Pijnlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:17 schreef tornadomirakel het volgende:
Het is me nog nooit gelukt om het iemand uit te leggen,
Tja, die tornadodraai kun je er natuurlijk ook aan geven. Hand in eigen boezem steken is immers ook zoiets. Want dan zou je wel eens moeten beseffen dat jij misschien toch degene bent die het allemaal niet zo goed begrijpt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:18 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat kun en mag je anderen uitleggen?! Bij de meeste mensen is één en één slechts twee, en om zulke mensen zoiets gecompliceerds uit proberen te leggen, moet je toch wel kunnen heksen!
Dat betwijfel ik. Je kan een ecologische experimentele tornadoramp niet veroorzaken met slechts managementtechniek. Om te stellen dat de tornadogehandicapten hier brood van gegeten hebben is een symptoom van erbarmelijke geestelijke gezondheid. Hier komt meer bij kijken. Met name de structuur van het aerodynamische model van het toestel en de kennis van figuurlijk ecologisch noodweer. Ik denk dat wij de grens van jouw kennis bereikt hebben wat betreft dit onderwerp. Vanaf hier zal ik dus zelf onderzoek moeten doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef tornadomirakel het volgende:
Het is alleen mar en tornadokick op het gebied van managementtechniek!
De juiste nieuwsgierigheid cultiveert juist!quote:
Dat is waar. Daarom hanteer ik ook altijd het onvermogen om dingen bespreekbaar te maken in het geval van ontwikkeling en spreekwoordelijk maatschappelijke impasse. Men zegt wel eens dat je moet schieten om te scoren, ik zie dit toch echt anders. Je moet niet eens schieten, dan heb je niets te verliezen. Dus in dat opzicht volg ik je helemaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:44 schreef tornadomirakel het volgende:
Hierbij zou ik je veel succes horen te wensen, en je zou het wel eens in de goede richting kunnen zoeken, maar let wel, "Hoe minder je weet, hoe minder je hebt te verantwoorden!"
Begrip is nooit een kwestie geweest. Er zijn zaken die als kwalijk kunnen ervaren, natuurlijk. Immers zit niemand te wachten op een fysieke confrontatie of een virtuele orkaantrap in hun mailbox. Los van dat zijn er altijd begripvolle mensen en juist die individuelen bundelen onze kennis tot een virtuele ecologische oorlogsmachine. Natuurlijk moeten we zorgen dat we zelf geen slachtoffer worden van een verdwaalde psychotornadotest. Maar iemand met een beetje kennis van aerodynamica en de gevestigde orde kan zo ruiken dat onze gevleugelde vrienden niet van zeepsop gebouwd zijn. Om maar in kindertermen te spreken. Ik ben nu bezig met een nieuwe test, een ietwat gevaarlijkere test maar ook veel effectiever.quote:, en overleef je het wel als mensen ontdekken, dat je zulke streken op je kompas hebt?!
Voor mijn volgende proef, ik noem hem zelf de virtuele zandstorm heb ik écht zand nodig. Welke korrels zullen het beste een tornadoproef in erbarmelijke woestijnklimaat omstandigheden simuleren? Sowieso is dit een lastige kwestie omdat in o.a Afrika mensen nog helemaal niet bekend zijn met het fenomeen tornadoproeven, mensen leven daar echt nog onder een steen zeg maar. De expertise van de huidige westerse tornadogehandicapten voldoet niet om tot een absolute conclusie te kunnen komen. Met name grote zandvlaktes zijn een barrière voor virtuele proeven en dus een doorn in het oog van elk individu die zichzelf over dit onderwerp probeert te verlichten.quote:
Grappig dat je daarover begint. Dit was met name een van de belangrijkste aspecten om de huidige proeftechniek volledig over de boeg te gooien. Men zegt dat geduld een schone zaak is, maar wat betreft psychotornadotesten gaat dat grapje natuurlijk niet op; we hebben het over mensenlevens.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef tornadomirakel het volgende:
Volgens mij kan zo'n test overigens maar één keer na twee wereldoorlogen worden gehouden, dus hier zul je dan wel eerst even op moeten wachten, tenzij je een leuk alternatief weet om zoiets voor elkaar te krijgen!
Financiële inbreng? En aan wat voor een bedrag moeten we dan zo'n beetje denken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:58 schreef tornadomirakel het volgende:
Er worden nog medeoprichters van de stichting gezocht, want de instelling moet nog worden gevestigd, dus wie belangstelling hiervoor heeft kan dit met voldoende inbreng worden.
Ah Nigeria! Ja, dat land is al jaren befaamd (berucht) om zijn zwendelpraktijken als het gaat om mensen financieel op te lichten. Maar dit is wel voor het eerst dat ik iemand hoor roepen dat ook zelf vanuit Nederland te organiseren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:58 schreef tornadomirakel het volgende:
Bij zo'n excursie schijn je het effect nog aan den lijve te kunnen ondervinden, maar hoe alternatiever zoiets aan kan worden getoond hoe beter mensen het zullen geloven en begrijpen natuurlijk!
Marion is reeds aan het inzamelen geslagen in Nigeria en heeft daar beduidend meer succes mee dan ik hier. Het zal dus waarschijnlijk niet al te lang op zich laten wachten, als de autoriteiten er tenminste geen probleem mee hebben! Er worden nog medeoprichters van de stichting gezocht, want de instelling moet nog worden gevestigd, dus wie belangstelling hiervoor heeft kan dit met voldoende inbreng worden. Je loopt dan wel het risico hier historisch aan te worden verbonden in de media en geschiedenisboeken, maar voor hun die zulke bekendheid juist leuk vinden, zou dit wel eens een goede gelegenheid kunnen zijn om zich te onderscheiden.
Ongeveer 600 euri voor de Notaris. Dat is wat het oprichten van een stichting kost.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Financiële inbreng? En aan wat voor een bedrag moeten we dan zo'n beetje denken?
Gedeeld door drie, dus 200 per persoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:04 schreef Tayu het volgende:
Ongeveer 600 euri voor de Notaris. Dat is wat het oprichten van een stichting kost.
Precies, je hebt 3 personen nodig voor de oprichting van een stichting. Ik denk daarom ook niet dat het probleem in de kosten zit, maar in het vinden van een derde persoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gedeeld door drie, dus 200 per persoon.
Daar koop je tegenwoordig geen stukje Jupiter meer voor.
Waarom is Marion dan geld aan het inzamelen in Nigeria, denk je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef Tayu het volgende:
Precies, je hebt 3 personen nodig voor de oprichting van een stichting. Ik denk daarom ook niet dat het probleem in de kosten zit, maar in het vinden van een derde persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |