Roken is slecht voor mn cardio, net zoals dat drank slecht is voor mn spiergroei. Ik doe beide dus niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het grappige is: als je het eenmaal een periode lang niet doet dan vind je het ook gewoon weer vies. Ik vind het zeker bij het uitgaan echt ranzig geworden. Heel vreemd, want vroeger was dat juist de plek waar ik de ene na de andere op kon steken.
Ik zou echt niet zonder drank kunnen...eigenlijk best slecht. Ik had laatst een discussie met iemand op m'n werk. Mijn stelling was de volgende: Of de rest van je leven geen alcohol meer mogen drinken of een vingerkootje eraf. Ik ging zonder nadenken voor het vingerkootje, maar m'n collega zou voor geen drank kiezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Roken is slecht voor mn cardio, net zoals dat drank slecht is voor mn spiergroei. Ik doe beide dus niet.
Ik zou ook voor geen drank kiezen. Ik drink alleen (veel) op vakantie en echt op leuke feesten, anders echt nauwelijks. Roken wel altijd als ik veel drink, dus ook dat bijna nooitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zonder drank kunnen...eigenlijk best slecht. Ik had laatst een discussie met iemand op m'n werk. Mijn stelling was de volgende: Of de rest van je leven geen alcohol meer mogen drinken of een vingerkootje eraf. Ik ging zonder nadenken voor het vingerkootje, maar m'n collega zou voor geen drank kiezen.
Spreek je zo welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Goedgekeurd en met dit op mijn netvlies ben ik echt weg.
Russisch hoofdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ben hier nog steeds niet overheen.![]()
U in love bro?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is het vriendje van tompsv12, hoe danquote:
Vraag Kapitein om tips, hij is blijkbaar een real playah playah pimp.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik hier nou weer mee?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag Kapitein om tips, hij is blijkbaar een real playah playah pimp.
Beetje gewoontjes. Let nou ff op Davy's posts en leer ervan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Oke die is wel geilquote:
Sorry bro.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje gewoontjes. Let nou ff op Davy's posts en leer ervan.
Ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje gewoontjes. Let nou ff op Davy's posts en leer ervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Kankerlijerquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef detennismaster het volgende:
Omkoping bij Polen - GriekenlandGvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
AFCA
Qui audet adipiscitur
Nee is al voorbij.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo facebook fights aan staan? Dit wordt een barnburner
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef detennismaster het volgende:
Omkoping bij Polen - GriekenlandKut hoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Oh oke dank.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is niet voorbij .. je moet op PRELIMS klikkendaar langs. En ja.
Doe maar gewoonquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef DonRaja het volgende:
Iets zegt me dat niet klikken de juiste keuze was
Die kut wijf deed echt iets raar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef DonRaja het volgende:
Normaal kijk ik altijd naar de url eerst..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef DonRaja het volgende:
Niet doorgaan met lelijke wijven postenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet doorgaan of niet twijfelen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |