abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112692536
Ik raak ontregeld wanneer deze woorden voorbij komen!
pi_112692551
Niemand die doorheeft, dat het allemaal een grap is, en TS zich kapot zit te lachen om al die users die z'n nietszeggende posts proberen door te gronden?
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 14:44:11 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_112692655
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:40 schreef Gray het volgende:
Ik raak ontregeld wanneer deze woorden voorbij komen!
Ik begin me juist het jargon een beetje eigen te maken.
Had net een kleine psychotornado in mijn beker thee, en ja, daar neem ik zelf de verantwoordelijkheid voor.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:47:53 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112692804
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:40 schreef KeimpeHart het volgende:
Niemand die doorheeft, dat het allemaal een grap is, en TS zich kapot zit te lachen om al die users die z'n nietszeggende posts proberen door te gronden?
Ik zou heel graag met je mee willen gaan in deze theorie, maar ben er voor 99% van overtuigd dat TS geen troll is, maar echt heilig in zijn missie gelooft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112692812
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:40 schreef KeimpeHart het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, tot ik hem hetzelfde verhaal als een soort van lezing ,maar dan zonder toehoorders, in zijn woonkamer zag opdreunen op youtube.
pi_112693306
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:48 schreef Tayu het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, tot ik hem hetzelfde verhaal als een soort van lezing ,maar dan zonder toehoorders, in zijn woonkamer zag opdreunen op youtube.
En waarom is het dan een grap?
  zondag 10 juni 2012 @ 15:02:13 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112693347
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:01 schreef Gray het volgende:

En waarom is het dan een grap?
Daarom is het dus juist geen grap ... Voor TS, dan.
pi_112693851
quote:
7s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daarom is het dus juist geen grap ... Voor TS, dan.
Hmm, daar had ik wel ff wat langer op mogen brainstormen. :|W
pi_112696789
Onze onnozelheid ten aanzien van het niet voorkomen van vliegrampen zou wel eens van al te bestiale aard kunnen zijn, vandaar de uitdrukking bestiale "vliegrampenonnozelheid".

Wat kunnen zulke educatieve tornadoproeven op vliegtuigen toch nog steeds opvallend goed met Bijlmerrampen op hoofdsteden maar niet tot onze breinen doordringen, waarvoor ik nog steeds zo'n excursie moet aanbevelen! Zou een "tornadovliegrampenmorfose" van de mensheid te fataal voor deze kunnen zijn geweest, dat het zo'n bende met al die wereldoorlogen is geworden?! Hoe zouden zulke gruwelijke mensexperimenten met vliegrampen toch een grap kunnen zijn?!

De monoloog op youtube is afkomstig van de wijze waarop een vriendin mij overviel met de vraag waar zo'n excursie dan wel voor goed was, en als je goed oplet zie je op de achtergrond de wastafel van een buiten dienst zijnde kapperszaak op de achtergrond, en werd door één van haar vriendinnen opgenomen. Deze film was haar inzending naar een filmfestival voor de psychiatrie in Rotterdam, en kreeg weliswaar geen prijs, doch werd wel door de jury gewaardeerd.

[ Bericht 4% gewijzigd door tornadomirakel op 10-06-2012 16:53:27 ]
pi_112697933
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:35 schreef tornadomirakel het volgende:
Onze onnozelheid ten aanzien van het niet voorkomen van vliegrampen zou wel eens van al te bestiale aard kunnen zijn, vandaar de uitdrukking bestiale "vliegrampenonnozelheid".

Wat kunnen zulke educatieve tornadoproeven op vliegtuigen toch nog steeds opvallend goed met Bijlmerrampen op hoofdsteden maar niet tot onze breinen doordringen, waarvoor ik nog steeds zo'n excursie moet aanbevelen! Zou een "tornadovliegrampenmorfose" van de mensheid te fataal voor deze kunnen zijn geweest, dat het zo'n bende met al die wereldoorlogen is geworden?! Hoe zouden zulke gruwelijke mensexperimenten met vliegrampen toch een grap kunnen zijn?!

De monoloog op youtube is afkomstig van de wijze waarop een vriendin mij overviel met de vraag waar zo'n excursie dan wel voor goed was, en als je goed oplet zie je op de achtergrond de wastafel van een buiten dienst zijnde kapperszaak op de achtergrond, en werd door één van haar vriendinnen opgenomen. Deze film was haar inzending naar een filmfestival voor de psychiatrie in Rotterdam, en kreeg weliswaar geen prijs, doch werd wel door de jury gewaardeerd.
Het verklaart wel heel veel over de oorsprong van het filmpje.

En eigenlijk zou ik er ook nog wel wat dieper op in willen gaan, maar volgens mij is dit niet het geschikte subforum daarvoor.
  zondag 10 juni 2012 @ 17:03:37 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112697977
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:35 schreef tornadomirakel het volgende:

Deze film was haar inzending naar een filmfestival voor de psychiatrie in Rotterdam, en kreeg weliswaar geen prijs, doch werd wel door de jury gewaardeerd.
Waarom specifiek naar een filmfestival voor psychiatrie? Ik kan me voorstellen dat de jury gesmuld heeft, trouwens.
pi_112698186
Onze bestiale "vliegrampenonnozelheid", nieuwe begrippen vragen om nieuwe woorden of woordcombinaties welke nog niet in Scrabble of de Van Dale voor plegen te komen, schijnt een vorm van "tornadoverslaving" teweeg te hebben gebracht, en de hele wereld aan een "tornadovliegrampenmorfose" te hebben onderworpen, hetgeen uiteraard voer is voor psychologen en psychiaters en iedereen, die iets met hun werk te maken heeft gehad!
pi_112698251
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:10 schreef tornadomirakel het volgende:
Onze bestiale "vliegrampenonnozelheid", nieuwe begrippen vragen om nieuwe woorden of woordcombinaties welke nog niet in Scrabble of de Van Dale voor plegen te komen, schijnt een vorm van "tornadoverslaving" teweeg te hebben gebracht, en de hele wereld aan een "tornadovliegrampenmorfose" te hebben onderworpen, hetgeen uiteraard voer is voor psychologen en psychiaters en iedereen, die iets met hun werk te maken heeft gehad!
Alleen slaat dat voorvoegsel "bestiale" werkelijk helemaal nergens op, tenzij je doelt op de schipholganzen.
pi_112698297
Is bestiaal niet zoiets als nietsontziend dan?! Kunnen niet alleen maar beesten zich zo genocidaal en achterlijk voor zulke educatieve tornadoproeven op vliegtuigen laten misbruiken, zonder dat daar een haan naar kraait?!
  zondag 10 juni 2012 @ 17:15:42 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112698437
Ik vermoed dat de festivalgangers ook wel veel interesse hadden in de boodschapper.
  zondag 10 juni 2012 @ 17:16:19 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112698456
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef tornadomirakel het volgende:
Is bestiaal niet zoiets als nietsontziend dan?! Kunnen niet alleen beesten zich zo genocidaal en achterlijk voor zulke tornadoproeven op vliegtuigen laten misbruiken, zonder dat daar een haan naar kraait?!
We are all lemmings.
pi_112698485
quote:
Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef tornadomirakel het volgende:
Is bestiaal niet zoiets als nietsontziend dan?! Kunnen niet alleen beesten zich zo genocidaal en achterlijk voor zulke tornadoproeven op vliegtuigen laten misbruiken, zonder dat daar een haan naar kraait?!
Ja.

Da's inderdaad niet zoiets als nietsontziend.
pi_112698493
Redelijk, maar die hebben ook meer oog voor de afwijkingen van hun medemens en hunzelf!

In dit geval is onze beestachtigheid met al onze onnozelheid, waarmee we onze vliegrampen niet meer kunnen voorkomen, anders best nietsontziend!

[ Bericht 47% gewijzigd door tornadomirakel op 10-06-2012 17:22:02 ]
pi_112698682
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:17 schreef tornadomirakel het volgende:
Redelijk, maar die hebben ook meer oog voor de afwijkingen van hun medemens en hunzelf!
Lemmings hebben geen medemensen en ik denk dat je hun beoordelingsvermogen iets te hoog inschat.

pi_112698731
Dat sloeg op de festivalgangers van CC!
pi_112698769
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:23 schreef tornadomirakel het volgende:
Dat sloeg op de festivalgangers van CC!
Dat was niet geheel duidelijk :D
pi_112698894
Wie kan mijn theorie over de "tornadovliegrampenmetamorfose" van de mensheid reeds begrijpen en ondersteunen, dat dit wel eens een diepere oorzaak van de wereldoorlogen zou kunnen zijn geweest?!

Het feit, dat zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen met geen mogelijkheid tot ons door kunnen dringen, wijst er namelijk wel op, dat de mensheid van zulke "tornadovliegrampen" een of andere metamorfose heeft ondergaan!

[ Bericht 38% gewijzigd door tornadomirakel op 10-06-2012 17:37:54 ]
pi_112699370
quote:
Op zondag 10 juni 2012 17:27 schreef tornadomirakel het volgende:
Wie kan mijn theorie over de "tornadovliegrampenmetamorfose" van de mensheid reeds begrijpen en ondersteunen, dat dit wel eens een diepere oorzaak van de wereldoorlogen zou kunnen zijn geweest?!

Het feit, dat zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen met geen mogelijkheid tot ons door kunnen dringen, wijst er namelijk wel op, dat de mensheid van zulke "tornadovliegrampen" een of andere metamorfose heeft ondergaan!
Sorry, daarvoor heb ik niet genoeg drugs in huis.
pi_112699381
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:27 schreef tornadomirakel het volgende:

Of misschien is het niet de mensheid die een dergelijke metamorfose heeft ondergaan, maar enkel jij zelf? Heb je die optie al eens serieus overwogen?
pi_112699389
Nu heeft deze grap wel lang genoeg geduurd.

Nu is het een ongeïnspireerd baggertopic geworden..
pi_112699428
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:40 schreef KeimpeHart het volgende:
Nu heeft deze grap wel lang genoeg geduurd.

Nu is het een ongeïnspireerd baggertopic geworden..
Nu pas?

Los daarvan, wie is die blonde schone in je UI?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_112699528
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:41 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nu pas?

Los daarvan, wie is die blonde schone in je UI?
Volgens mij zegt ze: "miauw".

Komen die bestialiteiten toch ineens zomaar binnen vliegen hier ;)
pi_112700498
Zouden we als de mutanten van een "tornadovliegrampenmetamorfose" van de mensheid nog steeds niet in staat kunnen zijn om zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen waar te nemen of te onderkennen, en deze daardoor met Bijlmerrampen op hoofdsteden in onze rechtbanken en parlementen etc. kunnen blijven staan te blijven ontkennen, en als een waanidee af blijven doen?!
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 18:07:55 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_112700583
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:05 schreef tornadomirakel het volgende:
Zouden we als de mutanten van een "tornadovliegrampenmetamorfose" van de mensheid nog steeds niet in staat kunnen zijn om zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen waar te nemen of te onderkennen, en deze daardoor met Bijlmerrampen op hoofdsteden in onze rechtbanken en parlementen etc. kunnen blijven staan te blijven ontkennen, en als een waanidee af blijven doen?!
Ben bang van wel.
  zondag 10 juni 2012 @ 18:35:54 #131
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_112701636
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:05 schreef tornadomirakel het volgende:
Dus iedereen die jouw verhaal als een waanidee afdoet is een mutant?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_112701867
Hoe zouden zulke dermate educatief geslaagde "tornadoproeven" op vliegtuigen erom kunnen liegen?!

We zouden als al te verstokte "vliegrampenidioten" aan een of andere vorm van "tornadoverslaving" kunnen zijn gaan lijden, welke onze geest dermate heeft vertroebeld, dat we zulke proeven slechts met Bijlmerrampen op hoofdsteden konden blijven ontkennen en als een waanidee in onze parlementen en rechtbanken etc. af konden blijven doen!
  zondag 10 juni 2012 @ 19:18:26 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112703601
Hoeveel medestanders heb je in de loop der jaren eigenlijk om je heen verzameld?
pi_112703900
Levende medestanders heb je alleen in de politiek.

Je zou zo'n experiment wel eens zelf moeten kunnen hebben gehouden om het direct te kunnen geloven!

Mogelijk komen figuren zoals Sherlock Holmes slechts in boeken voor!

http://nos.nl/video/38237(...)gcrash-oekraine.html

Doden bij vliegongeluk Oekraïne
Toegevoegd: zondag 10 jun 2012, 12:53
Update: zondag 10 jun 2012, 12:58

In Oekraïne zijn bij een ongeluk met een klein vliegtuig vijf mensen om het leven gekomen. De anderen dertien inzittenden raakten gewond.

De meeste inzittenden waren parachutespringers. Ze zouden een sprong maken, maar vanwege het slechte weer ging dat niet door. Toen het vliegtuigje wilde landen op een vliegveld op zo'n 30 kilometer van de hoofdstad Kiev ging het mis. Op dat moment regende het hard en waren er zware windstoten.

Waar zouden al die medestanders van wetenschappers toch vandaan kunnen komen?!

Wetenschappers hebben altijd een lijkwade als achterban, en een aureool om naar je hoofd te slingeren!

[ Bericht 21% gewijzigd door tornadomirakel op 11-06-2012 01:28:35 ]
pi_112731118
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:22 schreef tornadomirakel het volgende:

Je zou zo'n experiment wel eens zelf moeten kunnen hebben gehouden om het direct te kunnen geloven!

In Oekraïne zijn bij een ongeluk met een klein vliegtuig vijf mensen om het leven gekomen. De anderen dertien inzittenden raakten gewond.

De meeste inzittenden waren parachutespringers. Ze zouden een sprong maken, maar vanwege het slechte weer ging dat niet door. Toen het vliegtuigje wilde landen op een vliegveld op zo'n 30 kilometer van de hoofdstad Kiev ging het mis. Op dat moment regende het hard en waren er zware windstoten.

Wetenschappers hebben altijd een lijkwade als achterban, en een aureool om naar je hoofd te slingeren!
Miskend messiah syndroom?
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 11:59:10 #136
249559 crew  Lavenderr
pi_112731215
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:22 schreef tornadomirakel het volgende:

Zware windstoten dus. Geen tornado .
  maandag 11 juni 2012 @ 12:13:42 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112731737
Maar gezien je antwoord mag ik dus concluderen dat je in al die jaren geen enkele medestander hebt gevonden?
pi_112732079
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:13 schreef Copycat het volgende:
Maar gezien je antwoord mag ik dus concluderen dat je in al die jaren geen enkele medestander hebt gevonden?
De lieftallige Marion: http://www.tornadomirakel.nl/Nederlands%20Contact.html
  maandag 11 juni 2012 @ 17:05:38 #139
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_112743757
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:13 schreef Copycat het volgende:
En blijkbaar hebben wetenschappers een lijkwade? Volgens mij moet ik dan toch nog eens goed in de spiegel kijken :P
Onikaan ni ov dovah
  maandag 11 juni 2012 @ 17:07:04 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112743816
Een lijkwade als achterban, hè! Ja, dat kan!
pi_112743884
Wat volgde er ook alweer op een vliegrampenclimax en -anticlimax?!
  maandag 11 juni 2012 @ 17:10:29 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_112743939
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:08 schreef tornadomirakel het volgende:
Bier?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 11 juni 2012 @ 17:12:07 #143
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_112743989
Fuck gast, probeer eens normaal Nederlands te typen. Misschien dat iemand dan enigszins kan begrijpen waar je het in godsnaam over hebt :')
The remedy is the experience.
pi_112744552
quote:
Wat is een voorbeeld van een vliegrampen anitclimax? Snakes on a plan?
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 18:11:19 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_112746733
quote:
tornadotest ?
pi_112749285
Applausje voor Lavenderr!

En wat kwam er na zo'n vliegrampengeweldspiraal neutraliserende vliegrampenanticlimax?
pi_112757244
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef tornadomirakel het volgende:
Applausje voor Lavenderr!

En wat kwam er na zo'n vliegrampengeweldspiraal neutraliserende vliegrampenanticlimax?
Man, je roeping ligt in het scrabble circuit, vergeet windhozen!
pi_112763289
Als we ons de Falkland-Crisis nog kunnen herinneren, sloegen ze elkaar weer om bekende geschillen de kop in, en bleven dit "wetenschappelijke" hoogstandje wereldwijd met Bijlmerrampen op hoofdsteden ontkennen, tot het toch nog tot zo'n tragedie kon verworden, als we het allemaal op zijn beloop hadden gelaten! Wie zegt, dat we nu nog hadden bestaan zonder dat dit experiment was gehouden?!

Hoe konden we het ook niet afleren om zo'n wetenschappelijk beschouwd ultiem "vliegrampenexperiment" met Bijlmerrampen op hoofdsteden te blijven ontkennen, en daar zou zo'n excursie de mensheid en onszelf nou bij kunnen helpen!

[ Bericht 1% gewijzigd door tornadomirakel op 12-06-2012 13:19:57 ]
pi_112775863
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef tornadomirakel het volgende:
Als we ons de Falkland-crisis nog kunnen herinneren, sloegen ze elkaar weer om bekende geschillen de kop in, en bleven dit "wetenschappelijke" hoogstandje wereldwijd met Bijlmerrampen op hoofdsteden ontkennen, tot het toch nog tot zo'n tragedie kon verworden, als we het allemaal op zijn beloop hadden gelaten! Wie zegt, dat we nu nog hadden bestaan zonder dat dit experiment was gehouden?!

Hoe konden we het ook niet afleren om zo'n wetenschappelijk beschouwd ultiem "vliegrampenexperiment" met Bijlmerrampen op hoofdsteden te blijven ontkennen, en daar zou zo'n excursie de mensheid en onszelf nou bij kunnen helpen!
Maar wat is je punt nou eigenlijk?
pi_112776674
quote:
Is die linker Tornadomirakel?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:52:23 #151
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_112778788
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 09:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Is die linker Tornadomirakel?
Ja, als je z'n Hyves opzoekt zie je meer foto's en er staat ook wat gewauwel op YouTube.

pi_112778946
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:52 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Ja, als je z'n Hyves opzoekt zie je meer foto's en er staat ook wat gewauwel op YouTube.

Potdorie, wat een teleurstellend taalgebruik! Hij typt beter dan dat hij praat.....
  dinsdag 12 juni 2012 @ 11:17:22 #153
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_112779716
Ik vind het een beetje beangstigend dat iemand zo de weg kwijt kan zijn. Dit is geen anti-BNW statement hoor, maar dit gedoe over tornadonullen komt puur alleen uit de bovenkamer van deze fantast.
pi_112779809
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:52 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Holy shit. Dit topic wordt steeds echter. _O_
pi_112780118
Mijn excuses voor mijn mindere taalgebruik in die monoloog, maar ik had maar enkele minuten de tijd om me op deze opname voor te bereiden, omdat mijn toenmalige vriendin mij daar opeens voor wenste te slepen om uit te leggen waar zo'n excursie dan wel goed voor was.

Een "tornadomirakel" is een virtuele tornadokick, een vechtbeweging van karate, welke nogal effectief schijnt te kunnen zijn, als je daar de vorm en het lichaam voor hebt. Het is inderdaad een zelfportret van mij.

Het is dus noodzakelijk gebleken om het de mensheid af te leren om dit "vliegrampenexperiment", dat op 6 oktober 1981 begon met een educatieve "tornadoproef" op een Fokker F28 Fellowship, met Bijlmerrampen op hoofdsteden in diens parlementen en rechtbanken etc. te blijven ontkennen, hetgeen vermoedelijk te danken is aan het feit, dat we zonder dit experiment niet meer op een normale wereld hadden geleefd en waren bedolven onder de radioactieve stormen van een atoomoorlog, Anders blijf je last krijgen van zulke terroristischa aanvallen, zoals 9/11, welke de jaren vantevoren voorspelbare, epidemiologische reactie op zo'n suïcidaal "vliegrampenbombeleid" schijnt te zijn geweest, gezien mijn gedicht uit het Algemeen Dagblad in het artikel "De strijd tegen het onwetend vliegen" van Arno Gelder op pagina 2 van 15 januari uit 1988, dat reeds op een dergelijke ontwikkeling wees.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 11:30:45 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112780162
Maar vertel nu eens concreet hoeveel mensen je in al die jaren hebt weten te overtuigen van jouw waarheid?
1, 5, 10, tientallen?
pi_112780240
Geen idee, maar het zouden wel eens meer kunnen zijn dan we durven dromen, en voor zulke terroristische aanvallen kunnen zorgen!

Er worden wel eens gedichten van mij voorgedragen, die op het nodige tumult uit kunnen lopen!
pi_112780283
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:29 schreef tornadomirakel het volgende:

Een "tornadomirakel" is een virtuele tornadokick, een vechtbeweging van karate, welke nogal effectief schijnt te kunnen zijn, als je daar de vorm en het lichaam voor hebt. Het is inderdaad een zelfportret van mij.
Maar wat maakt het uit wat voor een lichaam je hebt als de trap toch virtueel wordt uitgevoerd?
pi_112780304
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:33 schreef tornadomirakel het volgende:
Er worden wel eens gedichten van mij voorgedragen, die op het nodige tumult uit kunnen lopen!
Zou je zo'n gedicht met ons kunnen delen? Ik dicht ook graag, ik ben benieuwd naar jouw werk.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 11:36:46 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112780319
quote:
Geen idee, maar het zouden wel eens meer kunnen zijn dan we durven dromen, en voor zulke terroristische aanvallen kunnen zorgen!
Ik ben er bang voor dat het er wel eens stukken minder zullen zijn dan de getallen waar jij van droomt. Jij, je assistente ... dan heb je het wel gehad.

En begrijp ik je nu goed dat wanneer je een believer bent, je voor terroristische aanvallen kunt zorgen?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 11:37:10 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112780332
quote:

Hilariteit alom, zeker?
pi_112780337
De "tornadokick" is een pirouette-achtige trapbeweging van karate, en ik heb er iets virtueels van weten te maken!

Welk normaal mens zou het niet storend kunnen vinden, dat sommigen de waarheid over zulke "tornadoproeven" op vliegtuigen met Bijlmerrampen op hoofdsteden maar niet onder ogen kunnen zien, hetgeen de nodige activistische wrevel op kan roepen!

Dat geval van Hoek van Holland, waarbij de politie zeer kwaadaardig werd bejegend en één vermeende activist omkwam, vond op dezelfde dag plaats na mijn voordracht van "Wat een Theater" op het Heemraadsplein in Rotterdam met enkele honderden luisteraars. Het zou toeval kunnen zijn geweest, maar opgeroepen spanningen willen wel eens een vreemde uitweg zoeken!

[ Bericht 37% gewijzigd door tornadomirakel op 12-06-2012 11:44:14 ]
  dinsdag 12 juni 2012 @ 11:38:47 #163
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_112780388
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:37 schreef tornadomirakel het volgende:
De tornadokick is een pirouette-achtige trapbeweging van karate, en ik heb er iets virtueels van weten te maken!
Dus met een klik op een knop stort er een vliegtuig neer?
pi_112780589
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:37 schreef tornadomirakel het volgende:
De "tornadokick" is een pirouette-achtige trapbeweging van karate, en ik heb er iets virtueels van weten te maken!
Nou deel het met ons zou ik zeggen. Of leer mij ten minste hoe ik die trapbeweging uitvoer. Moet ik een beetje denken aan Kabal uit Mortal Kombat? Dat je zeg maar met onnoemelijke snelheid om je as beweegt terwijl je je been gestrekt houdt? Is het een effectieve techniek?
pi_112780637
In die tijd met een heksenketel aan vliegrampen was dat met de knop, die de berekening van een vleugelligger op mijn programmeerbare rekenmachine startte, inderdaad het geval, nadat het experiment succesvol was uitgevoerd!

Er wordt slechts een enkele keer om de as gedraaid bij Karate, waarbij men een wervelende trap uitdeelt.
pi_112780665
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:46 schreef tornadomirakel het volgende:
In die tijd met een heksenketel aan vliegrampen was dat met de knop, die de berekening van een vleugelligger op mijn programmeerbare rekenmachine startte, inderdaad het geval, nadat het experiment succesvol was uitgevoerd!
Het heeft dus weinig met Mortal Kombat te maken? Dat is wat je bedoelt?
pi_112780813
Eerst moest het experiment wel succesvol met zo'n experimentele virtuele tornadokick worden uitgevoerd, hetgeen overigens slechts het volgens een strategische opeenvolging stellen van een vraag om een "veiligheidsvliegtuig" aan afwijzende fabrikanten voorstelt!

Als een museum een aanvaardbaar bod wil doen op deze programmeerbare rekenmachine is deze welkom!
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 11:55:22 #168
249559 crew  Lavenderr
pi_112780944
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:52 schreef tornadomirakel het volgende:
Eerst moest het experiment wel succesvol met zo'n experimentele virtuele tornadokick worden uitgevoerd, hetgeen overigens slechts het volgens een strategische opeenvolging stellen van een vraag om een "veiligheidsvliegtuig" aan afwijzende fabrikanten voorstelt!
Kun je het wat eenvoudiger vertellen? De zinnen zijn zo lang dat ik halverwege de weg al kwijt ben.
Bedankt alvast :)
pi_112780950
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:52 schreef tornadomirakel het volgende:
Eerst moest het experiment wel succesvol met zo'n experimentele virtuele tornadokick worden uitgevoerd
Tot hier volg ik je nog. We moeten het goed doen, oke, prima. Help ons dan verdomme.
pi_112781094
De opeenvolging van het stellen van de vraag kwam topografisch beschouwd overeen met zo'n draaibeweging van een tornadokick, en projecteerde zich toen door alle afwijzing van iets noodzakelijks fataal op dat vliegtuig met een tornado!
pi_112781098
Oke ik denk dat ik het begin te volgen:

Je begint dus met een virtuele tornadotrap:

Dit is de orkaankick maar ik denk dat het wel zal voldoen.

Wat nu Mirakel?
pi_112781222
De frustraties, die het afwijzen van het idee van een veiligheidsvliegtuig bij de bevolking opriep, uitten zich in dit geval ecologisch met een storm van verontwaardiging, welke ook nog dermate fataal tot een serieuze tornadokick kon worden gemanipuleerd, dat dit het gewraakte defect ook nog voor het patent, dat daar een oplossing voor scheen te bieden, aan kon tonen!

Mij bijzondere dank voor de illustratie van de "orkaankick", dat is inderdaad de bedoelde tornadokick!

[ Bericht 10% gewijzigd door tornadomirakel op 12-06-2012 12:08:15 ]
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 12:07:45 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_112781432
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:02 schreef tornadomirakel het volgende:
De frustraties, die het afwijzen van het idee van een veiligheidsvliegtuig bij de bevolking opriep, uitten zich in dit geval ecologisch met een storm van verontwaardiging, welke ook nog dermate fataal tot een serieuze tornadokick kon worden gemanipuleerd, dat dit het gewraakte defect ook nog voor het patent, dat daar een oplossing voor scheen te bieden, aan kon tonen!
Daar heb ik helemaal niets over gelezen? Heb je daar nog publicaties van?
pi_112781433
Hoe konden in scene gezette ongelukken met passagiersvliegtuigen helpen een kernoorlog te voorkomen?
pi_112781563
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:02 schreef tornadomirakel het volgende:

Mij bijzondere dank voor de illustratie van de "orkaankick", dat is inderdaad de bedoelde tornadokick!
Fijn dat je mij in ieder geval op weg probeert te helpen. Voor iemand als mij met weinig tot geen ervaring met het hele tornado gebeuren is het al lastig zat.
pi_112781730
Het zou toch niet, de koning van de tornado kick!

pi_112781776
Het is me nog nooit gelukt om het iemand uit te leggen, die wereldprimeur hebben jullie, dus zijn er ook geen publicaties van, behalve mijn gedichtenbundel erover, waarvan slechts een enkel gedicht gepubliceerd werd! De goede uitgever, die dit totaal zal willen publiceren, en de mensheid hierover voor zal willen lichten, moet ik helaas nog tegenkomen, doch deze kan zich direct komen melden!

De vrees, die dergelijke aanslagen in volle vlucht inboezemden en wie dan ook konden treffen, zou de mensheid ertoe kunnen hebben bewogen om tot een vrij forse ontwapening over te gaan, aangezien de spanningen van deze wapenwedloop zulke aanslagen vermoedelijk mogelijk maakten. De Koude Oorlog verdween met het vallen van de Berlijnse muur enige jaren later van het wereldtoneel!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:18:02 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112781798
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:17 schreef tornadomirakel het volgende:
Het is me nog nooit gelukt om het iemand uit te leggen,
Pijnlijk.
pi_112781821
Zolang een truc maar een naampje heeft!

Wat kun en mag je anderen uitleggen?! Bij de meeste mensen is één en één slechts twee, en om zulke mensen zoiets gecompliceerds uit proberen te leggen, moet je toch wel kunnen heksen!

[ Bericht 35% gewijzigd door tornadomirakel op 12-06-2012 12:24:58 ]
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:26:30 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112782162
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:18 schreef tornadomirakel het volgende:

Wat kun en mag je anderen uitleggen?! Bij de meeste mensen is één en één slechts twee, en om zulke mensen zoiets gecompliceerds uit proberen te leggen, moet je toch wel kunnen heksen!
Tja, die tornadodraai kun je er natuurlijk ook aan geven. Hand in eigen boezem steken is immers ook zoiets. Want dan zou je wel eens moeten beseffen dat jij misschien toch degene bent die het allemaal niet zo goed begrijpt.
pi_112782406
Je zou moeilijkheden met de autoriteiten kunnen krijgen, als je het anderen leert hoe zij vliegtuigen gericht educatief op kunnen blazen, zonder dat er fundamenteel iets van kan worden bewezen, en daar een haan naar kan kraaien. Het zou zelfs nog vragen om een atoomoorlog kunnen zijn, en dat is nou precies wat we met dit experiment probeerden te vermijden!
pi_112782523
Hoe virtualiseer ik mijn eigen tornadotrap? Is een camera genoeg? Hoe oefen ik hier druk mee uit om tot een geslaagd experiment te komen?
pi_112782605
Het is alleen maar en tornadokick op het gebied van managementtechniek: een gemanagede tornadokick!

Bij karate wordt de kracht van de tegenstander zodanig gemanaged, dat deze zich tegen deze persoon keert!
pi_112782721
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef tornadomirakel het volgende:
Het is alleen mar en tornadokick op het gebied van managementtechniek!
Dat betwijfel ik. Je kan een ecologische experimentele tornadoramp niet veroorzaken met slechts managementtechniek. Om te stellen dat de tornadogehandicapten hier brood van gegeten hebben is een symptoom van erbarmelijke geestelijke gezondheid. Hier komt meer bij kijken. Met name de structuur van het aerodynamische model van het toestel en de kennis van figuurlijk ecologisch noodweer. Ik denk dat wij de grens van jouw kennis bereikt hebben wat betreft dit onderwerp. Vanaf hier zal ik dus zelf onderzoek moeten doen.
pi_112782868
Hierbij zou ik je veel succes horen te wensen, en je zou het wel eens in de goede richting kunnen zoeken, maar let wel, "Hoe minder je weet, hoe minder je hebt te verantwoorden!", en overleef je het wel als mensen ontdekken, dat je zulke streken op je kompas hebt?!

Curiosity often kills the cat!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:46:09 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112782929
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:44 schreef tornadomirakel het volgende:

Curioisity often kills the cat!
De juiste nieuwsgierigheid cultiveert juist!
pi_112782967
Niet in dit geval vrees ik! De kans, dat je het overleeft, lijkt me niet zo groot!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:49:48 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112783055
Nee! Deze nieuwsgierigheid verwart alleen.
pi_112783175
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:44 schreef tornadomirakel het volgende:
Hierbij zou ik je veel succes horen te wensen, en je zou het wel eens in de goede richting kunnen zoeken, maar let wel, "Hoe minder je weet, hoe minder je hebt te verantwoorden!"
Dat is waar. Daarom hanteer ik ook altijd het onvermogen om dingen bespreekbaar te maken in het geval van ontwikkeling en spreekwoordelijk maatschappelijke impasse. Men zegt wel eens dat je moet schieten om te scoren, ik zie dit toch echt anders. Je moet niet eens schieten, dan heb je niets te verliezen. Dus in dat opzicht volg ik je helemaal.
quote:
, en overleef je het wel als mensen ontdekken, dat je zulke streken op je kompas hebt?!
Begrip is nooit een kwestie geweest. Er zijn zaken die als kwalijk kunnen ervaren, natuurlijk. Immers zit niemand te wachten op een fysieke confrontatie of een virtuele orkaantrap in hun mailbox. Los van dat zijn er altijd begripvolle mensen en juist die individuelen bundelen onze kennis tot een virtuele ecologische oorlogsmachine. Natuurlijk moeten we zorgen dat we zelf geen slachtoffer worden van een verdwaalde psychotornadotest. Maar iemand met een beetje kennis van aerodynamica en de gevestigde orde kan zo ruiken dat onze gevleugelde vrienden niet van zeepsop gebouwd zijn. Om maar in kindertermen te spreken. Ik ben nu bezig met een nieuwe test, een ietwat gevaarlijkere test maar ook veel effectiever.
pi_112783418
Voorzichtig ermee zou ik zeggen, straks ga je zelf nog de lucht in!

Er zijn van die dingen, waarbij altijd moet worden opgemerkt; "Don't do this at your own home!"!

Volgens mij kan zo'n test overigens maar één keer na twee wereldoorlogen worden gehouden, dus hier zul je dan wel eerst even op moeten wachten, tenzij je een leuk alternatief weet om zoiets voor elkaar te krijgen!

[ Bericht 54% gewijzigd door tornadomirakel op 12-06-2012 13:06:03 ]
pi_112783813
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef tornadomirakel het volgende:
Voorzichtig ermee zou ik zeggen!
Voor mijn volgende proef, ik noem hem zelf de virtuele zandstorm heb ik écht zand nodig. Welke korrels zullen het beste een tornadoproef in erbarmelijke woestijnklimaat omstandigheden simuleren? Sowieso is dit een lastige kwestie omdat in o.a Afrika mensen nog helemaal niet bekend zijn met het fenomeen tornadoproeven, mensen leven daar echt nog onder een steen zeg maar. De expertise van de huidige westerse tornadogehandicapten voldoet niet om tot een absolute conclusie te kunnen komen. Met name grote zandvlaktes zijn een barrière voor virtuele proeven en dus een doorn in het oog van elk individu die zichzelf over dit onderwerp probeert te verlichten.

Ik heb een voorstel gedaan om op de Veluwe een grote Sahara-zandvlakte aan te leggen voor de ultieme zomerproef; in de volksmond de zandwervel. Dit sluit natuurlijk perfect aan op de proeven die dagelijks uitgevoerd worden door de powers that be, derhalve zal ik dus ook die resultaten verwerken in het verslag van de proef. Maar om geen onrust te veroorzaken onder het collectief is besloten de proef 's nachts uit te voeren onder toeziend oog van verschillende inlichtingendiensten. Het educatieve vermogen wat aantoonbaar te toetsen valt onder het collectief zal met gigantische stappen vooruitgang boeken. Om maar niet te spreken over de aerodynamische meetkunde en ecologische impact van een zogenaamde "hete wervel"
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:11:14 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112783911
Wanneer organiseer je een excursie?
pi_112783951
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef tornadomirakel het volgende:

Volgens mij kan zo'n test overigens maar één keer na twee wereldoorlogen worden gehouden, dus hier zul je dan wel eerst even op moeten wachten, tenzij je een leuk alternatief weet om zoiets voor elkaar te krijgen!
Grappig dat je daarover begint. Dit was met name een van de belangrijkste aspecten om de huidige proeftechniek volledig over de boeg te gooien. Men zegt dat geduld een schone zaak is, maar wat betreft psychotornadotesten gaat dat grapje natuurlijk niet op; we hebben het over mensenlevens.
Tevens is het gewoon zaak dat we de onderste steen boven krijgen, al is het maar om de verstandelijk tornadogehandicapten te overtuigen van het ultieme doel. Daaruit is mijn besluit gevormd om een nieuwe test te ontwikkelen.
pi_112785634
Bij zo'n excursie schijn je het effect nog aan den lijve te kunnen ondervinden, maar hoe alternatiever zoiets aan kan worden getoond hoe beter mensen het zullen geloven en begrijpen natuurlijk!

Marion is reeds aan het inzamelen geslagen in Nigeria en heeft daar beduidend meer succes mee dan ik hier. Het zal dus waarschijnlijk niet al te lang op zich laten wachten, als de autoriteiten er tenminste geen probleem mee hebben! Er worden nog medeoprichters van de stichting gezocht, want de instelling moet nog worden gevestigd, dus wie belangstelling hiervoor heeft kan dit met voldoende inbreng worden. Je loopt dan wel het risico hier historisch aan te worden verbonden in de media en geschiedenisboeken, maar voor hun die zulke bekendheid juist leuk vinden, zou dit wel eens een goede gelegenheid kunnen zijn om zich te onderscheiden.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:01:08 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112785714
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:58 schreef tornadomirakel het volgende:
Er worden nog medeoprichters van de stichting gezocht, want de instelling moet nog worden gevestigd, dus wie belangstelling hiervoor heeft kan dit met voldoende inbreng worden.
Financiële inbreng? En aan wat voor een bedrag moeten we dan zo'n beetje denken?
pi_112785777
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:58 schreef tornadomirakel het volgende:
Bij zo'n excursie schijn je het effect nog aan den lijve te kunnen ondervinden, maar hoe alternatiever zoiets aan kan worden getoond hoe beter mensen het zullen geloven en begrijpen natuurlijk!

Marion is reeds aan het inzamelen geslagen in Nigeria en heeft daar beduidend meer succes mee dan ik hier. Het zal dus waarschijnlijk niet al te lang op zich laten wachten, als de autoriteiten er tenminste geen probleem mee hebben! Er worden nog medeoprichters van de stichting gezocht, want de instelling moet nog worden gevestigd, dus wie belangstelling hiervoor heeft kan dit met voldoende inbreng worden. Je loopt dan wel het risico hier historisch aan te worden verbonden in de media en geschiedenisboeken, maar voor hun die zulke bekendheid juist leuk vinden, zou dit wel eens een goede gelegenheid kunnen zijn om zich te onderscheiden.
Ah Nigeria! Ja, dat land is al jaren befaamd (berucht) om zijn zwendelpraktijken als het gaat om mensen financieel op te lichten. Maar dit is wel voor het eerst dat ik iemand hoor roepen dat ook zelf vanuit Nederland te organiseren.
pi_112785864
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Financiële inbreng? En aan wat voor een bedrag moeten we dan zo'n beetje denken?
Ongeveer 600 euri voor de Notaris. Dat is wat het oprichten van een stichting kost.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:05:58 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112785907
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:04 schreef Tayu het volgende:

Ongeveer 600 euri voor de Notaris. Dat is wat het oprichten van een stichting kost.
Gedeeld door drie, dus 200 per persoon.
Daar koop je tegenwoordig geen stukje Jupiter meer voor.
pi_112785971
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gedeeld door drie, dus 200 per persoon.
Daar koop je tegenwoordig geen stukje Jupiter meer voor.
Precies, je hebt 3 personen nodig voor de oprichting van een stichting. Ik denk daarom ook niet dat het probleem in de kosten zit, maar in het vinden van een derde persoon.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:10:20 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112786076
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef Tayu het volgende:
Precies, je hebt 3 personen nodig voor de oprichting van een stichting. Ik denk daarom ook niet dat het probleem in de kosten zit, maar in het vinden van een derde persoon.
Waarom is Marion dan geld aan het inzamelen in Nigeria, denk je?
Ik denk dat er meer financiële inbreng gevraagd wordt dan enkel deze notariële kosten.
pi_112786396
Geld inzamelen in Nigeria... dat is net als water halen in de Sahara. Ik wens Marion het beste.
pi_112786398
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom is Marion dan geld aan het inzamelen in Nigeria, denk je?
Ik denk dat er meer financiële inbreng gevraagd wordt dan enkel deze notariële kosten.
In de praktijk begint dat toch wel met de oprichting van een stichting, want pas daarna kun je om donaties gaan vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')