quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien jahquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef Autobandje het volgende:
En morgen (of maandag wanneer ik niet kan kijken) heel misschien Djoko ook zijn Slam?!
Ik vond Coria wel goed. Vond het zo jammer toen dat hij niet won.quote:
Dat is tennis hèquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:13 schreef Morthill het volgende:
dat aantal onnodige fouten geeft Errani echt zoveel kansen
Welke zender?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:17 schreef Szura het volgende:
Kan die commentator wel mooi zeggen dat de lange rallies in het voordeel van Errani zijn maar dat zie ik gemiddeld gezien toch niet terug
Hier nog een. Verbaast me heel erg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:19 schreef BobW het volgende:
Ik wist dat ze een Career Slam had als ze dit wint, maar ze heeft die andere ook pas 1x gewonnenik dacht sommige wel wat meer.
Laatste GS winst in 2008.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier nog een. Verbaast me heel erg.
Da's wel even geleden ja. Maar ik dacht dat ze er toch wel zes of zeven had gehad.quote:
Ze heeft in heel wat finales gestaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel even geleden ja. Maar ik dacht dat ze er toch wel zes of zeven had gehad.
Meh, Errani serveert als een krant en Sharapova slaat te veel dubbele foutenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:32 schreef Rosario het volgende:
Wat is er in godsnaam aan de hand met het vrouwentennis? Waarom breken zij erop los? Heb ik het soms te lang niet gezien? Servicenadeel...
Heb je het in de Open Era nog wel gevolgd?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:32 schreef Rosario het volgende:
Wat is er in godsnaam aan de hand met het vrouwentennis? Waarom breken zij erop los? Heb ik het soms te lang niet gezien? Servicenadeel...
Nou, leuk, een vrouw van bijna twee meter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Neu, goede weergave van het spel. Pas tegen het einde kon Errani zelf ook een vuist maken, voor de rest was het een en al Sharapova. Of het nu winners of onnodige fouten waren, zij was degene die het spel maakte.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:47 schreef CoolStoryBro het volgende:
Jammer de zoveelste vrouwen finale die totaal niet spannend was
ook al bijna 40....mooie vrouwquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:52 schreef CoolStoryBro het volgende:
Monica Seles ziet er ook totaal anders uit zeg
Prachtige vrouw geworden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:52 schreef CoolStoryBro het volgende:
Denk dat die wel het een en ander heeft laten verbouwen ...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:52 schreef CoolStoryBro het volgende:
1e prijs is 1.25 miljoen euroquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is de hoogte van het prijzengeld voor de 1e en 2e plaats?
En toch is ze er wel heel blij meequote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:55 schreef speknek het volgende:
Woont al 18 jaar in de VS, maar whatever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |