quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef detennismaster het volgende:
Omkoping bij Polen - GriekenlandGVD MAN SMERIGE VUILE KANKERLIJER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahah, iemand deed het net bij mij, en ik schrok mij helemaal kapot.quote:
Dat gezicht...is eng. Nu krijg ik nachtmerries.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GVD MAN SMERIGE VUILE KANKERLIJER!
rustig aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GVD MAN SMERIGE VUILE KANKERLIJER!
Deze isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat weten dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
GVD IK LIG HIER IN EEN VOLLEDIG DONKERE KAMER MET EEN KOPTELEFOON OP LEKKER TE CHILLEN.
Ik lig nu gewoon als een onzeker pubermeisje te giechelen van de schrik man.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
GVD IK LIG HIER IN EEN VOLLEDIG DONKERE KAMER MET EEN KOPTELEFOON OP LEKKER TE CHILLEN.
Zal ik bij je komen liggen en je handje vast houden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
Kankerhomo wtf manquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal ik bij je komen liggen en je handje vast houden?
Die laatste 2 waren wat minder, maar die eerste 3quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet doorgaan met lelijke wijven posten
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die laatste 2 waren wat minder, maar die eerste 3
Deze wasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat weten dan?
[ afbeelding ]
Nee, 't gaat wel weer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal ik bij je komen liggen en je handje vast houden?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef detennismaster het volgende:
Omkoping bij Polen - Griekenlandde fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik schrok mij serieus dood weet je dat
Ik durf niet meer te klikkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik schrok mij serieus dood weet je dat
Ik adviseer je het ook niet te doen. Al is 3/4 van de schrik natuurlijk het volledig onverwachtse.quote:
Sinds ik weer fitness met pw heb ik hier echt kk veel last vanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
Kut-temperaturen zijn dit ook. Onder je dekbed zweet je jezelf te pleuris en zonder dekbed is 't weer te koud.
Pauw en Witteman?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinds ik weer fitness met pw heb ik hier echt kk veel last van
Mijn tentamens beginnen maandag dus 9 dagen niet gesport.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:41 schreef Smoofie het volgende:
Door tentames en blessure kon ik paar weken niet fitnessen, dus sinds deze week begonnen met PW en motherfuck die is kk hard
Ja ik ben traag met reageren, met de laatste 2 bedoelde ik nummer 4 en 5, daarna was weerquote:
Wat is dat dan precies voor iets?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:41 schreef Smoofie het volgende:
Door tentames en blessure kon ik paar weken niet fitnessen, dus sinds deze week begonnen met PW en motherfuck die is kk hard
Zit DMAA in.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dat dan precies voor iets?
Begin is altijd zo.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb fucking pijn aan mijn schouders door gewichtheffen
Ja 95 kilo heletijd omhoog liften is geen feestquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Begin is altijd zo.
Na een tijdje leer je techniek beter kennen en doet het 'minder' pijn.
Al blijf je spierpijn houden
Spierpijn.![]()
Ik heb zelden spierpijn. (bij mijn boven lichaam)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Begin is altijd zo.
Na een tijdje leer je techniek beter kennen en doet het 'minder' pijn.
Al blijf je spierpijn houden
Spierpijn.![]()
Als ik zware gewichten hef, dan vind ik het best een 'feest'.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja 95 kilo heletijd omhoog liften is geen feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |