Ja, wel aardig Dan hebben ze beiden een onderbreking gehad op een moment waarop het goed uitkwam.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:00 schreef Salamando het volgende:
Kan Nadal nog mooi even met Toni overleggen over hoe hij dit aan gaat pakken.
Ben je vrij?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
Het is officieel: morgen 13.00 uur gaan we verder.
Nee, zou wel zuur zijn. Maar voor Nadal lijkt me dit een grote klap als hij verliest. Dit zou de eerste best-of-fivenederlaag op gravel zijn sinds 2009.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:01 schreef Norrage het volgende:
Laten we hopen dat Djoko nu niet 2 sets nodig heeft om warm te worden.
Ja, ik had zekerheidshalve de derde maandag en de derde dinsdag vrij genomen.quote:
Ik hoop dat het ze geen van beiden negatief beïnvloedt.quote:
twitter:tennistweetscom twitterde op zondag 10-06-2012 om 20:02:48incredibly 3 of last 5 finals nadal-djokovic have played match finished on a monday reageer retweet
Als ze hem morgen afspelen. 70% kans op regen en we weten natuurlijk niet hoe lang de eventuele regen aanhoudt.quote:
Welke GS hadden ook alweer geen dak.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
twitter:tennistweetscom twitterde op zondag 10-06-2012 om 20:02:48incredibly 3 of last 5 finals nadal-djokovic have played match finished on a monday reageer retweet
RG en de US Open.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Welke GS hadden ook alweer geen dak.
Zonde. Dan maar voor jou hopen dat het dinsdag wordt.quote:
Zou zonde zijn. Laat ze zo snel mogelijk een dak op dat stadion zetten. Dit voegt drama toe, maar het komt de kwaliteit van de wedstrijd niet ten goede, want na elke onderbreking moeten ze er weer in komen, zeker na zo'n nacht.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:16 schreef MilaNL het volgende:
Begon net spannend te worden.![]()
Ben nu bang dat Nadal het morgen snel af weet te maken.
Jaquote:Op zondag 10 juni 2012 20:16 schreef MilaNL het volgende:
Begon net spannend te worden.![]()
Ben nu bang dat Nadal het morgen snel af weet te maken.
Dan kan ik ook niet hoor, hoop eerder dat ze pas 's avonds kunnen beginnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zonde. Dan maar voor jou hopen dat het dinsdag wordt.
Dat zou ik ook niet erg vinden, want dan hoef ik niet 's middags weg van mijn werk en kan ik vrij nemen als het beter weer wordt.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet hoor, hoop eerder dat ze pas 's avonds kunnen beginnen.
Ik ook niet... Jammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |