abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112609315
Hoe konden jullie PSV vergeten jongens? :D.

Nee maar klopt. Desondanks is het überhaupt een non-issue omdat de regeling is afgekocht naar het schijnt. *O*
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:55:24 #3
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_112609324
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ben je niet goed bij je eikel ofzo?
Anders neem jij het even serieus :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_112609335
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe konden jullie PSV vergeten jongens? :D.

Nee maar klopt. Desondanks is het überhaupt een non-issue omdat de regeling is afgekocht naar het schijnt. *O*
Ook niet en bovendien zie ik Vlaar daar niet mee akkoord gaan.
pi_112609376
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Anders neem jij het even serieus :')
Zulke dingen maak je toch geen grapjes over vriend :D.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ook niet en bovendien zie ik Vlaar daar niet mee akkoord gaan.
Vlaar blijft gewoon tot zijn 38e bij de club _O_.
  Forum Admin vrijdag 8 juni 2012 @ 12:57:55 #6
35723 crew  GGMM
pi_112609425

Awh O+
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:04:12 #7
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112609665
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Transfer van 7 miljoen: 50 procent naar AZ houd je 3,5 over. 25% daar vanaf == 2,6 miljoen voor Feyenoord.

Transfer van 7 miljoen (nationaal): 25% talentpool. 5.25 miljoen voor Feijenoord.

Het is maar wat je 'maar een miljoentje' noemt _O- _O- voor een club met meer dan 30 miljoen schuld. Betreft gewoon 10% van de totale schuld, het verschil tussen internationaal en nationaal.

Wat maak je jezelf weer belachelijk. En dan nog tegen jezelf praten ook :')

Gelukkig 'schijnt' de clausule afgekocht te zijn.
Alsof uberhaupt een club 7 miljoen neer gaat leggen voor Vlaar, laat staan een Nederlandse club. Lol. _O-
pi_112609690
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef inZanity het volgende:

[..]

Alsof uberhaupt een club 7 miljoen neer gaat leggen voor Vlaar, laat staan een Nederlandse club. Lol. _O-
Een goed EK en niets is onmogelijk. :W.
pi_112609770
Waarom kunnen ze geen 7miljoen voor Vlaar krijgen :')

v Geel presteerde het om 17 voor Babel en 5 voor de Mul te krijgen :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112609878
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:

Veel mensen hier hebben nog een calimero-instinct joh. Let maar op, dalijk horen we weer "andere tijden" en "vroeger was alles beter".

Dit terwijl nowadays zelfs een oliebaron in Nederland een club in zijn greep heeft :') en er meer voetbal dan ooit in het voetbal rondgaat. Ook het kopen van een grote prijs is mogelijk, zo bewezen City en Real en in een ver verleden Chelsea.

Fucking hell, als je 5 miljoen en 5,5 miljoen krijgt voor Fer en Wijnaldem, dan lukt 7 miljoen voor een international met een 2-jarig contract bij de nummer 2 van Nederland ook wel, zelfs als die ouder is, op een relatief laagbetaalde positie staat op transfergebied (CV) etc. etc.

Gewoon een goed EK spelen en die 7 miljoen komt wel binnen.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:11:19 #11
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112609979
Ik wil Vlaar niet eens kwijt deze zomer. Volgende zomer wel, al levert hij dan waarschijnlijk een miljoentje minder op. Zijn leiding en kracht hebben we nodig komend seizoen en Kongolo / Schenkeveld zijn nog niet zo ver zodat ze Vlaar helemaal kunnen vervangen.
I love my mispoken words.
pi_112610034
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef Sejt het volgende:
Ik wil Vlaar niet eens kwijt deze zomer. Volgende zomer wel, al levert hij dan waarschijnlijk een miljoentje minder op. Zijn leiding en kracht hebben we nodig komend seizoen en Kongolo / Schenkeveld zijn nog niet zo ver zodat ze Vlaar helemaal kunnen vervangen.
Ben het met je eens. Aan de andere kant hebben we nog steeds 30 miljoen schuld en staan de vervangers van Vlaar (Vrij, Schenkeveld, Konologo (hihi), Bruno Martins Indi) al ruimschoots klaar.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:20:34 #13
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_112610405
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef Sejt het volgende:
We zijn niet in de positie om een bod van enkele miljoenen te weigeren.

Best triest dat je trouwens een Denemarken usericon hebt }:|.
2000 light years from home
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:20:55 #14
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_112610425
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ben het met je eens. Aan de andere kant hebben we nog steeds 30 miljoen schuld en staan de vervangers van Vlaar (Vrij, Schenkeveld, Konologo (hihi), Bruno Martins Indi) al ruimschoots klaar.
Ligt eraan hoeveel er geboden gaat worden. Alles boven de 6 miljoen verkopen, anders kan je hem beter nog een jaar behouden.
Dit seizoen wordt gewoon heel belangrijk omdat we een druk programma krijgen ivm Europees voetbal, misschien zelfs CL. Kongolo en Schenkeveld kunnen nu lekker minutan gaan maken in bekerwedstrijden. Dat is nu gewoon nodig, dat je spelers soms moet gaan sparen. Daardoor krijgen zij veel meer ervaring, zodat ze eerder Vlaar kunnen vervangen.

Daarbij komt dat als Vlaar goed presteert in Europa alleen maar meer waard gaat worden. Zijn contractduur is dan misschien nog wel minder, maar je zou er dan zeker nog wel 4/5 voor kunnen vangen.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:22:04 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112610463
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij is toch Deens? In tegenstelling tot inZanity
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:24:17 #16
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112610555
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik woon in Denemarken schat :* Ben wel Nederlander en hoop dus ook dat NL morgen wint, want dan kan ik m'n collega's verblijden met een stralend Oranje shirt maandag >:)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar ben je ook een Deen?
Nee, dat niet. 4,5 jaar geleden geëmigreerd en al Feyenoord supporter sinds ik me kan heugen, al ben ik niet vaak in de Kuip geweest.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:25:03 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112610582
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:24 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik woon in Denemarken schat :*
Maar ben je ook een Deen?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:28:30 #18
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112610727
Hoe zien jullie Lucas Woudenberg trouwens als talent? Hij zou ook nog voor de linksback kunnen komen volgend seizoen, dan kan BMI definitief naar het centrum als een van de vervangers van Vlaar.
pi_112610866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef satecl het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel er geboden gaat worden. Alles boven de 6 miljoen verkopen, anders kan je hem beter nog een jaar behouden.
Onzin. Vanaf 4 miljoen ben je in principe al verplicht Vlaar van de hand te doen. Neem de volgende rekensom:

vCL3 kom je door (2.1 miljoen van vCL4 ongeacht resultaat)
1 miljoen plaatsing EL
70.000 per verloren wedstrijd x 6 (we nemen even aan dat we ze allemaal verliezen) == 4.2 ton
3.40 miljoen aan kaartverkoop (25 euro keer 135.000 man)

Totaal inkomsten EL poulefase halen en niet doorkomen: 7 miljoen. 1.5 miljoen kosten (stadionshuur et cetera) == 5.5 miljoen.

Inkomsten transfer Vlaar @ 4 miljoen: 3 miljoen (1 miljoen gaat naar talentpoules) + 2x 800.000 salaris == 4.6 miljoen totaal.

Dat is bizar veel geld als je het afzet tegen de relatief lage inkomsten die we pakken uit EL. ALLEEN bij het halen van CL zou je Vlaar kunnen 'behouden' voor 4 miljoen, maar is het aannemelijk dat hij het verschil maakt waardoor we ons wél plaatsen voor CL? Lijkt mij sterk? :?

quote:
Dit seizoen wordt gewoon heel belangrijk omdat we een druk programma krijgen ivm Europees voetbal, misschien zelfs CL. Kongolo en Schenkeveld kunnen nu lekker minutan gaan maken in bekerwedstrijden. Dat is nu gewoon nodig, dat je spelers soms moet gaan sparen. Daardoor krijgen zij veel meer ervaring, zodat ze eerder Vlaar kunnen vervangen.
We hebben BMI, Vrij, Schenkeveld, Kongolo en Ramsteijn als CV. Als er één positie is waar we een speler kunnen misssen, is het de CV.

quote:
Daarbij komt dat als Vlaar goed presteert in Europa alleen maar meer waard gaat worden. Zijn contractduur is dan misschien nog wel minder, maar je zou er dan zeker nog wel 4/5 voor kunnen vangen.
Als hij nu bij het EK goed zijn best doet is hij dat ook al waard.

Kijk ik wil hem ook niet kwijt, maar we hebben nog steeds 30 miljoen schuld. Daar moeten we zo snel mogelijk vanaf. Zeker als je een speler kan verkopen op een positie waar niet gelijk een GIGA-IMPACT op het elftal is als hij vertrekt... Dan moet je dat gewoon doen. :{
pi_112610912
Wie is eigenlijk vice-aanvoerder?
pi_112610989
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie is eigenlijk vice-aanvoerder?
De Fridge
pi_112611052
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:34 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

De Fridge
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:38:38 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112611150
Vlaar heeft ook toegezegd gekregen bij zijn verlenging dat als hij naar een club wilt Feyenoord niet moeilijk gaat doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112611217
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
Vlaar heeft ook toegezegd gekregen bij zijn verlenging dat als hij naar een club wilt Feyenoord niet moeilijk gaat doen.
^O^ Terecht natuurlijk.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:47:05 #25
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112611511
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Een goed EK en niets is onmogelijk. :W.
Een goed EK ja. :') Als Guyon Fernandez er volgend seizoen 50 inschiet gaat ie misschien ook wel weg voor 30 miljoen. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:

Dat is dan ook wel weer zo ja. :')

quote:
Dit terwijl nowadays zelfs een oliebaron in Nederland een club in zijn greep heeft :') en er meer voetbal dan ooit in het voetbal rondgaat. Ook het kopen van een grote prijs is mogelijk, zo bewezen City en Real en in een ver verleden Chelsea.

:')

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Fucking hell, als je 5 miljoen en 5,5 miljoen krijgt voor Fer en Wijnaldem, dan lukt 7 miljoen voor een international met een 2-jarig contract bij de nummer 2 van Nederland ook wel, zelfs als die ouder is, op een relatief laagbetaalde positie staat op transfergebied (CV) etc. etc.
Aanvallers en middenvelders zijn altijd veel meer waard dan verdedigers. Bovendien waren Wijnaldum en jonge talentvolle spelers, terwijl Vlaar al behoorlijk op leeftijd begint te raken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gewoon een goed EK spelen en die 7 miljoen komt wel binnen.
Gewoon een goed EK spelen? :')
pi_112611574
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:47 schreef inZanity het volgende:

[..]

Een goed EK ja. :') Als Guyon Fernandez er volgend seizoen 50 inschiet gaat ie misschien ook wel weg voor 30 miljoen. :')

[..]

Dat is dan ook wel weer zo ja. :')

Niet wéér een Inzanity-HMF discussie :')
pi_112611783
Ook met Vlaar geldt helaas, liever een speler een jaar te vroeg verkopen dan een jaar te laat.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112612062
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waahaa, ik dacht ff dat je het eens was met InZanity _O-
Zijn er gewoon 2 met Deense vlaggetjes :+
BFF met GGMM
pi_112612091
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Niet wéér een Inzanity-HMF discussie :')
Ga niet meer op die gozer in. Ik kan dan beter een parkiet kopen, daar kan je nog zinniger discussies mee voeren.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:02:14 #30
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112612186
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ga niet meer op die gozer in. Ik kan dan beter een parkiet kopen, daar kan je nog zinniger discussies mee voeren.

Zegt iemand de keer op keer aantoont het verstandelijke niveau van een 3-jarige klapjosti te hebben. _O-
pi_112612284
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:02 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zegt iemand de keer op keer aantoont het verstandelijke niveau van een 3-jarige klapjosti te hebben. _O-
Gast, wtf
Ook in dit topic allen al draagt hij meer bij dan jou, zie bijvoorbeeld het rekensommetje dat ie de vorige pagina maakte. Jij reageert alleen maar met '' :') ''
pi_112612343
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:04 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Gast, wtf
Ook in dit topic allen al draagt hij meer bij dan jou, zie bijvoorbeeld het rekensommetje dat ie de vorige pagina maakte. Jij reageert alleen maar met '' :') ''
Als gewoon niemand meer op hem reageert ben je gelijk van 'm af joh.
pi_112612353
Negeer die gozer gewoon vanaf nu, zou fijn zijn. :@

Ik hoop zo dat Vlaar een bazen toernooi speelt. Alles boven de 6 miljoen gelijk accepteren (tenzij het een club met veel geldjes is, zoals een Schakle oid maar die gaan niet komen), alles eronder is ook prima. Dan hebben we de beste CV van Jong Oranje en de nummer 3 (en de beste in de NL competitie) in het centrum staan. :7
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:07:42 #34
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112612437
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:04 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Gast, wtf
Een rekensommetje. :')
pi_112612443
Ik hoop gewoon dat Mathijssen geblesseerd raakt. Niet omdat ik hem haat, maar hij schijnt best wel een kwal te zijn in het echt (een neef van mij heeft nog samen met m gespeeld), maar ik gun het Vlaar zo erg O+
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:08:48 #36
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112612482
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik hoop gewoon dat Mathijssen geblesseerd raakt. Niet omdat ik hem haat, maar hij schijnt best wel een kwal te zijn in het echt (een neef van mij heeft nog samen met m gespeeld), maar ik gun het Vlaar zo erg O+
En als ie vervolgens een zware blessure oploopt?
pi_112612515
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef inZanity het volgende:

[..]

En als ie vervolgens een zware blessure oploopt?
Dat is dan pech.
pi_112612552
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:06 schreef Typisch het volgende:
Negeer die gozer gewoon vanaf nu, zou fijn zijn. :@

Ik hoop zo dat Vlaar een bazen toernooi speelt. Alles boven de 6 miljoen gelijk accepteren (tenzij het een club met veel geldjes is, zoals een Schakle oid maar die gaan niet komen), alles eronder is ook prima. Dan hebben we de beste CV van Jong Oranje en de nummer 3 (en de beste in de NL competitie) in het centrum staan. :7
En RB Janmaat... Verdedigende linie is komend jaar echt onze zorg niet ^O^. En daar begint het succes van je elftal.

Overigens is Geel echt wel goed genoeg om de laatste stuiver te persen uit een voetbalclub. Ik vraag me serieus af hoe die man dat doet. Hij voelt onderhandelingen echt extreem goed aan.

Heb ooit een les van hem gehad bij het vak 'onderhandelingsvaardigheden'. Allemachtig, de anekdotes die toen boven kwamen _O-. Van Geel gaat zitten met een - ik geloof - turkse club over een transfer van een voetballer bij - ik meen - AZ. Hij had net 4 uur vertraging gehad met het vliegtuig, het had hem totaal 12 uur reizen gekost om bij die club te komen en hij was nogal moe.

Het eerste voorstel wat ze neerlegden was nogal "teleurstellend". Hij kwam de kamer binnen, ging zitten in de boardroom, zei: "Luister, ik ben kapot van mijn reis dus laten we gelijk tot zaken overgaan: noem eens een bedrag".

Er werd naar zijn zin veel te laag geboden. Hij stond op, draaide zich om en liep weer het gebouw uit en stapte de auto in _O-.

Half uur later werd hij gebeld, hij zat op het vliegveld, wat hij wel schappelijk vond. Hij noemde het bedrag en de deal was beklonken :D _O-
pi_112612623
Beste wat je kon overkomen na Leo Zuch Beenhakker gok ik zo, die Van Geel.
pi_112612631
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En RB Janmaat... Verdedigende linie is komend jaar echt onze zorg niet ^O^. En daar begint het succes van je elftal.

Overigens is Geel echt wel goed genoeg om de laatste stuiver te persen uit een voetbalclub. Ik vraag me serieus af hoe die man dat doet. Hij voelt onderhandelingen echt extreem goed aan.

Heb ooit een les van hem gehad bij het vak 'onderhandelingsvaardigheden'. Allemachtig, de anekdotes die toen boven kwamen _O-. Van Geel gaat zitten met een - ik geloof - turkse club over een transfer van een voetballer bij - ik meen - AZ. Hij had net 4 uur vertraging gehad met het vliegtuig, het had hem totaal 12 uur reizen gekost om bij die club te komen en hij was nogal moe.

Het eerste voorstel wat ze neerlegden was nogal "teleurstellend". Hij kwam de kamer binnen, ging zitten in de boardroom, zei: "Luister, ik ben kapot van mijn reis dus laten we gelijk tot zaken overgaan: noem eens een bedrag".

Er werd naar zijn zin veel te laag geboden. Hij stond op, draaide zich om en liep weer het gebouw uit en stapte de auto in _O-.

Half uur later werd hij gebeld, hij zat op het vliegveld, wat hij wel schappelijk vond. Hij noemde het bedrag en de deal was beklonken :D _O-
Ook het lef wat die gozer bij Fer toonde O+
Ik vind m echt een held, moet je eens kijken wat we hadden gehad met :') Beenhakker :')

Speelden we met een Wit-Russische spits die topscorer zou worden met 6 doelpunten _O-
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:12:29 #41
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112612644
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:09 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat is dan pech.
Ik zou het niet als pech beschrijven. Eerder als een regelrechte ramp. Zonder Vlaar zullen onze kansen flink afnemen in de vCL ben ik bang.

Ik gun het hem van harte hoor daar niet van. ^O^ Maar ik ben echt bang dat ie straks geblesseerd terugkomt ofzo, en dat kunnen we echt niet gebruiken.. :N
pi_112612678
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ook het lef wat die gozer bij Fer toonde O+
Ik vind m echt een held, moet je eens kijken wat we hadden gehad met :') Beenhakker :')

Speelden we met een Wit-Russische spits die topscorer zou worden met 6 doelpunten _O-
Ja Beenhakker heeft best hard afgedaan :') Heeft eigenhandig zijn carriére de nekslag gegeven.
pi_112612773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik zou het niet als pech beschrijven. Eerder als een regelrechte ramp. Zonder Vlaar zullen onze kansen flink afnemen in de vCL ben ik bang.

Ik gun het hem van harte hoor daar niet van. ^O^ Maar ik ben echt bang dat ie straks geblesseerd terugkomt ofzo, en dat kunnen we echt niet gebruiken.. :N
Vlaar verdient deze kans, als je bang bent voor blessures moet je schaakfan worden.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:15:58 #44
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112612804
Vond BMI niets onder doen voor Vlaar, en heeft veel meer potentieel. De Vrij is duidelijk.

Zie het liefst een mooie transfer voor Vlaar :Y
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:18:27 #45
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112612918
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:15 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Vlaar verdient deze kans, als je bang bent voor blessures moet je schaakfan worden.
Ik zeg toch dat ik t m ook gewoon gun. ^O^
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:21:41 #46
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112613061
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:15 schreef Grifte het volgende:
Vond BMI niets onder doen voor Vlaar, en heeft veel meer potentieel. De Vrij is duidelijk.

Klopt. Toch denk ik dat z'n ervaring en instelling onmisbaar zullen zijn in de vCL. Dus liever geen blessure of transfer vóór de vCL. :N
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:25:29 #47
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112613253
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Waahaa, ik dacht ff dat je het eens was met InZanity _O-
Zijn er gewoon 2 met Deense vlaggetjes :+
Ik heb de mijne al 2 jaar :6
pi_112613268
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:18 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat ik t m ook gewoon gun. ^O^
Klopt, insteek was meer dat voetballers elke dag geblesseerd kunnen raken met wedstrijden en trainingen. Een basisplaats is geen reden om ovwrbezorgd te raken.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:30:40 #49
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112613490
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:25 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Klopt, insteek was meer dat voetballers elke dag geblesseerd kunnen raken met wedstrijden en trainingen. Een basisplaats is geen reden om ovwrbezorgd te raken.
Najah een heel seizoen achter de rug en dan nog eens 3 wedstrijden op hoog niveau er bovenop plus trainingen enz. waar andere voetballers lekker vakantie vieren. En hij heeft natuurlijk al een verleden als het om blessures gaat. Niettemin gun ik het Ronnie van harte, alleen hoop ik met heel m'n hart dat ie gewoon heel terug komt ^O^
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:40:54 #50
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112614014
Al meer nieuws over Luc?
pi_112614146
Is dit het Denen-topic? :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:46:39 #52
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112614279
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:40 schreef Sejt het volgende:
Al meer nieuws over Luc?
Zou vandaag bekend worden toch
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 14:47:58 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112614337
Ik ben blij dat jullie Van Geel niet zijn. 'O we hebben zoveel schuld en als je voor Vlaar een paar miljoen kan krijgen moet je 'm metéén verkopen'. Ja dahag. Vlaar is international, en hij is de uitstekend presterende aanvoerder van de selectie die dit seizoen tweede is geworden en vCL gaat spelen. Hij is in februari 27 geworden en als verdediger kun je dan nog minstens 6 jaar mee. Als Vlaar het goed doet in oranje dit EK en er is belangstelling voor 'm: onder de 10 miljoen hoeven ze niet aan te kloppen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_112614399
Er zijn maar 2 opties voor mij,

Nederland komt ver en Vlaar speelt een bazen EK ---> Verkopen voor 10-15 miljoen
Of Nederland vliegt er lekker vroeg uit --> Vlaar blijft, en is tenminste nog een beetje uitgerust voor het nieuwe seizoen.

Mocht Vlaar helemaal niet spelen mogen ze wat mij betreft er ook meteen uitvliegen, hoe eerder Ron vakantie heeft. :).
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:49:57 #55
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112614428
Vlaar speelt alleen tegen Denemarken. Tegen die moffen staat Mathijsen gewoon weer basis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112614475
Boven de 10 miljoen wordt wel erg onrealistisch hoor. 6-7 miljoen is toch wel de max die je eruit krijgt.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:52:35 #57
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_112614537
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:47 schreef Gert het volgende:
Ik ben blij dat jullie Van Geel niet zijn. 'O we hebben zoveel schuld en als je voor Vlaar een paar miljoen kan krijgen moet je 'm metéén verkopen'. Ja dahag. Vlaar is international, en hij is de uitstekend presterende aanvoerder van de selectie die dit seizoen tweede is geworden en vCL gaat spelen. Hij is in februari 27 geworden en als verdediger kun je dan nog minstens 6 jaar mee. Als Vlaar het goed doet in oranje dit EK en er is belangstelling voor 'm: onder de 10 miljoen hoeven ze niet aan te kloppen.
DIT!!! Alleen ik zou van die 10 alleen 6/7 maken! :)
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:54:06 #58
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112614603
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Er zijn maar 2 opties voor mij,

Nederland komt ver en Vlaar speelt een bazen EK ---> Verkopen voor 10-15 miljoen
Of Nederland vliegt er lekker vroeg uit --> Vlaar blijft, en is tenminste nog een beetje uitgerust voor het nieuwe seizoen.

Mocht Vlaar helemaal niet spelen mogen ze wat mij betreft er ook meteen uitvliegen, hoe eerder Ron vakantie heeft. :).
10-15 miljoen?! :')
pi_112614805
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:54 schreef inZanity het volgende:

[..]

10-15 miljoen?! :')
Tuurlijk. Hoog inzetten.
Mocht Vlaar echt een bazen-EK spelen, moet je dat gewoon vragen.
Drenthe bracht ook 12miljoen op na een JEUGD-WK. Waan van de dag regeert.
6/7 Miljoen is op dit moment een redelijke prijs, niet na een zeer goed EK.
pi_112614909
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:47 schreef Gert het volgende:
DAT is ballen tonen _O_ en mentaliteit.

Desondanks niet marktconform als je ziet dat verdedigers niet bizar veel opleveren. 6 a 7 miljoen is hartstikke netjes.
pi_112615006
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:58 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Tuurlijk. Hoog inzetten.
Drenthe was 6-7 jaar jonger dan Vlaar.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:02:51 #62
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112615009
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:58 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Tuurlijk. Hoog inzetten.
Mocht Vlaar een bazen EK spelen.. MAar dat gaat ie dus niet doen. :N
'
Drenthe was net 20, Vlaar is 27.

10-15 is echt niet realistisch. Zelfs niet na een 'bazen-EK' die er toch niet van gaat komen. 5 á 6 miljoen lijkt me een hele redelijke prijs.
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 15:06:47 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112615201
Volgend jaar 6/7, niet deze zomer al.
ajax gaat 15 miljoen vangen voor Vertongen. Die is 2 jaar jonger en wat beter. Maar is die 9 miljoen beter dan Vlaar?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_112615311
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef inZanity het volgende:

[..]

Mocht Vlaar een bazen EK spelen.. MAar dat gaat ie dus niet doen. :N
'
Drenthe was net 20, Vlaar is 27.

10-15 is echt niet realistisch. Zelfs niet na een 'bazen-EK' die er toch niet van gaat komen. 5 á 6 miljoen lijkt me een hele redelijke prijs.
Dat is ook niet mijn verwachting dat ie dat gaat doen. Dus dan hopen dat NL, alles kansloos verliest en er vroeg uit vliegt.
Voor 5/6 milljoen mag ie lekker bij ons blijven ballen, dan kun je proberen met prijzengeld dit jaar (cl/el) dat al te verdienen + evt hopen op volgend jaar weer 2de te worden.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:11:42 #65
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112615455
Hva' så inZanity - du synes bare at du lige skal drille alle herinde med det Danske flag, eller hvad?

Vlaar moet je gewoon niet kwijt willen op dit moment. Schenkeveld en Kongolo (Ramsteijn schat ik niet zo hoog in) mogen eerst eens laten zien wat ze kunnen komend seizoen. Daarna mag hij van mij voor 5+ miljoen weg. Zeker na dit EK zal Vlaar een vaste kracht in het Nederlandse elftal zijn aangezien oudjes als Mathijssen en Bouma (hopelijk) niet meer van de partij zullen zijn.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:14:12 #66
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112615580
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:06 schreef Gert het volgende:
Volgend jaar 6/7, niet deze zomer al.
ajax gaat 15 miljoen vangen voor Vertongen. Die is 2 jaar jonger en wat beter. Maar is die 9 miljoen beter dan Vlaar?
Ajax pakt altijd véél te veel voor hun spelers, dat is al jaren zo. Profiteren nog steeds van een goede opleiding die ze ooit hadden.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:15:12 #67
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112615623
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Dat is ook niet mijn verwachting dat ie dat gaat doen. Dus dan hopen dat NL, alles kansloos verliest en er vroeg uit vliegt.
Voor 5/6 milljoen mag ie lekker bij ons blijven ballen, dan kun je proberen met prijzengeld dit jaar (cl/el) dat al te verdienen + evt hopen op volgend jaar weer 2de te worden.
Gebeurd ook wel. ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:11 schreef Sejt het volgende:
Hva' så inZanity - du synes bare at du lige skal drille alle herinde med det Danske flag, eller hvad?

Sorry, ik spreek geen Fries. :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:15:20 #68
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112615630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:11 schreef Sejt het volgende:
inZanity is louter van de provocerende UI's. Net als dat hij weleens een Dinamo Zagreb, FC Kopenhagen danwel Portugal UI heeft :Y)
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:25:06 #69
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112616100
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:15 schreef Dekatria het volgende:

[..]

inZanity is louter van de provocerende UI's. Net als dat hij weleens een Dinamo Zagreb, FC Kopenhagen danwel Portugal UI heeft :Y)
Wat is er nou weer provocerend aan Portugal? Hebben een bazenteam en ik gun het ze dit EK het meest. _O_
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:31:38 #70
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_112616410
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:15 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Lachen toch? Deed ik met elk EK en WK hier. UI's van de tegenstander van Nederland plaatsen. Altijd leuk de reacties er op. Ooit nog een heel topic over geopend, met de vraag waarom ik persé voor Nederland moest zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_112616652
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:25 schreef inZanity het volgende:

[..]

Wat is er nou weer provocerend aan Portugal? Hebben een bazenteam en ik gun het ze dit EK het meest. _O_

Wat is er nou bazig aan het team van portugal. 2 van die overdreven homo's en een stelletje downers in de verdediging. Is toch niks aan dat hele team man, kwalificatie was ook echt dramatisch.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:36:57 #72
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112616678
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Lachen toch? Deed ik met elk EK en WK hier. UI's van de tegenstander van Nederland plaatsen. Altijd leuk de reacties er op. Ooit nog een heel topic over geopend, met de vraag waarom ik persé voor Nederland moest zijn.
Dat vraag ik me ook altijd af. Tot op heden nooit een goede reden gehoord. :N
pi_112616685
Ga effe weg met je Portugal in dit topic.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:37:26 #74
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112616704
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:37 schreef Typisch het volgende:
Ga effe weg met je Portugal in dit topic.
Portugal _O_
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:37:40 #75
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112616717
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wat is er nou bazig aan het team van portugal. 2 van die overdreven homo's en een stelletje downers in de verdediging. Is toch niks aan dat hele team man, kwalificatie was ook echt dramatisch.
Zelfs Denemarken won van ze :')
pi_112616731
Het grote Feijenoordtopic......... Or so it seems.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:38:56 #77
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112616773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:37 schreef Helpmefok het volgende:
Het grote Feijenoordtopic......... Or so it seems.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:40:13 #78
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112616837
Sorry mister "offtopic" HMF ;)

Geen nieuws is goed nieuws, wat betreft Luc?
pi_112616876
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:40 schreef Sejt het volgende:
Sorry mister "offtopic" HMF ;)

Geen nieuws is goed nieuws, wat betreft Luc?
''Mama hij doet het ook, dus mag ik het ook doen!''
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:42:59 #80
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112616964
Ik stel voor dat HMF dan meteen ff die plaatjes van Vlaar uit de OP haalt en er een mooie picca van Vlaar met Feyenoord shirt voor terugplaatst. ^O^
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:45:34 #81
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112617072
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Kan er dan ook smakelijk om lachen ;)
pi_112617114
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef inZanity het volgende:
Ik stel voor dat HMF dan meteen ff die plaatjes van Vlaar uit de OP haalt en er een mooie picca van Vlaar met Feyenoord shirt voor terugplaatst. ^O^
Vorige keer toen je die opmerking maakte ging ik van 1 plaatje naar 8 ofzo. Moeten het er serieus 64 worden? :).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2012 15:47:03 ]
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:51:50 #83
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_112617321
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:36 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook altijd af. Tot op heden nooit een goede reden gehoord. :N
Zelfde reden dat ik voor Feijenoord ben in de kern: ik ben in/naast Rotterdam geboren.

Lijkt me niet zo'n heel moeilijke discussie.
pi_112617681
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:51 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Zelfde reden dat ik voor Feijenoord ben in de kern: ik ben in/naast Rotterdam geboren.

Dit.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:06:54 #85
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112617943
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:51 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Ah verder vindt je feyenoord maar een kutclub dus?
pi_112617976
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ah verder vindt je Feyenoord maar een kut club dus?
Goed gedaan, bijna foutloos getypt jongen!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:08:40 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112618031
Dit blijft toch een geweldig filmpje:

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112618182
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:08 schreef Caland het volgende:

Dat shot bij de wc's. :D
pi_112618185
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:08 schreef Caland het volgende:

Is dat die van de NOS met die 'stoeltjes van achter gefilmd' die op en neer deinen? Daar heb ik voor gefilmd _O_
pi_112618231
Ik begrijp het niet, hoe kun je nou naar de plee gaan tijdens de klassieker. :D
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:14:25 #91
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112618283
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
Heel veel bier zuipen van tevoren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:14:48 #92
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_112618298
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ah verder vindt je feyenoord maar een kutclub dus?
Nee, wij 'Rotterdammers en omstrekers' hebben gewoon het geluk dat Feijenoord ook nog eens een prachtige club is. Maar goed beargumenteerde reactie verder hoor.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:17:17 #93
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112618414
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:14 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Nee, wij 'Rotterdammers en omstrekers' hebben gewoon het geluk dat Feijenoord ook nog eens een prachtige club is. Maar goed beargumenteerde reactie verder hoor.
Klopt. En dat terwijl het NL elftal pure aids is. :W
pi_112618429
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
Bij de 0-1 stond ik ook op de plee.
Prachtig filmpje _O_
In de zomer ff Leerdam en Cabral dumpen, een spits halen en dan zijn we er weer klaar voor.
Bij een vertrek van Cabral hoop ik dat Drenthe wellicht nog komt :@
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:20:13 #95
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112618547
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat shot bij de wc's. :D
Blijft prachtig om te zien ja _O-

Mooie dag was dat O+
pi_112618674
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Heel veel bier zuipen van tevoren.
Pies in de beker of houd het op als een man?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:23:57 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112618735
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Pies in de beker of houd het op als een man?
Bij normale zeik kan je het wel ophouden. Bij bierzeik gaat dat op een gegeven moment pijn doen. En de kans dat je dan alles laat lopen bij een goal heb je dan ook nog erbij. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112618777
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Bij normale zeik kan je het wel ophouden. Bij bierzeik gaat dat op een gegeven moment pijn doen. En de kans dat je dan alles laat lopen bij een goal heb je dan ook nog erbij. :')
Whehehe, Calandje is een vrouw.

Maar in een bekertje piesen?
pi_112618816
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Whehehe, Calandje is een vrouw.

Maar in een bekertje piesen?
En dan scoort Feijenoord. Sta je dan. :D
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:25:47 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112618837
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:25 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

En dan scoort Feyenoord. Sta je dan. :D
Krijgt het begrip 'bierdouche' opeens een hele andere lading.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112618862
quote:

[..]

_O- dat is mij gebeurt tegen PSV dit seizoen, goal Schaken.Dat ging echt maar nét goed. :')
pi_112618899
Gooi je beker natuurlijk over iedereen/je broek/je jas heen. :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:27:16 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112618924
Maar ach, het risico dat er in die minuut dat je weg bent een goal valt neem ik altijd wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112619024
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:27 schreef Caland het volgende:
Maar ach, het risico dat er in die minuut dat je weg bent een goal valt neem ik altijd wel.
Sinds PSV in de UEFAcup heb ik geleerd NOOIT, NOOIT voor het eind van een wedstrijd of middenin een wedstrijd weg te lopen om te pissen.

Ik heb toen zóveel betreurde gezichten gezien _O-... Gelukkig stond ik er zelf nog wel *O*
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:30:27 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112619072
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sinds PSV in de UEFAcup heb ik geleerd NOOIT, NOOIT voor het eind van een wedstrijd of middenin een wedstrijd weg te lopen om te pissen.

Ik heb toen zóveel betreurde gezichten gezien _O-... Gelukkig stond ik er zelf nog wel *O*
Ik haat rijen, dus ga altijd wel tijdens de wedstrijd. Of tegen de rust aan, kijk ik de laatste minuten wel in de legioenzaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:00:17 #106
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112620182
Nog nooit tijdens de wedstrijd naar de plee gehoeven eigenlijk. Ga altijd voordat ik het vak binnenstap, hebbie het alvast gehad.
pi_112620408
Volgend jaar ga ik een aantal keer Feyenoord bekijken vanuit de business seats. Sfeer is er minder maar wel echt bier. ^O^
* Verwijderd *
pi_112620486
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgend jaar ga ik een aantal keer Feyenoord bekijken vanuit de business seats. Sfeer is er minder maar wel echt bier. ^O^
Basterd. Bitterballetje tijdens de wedstrijd. Niets mis mee.
pi_112620566
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Basterd. Bitterballetje tijdens de wedstrijd. Niets mis mee.
Lekker heur
* Verwijderd *
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:11:06 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112620610
Ligt eraan welke wedstrijd. Tegen de joden bijvoorbeeld zou ik er nog niet willen zitten al kreeg ik er geld bij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112620635
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:11 schreef Caland het volgende:
Ligt eraan welke wedstrijd. Tegen de joden bijvoorbeeld zou ik er nog niet willen zitten al kreeg ik er geld bij.
Beter dan geen kaarten, zoals ik dit jaar.
* Verwijderd *
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:14:33 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112620742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:11 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Beter dan geen kaarten, zoals ik dit jaar.
Dan heb je zelf ook wel ergens verzaakt hoor. Zijn geloof ik 3 keer opnieuw kaarten in de verkoop gegaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112620892
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan heb je zelf ook wel ergens verzaakt hoor. Zijn geloof ik 3 keer opnieuw kaarten in de verkoop gegaan.
Ja ik zit nu ook te denken hoe dat kwam, we waren sowieso nog op vakantie geweest tijdens de verkoop. En toen sowieso waren elke keer de kaarten snel uitverkocht
* Verwijderd *
pi_112620917
Bedrijf waar m'n pa werkt heeft zo'n skybox in de Kuip, ben er ook een paar geweest. Bij Feyenoord-Zwolle in de beker, toen Michael Mols vlak voor tijd de 2-1 maakte :')
Zaten er in de skybox naast ons een stel Zwollenaren, die gingen he-le-maal uit hun dak de hele wedstrijd :') Ook toen Zwolle scoorde volop juichen en alles :') Dus toen Mols scoorde ook gewoon gaan juichen :7
Alleen als er klanten komen mag m'n pa er niet meer in van z'n collega's :')
pi_112621181
Waar kun je ook alweer centrum Rotterdam voetbal kijken?
pi_112621227
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik gok zo'n beetje elke kroeg met oranje vlaggetjes
* Verwijderd *
pi_112621243
quote:
stadhuisplein
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:26:33 #118
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112621295
quote:
Alle kroegen die open zijn, gok ik. Paddy's is altijd een goeie... zeker als het Engels voetbal betreft :)
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:26:37 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112621298
Op het Lloyd terrein is een groot plein ingericht, en op het sidelingepark ook. Met optredens van Frans Duijts en Wolter Kroes enzo. Leef je uit zou ik zeggen. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112621405
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:26 schreef Caland het volgende:
Op het Lloyd terrein is een groot plein ingericht, en op het sidelingepark ook. Met optredens van Frans Duijts en Wolter Kroes enzo. Leef je uit zou ik zeggen. :')

Gevonden iig. In de rust nog wat dichter naar Holland casino zoeken.
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 17:44:44 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112622098
De Vrij kan vakantie boeken, er komt geen vervanger voor Matthijsen.
pi_112624034
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Gevonden iig. In de rust nog wat dichter naar Holland casino zoeken.
Breakaway Café?
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 18:44:57 #123
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_112625257
Laten we Panathinaikos maar loten. Die Grieken kunnen er helemaal niks van.
pi_112625407
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:44 schreef Slobeend het volgende:
Laten we Panathinaikos maar loten. Die Grieken kunnen er helemaal niks van.
Ik dacht precies hetzelfde _O-
  vrijdag 8 juni 2012 @ 19:11:15 #125
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_112626858
Wanneer zijn de lotingen voor de CL ookweer? Een waar/hoe laat wordt het uitgezonden? :@
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 8 juni 2012 @ 19:13:13 #126
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112626971
Ik heb een keer een plaats in de skybox gewonnen heel lang geleden met Genee en Van Hanegem. :P
pi_112627221
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 19:11 schreef Euribob het volgende:
Wanneer zijn de lotingen voor de CL ookweer? Een waar/hoe laat wordt het uitgezonden? :@
20 Juli, rond 12.00/13.00 denk ik. Zal wel uitgezonden worden op Eurosport
FR1908
  vrijdag 8 juni 2012 @ 19:19:26 #128
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112627281
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 19:18 schreef Teis91 het volgende:

[..]

20 Juli, rond 12.00/13.00 denk ik. Zal wel uitgezonden worden op Eurosport
Als ze dat balletje van Fenerbahce maar goed warm maken. Dagobert Dirk ff de CL uit schieten. :9
  vrijdag 8 juni 2012 @ 19:58:36 #129
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_112629872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 19:13 schreef inZanity het volgende:
Ik heb een keer een plaats in de skybox gewonnen heel lang geleden met Genee en Van Hanegem. :P
Mijn opa werd nagestaard door de zoontjes van Gio van Makaay toen hij in het Maasgebouw onwel werd en door een ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht, beat that! :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:33:09 #130
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_112631539
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 19:58 schreef Euribob het volgende:

[..]

Mijn opa werd nagestaard door de zoontjes van Gio van Makaay toen hij in het Maasgebouw onwel werd en door een ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht, beat that! :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, er kwam even een brokje cynisme omhoog. :*
pi_112632609
quote:

[..]

Heb het een keer gehad dat Feyenoord scoorde precies toen ik me blowtje aan het dicht draaien was, had daarna alleen nog maar een vloetje in m'n handen.........
  zaterdag 9 juni 2012 @ 00:19:18 #132
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_112644162
En komt Luc ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_112645622
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Breakaway Café?
Daar geëindigd idd. Laatste kwartier 1e helft en hele 2e helft. Veel Grieken en Polen, 1e helft linkerkant rumoer, 2e helft andere kant :) leuk!
pi_112646371
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:26 schreef Caland het volgende:
Lee Towers ook hoor :{
pi_112649072
Inter met Palacio weer nieuwe spits gehaald. Even selectie doorgenomen en zie komend jaar ook niet heel veel speelkansen voor Luc. Kans lijkt me er wel inzitten dat hij verhuurd mag worden(helemaal als je ziet wat voor elftal ze al verhuurd hebben, daar kan je verdomme europees voetbal mee halen in de eredivisie :P )
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 11:29:58 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112651650
Als er gisteren überhaupt gesproken is tussen Feyenoord en Inter/Luc, dan houden ze dat beter stil dan het babbeltje met Dirk.
pi_112652078
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:29 schreef Gert het volgende:
Als er gisteren überhaupt gesproken is tussen Feyenoord en Inter/Luc, dan houden ze dat beter stil dan het babbeltje met Dirk.
Wie weet is dat gesprek toen door de zaakwaarnemer van Kuijt ( :')) gelekt. _O-
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:59:48 #138
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112652344

Ze gooien die voetbalshirts van de Groene Haas en de Feijenoorder nu in de verkoop trouwens. 25 Euro voor leden en 35 voor niet-leden.
pi_112659961
Ronnie Vlaar *O*
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:22:46 #140
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_112661289
Bakkal naar een onbekende Turkse club. Die jongen is echt gek geworden. |:(
pi_112661835
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:22 schreef Oldie57 het volgende:
Bakkal naar een onbekende Turkse club. Die jongen is echt gek geworden. |:(
Ik vind het vooral schokkend, een onbeduidend Turks clubje heeft meer te bieden dan Feyenoord ?
Of ligt die club in de buurt van Bodrum of Antalya o.i.d. en wil hij gewoon lekker op het strand gaan liggen :P
  zaterdag 9 juni 2012 @ 17:03:47 #142
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112662581
Het is wel een mooi avontuur, maar lijkt me dat hij toch wel een betere club kon krijgen
pi_112666904
Denk dat Vlaar wel blijft :')
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:04:46 #144
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112670524
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Denk dat Vlaar wel blijft :')
Speelde prima eigenlijk :) goal was te wijten aan vBommel en Heitinga.
pi_112670570
Ik vond Vlaar best oké, beter dan heitinga.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:07:32 #146
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112670706
Wel mooi hier in de kroeg, Vlaar werd constant toegejuicht _O_
pi_112670883
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Speelde prima eigenlijk :) goal was te wijten aan vBommel en Heitinga.
Whut? Enige wapenfeiten waren passjes over 2 meter achteruit en het knockout beuken van affelay :')
pi_112670926
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond Vlaar best oké, beter dan heitinga.
Beste verdediger van Oranje vandaag.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_112670974
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Whut? Enige wapenfeiten waren passjes over 2 meter achteruit en het knockout beuken van affelay :')
Niet echt getest idd. maar speelde wel het meest degelijke. Dat met affelay kan iedereen overkomen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_112670998
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dus?

Hij staat geen linksbuiten. Prima zijn taak gedaan.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:14:08 #151
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_112671152
Van der Wiel was echt drama zeg :r. Had beter Kelvinho kunnen staan.
2000 light years from home
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:26:37 #152
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112671802
En toen was er een petitie voor behoud van de Kuip.

http://www.behouddekuip.nl/signpetition.php
pi_112679899
Vlaar speelde niet slecht man.
pi_112680157
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:14 schreef Merkie het volgende:
Van der Wiel was echt drama zeg :r. Had beter Kelvinho kunnen staan.
BMI had opgeroepen moeten worden, dan had die links en het centrum gestaan en Vlaar rechts en Vlaar zou zich nooit zo makkelijk laten uitpakken als heitinga bij die goal.
  zondag 10 juni 2012 @ 00:12:26 #155
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112680707
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:48 schreef Muto het volgende:
Beetje onzeker op begin, verder gewoon z'n taak gedaan, wat je van veel anderen niet kon zeggen.
pi_112680873
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:48 schreef Muto het volgende:
Maar ook zeker niet goed. Vond 't maar matig en onzeker. Opbouwend ook niet geweldig, maar dat is ook lastig met rechts op links.
pi_112680884
Overigens kunnen we zeiken wat we willen op die PSV-mongooltjes, maar die Willems heeft 't prima gedaan vandaag. Eigenlijk de enige die crosspasses aandurfde.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2012 00:17:48 ]
pi_112680967
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens kunnen we zeiken wat we willen op die PSV-mongooltjes, maar die Willems heeft 't prima gedaan vandaag. Eigenlijk de enige die crosspasses aandurfde.
Willems speelde prima. 1 steekpass op Rommedahl die hij niet doorhad, maar maakte hij goed met zijn snelheid. Maar verder, was het met het NL elftal niet veel.
pi_112685608
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
Willems heeft het prima gedaan, Vlaar niet verkeerd. Eigenlijk mistte Nederland vooral loopvermogen op het middenveld.

Overigens Bakkal heeft met Mersin wel een leuke stad uitgekozen, maar de club lijkt me dan weer niet veel. Maar hem een leuk avontuur gegund.
  zondag 10 juni 2012 @ 10:03:17 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112685633
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:19 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Willems speelde prima. 1 steekpass op Rommedahl die hij niet doorhad, maar maakte hij goed met zijn snelheid. Maar verder, was het met het NL elftal niet veel.
Als je het over slecht hebt dan komen Van Persie en Van Bommel met stip op 1
pi_112685852
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:59 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Ze gooien die voetbalshirts van de Groene Haas en de Feijenoorder nu in de verkoop trouwens. 25 Euro voor leden en 35 voor niet-leden.
Godverdomme, wat een prachtig shirt! :Y

Hoezo gaat het over NL hier? Totaal niet belangrijk voor ons, op Vlaar mss na dan. Maar Willems, van Bommel & van Persie hebben geen bal (meer) met Feyenoord te maken.
pi_112685874
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Godverdomme, wat een prachtig shirt! :Y

Hoezo gaat het over NL hier? Totaal niet belangrijk voor ons, op Vlaar mss na dan. Maar Willems, van Bommel & van Persie hebben geen bal (meer) met Feyenoord te maken.
Topic van en voor Feyenoord-fans, af en toe wel lekker om gewoon even kort hier er wat over te zeggen. Niks mis mee imo.
pi_112686540
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als je het over slecht hebt dan komen Van Persie en Van Bommel met stip op 1
Je vergeet Greg. Die was echt enorm slecht.
  zondag 10 juni 2012 @ 10:55:38 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112686558
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:55 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je vergeet Greg. Die was echt enorm slecht.
Heb je gelijk in maar die is minder bepalend
pi_112686645
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Van der Vaart had ook een redelijk dramatische invalbeurt.

Eeuwig jammer dat El Ahmadi voor Marokko heeft gekozen...
BFF met GGMM
  zondag 10 juni 2012 @ 10:59:17 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112686650
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Van der Vaart had ook een redelijk dramatische invalbeurt.

Eeuwig jammer dat El Ahmadi voor Marokko heeft gekozen...
:)
pi_112686821
Ronnie fit terug voor de cl voorronde.
  zondag 10 juni 2012 @ 11:23:51 #168
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_112687164
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die had ála Feyenoord-Ajax zijn gal alweer op twitter gespuit, volgens mij werkt zoiets negatief door op het elftal waar hij voor speelt.
  zondag 10 juni 2012 @ 11:31:27 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112687316
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:23 schreef Euribob het volgende:

[..]

Die had ála Feyenoord-Ajax zijn gal alweer op twitter gespuit, volgens mij werkt zoiets negatief door op het elftal waar hij voor speelt.
wat dan? ik zie helemaal niets verkeerds op zijn twitter
pi_112687472
Jammer dat Vlaar niet zijn crossbal heeft gebruikt, maar ook wel begrijpelijk. Voor de rest speelde die prima sober.
  zondag 10 juni 2012 @ 11:41:54 #171
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112687519
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:39 schreef Bonkers. het volgende:
Jammer dat Vlaar niet zijn crossbal heeft gebruikt, maar ook wel begrijpelijk. Voor de rest speelde die prima sober.
Van hem moet je ook niet meer verwachten, hij speelde gewoon een voldoende
  zondag 10 juni 2012 @ 12:15:25 #172
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_112688366
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat dan? ik zie helemaal niets verkeerds op zijn twitter
Die had alweer getwitterd dat we met 6-0 gingen winnen van Denemarken.
  zondag 10 juni 2012 @ 12:15:56 #173
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_112688379
Zien jullie de bui al hangen? Als Van Marwijk vertrekt na een slecht EK is Koeman denk ik kandidaat nummer 1 om hem op te volgen. En Koeman zal wel willen, gok ik zo. :{
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_112688413
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:15 schreef TC03 het volgende:
Zien jullie de bui al hangen? Als Van Marwijk vertrekt na een slecht EK is Koeman denk ik kandidaat nummer 1 om hem op te volgen. En Koeman zal wel willen, gok ik zo. :{
Ja dat vrees ik ook, andere kandidaten zijn er niet echt.
pi_112688427
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:15 schreef TC03 het volgende:
Ja, daar dacht ik gisteren ook al aan :'(
  zondag 10 juni 2012 @ 12:23:30 #176
53267 TC03
pi_112688605
Overigens denk ik wel dat Koeman het 10x beter zou doen dan BvM, BvM vind ik eigenlijk een hele matige trainer die nooit exceptioneel gepresteerd heeft. Ja, hij heeft de finale van het WK gehaald (met matig spel), maar puur op papier hadden we toen ook gewoon na Spanje de beste selectie.

Nederland heeft verloren omdat de spelers niet scherp genoeg waren en omdat de opstelling gewoon te verdedigend was. Ik denk dat Koeman op die twee punten beter zou presteren, tenminste, dat heeft hij bij Feyenoord wel gedaan. Bij Feyenoord zag je gewoon dat ze ontzettend scherp waren en dat de opstelling eigenlijk altijd goed was.

Het is maar de vraag in hoeverre Koeman vedettes als Sneijder en Van Persie kan motiveren (toch iets anders dan Guidetti en Clasie natuurlijk), maar ik dacht gisteren vaak: speelden ze maar wat meer zoals Feyenoord deed.
pi_112688608
Wordt Clasie wel gelijk international :Y

Maar zou voor ons wel heel erg zonde zijn, al heeft Koeman wel beloofd niet weg te gaan natuurlijk. Maar het Nederlands elftal is wel een once of a lifetime-kans voor veel coaches. Maar misschien blijft Bertje wel gewoon zitten.
  zondag 10 juni 2012 @ 12:24:57 #178
53267 TC03
pi_112688650
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:23 schreef Steven184 het volgende:
Wordt Clasie wel gelijk international :Y

Maar zou voor ons wel heel erg zonde zijn, al heeft Koeman wel beloofd niet weg te gaan natuurlijk. Maar het Nederlands elftal is wel een once of a lifetime-kans voor veel coaches. Maar misschien blijft Bertje wel gewoon zitten.
Of misschien combineert hij het wel met Feyenoord, kan vrij makkelijk aangezien er volgend jaar toch geen toernooi is.
  zondag 10 juni 2012 @ 12:26:36 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112688691
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Of misschien combineert hij het wel met Feyenoord, kan vrij makkelijk aangezien er volgend jaar toch geen toernooi is.
Adriaanse kan ook nog naar de KNVB en ik zie BVM niet vertrekken want welke topclub wil hem als NL er in de eerste ronde eruit vliegt met dat spelersmateriaal?
pi_112688708
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mocht hij de kans krijgen, dan is dat misschien niet zo gekke oplossing, al zullen zowel de bond als de club daar niet om te zitten springen.
pi_112688887
Niks ervan, Koeman is trainer van Feyenoord klaar. Laat de KNVB maar eigen trainers zoeken...
Het is toch ons probleem niet dat ze daar niet weten te presteren.

Hopelijk wil Koeman ook geen bondscoach worden, dat zou anders best nog wel eens roet in het eten kunnen gooien.

Dubbelfunctie: moet je nooit aan beginnen.
  zondag 10 juni 2012 @ 12:34:17 #182
53267 TC03
pi_112688902
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:33 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Niks ervan, Koeman is trainer van Feyenoord klaar. Laat de KNVB maar eigen trainers zoeken...
Het is toch ons probleem niet dat ze daar niet weten te presteren.

Hopelijk wil Koeman ook geen bondscoach worden, dat zou anders best nog wel eens roet in het eten kunnen gooien.
Dat wil hij wel en die ambitie heeft hij ook al eens uitgesproken.

http://www.vi.nl/nieuws/2(...)Nederland-worden.htm
  zondag 10 juni 2012 @ 12:34:19 #183
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112688903
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:23 schreef TC03 het volgende:
Het is maar de vraag in hoeverre Koeman vedettes als Sneijder en Van Persie kan motiveren (toch iets anders dan Guidetti en Clasie natuurlijk), maar ik dacht gisteren vaak: speelden ze maar wat meer zoals Feyenoord deed.
Feijenoord is voor mij belangrijker dan dat hele Nederlandse elftal. Maar of Koeman dat ook vindt...
pi_112688957
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat wil hij wel en die ambitie heeft hij ook al eens uitgesproken.

http://www.vi.nl/nieuws/2(...)Nederland-worden.htm
Dan mogen ze zijn contract voor een leuk bedragje afkopen. Of ze wachten maar tot zijn contract is uitgediend aan het einde van het seizoen.
pi_112689070
Koeman zou sowieso blijven, zei hij.
pi_112689324
Laat de KNVB maar proberen te onderhandelen, zou ik zeggen. Feyenoord heeft de best mogelijke uitgangspositie en Van Geel wint de onderhandelingen toch met gemak.
pi_112689882
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:39 schreef Muto het volgende:
Denk je, het succes van vorig seizoen valt moeilijk te evenaren laat staan te verbeteren. Of hij moet de ambitie hebben om met Feyenoord kampioen te gaan worden, dan verdient hij eeuwig respect .
Bij de KNVB zijn ze denk ik ook wel onder de indruk van Koeman, dus bij een vertrek van van Marwijk is de kans vrij groot dat ze bij hem aankloppen, dat schoot gisteren ook al door m,n hoofd.
De trein naar Zeist gaat voor Koeman misschien ook maar 1 keer en ik ben bang dat Koeman niet genoeg Feyenoorder is om niet in te stappen.
Hopelijk komt dit niet aan de orde, maar ik zie de bui al hangen . :{
pi_112690366
Jongens jongens.... De kracht van de KGB komt voornamelijk uit de GB IMHO.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:28:18 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112690410
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik denk toch dat het de combinatie is, GB hebben de ervaring niet
pi_112690773
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk toch dat het de combinatie is, GB hebben de ervaring niet
Het is gewoon een dreamteam .
pi_112691075
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:39 schreef Muto het volgende:
Dream on. Als Feyenoord komend seizoen na 10 wedstrijden 5e staat en er komt een subtopper uit Spanje, Engeland of Italië voorbij dan is Ronny gewoon weg hoor.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_112691105
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dream on. Als Feyenoord komend seizoen na 10 wedstrijden 5e staat en er komt een subtopper uit Spanje, Engeland of Italië voorbij dan is Ronny gewoon weg hoor.
Zullen ze toch eerst moeten dokken. :)
pi_112691159
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:52 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zullen ze toch eerst moeten dokken. :)
Ja. Want dat soort clubs doen moeilijk over de afkoopsom van een trainer met internationale uitstraling.... Denk je dat het miljoenen kost om Koeman weg te kopen bij Feyenoord? Voor minder dan 2 ton is hij gewoon weg hoor. Als hij al geen clausule heeft dat hij voor niks naar een subtopper mag.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:07:43 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112691565
Koeman heeft geen clausule in zijn contract.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112691594
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja. Want dat soort clubs doen moeilijk over de afkoopsom van een trainer met internationale uitstraling.... Denk je dat het miljoenen kost om Koeman weg te kopen bij Feyenoord? Voor minder dan 2 ton is hij gewoon weg hoor. Als hij al geen clausule heeft dat hij voor niks naar een subtopper mag.
Onder de 2 ton ? Lol.
pi_112691671
Als Koeman weg wil dan kan hij gewoon weg. Kost geen aarsch een contract voor een jaar afkopen, zeker niet die van een coach.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:11:19 #197
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112691682
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Onder de 2 ton ? Lol.
Hij verdient een miljoen toch? dus de afkoopsom voor een eenjarig contract zal zoiets zijn
pi_112691709
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij verdient een miljoen toch? dus de afkoopsom voor een eenjarig contract zal zoiets zijn
Als hij geen clausule heeft zullen ze er toch eerst met Feyenoord moeten uitkomen ?
  zondag 10 juni 2012 @ 14:23:08 #199
268260 Dr.Mikey
pi_112692035
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:10 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Denk je, het succes van vorig seizoen valt moeilijk te evenaren laat staan te verbeteren. Of hij moet de ambitie hebben om met Feyenoord kampioen te gaan worden, dan verdient hij eeuwig respect .
Bij de KNVB zijn ze denk ik ook wel onder de indruk van Koeman, dus bij een vertrek van van Marwijk is de kans vrij groot dat ze bij hem aankloppen, dat schoot gisteren ook al door m,n hoofd.
De trein naar Zeist gaat voor Koeman misschien ook maar 1 keer en ik ben bang dat Koeman niet genoeg Feyenoorder is om niet in te stappen.
Hopelijk komt dit niet aan de orde, maar ik zie de bui al hangen . :{
Gister ook een hele discussie over op een feestje..
Kans zit er dik in al hoop ik dat Koeman gewoon blijft en dat ze De Boer dan doen.
R.I.P DTS.
pi_112692221
De Boer lijkt mij ook daarvoor te bedanken, die is nog lang niet klaar bij Ajax.

Eigenlijk zijn er helemaal geen goede opties.
pi_112693265
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja. Want zo berekenen ze dat bij trainers.... :')
pi_112693338
Koeman wordt trouwens echt geen trainer van Oranje. Hij heeft buiten Feyenoord naar de tweede plaats loodsen nog helemaal niets gepresteerd (tja titeltjes met teams die al goed draaide) en heeft keer op keer aangetoond niet met vedetten om te kunnen gaan. Laat hem eerst maar eens een team met gearriveerde spelers naar de prijzen brengen....
  zondag 10 juni 2012 @ 15:04:28 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112693434
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
Koeman wordt trouwens echt geen trainer van Oranje. Hij heeft buiten Feyenoord naar de tweede plaats loodsen nog helemaal niets gepresteerd (tja titeltjes met teams die al goed draaide) en heeft keer op keer aangetoond niet met vedetten om te kunnen gaan. Laat hem eerst maar eens een team met gearriveerde spelers naar de prijzen brengen....
Drie keer kampioen van Nederland, Spaanse en Nederlandse beker, wat supercupjes, teams altijd goed laten presteren in Europa. Menig trainer zal jaloers zijn op die erelijst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112693556
PSV-ers met rancune tegen Koeman. :D
pi_112693828
quote:
Bij elke club minimaal 1 prijs, zijn er maar weinig die dat kunnen zeggen.
pi_112694105
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
Willem erbij halen: GHB :)
BFF met GGMM
pi_112694742
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Bij elke club minimaal 1 prijs, zijn er maar weinig die dat kunnen zeggen.
Bij ons nog niet. Gaat hij komend jaar wat aan doen heb ik begrepen ^O^
  zondag 10 juni 2012 @ 15:59:51 #208
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112695386
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:22 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Willem erbij halen: GHB :)
En dan 'verkrachten' we de andere ploegen? _O-
pi_112695635
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:59 schreef Dekatria het volgende:

[..]

En dan 'verkrachten' we de andere ploegen? _O-
Zelfde verhaal als dit jaar tegen de toppers dus. Mooi, een seizoen waarin niets verandert op dat gebied 8-).
  zondag 10 juni 2012 @ 23:29:24 #210
268260 Dr.Mikey
pi_112719321
R.I.P DTS.
pi_112722011
Hopelijk deze week duidelijkheid over Luc, dan hebben we de selectie rond of Martin moet nog even creatief zijn.

Ik ben benieuwd.
  maandag 11 juni 2012 @ 00:41:48 #212
53267 TC03
pi_112722472
quote:
Alsof Van Marwijk zoveel meer heeft gepresteerd? Laat staan Van Basten.
  maandag 11 juni 2012 @ 09:36:36 #213
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_112727188
Ik ben ook bang dat we Koeman na een jaar alweer kwijt zijn :N Ik zou niet weten wie er anders bondscoach moet worden...
  maandag 11 juni 2012 @ 10:29:10 #214
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_112728419
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 09:36 schreef satecl het volgende:
Ik ben ook bang dat we Koeman na een jaar alweer kwijt zijn :N Ik zou niet weten wie er anders bondscoach moet worden...
Co Adriaanse ^O^
Ik ben inmiddels overleden
pi_112728929
quote:
mc claren
pi_112729736
Vlaar 1e kwartier onzeker. Daarna steeds beter vond. 2e helft durfde hij ook een beetje in te schuiven. Heitinga wat kinderlijk verdedigd zeg.
pi_112729865
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:16 schreef jakees het volgende:
Vlaar 1e kwartier onzeker. Daarna steeds beter vond. 2e helft durfde hij ook een beetje in te schuiven. Heitinga wat kinderlijk verdedigd zeg.
verdedigers werden in de steek gelaten door (voornamelijk) van bommel en de jong
pi_112730263
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:20 schreef Tyron het volgende:

[..]

verdedigers werden in de steek gelaten door (voornamelijk) van bommel en de jong
Ik vond de Jong helemaal niet slecht. Van bommel daarentegen. Laat die maar naar PSV gaan. Man ik loop nog meer.
pi_112730290
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef jakees het volgende:

[..]

Ik vond de Jong helemaal niet slecht. Van bommel daarentegen. Laat die maar naar PSV gaan. Man ik loop nog meer.
ook de buitenspelers hielpen amper mee, vd wiel stond een paar keer tegenover poulsen en die krohn deli, tja dan gaat het fout
  maandag 11 juni 2012 @ 11:36:05 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112730374
Het grote Feijenoordtopic.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112730521
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:36 schreef Caland het volgende:
Het grote Feijenoordtopic.
:?
pi_112730560
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:41 schreef Tyron het volgende:

[..]

:?
Dat er alleen maar over oranje geluld word!
pi_112730649
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:41 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat er alleen maar over oranje geluld word!
alleen de laatste 6 posts :')
pi_112731022
Swerts heeft trouwens moeite met het vinden van een nieuwe club als Van Geel snel is kan hij hem misschien nog langer aan Feyenoord binden :o
pi_112732033
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Swerts heeft trouwens moeite met het vinden van een nieuwe club als Van Geel snel is kan hij hem misschien nog langer aan Feyenoord binden :o
Ik las het ook gisteren. Zal wel naar een cyrpus oid gaan
pi_112736495
quote:
Rijkaard.
pi_112738554
Koeman en van Marwijk gewoon laten ruilen ^O^
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_112738569
quote:
19s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:00 schreef Guidetti het volgende:
Serieus? Kijk ik ben aardig fan van Van Marwijk, maar godsamme... Wat doet Koeman het lekker.
  maandag 11 juni 2012 @ 15:01:25 #229
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_112738582
Krijg je zometeen Cabral op rechts en Schaken op links :')
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_112738646
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:01 schreef vandermar het volgende:
Krijg je zometeen Cabral op rechts en Schaken op links :')
:D.

Overigens hoort Cabral wel op rechts... Roda thuis vergeten? ;).
pi_112738683
Cabral hoort bij Newcastle volgend seizoen. :D
  maandag 11 juni 2012 @ 15:04:06 #232
321382 vandermar
pi_112738688
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D.

Overigens hoort Cabral wel op rechts... Roda thuis vergeten? ;).
De andere 33 wedstrijden ben ik ook niet vergeten :')
RvP; Feyenoord
  maandag 11 juni 2012 @ 15:04:19 #233
321382 vandermar
pi_112738696
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:03 schreef Bonkers. het volgende:
Cabral hoort bij Newcastle volgend seizoen. :D
Ruilen tegen Ben Arfa _O_
RvP; Feyenoord
pi_112738719
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ruilen tegen Ben Arfa _O_
Demba Ba of Cissé is ook goed.
  maandag 11 juni 2012 @ 15:05:58 #235
321382 vandermar
pi_112738753
Immers ruilen tegen Cabaye :P
RvP; Feyenoord
pi_112738782
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:05 schreef vandermar het volgende:
Immers ruilen tegen Cabaye :P
Ik wil dan graag Cabral ruilen tegen Taarabt :9~
  maandag 11 juni 2012 @ 15:07:20 #237
321382 vandermar
pi_112738811
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik wil dan graag Cabral ruilen tegen Taarabt :9~
Ben Arfa is veel beter man :P
RvP; Feyenoord
pi_112738888
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ben Arfa is veel beter man :P
Nee en Taraabt is sowieso toffer om naar te kijken :P
pi_112739791
Wij krijgen de joden thuis om 12:30 op zondag nadat ze op donderdag een CL wedstrijd spelen _O_ _O- :D
  maandag 11 juni 2012 @ 15:31:51 #240
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_112739901
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:29 schreef Helpmefok het volgende:
Wij krijgen de joden thuis om 12:30 op zondag nadat ze op donderdag een CL wedstrijd spelen _O_ _O- :D
CL is op dinsdag en woensdag.....
  maandag 11 juni 2012 @ 15:31:59 #241
321382 vandermar
pi_112739908
quote:
Op donderdag CL spelen?
RvP; Feyenoord
  maandag 11 juni 2012 @ 15:32:06 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112739913
quote:
op donderdag? Zal een dinsdag of woensdag zijn
pi_112739922
Woensdag bedoel ik natuurlijk :D :').

Nu echt weg jongens :W Tentamen ;(.
  maandag 11 juni 2012 @ 15:32:50 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112739952
quote:
Voor hetzelfde geld spelen wij op donderdag een EL wedstrijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112740022
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:32 schreef Caland het volgende:

[..]

En je hebt grote kans dan dat je een pittige uit pot 1 treft, mits je naar EL gaat
pi_112740715
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Ergens in Oezbekistan ofzo ja :D
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112740993
Nog 2,5 week _O_
  maandag 11 juni 2012 @ 16:16:47 #248
321382 vandermar
pi_112741687
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:59 schreef Muto het volgende:
Nog 2,5 week _O_
En dan moet Twente ergens richting Balkan tegen een club die in een stadion uit de tijd van de hunnen spelen :')
RvP; Feyenoord
pi_112742699
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef vandermar het volgende:

[..]

En dan moet Twente ergens richting Balkan tegen een club die in een stadion uit de tijd van de hunnen spelen :')
En kunnen wij weer op doordeweekse ochtenden lekker in het zonnetje langs het trainingsveld gaan staan.
pi_112744483
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef vandermar het volgende:

[..]

Gelukkig hebben ze McClaren.
  maandag 11 juni 2012 @ 21:12:41 #251
348553 nomnom
nomnomnom
pi_112758023
quote:
19s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:00 schreef Guidetti het volgende:
Alsjeblieft niet zeg :{
  dinsdag 12 juni 2012 @ 00:55:34 #252
53267 TC03
pi_112772487
Op zich hebben we best een redelijke selectie voor weinig geld. Ik ben vooral tevreden over het middenveld: Clasie, El Ahmadi, Vormer, Immers. Niks mis mee, goede combinatie van bikkels en techniek. Nu nog Cabral verkopen en hopen dat Manu definitief doorbreekt. :9~
pi_112774062
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:55 schreef TC03 het volgende:
Op zich hebben we best een redelijke selectie voor weinig geld. Ik ben vooral tevreden over het middenveld: Clasie, El Ahmadi, Vormer, Immers. Niks mis mee, goede combinatie van bikkels en techniek. Nu nog Cabral verkopen en hopen dat Manu definitief doorbreekt. :9~
Manu gaat zeker doorbreken, Achabar echter....
pi_112780933
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 11:44:35 De zaakwaarnemer van Luc Castaignos zou afgelopen vrijdag een gesprek hebben met Inter, maar dat gesprek is verplaatst naar deze week. reageer retweet
  dinsdag 12 juni 2012 @ 11:56:25 #255
268260 Dr.Mikey
pi_112780988
Veel speel minuten voor Tony hoop ik komend seizoen.. Immers pakt regelmatig kaarten toch ?
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 12:04:32 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112781305
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Veel speel minuten voor Tony hoop ik komend seizoen.. Immers pakt regelmatig kaarten toch ?
Ja.
pi_112781415
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tonny is meer een linkshalf dacht ik.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_112781609
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Tonny is meer een linkshalf dacht ik.
Rechtshalf, hoort op Ahmadi's plek. Kan echter ook goed op de 10.
pi_112781766
Even lachen mensen.

Mkrabby twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 12:16:50 Wijnaldum praat vandaag in VI over het missen van het EK en zijn teleurstellende jaar bij #PSV. Hij wil daar niet langer rechtsbuiten spelen reageer retweet
Mkrabby twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 12:17:37 Wijnaldum: 'Daarover heb ik met PSV duidelijke afspraken gemaakt.' reageer retweet
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:19:14 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112781839
Die komt volgend jaar gewoon op het bankie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:19:41 #261
14505 OProg
A Life in Music
pi_112781859
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
Even lachen mensen.

Mkrabby twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 12:16:50 Wijnaldum praat vandaag in VI over het missen van het EK en zijn teleurstellende jaar bij #PSV. Hij wil daar niet langer rechtsbuiten spelen reageer retweet
Mkrabby twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 12:17:37 Wijnaldum: 'Daarover heb ik met PSV duidelijke afspraken gemaakt.' reageer retweet
_O- _O-
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_112781870
quote:
Even lachen mensen.

Krabby is toch Feyenoord-watcher? Vanwaar dan dit PSV-nieuws...
BFF met GGMM
pi_112781926
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het kan goed dat hij dat interview heeft gedaan met Wijnaldum.
Een groot aantal van die vi redacteuren zit op het EK.
pi_112781943
_O-
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:22:55 #265
268260 Dr.Mikey
pi_112782005
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het kan goed dat hij dat interview heeft gedaan met Wijnaldum.
Een groot aantal van die vi redacteuren zit op het EK.
Maar Wijnaldum toch niet?
R.I.P DTS.
pi_112782036
quote:

[..]

Hij kan geen nieuws bij Feyenoord krijgen, dus kijkt hij maar een deurtje verder.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:23:44 #267
14505 OProg
A Life in Music
pi_112782038
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maar Wijnaldum toch niet?
Die zat in Nederland een interview voor de VI te doen. :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_112782040
quote:

[..]

De VI komt toch altijd op woensdag?
pi_112782065
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:23 schreef Guidetti het volgende:

[..]

De VI komt toch altijd op woensdag?
Dinsdag deze week
pi_112782634
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:23 schreef Muto het volgende:

[..]

Hij kan geen nieuws bij Feyenoord krijgen, dus kijkt hij maar een deurtje verder.
Dat denk ik inderdaad ook. Want om nou voor de 10e keer met een verhaal over de terreinknechten van Varkenoord aan te komen zetten bij de Snor zal hij ook niet durven. Misschien moeten we gewoon een belachelijk gerucht lanceren en kijken of hij het overneemt ^O^

Heb je het al gehoord: Gullit komt terug naar Feyenoord in een commerciële functie :+
BFF met GGMM
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:54:25 #271
321382 vandermar
pi_112783247
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 03:27 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Twijfelen over Achahbar :N Feyenoord moet gaan domineren, spelen op de helft van de tegenstander en dan zal je zien dat Achahbar een gigantisch talent is, zo goed in de kleine ruimte, grandioze techniek, snel voetenwerk, goed schot en geweldig inzicht. Achahbar gaat doorbreken bij een ploeg die domineert en niet bij een ploeg die met grote ruimtes tussen de linies speelt.
RvP; Feyenoord
pi_112783297
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:

[..]

Twijfelen over Achahbar :N Feyenoord moet gaan domineren, spelen op de helft van de tegenstander en dan zal je zien dat Achahbar een gigantisch talent is, zo goed in de kleine ruimte, grandioze techniek, snel voetenwerk, goed schot en geweldig inzicht. Achahbar gaat doorbreken bij een ploeg die domineert en niet bij een ploeg die met grote ruimtes tussen de linies speelt.
Ik help het je hopen hoor, maar waarop is dat vertrouwen in Achahbar gebasseerd? Ik heb zelf niet veel wedstrijden van hem gezien eerlijk gezegd.
BFF met GGMM
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:58:18 #273
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112783382
Achahbar kan ook nog aan de zijkanten spelen met een diepe spits voor zich.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:02:18 #274
321382 vandermar
pi_112783533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:58 schreef Sejt het volgende:
Achahbar kan ook nog aan de zijkanten spelen met een diepe spits voor zich.
Achahbar heeft vrijwel altijd in de spits gespeeld bij Feyenoord en ook bij Oranje en zolang het elftal domineerde was hij de uitblinker en legde de ballen vreselijk makkelijk in de goal. Ik zie eerlijk gezegd geen spits in hem bij Feyenoord op dit moment, meer een nr 10 die vlak achter de spits speelt. Als Feyenoord domineerd zoals Barca domineren kan dan zie ik een mindere versie van Messi in hem.
RvP; Feyenoord
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:23:44 #275
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112784355
Feyenoord voor Mallorca gekozen ipv Celtic voor openingswedstrijd, zonde. Had graag Celtic gezien.

Mallorca kost 20k, Celtic 200k, vandaar de keuze aldus Van Geel
pi_112784451
Mkrabby twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 13:23:54 Luc Castaignos heeft een bepaling in zijn contract bij Inter dat bij verhuur aan club in buitenland #Feyenoord de eerste optie is reageer retweet
pi_112784469
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:26 schreef Paul-89 het volgende:
Mkrabby twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 13:23:54 Luc Castaignos heeft een bepaling in zijn contract bij Inter dat bij verhuur aan club in buitenland #Feyenoord de eerste optie is reageer retweet
_O_ Blijkbaar toch een echte Feijenoorder :')
pi_112784499
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:23 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord voor Mallorca gekozen ipv Celtic voor openingswedstrijd, zonde. Had graag Celtic gezien.

Goede keuze dus. 2 ton kan je veel mee.
pi_112784537
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:23 schreef Grifte het volgende:

Volstrekt logisch. :Y Hoezo moeten ze geld betalen aan dat soort pauperteams dan? :')
pi_112784697
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Volstrekt logisch. :Y Hoezo moeten ze geld betalen aan dat soort pauperteams dan? :')
Zo gaat dat nu eenmaal in het voetbal, Feyenoord vangt ook gewoon geld als ze bij zulke clubs spelen of meedoen aan een of ander bagger toernooi.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:50:00 #281
53267 TC03
pi_112785313
quote:
Even lachen mensen.

Wijnaldum wilt op 10 zeker? :').
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:51:59 #282
53267 TC03
pi_112785395
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 03:27 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Hierover gesproken:
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 10:40:19 Excelsior hoopt komend seizoen Elvis Manu en Matthew Steenvoorden van #Feyenoord te huren. reageer retweet
pi_112785409
Manu zou ik niet doen, die kan je goed hebben in de breedte.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:53:42 #284
53267 TC03
pi_112785453
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:52 schreef Fuszy het volgende:
Manu zou ik niet doen, die kan je goed hebben in de breedte.
Ja, lijkt me dat je elke positie dubbel bezet wil hebben. Vier spelers voor de vleugels (Cissé, Manu, Cabral en Schaken) lijkt me dan heel normaal.
pi_112785965
Toch schandalig dat je als speler zegt ''ik wil niet op een andere positie dan het middenveld''. _O-
pi_112790177
Ja wtf is er mis met die Wijnaldum. Ik zou blij zijn dat ik nog in de basis stond als hem zijnde :{
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:56:49 #287
14505 OProg
A Life in Music
pi_112790506
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
Toch schandalig dat je als speler zegt ''ik wil niet op een andere positie dan het middenveld''. _O-
Misschien is hij alweer verder aan het denken:

quote:
Fiorentina wil Rasmus Elm en Georgino Wijnaldum naar Florence halen. De Italiaanse club wil zich gaan versterken en richt zich daarom op de middenvelders uit de Eredivisie, zo meldt La Gazzetta Dello Sport. La Viola heeft zich echter nog niet bij respectievelijk AZ en PSV gemeld voor de middenvelders.
Zou hij daar wel op 10 mogen? :')
pi_112790865
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:56 schreef OProg het volgende:

[..]

Misschien is hij alweer verder aan het denken:

[..]

Zou hij daar wel op 10 mogen? :')
Ach, Wijnaldum heeft afgelopen 4 jaar iedere maand wel ergens in het plaastelijke sportkrantje gestaan als mogelijke opvolger voor die en die. Dient gewoon z'n contract uit en gaat dan op 10 spelen bij al-ahlil ofzo
  dinsdag 12 juni 2012 @ 17:20:49 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112794407
quote:
'Luc moet plezier terugkrijgen en wil maar één ding: knallen bij Feyenoord'

Luc Castaignos laat er geen twijfel over bestaan: wat hem betreft speelt hij komend seizoen weer in De Kuip. De spits kende een tegenvallend debuutjaar bij Internazionale en denkt zijn carrière op het oude nest weer nieuw leven in te kunnen blazen. Zaakwaarnemer Karim El Atmani bevestigt dat in Voetbal International. “Hij wil volgend jaar spelen en denkt dat Feyenoord daarvoor de beste optie is.”

Feyenoord is bovendien de meest reële optie, aangezien vorig jaar werd afgesproken dat de Rotterdammers de eerste optie zijn wanneer Internazionale Castaignos wil verhuren. “Het is niet een keiharde afspraak, maar het staat er wel”, zegt El Atmani. “De Italianen kunnen het hard spelen. Zij kunnen bepalen waar ze Luc naartoe sturen, want er is volop interesse uit Engeland, Duitsland en Italië zelf, maar Luc gaat op zijn strepen staan.”

“Hij wil volgend jaar spelen en denkt dat Feyenoord daarvoor de beste optie is. Luc heeft het geprobeerd in Italië en het is niet geworden wat we er allemaal van hadden gehoopt. Nu is het tijd dat hij het plezier in het voetballen terugkrijgt en daarom wil hij maar één ding: knallen bij Feyenoord”, besluit de belangenbehartiger.
Heeft 'ie Treffers eruit gegooid of meerdere zaakwaarnemers?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112794445
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 17:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Heeft 'ie Treffers eruit gegooid of meerdere zaakwaarnemers?
Heeft er twee. :Y
pi_112802987
Ruben Schaken ‏@RubenSchaken
Eindelijk vakantie geboekt! Weekje partytime op Ibiza! Samen met Robin en teammate Jordy Clasie! Bless...

Dat jullie het effe weten.
pi_112803465
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef Typisch het volgende:
Eindelijk vakantie geboekt! Weekje partytime op Ibiza! Samen met Robin en teammate Jordy Clasie! Bless...

Clasie en Schaken samen aan het shinen in de clubs. :o
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:19:48 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112803823
Kellyimmers twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 20:18:30 Vanaf volgend week ga ik er weer goed tegen aan.. #lijnen reageer retweet
Kelly snuift dus ook al.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112803862
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef Caland het volgende:
Kellyimmers twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 20:18:30 Vanaf volgend week ga ik er weer goed tegen aan.. #lijnen reageer retweet
Kelly snuift dus ook al.
Kelly is dus gewoon DIK.
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 23:47:46 #295
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112817845
quote:
VVV meldt zich voor Van Haaren

12 juni 2012 De Limburger

VVV is in gesprek met Ricky van Haaren, zo weet De Limburger te melden. Van Haaren moet op zoek naar een nieuwe club nadat een aanbieding van Feyenoord afwees. "Ricky is inderdaad één van de kandidaten. We zijn momenteel in gesprek met zijn zaakwaarnemer wat er mogelijk is," bevestigt algemeen directeur Hans Soentjens in de Limburgse krant.
feyenoord.netwerk.to
pi_112824832
quote:

Wel goed om te zien hoor. Dat doen voetballers (vrijwel) niet, en in ons elftal zijn er toch een aantal jongens die regelmatig samen te spotten zijn. Goed voor het moraal etc. etc.
pi_112824895
quote:

Haha gekke combinatie vind ik dat :D
Niet verkeerd dat ze goed met elkaar op kunnen schieten ^O^
  woensdag 13 juni 2012 @ 09:52:24 #298
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_112825102
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wel goed om te zien hoor. Dat doen voetballers (vrijwel) niet, en in ons elftal zijn er toch een aantal jongens die regelmatig samen te spotten zijn. Goed voor het moraal etc. etc.
Bij Den Haag zijn er ook onlangs spelers met elkaar op vakantie gegaan. Zelfs oud-spelers (Bosschaart o.a.) sloten aan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_112825186
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Bij Den Haag zijn er ook onlangs spelers met elkaar op vakantie gegaan. Zelfs oud-spelers (Bosschaart o.a.) sloten aan.
Ja het gebeurt ook wel, maar best weinig. Mooi om te zien dat het dan bij ons wél gebeurt. :).
  woensdag 13 juni 2012 @ 09:57:39 #300
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112825236
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja het gebeurt ook wel, maar best weinig. Mooi om te zien dat het dan bij ons wél gebeurt. :).
Gebeurt overal man, is toch ook wel logisch
pi_112827868
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef Caland het volgende:
Kelly snuift dus ook al.
Ik denk dat Guyon en Schaken een nieuwe maatje hebben voor de avondjes in het hotel in Ridderkerk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')