SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nero22 op 11-06-2012 11:59:27 ]It's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 09:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Herkenbaar
Vind het wel fijn dat ik op rustdagen nog wel kan gaan fitnessen. Anders:
[ afbeelding ]
No run = Cranky+moody
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit een aap een banaan zien eten.
It's funny
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit een aap een banaan zien eten.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik wil niet TE betweterig klinken, maar dit zou ik persoonlijk vermijden...quote:Op maandag 11 juni 2012 10:57 schreef GotC het volgende:
Hierzo wel aardig aan het verbeteren qua ontbijt
Bijvoorbeeld:
-Magere kwark met muesli (van Zonnatura)
-Cracker met kipfilet
-Brinta Wake up! drink
57% volkorengranen, de rest is zo goed als suiker...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ben ik dan ook echt de enige die elke dag wat anders pakt voor ontbijt? De ene dag is het brood met pindakaas, de andere dag is het yoghurt, de andere dag is het (vruchten)kwark, de andere dag is het een gekookt eitje, de andere dag is het weer een krentenbol... Wel allemaal met vruchtensap!It's funny
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat is wel het beste voor je idd (afgezien van de vruchtensap (tenzij je het vers perst)). Maar een mens is een gewoonte dier dat het liefst niet te veel na hoeft te denken 's ochtendsquote:Op maandag 11 juni 2012 11:16 schreef Nero22 het volgende:
Ben ik dan ook echt de enige die elke dag wat anders pakt voor ontbijt? De ene dag is het brood met pindakaas, de andere dag is het yoghurt, de andere dag is het (vruchten)kwark, de andere dag is het een gekookt eitje, de andere dag is het weer een krentenbol... Wel allemaal met vruchtensap!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Klopt, zou YUR regelen, en misschien nog andere ervaringen e.d. ?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:10 schreef Nero22 het volgende:
Nu mist alleen dat verhaal van edjvdb (something) nog...![]()
Klopt!
Nero22, als ik jou die verhalen doorstuur...kun jij ze in een extra spoiler in de OP zetten?F means you're fucked![]()
Ik krijg niet veel andere dingen binnen dan pap. Af en toe als ik wat later opsta dan normaal pak ik een snee met kaas, maar dat is ook echt alleen maar omdat niet eten helemaal geen optie is. Drinken kan ik al helemaal niet s'ochtends.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is wel het beste voor je idd (afgezien van de vruchtensap (tenzij je het vers perst)). Maar een mens is een gewoonte dier dat het liefst niet te veel na hoeft te denken 's ochtends![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zit ook te twijfelen of ik vanavond niet weer eens gebruik moet maken van mijn dure sportschool abo (wat krachttraining). of kan morgen hardlopen + bodypump.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
inkoppertje....hardlopen !!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
Zit ook te twijfelen of ik vanavond niet weer eens gebruik moet maken van mijn dure sportschool abo (wat krachttraining). of kan morgen hardlopen + bodypump.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bedankt allemaal voor jullie reaktiesEn Douche eendje, ik zal je tips in acht nemen straks.
Heerlijk klein rondje van half uurtje gelopen, zonder runkeeper, zonder muziek, maar wel lekker leeggewaaid hoofdje nu![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:30 schreef Shravani het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie reaktiesEn Douche eendje, ik zal je tips in acht nemen straks.
Heerlijk klein rondje van half uurtje gelopen, zonder runkeeper, zonder muziek, maar wel lekker leeggewaaid hoofdje nu
Succes!F means you're fucked![]()
dit dus!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is ook zoquote:Op maandag 11 juni 2012 11:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik wil niet TE betweterig klinken, maar dit zou ik persoonlijk vermijden...
57% volkorengranen, de rest is zo goed als suiker...Maar is eigenlijk puur voor de dagen dat ik anders niet zou ontbijten. Liever iets, dan niets, toch?
![]()
zo en terug van de fysio is dus totaal iets wat ik niet had verwacht
m'n linker knie ontspant niet helemaal tijdens het hardlopen, oefeningen meegekregen en dus de komende tijd week 3 x 5km + 10% opbouwend per week![]()
inderdaad.... ik zou er ook niet aan moeten denken dat ik alles wat ik eet op een goudschaaltje zou moeten eten.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Is ook zoMaar is eigenlijk puur voor de dagen dat ik anders niet zou ontbijten. Liever iets, dan niets, toch?
Volgens mij gaat het redelijk goed als van datgene wat je eet 90% gezond is.... want zeg nu zelf dames...wie van jullie kan chocolade weerstaan?
Klinkt als iets waar je mee kunt leven toch? Top!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:35 schreef AntiChrist het volgende:
m'n linker knie ontspant niet helemaal tijdens het hardlopen, oefeningen meegekregen en dus de komende tijd week 3 x 5km + 10% opbouwend per weekF means you're fucked![]()
leg uit, want dit klinkt intressant (lees: leerzaam)quote:Op maandag 11 juni 2012 11:35 schreef AntiChrist het volgende:
m'n linker knie ontspant niet helemaal tijdens het hardlopen, oefeningen meegekregen en dus de komende tijd week 3 x 5km + 10% opbouwend per week'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gooi het maar in een PM naar me toe.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:23 schreef YUR het volgende:
Klopt!
Nero22, als ik jou die verhalen doorstuur...kun jij ze in een extra spoiler in de OP zetten?It's funny
Nice!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:35 schreef AntiChrist het volgende:
m'n linker knie ontspant niet helemaal tijdens het hardlopen, oefeningen meegekregen en dus de komende tijd week 3 x 5km + 10% opbouwend per week.
En leg eens uit idd.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ikquote:Op maandag 11 juni 2012 11:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad.... ik zou er ook niet aan moeten denken dat ik alles wat ik eet op een goudschaaltje zou moeten eten.
Volgens mij gaat het redelijk goed als van datgene wat je eet 90% gezond is.... want zeg nu zelf dames...wie van jullie kan chocolade weerstaan?![]()
.
Maar kroketten.
Vier op een rij. Post eens wat meer
.
Ja ik niet, maar ik moet nu wel wil ik mijn doel bereiken.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad.... ik zou er ook niet aan moeten denken dat ik alles wat ik eet op een goudschaaltje zou moeten eten.
Volgens mij gaat het redelijk goed als van datgene wat je eet 90% gezond is.... want zeg nu zelf dames...wie van jullie kan chocolade weerstaan?
Werk eens wat harderquote:
als ik je sport track record zo bekijk moet dat toch lukken?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik niet, maar ik moet nu wel wil ik mijn doel bereiken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan vernaggel ik opnieuw mijn schenen, die hebben rust nodigquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik vind jullie wedstrijden- en medaillefoto's her en der zo gaaf, dat ik zit te twijfelen of ik me niet al ergens binnenkort voor een 5 of 10 op ga geven.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, maar al kun je iedere dag 10km rennen, als je veel chocolade en dat soort ongein eet val je geen gram af.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik je sport track record zo bekijk moet dat toch lukken?
wederom een inkoppertje.. DOEN!! je hebt al die blije koppies toch gezien?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:44 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind jullie wedstrijden- en medaillefoto's her en der zo gaaf, dat ik zit te twijfelen of ik me niet al ergens binnenkort voor een 5 of 10 op ga geven.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Doen!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:44 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind jullie wedstrijden- en medaillefoto's her en der zo gaaf, dat ik zit te twijfelen of ik me niet al ergens binnenkort voor een 5 of 10 op ga geven.
Ik heb me ingeschreven voor de Golden Ten toen ik YUR en GotC met hun medailles van de CPC zag pronken.
Sst. It's not a bug, it's a feature.quote:![]()
O ja, na een paar keer de OP verneukt te hebben staat het verhaal van ejvdb er in hoor.
It's funny
nou mijn knie schijf zakt dus niet helemaal naar beneden in ontspanning omdat er een constante (lichte) spanning op blijft staan. wat zorgt voor vage knie klachten tijdens het hardlopen (lees ik kan de pijn niet aanwijzen). dit kan je verhelpen door de controle over je beenspieren/knieschijf te trainen.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
leg uit, want dit klinkt intressant (lees: leerzaam)![]()
Heb amper spierpijn na de training van gisteren. Die daarvoor was toch teveel van het goede. Die van gister hield ik goed vol. Morgen weer!![]()
Ik zie er eentje in Eindhoven op 22 juni (hardloopkalender), alleen heb ik de avond ervoor een concert en dag erop moet ik weer werken. KortoM: volledig brak gaan hardlopenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doen!
Ik heb me ingeschreven voor de Golden Ten toen ik YUR en GotC met hun medailles van de CPC zag pronken.
Wordt hem niet
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:49 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Sst. It's not a bug, it's a feature.![]()
O ja, na een paar keer de OP verneukt te hebben staat het verhaal van ejvdb er in hoor.
F means you're fucked![]()
Pfff Deze reeks gaat haaard..
Ik heb niet eens spierpijn van gisterenWellicht vandaag dan toch ff nieuwe schoenen proberen...
K heb gisteren gewoon les 1 van het schema gepakt "om te kijken hoe het ging" in n korte broek (zo'n joggingstofje) t-shirt en mn boksschoenen (Op zich goeie Nike Max Air sportschoenen (zo'n net niet fitness, net niet hardloopschoen)). Maar mijn schoenen zijn door het boksen (explosief bewegen en veel lopen) wat schuin gesleten. Dus gisteren toch maar n paar nieuwe opgehaald (na afgelopen week al n loopanalyse bij Run2Day: uitkomst; lichte overpronatie).
Dus vandaag kan ik deze testen:..
GT2160's
Plus n Adidas Techfit t-shirt en n Sportbroekje met n paar krappe zakken (hopen dat sleutels en telefoon niet alle kanten meer op stuiteren). Kijken of dit zo soepel blijft gaat
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Nicequote:Op maandag 11 juni 2012 12:09 schreef Koepert het volgende:
Pfff Deze reeks gaat haaard..
Ik heb niet eens spierpijn van gisterenWellicht vandaag dan toch ff nieuwe schoenen proberen...
K heb gisteren gewoon les 1 van het schema gepakt "om te kijken hoe het ging" in n korte broek (zo'n joggingstofje) t-shirt en mn boksschoenen (Op zich goeie Nike Max Air sportschoenen (zo'n net niet fitness, net niet hardloopschoen)). Maar mijn schoenen zijn door het boksen (explosief bewegen en veel lopen) wat schuin gesleten. Dus gisteren toch maar n paar nieuwe opgehaald (na afgelopen week al n loopanalyse bij Run2Day: uitkomst; lichte overpronatie).
Dus vandaag kan ik deze testen: [ afbeelding ]..
GT2160's
Plus n Adidas Techfit t-shirt en n Sportbroekje met n paar krappe zakken (hopen dat sleutels en telefoon niet alle kanten meer op stuiteren). Kijken of dit zo soepel blijft gaat. Benieuwd naar je ervaringen
. Is dit een anti-pronatieschoen of een neutrale met extra stabiliteit?
En als je gisteren net begonnen bent, doe je er toch verstandig aan even een rustdag te nemen vandaag.
in dit geval zeg ik nee, dan maar een stuk fruit met een blokje kaas. De lege koolhydraten in combinatie met een berg suiker lijkt me niet ideaal om op te starten.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Is ook zoMaar is eigenlijk puur voor de dagen dat ik anders niet zou ontbijten. Liever iets, dan niets, toch?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
M'n zus net even gemaild of ze nog op vakantie gaat deze zomer. Dan wil ik nml in haar huis: Amersfoort, vlakbij het werk, nieuwe omgeving om te gaan hardlopen.
Dit is n anti-pronatie schoen. Werd mij ook geadviseerd. En loopt idd (Als testje) ook n stuk lekkerder, voelt fijner.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nice. Benieuwd naar je ervaringen
. Is dit een anti-pronatieschoen of een neutrale met extra stabiliteit?
En als je gisteren net begonnen bent, doe je er toch verstandig aan even een rustdag te nemen vandaag.
En ik wil de ook niet weer volle bak gaan hoor. Maar gewoon even genieten van het weer en een stuk wandelen om schoenen in te lopen met misschien n kort stukje rennen/joggen.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Dat verhaaltje van stream![]()
![]()
Er was een boertje uit het veen
zijn conditie ging nergens zijn.
Dikke vetbek en een pokkel begonnen te groeien
Hij was het zat, kwam van zijn gat
En begon tegen de kilometers te stoeien![]()
![]()
een stuk fruit en een blokje kaas lijkt me ook niet iets waarop je de hele ochtend kunt teren tot aan de lunchquote:Op maandag 11 juni 2012 12:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
in dit geval zeg ik nee, dan maar een stuk fruit met een blokje kaas. De lege koolhydraten in combinatie met een berg suiker lijkt me niet ideaal om op te starten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat hoeft nou ook weer niet, maar sommige dingen kan je gewoon beter laten. En als je voor het gemak kiest voor A, ben je sneller geneigd om te denken dat B ook wel kan.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het redelijk goed als van datgene wat je eet 90% gezond is.... want zeg nu zelf dames...wie van jullie kan chocolade weerstaan?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ik hoef gelukkig niet op mijn gewicht te denken en eet dus alles, al is het wel met matequote:Op maandag 11 juni 2012 12:21 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat hoeft nou ook weer niet, maar sommige dingen kan je gewoon beter laten. En als je voor het gemak kiest voor A, ben je sneller geneigd om te denken dat B ook wel kan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig niet op mijn gewicht te denken en eet dus alles, al is het wel met maten![]()
![]()
in tegenstelling tot iets wat er voor zorgt dat je lichaam sneller weer behoefte heeft aan eten?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een stuk fruit en een blokje kaas lijkt me ook niet iets waarop je de hele ochtend kunt teren tot aan de lunch
Het vet uit de kaas zorgt er voor dat je lichaam meer moeite heeft om de vezels uit je fruit af te breken en duurt het langer voordat je lichaam zeurt om eten.
de suikers die in je brinta zitten zorgen er juist voor een super snelle opname in je bloed. (dus eerder weer trek).Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Krachttraining! Ga ik ook doen nmlquote:Op maandag 11 juni 2012 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
Zit ook te twijfelen of ik vanavond niet weer eens gebruik moet maken van mijn dure sportschool abo (wat krachttraining). of kan morgen hardlopen + bodypump.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Eet je nog een blok kaas en een stuk fruit rond een uurtje of 10.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een stuk fruit en een blokje kaas lijkt me ook niet iets waarop je de hele ochtend kunt teren tot aan de lunchIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kun je ook thuis doen. Gewoon push-ups maken!quote:Op maandag 11 juni 2012 12:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Krachttraining! Ga ik ook doen nml
It's funny
GIMME 20 PRIVATEquote:Op maandag 11 juni 2012 12:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Kun je ook thuis doen. Gewoon push-ups maken!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Thuis heb ik geen barbell waar ik 80kg aan kan zetten voor m'n squats brah of 40kg voor m'n OHP of 90kg voor m'n deadlift.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Kun je ook thuis doen. Gewoon push-ups maken!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Er was eens een pinda uit de Randstad
Die al zittend teveel patat en pizza at
Zijn vriendin zei: Kom op!
En sinds die goedgeplaatste schop
Rent hij nu de hele Randstad platF means you're fucked![]()
Ja ik dus...quote:Op maandag 11 juni 2012 11:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mij maak je niet blij met chocola![]()
![]()
Ik ga ook krachttraining doen nu. Zakken cement, houten palen en emmers verf rondgooien bij de Praxis. Tot vanavond.
It's funny
Mmm interessant! Ik ga je advies wel opvolgen en sowieso dat spul laten staan. Normale Brinta mag wel?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
in dit geval zeg ik nee, dan maar een stuk fruit met een blokje kaas. De lege koolhydraten in combinatie met een berg suiker lijkt me niet ideaal om op te starten..
Maar een blok kaas..zijn er nog andere opties? Ik krijg veel weg 's ochtends, maar een blok kaas![]()
![]()
![]()
vannacht tot 6u klaar wakker geweest. Zou het door het lopen kunnen komen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
13quote:Op maandag 11 juni 2012 12:32 schreef YUR het volgende:
Onwijs veel foto's van GotC via de officiele pagina![]()
![]()
![]()
Eieren zijn mjammie, een goede roerei red je het zo mee tot aan de lunch.
Kreeg dit vandaag door: http://flpbd.it/1hGnE
Ongezoete muesli vd zonatura met banaan en blauwe bessen is ook erg lekker.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat laatste eet ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 12:34 schreef slacker_nl het volgende:
Ongezoete muesli vd zonatura met banaan en blauwe bessen is ook erg lekker.![]()
![]()
Van gene zijde?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:34 schreef slacker_nl het volgende:
Ongezoete muesli vd zonatura met banaan en blauwe bessen is ook erg lekker..
Andere tip: frittata. Is prima koud te eten.
Ik ontbijt met maaltijdshakes van Weight Caremoet nog op
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Van een oud-collega op Facebook. Ik heb leuke vriendjes he.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van gene zijde?.
Andere tip: frittata. Is prima koud te eten.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nooit geweten dat ik zo boos kon kijken
Nja, doe toch nooit iets met die foto's. Ga toch zeker geen 15 euro (!!) aan een foto besteden.
Edit: Volgens Yur kijk ik altijd zo als ik geconcentreerd ben. Hmm..![]()
![]()
Oh ik ga ook even kijken dan. Hoeveel foto's moet ik doorspitten? Of heb je een paginanr voor me?
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:49 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Sst. It's not a bug, it's a feature.![]()
O ja, na een paar keer de OP verneukt te hebben staat het verhaal van ejvdb er in hoor.![]()
OT: Ik wil m'n looptijd opvoeren naar 45 min.
Het liefst zou ik drie keer per week lopen, maar ik train ook vrij zwaar waardoor ik last van al mijn spieren heb.
Je moeder is een hamster![]()
Krukkiequote:Op maandag 11 juni 2012 12:53 schreef Crutch het volgende:
[..]![]()
OT: Ik wil m'n looptijd opvoeren naar 45 min.
Het liefst zou ik drie keer per week lopen, maar ik train ook vrij zwaar waardoor ik last van al mijn spieren heb.
45 minuten voor hoeveel KM ?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Gemiddeld loop ik tussen 9,5 en 10 km/u met mijn 91 kg.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Krukkie
45 minuten voor hoeveel KM ?
Hey mattie!
Ik kreeg de foto ook maar cadeau .. had de link met de previews aan een paar mensen doorgestuurd, en een half uur later kreeg ik ineens een downloadlink in m'n mail
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ga vanavond denk ik weer lopenGing zo goed gisteren, nergens last van vandaag.. En morgen heb ik eigenlijk geen tijd.
![]()
En dat terwijl rustdagen juist zo belangrijk zijn voor iedereen, maar vooral voor beginnersquote:Op maandag 11 juni 2012 12:59 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga vanavond denk ik weer lopenGing zo goed gisteren, nergens last van vandaag.. En morgen heb ik eigenlijk geen tijd.
Maar! Je moet het zelf weten. Verstandig? Neuh
![]()
![]()
7 á 7,5 km/u dus in 45 minquote:Op maandag 11 juni 2012 12:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gemiddeld loop ik tussen 9,5 en 10 km/u met mijn 91 kg.
Hey mattie!.
Ik ga straks 6,25 km doen.
Daarom ook zorgen voor eigen fotografenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:44 schreef GotC het volgende:
Nooit geweten dat ik zo boos kon kijken
Nja, doe toch nooit iets met die foto's. Ga toch zeker geen 15 euro (!!) aan een foto besteden.
Edit: Volgens Yur kijk ik altijd zo als ik geconcentreerd ben. Hmm..
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Eens!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:00 schreef GotC het volgende:
[..]
En dat terwijl rustdagen juist zo belangrijk zijn voor iedereen, maar vooral voor beginnersMaar! Je moet het zelf weten. Verstandig? Neuh
Ik ben nu een beetje krakkemikkig, maar voor mijn blessures had ik ook nergens last van na 5 km. Toch loop ik nog steeds niet twee dagen achter elkaar hoor.
Dat doe je dan nog netjesquote:Op maandag 11 juni 2012 12:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gemiddeld loop ik tussen 9,5 en 10 km/u met mijn 91 kg.
Hey mattie!
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Viking, ik had me bijna opgegeven voor de 8 van Drachten
Maar m'n 'loopgroepje' kon niet
Kwiwi, je kunt beter wat andere oefeningen doen om je benen wat rust te gunnen
Haha jammerquote:Op maandag 11 juni 2012 13:02 schreef justmattie het volgende:
Viking, ik had me bijna opgegeven voor de 8 van Drachten
Maar m'n 'loopgroepje' kon niet. Ik heb het ook nog even overwogen, aangezien ik dit weekend niet kon, maar ik ben allang blij als ik kan lopen atm, dus laat het snelheidswerk maar even achterwege
. 22 juni eventueel pas weer als ik me dan weer echt goed voel.
Tis wel een prachtige route. Wordt de weg afgezet of moeten de lopers via het fietspad?
Ik heb 1x een piepklein stukje gelopen 'the day after'. Vond m'n lichaam niet zo tof! Terwijl ik nooit ergens last van heb qua spierpijn oid.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens!
Ik ben nu een beetje krakkemikkig, maar voor mijn blessures had ik ook nergens last van na 5 km. Toch loop ik nog steeds niet twee dagen achter elkaar hoor.
Preciesquote:Op maandag 11 juni 2012 13:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daarom ook zorgen voor eigen fotografen![]()
![]()
gaaf! stoer pakje!quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Oh, ik heb wel eens twee dagen achter elkaar gelopen hoor, als het zo uitkwam, en toen had ik ook nergens last van. Maar toen zat ik al verderop in m'n schema en ik beschouwde het ook als een uitzondering.
Je moet nu niet forceren inderdaad. Waar loop je de 22e dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha jammer. Ik heb het ook nog even overwogen, aangezien ik dit weekend niet kon, maar ik ben allang blij als ik kan lopen atm, dus laat het snelheidswerk maar even achterwege
. 22 juni eventueel pas weer als ik me dan weer echt goed voel.
Tis wel een prachtige route. Wordt de weg afgezet of moeten de lopers via het fietspad?
En over die route, dat weet ik niet.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Core versterkende oefeningen, gezien dat zeer belangrijke spiergroep is voor het hardlopenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Kwiwi, je kunt beter wat andere oefeningen doen om je benen wat rust te gunnen![]()
![]()
Moet ik eigenlijk ook nodig eens gaan doenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Core versterkende oefeningen, gezien dat zeer belangrijke spiergroep is voor het hardlopen
Bicycles, planking , crunches/ sit-ups !quote:Op maandag 11 juni 2012 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Core versterkende oefeningen, gezien dat zeer belangrijke spiergroep is voor het hardlopen![]()
In Kwintsheuvel, vlakbij Den Haag (5 km dan ws en maar 5 euroquote:Op maandag 11 juni 2012 13:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moet nu niet forceren inderdaad. Waar loop je de 22e dan?
En over die route, dat weet ik niet.). Maar dan wil ik wel fit zijn, want wil even een officieel PR neerzetten op de 5. Dat doe ik sowieso, want heb er nog geen
maar wil graag ook officieel < 30 minuten finishen
.
Wat voor oefeningen doe jij zoal dan? Crunches en planken enzo?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Core versterkende oefeningen, gezien dat zeer belangrijke spiergroep is voor het hardlopenNiet meer actief op Fok!![]()
zonder een hele discussie aan te willen zwengelen... Brinta in principe niet. Dit komt door de grote hoeveelheden enkelvoudige koolhydraten. Daarom is brinta ook zo snel klaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Mmm interessant! Ik ga je advies wel opvolgen en sowieso dat spul laten staan. Normale Brinta mag wel?.
Maar een blok kaas..zijn er nog andere opties? Ik krijg veel weg 's ochtends, maar een blok kaas
Beter eet je ei, of geroosterd volkorenbrood. SlaPannekoeken gemaakt van boekweit, volkoren meel en karnemelk
een en ander heb ik opgepikt met het zogenaamde south beach dieet, dat legt ook iets beter uit waarom dingen wel en dingen niet kunnen.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Heb je er vertrouwen in, dat het luktquote:Op maandag 11 juni 2012 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Kwintsheuvel, vlakbij Den Haag (5 km dan ws en maar 5 euro). Maar dan wil ik wel fit zijn, want wil even een officieel PR neerzetten op de 5. Dat doe ik sowieso, want heb er nog geen
maar wil graag ook officieel < 30 minuten finishen
.
?
Mijn officiële PR op de 5km is 25:09. Toen liep ik net een maandje hard
Oh, als ik fit ben lukt dat wel (heb al eens 5 km in 29:10 gelopen, dus liefst ga ik ook nog even onder de 29 minquote:Op maandag 11 juni 2012 13:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je er vertrouwen in, dat het lukt?
Mijn officiële PR op de 5km is 25:09. Toen liep ik net een maandje hard5 km is wel een heerlijk overzichtelijke afstand).
Thanks voor de info!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zonder een hele discussie aan te willen zwengelen... Brinta in principe niet. Dit komt door de grote hoeveelheden enkelvoudige koolhydraten. Daarom is brinta ook zo snel klaar.
Beter eet je ei, of geroosterd volkorenbrood. SlaPannekoeken gemaakt van boekweit, volkoren meel en karnemelk
een en ander heb ik opgepikt met het zogenaamde south beach dieet, dat legt ook iets beter uit waarom dingen wel en dingen niet kunnen.Ga me er sowieso wat meer in verdiepen, maar je hebt me iig een zetje in de goede richting gegeven
.
@Viking: Nja, ik doe krachttraining 2x p.w. @ werk dusMaar daarbij ook planken. Geen crunches.
![]()
Ik heb ook nog geen officieel PR op de 5KM.
Afgelopen zaterdag liep ik mn eerste 5km in net geen 26, en mn tweede 5km in 25.02.
Ben weleens benieuwd wat ik op de 5 zou kunnen lopen...F means you're fucked![]()
Het weer zal daarin ook nog wel enigszins bepalend zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 13:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, als ik fit ben lukt dat wel (heb al eens 5 km in 29:10 gelopen, dus liefst ga ik ook nog even onder de 29 min5 km is wel een heerlijk overzichtelijke afstand).
5km vind ik tegenwoordig te weinig. 8 is overzichtelijk en 10 de uitdaging
Ik vind 5 ook te weinig, maar ik vind het wel weer een leuke afstand voor een wedstrijdjequote:Op maandag 11 juni 2012 13:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het weer zal daarin ook nog wel enigszins bepalend zijn
5km vind ik tegenwoordig te weinig. 8 is overzichtelijk en 10 de uitdaging.
Oh en YUR liep een pr met tegenwind (begreep ik), dus ik kan het weer niet als smoes opvoeren.
Zodat je iedereen in kan halen en lachend over de finish kunt komenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind 5 ook te weinig, maar ik vind het wel weer een leuke afstand voor een wedstrijdje.
Oh en YUR liep een pr met tegenwind (begreep ik), dus ik kan het weer niet als smoes opvoeren.
?
Tegenwind is lang zo erg niet als 25 graden en zo'n warm briesje
die herfst-storm van de week was minder tof overigensquote:Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zodat je iedereen in kan halen en lachend over de finish kunt komen?
Tegenwind is lang zo erg niet als 25 graden en zo'n warm briesje![]()
![]()
Haha, als ik 5 km in 29 minuten of minder doe kom ik niet lachend over de finish hoor. Dan ben ik redelijk stukquote:Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zodat je iedereen in kan halen en lachend over de finish kunt komen?
Tegenwind is lang zo erg niet als 25 graden en zo'n warm briesje.
En geen idee verder: nog nooit met tegenwind gelopen tijdens een wedstrijd en ook nog nooit met 25 graden. Vond het in Delft wel warm zat, destijds. Gisteren in Amersfoort was het ook prachtig (maar toen was ik er dus niet bij).Niet meer actief op Fok!![]()
Hah, dank je.quote:
Ik ben nog steeds aan het afvallen. geloof ik.
Maar goed, mijn spieren groeien ook.
Die vijfenveertig minuten gaan wel lukken.
Natuurlijk gaat dat lukken!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hah, dank je.
Ik ben nog steeds aan het afvallen. geloof ik.
Maar goed, mijn spieren groeien ook.
Die vijfenveertig minuten gaan wel lukken.F means you're fucked![]()
Op alle vlakken ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die herfst-storm van de week was minder tof overigensStorm
Maar, maar, maar.. Hebben ze geen fotofinish daarquote:Op maandag 11 juni 2012 13:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, als ik 5 km in 29 minuten of minder doe kom ik niet lachend over de finish hoor. Dan ben ik redelijk stuk.
En geen idee verder: nog nooit met tegenwind gelopen tijdens een wedstrijd en ook nog nooit met 25 graden. Vond het in Delft wel warm zat, destijds. Gisteren in Amersfoort was het ook prachtig (maar toen was ik er dus niet bij).? Ik sta op zo'n filmpje, bij de finish van afgelopen zondag. Ziet er ook niet uit, maar goed
De foto die er van mij is in Delft was op 8,5 á 9 kmquote:Op maandag 11 juni 2012 13:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op alle vlakken ja.Storm
[..]
Maar, maar, maar.. Hebben ze geen fotofinish daar? Ik sta op zo'n filmpje, bij de finish van afgelopen zondag. Ziet er ook niet uit, maar goed
.
Waar is die te vindenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De foto die er van mij is in Delft was op 8,5 á 9 km.
?
Op mijn computerquote:![]()
.
Ik zoek hem wel even.
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Viking84 op 11-06-2012 13:47:29 ]Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op mijn computer![]()
.
Ik zoek hem wel even.
Edit:In stijlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dressed in blackquote:. Was nog op m'n oude schoentjes en vlak voordat ik m'n blessure opliep. Toen was ik nog een blije hardloper
ook al zie ik er niet zo uit
.
Ik doelde op de zonnebrilquote:Op maandag 11 juni 2012 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dressed in black. Was nog op m'n oude schoentjes en vlak voordat ik m'n blessure opliep. Toen was ik nog een blije hardloper
ook al zie ik er niet zo uit
.
Haha naja ik denk dat niemand na een aantal kilometer hardlopen er nog geweldig blij uitziet hoor
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: