abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112609315
Hoe konden jullie PSV vergeten jongens? :D.

Nee maar klopt. Desondanks is het überhaupt een non-issue omdat de regeling is afgekocht naar het schijnt. *O*
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:55:24 #3
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_112609324
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ben je niet goed bij je eikel ofzo?
Anders neem jij het even serieus :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_112609335
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe konden jullie PSV vergeten jongens? :D.

Nee maar klopt. Desondanks is het überhaupt een non-issue omdat de regeling is afgekocht naar het schijnt. *O*
Ook niet en bovendien zie ik Vlaar daar niet mee akkoord gaan.
pi_112609376
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Anders neem jij het even serieus :')
Zulke dingen maak je toch geen grapjes over vriend :D.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ook niet en bovendien zie ik Vlaar daar niet mee akkoord gaan.
Vlaar blijft gewoon tot zijn 38e bij de club _O_.
  Forum Admin vrijdag 8 juni 2012 @ 12:57:55 #6
35723 crew  GGMM
pi_112609425

Awh O+
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:04:12 #7
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112609665
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Transfer van 7 miljoen: 50 procent naar AZ houd je 3,5 over. 25% daar vanaf == 2,6 miljoen voor Feyenoord.

Transfer van 7 miljoen (nationaal): 25% talentpool. 5.25 miljoen voor Feijenoord.

Het is maar wat je 'maar een miljoentje' noemt _O- _O- voor een club met meer dan 30 miljoen schuld. Betreft gewoon 10% van de totale schuld, het verschil tussen internationaal en nationaal.

Wat maak je jezelf weer belachelijk. En dan nog tegen jezelf praten ook :')

Gelukkig 'schijnt' de clausule afgekocht te zijn.
Alsof uberhaupt een club 7 miljoen neer gaat leggen voor Vlaar, laat staan een Nederlandse club. Lol. _O-
pi_112609690
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef inZanity het volgende:

[..]

Alsof uberhaupt een club 7 miljoen neer gaat leggen voor Vlaar, laat staan een Nederlandse club. Lol. _O-
Een goed EK en niets is onmogelijk. :W.
pi_112609770
Waarom kunnen ze geen 7miljoen voor Vlaar krijgen :')

v Geel presteerde het om 17 voor Babel en 5 voor de Mul te krijgen :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112609878
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:

Veel mensen hier hebben nog een calimero-instinct joh. Let maar op, dalijk horen we weer "andere tijden" en "vroeger was alles beter".

Dit terwijl nowadays zelfs een oliebaron in Nederland een club in zijn greep heeft :') en er meer voetbal dan ooit in het voetbal rondgaat. Ook het kopen van een grote prijs is mogelijk, zo bewezen City en Real en in een ver verleden Chelsea.

Fucking hell, als je 5 miljoen en 5,5 miljoen krijgt voor Fer en Wijnaldem, dan lukt 7 miljoen voor een international met een 2-jarig contract bij de nummer 2 van Nederland ook wel, zelfs als die ouder is, op een relatief laagbetaalde positie staat op transfergebied (CV) etc. etc.

Gewoon een goed EK spelen en die 7 miljoen komt wel binnen.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:11:19 #11
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112609979
Ik wil Vlaar niet eens kwijt deze zomer. Volgende zomer wel, al levert hij dan waarschijnlijk een miljoentje minder op. Zijn leiding en kracht hebben we nodig komend seizoen en Kongolo / Schenkeveld zijn nog niet zo ver zodat ze Vlaar helemaal kunnen vervangen.
I love my mispoken words.
pi_112610034
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef Sejt het volgende:
Ik wil Vlaar niet eens kwijt deze zomer. Volgende zomer wel, al levert hij dan waarschijnlijk een miljoentje minder op. Zijn leiding en kracht hebben we nodig komend seizoen en Kongolo / Schenkeveld zijn nog niet zo ver zodat ze Vlaar helemaal kunnen vervangen.
Ben het met je eens. Aan de andere kant hebben we nog steeds 30 miljoen schuld en staan de vervangers van Vlaar (Vrij, Schenkeveld, Konologo (hihi), Bruno Martins Indi) al ruimschoots klaar.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:20:34 #13
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_112610405
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef Sejt het volgende:
We zijn niet in de positie om een bod van enkele miljoenen te weigeren.

Best triest dat je trouwens een Denemarken usericon hebt }:|.
2000 light years from home
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:20:55 #14
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_112610425
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ben het met je eens. Aan de andere kant hebben we nog steeds 30 miljoen schuld en staan de vervangers van Vlaar (Vrij, Schenkeveld, Konologo (hihi), Bruno Martins Indi) al ruimschoots klaar.
Ligt eraan hoeveel er geboden gaat worden. Alles boven de 6 miljoen verkopen, anders kan je hem beter nog een jaar behouden.
Dit seizoen wordt gewoon heel belangrijk omdat we een druk programma krijgen ivm Europees voetbal, misschien zelfs CL. Kongolo en Schenkeveld kunnen nu lekker minutan gaan maken in bekerwedstrijden. Dat is nu gewoon nodig, dat je spelers soms moet gaan sparen. Daardoor krijgen zij veel meer ervaring, zodat ze eerder Vlaar kunnen vervangen.

Daarbij komt dat als Vlaar goed presteert in Europa alleen maar meer waard gaat worden. Zijn contractduur is dan misschien nog wel minder, maar je zou er dan zeker nog wel 4/5 voor kunnen vangen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:22:04 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112610463
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij is toch Deens? In tegenstelling tot inZanity
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:24:17 #16
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112610555
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik woon in Denemarken schat :* Ben wel Nederlander en hoop dus ook dat NL morgen wint, want dan kan ik m'n collega's verblijden met een stralend Oranje shirt maandag >:)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar ben je ook een Deen?
Nee, dat niet. 4,5 jaar geleden geëmigreerd en al Feyenoord supporter sinds ik me kan heugen, al ben ik niet vaak in de Kuip geweest.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:25:03 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_112610582
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:24 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik woon in Denemarken schat :*
Maar ben je ook een Deen?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:28:30 #18
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112610727
Hoe zien jullie Lucas Woudenberg trouwens als talent? Hij zou ook nog voor de linksback kunnen komen volgend seizoen, dan kan BMI definitief naar het centrum als een van de vervangers van Vlaar.
pi_112610866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef satecl het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel er geboden gaat worden. Alles boven de 6 miljoen verkopen, anders kan je hem beter nog een jaar behouden.
Onzin. Vanaf 4 miljoen ben je in principe al verplicht Vlaar van de hand te doen. Neem de volgende rekensom:

vCL3 kom je door (2.1 miljoen van vCL4 ongeacht resultaat)
1 miljoen plaatsing EL
70.000 per verloren wedstrijd x 6 (we nemen even aan dat we ze allemaal verliezen) == 4.2 ton
3.40 miljoen aan kaartverkoop (25 euro keer 135.000 man)

Totaal inkomsten EL poulefase halen en niet doorkomen: 7 miljoen. 1.5 miljoen kosten (stadionshuur et cetera) == 5.5 miljoen.

Inkomsten transfer Vlaar @ 4 miljoen: 3 miljoen (1 miljoen gaat naar talentpoules) + 2x 800.000 salaris == 4.6 miljoen totaal.

Dat is bizar veel geld als je het afzet tegen de relatief lage inkomsten die we pakken uit EL. ALLEEN bij het halen van CL zou je Vlaar kunnen 'behouden' voor 4 miljoen, maar is het aannemelijk dat hij het verschil maakt waardoor we ons wél plaatsen voor CL? Lijkt mij sterk? :?

quote:
Dit seizoen wordt gewoon heel belangrijk omdat we een druk programma krijgen ivm Europees voetbal, misschien zelfs CL. Kongolo en Schenkeveld kunnen nu lekker minutan gaan maken in bekerwedstrijden. Dat is nu gewoon nodig, dat je spelers soms moet gaan sparen. Daardoor krijgen zij veel meer ervaring, zodat ze eerder Vlaar kunnen vervangen.
We hebben BMI, Vrij, Schenkeveld, Kongolo en Ramsteijn als CV. Als er één positie is waar we een speler kunnen misssen, is het de CV.

quote:
Daarbij komt dat als Vlaar goed presteert in Europa alleen maar meer waard gaat worden. Zijn contractduur is dan misschien nog wel minder, maar je zou er dan zeker nog wel 4/5 voor kunnen vangen.
Als hij nu bij het EK goed zijn best doet is hij dat ook al waard.

Kijk ik wil hem ook niet kwijt, maar we hebben nog steeds 30 miljoen schuld. Daar moeten we zo snel mogelijk vanaf. Zeker als je een speler kan verkopen op een positie waar niet gelijk een GIGA-IMPACT op het elftal is als hij vertrekt... Dan moet je dat gewoon doen. :{
pi_112610912
Wie is eigenlijk vice-aanvoerder?
pi_112610989
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie is eigenlijk vice-aanvoerder?
De Fridge
pi_112611052
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:34 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

De Fridge
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:38:38 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112611150
Vlaar heeft ook toegezegd gekregen bij zijn verlenging dat als hij naar een club wilt Feyenoord niet moeilijk gaat doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112611217
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
Vlaar heeft ook toegezegd gekregen bij zijn verlenging dat als hij naar een club wilt Feyenoord niet moeilijk gaat doen.
^O^ Terecht natuurlijk.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:47:05 #25
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112611511
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Een goed EK en niets is onmogelijk. :W.
Een goed EK ja. :') Als Guyon Fernandez er volgend seizoen 50 inschiet gaat ie misschien ook wel weg voor 30 miljoen. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:

Dat is dan ook wel weer zo ja. :')

quote:
Dit terwijl nowadays zelfs een oliebaron in Nederland een club in zijn greep heeft :') en er meer voetbal dan ooit in het voetbal rondgaat. Ook het kopen van een grote prijs is mogelijk, zo bewezen City en Real en in een ver verleden Chelsea.

:')

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Fucking hell, als je 5 miljoen en 5,5 miljoen krijgt voor Fer en Wijnaldem, dan lukt 7 miljoen voor een international met een 2-jarig contract bij de nummer 2 van Nederland ook wel, zelfs als die ouder is, op een relatief laagbetaalde positie staat op transfergebied (CV) etc. etc.
Aanvallers en middenvelders zijn altijd veel meer waard dan verdedigers. Bovendien waren Wijnaldum en jonge talentvolle spelers, terwijl Vlaar al behoorlijk op leeftijd begint te raken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gewoon een goed EK spelen en die 7 miljoen komt wel binnen.
Gewoon een goed EK spelen? :')
pi_112611574
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:47 schreef inZanity het volgende:

[..]

Een goed EK ja. :') Als Guyon Fernandez er volgend seizoen 50 inschiet gaat ie misschien ook wel weg voor 30 miljoen. :')

[..]

Dat is dan ook wel weer zo ja. :')

Niet wéér een Inzanity-HMF discussie :')
pi_112611783
Ook met Vlaar geldt helaas, liever een speler een jaar te vroeg verkopen dan een jaar te laat.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112612062
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waahaa, ik dacht ff dat je het eens was met InZanity _O-
Zijn er gewoon 2 met Deense vlaggetjes :+
BFF met GGMM
pi_112612091
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Niet wéér een Inzanity-HMF discussie :')
Ga niet meer op die gozer in. Ik kan dan beter een parkiet kopen, daar kan je nog zinniger discussies mee voeren.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:02:14 #30
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112612186
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ga niet meer op die gozer in. Ik kan dan beter een parkiet kopen, daar kan je nog zinniger discussies mee voeren.

Zegt iemand de keer op keer aantoont het verstandelijke niveau van een 3-jarige klapjosti te hebben. _O-
pi_112612284
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:02 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zegt iemand de keer op keer aantoont het verstandelijke niveau van een 3-jarige klapjosti te hebben. _O-
Gast, wtf
Ook in dit topic allen al draagt hij meer bij dan jou, zie bijvoorbeeld het rekensommetje dat ie de vorige pagina maakte. Jij reageert alleen maar met '' :') ''
pi_112612343
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:04 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Gast, wtf
Ook in dit topic allen al draagt hij meer bij dan jou, zie bijvoorbeeld het rekensommetje dat ie de vorige pagina maakte. Jij reageert alleen maar met '' :') ''
Als gewoon niemand meer op hem reageert ben je gelijk van 'm af joh.
pi_112612353
Negeer die gozer gewoon vanaf nu, zou fijn zijn. :@

Ik hoop zo dat Vlaar een bazen toernooi speelt. Alles boven de 6 miljoen gelijk accepteren (tenzij het een club met veel geldjes is, zoals een Schakle oid maar die gaan niet komen), alles eronder is ook prima. Dan hebben we de beste CV van Jong Oranje en de nummer 3 (en de beste in de NL competitie) in het centrum staan. :7
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:07:42 #34
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112612437
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:04 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Gast, wtf
Een rekensommetje. :')
pi_112612443
Ik hoop gewoon dat Mathijssen geblesseerd raakt. Niet omdat ik hem haat, maar hij schijnt best wel een kwal te zijn in het echt (een neef van mij heeft nog samen met m gespeeld), maar ik gun het Vlaar zo erg O+
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:08:48 #36
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112612482
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik hoop gewoon dat Mathijssen geblesseerd raakt. Niet omdat ik hem haat, maar hij schijnt best wel een kwal te zijn in het echt (een neef van mij heeft nog samen met m gespeeld), maar ik gun het Vlaar zo erg O+
En als ie vervolgens een zware blessure oploopt?
pi_112612515
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef inZanity het volgende:

[..]

En als ie vervolgens een zware blessure oploopt?
Dat is dan pech.
pi_112612552
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:06 schreef Typisch het volgende:
Negeer die gozer gewoon vanaf nu, zou fijn zijn. :@

Ik hoop zo dat Vlaar een bazen toernooi speelt. Alles boven de 6 miljoen gelijk accepteren (tenzij het een club met veel geldjes is, zoals een Schakle oid maar die gaan niet komen), alles eronder is ook prima. Dan hebben we de beste CV van Jong Oranje en de nummer 3 (en de beste in de NL competitie) in het centrum staan. :7
En RB Janmaat... Verdedigende linie is komend jaar echt onze zorg niet ^O^. En daar begint het succes van je elftal.

Overigens is Geel echt wel goed genoeg om de laatste stuiver te persen uit een voetbalclub. Ik vraag me serieus af hoe die man dat doet. Hij voelt onderhandelingen echt extreem goed aan.

Heb ooit een les van hem gehad bij het vak 'onderhandelingsvaardigheden'. Allemachtig, de anekdotes die toen boven kwamen _O-. Van Geel gaat zitten met een - ik geloof - turkse club over een transfer van een voetballer bij - ik meen - AZ. Hij had net 4 uur vertraging gehad met het vliegtuig, het had hem totaal 12 uur reizen gekost om bij die club te komen en hij was nogal moe.

Het eerste voorstel wat ze neerlegden was nogal "teleurstellend". Hij kwam de kamer binnen, ging zitten in de boardroom, zei: "Luister, ik ben kapot van mijn reis dus laten we gelijk tot zaken overgaan: noem eens een bedrag".

Er werd naar zijn zin veel te laag geboden. Hij stond op, draaide zich om en liep weer het gebouw uit en stapte de auto in _O-.

Half uur later werd hij gebeld, hij zat op het vliegveld, wat hij wel schappelijk vond. Hij noemde het bedrag en de deal was beklonken :D _O-
pi_112612623
Beste wat je kon overkomen na Leo Zuch Beenhakker gok ik zo, die Van Geel.
pi_112612631
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En RB Janmaat... Verdedigende linie is komend jaar echt onze zorg niet ^O^. En daar begint het succes van je elftal.

Overigens is Geel echt wel goed genoeg om de laatste stuiver te persen uit een voetbalclub. Ik vraag me serieus af hoe die man dat doet. Hij voelt onderhandelingen echt extreem goed aan.

Heb ooit een les van hem gehad bij het vak 'onderhandelingsvaardigheden'. Allemachtig, de anekdotes die toen boven kwamen _O-. Van Geel gaat zitten met een - ik geloof - turkse club over een transfer van een voetballer bij - ik meen - AZ. Hij had net 4 uur vertraging gehad met het vliegtuig, het had hem totaal 12 uur reizen gekost om bij die club te komen en hij was nogal moe.

Het eerste voorstel wat ze neerlegden was nogal "teleurstellend". Hij kwam de kamer binnen, ging zitten in de boardroom, zei: "Luister, ik ben kapot van mijn reis dus laten we gelijk tot zaken overgaan: noem eens een bedrag".

Er werd naar zijn zin veel te laag geboden. Hij stond op, draaide zich om en liep weer het gebouw uit en stapte de auto in _O-.

Half uur later werd hij gebeld, hij zat op het vliegveld, wat hij wel schappelijk vond. Hij noemde het bedrag en de deal was beklonken :D _O-
Ook het lef wat die gozer bij Fer toonde O+
Ik vind m echt een held, moet je eens kijken wat we hadden gehad met :') Beenhakker :')

Speelden we met een Wit-Russische spits die topscorer zou worden met 6 doelpunten _O-
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:12:29 #41
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112612644
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:09 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat is dan pech.
Ik zou het niet als pech beschrijven. Eerder als een regelrechte ramp. Zonder Vlaar zullen onze kansen flink afnemen in de vCL ben ik bang.

Ik gun het hem van harte hoor daar niet van. ^O^ Maar ik ben echt bang dat ie straks geblesseerd terugkomt ofzo, en dat kunnen we echt niet gebruiken.. :N
pi_112612678
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ook het lef wat die gozer bij Fer toonde O+
Ik vind m echt een held, moet je eens kijken wat we hadden gehad met :') Beenhakker :')

Speelden we met een Wit-Russische spits die topscorer zou worden met 6 doelpunten _O-
Ja Beenhakker heeft best hard afgedaan :') Heeft eigenhandig zijn carriére de nekslag gegeven.
pi_112612773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik zou het niet als pech beschrijven. Eerder als een regelrechte ramp. Zonder Vlaar zullen onze kansen flink afnemen in de vCL ben ik bang.

Ik gun het hem van harte hoor daar niet van. ^O^ Maar ik ben echt bang dat ie straks geblesseerd terugkomt ofzo, en dat kunnen we echt niet gebruiken.. :N
Vlaar verdient deze kans, als je bang bent voor blessures moet je schaakfan worden.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:15:58 #44
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112612804
Vond BMI niets onder doen voor Vlaar, en heeft veel meer potentieel. De Vrij is duidelijk.

Zie het liefst een mooie transfer voor Vlaar :Y
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:18:27 #45
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112612918
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:15 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Vlaar verdient deze kans, als je bang bent voor blessures moet je schaakfan worden.
Ik zeg toch dat ik t m ook gewoon gun. ^O^
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:21:41 #46
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112613061
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:15 schreef Grifte het volgende:
Vond BMI niets onder doen voor Vlaar, en heeft veel meer potentieel. De Vrij is duidelijk.

Klopt. Toch denk ik dat z'n ervaring en instelling onmisbaar zullen zijn in de vCL. Dus liever geen blessure of transfer vóór de vCL. :N
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:25:29 #47
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112613253
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Waahaa, ik dacht ff dat je het eens was met InZanity _O-
Zijn er gewoon 2 met Deense vlaggetjes :+
Ik heb de mijne al 2 jaar :6
pi_112613268
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:18 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat ik t m ook gewoon gun. ^O^
Klopt, insteek was meer dat voetballers elke dag geblesseerd kunnen raken met wedstrijden en trainingen. Een basisplaats is geen reden om ovwrbezorgd te raken.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:30:40 #49
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112613490
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:25 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Klopt, insteek was meer dat voetballers elke dag geblesseerd kunnen raken met wedstrijden en trainingen. Een basisplaats is geen reden om ovwrbezorgd te raken.
Najah een heel seizoen achter de rug en dan nog eens 3 wedstrijden op hoog niveau er bovenop plus trainingen enz. waar andere voetballers lekker vakantie vieren. En hij heeft natuurlijk al een verleden als het om blessures gaat. Niettemin gun ik het Ronnie van harte, alleen hoop ik met heel m'n hart dat ie gewoon heel terug komt ^O^
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:40:54 #50
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112614014
Al meer nieuws over Luc?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')