SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 10-06-2012 20:43:03 ]F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:15 schreef streamnl het volgende:
Ik had mezelf beloofd om offline te blijven vanavond maar toch even een egopost!!
Zoals ik een keer gezegd heb, doe ik per 5km, 1 euro in een potje!
En dit is mijn verdienste na 155 km (bewijs voor de gelopen afstand)
En mijn beloning aan mijzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis niet heel veel maar wie het kleine niet eert.....![]()
/egopost
Nu blijf ik wel echt offline.![]()
![]()
![]()
![]()
Ladies day
Donderdag bij RW. Ik denk alleen dat ik toch woensdag ga, dan ben ik vrij en is het vast een stuk rustiger
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Welke HM ga je lopen dan? Ik ga wel ff in de OP kijken.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]Goed opgelet
.
Neuh, één HM lopen dit jaar vind ik eerst wel even genoeg.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zoek nog een leuke loop voor een 1e 10km in augustus/september.. *denkt*
Ach, misschien 'gewoon' die in De Lier..![]()
Van Hoogland. Als m'n lijf tegen die tijd weer normaal doet, that is. Maar daar ga ik maar wel van uit.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Welke HM ga je lopen dan? Ik ga wel ff in de OP kijken.
Oh ik krijg trouwens 17,50 korting bij Runnersworld of Run2Day. Zal eens vragen of ze de schoenen hebben die ik wil.
Niet meer actief op Fok!![]()
BtB is 6EM, begin september...? Alleen niet echt in de buurt voor jequote:Op zondag 10 juni 2012 20:19 schreef GotC het volgende:
Zoek nog een leuke loop voor een 1e 10km in augustus/september.. *denkt*
Ach, misschien 'gewoon' die in De Lier..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Huh? Je hebt toch schoenen?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van Hoogland. Als m'n lijf tegen die tijd weer normaal doet, that is. Maar daar ga ik maar wel van uit.
Oh ik krijg trouwens 17,50 korting bij Runnersworld of Run2Day. Zal eens vragen of ze de schoenen hebben die ik wil.
F means you're fucked![]()
Aha, ik zag alleen de CPC in maart 2012.
BTW, YUR, Bridge to Bridge mag bij mij van onder voorbehoud af. Daar heb ik me vorige week definitief voor ingeschreven.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
checkquote:Op zondag 10 juni 2012 20:20 schreef slacker_nl het volgende:
BTW, YUR, Bridge to Bridge mag bij mij van onder voorbehoud af. Daar heb ik me vorige week definitief voor ingeschreven.F means you're fucked![]()
Leukquote:Op zondag 10 juni 2012 20:20 schreef slacker_nl het volgende:
BTW, YUR, Bridge to Bridge mag bij mij van onder voorbehoud af. Daar heb ik me vorige week definitief voor ingeschreven.meet in Guppy-town
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik wil een tweede paar om af te wisselen als deze idd goed blijven bevallenquote:(hoef ik voorlopig niet wéér aan nieuwe schoenen te wennen aangezien mijn model verouderd is).
Gaat hoe dan ook leuk worden, heb er diverse vrienden wonen dus denk dat ik er een leuk dagje uit van kan gaan maken.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zit net ff mn tijd van gisteren in de calculator van McMillan te stoppen....
Blijkt dus dat ik op basis van 50.55 op de 10K de volgende tijden zou moeten kunnen lopen:
HM - 1.53
Marathon - 3.58
We zijn op de goede weg
We moeten wel even handjes schudden, mocht t lukken, want bij de CPC ben ik je ook al misgelopen!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gaat hoe dan ook leuk worden, heb er diverse vrienden wonen dus denk dat ik er een leuk dagje uit van kan gaan maken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan is de pro-tip om niet dezelfde paar schoenen te nemen maar een ander paar zodat je voeten.. (al ben ik nu hypocriet want mijn schoenen zijn ook van hetzelfde type). Al ga ik over een paar maanden weer een paar nieuwe kopen, maar dan express geen Asics.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil een tweede paar om af te wisselen als deze idd goed blijven bevallen(hoef ik voorlopig niet wéér aan nieuwe schoenen te wennen aangezien mijn model verouderd is).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat hoe dan ook!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We moeten wel even handjes schudden, mocht t lukken, want bij de CPC ben ik je ook al misgelopen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wauw YUR! Van dat soort dingen kan ik alleen maar dromen
Ik realiseerde me vandaag ineens dat ik na donderdag geen Evy meer heb. Enerzijdswant dan ben ik verlost van haar commentaar wat nergens op slaat
anderzijds ook een beetje
want dan moet ik zelf een playlist fabriceren om m'n 5km mee te kunnen vullen. En echt geschikte loopmuziek heb ik niet
Iemand tips?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Link.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef LieLie het volgende:
Ha! Al 2 Endomondovrienden![]()
Ik heb geen naam daar, maar inmiddels wel een gezicht
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik ben na Evy zonder muziek gaan lopen. Was ff wennen in het begin, maar ik wil niet anders meerquote:Op zondag 10 juni 2012 20:26 schreef Yuki het volgende:
Ik realiseerde me vandaag ineens dat ik na donderdag geen Evy meer heb. Enerzijdswant dan ben ik verlost van haar commentaar wat nergens op slaat
want dan moet ik zelf een playlist fabriceren om m'n 5km mee te kunnen vullen. En echt geschikte loopmuziek heb ik niet
Iemand tips?F means you're fucked![]()
Probeer http://www.djsteveboy.com/podrunner.html eens.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:26 schreef Yuki het volgende:
Iemand tips?![]()
Zonder muziek lopen is heerlijk. True story.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat zeg ikquote:Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zonder muziek lopen is heerlijk. True story.
www.jog.fmquote:Op zondag 10 juni 2012 20:26 schreef Yuki het volgende:
Iemand tips?![]()
![]()
Mijn oortjes sluiten niet meer zo goed aan op m'n iPod, waardoor ik ook geregeld zonder muziek zit, maar kan me ook niet echt boeien idd. Maar van muziek tijdens het lopen word ik wel vaak blij, extra blij dan.
Mijn playlist bestaat vooral uit Bad Religion, Rammstein, Pendulum, Prodigy, enz. Maar daar moet je van houden natuurlijk
Zonder muziek heb ik moeite met het vinden van het juiste looptempo. Heb jij daar geen last van?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben na Evy zonder muziek gaan lopen. Was ff wennen in het begin, maar ik wil niet anders meer![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn playlist bestaat vooral uit Bad Religion, Rammstein, Pendulum, Prodigy, enz. Maar daar moet je van houden natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, en over schoenen gesproken... De knoop is doorgehakt, ik ga woensdag nieuwe schoenen kopen.voor m'n portemonnee, en ergens vind ik t ook wel eng... Maar ik kan niet te veel meer doen met m'n huidige, ivm blaargevaar
Daarnaast wees m'n vader me erop dat ze sowieso af zijn, ook al heb ik er relatief weinig km's op gemaakt. Ze zijn erg oud (> 5 jaar) en rubber verliest z'n kwaliteit na een aantal jaren, ook als je ze niet gebruikt. Qua demping zijn ze dus ws al lang niet goed meer
In het begin wel, maar op een gegeven moment leer je het jezelf aanquote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zonder muziek heb ik moeite met het vinden van het juiste looptempo. Heb jij daar geen last van?F means you're fucked![]()
@Viking: ik ben een ruime week voor de ekiden jarig, een aangezien mijn familie redelijk inspiratieloos is qua cadeautjes, krijg ik altijd geld. Dus hoe dan ook .. om mijn portomonnee hoef jij je geen zorgen te maken.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik laat mijn tempo niet bepalen door de muziek. Kan zowel op Clouseau als op Rammstein lopen, in hetzelfde tempo.
quote:
Ik mis topic 139![]()
OT: Vandaag iets van een gevoel dat neigt naar lichte spierpijn in mn benen. Ik verdenk echter het voetballen opt strand van vrijdag en niet mn loopje van gisteren![]()
![]()
ik heb altijd gewoon de laatste Hitzone in m'n oren. En achteraf heb ik geen flauw idee meer wat ik gehoord heb
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Yep, Nero22 heeft niet goed gelezenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef IbeBen het volgende:
Ik mis topic 139![]()
OT: Vandaag iets van een gevoel dat neigt naar lichte spierpijn in mn benen. Ik verdenk echter het voetballen opt strand van vrijdag en niet mn loopje van gisteren
Distance: 10.05 km
Time: 1:02:14
Avg Speed: 9.7 km/h
Net, voor het eten.
De (halve) marathon van Eindhoven is trouwens uit de 'wie loopt waar' lijst verdwenen?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mooie tijd hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
De (halve) marathon van Eindhoven is trouwens uit de 'wie loopt waar' lijst verdwenen?
Ik trok vanmiddag ook zowaar de oortjes uit mijn oren. Het was even wennen, maar op zich liep het best fijn. Maar ja, een achtergrondmuziekje is eigenlijk ook wel prettig.
It's funny
Whoehoe, want een nette tijd SEMTEX!!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
De (halve) marathon van Eindhoven is trouwens uit de 'wie loopt waar' lijst verdwenen?
Lekker loopje!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
Netjes zeg!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
De (halve) marathon van Eindhoven is trouwens uit de 'wie loopt waar' lijst verdwenen?![]()
![]()
Mooi tempoquote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
De (halve) marathon van Eindhoven is trouwens uit de 'wie loopt waar' lijst verdwenen?![]()
![]()
Ik vind het ook niet erg dat ik mijn eigen ademhaling niet hoor. Ik voel wel of het goed gaat en als ik het niet hoor dan ben ik er ook niet teveel mee bezig.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Mijn oortjes sluiten niet meer zo goed aan op m'n iPod, waardoor ik ook geregeld zonder muziek zit, maar kan me ook niet echt boeien idd. Maar van muziek tijdens het lopen word ik wel vaak blij, extra blij dan.
![]()
Nicequote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
De (halve) marathon van Eindhoven is trouwens uit de 'wie loopt waar' lijst verdwenen?Wow, dat doe ik je voorlopig niet na.
![]()
![]()
He.. jij gaat de Singelloop in Utrecht doen he.. Misschien dat ik 'm met je meeloop.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
De (halve) marathon van Eindhoven is trouwens uit de 'wie loopt waar' lijst verdwenen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik loop wel met muziek, vind het gewoon prettigerHeb alles al gehad qua soorten muziek, van movie soundtracks (
) tot top 40.
![]()
Prodigyquote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn playlist bestaat vooral uit Bad Religion, Rammstein, Pendulum, Prodigy, enz. Maar daar moet je van houden natuurlijk
Ik "durf" niet te lopen zonder muziek. Het is voor mij geweldige afleiding van vermoeidheid die ik nu toch nog wel voel. Ik loop nu alleen zonder muziek als ik een loopmaatje heb.
Jog.fm is misschien wel wat ja...
Ik wil iig een playlist hebben met zo'n 2 uur aan muziek die ik lekker op shuffle kan zetten
Heb je songfestival muziek al eens geprobeerdquote:Op zondag 10 juni 2012 20:34 schreef GotC het volgende:
Ik loop wel met muziek, vind het gewoon prettigerHeb alles al gehad qua soorten muziek, van movie soundtracks (
) tot top 40.
ook leuk! Ik heb het liedje van Duitsland van vorig jaar er nog in staan, komt af en toe wel eens langs
*hakt hier door de kamer *quote:![]()
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het GlenHighland is vergaan vandaag....of heb ik hem hier al gemist?F means you're fucked![]()
Nee, volgens mij niet! Ben ook benieuwd!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:36 schreef YUR het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het GlenHighland is vergaan vandaag....of heb ik hem hier al gemist?Niet meer actief op Fok!![]()
Nou..quote:Op zondag 10 juni 2012 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je songfestival muziek al eens geprobeerdook leuk! Ik heb het liedje van Duitsland van vorig jaar er nog in staan, komt af en toe wel eens langs
Zou alleen maar aan het lachen zijn
![]()
![]()
En als het goed is heeft Acheron ook gelopen in Twello vandaag. Ook benieuwd naar het verslag!F means you're fucked![]()
Ik moet ook altijd een beetje lachen als dat liedje langskomtquote:Op zondag 10 juni 2012 20:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou..Zou alleen maar aan het lachen zijn
"I even painted my toenails for you, I did it just the other day"
Benieuwd of die net zo'n verslag schrijft als VKV: "Aaargh, ik ga dood!"
.
Ongeveer die woorden heb ik vandaag ook naar mn hoofd gekregenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:39 schreef Viking84 het volgende:
Benieuwd of die net zo'n verslag schrijft als VKV: "Aaargh, ik ga dood!"
.
*dramaqueen*quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ongeveer die woorden heb ik vandaag ook naar mn hoofd gekregen![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ongeveer die woorden heb ik vandaag ook naar mn hoofd gekregen.
@SEMTEX hij mist al vrij lang:
YUR, kan deze erbij?
14 oktober - Marathon van Eindhoven, Eindhoven
• SEMTEX - HMIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn verjaardagquote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
YUR, kan deze erbij?
• SEMTEX - HM![]()
![]()
Vandaag voor het eerst zonder muziek gelopen en ik had acuut last van m'n oor![]()
Lijkt wel of m'n oor verstopt zit en dat m'n oordopjes normaal gesproken wat 'tegendruk' geven ofzo. Laatste km was echt irritant en pijnlijk met dat oor. En nog voelt 't niet lekker..
Zal wel gewoon verkoudheid zijn met een verstopt oor ipv verstopte neus ofzo.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ongeveer die woorden heb ik vandaag ook naar mn hoofd gekregen![]()
![]()
Is dat Lena, met Satellite? Die had ik laatst nog in mijn hoofd zitten.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd een beetje lachen als dat liedje langskomt"I even painted my toenails for you, I did it just the other day"
It's funny
Overigens heb ik de day after op mijn nieuwe schoenen beduidend minder last van mijn knieen als ik de laatste 3 weken op mijn oude schoenen had. Of beter... géén last.
Blijkbaar zijn mijn schoenen na 800KM redelijk op. Misschien gelijk nog maar een paar sequence 4 erbij kopen en tegen elkaar in dragen.![]()
Done!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
YUR, kan deze erbij?
• SEMTEX - HMF means you're fucked![]()
Jaaquote:Op zondag 10 juni 2012 20:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Is dat Lena, met Satelite? Die had ik laatst nog in mijn hoofd zitten.die vind ik dan wel weer leuk
Topquote:Op zondag 10 juni 2012 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens heb ik de day after op mijn nieuwe schoenen beduidend minder last van mijn knieen als ik de laatste 3 weken op mijn oude schoenen had. Of beter... géén last.
Blijkbaar zijn mijn schoenen na 800KM redelijk op. Misschien gelijk nog maar een paar sequence 4 erbij kopen en tegen elkaar in dragen..
Mijn knieën voelen ook niet meer stram. Voel me verder wel wat krakkemikkig. Hopelijk is dat morgen weer voorbij. Neem daarna wel twee of drie dagen rust weer.
Morgen weer groepstraining. Heb vernomen dat de maandagtrainingen het zwaarst zijn met fikse tempotrainingen enzo
Ja, jouw tempo kan idd nog wel wat omhoog, slakjequote:Op zondag 10 juni 2012 20:45 schreef YUR het volgende:
Morgen weer groepstraining. Heb vernomen dat de maandagtrainingen het zwaarst zijn met fikse tempotrainingen enzo
Mijn volgende doel op de 10K staat alweer klaar hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, jouw tempo kan idd nog wel wat omhoog, slakje
< 50 min of ambitieuzer?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn volgende doel op de 10K staat alweer klaar hoorNiet meer actief op Fok!![]()
Zelf een evenement organiseren. De 4 mijl van FOK! ofzo.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:45 schreef GotC het volgende:
Ik wil keertje meedoen aan een groot evenement. Als vrijwilliger, that is.
![]()
Dat lijkt me ook wel tof. Maar de lopen in de buurt wil ik zelf lopenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:45 schreef GotC het volgende:
Hmz, opzich wel een ideequote:Op zondag 10 juni 2012 20:47 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zelf een evenement organiseren. De 4 mijl van FOK! ofzo.![]()
![]()
HM binnen 2 uur ís snelquote:Op zondag 10 juni 2012 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn enige doel is momenteel HM binnen 2 uur in september. Snelle tijden interesseren me ff niks.. Ik mik op < 2.20 hoor
Lief, jij loopt door heel Nederlandquote:Op zondag 10 juni 2012 20:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel tof. Maar de lopen in de buurt wil ik zelf lopenWat is dus niet in de buurt?
![]()
Ik las in het andere topic nog iets over ongetraind lopen. Denk inderdaad dat het niet voor iedereen opgaat en ook ligt aan wat je verder al doet of hebt gedaan. Ik ben nu ook een beetje eigenwijs aan het lopen gegaan drie weken geleden en heb nergens last van. Geen spierpijn of andere pijntjes. Ben wel blij dat ik nu eigenwijs ben geweest en niet weer ben begonnen met een beginnersschemaBinnenkort maar eens wat structuur erin brengen met een schema of zo
![]()
![]()
Das een flinke investering, dat doe je niet zomaar. Ordehandhaving, evenementenvergunning, etc etc etc. Dat doe je niet zomaar.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:47 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zelf een evenement organiseren. De 4 mijl van FOK! ofzo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zeg DOEN!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:47 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zelf een evenement organiseren. De 4 mijl van FOK! ofzo.It's funny
Uhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 10 juni 2012 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Lief, jij loopt door heel NederlandWat is dus niet in de buurt?
![]()
Nee, maar dat hebben meer mensen gehad om vervolgens in de 4e week uit het niets een zware blessure op te lopen. Kijk er mee uitquote:Op zondag 10 juni 2012 20:48 schreef LieLie het volgende:
Ik las in het andere topic nog iets over ongetraind lopen. Denk inderdaad dat het niet voor iedereen opgaat en ook ligt aan wat je verder al doet of hebt gedaan. Ik ben nu ook een beetje eigenwijs aan het lopen gegaan drie weken geleden en heb nergens last van. Geen spierpijn of andere pijntjes. Ben wel blij dat ik nu eigenwijs ben geweest en niet weer ben begonnen met een beginnersschemaBinnenkort maar eens wat structuur erin brengen met een schema of zo
![]()
![]()
Ik loop al 15KM binnen die pace. Die 6KM erbij moet wel lukken lijkt mequote:Op zondag 10 juni 2012 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
HM binnen 2 uur ís snel. Ik mik op < 2.20 hoor
![]()
![]()
5.41 gemiddeld moet je kunnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik loop al 15KM binnen die pace. Die 6KM erbij moet wel lukken lijkt me
Ik heb bij mn inschrijving voor de HM van 020 ook 2uur0minuten0seconden opgegeven als richttijdF means you're fucked![]()
Ja precies. Gisteren liep ik de 10 redelijk eenvoudig met gemiddeld 5:35quote:Op zondag 10 juni 2012 20:51 schreef YUR het volgende:
[..]
5.41 gemiddeld moet je kunnen.
Ik heb bij mn inschrijving voor de HM van 020 ook 2uur0minuten0seconden opgegeven als richttijd![]()
Op zich lijkt de marathon van Amsterdam me wel leuk om mee te helpen, maar ja die loop ik zelf al. Of de Dam tot Dam, maar die loop ik ook. En verder, wat zit er voor de rest in de buurt?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:48 schreef GotC het volgende:
Lief, jij loopt door heel NederlandWat is dus niet in de buurt?
shit, shower and shave...done...en nu....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Het is alleen wel meer dan twee keer zolang.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja precies. Gisteren liep ik de 10 redelijk eenvoudig met gemiddeld 5:35![]()
Niks.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Op zich lijkt de marathon van Amsterdam me wel leuk om mee te helpen, maar ja die loop ik zelf al. Of de Dam tot Dam, maar die loop ik ook. En verder, wat zit er voor de rest in de buurt?
Amsterdam ga ik denk niet mee naartoe. Nog even over nadenkenLopen ga ik sowieso niet, 8km is om 10:10 en de HM pas om 14:00..veels te lang rondhangen.
![]()
Als het voor jou een goed vol te houden tempo is komt dat wel goedquote:Op zondag 10 juni 2012 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik loop al 15KM binnen die pace. Die 6KM erbij moet wel lukken lijkt me.
OF fucking Tquote:Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zonder muziek lopen is heerlijk. True story.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Volgens mij kan jij er meer uitpersen tijdens zo'n wedstrijd, als je daarvoor zou gaan that is. IYAM kan je YUR z'n PR evenaren. Ik weet dat het niet je ding is, maar tis iets wat al een tijdje in m'n hoofd zit, dus...quote:Op zondag 10 juni 2012 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja precies. Gisteren liep ik de 10 redelijk eenvoudig met gemiddeld 5:35
Ik ben erg benieuwd naar je HM prestaties iig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat mag je niet zeggen, want het gaat niet om snelheidquote:Op zondag 10 juni 2012 21:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij er meer uitpersen tijdens zo'n wedstrijd, als je daarvoor zou gaan that is. IYAM kan je YUR z'n PR evenaren. Ik weet dat het niet je ding is, maar tis iets wat al een tijdje in m'n hoofd zit, dus...
Ik ben erg benieuwd naar je HM prestaties iig..
Joh?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het is alleen wel meer dan twee keer zolang.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik loop al 15KM binnen die pace. Die 6KM erbij moet wel lukken lijkt me![]()
I like living on the edge.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, want het gaat niet om snelheid.
het enige looptempo is het ritme van je ademhaling en je voeten op de grond....quote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zonder muziek heb ik moeite met het vinden van het juiste looptempo. Heb jij daar geen last van?
ik merk altijd als ik vermoed word want dan hoor ik dat ik ga "sloffen"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, hehe, ik heb ook weer eens gelopen.
les 13/16.Viel niet tegen. Nu wel even ijs tegen mijn kuit en kijken hoe het de komende dagen gaat.
***![]()
Lekker bezig hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
les 13/16.Viel niet tegen. Nu wel even ijs tegen mijn kuit en kijken hoe het de komende dagen gaat.
Goed dat je weer hebt gelopenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Maar les 13/16? Is dat dezelfde les? Of..whut?![]()
![]()
Wijn bij mij thuis drinkenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Niks.
Amsterdam ga ik denk niet mee naartoe. Nog even over nadenkenLopen ga ik sowieso niet, 8km is om 10:10 en de HM pas om 14:00..veels te lang rondhangen.
Sfeer is tof hoor in het OS, vooral als die mannen/vrouwen van de marathon het OS betreden. Kippevelmomentjes gehad vorig jaar.
Nog nooit met muziek gelopen. Vind het heerlijk even niets aan het hoofd te hebben. Vanochtend was het ook weer heerlijk rustig.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het enige looptempo is het ritme van je ademhaling en je voeten op de grond....
ik merk altijd als ik vermoed word want dan hoor ik dat ik ga "sloffen"![]()
Ik ben daar nog nooit geweestquote:Op zondag 10 juni 2012 21:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wijn bij mij thuis drinkenSfeer is tof hoor in het OS, vooral als die mannen/vrouwen van de marathon het OS betreden. Kippevelmomentjes gehad vorig jaar.
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
Ik heb er getrained, das ook best apart. En leuk!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gezelligquote:Op zondag 10 juni 2012 21:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wijn bij mij thuis drinkenSfeer is tof hoor in het OS, vooral als die mannen/vrouwen van de marathon het OS betreden. Kippevelmomentjes gehad vorig jaar.
En dan kan ik ook jullie zooi dragen![]()
![]()
Ik kijk zeker uitquote:Op zondag 10 juni 2012 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, maar dat hebben meer mensen gehad om vervolgens in de 4e week uit het niets een zware blessure op te lopen. Kijk er mee uit
Misschien scheelt het dat ik meteen begon op goede schoenen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Dat je gegaan bent is al goed!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef Nero22 het volgende:
Ik trok vanmiddag ook zowaar de oortjes uit mijn oren. Het was even wennen, maar op zich liep het best fijn. Maar ja, een achtergrondmuziekje is eigenlijk ook wel prettig leidt af .'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja! Hahaha, nou, je kan daar perfect je spullen droppen, goed geregelde zooi daar.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig
En dan kan ik ook jullie zooi dragenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als ik van de training van Renate af ben, ga ik vaker zonder muziek lopen. Nog eh... 5 weken.quote:
It's funny
Mijn halve marathon lag ik tot 14 km netjes op schema voor onder de 2 uur. Alleen kreeg ontzettend last van mijn zij zodat ik het tempo moest laten vieren en het niet haalde.quote:![]()
Marathon Olympics London 2012 is callingquote:Op zondag 10 juni 2012 20:45 schreef GotC het volgende:
Sweet as, Bro! should be right!!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:51 schreef YUR het volgende:
[..]
5.41 gemiddeld moet je kunnen.
Ik heb bij mn inschrijving voor de HM van 020 ook 2uur0minuten0seconden opgegeven als richttijd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
O ja vanochtend zelf ook een rondje van mijn wensen lijstje af kunnen schrijven. Heerlijk rustig op een goed voor mij uit te houden tempo.
http://connect.garmin.com/activity/187404412![]()
Tx! En ET ook!Ja, 13,14 en 15 zijn dezelfde als 16,17,18.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed dat je weer hebt gelopen
Maar les 13/16? Is dat dezelfde les? Of..whut?
Of nou ja, dat weekschema loop je twee keer, maar voor het gevoel van vooruitgang heb ik ze dus gewoon dubbel genummerd.
***![]()
Gaaf rondje inderdaad zegquote:Op zondag 10 juni 2012 21:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
O ja vanochtend zelf ook een rondje van mijn wensen lijstje af kunnen schrijven. Heerlijk rustig op een goed voor mij uit te houden tempo.
http://connect.garmin.com/activity/187404412
Mooi! En super gelopen, onwijs constant.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wow!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dat rondje moet ik ook nog eens lopen van slacker.
Ver! Mooie plek denk ik idd!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
![]()
vooral dat ...want dat is nog het moeilijkste...quote:
prachtig gelopen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn vriendin wou mij verrassen en me achterna fietsen, ze fietse alleen de hele tijd voor me uit. Kwam haar dus pas op het eindpunt tegen, waar ze zat te wachten. Ze verwachtte ook dat ik uit een weggetje zou komen. Maar ik kwam via een andere weg achter haar langs.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hooo, ik zei dat je eens bij de Loosdrechtse plassen moest lopen, geen rondje van 27 km...quote:Op zondag 10 juni 2012 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wow!
Dat rondje moet ik ook nog eens lopen van slacker.
TWC: je bent aan het trainen voor 42km?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hooo, ik zei dat je eens bij de Loosdrechtse plassen moest lopen, geen rondje van 27 km...
TWC: je bent aan het trainen voor 42km?Jaja
.
Hahaha.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hooo, ik zei dat je eens bij de Loosdrechtse plassen moest lopen, geen rondje van 27 km...
Als ik 27 km loop kom ik bij een hele goede jeugdvriendin van me uit... Op zich best een mooi doel.
It's funny
Maar je moet nog wel terug he!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hahaha.
Als ik 27 km loop kom ik bij een hele goede jeugdvriendin van me uit... Op zich best een mooi doel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Duurt hier nog evenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
shit, shower and shave...done...en nu.....
Werk ze.
Kom maar langs hoor viking doen we hem gewoon nog een keertje over.
@slacker dat niet direct op dit moment. Zit er wel steeds meer aan te denken.![]()
Gewoon blijven slapen, nog beter plan.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
gaat lukken...2,5 uur in de auto naar Dunedin voor containerinspectie van 15 minuten....lunch met Mrs.RD... 2.5 uur teugquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
op de logeerkamerquote:Op zondag 10 juni 2012 21:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon blijven slapen, nog beter plan.
Duurt nog even voor ik die afstand kan lopenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
@slacker dat niet direct op dit moment. Zit er wel steeds meer aan te denken.. Eerst maar richting de HM. En ik zou jou toch maar afremmen
.
Een paar topics terug hadden we het nog over seks op een runner's high...quote:quote:
It's funny
Dat! Heb jij geen runner's high, GotC?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Een paar topics terug hadden we het nog over seks op een runner's high...Niet meer actief op Fok!![]()
Snelheid is toch niet zo belangrijk, als je er maar lol in hebt en je je er lekker bij voelt.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Duurt nog even voor ik die afstand kan lopen. Eerst maar richting de HM. En ik zou jou toch maar afremmen
.
![]()
Amenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Snelheid is toch niet zo belangrijk, als je er maar lol in hebt en je je er lekker bij voelt.F means you're fucked![]()
volgens mij heeft YUR andere drukte op dit momentquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij heeft YUR andere drukte op dit moment
en mooi om te lezen dat TWC ook een " to do list" heeft als het op rondjes aankomtquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
toffe otpiequote:Op zondag 10 juni 2012 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... iedereen kan nu EENMAAL zijn doel aanpassen in de challenge.
I see, die 27 km deed even vermoeden dat.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
@slacker dat niet direct op dit moment. Zit er wel steeds meer aan te denken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
500,5kmquote:Op zondag 10 juni 2012 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... iedereen kan nu EENMAAL zijn doel aanpassen in de challenge.
Dan ben ik gelukkig al 2KM verder op het goede schemaquote:Op zondag 10 juni 2012 21:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Mijn halve marathon lag ik tot 14 km netjes op schema voor onder de 2 uur. Alleen kreeg ontzettend last van mijn zij zodat ik het tempo moest laten vieren en het niet haalde.![]()
![]()
Ik ga hem misschien later dit jaar nog eens aanpassen. Moet nu 15 km lopen per week en dat is in de praktijk 20 en wordt straks nog meer.
Maar 1000 haal ik niet meer, denk ik. 850 wellicht. Heb hem al eerder laten aanpassen van 1000 naar 750, dus nu maar niet overdreven enthousiast.
Weet je wat een leuke optie zou zijn? dat je huidige afstand + gelopen afstand kan invullen. Dan hoef ik zelf niet telkens te rekenen...
Maar als jij een bepaald prettig tempo hebt en ik zit daar duidelijk onder, dan loop jij toch niet lekker meer?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Snelheid is toch niet zo belangrijk, als je er maar lol in hebt en je je er lekker bij voelt.
Endomondo geeft het gewoon weerquote:Op zondag 10 juni 2012 21:32 schreef slacker_nl het volgende:
Weet je wat een leuke optie zou zijn? dat je huidige afstand + gelopen afstand kan invullen. Dan hoef ik zelf niet telkens te rekenen...
Als ik met GotC loop, loop ik ook meestal heerlijk hoor. Dan ga ik op andere dingen letten, zoals techniek en ademhalingquote:Op zondag 10 juni 2012 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar als jij een bepaald prettig tempo hebt en ik zit daar duidelijk onder, dan loop jij toch niet lekker meer?F means you're fucked![]()
Bah, nu heb ik zin om morgenochtend te rennenach, dinsdagochtend weer
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Okéquote:Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik met GotC loop, loop ik ook meestal heerlijk hoor. Dan ga ik op andere dingen letten, zoals techniek en ademhaling. Ja, dat ben ik tijdens mijn langzame duurloop ook steeds meer aan het doen
. Merk vooral dat ik dan kleinere pasjes en dan probeer ik dmv kleine pasjes m'n snelheid omhoog te krijgen
. Lukt nog niet altijd even goed, want je moet aardig wat passen zetten dan. Maar kleine passen zijn beter dan grote toch?
Ja... maar niet vanavondquote:Op zondag 10 juni 2012 21:32 schreef slacker_nl het volgende:
Weet je wat een leuke optie zou zijn? dat je huidige afstand + gelopen afstand kan invullen. Dan hoef ik zelf niet telkens te rekenen...![]()
![]()
Endomondo rond naar boven af, plus Endomondo heeft mijn 1.7km bootcamp niet als running staan aangezien m'n avg pace dan drastisch naar beneden gaat (ik bedoel 17.km in 45 minuten is niet rap), maar tel ik wel mee in de challenge.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ach, mn average pace enzo over al mijn loopjes gemeten zal mij aan mn achterste roesten tbh...quote:Op zondag 10 juni 2012 21:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Endomondo rond naar boven af, plus Endomondo heeft mijn 1.7km bootcamp niet als running staan aangezien m'n avg pace dan drastisch naar beneden gaat (ik bedoel 17.km in 45 minuten is niet rap), maar tel ik wel mee in de challenge.F means you're fucked![]()
Hahaha, google dat eens evenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:33 schreef Rammelaartje het volgende:
Is er iemand die zijn trainerstalent wil ontwikkelen en mij wilt helpen met een 5 km schema?
Ja jou wel, maar ik wil wat vaker bootcamps doen en ik wil ook wel een goed overzicht houden van m'n paceverloop (vinnik geining die graphs) maar dus enzo. Mr 50:55.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach, mn average pace enzo over al mijn loopjes gemeten zal mij aan mn achterste roesten tbh...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
echt de meest domme schema's ooit die ik vindquote:Tot aan een duurloop van 24 km als voorbereiding op een 5km (i kid you not) om vervolgens je gewenste eindtijd te verbeteren met maar liefst 14!!! seconden...
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja jou wel, maar ik wil wat vaker bootcamps doen en ik wil ook wel een goed overzicht houden van m'n paceverloop (vinnik geining die graphs) maar dus enzo. Mr 50:55.
OMG IK BEN ZO TROTS OP MEZELF!![]()
Ging daarnet even Evy les 1 uitproberen, om te zien hoe ik ervoor stond om 'm morgen officieel te starten, dus er vanuit gaande dat ik het vandaag maar tot een minuut of 15 zou redden... Heb ik gewoon de hele les in 1x uitgelopen!![]()
![]()
Ik had alleen te weinig aan het geplande rondje. Had 2 km uitgezocht omdat iemand hier eens zei dat hij/zij 1.8 nodig had, maar ik had uiteindelijk 2.5 km nodig. Gelukkig geen probleem, gewoon een grote parkeerplaats opgelopen tussendoor
Ik moet zeggen dat het wel goed werkt hoor.. Zo iemand die zegt van "nog 30 sec." of "je hebt al een minuut gelopen", want dan denk ik: nou dan lukken die laatste 30 sec. ook nog wel.
Nou, ik heb in ieder geval weer hoop voor de 5 km eind sept.![]()
![]()
En wat komt hier voor moois uit als je je wensen invult?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
echt de meest domme schema's ooit die ik vindTot aan een duurloop van 24 km als voorbereiding op een 5km (i kid you not) om vervolgens je gewenste eindtijd te verbeteren met maar liefst 14!!! seconden...
http://www.runnersweb.nl/Schema/Schema-op-maat.htmIt's funny
Goezzo kwiwi!
Wat wil je dan? Beginnen vanaf 0 of wil je de 5 km in een bepaalde tijd doen?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
echt de meest domme schema's ooit die ik vindTot aan een duurloop van 24 km als voorbereiding op een 5km (i kid you not) om vervolgens je gewenste eindtijd te verbeteren met maar liefst 14!!! seconden...
kwiwiquote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Ging daarnet even Evy les 1 uitproberen, om te zien hoe ik ervoor stond om 'm morgen officieel te starten, dus er vanuit gaande dat ik het vandaag maar tot een minuut of 15 zou redden... Heb ik gewoon de hele les in 1x uitgelopen!![]()
![]()
Ik had alleen te weinig aan het geplande rondje. Had 2 km uitgezocht omdat iemand hier eens zei dat hij/zij 1.8 nodig had, maar ik had uiteindelijk 2.5 km nodig. Gelukkig geen probleem, gewoon een grote parkeerplaats opgelopen tussendoor
Ik moet zeggen dat het wel goed werkt hoor.. Zo iemand die zegt van "nog 30 sec." of "je hebt al een minuut gelopen", want dan denk ik: nou dan lukken die laatste 30 sec. ook nog wel.
Nou, ik heb in ieder geval weer hoop voor de 5 km eind sept.
Je hebt zojuist de moeilijkste stap gezet
Iek ben fier op úúh.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef kwiwi het volgende:
![]()
It's funny
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Nou, ik heb in ieder geval weer hoop voor de 5 km eind sept.nice!
Nu is morgen wel je rustdag hè?Niet meer actief op Fok!![]()
Zo, wat had ik het zwaar met les 15 na een stevig avondje alcohol gisteren2, 4, 5, 6 en 7 minuten rennen met tussendoor 2 minuutjes rust iedere keer. Desondanks toch weer wat verder gelopen dan les 14, maar in goede doen had ik zeker de 7km aan kunnen tikken.
35m47s, 6,32km, 5:39min/km, 453 cal.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
You go girl!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
kwiwi!
Gaat helemaal lukken!
Met wie ben ik net vrienden geworden op EM?
weet van veel andere namen ook niet welke Fok!er erbij hoort!![]()
Vent, stop nou eens met drinken als je aan het trainen bentquote:Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo, wat had ik het zwaar met les 15 na een stevig avondje alcohol gisteren2, 4, 5, 6 en 7 minuten rennen met tussendoor 2 minuutjes rust iedere keer. Desondanks toch weer wat verder gelopen dan les 14, maar in goede doen had ik zeker de 7km aan kunnen tikken.
35m47s, 6,32km, 5:39min/km, 453 cal.
Met mij oaquote:Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef LieLie het volgende:
kwiwi!
Gaat helemaal lukken!
weet van veel andere namen ook niet welke Fok!er erbij hoort!
Jaquote:Op zondag 10 juni 2012 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]nice!
Nu is morgen wel je rustdag hè?Vrees dat ik ook wel even wat spierpijn zal hebben. Hoewel ik wel makkelijker liep vandaag, had naar de tips van m'n zusje geluisterd.
![]()
Met mijquote:Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef LieLie het volgende:
kwiwi!
Gaat helemaal lukken!
weet van veel andere namen ook niet welke Fok!er erbij hoort!
Exactly my thoughts. Ene H. S.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef LieLie het volgende:
kwiwi!
Gaat helemaal lukken!
weet van veel andere namen ook niet welke Fok!er erbij hoort!![]()
It's funny
Als je echt wat leuks voor jezelf wilt kopen: Harry Honselaar, dat is alles wat ik zeg op een 5km schema. Je pakt de 10km schema, schaaft er 50% vanaf en dat ga je gebruiken. Overige tips en truuks krijg je er gratis bij.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
En mij hazenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik met GotC loop, loop ik ook meestal heerlijk hoor. Dan ga ik op andere dingen letten, zoals techniek en ademhaling![]()
![]()
Mij, denk ik? Naam begint met een R.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jou wist ik inmiddelsGing om de laatste
Ik wil graag een snelle 5 lopen (op of onder de 30) voordat ik terug opbouw naar de 10.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Beginnen vanaf 0 of wil je de 5 km in een bepaalde tijd doen?![]()
I know.. maar toch goed dat ik ben gegaan?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vent, stop nou eens met drinken als je aan het trainen bent
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik was fierer.. fierder.. fierster.. op u geweest als je niet had gedronkenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
I know.. maar toch goed dat ik ben gegaan?
In de Runners World van deze maand staat een schema daarvoor, maar daarvoor moet je ook al aardig wat kilometers in de benen hebben. Ik vind het een beetje onzin. Kan tijdens een wedstrijd ook wel < 30 min lopen als ik een beetje fit ben en ik heb ook echt niet meer dan 20 km per week in de benen hoor.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik wil graag een snelle 5 lopen (op of onder de 30) voordat ik terug opbouw naar de 10.
Wat is je huidige tijd op de 5?
Volgens mij is de 10 juist wel een goeie training voor de 5. Ga je een duurloop van 10 km doen, dan doordeweeks wat intervallen...Niet meer actief op Fok!![]()
Hubbaquote:Op zondag 10 juni 2012 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand hier bekend met Suunto GPS horloges? vind dit wel een geil ding
[ afbeelding ]![]()
Mooi spul inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2012 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Zal de prijs ook wel naar zijn gok ik zoquote:
Nee, dit is de Garminsektequote:Op zondag 10 juni 2012 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ].
Ach voor mij gaat het niet om het afvallen, puur conditie.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik was fierer.. fierder.. fierster.. op u geweest als je niet had gedronken“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
429 ofzo.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal de prijs ook wel naar zijn gok ik zo![]()
Maar goed, mijn dagelijkse horloge's zijn 3.5K + Als ex-horlogemaker krijg ik het niet warm van horloge's onder 3000 euro.![]()
Kwiwi, wat goeoeoeoed!!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Ja nee....dan niet neequote:Op zondag 10 juni 2012 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, mijn dagelijkse horloge's zijn 3.5K + Als ex-horlogemaker krijg ik het niet warm van horloge's onder 3000 euro.
Dan nogquote:Op zondag 10 juni 2012 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ach voor mij gaat het niet om het afvallen, puur conditie.
Holy crapquote:
Ik zou toch maar terug gaan voor foto's als ik jou wasquote:Op zondag 10 juni 2012 21:49 schreef mosselmossel het volgende:
Goh. Vier topics gemist vandaag. Cliffs? Hoe was de Ladies Day?
Ik ben nog steeds bang om weer geblesseerd te raken, vandaar mijn wens om nog even op de 5km te blijven. Heb er de vorige x ook al een half jaar uit gelegen en dat wil ik echt niet nog een x (ook al is dit heel irrationeel en loop je met een schema om te versnellen ook genoeg risico's, maar tochquote:Op zondag 10 juni 2012 21:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In de Runners World van deze maand staat een schema daarvoor, maar daarvoor moet je ook al aardig wat kilometers in de benen hebben. Ik vind het een beetje onzin. Kan tijdens een wedstrijd ook wel < 30 min lopen als ik een beetje fit ben en ik heb ook echt niet meer dan 20 km per week in de benen hoor.
Wat is je huidige tijd op de 5?
Volgens mij is de 10 juist wel een goeie training voor de 5. Ga je een duurloop van 10 km doen, dan doordeweeks wat intervallen...)
Zal de runnersworld er nog eens bijpakken, heb ze wel gezien maar meen me te herinneren dat het niet helemaal mijn ding was.
En ga eens het boek van Honselaar bestellen dan, altijd handig en leuk op vakantie.![]()
Ik zit trouwens naar die challenges te kijken van Endomondo. Die daagt me namelijk voor een paar uit. Maar krijgt alleen de top x de prijs ofzo want dan ben je al snel vrij kansloos
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:50 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bang om weer geblesseerd te raken, vandaar mijn wens om nog even op de 5km te blijven. Heb er de vorige x ook al een half jaar uit gelegen en dat wil ik echt niet nog een x (ook al is dit heel irrationeel en loop je met een schema om te versnellen ook genoeg risico's, maar toch)
Zal de runnersworld er nog eens bijpakken, heb ze wel gezien maar meen me te herinneren dat het niet helemaal mijn ding was.
En ga eens het boek van Honselaar bestellen dan, altijd handig en leuk op vakantie..
Wat voor blessure had je?Niet meer actief op Fok!![]()
Ja, ik doe ook maar niet meer mee voor de prijsquote:Op zondag 10 juni 2012 21:52 schreef Maraca het volgende:
Ik zit trouwens naar die challenges te kijken van Endomondo. Die daagt me namelijk voor een paar uit. Maar krijgt alleen de top x de prijs ofzo want dan ben je al snel vrij kansloos.
Is dat Honselaar boek leuk ja?
Ik wilde nog even kijken of Runnersworld toevallig in de tijdschriften-app zit.![]()
Potver!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou toch maar terug gaan voor foto's als ik jou wasZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Alleen de top x inderdaad. Maar wel leuk om onderling te vergelijkenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:52 schreef Maraca het volgende:
Ik zit trouwens naar die challenges te kijken van Endomondo. Die daagt me namelijk voor een paar uit. Maar krijgt alleen de top x de prijs ofzo want dan ben je al snel vrij kansloos
Boek van Honselaar is vooral heel nuttig. Staat bomvol schema's en handige informatie.
iemand al wat van GH gehoord?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dcrainmaker had over de Suunto Ambit een aardige review.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dcrainmaker.co(...)in-depth-review.html
Wel aardige horloges zijn dat. Ik heb er nog aan gedacht om zo een te nemen ipv een Polar.![]()
Zit een beetje comments te lezen en bij eentje schijnt er een vent te zijn die zijn Endomondo aan heeft gezet in de autoquote:Op zondag 10 juni 2012 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik doe ook maar niet meer mee voor de prijs.
![]()
Ja, dat soort grappen dusquote:Op zondag 10 juni 2012 21:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit een beetje comments te lezen en bij eentje schijnt er een vent te zijn die zijn Endomondo aan heeft gezet in de auto![]()
Mensen die na 2 dagen al op 500 km zitten ofzo. Ja hoor
.
Volgens mij moeten we eigen challenges kunnen bouwen...quote:Op zondag 10 juni 2012 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat soort grappen dusMensen die na 2 dagen al op 500 km zitten ofzo. Ja hoor
.
Ik heb hem even gedmd dat 'ie even z'n gezicht moet laten zien omdat we nieuwsgierig zijn.
En nu ga ik naar bed. Doei! Morgen weer hardlopen. Eens kijken of ik dan ook last krijg van die blauwe plek.
Heup! Ging zeuren en steken. Volgens fysio mn spieren, bleek door mn schoenen te komen.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Wat voor blessure had je?![]()
quote:
Het is best een mooie route, denk ikquote:Op zondag 10 juni 2012 20:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
He.. jij gaat de Singelloop in Utrecht doen he.. Misschien dat ik 'm met je meeloop.ik loop hem met nog twee anderen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Kon me niet voorstellen dat ie zo blasé zou zijn.. maar ik vergistte mequote:Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat je zn post daarvoor ook even moet lezen
http://my.asics.nlquote:Op zondag 10 juni 2012 21:33 schreef Rammelaartje het volgende:
Is er iemand die zijn trainerstalent wil ontwikkelen en mij wilt helpen met een 5 km schema?Ik heb er één en ik ben er trots op
Het was trouwens goed hardloopweer vanavond. 19 graden, bewolkt en af en toe een zonnetje, maar niet te dominant.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat een moeilijk te lezen schema zeg!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:40 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En wat komt hier voor moois uit als je je wensen invult?
http://www.runnersweb.nl/Schema/Schema-op-maat.htm
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mja, ik snapte er ook niks van. Toen ben ik maar de lessen van Renate gaan downloaden.quote:
It's funny
Gedaan! Topfoto's! Om nog maar te zwijgen over de prestaties GotC, DJMO en ET!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou toch maar terug gaan voor foto's als ik jou wasZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
evne goed bestuderen, ik niet moeilijk alleen niet iedereen is gewend om met tempo te werken ipv snelheidquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
my asics is prima te doen en te lezen, inclsusief uitleg erbij. ideaal ding!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, idd! Ik heb zo'n schema gemaakt omdat ik die van aesics te makkelijk vond.quote:
Maar om het allemaal uit te dokteren kost wel wat moeite.![]()
Ik ga even nadenken, maar 90% dat ik 'm ga lopen. Als ik eenmaal een loop wil lopen, dan doe ik dat meestal ook wel. Behalve die in .de, das nog een grote onzekerheid.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is best een mooie route, denk ikik loop hem met nog twee anderen
Ik zit net ook dat Runnersworld schema in te vullen. Dat moet me dan in 16 weken naar een marathon in 3u54m brengen
Ik loop altijd op hartslag..quote:Op zondag 10 juni 2012 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
evne goed bestuderen, ik niet moeilijk alleen niet iedereen is gewend om met tempo te werken ipv snelheid❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik moet er eigenlijk een hebben voor de 4 Mijl..quote:Op zondag 10 juni 2012 22:17 schreef YUR het volgende:
Ik zit net ook dat Runnersworld schema in te vullen. Dat moet me dan in 16 weken naar een marathon in 3u54m brengen
my asics heeft er wel een voor de 5 mijl. maar hij leest prima af iig, beter dan die van runnersworld.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk een hebben voor de 4 Mijl..Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar even kijken dan.. Ik wil morgen met een nieuw schema beginnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
my asics heeft er wel een voor de 5 mijl. maar hij leest prima af iig, beter dan die van runnersworld.
ik gebruik het ook YUR, beetje van Runnersworld, beetje van mijzelf maar het is een schema wat prima te volgen is, als je maar bereid ben om de kilometers te doen en ik weet dat jij dat bent...!!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:17 schreef YUR het volgende:
Anders volgens mij sowieso niet aan een marathon beginnen lijkt mij'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is ook tempoquote:
Dan hoef ik pas op 15 augustus te beginnen. Da's ook saai.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
my asics heeft er wel een voor de 5 mijl. maar hij leest prima af iig, beter dan die van runnersworld.
Ik begin er nu nog niet aan. Eerst wil ik mn basis verbeteren door me te concentreren op de clubtrainingen. En nog ff een paar kilo's wegwerken.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik gebruik het ook YUR, beetje van Runnersworld, beetje van mijzelf maar het is een schema wat prima te volgen is, als je maar bereid ben om de kilometers te doen en ik weet dat jij dat bent...!!
Anders volgens mij sowieso niet aan een marathon beginnen lijkt mij
Op aanraden van een bestuurslid van de club ga ik me volgend jaar focussen op halve marathons. Daarna door naar de marathon.
En dat hebben we allemaal besproken tijdens mn PR van gisteren
haha, gewoon een datum dichterbij opgeven of niet naar de data's kijken maar gewoon het schema naar voren halenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan hoef ik pas op 15 augustus te beginnen. Da's ook saai.
Grappig, dat schema van RW is 6 minuten langzamer dan waar ik nu voor train. 1:56 op de HM.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ga je nou de lat hoog leggen voor me?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:24 schreef slacker_nl het volgende:
Grappig, dat schema van RW is 6 minuten langzamer dan waar ik nu voor train. 1:56 op de HM.
dat had ik inderdaad begrepen maar dat schema kan je toch ook prima gebruiken voor een HM?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik begin er nu nog niet aan. Eerst wil ik mn basis verbeteren door me te concentreren op de clubtrainingen. En nog ff een paar kilo's wegwerken.
Op aanraden van een bestuurslid van de club ga ik me volgend jaar focussen op halve marathons. Daarna door naar de marathon.
En dat hebben we allemaal besproken tijdens mn PR van gisteren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jawel. Heb me net ingeschreven voor de HM in Amsterdam. Deze week ga ik alles even uitdokterenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat had ik inderdaad begrepen maar dat schema kan je toch ook prima gebruiken voor een HM?F means you're fucked![]()
Dit komt in m'n FB feed voorbij vliegen (ja, ik heb veel hardlopers in m'n feed, echt leuk).Das ff balen!quote:Hi xxxxx, did you see the result. http://evenementen.uitslagen.nl/2012/ladiesrun/
I fond you but not me . So i did not Finish.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou, ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik nu toch echt niet klaar ben voor 1:50, maar aim for the top!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar ik weet nog niet bij welke hartslag welk tempo hoort..quote:
Nog vier maanden. Kan toch wel?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Jawel. Heb me net ingeschreven voor de HM in Amsterdam. Deze week ga ik alles even uitdokterenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Makkelijk zelfs! Heb er al eentje gelopen, afgelopen CPC. Maar daarvan viel de voorbereiding compleet in het water door rugproblemen. Uiteindelijk toch gelopen, maar het moet beter kunnenquote:quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef Wiehoe het volgende:
Zoo, heb mijn persoonlijke challenge omhoog geschroefd van 500 naar 1000km
Ik zat net op runkeeper te kijken naar de maand april, toen ik mijn blessure opliep. Ergens ook niet gek, met een dergelijke activiteitenlijstheb mezelf de vernieling ingelopen:
Zat trouwens tijdens mijn rondje van vandaag weer stiekem te dromen van de Marathon van New York voor 2013.. nog meer Fok!-kers?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
jeuj! nog eentje!!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef Wiehoe het volgende:
Zoo, heb mijn persoonlijke challenge omhoog geschroefd van 500 naar 1000kmKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Yep SEMTEX, da's ook mijn ultieme hardloopdroom. En ik ga hem lopen ook. Wanneer weet ik nog niet, maar voor die tijd ga ik echt niet stoppen met lopen.F means you're fucked![]()
Hoe lang loop jij eigenlijk inmiddels? Als in: hoeveel jaar?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Makkelijk zelfs! Heb er al eentje gelopen, afgelopen CPC. Maar daarvan viel de voorbereiding compleet in het water door rugproblemen. Uiteindelijk toch gelopen, maar het moet beter kunnenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ging trouwens vandaag van start met een vriendin, ze wilde graag samen lopen. Sure, geen probleem. Helaas raakte ik haar in de eerste 500 meter al kwijt. Ben toen maar voor mezelf gaan lopen, 'k las later dat zij een netto-tijd had van 37 mins ofzo. Ergens ben ik wel blij dat ik voor mezelf dóór kon, want ik wilde toch wel een nette tijd neerzetten. Ondanks het getrek en geduw is me dat redelijk gelukt.
oh en ik begrijp nu denk ik wat ze met runners high bedoelende laatste driehonderd meter begon ik werkelijk te vliegen voor mijn gevoel. Ik kon er niets aan doen, m'n lichaam versnelde uit zichzelf ...
Kunnen we hem er niet alvast bijzetten?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef YUR het volgende:
Yep SEMTEX, da's ook mijn ultieme hardloopdroom. En ik ga hem lopen ook. Wanneer weet ik nog niet, maar voor die tijd ga ik echt niet stoppen met lopen.
Ik ga dit voor de 5km van New York. Georganiseerd door mezelfquote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zat net op runkeeper te kijken naar de maand april, toen ik mijn blessure opliep. Ergens ook niet gek, met een dergelijke activiteitenlijstheb mezelf de vernieling ingelopen:
[ afbeelding ]
Zat trouwens tijdens mijn rondje van vandaag weer stiekem te dromen van de Marathon van New York voor 2013.. nog meer Fok!-kers?![]()
![]()
Honderden, zo niet duizenden, mensen die voor je klappen. Daat ga je vanzelf harder van
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik van 750 naar 1000.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef Wiehoe het volgende:
Zoo, heb mijn persoonlijke challenge omhoog geschroefd van 500 naar 1000km
Ik snap het niet?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:27 schreef slacker_nl het volgende:
Dit komt in m'n FB feed voorbij vliegen (ja, ik heb veel hardlopers in m'n feed, echt leuk).
[..]
Das ff balen!![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef DJMO het volgende:
oh en ik begrijp nu denk ik wat ze met runners high bedoelende laatste driehonderd meter begon ik werkelijk te vliegen voor mijn gevoel. Ik kon er niets aan doen, m'n lichaam versnelde uit zichzelf ...
![]()
![]()
![]()
Sinds najaar 2010 denk ik? Met en paar flinke tussenpozen wegens mn rug...maar dat gaat de laatste tijd erg goed.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe lang loop jij eigenlijk inmiddels? Als in: hoeveel jaar?
Echt echt fanatiek loop ik sinds dit voorjaar...F means you're fucked![]()
1000 moet wel lukken. Heb Januari en Februari namelijk niet gelopen. Simpel rekensommetje gaf aan dat 1000 best wel realistisch kan zijnquote:![]()
![]()
Dan ga ik niet voor 2013...2014 of 2015 moet kunnenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kunnen we hem er niet alvast bijzetten?
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: