Das ook weer waar . Denk dat wordfeud ontregeld raakt als deze woorden voorbij komenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordfeud is best streng vwb welke woorden wel en niet mogen. Ik gok dat een groot deel van TS' vocabulaire niet door de selectie komt. Kut voor TS, win voor mij.
Ik begin me juist het jargon een beetje eigen te maken.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:40 schreef Gray het volgende:
Ik raak ontregeld wanneer deze woorden voorbij komen!
Ik zou heel graag met je mee willen gaan in deze theorie, maar ben er voor 99% van overtuigd dat TS geen troll is, maar echt heilig in zijn missie gelooft.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:40 schreef KeimpeHart het volgende:
Niemand die doorheeft, dat het allemaal een grap is, en TS zich kapot zit te lachen om al die users die z'n nietszeggende posts proberen door te gronden?
Dat dacht ik eerst ook, tot ik hem hetzelfde verhaal als een soort van lezing ,maar dan zonder toehoorders, in zijn woonkamer zag opdreunen op youtube.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:40 schreef KeimpeHart het volgende:
Niemand die doorheeft, dat het allemaal een grap is, en TS zich kapot zit te lachen om al die users die z'n nietszeggende posts proberen door te gronden?
En waarom is het dan een grap?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, tot ik hem hetzelfde verhaal als een soort van lezing ,maar dan zonder toehoorders, in zijn woonkamer zag opdreunen op youtube.
Daarom is het dus juist geen grap ... Voor TS, dan.quote:
Hmm, daar had ik wel ff wat langer op mogen brainstormen.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom is het dus juist geen grap ... Voor TS, dan.
Het verklaart wel heel veel over de oorsprong van het filmpje.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:35 schreef tornadomirakel het volgende:
Onze onnozelheid ten aanzien van het niet voorkomen van vliegrampen zou wel eens van al te bestiale aard kunnen zijn, vandaar de uitdrukking bestiale "vliegrampenonnozelheid".
Wat kunnen zulke educatieve tornadoproeven op vliegtuigen toch nog steeds opvallend goed met Bijlmerrampen op hoofdsteden maar niet tot onze breinen doordringen, waarvoor ik nog steeds zo'n excursie moet aanbevelen! Zou een "tornadovliegrampenmorfose" van de mensheid te fataal voor deze kunnen zijn geweest, dat het zo'n bende met al die wereldoorlogen is geworden?! Hoe zouden zulke gruwelijke mensexperimenten met vliegrampen toch een grap kunnen zijn?!
De monoloog op youtube is afkomstig van de wijze waarop een vriendin mij overviel met de vraag waar zo'n excursie dan wel voor goed was, en als je goed oplet zie je op de achtergrond de wastafel van een buiten dienst zijnde kapperszaak op de achtergrond, en werd door één van haar vriendinnen opgenomen. Deze film was haar inzending naar een filmfestival voor de psychiatrie in Rotterdam, en kreeg weliswaar geen prijs, doch werd wel door de jury gewaardeerd.
Waarom specifiek naar een filmfestival voor psychiatrie? Ik kan me voorstellen dat de jury gesmuld heeft, trouwens.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:35 schreef tornadomirakel het volgende:
Deze film was haar inzending naar een filmfestival voor de psychiatrie in Rotterdam, en kreeg weliswaar geen prijs, doch werd wel door de jury gewaardeerd.
Alleen slaat dat voorvoegsel "bestiale" werkelijk helemaal nergens op, tenzij je doelt op de schipholganzen.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:10 schreef tornadomirakel het volgende:
Onze bestiale "vliegrampenonnozelheid", nieuwe begrippen vragen om nieuwe woorden of woordcombinaties welke nog niet in Scrabble of de Van Dale voor plegen te komen, schijnt een vorm van "tornadoverslaving" teweeg te hebben gebracht, en de hele wereld aan een "tornadovliegrampenmorfose" te hebben onderworpen, hetgeen uiteraard voer is voor psychologen en psychiaters en iedereen, die iets met hun werk te maken heeft gehad!
We are all lemmings.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef tornadomirakel het volgende:
Is bestiaal niet zoiets als nietsontziend dan?! Kunnen niet alleen beesten zich zo genocidaal en achterlijk voor zulke tornadoproeven op vliegtuigen laten misbruiken, zonder dat daar een haan naar kraait?!
Ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef tornadomirakel het volgende:
Is bestiaal niet zoiets als nietsontziend dan?! Kunnen niet alleen beesten zich zo genocidaal en achterlijk voor zulke tornadoproeven op vliegtuigen laten misbruiken, zonder dat daar een haan naar kraait?!
Lemmings hebben geen medemensen en ik denk dat je hun beoordelingsvermogen iets te hoog inschat.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:17 schreef tornadomirakel het volgende:
Redelijk, maar die hebben ook meer oog voor de afwijkingen van hun medemens en hunzelf!
Dat was niet geheel duidelijkquote:Op zondag 10 juni 2012 17:23 schreef tornadomirakel het volgende:
Dat sloeg op de festivalgangers van CC!
Sorry, daarvoor heb ik niet genoeg drugs in huis.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:27 schreef tornadomirakel het volgende:
Wie kan mijn theorie over de "tornadovliegrampenmetamorfose" van de mensheid reeds begrijpen en ondersteunen, dat dit wel eens een diepere oorzaak van de wereldoorlogen zou kunnen zijn geweest?!
Het feit, dat zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen met geen mogelijkheid tot ons door kunnen dringen, wijst er namelijk wel op, dat de mensheid van zulke "tornadovliegrampen" een of andere metamorfose heeft ondergaan!
Of misschien is het niet de mensheid die een dergelijke metamorfose heeft ondergaan, maar enkel jij zelf? Heb je die optie al eens serieus overwogen?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:27 schreef tornadomirakel het volgende:
Wie kan mijn theorie over de "tornadovliegrampenmetamorfose" van de mensheid reeds begrijpen en ondersteunen, dat dit wel eens een diepere oorzaak van de wereldoorlogen zou kunnen zijn geweest?!
Het feit, dat zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen met geen mogelijkheid tot ons door kunnen dringen, wijst er namelijk wel op, dat de mensheid van zulke "tornadovliegrampen" een of andere metamorfose heeft ondergaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |