quote:
Gelijkspelletje zou voor ons nu ideaal zijn.quote:
Voor jullie bedoel je.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Gelijkspelletje zou voor ons nu ideaal zijn.
Ik weet het niet, volgens mij is dat alleen ideaal als je er vanuit gaat dan Denemarken doorgaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:44 schreef belsen het volgende:
Gelijkspelletje zou voor ons nu ideaal zijn.
Als Nederland dan twee keer wint en Denemarken verliest nog eenmaal, zouden ze alsnog eerste in de pool zijn geworden op puntenaantal.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet het niet, volgens mij is dat alleen ideaal als je er vanuit gaat dan Denemarken doorgaat.
Ja, dat doet Justin Bieber met meisjes.quote:
Welke gaat er nu weer failliet?quote:
Als ik het goed lees bieden ze aan om betaald meer bekend te worden waardoor je meer likes krijgt en je berichten meer verspreid worden. Denk dat je dan in de banners terecht komt ofzo.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:46 schreef arucard het volgende:
Als ik zo naar dat plaatje kijk lijkt het alsof ze gewoon de berichtjes bedoelen. Dat zijn niet echt advertenties natuurlijk,
Giel Beelen zoekt singer-songwriter in tv-programmaquote:Giel Beelen gaat in een nieuw tv-programma op zoek naar de beste nieuwe singer-songwriter van Nederland. De talenten worden geholpen door bekende Nederlandse artiesten, onder wie Ilse DeLange en Tim Knol.
Ook Waylon en Miss Montreal delen hun expertise met de deelnemers. De winnaar van het programma krijgt 'gegarandeerde air- en stagetime'. "Het programma geeft nieuwe talenten de kans zichzelf te zijn en te groeien met hulp van de bekendste Nederlandse singer-songwriters", zegt Beelen. "Het gaat echt over muziek maken."
Het programma, gemaakt door de VARA en BNN, komt vanaf 25 juni op de buis. Beelen wordt in zijn zoektocht geholpen door enkele 3FM-dj's, onder wie Eric Corton en Gerard Ekdom.
Miss Montreal: "Je m...m...m...m...moet me...me...me...misschien wat beteher, articule...le...le...lereneh."quote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef Bosbeetle het volgende:
ach daar gaan toch geen 'echte' singer/songwriters op reageren
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef On het volgende:
Ik ga gewoon aan Giels songwriterwedstrijdje meedoen, maar dan Keiji Haino stijl. Niet vergeten te stemmen he.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef bartrid het volgende:
Gefeliciteerd Bosbeetle!
En wat een sluwe vos die Sevchenko.
quote:
Bedankt, en idd die oekrainers tegen zweden was misschien wel de spannendste wedstrijd van dit EK.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |