs kunnen (als er geen domme gaten a la Labyad in het contract zitten) spelers gewoon behouden. De enige macht die een speler heeft is zijn gedrag, maar direct uitgaan van een rechtszaak of een 100% no show op trainingen etc? Vind ik flauw.
Ja, je kunt het altijd forceren. De speler heeft de macht door zijn gedrag. Maar zoals ik al eerder zei; laat hem eerst maar eens 2 basisseizoenen hebben bij PSV en een goed toernooi in Brazilie draaien, als ie echt zo goed is als wordt beweerd slijt je hem in 2015 aan de hoogste bieder. Kunnen we ons nu weer concentreren op zijn proces.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee klopt, maar hiermee kan je wel een vertrek forceren. Wat Suarez geloof ik ook lukte..
2015? Als hij nog maar een éénjarig contract heeft? Lijkt me niet slim.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, je kunt het altijd forceren. De speler heeft de macht door zijn gedrag. Maar zoals ik al eerder zei; laat hem eerst maar eens 2 basisseizoenen hebben bij PSV en een goed toernooi in Brazilie draaien, als ie echt zo goed is als wordt beweerd slijt je hem in 2015 aan de hoogste bieder. Kunnen we ons nu weer concentreren op zijn proces.
je kan een contract toch verlengen tussentijdsquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2015? Als hij nog maar een éénjarig contract heeft? Lijkt me niet slim.
Ja. Als de speler dat ook wil.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
je kan een contract toch verlengen tussentijds
Of direct na het WK, mag van mij ook. Als ze maar dikke poet betalen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2015? Als hij nog maar een éénjarig contract heeft? Lijkt me niet slim.
En dan van dat geld weer backs gaan kopen zeker. Wat schieten we er dan mee op?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of direct na het WK, mag van mij ook. Als ze maar dikke poet betalen.
Kopen? Tegen die tijd staat de nieuwe Willems uit eigen jeugd aan de deur te rammelen, waarmee het tijdperk "Backs uit de Balkan" definitief voorbij is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En dan van dat geld weer backs gaan kopen zeker. Wat schieten we er dan mee op?
Dat denk jij.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja vooral ook die bedragen die hij noemt
Komop zeg, marktwaarde zit dichter bij de 5 mio euro dan 12m pond.
Als je geluk hebt. Zo af en toe breekt er wel een door, maar je kan er niet echt vanuit gaan dat we over een jaar weer een prima back uit de jeugd halen. En het liefst een goede en geen teamopvulling.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kopen? Tegen die tijd staat de nieuwe Willems uit eigen jeugd aan de deur te rammelen, waarmee het tijdperk "Backs uit de Balkan" definitief voorbij is.
Daarom moet men ook gewoon gebruik maken van zijn contact tot 2016 en ondertussen goed zoeken naar een vervanger. Liefst in de jeugd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je geluk hebt. Zo af en toe breekt er wel een door, maar je kan er niet echt vanuit gaan dat we over een jaar weer een prima back uit de jeugd halen. En het liefst een goede en geen teamopvulling.
Edit; inderdaad. En dus is een contract tot 2016 wel de meest mogelijke vorm van zekerheid die je kunt hebben. Gelukkig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:40 schreef Doublepain het volgende:
Achja wie weet lopen er over 2 jaar 4 wereldtoppers rond. 2 jaar geleden was een LB zoo schaars en nu ineens in overvloed. Het kan zo veranderen, kun je gewoon niet voorspellen
Hey de grootste Feyenoord kneus is er ook weer, en aangezien dit een PSV topic is....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Entree PSV maakt einde aan vrouwenploeg VVV
Gepubliceerd op woensdag 13 juni 2012 om 14:51
VVV Venlo heeft de eigen vrouwenploeg uit de Eredivisie teruggetrokken. De Limburgse club heeft die beslissing genomen omdat PSV, samen met FC Eindhoven, in het nieuwe seizoen zal debuteren op het hoogste niveau.
De Eindhovenaren wilden diverse speelsters van VVV overnemen, waardoor een leegloop dreigde. "De toetreding van PSV/FC Eindhoven brengt de positie van VVV Venlo in het gedrang”, geeft de club als verklaring voor het terugtreden.
VVV vreesde het onderspit te delven in de concurrentiestrijd en heeft daarop besloten het elftal uit de competitie te halen ten faveure van de Eindhovense club. Een groot deel van de VVV-selectie zal naar verwachting overstappen naar PSV/FC Eindhoven.
Niet? 4-4-2 met ruit: Strootman of Mertens zou dat op links kunnen. Wijnaldum op rechts. BommelStrootman voor de verdediging. Mertens/Toivonen achter de spits. Lens en Matavz/Locadia/Toivonen/Depay in de spits.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want? Je hebt én geen wingers die dat kunnen belopen én behalve Lens geen spits die rendeert in dat systeem.
Moeten de buitenspelers wel heel veel meters maken, want die man wordt nu niet meer eerder opgevangen dan door de back.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Niet? 4-4-2 met ruit: Strootman of Mertens zou dat op links kunnen. Wijnaldum op rechts. BommelStrootman voor de verdediging. Mertens/Toivonen achter de spits. Lens en Matavz/Locadia/Toivonen/Depay in de spits.
Eerst nog 2 jaar kampioen worden met PSV. Dan naar een topclub.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:57 schreef ZeeOtter het volgende:
Jetro mag nog niet verkocht worden. Deze baas moet nog minsten 2 jaar te bewonderen zijn in Eindhoven.
Van het hele team ja. Iedereen speelt kut.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:28 schreef Adames het volgende:
En transferwaarde Willems is weer gehalveerd.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Van Bommel laat weer als vanouds zijn mannetje lopen.
van der Wiel die bij de 1-0 gewoon het buitenspel opheft.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef Devv het volgende:
Ik vond Willems, gezien zijn leeftijd nog de minst slechte verdediger.
Mathijsen en Heitinga warenx oneindig.
Eens.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
van der Wiel die bij de 1-0 gewoon het buitenspel opheft.
Tuurlijk kan ie gewoon mee. Hij speelt nu tegen topspelers van het Duitse nationale team. Hier moet ie het opnemen tegen clubs als VVV en Willem II. Nogal een verschil.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:06 schreef mrstylo het volgende:
Mark van Bommel heeft gewoon kut EK gespeeld.
Ik weet ook niet wat er nu gaat gebeuren bij PSV, maar denk wel dat hij mee kan.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Van Bommel laat weer als vanouds zijn mannetje lopen.
Whut???quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:12 schreef ZeeOtter het volgende:
Willems was de beste verdediger (Niet dat dat veel zegt)
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:28 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Whut???![]()
Ik kreeg Ruben Schaken herinneringen
Tegen het café team van Denemarken was hij ook al de slechtste op het veld. Gaat heel erg tegenvallen volgend jaar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ie gewoon mee. Hij speelt nu tegen topspelers van het Duitse nationale team. Hier moet ie het opnemen tegen clubs als VVV en Willem II. Nogal een verschil.
Klopt. Ik hoop wel dat hij het nog op kan brengen. Tegen Slowakije was hij daarentegen wel goed. Daar hou ik me aan vast.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen het café team van Denemarken was hij ook al de slechtste op het veld. Gaat heel erg tegenvallen volgend jaar.
onzin, hij is prima voor PSV. daar hoeft hij ook niet zo veel te lopenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen het café team van Denemarken was hij ook al de slechtste op het veld. Gaat heel erg tegenvallen volgend jaar.
Frusti jodenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:10 schreef Lemming22 het volgende:
Alle mensen hier die het niveau op het EK vergelijken met de Eredivisie en daardoor denken dat Van Bommel niet meer mee kan volgend seizoen
dus dan moeten wij het Ajaxtopic volspammen over Van der Wiel?quote:
Daar kom ik nooitquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus dan moeten wij het Ajaxtopic volspammen over Van der Wiel?
Nah, wij verlagen ons niet tot dat niveau.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus dan moeten wij het Ajaxtopic volspammen over Van der Wiel?
Hij was gewoon slecht klaar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Bommeltje is dit tournooi niet goede doen.
Klopt. Maar ik begrijp het getroll. Een beetje dan toch.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij was gewoon slecht klaar.
Dat betekent niet dat hij er niets meer van kan.
Zie RVP.
Daar heb ik ook beetje begrip voor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik begrijp het getroll. Een beetje dan toch.
Viel wel mee eigenlijk, zo goed was hij bij Milan niet. Italiaanse kritiek was altijd dat hij het spel vertraagt. Als je dat in Italië voor elkaar krijgt ben je érg traag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:12 schreef rubbereend het volgende:
gezeik zegéén speler eruit lichten
Van Bommel was gewoon een dragende speler bij AC Milan, en nu zou hij er ineens niets meer van kunnen
Daarom wouden ze hem behoudenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Viel wel mee eigenlijk, zo goed was hij bij Milan niet. Italiaanse kritiek was altijd dat hij het spel vertraagt. Als je dat in Italië voor elkaar krijgt ben je érg traag.
Welke? Toen van Bommel bekend maakte weg te gaan werd wel duidelijk hoe geliefd hij was bij de supporters. Iedereen vond het jammer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet mijn kritiek, kritiek van supporters.
In zijn eerste half jaar in de gazetta uitgeroepen tot beste middenvelder in de serie a.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet mijn kritiek, kritiek van supporters.
Als je Pirlo uit het elftal speelt heb je echt wel wat goed gedaan, helaas is hij op het EK of niet klaar of gewoon opquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In zijn eerste half jaar in de gazetta uitgeroepen tot beste middenvelder in de serie a.
Z'n eerste half jaar ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In zijn eerste half jaar in de gazetta uitgeroepen tot beste middenvelder in de serie a.
Ik zeg ook dat het niet mijn kritiek is?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet ook zeker dat hij nooit een wedstrijd van Milaan kijkt en uit zijn nek lult.
Van wie dan? Leuk dat je mijn post negeert waarin staat dat hij erg geliefd was bij de supporters. Selectief reageren om je punt te maken.quote:
True. True. Heeft in zijn laatste jaar ook niet enorm veel gespeeld vanwege blessures.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n eerste half jaar ja.
[..]
Ik zeg ook dat het niet mijn kritiek is?
Dat is wat ik begrepen heb. Heeft het 2e jaar ook bij lange na niet alle wedstrijden gespeeld. Ook heel vaak geblesseerd geweest, heeft ook weer met leeftijd te maken. Iemand kan vanwege z'n mentaliteit alsnog een publiekslieveling zijn, ondanks z'n mindere spel. Daar kan ik zat voorbeelden van noemen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Van wie dan? Leuk dat je mijn post negeert waarin staat dat hij erg geliefd was bij de supporters.
Tijdens de Champions League wedstrijden tegen Barcelona werd hij zelfs hier in Nederland door de NOS en VI analisten nog geprezen dat hij voor zijn leeftijd geweldig mee speelde nog op dit niveau. Hij wordt volledig onterecht afgebrand vanwege dit EK.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wat ik begrepen heb. Heeft het 2e jaar ook bij lange na niet alle wedstrijden gespeeld. Ook heel vaak geblesseerd geweest, heeft ook weer met leeftijd te maken. Iemand kan vanwege z'n mentaliteit alsnog een publiekslieveling zijn, ondanks z'n mindere spel. Daar kan ik zat voorbeelden van noemen.
Ik kan m'n mening alleen maar baseren op basis van z'n spel in het Nederlands elftal, daar wordt hetgeen wat ik van horen zeggen heb gewoon bevestigd. Helaas voor ons.
Dat dus. Waarom zou hij nu opeens een dragende speler worden? Ik heb er geen geloof in tbh. Sowieso met het middenveld:quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
True. True. Heeft in zijn laatste jaar ook niet enorm veel gespeeld vanwege blessures.
Een zwaluw.. Ik heb er geen vertrouwen in, maar we zullen het wel zien volgend seizoen, presteert hij wel ben ik de eerste om toe te geven dat ik mis zat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tijdens de Champions League wedstrijden tegen Barcelona werd hij zelfs hier in Nederland door de NOS en VI analisten nog geprezen dat hij voor zijn leeftijd geweldig mee speelde nog op dit niveau. Hij wordt volledig onterecht afgebrand vanwege dit EK.
Vanwege dit EK wordt hij volledig terecht afgebrand, dat heeft toch niets met zijn CL prestaties te maken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tijdens de Champions League wedstrijden tegen Barcelona werd hij zelfs hier in Nederland door de NOS en VI analisten nog geprezen dat hij voor zijn leeftijd geweldig mee speelde nog op dit niveau. Hij wordt volledig onterecht afgebrand vanwege dit EK.
Ik denk dat het komt omdat het een lang seizoen is geweest en hij qua energie nu even op is en rust nodig heeft (vakantie). Als je jong bent kun je zoiets nog makkelijk aan. Ik geloof niet dat hij echt ineens zo ver is terug gezakt, het is een zwaar seizoen geweest maar na wat rust zal hij er weer staan in augustus.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zwaluw.. Ik heb er geen vertrouwen in, maar we zullen het wel zien volgend seizoen, presteert hij wel ben ik de eerste om toe te geven dat ik mis zat.
Snap ik ook niet. Zelfde selectieve verontwaardiging als wanneer het andersom gebeurt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vanwege dit EK wordt hij volledig terecht afgebrand, dat heeft toch niets met zijn CL prestaties te maken?
Dat zou kunnen gaan meespelen idd. Wat dat betreft een voordeel dat Nederland er zoals het er nu uitziet snel uitligt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat het een lang seizoen is geweest en hij qua energie nu even op is en rust nodig heeft (vakantie). Als je jong bent kun je zoiets nog makkelijk aan. Ik geloof niet dat hij echt ineens zo ver is terug gezakt, het is een zwaar seizoen geweest maar na wat rust zal hij er weer staan in augustus.
Zelfde geld trouwens voor Willems, voor hem ook een lang seizoen geweest. Voor PSV te hopen dat Nederland er snel uit vliegt en de jongens weer fit kunnen starten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou kunnen gaan meespelen idd. Wat dat betreft een voordeel dat Nederland er zoals het er nu uitziet snel uitligt.
Voor Willems, een jonge jongen, zou dat geen probleem moeten zijn. Ik heb gewoon niet het idee dat hij dit niveau aankan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zelfde geld trouwens voor Willems, voor hem ook een lang seizoen geweest. Voor PSV te hopen dat Nederland er snel uit vliegt en de jongens weer fit kunnen starten.
Truequote:Op donderdag 14 juni 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor Willems, een jonge jongen, zou dat geen probleem moeten zijn. Ik heb gewoon niet het idee dat hij dit niveau aankan.
Nóg niet trouwens. Vanwege een paar crosspasses en acties zie je wel dat hij er gaat komen, zal zeker een waardevolle speler gaan worden.
Dat is belachelijk idd. Is puur en alleen Van Marwijk aan te rekenen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:02 schreef mrstylo het volgende:
Maar waar ik me soms aan irriteer is wanneer ze Willems de schuld geven dat hij speelt.
Ik denk dan hij krijgt kans en waarom zou hij daarop nee zeggen.
Ik weet niet wie "ze" zijn maar je kan hem niets verwijten, niet over dat hij speelt en niet over zijn spel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:02 schreef mrstylo het volgende:
Maar waar ik me soms aan irriteer is wanneer ze Willems de schuld geven dat hij speelt.
Ik denk dan hij krijgt kans en waarom zou hij daarop nee zeggen.
Sympathieke gast ja, maar mag van mij wel een andere club gaan zoeken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:06 schreef mrstylo het volgende:
Maar wanneer Van Bommel stopt met Oranje, dan hebben we gelukkig al een nieuwe leider (Sneijder).
Hij moet nu gewoon kiezen voor wat minder geld. Ik zou het ook moeilijk vinden, maar een jaar lang irriteren aan je medespelers is ook niet leuk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sympathieke gast ja, maar mag van mij wel een andere club gaan zoeken.
Sneijder?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:06 schreef mrstylo het volgende:
Maar wanneer Van Bommel stopt met Oranje, dan hebben we gelukkig al een nieuwe leider (Sneijder).
Willems niet hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:51 schreef BeamofLight het volgende:
Ik moet niet zeggen dat ik er niks van gezien heb, want zat in stadion in charkov, maar moet ik me zorgen maken over Bommel en Willems?
Over Willems niet, dat jochie wordt in het diepe gegooid en Muller is toch van een hoger niveau dan Rommedahl, hij krijgt nog een pittige avond tegen Nani maar uiteindelijk wordt hij er zelf beter van.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:51 schreef BeamofLight het volgende:
Ik moet niet zeggen dat ik er niks van gezien heb, want zat in stadion in charkov, maar moet ik me zorgen maken over Bommel en Willems?
De dopingkraan van Milanello is dicht gedraaid en dat merk je.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over Willems niet, dat jochie wordt in het diepe gegooid en Muller is toch van een hoger niveau dan Rommedahl, hij krijgt nog een pittige avond tegen Nani maar uiteindelijk wordt hij er zelf beter van.
Van Bommel heeft in ieder geval laten zien dat hij opgebrand is
Dit is niet het "pimp-hier-met-je-ik-zit-in-Charkov" topic hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:51 schreef BeamofLight het volgende:
Willems viel gisteren ook wel aardig door de mandquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over Willems niet, dat jochie wordt in het diepe gegooid en Muller is toch van een hoger niveau dan Rommedahl, hij krijgt nog een pittige avond tegen Nani maar uiteindelijk wordt hij er zelf beter van.
Van Bommel heeft in ieder geval laten zien dat hij opgebrand is
Heel kort over beide heren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:51 schreef BeamofLight het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Ziet heel Nederland behalve de PSV supportersquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:54 schreef Helpmefok het volgende:
Van Bommel valt wel ERG hard tegen hoor.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
Iedere PSV-supporter ziet echt wel dat hij gister niet goed was, maar het niveau van de Eredivisie kan hij nog makkelijk aan hoor.
Dat heeft ie tegen Denemarken en al die andere flutlanden in de voorbereiding idd laten zienquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
Iedere PSV-supporter ziet echt wel dat hij gister niet goed was, maar het niveau van de Eredivisie kan hij nog makkelijk aan hoor.
In de voorbereiding speelde hij prima, dus ik begrijp je opmerking niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat heeft ie tegen Denemarken en al die andere flutlanden in de voorbereiding idd laten zienGewoon eredivisie niveau of nog een stapje lager zelfs.
Gaat vaker niet goes (stam kluivert davids etc.) dan wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tuurlijk tegen de Willem 2's van Nederland zal het nog best lukken hoor. Maar de top 5 walst er overheen.
Cocu speelde op het EK 2004 ook niet goed en iedereen dacht dat hij het niet meer kon belopen. Daarna heeft hij het nog jaren geweldig gedaan bij PSV. Kan dus ook goed gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat vaker niet goes (stam kluivert davids etc.) dan wel.
We zullen het zien, maar Ik denk Dat hij ENORM Gaat falen.
Cocu was een stukje jonger. Maar Eens. Gio ook zo iemand.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Cocu speelde op het EK 2004 ook niet goed en iedereen dacht dat hij het niet meer kon belopen. Daarna heeft hij het nog jaren geweldig gedaan bij PSV. Kan dus ook goed gaan.
Cocu had ook jonge van Bommel, Vogel en Park naast zich. Heb je toch wat meer loopvermogen dan Strootman/Wijnaldum.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cocu was een stukje jonger. Maar Eens. Gio ook zo iemand.
Van Bommel gaat dat niet lukken.
Houd is op met dat gehaat van jou man jezus..quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
...quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef zerokil het volgende:
[..]
Houd is op met dat gehaat van jou man jezus..
Zal wel weer een deceptie wordenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:47 schreef ZeeOtter het volgende:
Heb erg veel zin in het nieuwe seizoen, na deze deceptie op het EK.
Tot dat hij temaken krijgt met Clasie of Eriksen. Die klappen er zo overheen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
We zullen zien. Ik denk dat hij nog best een jaartje erg belangrijk voor PSV kan zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eriksen laat nooit wat zien in de topwedstrijden, dus daar maak ik me niet druk over.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tot dat hij temaken krijgt met Clasie of Eriksen. Die klappen er zo overheen.
Anita.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eriksen laat nooit wat zien in de topwedstrijden, dus daar maak ik me niet druk over.
Tegen PSV aankomend seizoen dus welquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eriksen laat nooit wat zien in de topwedstrijden, dus daar maak ik me niet druk over.
Oke, kan je ook alvast de uitslag voorspellen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tegen PSV aankomend seizoen dus wel
Tegen Denemarken was hij ook al met afstand slechtste man op het veld.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:40 schreef tja77 het volgende:
Ik maak me geen zorgen om van Bommel bij PSV, hij zal echt nog wel van waarde zijn. Iemand afrekenen op een slechte wedstrijd is wel heel makkelijk. Moeten mannen als Robben, Heitinga, Mathijssen, ook maar meteen stoppen met voetbal?
Gewoon niet teveel opbouwend bezig zijn, maar meer als libero.
Trouwens, met het wegvallen van van Bommel in de 2e helft, kwam er opeens wel HEEL veel ruimte op het middenveld, als de duitsers daar wat slimmer/fanatieker mee om waren gesprongen, was het gewoon 4-0 ofzo geworden. Nu doet iedereen alsof van Bommel de oorzaak is van deze deceptie, terwijl ik Mathijssen en Robben schuldiger acht.
Wat een onzin. Dat was Van der Wiel met als goede tweede Van Persie.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen Denemarken was hij ook al met afstand slechtste man op het veld.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat was Van der Wiel met als goede tweede Van Persie.
Ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen Denemarken was hij ook al met afstand slechtste man op het veld.
Nah, tegen Denemarken was vd Wiel de slechste, v bommel niet ver daarna.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat was Van der Wiel met als goede tweede Van Persie.
Denemarken, trolletje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:46 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
De enige man die een goal scoorde voor Oranje slechter dan de man die in de rust er al uit werd gehaald omdat zijn man gewoon 2 assists gaf?
leren lezen..tegen Denemarken....quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:46 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
De enige man die een goal scoorde voor Oranje slechter dan de man die in de rust er al uit werd gehaald omdat zijn man gewoon 2 assists gaf?
LEZEN man. Hij heeft het over Denemarken kneus.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:46 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
http://www.catenaccio.nl/(...)was-mark-van-bommel/quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
van Bommel speelde een slechte eerste helft tegen Duitsland met als gevolg een wissel, tegen Denemarken was hij echt niet de slechtste.
Tegen Denemarken heeft hij geen bal geraakt man, heb je die statistieken gezien? Veruit het minste balcontact en dat als centrale middenvelder.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
van Bommel speelde een slechte eerste helft tegen Duitsland met als gevolg een wissel, tegen Denemarken was hij echt niet de slechtste.
Ik heb het al vaker gezegd, daar in Milaan krijgen ze echt niet alleen Brinta als ontbijt. Zodra ze daar weg zijn takelt iedere speler in no time af.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind dat mensen hier wel heel erg kort door de bocht zijn wat betreft v Bommel. In de voorbereiding speelde hij gewoon goed. Blijkbaar is hij nu of ineens hopeloos uit vorm of in 2 weken tijd zo erg gedaald qua niveau dat hij niet meer mee kan.
Ik gok op een combinatie van die 2, tegen Duitsland is het geen schande wanneer je weggespeeld wordt door Ozil en Schweinsteiger. Dat is hetzelfde voor landen waar Nederland tegen speelt en je weggespeeld wordt door Sneijder.
Ben er van overtuigd dat Bommel in de eredivisie nog van waarde is, ook tegen spelers als Anita en Clasie (Mijn god, dat ik dit uberhaupt nog moet vertellen over dit soort namen)
Heb het idee dat dat al opgaat van voor de periode dat v Bommel daar speelde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd, daar in Milaan krijgen ze echt niet alleen Brinta als ontbijt. Zodra ze daar weg zijn takelt iedere speler in no time af.
wat is je punt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.catenaccio.nl/(...)was-mark-van-bommel/
Dat je er nog over kan discussieren wie slechter was, Van der Wiel of Bommel. Maar dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt. Beiden waren ze hemeltergend slecht en met afstand de slechtsten op het veld.quote:
Nu al gelezen? Snel zeg.quote:
?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb het idee dat dat al opgaat van voor de periode dat v Bommel daar speelde.
Ja, want het niveau in de Eredivisie is heel hoog enzo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu al gelezen? Snel zeg.
Van Bommel is gewoon kut met peren geweest dit toernooi en dat gaat hij echt niet beter doen in Nederland. Of denk je dat Marcelo de gaten wel dichtloopt voor hem? Die kan net zijn eigen veters strikken.
Ik denk dat er qua Willems en v Bommel een eindeloze discussie gehouden kan worden. Alle niet PSV-ers vinden hen waardeloos, alle PSV-ers vinden ze redelijk tot goed. (In het geval van v Bommel voor de eredivisie)quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je er nog over kan discussieren wie slechter was, Van der Wiel of Bommel. Maar dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt. Beiden waren ze hemeltergend slecht en met afstand de slechtsten op het veld.
statistieken? Nee, dat zegt alles. Alles relateren tot cijfers. van Bommel heeft echt wel zijn bijdrage geleverd, is het niet opbouwend, dan is het wel verdedigend.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen Denemarken heeft hij geen bal geraakt man, heb je die statistieken gezien? Veruit het minste balcontact en dat als centrale middenvelder.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
statistieken? Nee, dat zegt alles. Alles relateren tot cijfers. van Bommel heeft echt wel zijn bijdrage geleverd, is het niet opbouwend, dan is het wel verdedigend.
Dat er meer dan Brinta in het ontbijt wordt gedaanquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
statistieken? Nee, dat zegt alles. Alles relateren tot cijfers. van Bommel heeft echt wel zijn bijdrage geleverd, is het niet opbouwend, dan is het wel verdedigend.
Heb je dat Deense elftal gezien? Die gozer die de goal maakte was niet eens goed genoeg voor RKC man.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, want het niveau in de Eredivisie is heel hoog enzo.
Omdat de controles wel een heel klein beetje beter zijn geworden. Verder is het nog steeds uitzonderlijk wat voor bejaarden ze daar het veld opgesleept krijgen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat er meer dan Brinta in het ontbijt wordt gedaanDat milanello lab is al een goede 2 jaar niet meer zo denderend volgens mij.
Willems speelde gisteren niet zo sterk, maar ik denk dat niemand dat hem kwalijk neemt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat er qua Willems en v Bommel een eindeloze discussie gehouden kan worden. Alle niet PSV-ers vinden hen waardeloos, alle PSV-ers vinden ze redelijk tot goed. (In het geval van v Bommel voor de eredivisie)
Nee hoor, mijn punt staat nog steeds. Alleen ging het in mijn post over de pot van Duitsland en direct de post erna over Denemarken. Opa Bommel kan het niet meer aan.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je dat Deense elftal gezien? Die gozer die de goal maakte was niet eens goed genoeg voor RKC man.
Ach, die goal was vooral de schuld van Heitinga. Eredivisie stelt echt niet veel voor, daar kan Van Bommel nog makkelijk van grote waarde zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je dat Deense elftal gezien? Die gozer die de goal maakte was niet eens goed genoeg voor RKC man.
Willems heeft het gewoon 'goed gedaan' voor de jongste EK speler ooit. Hij werd afgetroefd, maar dat was met elke andere back van Nederland ook gebeurt. Die Willems komt er wel, denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Willems speelde gisteren niet zo sterk, maar ik denk dat niemand dat hem kwalijk neemt.
Als je genoegen neemt met de 7e plek wel ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, die goal was vooral de schuld van Heitinga. Eredivisie stelt echt niet veel voor, daar kan Van Bommel nog makkelijk van grote waarde zijn.
Valt juist reuze mee volgens mij nu bij Milan toch? v Bommel, Nesta(speelde die vaak?), Ambrosini denk ik zo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat de controles wel een heel klein beetje beter zijn geworden. Verder is het nog steeds uitzonderlijk wat voor bejaarden ze daar het veld opgesleept krijgen.
Gisteren niet inderdaad, maar op de selectie was al zoveel kritiek.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Willems speelde gisteren niet zo sterk, maar ik denk dat niemand dat hem kwalijk neemt.
Grote denkfout die altijd wordt gemaakt als dit soort uitgebluste spelers terugkomen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, die goal was vooral de schuld van Heitinga. Eredivisie stelt echt niet veel voor, daar kan Van Bommel nog makkelijk van grote waarde zijn.
De Eredivisie stelt niet zo veel voor nee, maar dat betekend niet dat je niet meer moet lopen. Het is niet voor niets dat Ajax pas ging lopen nadat lopertje Anita op de CVM plek kwam. En Feyenoord in elke topper de baas was op het middenveld kwam ook niet omdat ze met statische middenvelders speelde, maar juist met 2 lopende.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, ga lekker overdrijven joh. Je doet net alsof Van Bommel er niks meer van kan, wat een bullshit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je genoegen neemt met de 7e plek wel ja.
van Bommel had het moeilijk tegen de duitsers, maar is ruimschoots goed genoeg voor de competitie. In de voorbereiding en kwalificatie speelde hij gewoon netjes. Iemand afbranden na een wedstrijd waarin collectief gefaald wordt, is zo makkelijk. Wacht nou maar gewoon af.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn punt staat nog steeds. Alleen ging het in mijn post over de pot van Duitsland en direct de post erna over Denemarken. Opa Bommel kan het niet meer aan.
Heb jij hem ook maar iets goed zien doen dan tijdens dit EK? Behalve dat ene schotje tegen de Denen. Ik denk dat zelfs Strootman het nog beter had gedaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, ga lekker overdrijven joh. Je doet net alsof Van Bommel er niks meer van kan, wat een bullshit.
Tegen Barcelona speelde die juist goed volgens mijquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:55 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben van mening dat Van Bommel bij Milan nog veel heeft kunnen camoufleren door het trage tempo van veel wedstrijden daar, in Europa voornamelijk tegen Barca en Arsenal-uit zag je ook al dat hij echt ver terug aan het zakken is zijn ervaring kon hem toen ook niet meer redden. Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat houden in de eredivisie, zijn toch redelijk vaak wedstrijden met een toch wel hoog tempo en fitte jonge spelers die 90 min. kunnen blijven gaan.
Seedorf. Het valt nu inderdaad mee met de leeftijd van de spelers, maar op het gebied van "spelersbegeleiding" is daar niks veranderd hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Valt juist reuze mee volgens mij nu bij Milan toch? v Bommel, Nesta(speelde die vaak?), Ambrosini denk ik zo.
[..]
Gisteren niet inderdaad, maar op de selectie was al zoveel kritiek.
Ook de wedstrijd tegen de Denen en de voorbereiding vond ik hem de minste. Die man kan het gewoon niet meer belopen. Wacht inderdaad maar af, zul je zien dat het leuk gaat worden met Opa Bommel, Oogklep Wijnaldum en 'supertalent' Strootman.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
van Bommel had het moeilijk tegen de duitsers, maar is ruimschoots goed genoeg voor de competitie. In de voorbereiding en kwalificatie speelde hij gewoon netjes. Iemand afbranden na een wedstrijd waarin collectief gefaald wordt, is zo makkelijk. Wacht nou maar gewoon af.
Geldt ook voor Robben, moet die ook maar met voetbal stoppen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij hem ook maar iets goed zien doen dan tijdens dit EK? Behalve dat ene schotje tegen de Denen. Ik denk dat zelfs Strootman het nog beter had gedaan.
Robben is inderdaad ook al 35 jaar en heeft niet net nog bijna de CL gewonnen, dat scheelt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geldt ook voor Robben, moet die ook maar met voetbal stoppen?
Maar je rekent hem niet af op 1 of 2 wedstrijden?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Robben is inderdaad ook al 35 jaar en heeft niet net nog bijna de CL gewonnen, dat scheelt.
Ik heb toch al gezegd dat hij niet goed speelde, wil je dat nou nog een keer horen? Het niveau van een EK is totaal niet te vergelijken met de Eredivisie. Dat jij dat niet wilt snappen is toch echt jouw probleem.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij hem ook maar iets goed zien doen dan tijdens dit EK? Behalve dat ene schotje tegen de Denen. Ik denk dat zelfs Strootman het nog beter had gedaan.
Had dezelfde kritiek al voor het toernooi. Ook tegen Bulgarije en Slowakije speelde hij verstoppertje op het middenveld.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar je rekent hem niet af op 1 of 2 wedstrijden?
Denemarken was gewoon eredivise niveau, hoe vaak moet jij dat nog horen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat hij niet goed speelde, wil je dat nou nog een keer horen? Het niveau van een EK is totaal niet te vergelijken met de Eredivisie. Dat jij dat niet wilt snappen is toch echt jouw probleem.
Ik heb hem bij Milan ook zien ploeteren als het spel even op en neer ging. En laat dat nou net het geval zijn in de Eredivisie. Counter na counter, controleren kunnen we hier niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar je rekent hem niet af op 1 of 2 wedstrijden?
Nee, ik wil je zien zeggen dat hij het niet meer aan kan. Dat heeft hij al laten zien en dat zul je dit seizoen ook gaan zien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat hij niet goed speelde, wil je dat nou nog een keer horen? Het niveau van een EK is totaal niet te vergelijken met de Eredivisie. Dat jij dat niet wilt snappen is toch echt jouw probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |