Zoals hierboven al gezegd werd, PSV is pas sinds kort begonnen met investeren in de jeugd. Het duurt een paar jaar voordat dat iets op gaat leveren. Daarbij is het achterland van PSV natuurlijk veel kleiner dan dat van Ajax of Feyenoord.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat echt héél karig voor een club als PSV. En Afellay en Bakkal zijn alweer 25+.
Hij bedoelD waarschijnlijk 'heeft verlengd'....quote:
spuit 11quote:Op maandag 11 juni 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Verlengd in de tegenwoordige tijd?
Hoort verlengt te zijn
Ik vind OP nog wat aan de lange kant.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
OP wat aangepast. Paar plaatjes weg, erelijst niet in spoiler, en nog wat kleine dingetjes.
Allemaal weg. Nieuwe seizoen komt er toch aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind OP nog wat aan de lange kant.
Doe YT in Spoiler ofzo.
De wedstrijden mogen ook weg/spoiler.
Dat ze maar kort geleden begonnen zijn met de jeugd, is helemaal niet waar. Ze waren daar eigenlijk al mee bezig toen de eerste fase van de verbouwing van de Herdgang werd ingezet. En het effect daarvan is ook gewoon zichtbaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd werd, PSV is pas sinds kort begonnen met investeren in de jeugd. Het duurt een paar jaar voordat dat iets op gaat leveren. Daarbij is het achterland van PSV natuurlijk veel kleiner dan dat van Ajax of Feyenoord.
Hoe dan ook, Depay wordt een hele grote, Locadia zit er aan te komen en met een beetje mazzel maakt Ritzmaier ook nog de stap. Om nog maar niet te spreken van de 2 gigantische keepertalenten.
Dat is natuurlijk ook zo. Er zijn natuurlijk ook talenten bij PSV weggekocht voordat ze daar konden doorbreken. Van Aanholt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:29 schreef Kenju het volgende:
Maar we zijn sowieso Pereira, Labyad al kwijt wat gewoon goede voorbeelden hadden kunnen zijn van eigen jeugdspelers die in het eerste mee konden en een vaste plaats hadden kunnen krijgen op termijn (voor zover Labyad die niet al had). Bazoer, Bakkali en Depay zijn andere spelers waar wat van verwacht wordt en die we in de nabije toekomst kunnen gaan zien. Maar ook daar wordt ook door andere clubs naar gekeken.
Maar Van Aanholt had PSV zelf weer weg gekaapt bij FC Den Bosch. Foodchain is a bitch.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo. Er zijn natuurlijk ook talenten bij PSV weggekocht voordat ze daar konden doorbreken. Van Aanholt bijvoorbeeld.
Ik zeur daar niet over, maar het gebeurt wel gewoon.
Ik moet zeggen dat ik het wel anders vind wanneer je het binnen een eigen regio of land doet.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar Van Aanholt had PSV zelf weer weg gekaapt bij FC Den Bosch. Foodchain is a bitch.
Ik niet helemaal. Want je ontneemt het team de kans een speler op te leiden die geld op kan leveren bij verkoop. Nog even en een Sparta bijvoorbeeld doekt hun jeugdopleiding op. Ze hebben er toch weinig aan als jaarlijks alle toptalenten naar andere Eredivisie clubs gaan. Kost ze uiteindelijk meer geld dan dat t ze oplevert.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel anders vind wanneer je het binnen een eigen regio of land doet.
Eens hiermee. Zit toch wel een verschil in tussen een jongen van 16 3 ton bieden of gewoon een jeugdcontract. Tuurlijk kan iemand bij PSV meer verdienen dan bijv. Sparta, ook jeugdspelers, maar die doen het toch vooral voor hun ontwikkeling.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel anders vind wanneer je het binnen een eigen regio of land doet.
Dat is niet waar, want iedere keer als die jongen een transfer maakt krijgt Sparta daar een (klein) gedeelte van. Voor een club als Sparta worden dat toch behoorlijke bedragen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik niet helemaal. Want je ontneemt het team de kans een speler op te leiden die geld op kan leveren bij verkoop. Nog even en een Sparta bijvoorbeeld doekt hun jeugdopleiding op. Ze hebben er toch weinig aan als jaarlijks alle toptalenten naar andere Eredivisie clubs gaan. Kost ze uiteindelijk meer geld dan dat t ze oplevert.
Dat is nagenoeg niks als je ze heel vroeg wegplukt. Wordt berekend van 12-23 jaar en dan max. 5%quote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want iedere keer als die jongen een transfer maakt krijgt Sparta daar een (klein) gedeelte van. Voor een club als Sparta worden dat toch behoorlijke bedragen.
Nee, dat gaat echt om bedragen van max 5% en dat is alleen als je zo'n jongen van 12 tot 21 (of 23) opleidt. Meestal zitten ze van 12/13 tot 16/17 en worden ze weggeplukt. Dan ontvangt Sparta 1% ofzo, terwijl er jaarlijks meer dan een miljoen naar de jeugdopleiding gaat.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want iedere keer als die jongen een transfer maakt krijgt Sparta daar een (klein) gedeelte van. Voor een club als Sparta worden dat toch behoorlijke bedragen.
Wordt pas vanaf 12 geteld, al zit hij al vanaf zijn 6e bij sparta.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens dat dat percentage omhoog mag. Maar je zegt het nu zelf ook, die jongens zitten ook pas 3-4 jaar bij Sparta vaak en Sparta scout ze natuurlijk ook ergens vandaan. Dat is gewoon hoe het werk. Ook bij andere sporten gaan jongens naar grotere clubs omdat ze meer willen bereiken of zich beter willen ontwikkelen.
Ah oke. Ik lees ook overigens nu pas net dat PSV een nieuwe van Sparta gehaald heeft op het netwerk. Sorry, ben pas net thuis. Snap nu ook pas waarom heel deze discussie gevoerd wordtquote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Wordt pas vanaf 12 geteld, al zit hij al vanaf zijn 6e bij sparta.
Sparta haalt ze voornamelijk van amateurclubs uit de buurt omdat je nu eenmaal niet zo'n grote tak hebt voor 6 of 7 jarigen natuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens dat dat percentage omhoog mag. Maar je zegt het nu zelf ook, die jongens zitten ook pas 3-4 jaar bij Sparta vaak en Sparta scout ze natuurlijk ook ergens vandaan. Dat is gewoon hoe het werk. Ook bij andere sporten gaan jongens naar grotere clubs omdat ze meer willen bereiken of zich beter willen ontwikkelen.
En ik heb dan geen inzicht in wat voor opleidingsvergoeding betaald wordt. Het zou wel netter zijn als er natuurlijk echt een transfervergoeding tegenover staat zoals bij Willems.
Dat moet de FIFA regelen, als PSV een talent voor 2 euro kan krijgen, dan doen ze dit ipv 200 te betalen omdat, dat eerlijk is.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta haalt ze voornamelijk van amateurclubs uit de buurt omdat je nu eenmaal niet zo'n grote tak hebt voor 6 of 7 jarigen natuurlijk.
Verder begrijp ik wel dat PSV het doet en zo werkt het nu eenmaal in de voetbalwereld en je kunt het niet oplossen, maar je kunt wel de clubs compenseren daar gewoon dat percentage flink omhoog te gooien. Dat is wat er moet gebeuren, dat zal ervoor zorgen dat clubs als Sparta gewoon door kunnen blijven gaan met het opleiden van eigen jongens.
Jetro heeft al meer laten zien dan Emanu op de LB positiequote:"De laatste twee wedstrijden van dit seizoen nog, tegen Bologna en Genoa. Het ging goed en ik gaf twee assists. Dus ja, wat had ik nou moeten zeggen op de uitleg? Ik kán er zo weinig mee." Dat Jetro Willems en Stijn Schaars wél werden opgeroepen, steekt Emanuelson. "Dan kom je op mij niet meer geloofwaardig over. Kijk, voor mij is het nu gewoon duidelijk. De bondscoach is niet van mij gecharmeerd. Van de voetballer Emanuelson, neem ik aan. Want ik zou niet weten wat ik als persoon verkeerd heb gedaan."
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167121
Dat het nu goed uitvalt is meer geluk dan wijsheid van BvM, Emanuelson is toch wel een slagje beter dan Schaars en een hele slag beter dan Bouma, verder blijft het vreemd dat je een speler in je voorlopige selectie zet en hem dan ongezien er weer van afhaalt, hij had hem op z'n minst af moeten testen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jetro heeft al meer laten zien dan Emanu op de LB positie
Ik probeerde hem te unlocken....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:46 schreef mrstylo het volgende:
Wallpaper op Zanka's mobiel:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Welke andere voetballer zie je dit doen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:46 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
En over een jaar loopt hij als Labyrat de tent uit. Schei toch uit manquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:46 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Hij heeft nooit het woord clubliefde gebruikt. En je eerst zin slaat als helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En over een jaar loopt hij als Labyrat de tent uit. Schei toch uit manClubliefde bestaat niet meer. Niet voor niets dat die gek deze screenie de wereld in stuurt, gewoon demagogie.
Jij denkt niet dat hij dit doet om zieltjes te winnen? Hetzelfde als Kuijt die zijn kind in een Feijenoordshirt twittert... Leuk hoor. Demagogie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij heeft nooit het woord clubliefde gebruikt. En je eerst zin slaat als helemaal nergens op.
Maargoed je moet weer je dagelijke frustratie kwijt in het PSV topic, ik snap het.
Misschien vindt hij het gewoon mooi om voor PSV te spelen, kan dat niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat hij dit doet om zieltjes te winnen? Hetzelfde als Kuijt die zijn kind in een Feijenoordshirt twittert... Leuk hoor. Demagogie.
Hij heeft gewoon zin om bij PSV te spelen. Dat is natuurlijk vrij logisch.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat hij dit doet om zieltjes te winnen? Hetzelfde als Kuijt die zijn kind in een Feijenoordshirt twittert... Leuk hoor. Demagogie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel. Geloof ik wel in hoor. Maar dat dit zieltjes winnen is op de meest goedkope manier, daar geloof ik ook inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het gewoon mooi om voor PSV te spelen, kan dat niet?
Leuk, maar sinds Babovic hecht ik er niet zoveel waarde aan. In elk geval altijd leuk als ze enthousiasme uitstralenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:46 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Gezellige jongenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
Even lachen mensen.twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 12:16:50Wijnaldum praat vandaag in VI over het missen van het EK en zijn teleurstellende jaar bij #PSV. Hij wil daar niet langer rechtsbuiten spelen reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 12:17:37Wijnaldum: 'Daarover heb ik met PSV duidelijke afspraken gemaakt.' reageer retweet
Voor de 10 positie is hij te blindquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Logisch. Die jongen hoort daar ook niet.
inderdaad, het is een echte nummer 10quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Logisch. Die jongen hoort daar ook niet.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En over een jaar loopt hij als Labyrat de tent uit. Schei toch uit manClubliefde bestaat niet meer. Niet voor niets dat die gek deze screenie de wereld in stuurt, gewoon demagogie.
Heb je weer een nieuw woordje geleerd op je stageplek? Lief dat je het met ons wilt delen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |