Wat heb je als doelstelling gezet op het begin van het seizoen dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik wou net openen en toen kon het niet meer![]()
Hoe kan ik mijn reputatie verhogen na twee seizoenen spelen met Las Parmas?
Ik heb trouwens een heel erg lage balkje bij competitie bij het bestuurtabel.. Omdat ik 12e of 13e werd in de Liga BBVA terwijl ik in het eerste seizoen promoveerde van de Liga Adelante... Dus vind raar dat het balkje ''competitie'' erg laag is.
Kwalificatie EURO cup (europa league). Ik had het team hoog ingeschat.. Ik keek naar de speler stats en ze zagen er goed uit.. Had 30+ spelers gehaald met hoge pass ratings etc.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:57 schreef Silv het volgende:
[..]
Wat heb je als doelstelling gezet op het begin van het seizoen dan?
Daar moet je dus ook hoger voor staan dan 12e of 13e. Als je een lagere doelstelling had gekozen (mid-table ofzo) was het bestuur waarschijnlijk wel blij geweest.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:59 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Kwalificatie EURO cup (europa league)
hahaha jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef Marsenal het volgende:
Ze zijn de promotie wel heel vlug vergeten dan.
Het logo maakt de club.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:11 schreef Grifte het volgende:
Maar eens een game begonnen met Rotherham United (alleen de naam al, lijkt er al zo op he), startend in de League One. Heb de database aangepast, flink wat topploegen naar League 2 of Schotland gepleurt, daarvoor weer wat teams weggehaalt. Meesten ook een schuld gegeven, ben eigenlijk wel benieuwd naar een game waar nieuwe grootmachten opstaan, dus wie weet werkt dat zo.
Laatste tijd veel games gestart, hopenlijk lukt het hier wel om het plezier in te houden. Heb mijn succesvolle tacktiek uit FM 08 letterlijk gekopiëerd, t zal me benieuwen of hij hier ook zo werkt.
-------
Als jullie een club kiezen, letten jullie dan ook op Logo/clubkleuren als voornaamste reden, of ben ik die zonderling
Zeker, in Engeland heb je zoveel prachtige logo's, echt niet te bevatten. En dan kijk je hier in de Nederlandse competitiequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Het logo maakt de club.
Maar serieus, ik let daar ook altijd op. Tenzij het een echte topclub is.
Zou jij mij die tactiek kunnen sturen .TAC ? Ergens uploaden ofso? Zoiets heb ik al geprobeerd precies dezelfde tactiek, maar het is mij niet geluktquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:14 schreef PirE het volgende:
Ik gebruik al 4 versie's van FM een variant op 4-5-1.
In het kort:
Verdedigers redelijk standaard.
1 DMC
1 ML (forward arrow) speed, stamina en voorzetten
1 MR (forward arrow) speed, stamina en voorzetten
2 AMC (swap position)
1 spits (lang, sterk, goede kopper (Dzeko, Carroll dat soort spelers)
Ga nu met Genoa iets proberen met 2 spitsen (4-4-2 Diamond-achtig)
Logo/clubkleuren/shirts zijn belangrijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:11 schreef Grifte het volgende:
-------
Als jullie een club kiezen, letten jullie dan ook op Logo/clubkleuren als voornaamste reden, of ben ik die zonderling
Yiadom Boakye heb je netjes gedaan, voor 1 k.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Logo/clubkleuren/shirts zijn belangrijk.
Het heeft me een paar avonden gekost maar ik ben eindelijk klaar voor de voorbereiding van mijn 1e seizoen bij Genoa.
[ afbeelding ]
Volgende opdracht, de tactiek leren.
Degene met de laatste post moet de nieuwe openen, dus in dit geval Marsenal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik wou net openen en toen kon het niet meer![]()
Zeker weten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:00 schreef Silv het volgende:
Na een seizoen bij Rostock en Belenenses ben ik nu aangenomen bij Shakhtar. Wat een spelers hebben die mensen zeg. Ik wist dat ze goede aanvallers hadden, maar dat hele team is geweldig.
Die speelt bij ManU. Zieke stats heeft die man.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:17 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Zeker weten.Is Jádson bij jou nog aanwezig? Zo ja, zet hem als Advanced Playmaker. Die jongen is net Xavi, strooit met passjes alsof het niets is.
Welk seizoen zit je? Misschien is Artem Sukhotskyi al vergeten dat hij bij Dynamo Kyiv heeft gespeeld goede speler dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:54 schreef Silv het volgende:
[..]
Die speelt bij ManU. Zieke stats heeft die man.
Ik zoek alleen nog een goede Fullback op links. Kan alleen niemand vinden die ook wil komen.
Zit nu in 2013/2014. Ben vooral op zoek naar een 24+ speler. Zit hier waarschijnlijk maar een jaartje, dus talentjes heb ik iets minder aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:38 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Welk seizoen zit je? Misschien is Artem Sukhotskyi al vergeten dat hij bij Dynamo Kyiv heeft gespeeld goede speler dat.
De kunst is juist om dan geen 80% van de wedstrijden te verliezen. Ik heb niet meer de tijd om me echt te geven voor LLM. Ik begin meestal in Engeland in de Championship of League One. Dan ben ik snel genoeg op het hoogste niveau en kan ik ook het Europose podium toevoegen om het voor mezelf interessant te houden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:40 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik kan het niet langer dan twee seizoenen volhouden bij Las Palmas. Het werd zo vreselijk saai dat ik alles begon te simuleren.. Ook niks aan de club deed of nieuws ging lezen of persconferenties.
Uiteindelijk een nieuw savegame begonnen. In plaats van werkloos beginnen, ben ik maar bij Fenerbahçe begonnen te coachen.
Het is zo eentonig en irritant om met een slechte tweede divisie club te spelen, omdat je geen ander keus heb, vanwege dat je werkloos begon en dat je dan bijna 80% van de wedstrijden te verliezen..
Wat is LLM? In principe heb je gelijk, daar is de kunst, maar als het niet meer leuk wordt, dan wordt het erg saai.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kunst is juist om dan geen 80% van de wedstrijden te verliezen. Ik heb niet meer de tijd om me echt te geven voor LLM. Ik begin meestal in Engeland in de Championship of League One. Dan ben ik snel genoeg op het hoogste niveau en kan ik ook het Europose podium toevoegen om het voor mezelf interessant te houden.
Ben nu bezig om met een club uit Wales kampioen te worden in Engeland. Na het eerste seizoen gepromoveerd met Cardiff en ga nu een zwaar seizoen tegemoet in de Premier League vermoed ik.
Jij vind het eentonig en irritant om met een slechte club te spelen, andere mensen vinden dat nou juist de uitdaging.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:40 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik kan het niet langer dan twee seizoenen volhouden bij Las Palmas. Het werd zo vreselijk saai dat ik alles begon te simuleren.. Ook niks aan de club deed of nieuws ging lezen of persconferenties.
Uiteindelijk een nieuw savegame begonnen. In plaats van werkloos beginnen, ben ik maar bij Fenerbahçe begonnen te coachen.
Het is zo eentonig en irritant om met een slechte tweede divisie club te spelen, omdat je geen ander keus heb, vanwege dat je werkloos begon en dat je dan bijna 80% van de wedstrijden te verliezen..
Lower League Management. Ben ik nu ook mee bezig met Airdrie United in Schotland, net gepromoveerd naar de Jupiler League van Schotland.quote:
Wie is Jan Jans nou weer? Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:09 schreef Silv het volgende:
Nederland staat 24e.En ze laten die Jan Jans ook gewoon lekker doorgaan.
verkeerde topic Lindquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nu dit:
[ afbeelding ]
indien Salvio niet echt bevalt maak ik 'm zo:
[ afbeelding ]
Gaat lekker! Ik weet niet of het volledig aan de Handheld versie ligt dat het makkelijker is. Zelf heb ik er ook meerdere lower league games op zitten en merk altijd dat het redelijk makkelijk is om omhoog te komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:55 schreef DirtyDaniel het volgende:
Uhm, Speel FMH2012 psp versie op de Vita...misschien wel de simpele versie maaar wil toch me progressie meedelen in dit topic als dat mag!
Ben begonnen bij AFC Telford,een club die in 2012 net naar de BSP is gepromoveerd
2011/2012 BSP 7de kwam 1 punt tekort om mee te doen voor play-offs.
2012/2013 BSP 5de Play offs bereikt,en promotie bereikt!
2013/2014 L2 Winnaar, Zowaar door het aantrekken van de transfer vrije Kevin Rose een Ierse spits die in 47 duels er 53 in weet te knallen. En de jongeling Ross Foster die er 48 in tikt.
2014/2015 L1 Wederom Winnaar! Kevin Rose blijkt wederom het verschil te maken voor mijn team,Met zowaar minder doelpunten(35 uit 54 duels) maar wel met 27 Assists! Ook de Johnstone's Paint Trophy weet ik te veroveren. Door dit resultaat is het bestuur eindelijk om,om het stadion uit te breiden van 6300 plaatsen naar 11000! Ook krijg ik een aanbieding van FC emmen die net naar de Eredivisie is gepromoveerd maar dat weiger ik,omdat ik wil kijken of ik AFC Telford naar de Premier League kan brengen.
2015/2016 na 4 duels sta ik 2de met evenveel punten als Leicester City(maar minder doelsaldo) De voor 80k aangeschafte Luke Hunt van Ebbsfleet en de voor 55k Martin Britton van Wycombe zijn tot nu toe de sterren. Kevin Rose lijkt op dit moment een dip mee te maken,mja het seizoen is nog vroeg!
Tot zover! Ookal is FMH een stuk makkelijker,met een laag elftal blijft het toch uitdagend en vooral als je met weinig middelen moet werken blijft het leuk voor tussendoor!
Kut is dat ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:56 schreef Marsenal het volgende:
Godverredomme.
Niet opgeslagen vorige keer, besef ik net. Anderhalf uur werk.
Wat voor tactiek gebruik jij? Met FM op de pc heb ik geen problemen met tactieken maken, maar met FMH wil het maar niet lukken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:55 schreef DirtyDaniel het volgende:
Uhm, Speel FMH2012 psp versie op de Vita...misschien wel de simpele versie maaar wil toch me progressie meedelen in dit topic als dat mag!
Ben begonnen bij AFC Telford,een club die in 2012 net naar de BSP is gepromoveerd
2011/2012 BSP 7de kwam 1 punt tekort om mee te doen voor play-offs.
2012/2013 BSP 5de Play offs bereikt,en promotie bereikt!
2013/2014 L2 Winnaar, Zowaar door het aantrekken van de transfer vrije Kevin Rose een Ierse spits die in 47 duels er 53 in weet te knallen. En de jongeling Ross Foster die er 48 in tikt.
2014/2015 L1 Wederom Winnaar! Kevin Rose blijkt wederom het verschil te maken voor mijn team,Met zowaar minder doelpunten(35 uit 54 duels) maar wel met 27 Assists! Ook de Johnstone's Paint Trophy weet ik te veroveren. Door dit resultaat is het bestuur eindelijk om,om het stadion uit te breiden van 6300 plaatsen naar 11000! Ook krijg ik een aanbieding van FC emmen die net naar de Eredivisie is gepromoveerd maar dat weiger ik,omdat ik wil kijken of ik AFC Telford naar de Premier League kan brengen.
2015/2016 na 4 duels sta ik 2de met evenveel punten als Leicester City(maar minder doelsaldo) De voor 80k aangeschafte Luke Hunt van Ebbsfleet en de voor 55k Martin Britton van Wycombe zijn tot nu toe de sterren. Kevin Rose lijkt op dit moment een dip mee te maken,mja het seizoen is nog vroeg!
Tot zover! Ookal is FMH een stuk makkelijker,met een laag elftal blijft het toch uitdagend en vooral als je met weinig middelen moet werken blijft het leuk voor tussendoor!
Over het algemeen probeer ik eens in de zoveel tijden te wisselen van Taktiekquote:Op maandag 11 juni 2012 14:59 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Wat voor tactiek gebruik jij? Met FM op de pc heb ik geen problemen met tactieken maken, maar met FMH wil het maar niet lukken.
Wie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Zeven wedstrijden op rij ongeslagen met Cuiabá, 22 voor en 2 tegen
ging verschrikkelijk slecht bij RKC, dus heb maar ontslag genomen. Kreeg een aanbieding van Cuiaba, promovendus in de derde braziliaanse divisie, dus dat heb ik maar geaccepteerd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:00 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Wie?Als ik naar de naam van de club kijk denk ik iets Braziliaans oid.
Ach, standaard gezwets van voetballers - best realistischquote:Op woensdag 13 juni 2012 04:29 schreef Marsenal het volgende:
"Ajax-speler Siem de Jong heeft zijn handtekening onder een nieuw contract voor 4 jaar gezet.
Hij verkondigde dat zijn liefde voor de club de doorslag heeft gegeven."
![]()
![]()
Nee lul, dat is omdat ik per ongeluk toegaf aan je salarisverhoging van 10 ruggen per week.
Wuttttt?! 2026??quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:56 schreef Niek92 het volgende:
Zo City, en nu weer oprotten met je oneindige geldstromen!
[ afbeelding ]
Deze keer maar 4 spelers uit de eigen jeugd in het veld, er zitten er 9 in m'n selectie. Bovendien zit er nog een heel talentvolle centrale verdediger in het tweede elftal, maar die is nog te jong voor het eerste. Zal vanaf komend seizoen waarschijnlijk gebracht worden, dus dan gaat er een andere verdediger weg.
Hopen dat er weer eens een keer talentvolle buitenspelers bij komen, want de rechtsbuiten (Nick van Oeveren) is ondertussen al bijna 30 en dus moet hij over een jaar of 3 vervangen worden. Nick van Oeveren is trouwens al 4x Wereldspeler van het Jaar geworden!
ik speelde altijd 4231 met RKC maar dat ging niet geweldigquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:04 schreef Nozem. het volgende:
Welke tactiek gebruiken jullie meestal dan?
En wat zeg je in godsnaam in de rust tegen die jongens?
Gewoon een 4-4-2.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:04 schreef Nozem. het volgende:
Welke tactiek gebruiken jullie meestal dan?
En wat zeg je in godsnaam in de rust tegen die jongens?
Ron schaapquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:56 schreef Niek92 het volgende:
Zo City, en nu weer oprotten met je oneindige geldstromen!
[ afbeelding ]
Deze keer maar 4 spelers uit de eigen jeugd in het veld, er zitten er 9 in m'n selectie. Bovendien zit er nog een heel talentvolle centrale verdediger in het tweede elftal, maar die is nog te jong voor het eerste. Zal vanaf komend seizoen waarschijnlijk gebracht worden, dus dan gaat er een andere verdediger weg.
Hopen dat er weer eens een keer talentvolle buitenspelers bij komen, want de rechtsbuiten (Nick van Oeveren) is ondertussen al bijna 30 en dus moet hij over een jaar of 3 vervangen worden. Nick van Oeveren is trouwens al 4x Wereldspeler van het Jaar geworden!
Enorme held! Nu 28 jaar, 101 interlands en al 48 doelpunten, als linksbuiten. Daarnaast dit seizoen in 25 wedstrijden al 18 doelpunten en 27 assists. Doet het wel vrij goed dusquote:
Ja, doe nu ook al een maand of 6 denk ik met deze game. Maar de game is leuk, dus ik ga lekker doorquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wuttttt?! 2026??![]()
En dat met Gert-jan Smits!
Heeft met die fake bestandjes te maken..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:30 schreef Kingleon het volgende:
Heeft iemand ook dat het nationale team van Duitsland uit allemaal niet bestaande spelers bestaat?
Er worden geen echte spelers opgeroepen. Heel vreemd
Klinkt idd als een leuk spelquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:33 schreef Winski05 het volgende:
Ook maar weer eens aan het FM'en geslagen. En hoe kan het ook anders in deze tijd: ik ben maar eens als bondscoach begonnen. Iets wat ik normaliter nooit doe, want ik vind daar niet zoveel aan. Maar goed, zo met het EK op de buis leek me dat wel eens leuk.
Dus: Bertje mocht zijn biezen pakken en ik nam het van hem over.
In een notendop: de kwalificatiereeks naar het EK2012 toe verliep prima, ik won alle duels. Op het EK zelf won ik, in tegenstelling tot collega Bert, wél mijn eerste wedstrijd. Oranje versloeg Turkije met 2-0. En ook Duitsland(2-0) en Wit-Rusland(2-1) gingen op de slachtbank.
In de kwartfinale trof ik de grote titelfavoriet Spanje. Na een werkelijk schitterende pot voetbal stond er na 90 minuten 4-2 op het scorebord. Voor het Nederlands Elftal, wel te verstaan!
In de halve finale wist ik na verlenging Italië te verslaan met 4-3, dus na 1988 kon Nederland dan voor de 2e keer Europees Kampioen worden. Moest alleen nog wel even de verrassende finalist Turkije worden verslagen. In de pool versloeg ik ze redelijk simpel met 2-0, maar in de finale wist ik het net maar niet te vinden. Pas in de verlenging schoot Huntelaar(wie anders?) de winnende treffer tegen de touwen. Nederland Europees Kampioen!
Gebeurde dat maar in 't echt...
Na het EK heb ik nog een paar kwalificatieduels gespeeld voor het WK2014, maar na een beschamende nederlaag tegen Duitsland in een oefenwedstrijd(1-5) heb ik mijn biezen gepakt. Wat ik ook zonder die nederlaag had gedaan, want de lol was er eigenlijk alweer af na het winnen van het EK.
Mijn reputatie kreeg een enórme vlucht door de EK winst, dus binnen een paar dagen stond Sevilla al op de stoep. Die hadden net hun trainer ontslagen, omdat de ploeg na 10 wedstrijden vlak boven de degradatiestreep stond.
Wel, ik ben nu 12 wedstrijden verder. De eerste wedstrijd tegen Atletico Madrid verloor ik met 2-4, maar daarna won ik echt alle wedstrijden. Op de laatst gespeelde na dan, want die verloor ik van Real Madrid met 2-3, een duel om de Copa Del Rey(waar mijn ploeg in de halve finale staat).
Ik ben inmiddels opgeklommen naar de 4e plek in de competitie, dus ik ben hoopvol gestemd.
De grote man in mijn team is overigens Negredo, die scoort echt aan de lopende band. Reyes en Navas als ideale aangevers en daarachter nog o.a. Rakitic en Hugo Viana. Sevilla heeft echt een heel leuk elftal
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:33 schreef Winski05 het volgende:
Ook maar weer eens aan het FM'en geslagen. En hoe kan het ook anders in deze tijd: ik ben maar eens als bondscoach begonnen. Iets wat ik normaliter nooit doe, want ik vind daar niet zoveel aan. Maar goed, zo met het EK op de buis leek me dat wel eens leuk.
Dus: Bertje mocht zijn biezen pakken en ik nam het van hem over.
In een notendop: de kwalificatiereeks naar het EK2012 toe verliep prima, ik won alle duels. Op het EK zelf won ik, in tegenstelling tot collega Bert, wél mijn eerste wedstrijd. Oranje versloeg Turkije met 2-0. En ook Duitsland(2-0) en Wit-Rusland(2-1) gingen op de slachtbank.
In de kwartfinale trof ik de grote titelfavoriet Spanje. Na een werkelijk schitterende pot voetbal stond er na 90 minuten 4-2 op het scorebord. Voor het Nederlands Elftal, wel te verstaan!
In de halve finale wist ik na verlenging Italië te verslaan met 4-3, dus na 1988 kon Nederland dan voor de 2e keer Europees Kampioen worden. Moest alleen nog wel even de verrassende finalist Turkije worden verslagen. In de pool versloeg ik ze redelijk simpel met 2-0, maar in de finale wist ik het net maar niet te vinden. Pas in de verlenging schoot Huntelaar(wie anders?) de winnende treffer tegen de touwen. Nederland Europees Kampioen!
Gebeurde dat maar in 't echt...
Na het EK heb ik nog een paar kwalificatieduels gespeeld voor het WK2014, maar na een beschamende nederlaag tegen Duitsland in een oefenwedstrijd(1-5) heb ik mijn biezen gepakt. Wat ik ook zonder die nederlaag had gedaan, want de lol was er eigenlijk alweer af na het winnen van het EK.
Mijn reputatie kreeg een enórme vlucht door de EK winst, dus binnen een paar dagen stond Sevilla al op de stoep. Die hadden net hun trainer ontslagen, omdat de ploeg na 10 wedstrijden vlak boven de degradatiestreep stond.
Wel, ik ben nu 12 wedstrijden verder. De eerste wedstrijd tegen Atletico Madrid verloor ik met 2-4, maar daarna won ik echt alle wedstrijden. Op de laatst gespeelde na dan, want die verloor ik van Real Madrid met 2-3, een duel om de Copa Del Rey(waar mijn ploeg in de halve finale staat).
Ik ben inmiddels opgeklommen naar de 4e plek in de competitie, dus ik ben hoopvol gestemd.
De grote man in mijn team is overigens Negredo, die scoort echt aan de lopende band. Reyes en Navas als ideale aangevers en daarachter nog o.a. Rakitic en Hugo Viana. Sevilla heeft echt een heel leuk elftal
Ik verkoop El Hamdaoui ook altijd na het 1e seizoen, vaak krijg je er dan zo'n 9 miljoen voor en meestal gaat hij naar Milanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Goed verhaal.Ik vond zelf bondscoachen ook niet zoveel aan, misschien als ik er eens voor gevraagd word om dan Israel te gaan doen ofzo, is wel een uitdaging.
Nederlands elftal heeft gewoon lekker materiaal, natuurlijk. Had je Seedorf er in? Is bij mij nuttig geweest.
Ik wil graag El Hamdaoui er uit knikkeren, gewoon omdat ik die grafmongool niet in mijn selectie wil, maar hij scoort echt letterlijk iedere wedstrijd.
Het enige wat ik beter heb zien worden (ter plekke) is in mentaal opzicht.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:24 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
heeft het eigenlijk nut om spelers uit lenen? Ik heb vaak spelers als Mats Rits en Virgil van DIjk uitgeleend aan clubs als Volendam, maar heb ze nooit echt beter zien worden van die uitleenperiode. Ook niet wanneer ze elke wedstrijd speelde met een gemiddelde hoger dan een 7. Ontwikkelen ze zich niet gewoon beter in je eigen jeugdelftal?
Krul naar Groningenquote:Op zondag 17 juni 2012 12:10 schreef PirE het volgende:
Een of andere tycoon heeft net Atletico Madrid overgenomen, eens kijken of het ze lukt om de hegemonie van Real/Barca te doorbreken.
Bij Groningen zit een rijke Fin en die hebben gewoon Krul weggekocht bij Newcastle![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het enige wat ik beter heb zien worden (ter plekke) is in mentaal opzicht.
Als ze na dat seizoen 2 maanden terug zijn ofzo schieten de technische eigenschappen omhoog.
Al moet ik er wel bij zeggen dat bijv. Rits nooit beter wordt, niet bij mij tenminste.
Groot talent maar daar blijft het bij..
Lekker team hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:29 schreef Sejt het volgende:
M'n game met Feyenoord wordt alleen maar beter. Ik heb voornamelijk eigen jeugd, Nederlandse talenten en een enkel buitenlands talent op posities die ik niet kan vullen met (goede) Nederlandse spelers.
Ondertussen zit ik in het seizoen 2015/2016 en speel ik met de volgende spelers:
Ospina (GK) - transfervrij in 2014, zoveel beter dan Mulder
Mulder (GK) - 2e doelman
Guerrero (WBR) - Hier dus zo'n positie waar ik weinig beters heb, 26 jarige Argentijn, die een verkapte rechtsbuiten is.
Mokotjo (WBR / DM)
Schenkeveld (CB / RB)
Rekik (CB) - Transfervrij, maar komt waarschijnlijk te kort
De Vrij (CB) - Wat een held
Aké (CB / DM) - 20 jaar, maar wordt een grote, kan ook op links
BMI (CB / WBL) - Wat een beest wordt dit!
Woudenberg (WBL) - Fysiek erg sterk
Verratti (CM) - Spelverdeler die ik niet had, al heb ik nu wel een 17 jarig talent die er straks uit de voeten kan
Clasie (DM / CM) - Lage CA, maar speelt wel goed
Neves (DM) - Zwitsers talent (regen), die al op z'n 18e debuteerde in Feyenoord 1, fysiek sterk
Barazite (AM / Winger) - Transfervrij in 2013 en een veelzijdige speler
van La Parra (Winger) - Geen geweldige stats, maar is dodelijk als hij in vorm is
Narsingh (Winger) - Transfervrij in 2014, kent iedereen wel..
Tony Trindade de Vilhena (AM) - Ontwikkelt zich minder goed dan in m'n vorige game, maar nog steeds goede speler
Castaignos (AM / ST) - Speelt bij mij net achter de spitsen en is zeer nuttig
Achahbar (Winger / ST) - Onzichtbaar goed, ontwikkelt zich prima, maar ik heb hem nooit vol benut
Kakuta (Winger) - Transfervrij in 2015, koos voor Feyenoord ipv andere grote clubs zoals OM, Schalke, HSV etc. Revelatie net zoals in m'n 1e game
Wouters (Winger) - Groot Nederlands talent, voor 2mln gekocht van Sparta (!!)
Tafer (ST) - Voor 1,3mln gehaald uit Frankrijk en scoort al 2 seizoenen 1 op 1
Sylla (ST) - Nederlandse Fransman, backup voor Tafer en scoort ook heel makkelijk
En dan heb ik nog veel talenten rondlopen in de jeugd en bij andere clubs, zoals een spits van 17 jaar (17 in versnelling en snelheid) die 2 op 1 loopt na 10 wedstrijden.
Verkocht:
Leerdam (2,6mln), Biseswar (3mln), Cissé (1,9mln), Schaken (3mln), Kongolo (1mln), van Haaren (900k), Cabral (6,5mln), Vlaar (5mln).
Ik heb dan ook rond de 35mln aan transferbudget
Ik ben ook bondscoach voor NL en de Nederlandse elftallen puilen uit met FeyenoordersSoms moet ik me inhouden om geen wereldsterren in wording uit Brazilië te kopen, maar het is wel leuker om zo'n "bekend" team op te bouwen.
Ja, die heeft nog vrijwel iedere wedstrijd gespeeld. Was best belangrijk nog voor mijn team. In de finale had 'ie weliswaar geen basisplaats, maar hij gaf als invaller wél de assist op Huntelaar. Hij speelt nu bij FC Twente trouwensquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nederlands elftal heeft gewoon lekker materiaal, natuurlijk. Had je Seedorf er in? Is bij mij nuttig geweest.
Een niet al te moeilijke club, eentje waar al een beetje een basis ligt voor succes in eigen land, maar dat het in Europa moeilijker is. Ik was bij Shakhtar gestart, 3 seizoenen achter elkaar kampioen geworden en de halve finale CL gehaald.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:30 schreef Topiek het volgende:
Welke club is leuk om mee te beginnen en FM2012 onder de knie te krijgen?
Ik snap er nu al niks meer vanquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:59 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Een niet al te moeilijke club, eentje waar al een beetje een basis ligt voor succes in eigen land, maar dat het in Europa moeilijker is. Ik was bij Shakhtar gestart, 3 seizoenen achter elkaar kampioen geworden en de halve finale CL gehaald.
Kort gezegd gewoon een club waar je in eigen land makkelijk successen mee kan boeken maar dat Europees spelen meer een uitdaging is. Ongeveer.quote:
Dat leer je vanzelf wel, ga lekker aan de slag, verken het spel een beetje, het zal vast niet teleurstellen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:38 schreef Topiek het volgende:
Wat speelde ik dramatisch4-1 verloren. Snap er nog niets van
Dat heet voorbereiding, meestal speel je dan nog wat oefenwedstrijden om wedstrijdritme op te bouwen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Topiek het volgende:
Waarom moet ik bij Barca eerst 32 dagen doorklikken zonder dat ik wat nuttigs kan doen?
Mijn eerste vriendschappelijke wedstrijd was na die 32 dagenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat heet voorbereiding, meestal speel je dan nog wat oefenwedstrijden om wedstrijdritme op te bouwen.
Je kan ook scouten en spelers aan- of verkopen in die periode. Al hoef je niet echt iemand te kopen als je Barcelona bent.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:41 schreef Topiek het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendschappelijke wedstrijd was na die 32 dagen
Ja daarom, is er een manier om het een beetje te verkorten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan ook scouten en spelers aan- of verkopen in die periode. Al hoef je niet echt iemand te kopen als je Barcelona bent.
Je kan 2 weken, of langer, op vakantie gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja daarom, is er een manier om het een beetje te verkorten?
Ligt eraan, wat heb je nodig?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:00 schreef Topiek het volgende:
Ik begin nu eens met FC Twente en ik zie het welNog tips voor eventuele transfers ofzo?
Twente?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:50 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ja, die heeft nog vrijwel iedere wedstrijd gespeeld. Was best belangrijk nog voor mijn team. In de finale had 'ie weliswaar geen basisplaats, maar hij gaf als invaller wél de assist op Huntelaar. Hij speelt nu bij FC Twente trouwens
Wist niet dat er nog mensen waren die van die 'klassieke' tactieken maaktenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:17 schreef Alovenac het volgende:
Winterstop seizoen 1 Heracles Almelo
Met de volgende transfers was de selectie voor het komende seizoen rond. Ligeon voor de basis, Ebecilio kwam aanvankelijk als stand-in maar speelde zich al heel snel in de basis. Onze Ijslander naast Quansah op VMC in de verdedigende rol en Hartmann als goede stand-in. Zij brachten tevens de nodige ervaring met zich mee.
[ afbeelding ]
De volgende taktiek kwam hieruit, Quansah op de positie van Overtoom en Overtoom hoort op AMR.
[ afbeelding ]
Met als resultaat in de winterstop, een hele mooie positie. Helaas vlak voor het einde van deze jaargang uitgeschakeld in de beker door Roda JC.
[ afbeelding ]
En aangezien Armenteros echt als een beest draait en ik hem nog minimaal tot het einde van dit seizoen hoop te kunnen behouden, toch al op de toekomst gefocused.
[ afbeelding ]
Ik heb nooit kunnen wennen aan dat nieuwe taktiek systeem, er liep bijna geen enkele game soepel mee. Was al vrij snel overgestapt naar 'klassieke' taktieken haha.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wist niet dat er nog mensen waren die van die 'klassieke' tactieken maaktenAfgezien van de 'pro's' natuurlijk.
Je kan zelf ook oefenwedstrijden regelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Topiek het volgende:
Waarom moet ik bij Barca eerst 32 dagen doorklikken zonder dat ik wat nuttigs kan doen?
Zou ik niet zo blij mee zijn als ik jou was. Matige speler in deze game.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:25 schreef Topiek het volgende:
Heb Vennegoor of Hesselink binnen kunnen halen voor Twente, Tranfervrij
Op je naam klikken en dan bij acties.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef Silv het volgende:
Waar kan ik ontslag nemen bij m'n club? Ken het echt nergens vinden.
Is nog minder dan Plet. Ik zou dan nog eerder hengelen naar Poeponquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:34 schreef alf89 het volgende:
[..]
Zou ik niet zo blij mee zijn als ik jou was. Matige speler in deze game.
Heeft het in mijn game niet kunnen maken bij ADO.
Ik doe ook niet anders. Met die nieuwe tactieken haal ik nooit resultaten. Met die ouwe wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wist niet dat er nog mensen waren die van die 'klassieke' tactieken maaktenAfgezien van de 'pro's' natuurlijk.
Even melden op het forum van SI, soms laten ze je dan je savegame uploaden zodat zij m kunnen maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:11 schreef Zenit- het volgende:
Godverdomme, wat is dat toch telkens, ik was met Airdrie verder dan ik ooit was geweest met FM, krijg je weer zo'n kut crash dump. Weg save game.![]()
Hoppa, weer nieuwe game.
Ik heb hem al verwijderd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Even melden op het forum van SI, soms laten ze je dan je savegame uploaden zodat zij m kunnen maken.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:51 schreef Silv het volgende:
[..]
Je kan zelf ook oefenwedstrijden regelen.
Alleen van der Wiel ligt er lang uit, 3 maanden. Rest allemaal kleine blessures, maar wel zodanig dat ze Finland en San Marino moesten missen. Niet problematisch verder, allebei gewonnen, maar tochquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:44 schreef Marsenal het volgende:
Nou lekker dan. Drie keepers ook meteen. Achterlijk. Maar Vermeer is een prima vervanger. Je verdediging is zorgwekkend. Wat worden je tegenstanders? Blijven ze lang geblesseerd?
Robben blesseerde zich bij mij ook steeds, blijkbaar heeft FM 2012 een soort 'injury-prone' algoritme ingebouwd.
Ik heb wel eens vijf(!) geblesseerde linksachters tegelijk gehad. Hartstikke leuk voor die puber uit de jeugd die dan opeens Hulk moet afstoppen.
Gelaten hoe het was, dus van Bommel is aanvoerder.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:57 schreef Marsenal het volgende:
Wie is je aanvoerder? Eigenlijk wil ik weten wie je gepasseerd hebt. Seedorf of v. Bommel.
In het scherm met de fixtures.quote:
Dit. Hoogstens 1x per 2 seizoenen dat een keeper uitvalt. Ik neem hoogstens voor de CL of een andere belangrijke beker een keeper mee, omdat ik anders het verlies niet meer kan goedmaken.quote:
Ik neem altijd een keeper mee. Ik weet gewoon dat FM mij gaat trollen met een blessure/rode kaart voor mijn doelman als ik geen reservekeeper meeneem.quote:
Lol, ik herken die keeper van je nog van een stageperiode bij PSV.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:54 schreef Steven184 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn elftalletje bij Shenhua Shanghai, nadat ik in mijn eerste seizoen in op het hoogste niveau gelijk kampioen werd. Al was dat wel te danken aan het feit dat de twee grootste concurrenten ver kwamen in de Aziatisch CL en daardoor nogal wat puntjes lieten liggen.
Grootste transfer binnengehaald is Stephen Ireland, die zonder club zat nadat hij door Aston Villa eruit was gegooid. Heb half jaar moeten slijmen om hem uberhaupt in onderhandeling te laten gaan, maar uiteindelijk gelukt![]()
Helaas vertrok wel mijn hele voorhoede naar Europa, maar gelukkig kon ik de linksbuiten positie en de spits positie invullen met wat jonge spelers die ik al had gehaald als opvolging(Park Sang-Hyun heerst trouwens echt als linksbuiten). Santos uiteindelijk van een klein Chinees clubje gehaald en blijkt verrassend doeltreffend te zijn, 10 goals in 18 wedstrijden.
Grootste nadeel is dat geen enkele speler die ooit bij een rivaal heeft gespeeld wil komen en helaas zijn dat de 4 grootste clubs met de grootste talenten, dus af en toe is het even zoeken naar Chinees talent.
Inmiddels in 3e seizoen heb ik de groepsronde van de Aziatische CL overleeft en sta ik 2e in competitie(ziek trouwens dat de nummer 1 alle 15 wedstrijden tot nu toe winnend heeft afgesloten en slechts 3 goals tegen heeft gehad). En ik zal nog wel wat spelers kwijtraken, want van de basiself staan er al 6 in serieuze belangfstelling van Europese clubs en een paar wissels ook.
Klopt, linksbacvk heeft er zelfs nog onder contract gestaan. De keeper was vroeger nog een megatalentje in FM.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:17 schreef alf89 het volgende:
[..]
Lol, ik herken die keeper van je nog van een stageperiode bij PSV.
Edit: Die linksback waarschijnlijk ook.
Nieuw contract aanbieden direct! Zo heeft je speler nog een keuze.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:15 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb nog 2,5 mln in kas (m'n wagebill is zo'n 600k per maand), er komt een bod van 4m binnen op een van m'n grootste talenten die nog een 3 jarig contract heeft en de voorzitter accepteert meteen, wat kan ik doen om dit te voorkomen
Duidelijk, thanksquote:Op zondag 24 juni 2012 09:46 schreef alf89 het volgende:
[..]
Nieuw contract aanbieden direct! Zo heeft je speler nog een keuze.
Om dit in de toekomst te voorkomen, zul je de speler een belangrijkere rol in je elftal kunnen geven (talent/groot talent/wisselspeler/roulatiesysteem/eerste elftal/bepalende speler). Hoe belangrijker de speler hoe minder groot de kans is dat je voorzitter niet op de lage boden in gaat.
Yupquote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef alf89 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Heb je je speler nog kunnen behouden?
Wut?!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:09 schreef zeedrager het volgende:
Ik zit in 2025 en heb er 14 seizoenen met Sollihul moors opzitten. Ik heb zojuist een zoon gekregen. Is dit normaal?
Ik heb trouwens 5 keer de CL gewonnen achter elkaar en 6 keer de PL, dus begint een beetje saai te worden. Was wel leuk om op te klimmen vanuit de laagste divisie. Misschien dat ik ontslag neem en opnieuw begin met een laag geklasseerd team.
Het gebeurd weleens, heb het zelf nog nooit gehadquote:Op zondag 24 juni 2012 17:09 schreef zeedrager het volgende:
Ik zit in 2025 en heb er 14 seizoenen met Sollihul moors opzitten. Ik heb zojuist een zoon gekregen. Is dit normaal?
Ik heb trouwens 5 keer de CL gewonnen achter elkaar en 6 keer de PL, dus begint een beetje saai te worden. Was wel leuk om op te klimmen vanuit de laagste divisie. Misschien dat ik ontslag neem en opnieuw begin met een laag geklasseerd team.
Lijkt mij wel grappig.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Het gebeurd weleens, heb het zelf nog nooit gehad
Door wie ben je genomen in de kleedkamer?!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:09 schreef zeedrager het volgende:
Appart..quote:Op zondag 24 juni 2012 23:45 schreef DirtyDaniel het volgende:
http://community.sigames.(...)Football-Manager-Son
http://community.sigames.(...)ewfull=1#post2677923quote:Op maandag 25 juni 2012 11:14 schreef Jorwol het volgende:
Is het ooit bevestigd dat het wel zo de bedoeling is? Ik bedoel je krijgt wel vaker spelers in de jeugd die jou als favoriet personeel hebben en zeker als je een achternaam als de Vries oid hebt genomen is het niet gek dat je ooit een keer een jeugdspeler krijgt met die combinatie..
Ah dus toch! Leuk! Zelf nog nooit gezien trouwens.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:34 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
http://community.sigames.(...)ewfull=1#post2677923
Leuk een zoon in het spel.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ah dus toch! Leuk! Zelf nog nooit gezien trouwens.
Zo scoort de Fernando van Cuiaba dagelijks bij mij, evenals Julianoquote:
Klassiekertje werd met 6-1 gewonnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zo scoort de Fernando van Cuiaba dagelijks bij mij, evenals Juliano22 goals in 10 wedstrijden
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef koenie95 het volgende:
Damn, koop ik een keer een spel (wel 2e hands) werkt het niet omdat de steam code al een keer is gebruikt...
Had net zo'n zin om dit spel uit te proberen
Piraten dan maar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef koenie95 het volgende:
Damn, koop ik een keer een spel (wel 2e hands) werkt het niet omdat de steam code al een keer is gebruikt...
Dit spel 2e hands kopen? In de winkel ligt hij nu al voor 15,-quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef koenie95 het volgende:
Nee, wist ik serieus nietquote:
Wist ik ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit spel 2e hands kopen? In de winkel ligt hij nu al voor 15,-![]()
Werkte niet, vandaar dat ik het spel maar kocht wat dus ook niet werktquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Nee, wist ik serieus niet
[..]
Wist ik ook niet
[..]
Werkte niet, vandaar dat ik het spel maar kocht wat dus ook niet werkt
Heel veel
Dat zal zeker! Eerst even kijken wat ik met die gast kan regelen, mss kan ik het nog activeren via zijn steam account.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
....
Ga het in de winkel kopen, het is een erg leuk spel dat zijn centen zeker waard is
Ik zit nu in 2019, had in 2017/2018 het Nederlands elftal als bijbaan. Met heel veel geluk de finale van het WK gehaald en daarin een flink pak slaag gekregen van Argentinië; 6-1quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:37 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren voor het eerst CL gewonnen, de beker en kampioen![]()
Nu is de uitdaging een beetje weg, alleen in de faciliteiten moet nog flink geinvesteerd worden aangezien er een niet-bestaand jeugdopleiding is.
Overigens zijn NL talenten echt dramatisch. Breekt niks door na 2022, Nederland dondert omlaag in de lijst en op EK/WK`s zijn ze dramatisch.
Editquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zit nu in 2019, had in 2017/2018 het Nederlands elftal als bijbaan. Met heel veel geluk de finale van het WK gehaald en daarin een flink pak slaag gekregen van Argentinië; 6-1![]()
De smaakmaker van dat WK was Jerson Cabral.. zegt wel genoeg denk ik..Er zijn nu wel enkele supertalenten op komst, metname uit mijn eigen jeugdopleiding van Ajax
Cardiffquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kunst is juist om dan geen 80% van de wedstrijden te verliezen. Ik heb niet meer de tijd om me echt te geven voor LLM. Ik begin meestal in Engeland in de Championship of League One. Dan ben ik snel genoeg op het hoogste niveau en kan ik ook het Europose podium toevoegen om het voor mezelf interessant te houden.
Ben nu bezig om met een club uit Wales kampioen te worden in Engeland. Na het eerste seizoen gepromoveerd met Cardiff en ga nu een zwaar seizoen tegemoet in de Premier League vermoed ik.
Je weet dat je naam zichtbaar is?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:49 schreef dion_v_k het volgende:
Dit seizoen verloopt zoals ik het graag zie![]()
(...)
Ik heb niks te verbergenquote:
Via rechtermuisknop kun je iets uit die lijst kiezen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:27 schreef koenie95 het volgende:
Als ik een speler toe wil voegen bij een transferbod die niet op de transferlijst staat, hoe moet ik dat doen? Ik kan wel op andere drukken maar ik kan niet ontdekken hoe ik dan een speler toevoeg.
Ik speel in het engels en bij mij staat het onder "Team Policy"quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:17 schreef Mavcovic het volgende:
Ik wil graag de taktieken van mijn Reserves en U18 team aanpassen zodat hun spel beter aansluit op het Eerste. Weet iemand hoe dit kan? Ik kan me van vorige versies herinneren dat dit wel mogelijk was, ik vind de optie nu alleen niet.
ja inderdaad, thanks!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik speel in het engels en bij mij staat het onder "Team Policy"
Dat is juist het leuke aan Football Manager, dat het niet zo snel gaat anders ben je het ook zo beu denk ik..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:59 schreef koenie95 het volgende:
Iemand tips hoe ik er voor kan zorgen dat het seizoen wat sneller gaat? Ik ben nu al ongeveer 3 uur aan het spelen en ik ben nu pas oktober van het eerste seizoen.
Het spel is wel erg verslavend moet ik zeggen
quote:
Hoeveel uur per dag speel jij wel niet??quote:Op zondag 1 juli 2012 11:29 schreef WeHD het volgende:
1 maand geleden een game gestart.
Zit nu lekker in 2025.
Ik speel niet snel, maar ik kan wel 1 seizoen in een dag doen.
WTF! Ik speel een seizoen in 2 weken a 3 weken. Hoezo ga jij er even snel door heen!quote:Op zondag 1 juli 2012 11:29 schreef WeHD het volgende:
Zit nu lekker in 2025.
Op het gemak jonge spelers zoeken/scouten, spelers die verhuurd zijn volgen, uiteraard wedstrijden spelen dan haal je dat nooit in 1 dagquote:Op zondag 1 juli 2012 13:47 schreef alf89 het volgende:
[..]
WTF! Ik speel een seizoen in 2 weken a 3 weken. Hoezo ga jij er even snel door heen!
Ik haal net een maand per dagquote:Op zondag 1 juli 2012 11:29 schreef WeHD het volgende:
Zit nu lekker in 2025.
Ik heb hem in 2015 met Ajax gekocht voor 58 miljoenquote:Op zondag 1 juli 2012 18:07 schreef Silv het volgende:
Nu voor de eerste keer eens met een topclub (Arsenal) begonnen. Wil ik hier en daar wat spelers halen, vragen ze echt belachelijk veel. 105 miljoen voor Gotze etc.
Tactiek niet zozeer, meer met scouten, satellietsclubs volgen etc.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:45 schreef WeHD het volgende:
Maar jullie zijn vast veel bezig met tactiek etc.
Begin nu met de wedstrijd, had 2 weken rust door bekerfinale enz.quote:
Netjes!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:32 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Begin nu met de wedstrijd, had 2 weken rust door bekerfinale enz.
Edit: een zwaarbevochten 3-1 overwinningeen herhaling van 2010-2011
![]()
In principe moet je betalen voor spelers die je zelf probeert te huren, alleen spelers die de club zelf aan jou aanbiedt zijn vaak gratis. Eerder was het gratis omdat er meerdere divisies tussen de clubs zaten gok ikquote:Op zondag 1 juli 2012 20:40 schreef Semmm het volgende:
Ik heb als manager van AFC Wimbledon al 3 seizoenen Everton als moederclub, ik kon altijd spelers gratis huren maar sinds ik ben gepromoveerd naar de nPower Championship moet ik betalen om deze spelers te huren. Is dit een bug of gebeurt het vaker dat je de moederclub moet betalen om spelers te huren?
55k per week is niet echt veelquote:
Aanbod van Real Madrid:quote:
WUTTTT?!!quote:
Die heb ik net als satellietclub gekozenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:39 schreef Zenit- het volgende:
Ik hoop maar dat ik nu geen crash-dump krijg, begonnen met Cercle Brugge. Vond het wel een mooi logo, prognose is 11e én ze spelen Europa League!
Wenger is er zeker niet meer daar, er zitten zo weinig Fransenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:34 schreef dion_v_k het volgende:
Kijk die leeftijden bij Arsenal en de stand in de competitie... ziet er niet echt rooskleurig uit
[ afbeelding ]
Nee, Frank Rijkaard heeft er net een contract getekendquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:26 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Wenger is er zeker niet meer daar, er zitten zo weinig Fransen
Wat is daar leuk aanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef Zenit- het volgende:
Ik ga zo veel mogelijk van club wisselen een keer.Ik kan nu naar Anderlecht en misschien ook Club Brugge. We zullen zien.
Ik wil een keer echt heeeeel veel clubs hebben gemanaged, het is een beetje uitproberen.quote:
Heb ik ook een keer gedaan. Vond het behoorlijk leuk.quote:
Daarom, leek mij ook wel wat. Ik zit nu bij Anderlecht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan. Vond het behoorlijk leuk.
Oké, smaken verschillenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan. Vond het behoorlijk leuk.
Is niet echt slecht, maar geweldig is anders..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik twijfel echt om hem voor 20 mil te kopen, inter hebben ze ook al geaccepteerd
[ afbeelding ]
Ja maar ik heb hem al afgewezen, mijn topscout zei 2,5 ster en mijn spits is al 3,5quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is niet echt slecht, maar geweldig is anders..
Hij is een spits toch?
Oke, met welk team speel je?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem al afgewezen, mijn topscout zei 2,5 ster en mijn spits is al 3,5
Wegdoen. Sowieso zou ik bij een Duitse club alle Duitsers verkopen en een mooi buitenlands team bouwen. Vervolgens een hoop prijzen pakken en Duitsland laten zien wat nou ècht voetbal is!quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:25 schreef Rubeo38 het volgende:
Goedemorgen
ik speel FM nu alweer een tijdje, en van Brisbane Roar (3x kampioen, 3x ACL en 1x wereldkampioen voor Clubs) naar Greuther Furth gegaan. zit daar nu ook al weer 6 jaar (3x kampioen 1x Beker, 1x CL, 1x wereldkampioen voor Clubs).
nu is het geval dat 1 van mijn topspelers weg wil omdat hij een nieuwe uitdaging wil.
is er een manier om hem toch te behouden, of wordt het een gevalletje op de TL zetten en voor een flinke zak met geld wegdoen, om daar lekker iemand anders voor te kopen?
dit is hem:
[ afbeelding ]
Ik save mijn game automatisch voor elke wedstrijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:51 schreef Mavcovic het volgende:
Ik speel met Middlesbrough, in eerste seizoen 7e geworden in de Championship met maar 1 aankoop in de winterstop (De Laet).
Net de seizoensvoorbereiding begonnen voor mijn 2e seizoen. Van een paar spelers met hoge weeklasten afscheid genomen voor leuke bedragen aangezien de club er financieel er erg slecht voor staat. Daarvoor in de plek een aantal geweldige talenten transfervrij of zeer goedkoop kunnen binnenhalen.
Net als ik denk klaar te zijn met het aantrekken van staf en spelers gebeurd er iets verschikkelijks. Football Manager 2012 crashed. Ik denk.. Oooww maakt niet uit, hij saved toch automatisch na elke week. Dus ik de laatste savegame pakken: 6 juni. :|. Dat is een maand terug in de tijd :|. Blijkbaar had ik de save instellingen niet goed staan. Nu kan ik alle transfers weer overnieuw gaan doen, en ik denk niet dat ik het zo goed ga doen als afgelopen keer.
.
Tip aan iedereen, check je save instellingen! Doe het NU voor het te laat is!
lijkt op urbyquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:23 schreef Scorpie het volgende:
Carlao is de man van ARC, al jaren. Een topspits die op bizarre wijze eigenlijk nooit verkocht is aan een *echte* topclub, niet eens interesse. Terwijl hij toch gemiddeld 1.5 doelpunten per wedstrijd maakt en eigenlijk altijd > 8.00 scored. Heel apart.
[ link | afbeelding ]
En de geschiedenis van deze geweldenaar, die ook nog eens modelprof is, nooit zeurt dat hij hogerop wil, altijd klaarstaat, weinig geblesseerd is en gewoonweg de man is.
[ link | afbeelding ]
Die odds bedoel je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:58 schreef koenie95 het volgende:
Kan iemand mij die quoteringen uitleggen?
Ik krijg nu al bijna 2 seizoenen elke wedstrijd zo'n berichtje maar ik snap er nog steeds vrij weinig van
Je kunt de odds op twee manieren instellen:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |