Ja, als je z'n Hyves opzoekt zie je meer foto's en er staat ook wat gewauwel op YouTube.quote:
Potdorie, wat een teleurstellend taalgebruik! Hij typt beter dan dat hij praat.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:52 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ja, als je z'n Hyves opzoekt zie je meer foto's en er staat ook wat gewauwel op YouTube.
Holy shit. Dit topic wordt steeds echter.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:52 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ja, als je z'n Hyves opzoekt zie je meer foto's en er staat ook wat gewauwel op YouTube.
Maar wat maakt het uit wat voor een lichaam je hebt als de trap toch virtueel wordt uitgevoerd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:29 schreef tornadomirakel het volgende:
Een "tornadomirakel" is een virtuele tornadokick, een vechtbeweging van karate, welke nogal effectief schijnt te kunnen zijn, als je daar de vorm en het lichaam voor hebt. Het is inderdaad een zelfportret van mij.
Zou je zo'n gedicht met ons kunnen delen? Ik dicht ook graag, ik ben benieuwd naar jouw werk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:33 schreef tornadomirakel het volgende:
Er worden wel eens gedichten van mij voorgedragen, die op het nodige tumult uit kunnen lopen!
Ik ben er bang voor dat het er wel eens stukken minder zullen zijn dan de getallen waar jij van droomt. Jij, je assistente ... dan heb je het wel gehad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:33 schreef tornadomirakel het volgende:
Geen idee, maar het zouden wel eens meer kunnen zijn dan we durven dromen, en voor zulke terroristische aanvallen kunnen zorgen!
Hilariteit alom, zeker?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:33 schreef tornadomirakel het volgende:
Er worden wel eens gedichten van mij voorgedragen, die op het nodige tumult uit kunnen lopen!
Dus met een klik op een knop stort er een vliegtuig neer?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:37 schreef tornadomirakel het volgende:
De tornadokick is een pirouette-achtige trapbeweging van karate, en ik heb er iets virtueels van weten te maken!
Nou deel het met ons zou ik zeggen. Of leer mij ten minste hoe ik die trapbeweging uitvoer. Moet ik een beetje denken aan Kabal uit Mortal Kombat? Dat je zeg maar met onnoemelijke snelheid om je as beweegt terwijl je je been gestrekt houdt? Is het een effectieve techniek?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:37 schreef tornadomirakel het volgende:
De "tornadokick" is een pirouette-achtige trapbeweging van karate, en ik heb er iets virtueels van weten te maken!
Het heeft dus weinig met Mortal Kombat te maken? Dat is wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:46 schreef tornadomirakel het volgende:
In die tijd met een heksenketel aan vliegrampen was dat met de knop, die de berekening van een vleugelligger op mijn programmeerbare rekenmachine startte, inderdaad het geval, nadat het experiment succesvol was uitgevoerd!
Kun je het wat eenvoudiger vertellen? De zinnen zijn zo lang dat ik halverwege de weg al kwijt ben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:52 schreef tornadomirakel het volgende:
Eerst moest het experiment wel succesvol met zo'n experimentele virtuele tornadokick worden uitgevoerd, hetgeen overigens slechts het volgens een strategische opeenvolging stellen van een vraag om een "veiligheidsvliegtuig" aan afwijzende fabrikanten voorstelt!
Tot hier volg ik je nog. We moeten het goed doen, oke, prima. Help ons dan verdomme.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:52 schreef tornadomirakel het volgende:
Eerst moest het experiment wel succesvol met zo'n experimentele virtuele tornadokick worden uitgevoerd
Daar heb ik helemaal niets over gelezen? Heb je daar nog publicaties van?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:02 schreef tornadomirakel het volgende:
De frustraties, die het afwijzen van het idee van een veiligheidsvliegtuig bij de bevolking opriep, uitten zich in dit geval ecologisch met een storm van verontwaardiging, welke ook nog dermate fataal tot een serieuze tornadokick kon worden gemanipuleerd, dat dit het gewraakte defect ook nog voor het patent, dat daar een oplossing voor scheen te bieden, aan kon tonen!
Fijn dat je mij in ieder geval op weg probeert te helpen. Voor iemand als mij met weinig tot geen ervaring met het hele tornado gebeuren is het al lastig zat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:02 schreef tornadomirakel het volgende:
Mij bijzondere dank voor de illustratie van de "orkaankick", dat is inderdaad de bedoelde tornadokick!
Pijnlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:17 schreef tornadomirakel het volgende:
Het is me nog nooit gelukt om het iemand uit te leggen,
Tja, die tornadodraai kun je er natuurlijk ook aan geven. Hand in eigen boezem steken is immers ook zoiets. Want dan zou je wel eens moeten beseffen dat jij misschien toch degene bent die het allemaal niet zo goed begrijpt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:18 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat kun en mag je anderen uitleggen?! Bij de meeste mensen is één en één slechts twee, en om zulke mensen zoiets gecompliceerds uit proberen te leggen, moet je toch wel kunnen heksen!
Dat betwijfel ik. Je kan een ecologische experimentele tornadoramp niet veroorzaken met slechts managementtechniek. Om te stellen dat de tornadogehandicapten hier brood van gegeten hebben is een symptoom van erbarmelijke geestelijke gezondheid. Hier komt meer bij kijken. Met name de structuur van het aerodynamische model van het toestel en de kennis van figuurlijk ecologisch noodweer. Ik denk dat wij de grens van jouw kennis bereikt hebben wat betreft dit onderwerp. Vanaf hier zal ik dus zelf onderzoek moeten doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef tornadomirakel het volgende:
Het is alleen mar en tornadokick op het gebied van managementtechniek!
De juiste nieuwsgierigheid cultiveert juist!quote:
Dat is waar. Daarom hanteer ik ook altijd het onvermogen om dingen bespreekbaar te maken in het geval van ontwikkeling en spreekwoordelijk maatschappelijke impasse. Men zegt wel eens dat je moet schieten om te scoren, ik zie dit toch echt anders. Je moet niet eens schieten, dan heb je niets te verliezen. Dus in dat opzicht volg ik je helemaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:44 schreef tornadomirakel het volgende:
Hierbij zou ik je veel succes horen te wensen, en je zou het wel eens in de goede richting kunnen zoeken, maar let wel, "Hoe minder je weet, hoe minder je hebt te verantwoorden!"
Begrip is nooit een kwestie geweest. Er zijn zaken die als kwalijk kunnen ervaren, natuurlijk. Immers zit niemand te wachten op een fysieke confrontatie of een virtuele orkaantrap in hun mailbox. Los van dat zijn er altijd begripvolle mensen en juist die individuelen bundelen onze kennis tot een virtuele ecologische oorlogsmachine. Natuurlijk moeten we zorgen dat we zelf geen slachtoffer worden van een verdwaalde psychotornadotest. Maar iemand met een beetje kennis van aerodynamica en de gevestigde orde kan zo ruiken dat onze gevleugelde vrienden niet van zeepsop gebouwd zijn. Om maar in kindertermen te spreken. Ik ben nu bezig met een nieuwe test, een ietwat gevaarlijkere test maar ook veel effectiever.quote:, en overleef je het wel als mensen ontdekken, dat je zulke streken op je kompas hebt?!
Voor mijn volgende proef, ik noem hem zelf de virtuele zandstorm heb ik écht zand nodig. Welke korrels zullen het beste een tornadoproef in erbarmelijke woestijnklimaat omstandigheden simuleren? Sowieso is dit een lastige kwestie omdat in o.a Afrika mensen nog helemaal niet bekend zijn met het fenomeen tornadoproeven, mensen leven daar echt nog onder een steen zeg maar. De expertise van de huidige westerse tornadogehandicapten voldoet niet om tot een absolute conclusie te kunnen komen. Met name grote zandvlaktes zijn een barrière voor virtuele proeven en dus een doorn in het oog van elk individu die zichzelf over dit onderwerp probeert te verlichten.quote:
Grappig dat je daarover begint. Dit was met name een van de belangrijkste aspecten om de huidige proeftechniek volledig over de boeg te gooien. Men zegt dat geduld een schone zaak is, maar wat betreft psychotornadotesten gaat dat grapje natuurlijk niet op; we hebben het over mensenlevens.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef tornadomirakel het volgende:
Volgens mij kan zo'n test overigens maar één keer na twee wereldoorlogen worden gehouden, dus hier zul je dan wel eerst even op moeten wachten, tenzij je een leuk alternatief weet om zoiets voor elkaar te krijgen!
Financiële inbreng? En aan wat voor een bedrag moeten we dan zo'n beetje denken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:58 schreef tornadomirakel het volgende:
Er worden nog medeoprichters van de stichting gezocht, want de instelling moet nog worden gevestigd, dus wie belangstelling hiervoor heeft kan dit met voldoende inbreng worden.
Ah Nigeria! Ja, dat land is al jaren befaamd (berucht) om zijn zwendelpraktijken als het gaat om mensen financieel op te lichten. Maar dit is wel voor het eerst dat ik iemand hoor roepen dat ook zelf vanuit Nederland te organiseren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:58 schreef tornadomirakel het volgende:
Bij zo'n excursie schijn je het effect nog aan den lijve te kunnen ondervinden, maar hoe alternatiever zoiets aan kan worden getoond hoe beter mensen het zullen geloven en begrijpen natuurlijk!
Marion is reeds aan het inzamelen geslagen in Nigeria en heeft daar beduidend meer succes mee dan ik hier. Het zal dus waarschijnlijk niet al te lang op zich laten wachten, als de autoriteiten er tenminste geen probleem mee hebben! Er worden nog medeoprichters van de stichting gezocht, want de instelling moet nog worden gevestigd, dus wie belangstelling hiervoor heeft kan dit met voldoende inbreng worden. Je loopt dan wel het risico hier historisch aan te worden verbonden in de media en geschiedenisboeken, maar voor hun die zulke bekendheid juist leuk vinden, zou dit wel eens een goede gelegenheid kunnen zijn om zich te onderscheiden.
Ongeveer 600 euri voor de Notaris. Dat is wat het oprichten van een stichting kost.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Financiële inbreng? En aan wat voor een bedrag moeten we dan zo'n beetje denken?
Gedeeld door drie, dus 200 per persoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:04 schreef Tayu het volgende:
Ongeveer 600 euri voor de Notaris. Dat is wat het oprichten van een stichting kost.
Precies, je hebt 3 personen nodig voor de oprichting van een stichting. Ik denk daarom ook niet dat het probleem in de kosten zit, maar in het vinden van een derde persoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gedeeld door drie, dus 200 per persoon.
Daar koop je tegenwoordig geen stukje Jupiter meer voor.
Waarom is Marion dan geld aan het inzamelen in Nigeria, denk je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef Tayu het volgende:
Precies, je hebt 3 personen nodig voor de oprichting van een stichting. Ik denk daarom ook niet dat het probleem in de kosten zit, maar in het vinden van een derde persoon.
In de praktijk begint dat toch wel met de oprichting van een stichting, want pas daarna kun je om donaties gaan vragen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom is Marion dan geld aan het inzamelen in Nigeria, denk je?
Ik denk dat er meer financiële inbreng gevraagd wordt dan enkel deze notariële kosten.
Meestal werkt dat daar andersomquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:19 schreef HyperViper het volgende:
Geld inzamelen in Nigeria... dat is net als water halen in de Sahara. Ik wens Marion het beste.
Via Nigeria, niet in Nigeria.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:19 schreef HyperViper het volgende:
Geld inzamelen in Nigeria... dat is net als water halen in de Sahara. Ik wens Marion het beste.
Je zal toch ook echt een bestuur moeten kunnen aantonen bij de oprichting. En dat bestuur moet uit minimaal 3 personen bestaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:20 schreef tornadomirakel het volgende:
Dat is veranderd, Tegenwoordig kun je een stichting in je eentje voor zo'n paar honderd euro oprichten, maar om zo'n mede-oprichter te willen worden zul je toch meer in de richting van een ton of zo moeten denken!
Wat is dan het probleem met de oprichting van de stichting? Die 600 euri kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef tornadomirakel het volgende:
Blijkbaar weten jullie het beter, dan mijn notaris hier, maar er zijn drie personen inclusief mijzelf reeds aanwezig, maak je daar geen zorgen over.
Parijs is natuurlijk de endeldarm van Europa, niet het beste voorbeeld. Maar hoe ervaart Marion Nigeria? Zie jij kans om werkelijk veranderingen door te voeren door jullie aanwezigheid daar? Het voelt allemaal een beetje gehaast.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef tornadomirakel het volgende:
Blijkbaar weten jullie het beter, dan mijn notaris hier, maar er zijn drie personen inclusief mijzelf reeds aanwezig, maak je daar geen zorgen over.
Nigeria is een oude kolonie van Engeland, en doet het vrij aardig. Het Parijs van Afrika worden ze in die streek wel eens genoemd.
Ik zal het anders stellen, aangezien jij de enige bent die in dergelijke "vliegrampenexperimenten" gelooft:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:40 schreef tornadomirakel het volgende:
Eerst dient men zich ervan bewust te worden, dat dit "vliegrampenexperiment" serieus plaats heeft gevonden, zodat er voldoende belangstelling voor zo'n excursie zou kunnen ontstaan, en dat zou met al die Bijlmerrampen op hoofdsteden van de ontkenningen ervan wel eens kunnen helpen. Haastige spoed is zelden goed, maar na dertig jaar van dit experiment ben ik toch al bijna aan mijn pensioen toe.
Wat is volgens jullie de cultuurstad van Europa dan?!
Punt 5 lijkt mij een beetje te hoog gegrepen vooralsnog Tornadomirakel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef tornadomirakel het volgende:
1. In principe zou het een militaire operatie kunnen hebben betroffen, waarvoor minimaal 50 jaar geheimhouding vereist is, aangezien men zoiets als een staatsgeheim pleegt te koesteren.
2. Eerst dient zo'n operatie te worden uitgevoerd, terwijl het toch wel een paar jaar kan duren, voordat de zaak weer stabiel is, en de houder ervan zich weer een beetje goed voelt worden.
3. Verder dienen de explosieve kanten eerst te worden afgebouwd, voordat er iets gepubliceerd kan en mag worden.
4. De nevenverschijnselen beginnen pas de laatste jaren nog overleefbare vormen aan te nemen, zodat er eindelijk wat over gedicht en gepraat kan worden, en er wat films over kunnen worden gemaakt.
5. Een benefietconcert voor de miljoenen slachtoffers en nabestaanden van deze operatie zou de mensheid beslist niet ontsieren, en dan zou er gelijk voor zo'n stichting en excursie kunnen worden gezorgd!
Learning to fly van Tom Petty?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:55 schreef tornadomirakel het volgende:
Misschien dat sommigen een ontroerend nummer erover kunnen schrijven, zodat we met het beste nummer eindelijk weer een keer in de finale van het Eurosongfestival terecht kunnen komen.
Nou ga je nog op de man spelen ook?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:36 schreef tornadomirakel het volgende:
Volgens mij kunnen jullie ontzettend slecht tegen de waarheid, en het zingen van liederen over iets wat voor jullie nog vermeende leugens zijn, zou de waarheid wel eens onderbewust tot jullie door kunnen laten dringen, Schrijf een lied over zo'n experiment, of je het gelooft of niet, en zie of het iets met je doet, dat is mijn advies!
Hmm... Het idee van sensitiviteitstraining kan ik nog volgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:48 schreef tornadomirakel het volgende:
Voor liederen moet je niet bij mij zijn, want ik kan deze niet schrijven, dus zul je jezelf moeten proberen te indoctrineren met het schrijven van liederen hierover, maar je zou het een vorm van sensitivity-traning kunnen vinden! Baat het niet, het schaadt ook niet! Wat valt er volgens jullie te argumenteren dan? Een mens vertelt je toch doodgewoon, wat hem is overkomen!
Ik zie daar geen argument in.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef tornadomirakel het volgende:
Als ik het niet heb georganiseerd moet iemand anders dat gedaan hebben, en omdat het noch Oost noch West zorgen kon baren moet dit in wederzijds overleg zijn geporganiseerd om de Koude Oorlog niet fataal te laten escaleren. Het zou natuurlijk ook nog kunnen, dat ze mij net zomin konden geloven, toen allerlei ambassades hiervan op de hoogte werden gesteld.
Wat is jouw nederlands fuckin beroerd? Type jij in het Chinees en haal je het dan door Google-translate ofzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:18 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat zou het ons toch anders zo fanatiek in onze rechtbanken en parlementen met overal ter wereld Bijlmerrampen op hoofdsteden kunnen hebben laten blijven ontkennen, behalve het feit dat we het zelf hadden georganiseerd?!
Wat vinden we van dit als argument?
Dat ze niks zien in een vaag hersenspinsel is beslist geen argument voor het tegendeel. Overigens draait het bij rechtbanken om argumenten. Met rijmpjes en liedjes hoef je daar niet aan te komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:18 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat zou het ons toch anders zo fanatiek in onze rechtbanken en parlementen met overal ter wereld Bijlmerrampen op hoofdsteden kunnen hebben laten blijven ontkennen, behalve het feit dat we het zelf hadden georganiseerd?!
Wat vinden we van dit als argument?
Niemand ontkent de slachtoffers van de Bijlmerramp.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:51 schreef tornadomirakel het volgende:
Toch zouden al die lijken, die er zo educatief van hebben kunnen getuigen ons iets moeten kunnen zeggen. Ergens zit er na een paar miljoen lijken van alle sociale kettingreacties toch wel een gat in de samenleving, en dat zou ons ervan horen te overtuigen, dat het geen hersenspinsel betreft!
Er zijn mensen, die de holocaust na het bezoeken van zo'n concentratiekamp met al diens foto's erover, nog steeds kunnen ontkennen!
Niets, ban ik bang. Aangezien niemand weet wat een educatieve tornadoproef is. Laat staan dat men dat kan onderkennen..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:27 schreef tornadomirakel het volgende:
Dat bedoel ik ook niet. Wat zal ons echter het gat in de samenleving van miljoenen, die de sociale kettingreacties van zo'n educatieve "tornadoproef" op een vliegtuig niet hebben overleefd, kunnen doen onderkennen?!
Dus een defect in een vliegtuig stel je zonder meer op 1 lijn met een aanslag?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:56 schreef tornadomirakel het volgende:
Mogen we wel al te grote koeboes zijn om niet te weten wat een educatieve "tornadoproef" op een vliegtuig is, terwijl deze op 6 oktober 1981 bij Moerdijk de wet van Murphy "Als er iets mis kan gaan, dan gebeurt dit ook hoogstwaarschijnlijk!" min of meer aantoonde, en een profetie van Hosea 8;7 "Wie wind zaait zal stormen oogsten!" onderschreef, en waarmee bovendien een gerezen 'transportpandemie" dermate kon worden bestreden, dat deze zich toch geen atoomoorlog op de hals haalde?!
Wie kan een culturele vliegramp van het allerhoogste wetenschappelijke niveau, waar zelfs nog een defect voor een patent om een gebrek aan draagkrachtdemping bij de vleugelophanging op te lossen door kon worden aangetoond, ook alleen maar dermate onnozel met Bijlmerrampen op hoofdsteden blijven ontkennen, alsof de mensheid zonder dit experiment niet in de allergrootste problemen zou zijn geraakt, dat het toch nog op zo'n tragedie als 9/11 uit kan lopen?! Hadden de sociale kettingreacties met vlieg- en natuurrampen ervan, waarbij miljoenen het leven lieten, ons dan toch een keer op moeten leren vallen?!
Alles wijst toch wel op de noodzaak van zo'n excursie, waarbij je dankzij verdachte windstoten, en mogelijk zelfs tornado's, toch nog iets van dit experiment aan den lijve zult kunnen ondervinden, met diens alternatieve reconstructie van de fatale "tornadovlucht" van die dag! Misschien zouden we dus één of ander clubje moeten gaan vormen, dat de herinnering aan dit fenomeen levendig weet te houden, met bijvoorbeeld zo'n excursie!
Lange zin dude.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:56 schreef tornadomirakel het volgende:
Mogen we wel al te grote koeboes zijn om niet te weten wat een educatieve "tornadoproef" op een vliegtuig is, terwijl deze op 6 oktober 1981 bij Moerdijk de wet van Murphy "Als er iets mis kan gaan, dan gebeurt dit ook hoogstwaarschijnlijk!" min of meer aantoonde, en een profetie van Hosea 8;7 "Wie wind zaait zal stormen oogsten!" onderschreef, en waarmee bovendien een gerezen 'transportpandemie" dermate kon worden bestreden, dat deze zich toch geen atoomoorlog op de hals haalde?!
Bewondering voor de lange zinnen die je weet te fabriceren, dat heb ik nog niet eerder van iemand anders gezienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:56 schreef tornadomirakel het volgende:
Wie kan een culturele vliegramp van het allerhoogste wetenschappelijke niveau, waar zelfs nog een defect voor een patent om een gebrek aan draagkrachtdemping bij de vleugelophanging op te lossen door kon worden aangetoond, ook alleen maar dermate onnozel met Bijlmerrampen op hoofdsteden blijven ontkennen, alsof de mensheid zonder dit experiment niet in de allergrootste problemen zou zijn geraakt, dat het toch nog op zo'n tragedie als 9/11 uit kan lopen?! Hadden de sociale kettingreacties met vlieg- en natuurrampen ervan, waarbij miljoenen het leven lieten, ons dan toch een keer op moeten leren vallen?!
Alles wijst toch wel op de noodzaak van zo'n excursie, waarbij je dankzij verdachte windstoten, en mogelijk zelfs tornado's, toch nog iets van dit experiment aan den lijve zult kunnen ondervinden, met diens alternatieve reconstructie van de fatale "tornadovlucht" van die dag! Misschien zouden we dus één of ander clubje moeten gaan vormen, dat de herinnering aan dit fenomeen levendig weet te houden, met bijvoorbeeld zo'n excursie!
Volgens mij doet hij juist heel veel moeite om dat niet te doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
maar je hebt het geprobeerd uit te leggen, dus chapeau
Dat, of een stevige psychose.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Eerst worden er vliegtuigongelukken in scene gezet om de koude oorlog te beëindigen en nu moeten dubieuze experimenten met onschuldige vliegtuigpassagiers worden gestopt door poëzie en muzek?
Dit is een hoax, toch?
je vader z'n engels was niet al te best of wel?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:59 schreef tornadomirakel het volgende:
Dat van dat taalgebruik kan wel kloppen, mijn vader stamde uit 1891, en de appel valt nooit ver van de boom. Desalteniettemin zouden we geen al te grote "tornadokoeboes" moeten zijn om ons iets van zulke gruwelijke doch oh zo nuttige "vliegrampexperimenten" aan te kunnen trekken, en wereldwijd met Bijlmerrampen op hoofdsteden nog zo'n terroristische actie als van 9/11 nodig moeten hebben om een keer wakker te worden! Niet dat ik iemand wil indoctrineren, maar misschien begrijpje het mijn onlangs gemaakte gedicht beter, Het gaat in de geest van Poetry International aldus:
de TORNADOPOORT the TORNADO GATE
<knip>
Nou, als ik een bak voer neerzet gaat de kleine hier toch met d'r staart kwispelen. Dus als antwoord op je vraag/stelling: heel ergquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:05 schreef tornadomirakel het volgende:
Hoe dankbaar kunnen onze kleine honden toch zijn!
Het rijmt nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef Copycat het volgende:
Mijn leenhonden zijn inderdaad altijd erg blij als ik ze kom oppikken voor een boswandeling.
My loan dogs are indeed always very happy when I come to pick them up for a walk in the woods.
De een is een kleine mops, de ander een grote Bordeauxdog.
One is a little pug, the other a big Dogue de Bordeaux.
Misschien maak ik ze nog blijer met een gedicht!
Maybe a poem will make them even happier!
Dat lijkt mij een zinnig adviesquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:52 schreef ATuin-hek het volgende:
Maar goed, misschien moet Mirakel eens met een bootje zelf het water op gaan en dat fenomeen filmen. Misschien dat hij dan wel mensen kan overtuigen.
Fucking geniaal!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:02 schreef .SP. het volgende:
Er was eens een malloot,
Er wollte gerne varen im ein boot
But he was stopped by a desperado
In de vorm van een tornado
Complotten op vliegrampgebied?quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:15 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat mag een normaal ontwikkeld mens het ene oor in, en het andere met Bijlmerrampen op hoofdsteden waar ook ter wereld uit kunnen gaan?!
Wat is dat toch weer een rare retorische vraag! Zeg nou gewoon wat je bedoelt, man.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:15 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat mag een normaal ontwikkeld mens het ene oor in, en het andere met Bijlmerrampen op hoofdsteden waar ook ter wereld uit kunnen gaan?!
Ik kan overigens getuigen mbt het zeer slechte weer die middag. Ik reed nl. op hetzelfde moment ongeveer in de buurt per trein van Amsterdam naar Roosendaal. Het was aardedonker.quote:During the weather briefing (44 minutes before take-off) the crew was warned for an area with thunderstorms with 3/8 cumulonimbus at 1200 feet, wind 210°/15-25 knots and 5km visibility. At 17:04 the F-28 took off from Rotterdam for a flight to Hamburg via Eindhoven. At 17:09 the crew noted heavy rainfall in thunderstorms on the weather avoidance radar and received clearance to avoid this area. At 17:12 the aircraft entered a tornado, which resulted in loads increasing to +6.8 G and -3,2 G. The right wing separated and the aircraft crashed out of control out of 3000 feet.
Schadevergoeding van de staat, da's een leuke? Welke schade heb je opgelopen als ik vragen mag?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:14 schreef tornadomirakel het volgende:
Er wordt ook niet beweerd, dat mijn "tornadovliegrampentherapie" niet heeft geholpen, maar mogen de essentiële onderdelen van zo'n therapie ons ontwikkelde mensen, wel het ene oor in en het andere met wereldwijd alle Bijlmerrampen op hoofdsteden van dien uit blijven gaan met het ontkennen ervan, totdat het toch nog tot zo'n 9/11 tragedie kan verworden, waar ook in dat gedicht van mij in het AD van 15 januari 1988 op pagina 2 voor was gewaarschuwd, en hoort de Staat mij daar geen schadeloosstelling voor te betalen?! De pandemie is al een stuk minder, maar er beataan nog steeds "vliegrampenflipperkastverschijnselen", en daar moeten we echt vanaf zien te komen, want je weet nooit waar het op uit kan flipperen!
Zelf was ik in Den Haag op dat tijdstip van de "tornadovliegramp" aan het winkelen in die overdekte koninklijke winkelbuurt, en het weer zag er daar ook vrij onheilspellend uit!
Werd jij persoonlijk zo genoemd of voelde je tere hartje zich overhaast aangesproken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:38 schreef .SP. het volgende:
[..]
Och, als ik een hond wordt genoemd dan mag een klein gedichtje wel dunkt me.
Je snapt me punt dus niet zo miepen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Werd jij persoonlijk zo genoemd of voelde je tere hartje zich overhaast aangesproken?
Grapjas, dus elk vliegtuigongeluk is eigenlijk te voorkomen mits men naar jou luistert/geluisterd had?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:50 schreef tornadomirakel het volgende:
Het schaden van mijn naam als "trasnportpandemiebestrijder", waarbij ze deze pandemie ook nog met Bijlmerrampen op hoofdsteden konden helpen escaleren, en de 9/11 tragedie veroorzaakten, waarvoor ik poogde te waarschuwen, zij het niet zo precies uiteraard!
Inplaats van te publiceren wat er gebeurd is, zoals de wet dat ons ook voorschrijft, konden ze het alleen maar lasterlijk als achterlijke "tornado-edit" van al te ultieme proefkonijnen als een waanidee af blijven doen, en mij zo onnoemelijke materiële en emotionele schade berokkenen!
ik ben volgens het mirakel een geestelijk tornadogehandicapte en dan ga jij miepen over het woord malloot? pfffffff, laat je politieke correctheid niet een kant op wijzen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt dus noem anderen geen malloot. Direct of indirect. Heb een beetje fatsoen.
Doe je jezelf al die schade niet aan met je Don Quichote-gevecht tegen onzichtbare molens?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:50 schreef tornadomirakel het volgende:
Het schaden van mijn naam als "trasnportpandemiebestrijder", waarbij ze deze pandemie ook nog met Bijlmerrampen op hoofdsteden konden helpen escaleren, en de 9/11 tragedie veroorzaakten, waarvoor ik poogde te waarschuwen, zij het niet zo precies uiteraard!
Inplaats van te publiceren wat er gebeurd is, zoals de wet dat ons ook voorschrijft, konden ze het alleen maar lasterlijk als achterlijke "tornado-edit" van al te ultieme proefkonijnen als een waanidee af blijven doen, en mij zo onnoemelijke materiële en emotionele schade berokkenen!
Wat zit jij dan te doen? Miepen over iets als geestelijk tornadogehandicapte en dan noem jij iemand een malloot? pffffff laat je persoonlijke kritiek niet een kant op wijzen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:23 schreef .SP. het volgende:
[..]
ik ben volgens het mirakel een geestelijk tornadogehandicapte en dan ga jij miepen over het woord malloot? pfffffff, laat je politieke correctheid niet een kant op wijzen.
Ja, en nou even concreet. Waarom of waarin ben ik gehandicapt en wat is de oplossing?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:51 schreef tornadomirakel het volgende:
Spreekwoorden moet je nooit persoonlijk opvatten, bovendien had ik het over de houding van de luchtvaartwereld ten aanzien van mensen, die hun beste jaren van hun leven hebben gegeven om hun veiligheid met al hun studie te verhogen.
Uit deze topic zal men in elk geval kunnen begrijpen waar het aan lag, dat de autoriteiten zulke gruwelijke doch nuttige "vliegrampexperimenten" slechts zo abusievelijk, wereldwijd met Bijlmerrampen op hoofddsteden konden blijven ontkennen. Het valt te hopen dat jullie "tornadovliegrampenmetamorfose", waardoor jullie zulke "geestelijk tornadogehandicapten" zijn geworden of je het nou leuk vindt of niet, jullie niet al te fataal zal worden, en zeker niet voor anderen!
Concreet ... dat woord staat dan helaas weer niet in TS' vocabulaire.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Ja, en nou even concreet. Waarom of waarin ben ik gehandicapt en wat is de oplossing?
Je-en wij allen- bent gehandicapt op het gebied van de tornadobewustwording en de oplossing is een excursie in een boot.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en nou even concreet. Waarom of waarin ben ik gehandicapt en wat is de oplossing?
Ik ook. Lijkt me evident.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je-en wij allen- bent gehandicapt op het gebied van de tornadobewustwording en de oplossing is een excursie in een boot.
Zo heb ik het iig begrepen.
Ik miepte niet over het feit dat ik een geestelijk gehandicapte genoemd werd, ik schreef een leuk rijmpje waar jij over begint te zeuren en waarop ik antwoordde dat het van twee kanten komt en er geen van beiden moeite mee hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat zit jij dan te doen? Miepen over iets als geestelijk tornadogehandicapte en dan noem jij iemand een malloot? pffffff laat je persoonlijke kritiek niet een kant op wijzen.
Nee, ik was me van geen kwaad bewust.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:58 schreef Lienekien het volgende:
Wij veroorzaken die tornado's!
Dat had je nog niet door!
Er was eens een ventquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:45 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik miepte niet over het feit dat ik een geestelijk gehandicapte genoemd werd, ik schreef een leuk rijmpje waar jij over begint te zeuren en waarop ik antwoordde dat het van twee kanten komt en er geen van beiden moeite mee hebben.
Laten we het hier bij laten, al genoeg energie verpilt hieraan.
Er was eens een modquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Er was eens een vent
die was niet gewend
om naar zichzelf te kijken.
Wat hij zag als gein
leek meer op venijn
zijn handelen op zeiken.
Men lijkt een malloot,
met een ego te groot;
daarmee niets goeds te bereiken.
Nou, dat was leuk.
Pot.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Er was eens een mod
Ik lachte me kapot
Kende vele woordjes niet
Een daarvan was hypocriet
Is er iets mis met het ontkennen van het bestaan van tornadoproeven aangezien het enige 'bewijs' van het bestaan hiervan gevonden kan worden in het onbegrijpelijke geraaskal van iemand op een forum?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:36 schreef tornadomirakel het volgende:
Is er iets mis met het niet ontkennen van educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen, zodat mensen daar geen Bijlmerramp van op hun hoofdstad krijgen, ook al kunnen we er blijkbaar nog steeds geen donder van begrijpen, hetgeen waarschijnlijk maar goed is voor de mensheid ook?!
Ja, er is iets mis met het niet ontkennen van die dingen. Het geeft aan dat je compleet je connectie met de werkelijkheid kwijt bent.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:36 schreef tornadomirakel het volgende:
Is er iets mis met het niet ontkennen van educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen, zodat mensen daar geen Bijlmerramp van op hun hoofdstad krijgen, ook al kunnen we er blijkbaar nog steeds geen donder van begrijpen, hetgeen waarschijnlijk maar goed is voor de mensheid ook?!
Of misschien denken wij te rechtlijnig voor een goede connectie met de werkelijkheid.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, er is iets mis met het niet ontkennen van die dingen. Het geeft aan dat je compleet je connectie met de werkelijkheid kwijt bent.
Ja, ik denk dat daar iets mis mee is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:36 schreef tornadomirakel het volgende:
Het gaat uiteindelijk over de "draagkrachtdemping" waarop TS patent heeft, dat niet over is genomen door fabricanten van vliegtuigen, toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat daar iets mis mee is.
Zeker omdat dit probleem je hele leven beheerst, terwijl je het nergens concreet kunt maken. Misschien tijd om het los te laten?
Of in ieder geval wat afstand te nemen?
Ja, daar gaat het over denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk over de "draagkrachtdemping" waarop TS patent heeft, dat niet over is genomen door fabricanten van vliegtuigen, toch?
Door die "draagkrachtdemping" kunnen vliegtuigvleugels een druk zoals destijds bij Moerdijk doorstaan (iets van 10 tot -4G krachten)?
Miskend talent dus?
Draagkrachtdemping?
Kun je daarmee wind sheer overleven? Er zijn maar weinig ingenieurs in de vliegtuigconstructie op FOK! aanwezig die daar een zinnig woord over kunnen mededelen, denk ik...
Ik bedoel, transportrampepidemmie dan wel -pandemie daarvan is geen sprake. Vliegen is vrij veilig, veiliger dan het ooit was. Althans je loopt dus een aanvaardbaar risico.
En of men tijdens de Koude Oorlog expres vliegtuigen liet crashen, lijkt me ook far....fetched.
Er worden ook al meer dan 3 decennia geen vliegtuigrampenfilms gemaakt in Hollywood.
Waarom er in de jaren 70 meer rampen waren? Wrs omdat er ineens meer vliegbewegingen kwamen... mensen werden welvarender in het Westen en gingen meer op vliegvakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |