Wat heb je als doelstelling gezet op het begin van het seizoen dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik wou net openen en toen kon het niet meer![]()
Hoe kan ik mijn reputatie verhogen na twee seizoenen spelen met Las Parmas?
Ik heb trouwens een heel erg lage balkje bij competitie bij het bestuurtabel.. Omdat ik 12e of 13e werd in de Liga BBVA terwijl ik in het eerste seizoen promoveerde van de Liga Adelante... Dus vind raar dat het balkje ''competitie'' erg laag is.
Kwalificatie EURO cup (europa league). Ik had het team hoog ingeschat.. Ik keek naar de speler stats en ze zagen er goed uit.. Had 30+ spelers gehaald met hoge pass ratings etc.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:57 schreef Silv het volgende:
[..]
Wat heb je als doelstelling gezet op het begin van het seizoen dan?
Daar moet je dus ook hoger voor staan dan 12e of 13e. Als je een lagere doelstelling had gekozen (mid-table ofzo) was het bestuur waarschijnlijk wel blij geweest.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:59 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Kwalificatie EURO cup (europa league)
hahaha jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef Marsenal het volgende:
Ze zijn de promotie wel heel vlug vergeten dan.
Het logo maakt de club.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:11 schreef Grifte het volgende:
Maar eens een game begonnen met Rotherham United (alleen de naam al, lijkt er al zo op he), startend in de League One. Heb de database aangepast, flink wat topploegen naar League 2 of Schotland gepleurt, daarvoor weer wat teams weggehaalt. Meesten ook een schuld gegeven, ben eigenlijk wel benieuwd naar een game waar nieuwe grootmachten opstaan, dus wie weet werkt dat zo.
Laatste tijd veel games gestart, hopenlijk lukt het hier wel om het plezier in te houden. Heb mijn succesvolle tacktiek uit FM 08 letterlijk gekopiëerd, t zal me benieuwen of hij hier ook zo werkt.
-------
Als jullie een club kiezen, letten jullie dan ook op Logo/clubkleuren als voornaamste reden, of ben ik die zonderling
Zeker, in Engeland heb je zoveel prachtige logo's, echt niet te bevatten. En dan kijk je hier in de Nederlandse competitiequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Het logo maakt de club.
Maar serieus, ik let daar ook altijd op. Tenzij het een echte topclub is.
Zou jij mij die tactiek kunnen sturen .TAC ? Ergens uploaden ofso? Zoiets heb ik al geprobeerd precies dezelfde tactiek, maar het is mij niet geluktquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:14 schreef PirE het volgende:
Ik gebruik al 4 versie's van FM een variant op 4-5-1.
In het kort:
Verdedigers redelijk standaard.
1 DMC
1 ML (forward arrow) speed, stamina en voorzetten
1 MR (forward arrow) speed, stamina en voorzetten
2 AMC (swap position)
1 spits (lang, sterk, goede kopper (Dzeko, Carroll dat soort spelers)
Ga nu met Genoa iets proberen met 2 spitsen (4-4-2 Diamond-achtig)
Logo/clubkleuren/shirts zijn belangrijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:11 schreef Grifte het volgende:
-------
Als jullie een club kiezen, letten jullie dan ook op Logo/clubkleuren als voornaamste reden, of ben ik die zonderling
Yiadom Boakye heb je netjes gedaan, voor 1 k.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Logo/clubkleuren/shirts zijn belangrijk.
Het heeft me een paar avonden gekost maar ik ben eindelijk klaar voor de voorbereiding van mijn 1e seizoen bij Genoa.
[ afbeelding ]
Volgende opdracht, de tactiek leren.
Degene met de laatste post moet de nieuwe openen, dus in dit geval Marsenal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik wou net openen en toen kon het niet meer![]()
Zeker weten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:00 schreef Silv het volgende:
Na een seizoen bij Rostock en Belenenses ben ik nu aangenomen bij Shakhtar. Wat een spelers hebben die mensen zeg. Ik wist dat ze goede aanvallers hadden, maar dat hele team is geweldig.
Die speelt bij ManU. Zieke stats heeft die man.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:17 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Zeker weten.Is Jádson bij jou nog aanwezig? Zo ja, zet hem als Advanced Playmaker. Die jongen is net Xavi, strooit met passjes alsof het niets is.
Welk seizoen zit je? Misschien is Artem Sukhotskyi al vergeten dat hij bij Dynamo Kyiv heeft gespeeld goede speler dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:54 schreef Silv het volgende:
[..]
Die speelt bij ManU. Zieke stats heeft die man.
Ik zoek alleen nog een goede Fullback op links. Kan alleen niemand vinden die ook wil komen.
Zit nu in 2013/2014. Ben vooral op zoek naar een 24+ speler. Zit hier waarschijnlijk maar een jaartje, dus talentjes heb ik iets minder aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:38 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Welk seizoen zit je? Misschien is Artem Sukhotskyi al vergeten dat hij bij Dynamo Kyiv heeft gespeeld goede speler dat.
De kunst is juist om dan geen 80% van de wedstrijden te verliezen. Ik heb niet meer de tijd om me echt te geven voor LLM. Ik begin meestal in Engeland in de Championship of League One. Dan ben ik snel genoeg op het hoogste niveau en kan ik ook het Europose podium toevoegen om het voor mezelf interessant te houden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:40 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik kan het niet langer dan twee seizoenen volhouden bij Las Palmas. Het werd zo vreselijk saai dat ik alles begon te simuleren.. Ook niks aan de club deed of nieuws ging lezen of persconferenties.
Uiteindelijk een nieuw savegame begonnen. In plaats van werkloos beginnen, ben ik maar bij Fenerbahçe begonnen te coachen.
Het is zo eentonig en irritant om met een slechte tweede divisie club te spelen, omdat je geen ander keus heb, vanwege dat je werkloos begon en dat je dan bijna 80% van de wedstrijden te verliezen..
Wat is LLM? In principe heb je gelijk, daar is de kunst, maar als het niet meer leuk wordt, dan wordt het erg saai.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kunst is juist om dan geen 80% van de wedstrijden te verliezen. Ik heb niet meer de tijd om me echt te geven voor LLM. Ik begin meestal in Engeland in de Championship of League One. Dan ben ik snel genoeg op het hoogste niveau en kan ik ook het Europose podium toevoegen om het voor mezelf interessant te houden.
Ben nu bezig om met een club uit Wales kampioen te worden in Engeland. Na het eerste seizoen gepromoveerd met Cardiff en ga nu een zwaar seizoen tegemoet in de Premier League vermoed ik.
Jij vind het eentonig en irritant om met een slechte club te spelen, andere mensen vinden dat nou juist de uitdaging.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:40 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik kan het niet langer dan twee seizoenen volhouden bij Las Palmas. Het werd zo vreselijk saai dat ik alles begon te simuleren.. Ook niks aan de club deed of nieuws ging lezen of persconferenties.
Uiteindelijk een nieuw savegame begonnen. In plaats van werkloos beginnen, ben ik maar bij Fenerbahçe begonnen te coachen.
Het is zo eentonig en irritant om met een slechte tweede divisie club te spelen, omdat je geen ander keus heb, vanwege dat je werkloos begon en dat je dan bijna 80% van de wedstrijden te verliezen..
Lower League Management. Ben ik nu ook mee bezig met Airdrie United in Schotland, net gepromoveerd naar de Jupiler League van Schotland.quote:
Wie is Jan Jans nou weer? Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:09 schreef Silv het volgende:
Nederland staat 24e.En ze laten die Jan Jans ook gewoon lekker doorgaan.
verkeerde topic Lindquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nu dit:
[ afbeelding ]
indien Salvio niet echt bevalt maak ik 'm zo:
[ afbeelding ]
Gaat lekker! Ik weet niet of het volledig aan de Handheld versie ligt dat het makkelijker is. Zelf heb ik er ook meerdere lower league games op zitten en merk altijd dat het redelijk makkelijk is om omhoog te komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:55 schreef DirtyDaniel het volgende:
Uhm, Speel FMH2012 psp versie op de Vita...misschien wel de simpele versie maaar wil toch me progressie meedelen in dit topic als dat mag!
Ben begonnen bij AFC Telford,een club die in 2012 net naar de BSP is gepromoveerd
2011/2012 BSP 7de kwam 1 punt tekort om mee te doen voor play-offs.
2012/2013 BSP 5de Play offs bereikt,en promotie bereikt!
2013/2014 L2 Winnaar, Zowaar door het aantrekken van de transfer vrije Kevin Rose een Ierse spits die in 47 duels er 53 in weet te knallen. En de jongeling Ross Foster die er 48 in tikt.
2014/2015 L1 Wederom Winnaar! Kevin Rose blijkt wederom het verschil te maken voor mijn team,Met zowaar minder doelpunten(35 uit 54 duels) maar wel met 27 Assists! Ook de Johnstone's Paint Trophy weet ik te veroveren. Door dit resultaat is het bestuur eindelijk om,om het stadion uit te breiden van 6300 plaatsen naar 11000! Ook krijg ik een aanbieding van FC emmen die net naar de Eredivisie is gepromoveerd maar dat weiger ik,omdat ik wil kijken of ik AFC Telford naar de Premier League kan brengen.
2015/2016 na 4 duels sta ik 2de met evenveel punten als Leicester City(maar minder doelsaldo) De voor 80k aangeschafte Luke Hunt van Ebbsfleet en de voor 55k Martin Britton van Wycombe zijn tot nu toe de sterren. Kevin Rose lijkt op dit moment een dip mee te maken,mja het seizoen is nog vroeg!
Tot zover! Ookal is FMH een stuk makkelijker,met een laag elftal blijft het toch uitdagend en vooral als je met weinig middelen moet werken blijft het leuk voor tussendoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |