abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 14:33:27 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_112692349
quote:
6s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wordfeud is best streng vwb welke woorden wel en niet mogen. Ik gok dat een groot deel van TS' vocabulaire niet door de selectie komt. Kut voor TS, win voor mij.
Das ook weer waar . Denk dat wordfeud ontregeld raakt als deze woorden voorbij komen _O_
pi_112692536
Ik raak ontregeld wanneer deze woorden voorbij komen!
pi_112692551
Niemand die doorheeft, dat het allemaal een grap is, en TS zich kapot zit te lachen om al die users die z'n nietszeggende posts proberen door te gronden?
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 14:44:11 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_112692655
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:40 schreef Gray het volgende:
Ik raak ontregeld wanneer deze woorden voorbij komen!
Ik begin me juist het jargon een beetje eigen te maken.
Had net een kleine psychotornado in mijn beker thee, en ja, daar neem ik zelf de verantwoordelijkheid voor.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:47:53 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112692804
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:40 schreef KeimpeHart het volgende:
Niemand die doorheeft, dat het allemaal een grap is, en TS zich kapot zit te lachen om al die users die z'n nietszeggende posts proberen door te gronden?
Ik zou heel graag met je mee willen gaan in deze theorie, maar ben er voor 99% van overtuigd dat TS geen troll is, maar echt heilig in zijn missie gelooft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112692812
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:40 schreef KeimpeHart het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, tot ik hem hetzelfde verhaal als een soort van lezing ,maar dan zonder toehoorders, in zijn woonkamer zag opdreunen op youtube.
pi_112693306
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:48 schreef Tayu het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, tot ik hem hetzelfde verhaal als een soort van lezing ,maar dan zonder toehoorders, in zijn woonkamer zag opdreunen op youtube.
En waarom is het dan een grap?
  zondag 10 juni 2012 @ 15:02:13 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112693347
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:01 schreef Gray het volgende:

En waarom is het dan een grap?
Daarom is het dus juist geen grap ... Voor TS, dan.
pi_112693851
quote:
7s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daarom is het dus juist geen grap ... Voor TS, dan.
Hmm, daar had ik wel ff wat langer op mogen brainstormen. :|W
pi_112696789
Onze onnozelheid ten aanzien van het niet voorkomen van vliegrampen zou wel eens van al te bestiale aard kunnen zijn, vandaar de uitdrukking bestiale "vliegrampenonnozelheid".

Wat kunnen zulke educatieve tornadoproeven op vliegtuigen toch nog steeds opvallend goed met Bijlmerrampen op hoofdsteden maar niet tot onze breinen doordringen, waarvoor ik nog steeds zo'n excursie moet aanbevelen! Zou een "tornadovliegrampenmorfose" van de mensheid te fataal voor deze kunnen zijn geweest, dat het zo'n bende met al die wereldoorlogen is geworden?! Hoe zouden zulke gruwelijke mensexperimenten met vliegrampen toch een grap kunnen zijn?!

De monoloog op youtube is afkomstig van de wijze waarop een vriendin mij overviel met de vraag waar zo'n excursie dan wel voor goed was, en als je goed oplet zie je op de achtergrond de wastafel van een buiten dienst zijnde kapperszaak op de achtergrond, en werd door één van haar vriendinnen opgenomen. Deze film was haar inzending naar een filmfestival voor de psychiatrie in Rotterdam, en kreeg weliswaar geen prijs, doch werd wel door de jury gewaardeerd.

[ Bericht 4% gewijzigd door tornadomirakel op 10-06-2012 16:53:27 ]
pi_112697933
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:35 schreef tornadomirakel het volgende:
Onze onnozelheid ten aanzien van het niet voorkomen van vliegrampen zou wel eens van al te bestiale aard kunnen zijn, vandaar de uitdrukking bestiale "vliegrampenonnozelheid".

Wat kunnen zulke educatieve tornadoproeven op vliegtuigen toch nog steeds opvallend goed met Bijlmerrampen op hoofdsteden maar niet tot onze breinen doordringen, waarvoor ik nog steeds zo'n excursie moet aanbevelen! Zou een "tornadovliegrampenmorfose" van de mensheid te fataal voor deze kunnen zijn geweest, dat het zo'n bende met al die wereldoorlogen is geworden?! Hoe zouden zulke gruwelijke mensexperimenten met vliegrampen toch een grap kunnen zijn?!

De monoloog op youtube is afkomstig van de wijze waarop een vriendin mij overviel met de vraag waar zo'n excursie dan wel voor goed was, en als je goed oplet zie je op de achtergrond de wastafel van een buiten dienst zijnde kapperszaak op de achtergrond, en werd door één van haar vriendinnen opgenomen. Deze film was haar inzending naar een filmfestival voor de psychiatrie in Rotterdam, en kreeg weliswaar geen prijs, doch werd wel door de jury gewaardeerd.
Het verklaart wel heel veel over de oorsprong van het filmpje.

En eigenlijk zou ik er ook nog wel wat dieper op in willen gaan, maar volgens mij is dit niet het geschikte subforum daarvoor.
  zondag 10 juni 2012 @ 17:03:37 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112697977
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:35 schreef tornadomirakel het volgende:

Deze film was haar inzending naar een filmfestival voor de psychiatrie in Rotterdam, en kreeg weliswaar geen prijs, doch werd wel door de jury gewaardeerd.
Waarom specifiek naar een filmfestival voor psychiatrie? Ik kan me voorstellen dat de jury gesmuld heeft, trouwens.
pi_112698186
Onze bestiale "vliegrampenonnozelheid", nieuwe begrippen vragen om nieuwe woorden of woordcombinaties welke nog niet in Scrabble of de Van Dale voor plegen te komen, schijnt een vorm van "tornadoverslaving" teweeg te hebben gebracht, en de hele wereld aan een "tornadovliegrampenmorfose" te hebben onderworpen, hetgeen uiteraard voer is voor psychologen en psychiaters en iedereen, die iets met hun werk te maken heeft gehad!
pi_112698251
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:10 schreef tornadomirakel het volgende:
Onze bestiale "vliegrampenonnozelheid", nieuwe begrippen vragen om nieuwe woorden of woordcombinaties welke nog niet in Scrabble of de Van Dale voor plegen te komen, schijnt een vorm van "tornadoverslaving" teweeg te hebben gebracht, en de hele wereld aan een "tornadovliegrampenmorfose" te hebben onderworpen, hetgeen uiteraard voer is voor psychologen en psychiaters en iedereen, die iets met hun werk te maken heeft gehad!
Alleen slaat dat voorvoegsel "bestiale" werkelijk helemaal nergens op, tenzij je doelt op de schipholganzen.
pi_112698297
Is bestiaal niet zoiets als nietsontziend dan?! Kunnen niet alleen maar beesten zich zo genocidaal en achterlijk voor zulke educatieve tornadoproeven op vliegtuigen laten misbruiken, zonder dat daar een haan naar kraait?!
  zondag 10 juni 2012 @ 17:15:42 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112698437
Ik vermoed dat de festivalgangers ook wel veel interesse hadden in de boodschapper.
  zondag 10 juni 2012 @ 17:16:19 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112698456
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef tornadomirakel het volgende:
Is bestiaal niet zoiets als nietsontziend dan?! Kunnen niet alleen beesten zich zo genocidaal en achterlijk voor zulke tornadoproeven op vliegtuigen laten misbruiken, zonder dat daar een haan naar kraait?!
We are all lemmings.
pi_112698485
quote:
Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef tornadomirakel het volgende:
Is bestiaal niet zoiets als nietsontziend dan?! Kunnen niet alleen beesten zich zo genocidaal en achterlijk voor zulke tornadoproeven op vliegtuigen laten misbruiken, zonder dat daar een haan naar kraait?!
Ja.

Da's inderdaad niet zoiets als nietsontziend.
pi_112698493
Redelijk, maar die hebben ook meer oog voor de afwijkingen van hun medemens en hunzelf!

In dit geval is onze beestachtigheid met al onze onnozelheid, waarmee we onze vliegrampen niet meer kunnen voorkomen, anders best nietsontziend!

[ Bericht 47% gewijzigd door tornadomirakel op 10-06-2012 17:22:02 ]
pi_112698682
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:17 schreef tornadomirakel het volgende:
Redelijk, maar die hebben ook meer oog voor de afwijkingen van hun medemens en hunzelf!
Lemmings hebben geen medemensen en ik denk dat je hun beoordelingsvermogen iets te hoog inschat.

pi_112698731
Dat sloeg op de festivalgangers van CC!
pi_112698769
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:23 schreef tornadomirakel het volgende:
Dat sloeg op de festivalgangers van CC!
Dat was niet geheel duidelijk :D
pi_112698894
Wie kan mijn theorie over de "tornadovliegrampenmetamorfose" van de mensheid reeds begrijpen en ondersteunen, dat dit wel eens een diepere oorzaak van de wereldoorlogen zou kunnen zijn geweest?!

Het feit, dat zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen met geen mogelijkheid tot ons door kunnen dringen, wijst er namelijk wel op, dat de mensheid van zulke "tornadovliegrampen" een of andere metamorfose heeft ondergaan!

[ Bericht 38% gewijzigd door tornadomirakel op 10-06-2012 17:37:54 ]
pi_112699370
quote:
Op zondag 10 juni 2012 17:27 schreef tornadomirakel het volgende:
Wie kan mijn theorie over de "tornadovliegrampenmetamorfose" van de mensheid reeds begrijpen en ondersteunen, dat dit wel eens een diepere oorzaak van de wereldoorlogen zou kunnen zijn geweest?!

Het feit, dat zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen met geen mogelijkheid tot ons door kunnen dringen, wijst er namelijk wel op, dat de mensheid van zulke "tornadovliegrampen" een of andere metamorfose heeft ondergaan!
Sorry, daarvoor heb ik niet genoeg drugs in huis.
pi_112699381
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:27 schreef tornadomirakel het volgende:

Of misschien is het niet de mensheid die een dergelijke metamorfose heeft ondergaan, maar enkel jij zelf? Heb je die optie al eens serieus overwogen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')