abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112637467
Niet dat ik me ergens druk over maak, maar jullie kunnen net zoals die rechters alleen maar ongegeneerd de Bijlmerrampspoedig achterlijke "tornadonullen" uit blijven hangen, als zij met een mens diens educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen worden geconfronteerd, en zodoende de hele wereld met Bijlmerrampen op hoofdsteden blijven vergasten. Bovendien menen jullie hierbij alleen maar onnozele "vliegrampenploerten" te hoeven zijn, waarvoor een goede meester een leerling toch minstens 1000 strafregels na schooltijd op het bord zou laten kalken in de zin van "Ik mag absoluut geen onnozele vliegrampenploert zijn!"!

Zozeer kunnen jullie voor jullie noodzakelijke ontwikkeling nou zo'n excursie gebruiken, welke helaas om financiële redenen nog op zich moet laten wachten, maar niet te lang hoop ik van harte! Misschien lukt het me nog om hier een politieke schadeloosstelling van het parlement uit te slepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door tornadomirakel op 09-06-2012 16:46:21 ]
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 22:35:09 #52
249559 crew  Lavenderr
pi_112638608
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:18 schreef tornadomirakel het volgende:
Niet dat ik me ergens druk over maak, maar jullie kunnen net zoals die rechters alleen maar ongegeneerd de Bijlmerrampspoedig achterlijke "tornadonullen" uit blijven hangen, als zij met een mens diens educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen worden geconfronteerd, en zodoende de hele wereld met Bijlmerrampen op hoofdsteden blijven vergasten. Bovendien menen jullie hierbij alleen maar onnozele "vliegrampenploerten" te hoeven zijn, waarvoor een goede meester een leerling toch minstens 1000 strafregels na schooltijd op het bord zou laten kalken in de zin van "Ik mag absoluut geen onnozele vliegrampenploert zijn!"!

Zozeer kunnen jullie voor jullie noodzakelijke ontwikkeling nou zo'n excursie gebruiken, welke helaas om financiële redenen nog op zich moet laten wachten, maar niet te lang hoop ik van harte! Misschien lukt het me nog om hier een politieke schadeloossteling van het parlement uit te slepen.
Nee, ik probeer oprecht je te begrijpen maar ik stuit steeds op die aanname van je dat we ons bewust van dit soort manipulaties zouden moeten zijn, en dat zijn we niet. Dus we weten het niet en kunnen niets voorkomen. Begrijp je wat ik bedoel? Je kunt mensen iets wat ze niet weten niet kwalijk nemen. Toch?
pi_112641130
Zonder goede voorlichting willen mensen in de loop der jaren wel eens een tikkeltje degenereren, en te zwak onderwijs kan ze dan zulke dingen laten zeggen. Er hoeft wat mj betreft ook alleen maar een politieke schadeloosstelling door het parlement te worden betaald!
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 23:30:34 #54
249559 crew  Lavenderr
pi_112641656
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef tornadomirakel het volgende:
Zonder goede voorlichting willen mensen in de loop der jaren wel eens een tikkeltje degenereren, en te zwak onderwijs kan ze dan zulke dingen laten zeggen. Er hoeft wat mj betreft ook alleen maar een politieke schadeloosstelling door het parlement te worden betaald!
Aan wie?
pi_112641856
Aan degenen die er op zulke catastrofale wijze mee geconfronteerd werden, zonder dat de politiek zich ergens van kon vergewissen, en aan mijn persoon uiteraard!
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 23:45:47 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_112642409
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef tornadomirakel het volgende:
Aan degenen die er op zulke catastrofale wijze mee geconfronteerd werden, zonder dat de politiek zich ergens van kon vergewissen, en aan mijn persoon uiteraard!
Aha. Ik geloof dat ik het begin te begrijpen.
Morgen verder, want mijn bed roept me.
Truste Tornadomirakel :z
pi_112642707
Welteruste Lavenderr, eens zul je alleen maar kunnen lachen om hetgeen in deze topic werd gezegd!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 03:36:33 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_112648443
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:05 schreef tornadomirakel het volgende:

[..]

Waaruit zou dan wel moeten blijken, dat het slechts een waanidee van mij zou zijn geweest, en wat als het toch waar gebeurd is, en we onze Bijlmerrampspoedige ogen open hadden moeten zien te krijgen?! Gokken of iets waar is of niet, is wel een staatsmisdrijf en een misdrijf tegen de mensheid in zo'n geval!

Zouden we in zware overtreding kunnen zijn, als we alleen maar wereldwijd met Bijlmerrampen op hoofdsteden staan te gokken, dat iets niet waar gebeurd zou zijn?!

Zouden we net als die rechters zelfs nog wereldwijd gezochte misdadigers kunnen zijn geworden, die dienen te worden vervolgd voor dergelijke misdaden tegen de mensheid, die nimmer verjaren?!

Waar dat uit blijkt? Uit alles wat je schrijft :) Klinkt alsof je ergens heel diep in een psychose zit.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_112650559
Leuk opgemerkt, maar hoe denk je dat de wereld de Koude Oorlog dan wel heeft weten te overleven, gezien de "vliegrampengeweldspiraal", die de "vliegrampenfilms" op Tenerife in april 1977 wisten te ontlokken aan de mensheid?! Hoe zouden we ons uiterst suïcidaal, grenzeloos "vliegrampenbomwanbeleid" dan wel zomaar kunnen hebben overleefd?!

[ Bericht 23% gewijzigd door tornadomirakel op 09-06-2012 10:40:59 ]
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:53:25 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112650918
Nu zit de Koude Oorlog ook al in het complot?
Je haalt er steeds meer 'bewijsvoering' bij. Zonder bewijs te leveren.
Roepen maakt het niet waar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112651033
Van deze vliegrampengeweldspiraal in de Koude Oorlog zijn we allemaal in een "vliegrampenpsychose" beland, alleen zijn mensen uit de luchtvaartwereld, voorzover ze wetenschappelijk nog iets te betekenen hadden, zich daar beter bewust van geraakt, en hebben zij hier nog iets aan kunnen doen, zodat het toch nog redelijk goed met de mensheid afliep!

Als je je ogen nog open kunt doen, zie je er nog dagelijks de bewijzen van, en daar zou zo'n excursie bij kunnen helpen!

Als je de inleiding van deze topic goed hebt bestudeerd, zou je ook tot de conclusie horen te komen, dat hier een excursie over de bestrijding van een transportpandemie met behulp van de neutralisatie van de vliegrampengeweldspiraal ervan wordt beoogd, juist om daar oog voor te kunnen krijgen!

[ Bericht 8% gewijzigd door tornadomirakel op 09-06-2012 11:29:50 ]
pi_112651678
Nogmaals, Bijlmerramp had niets met tornado's te maken, waarom haal je die erbij?
pi_112651946
Zo'n psychotornadotest van een vliegtuig moet de mensen teveel tot al te naïeve proefkonijnen hebben doen verworden. Bij het presenteren ervan als een educatieve tornadoproef op een vliegtuig in de rechtbank, was het educatieve karakter ervan aan hun verspild, en bleven ze zoals mij overigens pas in 2008 bleek erbij, dat het louter waanidee van mij moet zijn geweest.

Had een educatieve tornadoproef op een vliegtuig wel aan ons verspild mogen zijn, als hieraan cultureel beschouwd ergens het voortbestaan van de mensheid af had gehangen, doordat een atoomoorlog deze anders had weggevaagd?! Dit dilemma veroorzaakte keer op keer bij zo'n rechtszaak een Bijlmerramp op een hoofdstad waar ook ter wereld, vermoedelijk als symbool van de culturele onnozelheid van de ontkenning van dit experiment, en jullie schijnen er ook eentje in Lagos aan te hebben toegevoegd met al jullie "hardleersheid"!

Als je zonder microscoop geen spermatosomen kunt ontdekken, die het wereldbeeld ergens toch wel bepalen, waarvoor zou je dan transportpandemische verschijnselen kunnen ontdekken, als je deze niet eerst met zo'n excursie daarover educatief aan den lijve hebt kunnen ondervinden?!

[ Bericht 13% gewijzigd door tornadomirakel op 09-06-2012 11:52:45 ]
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 12:17:21 #64
249559 crew  Lavenderr
pi_112652850
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:43 schreef tornadomirakel het volgende:
Zo'n psychotornadotest van een vliegtuig moet de mensen teveel tot al te naïeve proefkonijnen hebben doen verworden. Bij het presenteren ervan als een educatieve tornadoproef op een vliegtuig in de rechtbank, was het educatieve karakter ervan aan hun verspild, en bleven ze zoals mij overigens pas in 2008 bleek erbij, dat het louter waanidee van mij moet zijn geweest.

Had een educatieve tornadoproef op een vliegtuig wel aan ons verspild mogen zijn, als hieraan cultureel beschouwd ergens het voortbestaan van de mensheid af had gehangen, doordat een atoomoorlog deze anders had weggevaagd?! Dit dilemma veroorzaakte keer op keer bij zo'n rechtszaak een Bijlmerramp op een hoofdstad waar ook ter wereld, vermoedelijk als symbool van de culturele onnozelheid van de ontkenning van dit experiment, en jullie schijnen er ook eentje in Lagos aan te hebben toegevoegd met al jullie "hardleersheid"!

Als je zonder microscoop geen spermatosomen kunt ontdekken, die het wereldbeeld ergens toch wel bepalen, waarvoor zou je dan transportpandemische verschijnselen kunnen ontdekken, als je deze niet eerst met zo'n excursie daarover educatief aan den lijve hebt kunnen ondervinden?!
Stel he, stel..ze doen zo'n tornadotest. Dan doen ze dat ergens in een woestijn, niet boven een bewoond gebied. Dus de Bijlmer was een ramp. Een echte ramp. Geen psychotornadotest.
pi_112655103
Dit idee impliceert de veronderstelling dat een tornado in de open lucht kunstmatig kan worden gemaakt, maar waarom dan niet in een windtunnel?
pi_112655764
Het miskennen van zo'n psychotornadotest van een vliegtuig als een primitieve instandhouding van onze cultuur veroorzaakt een culturele inzinking, welke met zo'n Bijlmerramp op een hoofdstad, dankzij een willekeurig defect of sociologisch probleem met de luchtvaart, op kan treden. Uiteraard kan zo'n psychotornadotest slechts boven dichtbevolkt gebied worden gehouden, want anders ontbreekt de psychische invloed van de bevolking teveel.

In een windtunnel zijn zulke tests niet realiseerbaar, anders zouden ze dit defect ook allang hebben ontdekt!
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 14:05:53 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_112656416
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:47 schreef tornadomirakel het volgende:
Het miskennen van zo'n psychotornadotest van een vliegtuig als een primitieve instandhouding van onze cultuur veroorzaakt een culturele inzinking, welke met zo'n Bijlmerramp op een hoofdstad, dankzij een willekeurig defect of sociologisch probleem met de luchtvaart, op kan treden. Uiteraard kan zo'n psychotornadotest slechts boven dichtbevolkt gebied worden gehouden, want anders ontbreekt de psychische invloed van de bevolking teveel.
In een windtunnel zijn zulke tests niet realiseerbaar, anders zouden ze dit defect ook allang hebben ontdekt!
Je wilt bevolking dus blootstellen aan dit soort experimenten? Vanwege de eventuele psychische invloed? Datkan je niet menen. Toch?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:47:48 #68
117234 petertjeprik
A witty saying proves nothing
pi_112660092
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je wilt bevolking dus blootstellen aan dit soort experimenten? Vanwege de eventuele psychische invloed? Datkan je niet menen. Toch?
Boven de Schilderswijk of Griekenland. De tuigdorpen van Wilders wellicht. Ik denk dat de PVV in deze een goede lobbypartner zou zijn _O-
A creation of importance can only be produced when its author isolates himself, it is a child of solitude - J.W. von Goethe
pi_112661435
Deze psychotornadotest werd slechts gehouden om de vliegrampengeweldspiraal van de Koude Oorlog niet fataal te laten escaleren, en het aantonen van het defect was daarbij slechts wetenschappelijk interessant en een "leuke" promotie voor mijn patent. Voor de volgende psychotornadotest moeten eerst weer twee wereldoorlogen worden gehouden vrees ik. Men moet er namelijk wel eerst voldoende geestelijk gestoord voor zijn geraakt!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:35:11 #70
117234 petertjeprik
pi_112661679
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:27 schreef tornadomirakel het volgende:
Men moet er namelijk wel eerst voldoende geestelijk gestoord voor zijn geraakt!
Uiteraard. Een ferme klap van de molen.
A creation of importance can only be produced when its author isolates himself, it is a child of solitude - J.W. von Goethe
pi_112661859
Een gebrek aan verbroedering van de mensheid moet eerst fatale, escalerende gevolgen hebben gekregen in het transport, en elke andere oplossing moet geen mogelijkheid meer kunnen bieden!

[ Bericht 11% gewijzigd door tornadomirakel op 09-06-2012 16:47:06 ]
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:46:32 #72
117234 petertjeprik
pi_112662060
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:41 schreef tornadomirakel het volgende:
Een gebrek aan verbroedering van de mensheid moet eerst fatale, escalerende gevolgen hebben gekregen in het transport!
Aan de andere kant: fatale problemen in het transport kunnen verbroedering teweeg brengen. Cohesie versterkt wanneer men collectief een probleem voelt.

"Samen vinden wij dat het zo niet langer kan."
pi_112662173
Wat had een tot een "vliegrampenflipperkast" verworden aardbol anders nog kunnen doen overleven met een atoomoorlog op de loer?! Ergens moeten noch Oost noch West er een probleem mee hebben gehad, dat geef ik toe!
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 20:02:33 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_112670334
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:50 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat had een tot een "vliegrampenflipperkast" verworden aardbol anders nog kunnen doen overleven met een atoomoorlog op de loer?! Ergens moeten noch Oost noch West er een probleem mee hebben gehad, dat geef ik toe!
Hoe denk jij over ongevallen met auto's? Is dat wel zuivere koffie? Of wordt daar ook mee 'getest' ?
(serieuze vraag)
pi_112670847
Het wegtransport is ook gevoelig voor transportpandemische effecten, maar dit vindt in één vlak plaats, waardoor het testen van specifieke defecten mij wat moeilijker lijkt, maar onmogelijk is het niet!
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 20:22:07 #76
249559 crew  Lavenderr
pi_112671601
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:09 schreef tornadomirakel het volgende:
Het wegtransport is ook gevoelig voor transportpandemische effecten, maar dit vindt in één vlak plaats, waardoor het testen van specifieke defecten mij wat moeilijker lijkt, maar onmogelijk is het niet!
Maar hoe selecteren 'ze' de kandidaten voor deze proeven denk je?
pi_112671923
Het is mij alleen maar opgevallen, dat mensen specifiek het slachtoffer kunnen worden van de nalatigheid van hun collegae, maar wel naar willekeur!
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 20:36:26 #78
249559 crew  Lavenderr
pi_112672279
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:29 schreef tornadomirakel het volgende:
Het is mij alleen maar opgevallen, dat mensen specifiek het slachtoffer kunnen worden van de nalatigheid van hun collegae, maar wel naar willekeur!
Dus het kan iedereen overkomen, het is random?
Als dat zo is kan er geen sprake van boze opzet zijn toch? Nalatigheid kan ook onverschilligheid zijn, nonchalance.
pi_112672357
Uiteraard zou het slechts een kwestie van slordigheid in onze meningsvorming kunnen zijn!

Hadden we er maar een probleem mee gehad om zo educatief te worden opgeblazen!
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 20:42:28 #80
249559 crew  Lavenderr
pi_112672535
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:38 schreef tornadomirakel het volgende:
Uiteraard zou het slechts een kwestie van slordigheid in onze meningsvorming kunnen zijn!
We komen ergens!
Doen we beter dan het Nederlands elftal , Tornado ;)
pi_112672600
Alle begin is moeilijk! Misschien zouden we eens samen op excursie moeten gaan en zo'n opname van "tornadoterugslag" moeten maken. Dat lukt ons vast ook wel!

Waarvoor zouden we toch zo al te "tornadomeegaand" zijn geworden, en er geen probleem mee hebben met zo educatief door een tornado op te worden geblazen?! Waar komt die "tornadoverslaving" toch vandaan?!

[ Bericht 41% gewijzigd door tornadomirakel op 09-06-2012 21:37:32 ]
pi_112675687
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:43 schreef tornadomirakel het volgende:
Alle begin is moeilijk! Misschien zouden we eens samen op excursie moeten gaan en zo'n opname van "tornadoterugslag" moeten maken. Dat lukt ons vast ook wel!

Tornadomeeting! *O*
Praat je in het echt ook zo? Dat zou ik echt knap vinden!
pi_112681941
Waar we zouden horen te komen is, dat we ophouden met zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen, zoals die rechters in onze rechtbanken, met Bijlmerrampen op hoofdsteden te ontkennen!

Het miskennen van ongevallenoorzaken is een misdrijf op zich!
  zondag 10 juni 2012 @ 01:12:22 #84
6941 APK
Factual, I think.
pi_112682511
Kolere.
Nou ja, blij dat de TS een uitlaatklep heeft en ik hoop dat hij een beetje functioneert in de maatschappij, maar dit gaat echt redelijk ver en heeft volgens mij weinig met BNW te maken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 10 juni 2012 @ 07:54:24 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_112684629
quote:

Waarvoor zouden we toch zo al te "tornadomeegaand" zijn geworden, en er geen probleem mee hebben met zo educatief door een tornado op te worden geblazen?! Waar komt die "tornadoverslaving" toch vandaan?!
Anders ga je eerst zelf weer met je opblaasbootje het water op, en film je dat verschijnsel. Wel zorgen dat je dat doet voor de politie je weer van het water plukt. Dan kom je natuurlijk wel weer in de krant te staan ;)
Oh en leer communiceren, als je toch bezig bent.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_112685082
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 07:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Anders ga je eerst zelf weer met je opblaasbootje het water op, en film je dat verschijnsel. Wel zorgen dat je dat doet voor de politie je weer van het water plukt. Dan kom je natuurlijk wel weer in de krant te staan ;)
Oh en leer communiceren, als je toch bezig bent.
Dat wordt nog wat, als ze een PV gaan opstellen... :o
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 10:34:45 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_112686105
quote:

Dat vraag ik me ook af. Maar dan meer waarom jíj er zo aan verslaafd bent, want verder zie ik niemand hier die zich er ook zo hevig voor interesseert . En dan druk ik me voorzichtig uit.
Ik probeer echt te begrijpen wat je bedoelt, maar het lukt me niet. Het wil er bij mij niet in dat wij ons als burgers schuldig moeten voelen aan iets waar we geen weet van hebben en wat bovendien nog nooit bewezen is dát het gebeurt. Dus medeplichtig gemaakt worden aan onbewezen psychotornado-test waarmee grote vliegrampen bewerkstelligd worden.
pi_112686334
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Dus medeplichtig gemaakt worden aan onbewezen psychotornado-test waarmee grote vliegrampen bewerkstelligd worden.
Hmm... Nog even en we praten allemaal zo. :P
  zondag 10 juni 2012 @ 10:55:51 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112686563
Waar slaat die 'pre-reactie' tekst in hemelsnaam op?
pi_112686722
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af. Maar dan meer waarom jíj er zo aan verslaafd bent, want verder zie ik niemand hier die zich er ook zo hevig voor interesseert . En dan druk ik me voorzichtig uit.
Ik probeer echt te begrijpen wat je bedoelt, maar het lukt me niet. Het wil er bij mij niet in dat wij ons als burgers schuldig moeten voelen aan iets waar we geen weet van hebben en wat bovendien nog nooit bewezen is dát het gebeurt. Dus medeplichtig gemaakt worden aan onbewezen psychotornado-test waarmee grote vliegrampen bewerkstelligd worden.
Mirakels kunnen nu eenmaal niet bewezen worden.
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 11:17:59 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_112687058
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:02 schreef Loppe het volgende:

[..]

Mirakels kunnen nu eenmaal niet bewezen worden.
Nee, dat weet ik. Maar het gaat hier niet om een mirakel. Het gaat hier volgens TS om bewuste sabotage waar wij als burgers weet van zouden hebben en dus medeplichtig aan zijn.
pi_112687129
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik. Maar het gaat hier niet om een mirakel. Het gaat hier volgens TS om bewuste sabotage waar wij als burgers weet van zouden hebben en dus medeplichtig aan zijn.
Volgens TS z'n naam gaat het duidelijk om een mirakel.
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 11:24:11 #93
249559 crew  Lavenderr
pi_112687177
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:21 schreef Loppe het volgende:

[..]

Volgens TS z'n naam gaat het duidelijk om een mirakel.
what's in a name ;)
pi_112689530
Behalve jet lag zou je toch ook nog last kunnen hebben gekregen van een of andere vorm van tornadoverslaving. Wat zo'n "tornadovliegrampenmorfose" al niet kan bewerkstelligen, vraag je jezelf dan af!

Tenzij je kunt geloven dat defecten zichzelf spontaan met tornado's opportuun voor iemands pas verkregen patent aan kunnen tonen, is zo'n tornadomirakel historisch beschouwd heel goed aantoonbaar, als men de waarheid wil spreken!
pi_112690708
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:58 schreef tornadomirakel het volgende:
Behalve jet lag zou je toch ook nog last kunnen hebben gekregen van een of andere vorm van tornadoverslaving. Wat zo'n "tornadovliegrampenmorfose" al niet kan bewerkstelligen, vraag je jezelf dan af!

Tenzij je kunt geloven dat defecten zichzelf spontaan met tornado's opportuun voor iemands pas verkregen patent aan kunnen tonen, is zo'n tornadomirakel historisch beschouwd heel goed aantoonbaar, als men de waarheid wil spreken!
Is jetlag een ander woord voor tornadoverslaving?
pi_112690844
Jet lag is een metafysische stoornis van het zenuwgestel of zo, die je kunt oplopen van de tijdverschillen, die je van het vliegen van hot naar her moet overbruggen.

Van alle bestiale "vliegrampenonnozelheid" zou je toch ook nog last kunnen krijgen van een vorm van "tornadoverslaving"?! Het is ons land, en vooral al die tornado's die erin voorkomen, bijvoorbeeld!
pi_112692025
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:44 schreef tornadomirakel het volgende:
Jet lag is een metafysische stoornis van het zenuwgestel of zo, die je kunt oplopen van de tijdverschillen, die je van het vliegen van hot naar her moet overbruggen.

Van alle bestiale "vliegrampenonnozelheid" zou je toch ook nog last kunnen krijgen van een vorm van "tornadoverslaving"?! Het is ons land, en vooral al die tornado's die erin voorkomen, bijvoorbeeld!
Het zijn dus geen synoniemen..
  zondag 10 juni 2012 @ 14:26:15 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112692120
Bestiale vliegrampenonnozelheid.

TS, Wordfeud je? Dan zou ik je graag eens uitdagen!
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 14:29:08 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_112692195
quote:
17s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:26 schreef Copycat het volgende:
Bestiale vliegrampenonnozelheid.

TS, Wordfeud je? Dan zou ik je graag eens uitdagen!
Ik ben bang dat je het onderspit gaat delven Cc, in dit geval.
En dat zal ik niet snel zeggen, want ik weet hoe goed je met taal bent.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:30:39 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112692251
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:29 schreef Lavenderr het volgende:

Ik ben bang dat je het onderspit gaat delven Cc, in dit geval.
En dat zal ik niet snel zeggen, want ik weet hoe goed je met taal bent.
Wordfeud is best streng vwb welke woorden wel en niet mogen. Ik gok dat een groot deel van TS' vocabulaire niet door de selectie komt. Kut voor TS, win voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')