SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.Niet meer actief op Fok!![]()
Thnx for the tip. Bristol ff kijken idd...
Maar als katoen niet 'goed' is waar moet je dan op letten?![]()
Niets mis met katoen vind ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Maar als katoen niet 'goed' is waar moet je dan op letten?
Je moet er alleen niet in de stromende regen mee gaan lopen![]()
![]()
QFT zegt mosselmosselquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Niets mis met katoen vind ik
Je moet er alleen niet in de stromende regen mee gaan lopen.
Niet meer actief op Fok!![]()
Wat gaan jullie snel
Neem me steeds voor om me even in te lezen en dan is het topic WEER vol
Gisteren begonnen met mijn schema van 5km naar 10km in 10 weken, ben benieuwd!
Ook voor het eerst met mijn nieuwe Garmin gelopen, wat een tof dingetje zeg! Die grafiekjes
Ik las iets over jasjes, moet er eigenlijk ook 1 hebben. Ik heb een tegoedbon van 80 euro van Runnersworld in A'dam, maar die heet nu ineens Lopers Company, zal m'n bon nog wel geldig zijn?
Ik ga ze wel een keertje bellen. Edit: ja nog geldig, morgen even langs als ik tijd heb!
Ik heb wat nieuwe shirtjes van zalando sinds vorige week, ga eens kijken hoeveel beter ik het vind dan dat katoen voor amateurs, ik wil wel dat mensen denken dat ik ervaring heb natuurlijk
Overigens vind ik katoen prima zitten als het droog is!
[ Bericht 2% gewijzigd door Novem op 08-06-2012 15:09:20 ]Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free![]()
http://www.runinfo.nl/hardloopkleding.htmquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Maar als katoen niet 'goed' is waar moet je dan op letten?
TadaaaHandig overzichtje trouwens!
![]()
Dat laatste probeer sowieso te vermeidenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet er alleen niet in de stromende regen mee gaan lopen
Paar druppels vind ik niet erg![]()
![]()
Jij en linkjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:01 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.runinfo.nl/hardloopkleding.htm
TadaaaHandig overzichtje trouwens!
Zit nu mobiel straks ff kijken![]()
Tover ze zo uit m'n hoge hoedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij en linkjes
Zit nu mobiel straks ff kijken![]()
![]()
QFT Had ik gister. Dacht dat het droog zou zijn, maar na 5 minuten ging het regenen. Gisteravond gelijk nieuwe (functionele) shirts gekocht.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet er alleen niet in de stromende regen mee gaan lopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lolquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
QFT Had ik gister. Dacht dat het droog zou zijn, maar na 5 minuten ging het regenen. Gisteravond gelijk nieuwe (functionele) shirts gekocht.(zie mijn post iets naar boven
)
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:10 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, ik zou dan dus zoiets maken.
[ afbeelding ]![]()
Waarom mosselmossel als nickname trouwens? En dus mossel als nickname op shirt?![]()
![]()
Hij komt uit Scheveningen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:12 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Waarom mosselmossel als nickname trouwens? En dus mossel als nickname op shirt?
Nee, je bent een Zeeuw toch, Mossel?Niet meer actief op Fok!![]()
Ik woon in Zeeland. Mijn vrienden niet. En die noemen me mossel. Die nick was alleen al bezet, dus werd het mosselmossel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:12 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Waarom mosselmossel als nickname trouwens? En dus mossel als nickname op shirt?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tofquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik woon in Zeeland. Mijn vrienden niet. En die noemen me mossel. Die nick was alleen al bezet, dus werd het mosselmossel.
Leuke kleurtjes ookDat valt lekker op!
![]()
Maar waar staat DJMO voor? Vroeg ik me af
Of gaan we nu allemaal onze username op tshirts afdrukken.![]()
Het gaat weer hard vandaag!
Gister een nieuwe mp3 speler gekocht!
http://www.sandisk.com/pr(...)-clipplus-mp3-player
Mijn vriend zat er een te zoeken voor op vakantie en toen vond hij deze, ik moest hem ook meteen hebben want met dat clipje is handig voor hardlopen!![]()
(mijn vorige is maar een half jaar oud ofzo maar ik moest deze gewoon hebben!)
![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:15 schreef Sarabi het volgende:
Of gaan we nu allemaal onze username op tshirts afdrukken.. Blijf lekker in wedstrijdshirts lopen
.
Ik nooit hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:15 schreef Sarabi het volgende:
Of gaan we nu allemaal onze username op tshirts afdrukken.Gebruik het alleen voor Fok!, meer niet. Vind m'n eigen naam veul mooier! En leuker voor mensen om te roepen, mocht ik het op een shirt zetten. Niemand zal ooit 'Hup gee oo tee cee!' roepen, hoop ik
.
![]()
Jaaaa! Ik heb een nieuwe iPod met clipje en de oude was bedoeld voor hardlopen, maar de laatste tijd gaat de nieuwe vaker mee. Hoef ik niets in m'n handen te houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:16 schreef gcjoel het volgende:
Het gaat weer hard vandaag!
Gister een nieuwe mp3 speler gekocht!
http://www.sandisk.com/pr(...)-clipplus-mp3-player
Mijn vriend zat er een te zoeken voor op vakantie en toen vond hij deze, ik moest hem ook meteen hebben want met dat clipje is handig voor hardlopen!![]()
(mijn vorige is maar een half jaar oud ofzo maar ik moest deze gewoon hebben!)
(alleen zit het snoertje nog wel eens vast onder m'n shirt, minder tof).
Lopen jullie maar net zo hard als de topics gaan![]()
Grapje natuurlijk
Ik zit elke keer in die OP naar die estafette in Rotterdam te kijken. Ik wil eigenlijk misschien wel meedoen. Maar hoe zit dat met die teams?
En ik ben er nog niet over uit of ik dan in de auto ga, of trein. Ik moet de volgende dag wel weer werken
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Waar staat GotC voor dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik nooit hoorGebruik het alleen voor Fok!, meer niet. Vind m'n eigen naam veul mooier! En leuker voor mensen om te roepen, mocht ik het op een shirt zetten. Niemand zal ooit 'Hup gee oo tee cee!' roepen, hoop ik
.
Ik denk <echte voornaam> on the ... maar geen idee waar de C voor staat.
Het is een functioneel shirt!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet. Blijf lekker in wedstrijdshirts lopen
.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zelf een shirt laten bedrukken lijkt me ook wel leuk. Me een inspirerende slogan ofzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik nooit hoorGebruik het alleen voor Fok!, meer niet. Vind m'n eigen naam veul mooier! En leuker voor mensen om te roepen, mocht ik het op een shirt zetten. Niemand zal ooit 'Hup gee oo tee cee!' roepen, hoop ik
.
En een mp3speler met clipje lijkt me fijn! Meestal luister ik naar m'n muziek op m'n telefoon tot ik in het bos kom. Twijfel wel af en toe om m'n iPod mee te nemen, maar dat is een classic en ben bang dat de harde schijf niet zo goed tegen schokken kan.![]()
Je zou eerst op de reservelijst voor het team dat er nu staat komen. Mogelijk komt er nog een tweede team. Dat kan eind juni nog wel besloten wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:18 schreef justmattie het volgende:
Lopen jullie maar net zo hard als de topics gaan![]()
Grapje natuurlijk
Ik zit elke keer in die OP naar die estafette in Rotterdam te kijken. Ik wil eigenlijk misschien wel meedoen. Maar hoe zit dat met die teams?
En ik ben er nog niet over uit of ik dan in de auto ga, of trein. Ik moet de volgende dag wel weer werken.
Hahaha zijn er echt mensen die je dan na gaan roepen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef GotC het volgende:
[..]
.
Mijn Fok! naam is wel weer mooier dan mijn echte naam.![]()
Jij hebt ook een prachtige naam vind ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef GotC het volgende:
[..]
.
Ik ga ook mijn nickname niet op mijn shirt zetten
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nu ben ik ineens even kwijt hoe je echt heetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha zijn er echt mensen die je dan na gaan roepen?
Mijn Fok! naam is wel weer mooier dan mijn echte naam..
Ik heb het nooit gewetenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu ben ik ineens even kwijt hoe je echt heet.
Weet het sowieso maar van een paar en eigenlijk alleen door Endomondo en daar herken ik ook lang niet iedereen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
GotC = Guard of the Citadel. Lord of the Ring kenners zullen wel denken ' heyy, bekend!'.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar staat GotC voor dan?
Ik denk <echte voornaam> on the ... maar geen idee waar de C voor staat.
Maargoed, was in 2004 beetje heel erg fan van. En in de film is de Guard of the Citadel -> Pippin -> Billy Boyd -> Schots..
![]()
Eerste twee letters zijn hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu ben ik ineens even kwijt hoe je echt heet.
![]()
Ik heb deze, ideaal klein ding en maar 15 euro ofzo:
http://www.sweex.com/nl/a(...)media-players/MP302/![]()
![]()
Ik ken het probleem... misschien moeten we toch een lijstje maken? Maar om gelijk voor en achternaam bij een nickname te koppelen is ook weer zoveel info.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geweten
Weet het sowieso maar van een paar en eigenlijk alleen door Endomondo en daar herken ik ook lang niet iedereen...![]()
Vooral bij marathons en dergelijken wel, als je de verhalen van blogs mag gelovenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha zijn er echt mensen die je dan na gaan roepen?
Mijn Fok! naam is wel weer mooier dan mijn echte naam.
Je hebt ook een mooie Fok! nick![]()
![]()
Oh ja, ik weet het weerquote:. Wat slecht
. Ik ben altijd zo goed met namen!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:15 schreef Sarabi het volgende:
Of gaan we nu allemaal onze username op tshirts afdrukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij hebt ook een prachtige naam vind ik
Ik ga ook mijn nickname niet op mijn shirt zetten![]()
![]()
![]()
Leukquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Vooral bij marathons en dergelijken wel, als je de verhalen van blogs mag geloven
Je hebt ook een mooie Fok! nick
en ja wie weet ga ik hem ook ooit gebruiken als 'artiesten'naam.
Maar volgens mij bestaat er al een Sarabi jammer genoeg.
@Vik nu nooit meer vergeten he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind ook dat GotC een prachtige naam heeft. Ze is vast een engeltje![]()
.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu snap ik hem.
![]()
Met die Ipod zou ik inderdaad niet gaan lopen. Heb er ook 1 gehad en die harde schijf kan dat niet zo goed aan. De speler die ik nu heb besteld kan ook een geheugenkaartje tot 32GB aan dus die doe ik erin dan heb ik voldoende plaats voor al mijn muziek!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:19 schreef Niara het volgende:
[..]
Zelf een shirt laten bedrukken lijkt me ook wel leuk. Me een inspirerende slogan ofzo.
En een mp3speler met clipje lijkt me fijn! Meestal luister ik naar m'n muziek op m'n telefoon tot ik in het bos kom. Twijfel wel af en toe om m'n iPod mee te nemen, maar dat is een classic en ben bang dat de harde schijf niet zo goed tegen schokken kan.![]()
Mijn username gebruik ik bijna overal op internet!
Heb ik vroeger een keer bedacht omdat ik fan was van Good Charlotte (GC) en Joel was de leukste!![]()
(we hadden een megahip topic op het Break out forum!)
![]()
Bij mij is mijn nick met een beetje denkwerk op Endomondo ook wel te ontcijferenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:23 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik ken het probleem... misschien moeten we toch een lijstje maken? Maar om gelijk voor en achternaam bij een nickname te koppelen is ook weer zoveel info.
Het is gewoon dat ik blij word van die naamquote:
Dankje voor de tip!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met die Ipod zou ik inderdaad niet gaan lopen. Heb er ook 1 gehad en die harde schijf kan dat niet zo goed aan. De speler die ik nu heb besteld kan ook een geheugenkaartje tot 32GB aan dus die doe ik erin dan heb ik voldoende plaats voor al mijn muziek!![]()
Heb ik vroeger een keer bedacht omdat ik fan was van Good Charlotte (GC) en Joel was de leukste!![]()
En wow, Break out forum!![]()
Mijn nickname is een van de namen die ik vroeger in mmorpg's gebruikte![]()
![]()
BreakOut!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met die Ipod zou ik inderdaad niet gaan lopen. Heb er ook 1 gehad en die harde schijf kan dat niet zo goed aan. De speler die ik nu heb besteld kan ook een geheugenkaartje tot 32GB aan dus die doe ik erin dan heb ik voldoende plaats voor al mijn muziek!![]()
Ik heb nog stukkies getikt voor dat blad.
Ik was toen 15 ofzo hoor, dus wel de doelgroepquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
BreakOut!Ik heb nog stukkies getikt voor dat blad.
![]()
![]()
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij mij is mijn nick met een beetje denkwerk op Endomondo ook wel te ontcijferen![]()
[..]
Het is gewoon dat ik blij word van die naam
![]()
Toen ik er stukkies voor schreef was ik denk ik een jaar of 24, 25. Ik gok een jaar of 6 geleden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was toen 15 ofzo hoor, dus wel de doelgroepZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dank je, dan ga ik daarmee maar weekend vierenquote:
Tot over veel delen
Doet me altijd denken aan het einde van de film Silkwood als het personage van Meryl Streep dit zingt zonder enige muzikale begeleiding. Altijd --->quote:![]()
![]()
Oh, hm that's a bummer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zou eerst op de reservelijst voor het team dat er nu staat komen. Mogelijk komt er nog een tweede team. Dat kan eind juni nog wel besloten worden.
Ik merk het al, ik heb de rest van de dag low-energy-levels. Heb ik weleens vaker als ik gelopen heb, ook al is het altijd max 6/7k en ik moet nb nog gaan stappen vanavond!![]()
Disco nap!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:54 schreef Quoi het volgende:
Ik merk het al, ik heb de rest van de dag low-energy-levels. Heb ik weleens vaker als ik gelopen heb, ook al is het altijd max 6/7k en ik moet nb nog gaan stappen vanavond!![]()
![]()
Sodeju wat warm. Stiekem gewoon alweer 21 graden
Ging ook niet bijster geweldig...
Distance: 8.08 km
Time: 55:40
Avg Speed: 8.7 km/hKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Het viel mij ook vies tegen ja, hoe warm het eigenlijk nog was. En het waaide zo hard....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef SEMTEX het volgende:
Avg Speed: 8.7 km/h
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Inderdaad; wel lekker verkoelend die stormpjes, maar niet genoeg om die warmtevlagen te compenserenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Het viel mij ook vies tegen ja, hoe warm het eigenlijk nog was. En het waaide zo hard....
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Daar had de loopband toch het voordeel mee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad; wel lekker verkoelend die stormpjes, maar niet genoeg om die warmtevlagen te compenserenMaar dat is dan ook echt het enige.
Lekker buiten lopen, door het park, over de dijk, langs het water en koetjes en paardjes.
It's funny
+ de bouwvakkers die je al klappend aanmoedigenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:09 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Daar had de loopband toch het voordeel mee.Maar dat is dan ook echt het enige.
Lekker buiten lopen, door het park, over de dijk, langs het water en koetjes en paardjes..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik kan mezelf de laatste tijd dus zo moeilijk motiveren om naar de sportschool te gaan hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:09 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Daar had de loopband toch het voordeel mee.Maar dat is dan ook echt het enige.
Lekker buiten lopen, door het park, over de dijk, langs het water en koetjes en paardjes.Bij buiten hardlopen heb ik dat totaal niet
![]()
![]()
Mijn nickname is eigenlijk gewoon zoals iedereen me noemt....mijn voornaam, maar dan verkort en iets eenvoudiger geschreven
F means you're fucked![]()
Mja, daar heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
+ de bouwvakkers die je al klappend aanmoedigen.
![]()
![]()
Stiekem vind je het wel leuk hè?Ik heb mijn abonnement af laten lopen. Ik doe thuis wel wat krachttraining (push-ups). Scheelt me toch weer ¤30 per maand.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan mezelf de laatste tijd dus zo moeilijk motiveren om naar de sportschool te gaan heBij buiten hardlopen heb ik dat totaal niet
It's funny
Je hebt zo'n exotische naam. Waar komt 'ie vandaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:15 schreef YUR het volgende:
Mijn nickname is eigenlijk gewoon zoals iedereen me noemt....mijn voornaam, maar dan verkort en iets eenvoudiger geschreven.
Ik zou ook klappen als ik SEMTEX in dat hardlooprokje langs zou zien komen.
QFT!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:17 schreef Viking84 het volgende:
It's funny
Is klappen het nieuwe nafluiten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:17 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
Mijn voornaam uit exotisch scandinavie, mijn achternaam uit exotisch Hongarije of Tsjechiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt zo'n exotische naam. Waar komt 'ie vandaan?.
en ik ben een pindaF means you're fucked![]()
Ik zou twee keer kijken om zeker te weten dat het geen droom isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:17 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
Net als Zlatan Ibrahimovicquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn voornaam uit exotisch scandinavie, mijn achternaam uit exotisch Hongarije of Tsjechie
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:17 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
Netjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef SEMTEX het volgende:
Avg Speed: 8.7 km/h
ga ik geen last van hebben...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is nog eens iets anders dan een klappende bouwvakker.
![]()
![]()
Heb je dezelfde naam als mijn broer?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:15 schreef YUR het volgende:
Mijn nickname is eigenlijk gewoon zoals iedereen me noemt....mijn voornaam, maar dan verkort en iets eenvoudiger geschreven
Ik moest er wel om lachenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mja, daar heb ik geen last van.![]()
![]()
Stiekem vind je het wel leuk hè?Mijne loopt nog.. ik heb mezelf ook twee jaar vastgelegd als stok achter de deur en bij echt extreem kutweer of zin om te krachttrainen kan ik altijd uitwijkenquote:Ik heb mijn abonnement af laten lopen. Ik doe thuis wel wat krachttraining (push-ups). Scheelt me toch weer ¤30 per maand.
overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zou twee keer kijken om zeker te weten dat het geen droom isik liep gewoon in mijn 3/4 legging man
quote:Mijn nick dateert trouwens alweer uit 2001, toen ik nog behoorlijk licht ontvlambaar was
Wat! Geen rokje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vakik liep gewoon in mijn 3/4 legging man
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vakik liep gewoon in mijn 3/4 legging man
![]()
Het zag er vast zo uit:
![]()
best grote jopenquote:
Komt wel goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga zometeen les 8 lopen. Het waait wel een beetje (), ben benieuwd.
![]()
![]()
Je kunt het!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga zometeen les 8 lopen. Het waait wel een beetje (), ben benieuwd.
![]()
![]()
3/4 mouwen danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik twijfel nog tussen lange en korte mouwen.![]()
![]()
dun shirt, lange mouwen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik twijfel nog tussen lange en korte mouwen.![]()
Inderdaad, ga voor korte mouwen! *zweet*Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
korte mouwen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
kort dan...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb alleen een dun shirt met korte mouwen en een shirt met lange mouwen (niet al te dun).![]()
Afgelopen maandag kleedde ik me nogal warm aan omdat iemand zei dat het koud was; het was echter te warm.
Ik ga voor een shirt met korte mouwen. Nu maar hopen dat het niet te koud is.![]()
![]()
Dan sla je de mouwen een keertje om ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb alleen een dun shirt met korte mouwen en een shirt met lange mouwen (niet al te dun).Niet zoeken naar excuses, lopen zul je
![]()
![]()
Ik denk in problemen, niet in oplossingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan sla je de mouwen een keertje om ofzoNiet zoeken naar excuses, lopen zul je
![]()
![]()
Korte mouwen. En ik fiets morgenochtend naar Starshoe dus waarschijnlijk geen wedstrijd voor mij. Vind het niet verantwoord om door te lopen op deze schoenen en ik ga natuurlijk geen wedstrijd doen op nieuwe. Allemaal kleine pijntjes die ik eerder niet had, zo ga ik niet genieten vh lopen ook
. Jammer hoor. Is mn scheenbeen beter, begint de rest
. Ga ws zelf wel een rondje doen zondag
.
Ik ben weleens een dag na aanschaf nieuwe schoenen een wedstrijd gaan lopen. Heb ze ook geen seconde hoeven inlopen! Nergens last van. Maar goed, ik ben jou niet en snap dat je dat spannend vindt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:39 schreef Viking84 het volgende:
Korte mouwen. En ik fiets morgenochtend naar Starshoe dus waarschijnlijk geen wedstrijd voor mij. Vind het niet verantwoord om door te lopen op deze schoenen en ik ga natuurlijk geen wedstrijd doen op nieuwe. Allemaal kleine pijntjes die ik eerder niet had, zo ga ik niet genieten vh lopen ook
.
![]()
Vik, ik denk dat je daar wel goed aan doet. Sowieso dat je moet twijfelen over welke schoenen je aan moet trekken, terwijl je al niet voor niks voor nieuwe ging.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:39 schreef Viking84 het volgende:
.
Ik hoop dat je net zulke fijne service krijgt als ik vandaag.![]()
Ik heb de neiging om op allemaal dingen te reageren, maar ik doe het lekker niet. Iedereen moet alles maar gewoon voor zichzelf weten
wordt wel afgeradenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ben weleens een dag na aanschaf nieuwe schoenen een wedstrijd gaan lopen. Heb ze ook geen seconde hoeven inlopen! Nergens last van. Maar goed, ik ben jou niet en snap dat je dat spannend vindt.. Je weet niet of de nieuwe schoenen echt geschikt voor je zijn en om er dan meteen in 1 keer 10 km op te lopen mwah. Overigens ben ik wel overgestapt op een heel andere schoen hè
.
En thx weet dat het verstandiger is. Tijdens de Ekiden maak ik het hopelijk goed.
Vanmiddag gewoon in korte broek + korte mouwen gegaan.
En ik had het warm.
It's funny
Zometeen maar eens op de trein richtung Drenthe, loop ik vanavond mooi door het bos. Als het ondertussen geen moeras is![]()
![]()
Kun je in het 'challenge'-lijstje je totale afstand nog aanpassen? Ik wil eigk van 750 naar 1000.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Denk dat Swets dat kanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:01 schreef SEMTEX het volgende:
Kun je in het 'challenge'-lijstje je totale afstand nog aanpassen? Ik wil eigk van 750 naar 1000.F means you're fucked![]()
Ach soppen past ook wel bij je usernamequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
Zometeen maar eens op de trein richtung Drenthe, loop ik vanavond mooi door het bos. Als het ondertussen geen moeras is![]()
![]()
Dirty word ik sowieso welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach soppen past ook wel bij je username![]()
![]()
Jij had veel meer nicks volgens mij..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Mijn nick dateert trouwens alweer uit 2001, toen ik nog behoorlijk licht ontvlambaar was
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Weekend !![]()
Vandaag en morgen een rustdag en zondag dan mijn langzame duurloop. Heb er zin in. Morgen in elk geval hardloop- of algemene sportwinkels vermijden![]()
![]()
Wie nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij had veel meer nicks volgens mij..
Een hele dure!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:18 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Welke is het geworden?
* Nero22 zoekt zelf ook nog iets moois
http://www.ebay.nl/itm/NE(...)7e119cb#ht_500wt_689
Voor dat geld kan ik wel eens testen of het wat is![]()
![]()
Zo dan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Een hele dure!
http://www.ebay.nl/itm/NE(...)7e119cb#ht_500wt_689
Voor dat geld kan ik wel eens testen of het wat is
Maar niet voor mijn telefoon geschikt.
It's funny
Niet? Er staan er heel veel bij!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zo dan.
Maar niet voor mijn telefoon geschikt.![]()
Ja, maar niet de mijne: HTC Legend.quote:Zal eens kijken! Thanks.quote:It's funny
Hoeft niet per se voor je eigen foon te zijn. Even opmeten. Ik heb een htc desire en een iphone armband. Past prima.
HTC Chacha staat er wel bij, die heeft vrijwel precies dezelfde afmetingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, maar niet de mijne: HTC Legend.
[..]
Zal eens kijken! Thanks.![]()
![]()
Ik ben er nog niet helemaal zeker van...![]()
En daarbij: ik heb zojuist een vergelijkbare versie van die van eBay gevonden op DealExtreme en daar stond bij dat hij niet waterdicht zou zijn. Iets wat me toch makkelijk lijkt.
En ja, ik ben eigenwijs.Al zou het in zo'n iPhone ding dus wel moeten passen.
It's funny
Zo, succes aan iedereen die vanavond nog gaat lopen!
Deze heiden gaat naar de film om zich daar 2 uur vol te stoppen met popcorn...![]()
Het zal wel lekker rustig zijn tijdens de 1ste wedstrijd van het EK.![]()
Ben net terug. Godzijdank had ik m'n shirt met korte mouwen aan, want het was WARM. Tijdens de wandelpauzes is een windvlaagje echt welkom, heerlijk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk in problemen, niet in oplossingen.
http://www.endomondo.com/workouts/62158627
Ik had tijdens het lopen wat moeite met het vinden van het juiste tempo, heb voor m'n gevoel iets te hard gelopen.![]()
Dat is morgen tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:36 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, succes aan iedereen die vanavond nog gaat lopen!
Deze heiden gaat naar de film om zich daar 2 uur vol te stoppen met popcorn...![]()
Het zal wel lekker rustig zijn tijdens de 1ste wedstrijd van het EK.![]()
![]()
Morgen eerste van Nederland. Nu over twintig minuten is de eerste wedstrijd Polen - Griekenlandquote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ruimte maken door sokken in je schoenen te stoppen, shirts en handdoeken op te rollen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:38 schreef kwiwi het volgende:
m'n schoenen pasten niet meer in m'n koffertje, nou kan ik dit weekend niet lopen
![]()
Hopen dat ik het dan ook rustig heb in de treinquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:40 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik zei niet de wedstrijd van NL.![]()
18.00 Polen-Griekenland![]()
![]()
Geloof me, als er bij mij niks meer in m'n koffer past, past er ook echt geen rolletje pepermunt meer inquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ruimte maken door sokken in je schoenen te stoppen, shirts en handdoeken op te rollen.Moest teveel boeken/papier meenemen, en die kun je niet kleiner maken
![]()
![]()
Sowieso shirts oprollen. Ook geen kreukels.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ruimte maken door sokken in je schoenen te stoppen, shirts en handdoeken op te rollen.![]()
* Nero22 heeft heel veel ervaring met kleding oprollen zodat het allemaal in een net wat kleine backpack past.It's funny
Het was wel opvallend rustig in de trein net voor spitsuurquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hopen dat ik het dan ook rustig heb in de treinHad geen idee dat het EK inmiddels begon.
![]()
ja, dat vind ik dus vervelendquote:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hardlopen geeft een voldaan gevoel wanneer je weer thuis bent, héérlijk. Dát gevoel heb ik tijdens m'n blessure echt gemist, het had mij enorm kunnen helpen om eerder van de 'bijna burn-out' af te komen.![]()
Geeft het zeker! Weerhoudt me er niet van om onderweg te denken 'waarom doe ik dit in godsnaam'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Hardlopen geeft een voldaan gevoel wanneer je weer thuis bent, héérlijk. Dát gevoel heb ik tijdens m'n blessure echt gemist, het had mij enorm kunnen helpen om eerder van de 'bijna burn-out' af te komen.![]()
![]()
Ik heb niet 10x 2 (1) gelopen op "wedstrijdtempo". Echt iedere keer dat Renate zei dat het nieuwe blok van 2 minuten begon werd ik boos op haar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Geeft het zeker! Weerhoudt me er niet van om onderweg te denken 'waarom doe ik dit in godsnaam'Iedere keer dat ze zei dat de twee minuten voorbij waren begon ik haar lief te vinden.
Een soort van knipperlichtrelatie.![]()
![]()
Channel the anger into forward motion.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb niet 10x 2 (1) gelopen op "wedstrijdtempo". Echt iedere keer dat Renate zei dat het nieuwe blok van 2 minuten begon werd ik boos op haar.Iedere keer dat ze zei dat de twee minuten voorbij waren begon ik haar lief te vinden.
Een soort van knipperlichtrelatie.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb niet 10x 2 (1) gelopen op "wedstrijdtempo". Echt iedere keer dat Renate zei dat het nieuwe blok van 2 minuten begon werd ik boos op haar.Iedere keer dat ze zei dat de twee minuten voorbij waren begon ik haar lief te vinden.
Een soort van knipperlichtrelatie.
Vorige week liepen we en had meneer Runkeeper mee. Hij had geen oortjes in, dus ik hoorde die vrouw ook elke vijf minuten zeggen wat de tijd/afstand/enz was. Duurde maar even en dan dacht ik na een aantal minuten 'Nog geen 15 minuten? Mens! Schiet op! Praat!'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Channel the anger into forward motion.![]()
![]()
Zo... politieke steekspelletje op mijn werk gewonnen. Tenminste, dat neem ik maar aan als je manager gaat huilen
Straks mezelf belonen met nieuwe schoenen.![]()
He gatverquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... politieke steekspelletje op mijn werk gewonnen. Tenminste, dat neem ik maar aan als je manager gaat huilen
Straks mezelf belonen met nieuwe schoenen.Al ben ik wel blij dat je hebt gewonnen hoor, maar als dat zo moet gaan op het werk
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat is dan wel erg gezellig op het werkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:10 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Ik heb meer discipline om om 5.30 op te staan dan op zondag een eigen moment te kiezenquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Channel the anger into forward motion.Ow, dat gevoel heb ik ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha
Vorige week liepen we en had meneer Runkeeper mee. Hij had geen oortjes in, dus ik hoorde die vrouw ook elke vijf minuten zeggen wat de tijd/afstand/enz was. Duurde maar even en dan dacht ik na een aantal minuten 'Nog geen 15 minuten? Mens! Schiet op! Praat!'
"Hé miep [van Endomondo], zeg nou alsjeblieft dat ik alweer een kilometer heb gelopen."
![]()
Kan ik ergens wel in komen ja, als ik zondag ga hardlopen dan moet jij ook gewoonquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb meer discipline om om 5.30 op te staan dan op zondag een eigen moment te kiezen![]()
![]()
Bedrijfspolitiek, altijd leuk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:10 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
sodeju wat een wind zeg! de takken vlogen me letterlijk om de oren! maar voor de rest alsof ik op wolkjes liep.
Nu lekker douchen en eens wat te eten brouwen![]()
![]()
Ow Viking, je gaat deze zondag een 10km lopen en je hebt nog last van je knie he? En je ging morgenavond nog een keertje lopen toch om te kijken hoe en wat, niet?
Persoonlijk denk ik dat je vorige week al had moeten kijken of je deze week kan lopen, zaterdag en woesdag een testloop: voelt goed (ok genoeg om te lopen), dan lopen, voelt twijfelachtig (niet ok genoeg om te lopen) niet lopen.
Nu ga je een dag van te voren nog lopen en bepalen of je kan lopen. Stel dat je vind dat je kan lopen, danheb je een testloop, geen rust, 10km lopen en daarna....?! Je moet jezelf rust gunnen en tijd om te herstellen, helemaal als je kleine/grote pijntjes hebt. Vind het geen slimme aanpak zoals je het nu doet..
Je kan 'm altijd beginnen met lopen en uitstappen als het niet meer gaat, heb je zelf ook gezegd dat je het niet voor de PR of wat dan ook doet, verkoop je startnummer en neem rust.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pittige les he?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben net terug. Godzijdank had ik m'n shirt met korte mouwen aan, want het was WARM. Tijdens de wandelpauzes is een windvlaagje echt welkom, heerlijk!
http://www.endomondo.com/workouts/62158627
Ik had tijdens het lopen wat moeite met het vinden van het juiste tempo, heb voor m'n gevoel iets te hard gelopen.Vond je het leuk?
![]()
![]()
Mehquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kan ik ergens wel in komen ja, als ik zondag ga hardlopen dan moet jij ook gewoon
Enige reden dat ik loop is dat voldane gevoelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Hardlopen geeft een voldaan gevoel wanneer je weer thuis bent, héérlijk. Dát gevoel heb ik tijdens m'n blessure echt gemist, het had mij enorm kunnen helpen om eerder van de 'bijna burn-out' af te komen.
Vanavond waterpolo, daarna voel ik me niet zó voldaan omdat me dat makkelijker afgaat, maar ik ben tijdens de hele training helemaal in m'n element. Ook wat waard!![]()
Heb besloten om de TT-Run iets sneller dan de 10km/u te gaan lopen. 13,28km in 1 uur 18 staat op de planningIk denk dat als ik fit ben het wel kan volhouden.
Mijn huidige trainingschema heeft daarna echter een langzame duurloop. Twijfel nog of ik die misschien een dag verplaats. Weet niet wat het meest verstandige is. Ik kan helaas weinig aan mijn trainingschema aanpassen.![]()
Ik wachten op de foto's van de omloop afgelopen vrijdag, staan er maar 12 van de 5 km onlineGelukkig heb ik al leuke foto's!
![]()
Schema's zijn ook maar een rode draad, alles is aan te passen, een training meer of minder maakt echt niet uit hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:29 schreef Wiehoe het volgende:
Heb besloten om de TT-Run iets sneller dan de 10km/u te gaan lopen. 13,28km in 1 uur 18 staat op de planningIk denk dat als ik fit ben het wel kan volhouden.
Mijn huidige trainingschema heeft daarna echter een langzame duurloop. Twijfel nog of ik die misschien een dag verplaats. Weet niet wat het meest verstandige is. Ik kan helaas weinig aan mijn trainingschema aanpassen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoe snel loop je normaal dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:29 schreef Wiehoe het volgende:
Mijn huidige trainingschema heeft daarna echter een langzame duurloop. Twijfel nog of ik die misschien een dag verplaats. Weet niet wat het meest verstandige is. Ik kan helaas weinig aan mijn trainingschema aanpassen.![]()
Als ik gewoon vrij loop op tempo dat ik het meest fijn vind lopen, dan zit ik rond de 9,5 km/uquote:![]()
Is ook zo, maar ik gebruik een "interactief" schema. Het past zich aan op de resultaten, als ik iets mis, dan ben ik bang dat die dan aangeeft dat ik 4 weken over moet doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Schema's zijn ook maar een rode draad, alles is aan te passen, een training meer of minder maakt echt niet uit hoor![]()
Hee slacker!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:13 schreef slacker_nl het volgende:
Ow Viking, je gaat deze zondag een 10km lopen en je hebt nog last van je knie he? En je ging morgenavond nog een keertje lopen toch om te kijken hoe en wat, niet?
Persoonlijk denk ik dat je vorige week al had moeten kijken of je deze week kan lopen, zaterdag en woesdag een testloop: voelt goed (ok genoeg om te lopen), dan lopen, voelt twijfelachtig (niet ok genoeg om te lopen) niet lopen.
Nu ga je een dag van te voren nog lopen en bepalen of je kan lopen. Stel dat je vind dat je kan lopen, danheb je een testloop, geen rust, 10km lopen en daarna....?! Je moet jezelf rust gunnen en tijd om te herstellen, helemaal als je kleine/grote pijntjes hebt. Vind het geen slimme aanpak zoals je het nu doet..
Je kan 'm altijd beginnen met lopen en uitstappen als het niet meer gaat, heb je zelf ook gezegd dat je het niet voor de PR of wat dan ook doet, verkoop je startnummer en neem rust.
Hahaha, wow, volgens mij haal jij wat dingen door elkaar, want er staat nogal wat wat niet klopt in jouw post.
Ik heb niet 'nog last van m'n knie'. M'n scheenbeen weerhield me er in eerste instantie van te lopen. Dat is nu zo goed als over, dus in principe had ik kunnen lopen, ware het niet dat ik nu last heb van mijn knieën, sinds woensdagavond. Dinsdagavond heb ik 7 km gelopen, woensdag een heel rustig herstelrondje en tot vanochtend wees eigenlijk niets erop dat ik niet zou kunnen lopen. Ik heb sinds twee weken nieuwe schoenen en die leken in eerste instantie wel oké: scheenblessure is zo goed als weg, geen last meer van blaren. Had wel wat pijntjes, maar die weet ik aan het inlopen van nieuwe schoenen en die raakte ik tijdens het lopen ook weer kwijt. Maar nu niet dus: blijf m'n knieën voelen. Lijkt me dus niet verstandig om nog een stap te zetten op deze schoenen, dus ik ga eerst maar eens bij de winkel langs.
loopschoenen, sokken en broek al aan heeft ... maar aangezien we vrij laat aten heb ik nog wel even de tijd vóór ik uberhaupt kan gaan lopenwil een kleine 2, 2,5 km lopen om niet stijf de wedstrijd in te gaan zondag
Wat Slacker zegt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Schema's zijn ook maar een rode draad, alles is aan te passen, een training meer of minder maakt echt niet uit hoor
En als je twijfelt, bedenk je dan dat ik aan m'n scheenbeenblessure kwam door de zaterdag na de Golden Ten-loop (met Hemelvaart) meteen weer 10 km te lopen.
Was dat een advies van RD?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:36 schreef DJMO het volgende:
loopschoenen, sokken en broek al aan heeft ... maar aangezien we vrij laat aten heb ik nog wel even de tijd vóór ik uberhaupt kan gaan lopenwil een kleine 2, 2,5 km lopen om niet stijf de wedstrijd in te gaan zondag
Je kunt toch ook een warming-up doen van tevoren? Dan ben je ook niet stijf.
ik mocht max 2km rennen ja, dus met inlopen en uitlopen kom ik wel rond de 2,5k uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was dat een advies van RD?
Je kunt toch ook een warming-up doen van tevoren? Dan ben je ook niet stijf.
gewoon gaan, en al valt het tegen, dan heb je de hele harde wind om de schuld te geven en volgende keer gaat het weer beterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:44 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het een beetje eng om te gaan lopen, bang dat het tegenvalt![]()
![]()
Oh ik vind het ook altijd een beetje spannend hoor, als ik weer ga![]()
. Komt wel goed
.
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Mea culpa. Maar dan loop je toch lekker op je oude schoenen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee slacker!
Hahaha, wow, volgens mij haal jij wat dingen door elkaar, want er staat nogal wat wat niet klopt in jouw post.
Ik heb niet 'nog last van m'n knie'. M'n scheenbeen weerhield me er in eerste instantie van te lopen. Dat is nu zo goed als over, dus in principe had ik kunnen lopen, ware het niet dat ik nu last heb van mijn knieën, sinds woensdagavond. Dinsdagavond heb ik 7 km gelopen, woensdag een heel rustig herstelrondje en tot vanochtend wees eigenlijk niets erop dat ik niet zou kunnen lopen. Ik heb sinds twee weken nieuwe schoenen en die leken in eerste instantie wel oké: scheenblessure is zo goed als weg, geen last meer van blaren. Had wel wat pijntjes, maar die weet ik aan het inlopen van nieuwe schoenen en die raakte ik tijdens het lopen ook weer kwijt. Maar nu niet dus: blijf m'n knieën voelen. Lijkt me dus niet verstandig om nog een stap te zetten op deze schoenen, dus ik ga eerst maar eens bij de winkel langs.
NP,quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Mea culpa. Maar dan loop je toch lekker op je oude schoenen?
En die waarmee ik blaren en last van m'n scheen kreeg? Neuh, toch maar niet.
Ik ga nu eerst goeie schoenen hosselen en me pas weer inschrijven voor een wedstrijd als alles weer in orde is. Goeie les: niet te lang van tevoren inschrijven.
Oh, en ik zie dat ik een heel topic gemist heb, ergens deze week.
Maar Vik het is wel een beetje een duur grapje als je nu weer nieuwe schoenen moet kopen.
Of krijg je nog iets terug?![]()
Zo.. ff Hart van Nederland kijken.. We krijgen te zien hoe de school met onze kinderen het Nederlands Elftal toezingt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Oh nee, hoef geen nieuwe te kopenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:59 schreef Sarabi het volgende:
Maar Vik het is wel een beetje een duur grapje als je nu weer nieuwe schoenen moet kopen.
Of krijg je nog iets terug?. Ik ben bij Starshoe geweest en daar kun je gewoon terugkomen als de schoenen niet bevallen, dan kijken ze verder
. Ze weten overigens al dat ik kom
. Vd week mailtje gestuurd.
Kom op ! We gaan er voor!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:57 schreef LieLie het volgende:
So far so good, heb mijn loopkleren ook al aan!![]()
![]()
Geen smoesjes anders kak je weer in en kun je met 3 weken weer opnieuw +)quote:
Tevens: Dikke zeug hier in de trein eet chipje voor chipje. Alsof je er dan niet vet van wordt. #gierenomnorunners![]()
hmm chips *loopt naar keuken*quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Geen smoesjes anders kak je weer in en kun je met 3 weken weer opnieuw +)
Tevens: Dikke zeug hier in de trein eet chipje voor chipje. Alsof je er dan niet vet van wordt. #gierenomnorunners![]()
![]()
whoehaa heb al extra gelopen deze weekquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met mate anders doe je vanavond 3km extraen die 3 km extra zou ik niet erg vinden, schoenen lopen heerlijk, maar morgen netjes rust dag
![]()
ik zit te wachten tot de wind wat afneemt![]()
heeft er nog iemand tips tegen een verschuivend horloge?? (ik heb echt hele smalle polsen, als ik m'n duim en middelvinger er omheen leg, houd ik bijna een kootje van m'n middelvinger 'over')
Dus dikke mensen mogen niet eten? #zouttochopmanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
Tevens: Dikke zeug hier in de trein eet chipje voor chipje. Alsof je er dan niet vet van wordt. #gierenomnorunners
Overigens is chipje voor chipje beter dan alles in een keer naar binnenwerken (ook gewoon eten, want dan eet je minder omdat je maag dan tijd genoeg heeft gehad om te signallen, zit vol, kap met eten!!).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Okay, ik ben officieel een kneus. Erste keer hardlopen, kom ik aan de verkeerde kant van het park uit en moet ik een pokke-eind terug lopen. Tweede keer hardlopen, vind les 2 al halverwege gruwelijk zwaar, red het laatste stukje niet meer (10 seconden van de voorlaatste 2 minuten en dus ook de laatste 2 minuten wandelen i.p.v. hardlopen). Blijkt het les 8. Ik heb bijna heel les 8 uitgelopen. Geen wonder dat mijn hoofd ontploft!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ze heeft ondertussen ook al een pak chocolatechip cookies op. Dat mens doet het er om. Oh god daar komt zak twee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dus dikke mensen mogen niet eten? #zouttochopman
Overigens is chipje voor chipje beter dan alles in een keer naar binnenwerken (ook gewoon eten, want dan eet je minder omdat je maag dan tijd genoeg heeft gehad om te signallen, zit vol, kap met eten!!).
Zout-tochop badum tshhh![]()
![]()
hahahaha sorry maar hier moest ik wel om lachen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:25 schreef Debsterr het volgende:
Okay, ik ben officieel een kneus. Erste keer hardlopen, kom ik aan de verkeerde kant van het park uit en moet ik een pokke-eind terug lopen. Tweede keer hardlopen, vind les 2 al halverwege gruwelijk zwaar, red het laatste stukje niet meer (10 seconden van de voorlaatste 2 minuten en dus ook de laatste 2 minuten wandelen i.p.v. hardlopen). Blijkt het les 8. Ik heb bijna heel les 8 uitgelopen. Geen wonder dat mijn hoofd ontploft!![]()
Snap ik, dat mag ook zeker want het is wle heel erg gesteld met mijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:28 schreef Shravani het volgende:
[..]
hahahaha sorry maar hier moest ik wel om lachen.! Gelukkig kan ik er zelf ook wel om lachen. En zal ik het nog erger maken? Ik heb eerst mezelf buitengesloten voordat ik ging lopen
,
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Tis zo mooi dat je je verheven voelt, ach, /care, maar ga lekker elders lopen zeiken op mensen in de trein ipv hier.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ze heeft ondertussen ook al een pak chocolatechip cookies op. Dat mens doet het er om. Oh god daar komt zak twee.
Zout-tochop badum tshhhIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
owww muts haha, maar aldoende leert men hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik, dat mag ook zeker want het is wle heel erg gesteld met mij! Gelukkig kan ik er zelf ook wel om lachen. En zal ik het nog erger maken? Ik heb eerst mezelf buitengesloten voordat ik ging lopen
,
![]()
Gewoon lopen joh, je waait niet wegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:23 schreef DJMO het volgende:
heeft er nog iemand tips tegen een verschuivend horloge?? (ik heb echt hele smalle polsen, als ik m'n duim en middelvinger er omheen leg, houd ik bijna een kootje van m'n middelvinger 'over')
.
COh boehoeeeeee, moraal riddertjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis zo mooi dat je je verheven voelt, ach, /care, maar ga lekker elders lopen zeiken op mensen in de trein ipv hier.![]()
PROESTquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:25 schreef Debsterr het volgende:
Okay, ik ben officieel een kneus. Erste keer hardlopen, kom ik aan de verkeerde kant van het park uit en moet ik een pokke-eind terug lopen. Tweede keer hardlopen, vind les 2 al halverwege gruwelijk zwaar, red het laatste stukje niet meer (10 seconden van de voorlaatste 2 minuten en dus ook de laatste 2 minuten wandelen i.p.v. hardlopen). Blijkt het les 8. Ik heb bijna heel les 8 uitgelopen. Geen wonder dat mijn hoofd ontploft!.
En je dacht niet: hmm, wat een groot verschil met 1...?.
ah, gefeliciteerd met je nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Adidas SuperNova Sequence 3 naar.... Adidas SuperNova Sequence 4!
Haha jawel!! Maar ik dacht ook tsjaa, het zal wel, moet toch de conditie opschroeven hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PROEST.
En je dacht niet: hmm, wat een groot verschil met 1...?.
. Ben dan wel weer trots dat ik 'm toch bijna helemaal heb uitgelopen en 2,8km heb gelopen nu.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Adidas SuperNova Sequence 3 naar.... Adidas SuperNova Sequence 4!ook nog in een leuke kleurstelling?
![]()
Nou ja, het getuigt wel van gebrek aan niveau om iemand een 'dikke zeug' te noemen natuurlijkquote:.
Jij hoeft je nu in elk geval niet druk te maken over of je je volgende les wel uit zult lopenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha jawel!! Maar ik dacht ook tsjaa, het zal wel, moet toch de conditie opschroeven he. Ben dan wel weer trots dat ik 'm toch bijna helemaal heb uitgelopen en 2,8km heb gelopen nu.
![]()
![]()
Nee, dit is een hardlooptopic en niet een zeiktopic over mensen in de trein die aan het eten zijn. Heeft niks met moraalridder zijn te maken.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Truequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:33 schreef Shravani het volgende:
[..]
Jij hoeft je nu in elk geval niet druk te maken over of je je volgende les wel uit zult lopen. Tot en met les 8 weet je dat het wel goed gaat komen
.
Of je hebt morgen een blessure, natuurlijk, omdat je te veel hooi op je vork hebt genomen.
Ze is zo gezellig dat ze twee stoelen nodig is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, het getuigt wel van gebrek aan niveau om iemand een 'dikke zeug' te noemen natuurlijk.
![]()
Zweetbandje eronder?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:23 schreef DJMO het volgende:
![]()
Ik wel:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:41 schreef Shravani het volgende:
[..]
klinkt lekker flitsend , kan er geen plaatje van vinden op google.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
Die harde wind* LovelyLady droge bek heeft
Maarrrrrrrrrrrrrrrr wel les 3 gehaald..( ik neem altijd kauwgom mee, als anti droge bek middel)
![]()
is een garmin met alleen maar gaatjes zeg maar, maar ik krijg 'm niet lekker om m'n pols heen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
@Djmo misschien een extra gaatje in het bandje prikken?thnxquote:zo simpel dat ik er zelf niet opkwam, hij blijft nu wel goed zitten met 't schermpje naar boven ipv naar achteren
Excuses voor mijn gedrag, ik zal zo mijn frustratie en woede er uit rennen. Niet uiten op een forum. Nogmaals excuses.![]()
Daar ben ik een keer bijna in gestikt onder het hardlopen :$quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef Shravani het volgende:
[..]( ik neem altijd kauwgom mee, als anti droge bek middel)
![]()
Aanvaard wat mij betreft ( wel extra strafrondjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
Excuses voor mijn gedrag, ik zal zo mijn frustratie en woede er uit rennen. Niet uiten op een forum. Nogmaals excuses.)
![]()
Ik ben zo lomp dat ik daar in zou gaan stikkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef Shravani het volgende:
[..]( ik neem altijd kauwgom mee, als anti droge bek middel)
echt, dat zou wat voor mij zijn
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer bijna in gestikt onder het hardlopen :$dat dus
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2012 19:46:08 ]![]()
ow hahaha ben dan ook kunstmatig intelligentquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook geen groene schoenen meer.
de oude dus groen en de nieuwe EK oranje
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
Excuses voor mijn gedrag, ik zal zo mijn frustratie en woede er uit rennen. Niet uiten op een forum. Nogmaals excuses..
En net noemde je ze nog 'lekker flitsend'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:45 schreef Shravani het volgende:
[..]
ow hahaha ben dan ook kunstmatig intelligentde oude dus groen en de nieuwe EK oranje
.
Vrouwen met zwepen die straf geven. Geil!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:44 schreef Shravani het volgende:
[..]
Aanvaard wat mij betreft ( wel extra strafrondje)
Vind ik nog steeds lekker flitsend , nice shoes.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En net noemde je ze nog 'lekker flitsend'.
![]()
Dat hoort zoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die oude zijn grijs/groen? Of is dat modder/zweet?.
is de kleur
* LovelyLady rent weg... de douche onder
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2012 19:48:40 ]![]()
Das 900KM door weer en wind en modder en pekel enzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die oude zijn grijs/groen? Of is dat modder/zweet?.
![]()
![]()
Dit dus. Dr.Sexy, je kan ook te ver gaan..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, dit is een hardlooptopic en niet een zeiktopic over mensen in de trein die aan het eten zijn. Heeft niks met moraalridder zijn te maken.
Edit: Excuus, telefoon is traagstrafrondje voor dr.sexy!
![]()
Nice!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das 900KM door weer en wind en modder en pekel enzo![]()
Goede beslissing Viking! Ik weet niet of ik de discipline ervoor zou hebben om het niet te proberen.
Raar verhaal over je werk Swets, maar yay voor nieuwe schoenen! Zien er mooi uit! Je oude trouwens ook.
En Lovelylady en Lielie goed dat jullie gewoon doortrainen al is het vrijdagavond en is het EK!
Debsterr, ik ken die problemen. Heeft een tijd geduurd voordat ik het bos per ongeluk heb ontdekt en ik verdwaal nog regelmatig,
Net met een vriend ongeveer 5 km gelopen. Ging goed, hij liep echt snel en daardoor hield ik ook een stevig tempo aan. Viel gelukkig toch nog een beetje mee met de wind.
http://www.endomondo.com/workouts/n3EfjTbJgCE![]()
truste Vik en succes morgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo al slapen. Helemaal bekaf en dan is het sneller morgen
![]()
.
@Niara,![]()
![]()
Bam!! Gewoon van huis naar huis gelopen!![]()
Rondje is 4,5 km en ik had voor 40 minuten liedjes van Racoon mee, laatste liedje begon net toen ik hier was, dus 37 minuten gelopen gok ik zo!![]()
![]()
![]()
DJMO, wedden dat dat jasje onderweg uit gaat? succes!
Lielie, zie je nou wel , goed dat je gegaan bent he?![]()
![]()
Ik kquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
is een garmin met alleen maar gaatjes zeg maar, maar ik krijg 'm niet lekker om m'n pols heen.
[..]
thnxzo simpel dat ik er zelf niet opkwam, hij blijft nu wel goed zitten met 't schermpje naar boven ipv naar achteren
Heb je ook de 110? Ik kan ook mijn duim en pink op mijn polsen heen leggen en bij mij past de 110 primaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:23 schreef DJMO het volgende:
Zo, quoten op een iphone is kut
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:06 schreef Shravani het volgende:
DJMO, wedden dat dat jasje onderweg uit gaat? succes!
Lielie, zie je nou wel , goed dat je gegaan bent he?Echt kicken!
Zo lang heb ik sinds 2006 niet meer achter elkaar hardgelopen
![]()
![]()
Stoer!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:02 schreef LieLie het volgende:
Bam!! Gewoon van huis naar huis gelopen!![]()
Rondje is 4,5 km en ik had voor 40 minuten liedjes van Racoon mee, laatste liedje begon net toen ik hier was, dus 37 minuten gelopen gok ik zo!![]()
Morgen eens bij de hema kijken voor die sportbeha
en dan kijken of ik een stuk kan lopen, heb een week niet gesport wegens hele erge buikpijn.
Voelde me eigenlijk best prima, kon alleen niet rechtop lopen dus sporten maar even gelaten
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Te ver gaan in een hardloop topicquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dus. Dr.Sexy, je kan ook te ver gaan..
Edit: Excuus, telefoon is traagstrafrondje voor dr.sexy!
![]()
![]()
ik wilde langzaam lopen. #fail![]()
ging sneller dan normaal tijdens m'n 5k loopjes (:')
http://connect.garmin.com/activity/186867618Ik heb er één en ik ben er trots op
Is dat zo'n fijne dan dat je specifiek daarheen gaat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Morgen eens bij de hema kijken voor die sportbeha
en dan kijken of ik een stuk kan lopen, heb een week niet gesport wegens hele erge buikpijn.
Voelde me eigenlijk best prima, kon alleen niet rechtop lopen dus sporten maar even gelatenOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Nou er werden hier een aantal beha's getipt die te ver boven mijn budget ligt. Maar een aantal meiden hier is heel tevreden over die van de hema van 16 euro, en gezien ik toch niet zo'n hele grote boobpartij heb wil ik dat wel proberen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is dat zo'n fijne dan dat je specifiek daarheen gaat?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
oke nieuw onderwerp.
Ik heb weer een (nieuw) idee voor ons allen
Regelmatig komt het onderwerp: waar luister jij naar qua muziek.
Ik vind dit inderdaad wel interessant en daarom wil ik iets proberen met jullie.
Er is 1 vereiste. Je moet wel Spotify hebben. En dat kan op PC en gsm (lees eventueel hier hoe)
Ik heb nu net een aantal mappen gemaakt en die wil ik gaan beheren SAMEN met jullie. Dan kan iedereen zijn nummer in het juiste mapje zetten. Zo hoor je ook een keer een ander nummer waar je waarschijnlijk ook lekker op kan lopen.
Ik heb tot nu toe 5 categorieën
Hier kan je zelf nummers bij zetten. Liever geen nummer wissen als er nummers tussen zit die je niet leuk vindt. Want smaken verschillen
Als jij vindt dat een bepaalde nummer in meerdere categorieën hoor, dan zet je die daar lekker bij
De meeste mapjes zijn nu nog leeg (pilot) maar hopelijk gaan ze snel gevuld worden
De categorieën zijn (ze zijn tevens ook de snelkoppeling ernaar):
FoK hardloopmuziek agressie
FoK hardloopmuziek top 40
FoK hardloopmuziek trance e.d.
FoK hardloopmuziek rustig
FoK hardloopmuziek hardcore e.d.
Moet er een categorie erbij, PM/DM mij en ik zet hem er graag bij
Edit: hoe meer mensen er mee doen, hoe beter de lijsten worden!!
Edit2: Je mag ook mee helpen als je alleen een pc gebruiker bent van Spotify!!
[ Bericht 1% gewijzigd door streamnl op 08-06-2012 20:59:52 ]![]()
ik weet niet welke cupmaat je hebt lotje, maar ik heb een kleine week geleden een topje bij de H&M gehaald, voor 14,95. Geeft voor mij (maatje aa 70 oid) voldoende steun en zit lekker zonder beugel etc.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik gebruik geen spotify onderweg, dus ik doe niet mee! Kan wel spieken wat de rest er in zet
Vandaag gelopen met de cd van Racoon. Heerlijk relaxed, paste helemaal bij mijn tempo. Mooie cd ook![]()
![]()
Dagje niet op Fok geweestwat gemist?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je kan sowieso meedoenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:54 schreef LieLie het volgende:
Ik gebruik geen spotify onderweg, dus ik doe niet mee! Kan wel spieken wat de rest er in zet
Vandaag gelopen met de cd van Racoon. Heerlijk relaxed, paste helemaal bij mijn tempo. Mooie cd ookJe kan het ook op je pc luisteren en daar nummer bijzetten
![]()
![]()
Ik heb een kleine C cup, dus dat is net de weinig ondersteining voor mij denk ik maar misschien wel fijn voor over een gewone beha, dat doe ik nu regelmatigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:51 schreef DJMO het volgende:
ik weet niet welke cupmaat je hebt lotje, maar ik heb een kleine week geleden een topje bij de H&M gehaald, voor 14,95. Geeft voor mij (maatje aa 70 oid) voldoende steun en zit lekker zonder beugel etc.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Mooi herstelloopjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:42 schreef DJMO het volgende:
ik wilde langzaam lopen. #fail![]()
ging sneller dan normaal tijdens m'n 5k loopjes (:')
http://connect.garmin.com/activity/186867618![]()
![]()
@GotC was wel een lekker loopje, maar ontzettend idioot qua rug/tegen/zijwindik werd voor mijn gevoel alle kanten opgeblazen. Was op een gegeven moment blij dat ik tussen de huizen kon duiken, aan de andere kant, als ik dan langs een huizenblok liep, kreeg ik weer een brok zijwind
njah, k ben iig niet over de 2k heen gekomen
(in/uit lopen daargelaten)
Wind is nog geen excuus om hard te gaan lopen hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:58 schreef DJMO het volgende:
@GotC was wel een lekker loopje, maar ontzettend idioot qua rug/tegen/zijwindik werd voor mijn gevoel alle kanten opgeblazen. Was op een gegeven moment blij dat ik tussen de huizen kon duiken, aan de andere kant, als ik dan langs een huizenblok liep, kreeg ik weer een brok zijwind
njah, k ben iig niet over de 2k heen gekomen
(in/uit lopen daargelaten)
![]()
![]()
ik ken maar één verschil, snelheid of wandelen. ik had geen flauw idee dat ik zo 'snel' ging .. ging voor mijn gevoel gewoon net zo snel of langzaam als anders.
Morge... nog wat gemist hier vandaag?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ah..ja, zo'n Garmin horloge is idd ook nutteloos voor tijden en snelheden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:00 schreef DJMO het volgende:
ik ken maar één verschil, snelheid of wandelen. ik had geen flauw idee dat ik zo 'snel' ging .. ging voor mijn gevoel gewoon net zo snel of langzaam als anders.![]()
weet je wat jij zou moeten doen... Naar een vereneging gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:00 schreef DJMO het volgende:
ik ken maar één verschil, snelheid of wandelen. ik had geen flauw idee dat ik zo 'snel' ging .. ging voor mijn gevoel gewoon net zo snel of langzaam als anders.Die trekken wel aan de teugels. (geloof mij maar)
![]()
Ik heb niet gelopen, mag morgen pas weerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
Morge... nog wat gemist hier vandaag?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
neuh, heb er onderweg wel op gekeken, maar meer met een schuine blik qua afstand dan dat ik op snelheid lette. Was meer bezig met niet over die twee km heen te gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah..ja, zo'n Garmin horloge is idd ook nutteloos voor tijden en snelheden.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
weet je wat jij zou moeten doen... Naar een vereneging gaanDie trekken wel aan de teugels. (geloof mij maar)
![]()
Je moest toch een herstelloopje doen van RD? Oftewel: Let op je snelheid?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
neuh, heb er onderweg wel op gekeken, maar meer met een schuine blik qua afstand dan dat ik op snelheid lette. Was meer bezig met niet over die twee km heen te gaan![]()
én max twee km. dus ik was meer bezig met die twee km dan dat ik op snelheid lette. dat zeg ik toch ?Ik heb er één en ik ben er trots op
Het zou geen slecht idee zijn hoor. Ik heb ook heel veel geleerd van het lopen in een groep. En je hoeft het niet voor altijd te doen. Maar voor een paar keer kan het al leerzaam zijn.quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het is idd erg moeilijk om naast het bovenste getalletje (km) ook te kijken naar het onderste getalletje (snelheid)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef DJMO het volgende:
én max twee km. dus ik was meer bezig met die twee km dan dat ik op snelheid lette. dat zeg ik toch ?![]()
![]()
ik ben geografische afstandsnooballeen van m'n vaste route weet ik nu zo'n beetje de km punten. Als ik op een blind rondje ga, moet ik echt de afstandsmeter in de gaten houden.
Ik doe het nooit, maar ik maak een uitzondering: Ik quote mezelf nog even.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is idd erg moeilijk om naast het bovenste getalletje (km) ook te kijken naar het onderste getalletje (snelheid)![]()
mjah, je kan me nu een zeikerd vinden, maar ik liep vlak langs de groene kruisweg en dwars door m'n dorp heen. Ik moest op een gegeven moment een geparkeerde auto passeren en op hetzelfde moment kon ik bijna stilstaan omdat er een auto met aanhanger me inhaalde. Was allang blij dat ik er niet onder lagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is idd erg moeilijk om naast het bovenste getalletje (km) ook te kijken naar het onderste getalletje (snelheid)
Nog even over kleding. 24 juni is die wedstrijd in Roosendaal die ik loop. In Roosendaal heb je ook outletcentrum Rosada, met een Nike winkel![]()
Snappen jullie waar ik voor die tijd nog even heen wil?
sommige mensen willen nu eenmaal niet luistern GotC...water na de zee dragenquote:
Als je niet de discipline hebt om langzaam te lopen dan heb je ook de discpline niet om hard te lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Hee zal ik je nog wat vertellen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
mjah, je kan me nu een zeikerd vinden, maar ik liep vlak langs de groene kruisweg en dwars door m'n dorp heen. Ik moest op een gegeven moment een geparkeerde auto passeren en op hetzelfde moment kon ik bijna stilstaan omdat er een auto met aanhanger me inhaalde. Was allang blij dat ik er niet onder lag
Je horloge piept bij elke kilometer..wist je dat je dus bij twee piepjes 2 km hebt gelopen?![]()
moet ik m wel pas aanzetten als ik ingelopen ben, ik zet 'm aan, ga inlopen en dus zitten m'n inloopmeters er ook bij. Ben dat ook gewend van runkeeper die een warming up tijd heeft van vijf minuten die gewoon meegerekend wordt in je run. -edit- wanneer je zelf een intervalschema invoert dus.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja dat ik de kneus van dit topic benquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
Morge... nog wat gemist hier vandaag?.
Als je 'm aangeschaft hebt en uitgeprobeerd, laat je dan even weten hoe ie bevalt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou er werden hier een aantal beha's getipt die te ver boven mijn budget ligt. Maar een aantal meiden hier is heel tevreden over die van de hema van 16 euro, en gezien ik toch niet zo'n hele grote boobpartij heb wil ik dat wel proberen.
Ik moet ook nog een andere sport bh.![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat ik de kneus van dit topic ben.
Ik lees echt alleen maar excuses en smoesjes..who are you kidding?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:10 schreef DJMO het volgende:
moet ik m wel pas aanzetten als ik ingelopen ben, ik zet 'm aan, ga inlopen en dus zitten m'n inloopmeters er ook bij. Ben dat ook gewend van runkeeper die een warming up tijd heeft van vijf minuten die gewoon meegerekend wordt in je run.
En RD, je hebt gelijk. Het is gewoon zonde dat jij een speciaal schema voor haar maakt en je dit als dank krijgt..iemand die niet naar je luistert en alleen maar smoesjes geeft![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: