SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 10-06-2012 20:43:03 ]F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:15 schreef streamnl het volgende:
Ik had mezelf beloofd om offline te blijven vanavond maar toch even een egopost!!
Zoals ik een keer gezegd heb, doe ik per 5km, 1 euro in een potje!
En dit is mijn verdienste na 155 km (bewijs voor de gelopen afstand)
En mijn beloning aan mijzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis niet heel veel maar wie het kleine niet eert.....![]()
/egopost
Nu blijf ik wel echt offline.![]()
![]()
![]()
![]()
Ladies day
Donderdag bij RW. Ik denk alleen dat ik toch woensdag ga, dan ben ik vrij en is het vast een stuk rustiger
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Welke HM ga je lopen dan? Ik ga wel ff in de OP kijken.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]Goed opgelet
.
Neuh, één HM lopen dit jaar vind ik eerst wel even genoeg.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zoek nog een leuke loop voor een 1e 10km in augustus/september.. *denkt*
Ach, misschien 'gewoon' die in De Lier..![]()
Van Hoogland. Als m'n lijf tegen die tijd weer normaal doet, that is. Maar daar ga ik maar wel van uit.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Welke HM ga je lopen dan? Ik ga wel ff in de OP kijken.
Oh ik krijg trouwens 17,50 korting bij Runnersworld of Run2Day. Zal eens vragen of ze de schoenen hebben die ik wil.
Niet meer actief op Fok!![]()
BtB is 6EM, begin september...? Alleen niet echt in de buurt voor jequote:Op zondag 10 juni 2012 20:19 schreef GotC het volgende:
Zoek nog een leuke loop voor een 1e 10km in augustus/september.. *denkt*
Ach, misschien 'gewoon' die in De Lier..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Huh? Je hebt toch schoenen?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van Hoogland. Als m'n lijf tegen die tijd weer normaal doet, that is. Maar daar ga ik maar wel van uit.
Oh ik krijg trouwens 17,50 korting bij Runnersworld of Run2Day. Zal eens vragen of ze de schoenen hebben die ik wil.
F means you're fucked![]()
Aha, ik zag alleen de CPC in maart 2012.
BTW, YUR, Bridge to Bridge mag bij mij van onder voorbehoud af. Daar heb ik me vorige week definitief voor ingeschreven.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
checkquote:Op zondag 10 juni 2012 20:20 schreef slacker_nl het volgende:
BTW, YUR, Bridge to Bridge mag bij mij van onder voorbehoud af. Daar heb ik me vorige week definitief voor ingeschreven.F means you're fucked![]()
Leukquote:Op zondag 10 juni 2012 20:20 schreef slacker_nl het volgende:
BTW, YUR, Bridge to Bridge mag bij mij van onder voorbehoud af. Daar heb ik me vorige week definitief voor ingeschreven.meet in Guppy-town
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik wil een tweede paar om af te wisselen als deze idd goed blijven bevallenquote:(hoef ik voorlopig niet wéér aan nieuwe schoenen te wennen aangezien mijn model verouderd is).
Gaat hoe dan ook leuk worden, heb er diverse vrienden wonen dus denk dat ik er een leuk dagje uit van kan gaan maken.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zit net ff mn tijd van gisteren in de calculator van McMillan te stoppen....
Blijkt dus dat ik op basis van 50.55 op de 10K de volgende tijden zou moeten kunnen lopen:
HM - 1.53
Marathon - 3.58
We zijn op de goede weg
We moeten wel even handjes schudden, mocht t lukken, want bij de CPC ben ik je ook al misgelopen!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gaat hoe dan ook leuk worden, heb er diverse vrienden wonen dus denk dat ik er een leuk dagje uit van kan gaan maken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan is de pro-tip om niet dezelfde paar schoenen te nemen maar een ander paar zodat je voeten.. (al ben ik nu hypocriet want mijn schoenen zijn ook van hetzelfde type). Al ga ik over een paar maanden weer een paar nieuwe kopen, maar dan express geen Asics.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil een tweede paar om af te wisselen als deze idd goed blijven bevallen(hoef ik voorlopig niet wéér aan nieuwe schoenen te wennen aangezien mijn model verouderd is).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat hoe dan ook!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We moeten wel even handjes schudden, mocht t lukken, want bij de CPC ben ik je ook al misgelopen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wauw YUR! Van dat soort dingen kan ik alleen maar dromen
Ik realiseerde me vandaag ineens dat ik na donderdag geen Evy meer heb. Enerzijdswant dan ben ik verlost van haar commentaar wat nergens op slaat
anderzijds ook een beetje
want dan moet ik zelf een playlist fabriceren om m'n 5km mee te kunnen vullen. En echt geschikte loopmuziek heb ik niet
Iemand tips?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Link.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef LieLie het volgende:
Ha! Al 2 Endomondovrienden![]()
Ik heb geen naam daar, maar inmiddels wel een gezicht
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik ben na Evy zonder muziek gaan lopen. Was ff wennen in het begin, maar ik wil niet anders meerquote:Op zondag 10 juni 2012 20:26 schreef Yuki het volgende:
Ik realiseerde me vandaag ineens dat ik na donderdag geen Evy meer heb. Enerzijdswant dan ben ik verlost van haar commentaar wat nergens op slaat
want dan moet ik zelf een playlist fabriceren om m'n 5km mee te kunnen vullen. En echt geschikte loopmuziek heb ik niet
Iemand tips?F means you're fucked![]()
Probeer http://www.djsteveboy.com/podrunner.html eens.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:26 schreef Yuki het volgende:
Iemand tips?![]()
Zonder muziek lopen is heerlijk. True story.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat zeg ikquote:Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zonder muziek lopen is heerlijk. True story.
www.jog.fmquote:Op zondag 10 juni 2012 20:26 schreef Yuki het volgende:
Iemand tips?![]()
![]()
Mijn oortjes sluiten niet meer zo goed aan op m'n iPod, waardoor ik ook geregeld zonder muziek zit, maar kan me ook niet echt boeien idd. Maar van muziek tijdens het lopen word ik wel vaak blij, extra blij dan.
Mijn playlist bestaat vooral uit Bad Religion, Rammstein, Pendulum, Prodigy, enz. Maar daar moet je van houden natuurlijk
Zonder muziek heb ik moeite met het vinden van het juiste looptempo. Heb jij daar geen last van?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben na Evy zonder muziek gaan lopen. Was ff wennen in het begin, maar ik wil niet anders meer![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn playlist bestaat vooral uit Bad Religion, Rammstein, Pendulum, Prodigy, enz. Maar daar moet je van houden natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, en over schoenen gesproken... De knoop is doorgehakt, ik ga woensdag nieuwe schoenen kopen.voor m'n portemonnee, en ergens vind ik t ook wel eng... Maar ik kan niet te veel meer doen met m'n huidige, ivm blaargevaar
Daarnaast wees m'n vader me erop dat ze sowieso af zijn, ook al heb ik er relatief weinig km's op gemaakt. Ze zijn erg oud (> 5 jaar) en rubber verliest z'n kwaliteit na een aantal jaren, ook als je ze niet gebruikt. Qua demping zijn ze dus ws al lang niet goed meer
In het begin wel, maar op een gegeven moment leer je het jezelf aanquote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zonder muziek heb ik moeite met het vinden van het juiste looptempo. Heb jij daar geen last van?F means you're fucked![]()
@Viking: ik ben een ruime week voor de ekiden jarig, een aangezien mijn familie redelijk inspiratieloos is qua cadeautjes, krijg ik altijd geld. Dus hoe dan ook .. om mijn portomonnee hoef jij je geen zorgen te maken.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik laat mijn tempo niet bepalen door de muziek. Kan zowel op Clouseau als op Rammstein lopen, in hetzelfde tempo.
quote:
Ik mis topic 139![]()
OT: Vandaag iets van een gevoel dat neigt naar lichte spierpijn in mn benen. Ik verdenk echter het voetballen opt strand van vrijdag en niet mn loopje van gisteren![]()
![]()
ik heb altijd gewoon de laatste Hitzone in m'n oren. En achteraf heb ik geen flauw idee meer wat ik gehoord heb
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Yep, Nero22 heeft niet goed gelezenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef IbeBen het volgende:
Ik mis topic 139![]()
OT: Vandaag iets van een gevoel dat neigt naar lichte spierpijn in mn benen. Ik verdenk echter het voetballen opt strand van vrijdag en niet mn loopje van gisteren
Distance: 10.05 km
Time: 1:02:14
Avg Speed: 9.7 km/h
Net, voor het eten.
De (halve) marathon van Eindhoven is trouwens uit de 'wie loopt waar' lijst verdwenen?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mooie tijd hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
De (halve) marathon van Eindhoven is trouwens uit de 'wie loopt waar' lijst verdwenen?
Ik trok vanmiddag ook zowaar de oortjes uit mijn oren. Het was even wennen, maar op zich liep het best fijn. Maar ja, een achtergrondmuziekje is eigenlijk ook wel prettig.
It's funny
Whoehoe, want een nette tijd SEMTEX!!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
De (halve) marathon van Eindhoven is trouwens uit de 'wie loopt waar' lijst verdwenen?
Lekker loopje!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
Netjes zeg!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
De (halve) marathon van Eindhoven is trouwens uit de 'wie loopt waar' lijst verdwenen?![]()
![]()
Mooi tempoquote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
De (halve) marathon van Eindhoven is trouwens uit de 'wie loopt waar' lijst verdwenen?![]()
![]()
Ik vind het ook niet erg dat ik mijn eigen ademhaling niet hoor. Ik voel wel of het goed gaat en als ik het niet hoor dan ben ik er ook niet teveel mee bezig.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Mijn oortjes sluiten niet meer zo goed aan op m'n iPod, waardoor ik ook geregeld zonder muziek zit, maar kan me ook niet echt boeien idd. Maar van muziek tijdens het lopen word ik wel vaak blij, extra blij dan.
![]()
Nicequote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
De (halve) marathon van Eindhoven is trouwens uit de 'wie loopt waar' lijst verdwenen?Wow, dat doe ik je voorlopig niet na.
![]()
![]()
He.. jij gaat de Singelloop in Utrecht doen he.. Misschien dat ik 'm met je meeloop.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Net, voor het eten.
De (halve) marathon van Eindhoven is trouwens uit de 'wie loopt waar' lijst verdwenen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik loop wel met muziek, vind het gewoon prettigerHeb alles al gehad qua soorten muziek, van movie soundtracks (
) tot top 40.
![]()
Prodigyquote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn playlist bestaat vooral uit Bad Religion, Rammstein, Pendulum, Prodigy, enz. Maar daar moet je van houden natuurlijk
Ik "durf" niet te lopen zonder muziek. Het is voor mij geweldige afleiding van vermoeidheid die ik nu toch nog wel voel. Ik loop nu alleen zonder muziek als ik een loopmaatje heb.
Jog.fm is misschien wel wat ja...
Ik wil iig een playlist hebben met zo'n 2 uur aan muziek die ik lekker op shuffle kan zetten
Heb je songfestival muziek al eens geprobeerdquote:Op zondag 10 juni 2012 20:34 schreef GotC het volgende:
Ik loop wel met muziek, vind het gewoon prettigerHeb alles al gehad qua soorten muziek, van movie soundtracks (
) tot top 40.
ook leuk! Ik heb het liedje van Duitsland van vorig jaar er nog in staan, komt af en toe wel eens langs
*hakt hier door de kamer *quote:![]()
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het GlenHighland is vergaan vandaag....of heb ik hem hier al gemist?F means you're fucked![]()
Nee, volgens mij niet! Ben ook benieuwd!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:36 schreef YUR het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het GlenHighland is vergaan vandaag....of heb ik hem hier al gemist?Niet meer actief op Fok!![]()
Nou..quote:Op zondag 10 juni 2012 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je songfestival muziek al eens geprobeerdook leuk! Ik heb het liedje van Duitsland van vorig jaar er nog in staan, komt af en toe wel eens langs
Zou alleen maar aan het lachen zijn
![]()
![]()
En als het goed is heeft Acheron ook gelopen in Twello vandaag. Ook benieuwd naar het verslag!F means you're fucked![]()
Ik moet ook altijd een beetje lachen als dat liedje langskomtquote:Op zondag 10 juni 2012 20:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou..Zou alleen maar aan het lachen zijn
"I even painted my toenails for you, I did it just the other day"
Benieuwd of die net zo'n verslag schrijft als VKV: "Aaargh, ik ga dood!"
.
Ongeveer die woorden heb ik vandaag ook naar mn hoofd gekregenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:39 schreef Viking84 het volgende:
Benieuwd of die net zo'n verslag schrijft als VKV: "Aaargh, ik ga dood!"
.
*dramaqueen*quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ongeveer die woorden heb ik vandaag ook naar mn hoofd gekregen![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ongeveer die woorden heb ik vandaag ook naar mn hoofd gekregen.
@SEMTEX hij mist al vrij lang:
YUR, kan deze erbij?
14 oktober - Marathon van Eindhoven, Eindhoven
• SEMTEX - HMIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn verjaardagquote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
YUR, kan deze erbij?
• SEMTEX - HM![]()
![]()
Vandaag voor het eerst zonder muziek gelopen en ik had acuut last van m'n oor![]()
Lijkt wel of m'n oor verstopt zit en dat m'n oordopjes normaal gesproken wat 'tegendruk' geven ofzo. Laatste km was echt irritant en pijnlijk met dat oor. En nog voelt 't niet lekker..
Zal wel gewoon verkoudheid zijn met een verstopt oor ipv verstopte neus ofzo.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ongeveer die woorden heb ik vandaag ook naar mn hoofd gekregen![]()
![]()
Is dat Lena, met Satellite? Die had ik laatst nog in mijn hoofd zitten.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd een beetje lachen als dat liedje langskomt"I even painted my toenails for you, I did it just the other day"
It's funny
Overigens heb ik de day after op mijn nieuwe schoenen beduidend minder last van mijn knieen als ik de laatste 3 weken op mijn oude schoenen had. Of beter... géén last.
Blijkbaar zijn mijn schoenen na 800KM redelijk op. Misschien gelijk nog maar een paar sequence 4 erbij kopen en tegen elkaar in dragen.![]()
Done!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
YUR, kan deze erbij?
• SEMTEX - HMF means you're fucked![]()
Jaaquote:Op zondag 10 juni 2012 20:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Is dat Lena, met Satelite? Die had ik laatst nog in mijn hoofd zitten.die vind ik dan wel weer leuk
Topquote:Op zondag 10 juni 2012 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens heb ik de day after op mijn nieuwe schoenen beduidend minder last van mijn knieen als ik de laatste 3 weken op mijn oude schoenen had. Of beter... géén last.
Blijkbaar zijn mijn schoenen na 800KM redelijk op. Misschien gelijk nog maar een paar sequence 4 erbij kopen en tegen elkaar in dragen..
Mijn knieën voelen ook niet meer stram. Voel me verder wel wat krakkemikkig. Hopelijk is dat morgen weer voorbij. Neem daarna wel twee of drie dagen rust weer.
Morgen weer groepstraining. Heb vernomen dat de maandagtrainingen het zwaarst zijn met fikse tempotrainingen enzo
Ja, jouw tempo kan idd nog wel wat omhoog, slakjequote:Op zondag 10 juni 2012 20:45 schreef YUR het volgende:
Morgen weer groepstraining. Heb vernomen dat de maandagtrainingen het zwaarst zijn met fikse tempotrainingen enzo
Mijn volgende doel op de 10K staat alweer klaar hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, jouw tempo kan idd nog wel wat omhoog, slakje
< 50 min of ambitieuzer?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn volgende doel op de 10K staat alweer klaar hoorNiet meer actief op Fok!![]()
Zelf een evenement organiseren. De 4 mijl van FOK! ofzo.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:45 schreef GotC het volgende:
Ik wil keertje meedoen aan een groot evenement. Als vrijwilliger, that is.
![]()
Dat lijkt me ook wel tof. Maar de lopen in de buurt wil ik zelf lopenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:45 schreef GotC het volgende:
Ik wil keertje meedoen aan een groot evenement. Als vrijwilliger, that is.
Hmz, opzich wel een ideequote:Op zondag 10 juni 2012 20:47 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zelf een evenement organiseren. De 4 mijl van FOK! ofzo.![]()
![]()
HM binnen 2 uur ís snelquote:Op zondag 10 juni 2012 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn enige doel is momenteel HM binnen 2 uur in september. Snelle tijden interesseren me ff niks.. Ik mik op < 2.20 hoor
Lief, jij loopt door heel Nederlandquote:Op zondag 10 juni 2012 20:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel tof. Maar de lopen in de buurt wil ik zelf lopenWat is dus niet in de buurt?
![]()
Ik las in het andere topic nog iets over ongetraind lopen. Denk inderdaad dat het niet voor iedereen opgaat en ook ligt aan wat je verder al doet of hebt gedaan. Ik ben nu ook een beetje eigenwijs aan het lopen gegaan drie weken geleden en heb nergens last van. Geen spierpijn of andere pijntjes. Ben wel blij dat ik nu eigenwijs ben geweest en niet weer ben begonnen met een beginnersschemaBinnenkort maar eens wat structuur erin brengen met een schema of zo
![]()
![]()
Das een flinke investering, dat doe je niet zomaar. Ordehandhaving, evenementenvergunning, etc etc etc. Dat doe je niet zomaar.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:47 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zelf een evenement organiseren. De 4 mijl van FOK! ofzo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zeg DOEN!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:47 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zelf een evenement organiseren. De 4 mijl van FOK! ofzo.It's funny
But not ha-ha funny.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: