Ook niet en bovendien zie ik Vlaar daar niet mee akkoord gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe konden jullie PSV vergeten jongens?.
Nee maar klopt. Desondanks is het überhaupt een non-issue omdat de regeling is afgekocht naar het schijnt.
Zulke dingen maak je toch geen grapjes over vriendquote:
Vlaar blijft gewoon tot zijn 38e bij de clubquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook niet en bovendien zie ik Vlaar daar niet mee akkoord gaan.
Alsof uberhaupt een club 7 miljoen neer gaat leggen voor Vlaar, laat staan een Nederlandse club. Lol.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Transfer van 7 miljoen: 50 procent naar AZ houd je 3,5 over. 25% daar vanaf == 2,6 miljoen voor Feyenoord.
Transfer van 7 miljoen (nationaal): 25% talentpool. 5.25 miljoen voor Feijenoord.
Het is maar wat je 'maar een miljoentje' noemt![]()
voor een club met meer dan 30 miljoen schuld. Betreft gewoon 10% van de totale schuld, het verschil tussen internationaal en nationaal.
Wat maak je jezelf weer belachelijk. En dan nog tegen jezelf praten ook
Gelukkig 'schijnt' de clausule afgekocht te zijn.
Een goed EK en niets is onmogelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof uberhaupt een club 7 miljoen neer gaat leggen voor Vlaar, laat staan een Nederlandse club. Lol.
Veel mensen hier hebben nog een calimero-instinct joh. Let maar op, dalijk horen we weer "andere tijden" en "vroeger was alles beter".quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom kunnen ze geen 7miljoen voor Vlaar krijgen
v Geel presteerde het om 17 voor Babel en 5 voor de Mul te krijgen
Ben het met je eens. Aan de andere kant hebben we nog steeds 30 miljoen schuld en staan de vervangers van Vlaar (Vrij, Schenkeveld, Konologo (hihi), Bruno Martins Indi) al ruimschoots klaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef Sejt het volgende:
Ik wil Vlaar niet eens kwijt deze zomer. Volgende zomer wel, al levert hij dan waarschijnlijk een miljoentje minder op. Zijn leiding en kracht hebben we nodig komend seizoen en Kongolo / Schenkeveld zijn nog niet zo ver zodat ze Vlaar helemaal kunnen vervangen.
We zijn niet in de positie om een bod van enkele miljoenen te weigeren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef Sejt het volgende:
Ik wil Vlaar niet eens kwijt deze zomer. Volgende zomer wel, al levert hij dan waarschijnlijk een miljoentje minder op. Zijn leiding en kracht hebben we nodig komend seizoen en Kongolo / Schenkeveld zijn nog niet zo ver zodat ze Vlaar helemaal kunnen vervangen.
Ligt eraan hoeveel er geboden gaat worden. Alles boven de 6 miljoen verkopen, anders kan je hem beter nog een jaar behouden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Aan de andere kant hebben we nog steeds 30 miljoen schuld en staan de vervangers van Vlaar (Vrij, Schenkeveld, Konologo (hihi), Bruno Martins Indi) al ruimschoots klaar.
Hij is toch Deens? In tegenstelling tot inZanityquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
We zijn niet in de positie om een bod van enkele miljoenen te weigeren.
Best triest dat je trouwens een Denemarken usericon hebt.
Ik woon in Denemarken schatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
We zijn niet in de positie om een bod van enkele miljoenen te weigeren.
Best triest dat je trouwens een Denemarken usericon hebt.
Nee, dat niet. 4,5 jaar geleden geëmigreerd en al Feyenoord supporter sinds ik me kan heugen, al ben ik niet vaak in de Kuip geweest.quote:
Onzin. Vanaf 4 miljoen ben je in principe al verplicht Vlaar van de hand te doen. Neem de volgende rekensom:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel er geboden gaat worden. Alles boven de 6 miljoen verkopen, anders kan je hem beter nog een jaar behouden.
We hebben BMI, Vrij, Schenkeveld, Kongolo en Ramsteijn als CV. Als er één positie is waar we een speler kunnen misssen, is het de CV.quote:Dit seizoen wordt gewoon heel belangrijk omdat we een druk programma krijgen ivm Europees voetbal, misschien zelfs CL. Kongolo en Schenkeveld kunnen nu lekker minutan gaan maken in bekerwedstrijden. Dat is nu gewoon nodig, dat je spelers soms moet gaan sparen. Daardoor krijgen zij veel meer ervaring, zodat ze eerder Vlaar kunnen vervangen.
Als hij nu bij het EK goed zijn best doet is hij dat ook al waard.quote:Daarbij komt dat als Vlaar goed presteert in Europa alleen maar meer waard gaat worden. Zijn contractduur is dan misschien nog wel minder, maar je zou er dan zeker nog wel 4/5 voor kunnen vangen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
Vlaar heeft ook toegezegd gekregen bij zijn verlenging dat als hij naar een club wilt Feyenoord niet moeilijk gaat doen.
Een goed EK ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een goed EK en niets is onmogelijk..
Dat is dan ook wel weer zo ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom kunnen ze geen 7miljoen voor Vlaar krijgen
v Geel presteerde het om 17 voor Babel en 5 voor de Mul te krijgen
quote:Dit terwijl nowadays zelfs een oliebaron in Nederland een club in zijn greep heeften er meer voetbal dan ooit in het voetbal rondgaat. Ook het kopen van een grote prijs is mogelijk, zo bewezen City en Real en in een ver verleden Chelsea.
Aanvallers en middenvelders zijn altijd veel meer waard dan verdedigers. Bovendien waren Wijnaldum en jonge talentvolle spelers, terwijl Vlaar al behoorlijk op leeftijd begint te raken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fucking hell, als je 5 miljoen en 5,5 miljoen krijgt voor Fer en Wijnaldem, dan lukt 7 miljoen voor een international met een 2-jarig contract bij de nummer 2 van Nederland ook wel, zelfs als die ouder is, op een relatief laagbetaalde positie staat op transfergebied (CV) etc. etc.
Gewoon een goed EK spelen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon een goed EK spelen en die 7 miljoen komt wel binnen.
Niet wéér een Inzanity-HMF discussiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een goed EK ja.Als Guyon Fernandez er volgend seizoen 50 inschiet gaat ie misschien ook wel weg voor 30 miljoen.
[..]
Dat is dan ook wel weer zo ja.
Dit terwijl nowadays zelfs een oliebaron in Nederland een club in zijn greep heeften er meer voetbal dan ooit in het voetbal rondgaat. Ook het kopen van een grote prijs is mogelijk, zo bewezen City en Real en in een ver verleden Chelsea.
Waahaa, ik dacht ff dat je het eens was met InZanityquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Aan de andere kant hebben we nog steeds 30 miljoen schuld en staan de vervangers van Vlaar (Vrij, Schenkeveld, Konologo (hihi), Bruno Martins Indi) al ruimschoots klaar.
Ga niet meer op die gozer in. Ik kan dan beter een parkiet kopen, daar kan je nog zinniger discussies mee voeren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet wéér een Inzanity-HMF discussie
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga niet meer op die gozer in. Ik kan dan beter een parkiet kopen, daar kan je nog zinniger discussies mee voeren.
Gast, wtfquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zegt iemand de keer op keer aantoont het verstandelijke niveau van een 3-jarige klapjosti te hebben.
Als gewoon niemand meer op hem reageert ben je gelijk van 'm af joh.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gast, wtf
Ook in dit topic allen al draagt hij meer bij dan jou, zie bijvoorbeeld het rekensommetje dat ie de vorige pagina maakte. Jij reageert alleen maar met ''''
Een rekensommetje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gast, wtf
Ook in dit topic allen al draagt hij meer bij dan jou, zie bijvoorbeeld het rekensommetje dat ie de vorige pagina maakte. Jij reageert alleen maar met ''''
En als ie vervolgens een zware blessure oploopt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik hoop gewoon dat Mathijssen geblesseerd raakt. Niet omdat ik hem haat, maar hij schijnt best wel een kwal te zijn in het echt (een neef van mij heeft nog samen met m gespeeld), maar ik gun het Vlaar zo erg
Dat is dan pech.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
En als ie vervolgens een zware blessure oploopt?
En RB Janmaat... Verdedigende linie is komend jaar echt onze zorg nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:06 schreef Typisch het volgende:
Negeer die gozer gewoon vanaf nu, zou fijn zijn.
Ik hoop zo dat Vlaar een bazen toernooi speelt. Alles boven de 6 miljoen gelijk accepteren (tenzij het een club met veel geldjes is, zoals een Schakle oid maar die gaan niet komen), alles eronder is ook prima. Dan hebben we de beste CV van Jong Oranje en de nummer 3 (en de beste in de NL competitie) in het centrum staan.
Ook het lef wat die gozer bij Fer toondequote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En RB Janmaat... Verdedigende linie is komend jaar echt onze zorg niet. En daar begint het succes van je elftal.
Overigens is Geel echt wel goed genoeg om de laatste stuiver te persen uit een voetbalclub. Ik vraag me serieus af hoe die man dat doet. Hij voelt onderhandelingen echt extreem goed aan.
Heb ooit een les van hem gehad bij het vak 'onderhandelingsvaardigheden'. Allemachtig, de anekdotes die toen boven kwamen. Van Geel gaat zitten met een - ik geloof - turkse club over een transfer van een voetballer bij - ik meen - AZ. Hij had net 4 uur vertraging gehad met het vliegtuig, het had hem totaal 12 uur reizen gekost om bij die club te komen en hij was nogal moe.
Het eerste voorstel wat ze neerlegden was nogal "teleurstellend". Hij kwam de kamer binnen, ging zitten in de boardroom, zei: "Luister, ik ben kapot van mijn reis dus laten we gelijk tot zaken overgaan: noem eens een bedrag".
Er werd naar zijn zin veel te laag geboden. Hij stond op, draaide zich om en liep weer het gebouw uit en stapte de auto in.
Half uur later werd hij gebeld, hij zat op het vliegveld, wat hij wel schappelijk vond. Hij noemde het bedrag en de deal was beklonken![]()
Ik zou het niet als pech beschrijven. Eerder als een regelrechte ramp. Zonder Vlaar zullen onze kansen flink afnemen in de vCL ben ik bang.quote:
Ja Beenhakker heeft best hard afgedaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ook het lef wat die gozer bij Fer toonde
Ik vind m echt een held, moet je eens kijken wat we hadden gehad metBeenhakker
Speelden we met een Wit-Russische spits die topscorer zou worden met 6 doelpunten
Vlaar verdient deze kans, als je bang bent voor blessures moet je schaakfan worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zou het niet als pech beschrijven. Eerder als een regelrechte ramp. Zonder Vlaar zullen onze kansen flink afnemen in de vCL ben ik bang.
Ik gun het hem van harte hoor daar niet van.Maar ik ben echt bang dat ie straks geblesseerd terugkomt ofzo, en dat kunnen we echt niet gebruiken..
Ik zeg toch dat ik t m ook gewoon gun.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vlaar verdient deze kans, als je bang bent voor blessures moet je schaakfan worden.
Klopt. Toch denk ik dat z'n ervaring en instelling onmisbaar zullen zijn in de vCL. Dus liever geen blessure of transfer vóór de vCL.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:15 schreef Grifte het volgende:
Vond BMI niets onder doen voor Vlaar, en heeft veel meer potentieel. De Vrij is duidelijk.
Ik heb de mijne al 2 jaarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waahaa, ik dacht ff dat je het eens was met InZanity![]()
Zijn er gewoon 2 met Deense vlaggetjes
Klopt, insteek was meer dat voetballers elke dag geblesseerd kunnen raken met wedstrijden en trainingen. Een basisplaats is geen reden om ovwrbezorgd te raken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik t m ook gewoon gun.
Najah een heel seizoen achter de rug en dan nog eens 3 wedstrijden op hoog niveau er bovenop plus trainingen enz. waar andere voetballers lekker vakantie vieren. En hij heeft natuurlijk al een verleden als het om blessures gaat. Niettemin gun ik het Ronnie van harte, alleen hoop ik met heel m'n hart dat ie gewoon heel terug komtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Klopt, insteek was meer dat voetballers elke dag geblesseerd kunnen raken met wedstrijden en trainingen. Een basisplaats is geen reden om ovwrbezorgd te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |