Ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje gewoontjes. Let nou ff op Davy's posts en leer ervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Kankerlijerquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef detennismaster het volgende:
Omkoping bij Polen - GriekenlandGvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
AFCA
Qui audet adipiscitur
Nee is al voorbij.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo facebook fights aan staan? Dit wordt een barnburner
Omkoping bij Polen - GriekenlandKut hoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Oh oke dank.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is niet voorbij .. je moet op PRELIMS klikkendaar langs. En ja.
Doe maar gewoonquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef DonRaja het volgende:
Iets zegt me dat niet klikken de juiste keuze was
Die kut wijf deed echt iets raar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef DonRaja het volgende:
Normaal kijk ik altijd naar de url eerst..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef DonRaja het volgende:
Niet doorgaan met lelijke wijven postenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet doorgaan of niet twijfelen?
[ afbeelding ]
Omkoping bij Polen - GriekenlandGVD MAN SMERIGE VUILE KANKERLIJER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahah, iemand deed het net bij mij, en ik schrok mij helemaal kapot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |