Iedereen blijft me dat onbewust maar inwrijven. Ik werd nog gebeld een paar uur van tevoren zelf, of ik toch niet wilde komen, ik hoefde alleen maar even op de trein te springen in Zuidbroek en dan reizen tot aan Nijmegen. Nog fucking Editors in 't voorprogramma ook. Verdoriequote:Op donderdag 7 juni 2012 00:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Inderdaad. Al zal ik 't concert van ze, een jaar of 3 geleden in Nijmegen, nooit vergeten
Khad kaartjes van 3FM gekregenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:31 schreef CindieY het volgende:
Originele TT
[..]
Iedereen blijft me dat onbewust maar inwrijven. Ik werd nog gebeld een paar uur van tevoren zelf, of ik toch niet wilde komen, ik hoefde alleen maar even op de trein te springen in Zuidbroek en dan reizen tot aan Nijmegen. Nog fucking Editors in 't voorprogramma ook. Verdorie
Sorry, mien jong!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Verdorie. Ik ben net te laat voor het dialect halfuurtje volgensmij..
Joah, ie hebt kats 'n half uur plat lul'n gemistquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ben blij dat ik het gemist hebquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Party Hardy! Verder weet ik niet zeker hoe het liedje gaat.. Het is iets met ' Do you remember 'quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
TT
Civ
Wat een knalfeest mensen!!!!!!1!!!111
Dat heb ik dus ook en ik weet nu al hoe het opstaan morgenvroeg zal gaan..quote:
Yup, dat wordt zwaar minder... Gelukkig hoef ik pas om 13u te beginnenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook en ik weet nu al hoe het opstaan morgenvroeg zal gaan..
Hee shandysloerie van mequote:Op donderdag 7 juni 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
stelletje spammers! ik heb gewoon een heel topic niet gepost!
navond
Op de vorige after was dr geen Shandy. Dat zal t em zijn. Dit is de after afterpartyquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
navond
Moet je maar niet op date gaan, eigen schuldquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
navond
zo geil als boter ouwe swarmaslet van me!quote:
Date? Genueckt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet je maar niet op date gaan, eigen schuld
Dezember is dialect voor december?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Party Hardy! Verder weet ik niet zeker hoe het liedje gaat.. Het is iets met ' Do you remember '
Edut: en dezember volgensmij.
Moet je niet aan mij vragen, ik hoef dat toch niet allemaal te wetenquote:
Nee is analfabetisme cq. Brabantsquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dezember is dialect voor december?
Lelijk naar jong, doe es aardigquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
Er is vandaag een motie in de kamer ingediend om Brabant af te zagen en aan België te schenken en om Friesland aan Duitsland te doneren.
Hulde!
Friesland ook nog maar even afsteken en naar Engeland duwen ofzo?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
Er is vandaag een motie in de kamer ingediend om Brabant af te zagen en aan België te schenken en om Friesland aan Duitsland te doneren.
Hulde!
kunnen we limburg niet beter aan Duitsland geven?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
Hulde!
Als je de Wadden maar laat liggen, anders moet ik nog verder rijdenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Friesland ook nog maar even afsteken en naar Engeland duwen ofzo?
Je hebt ook nog de Groningse eilandjes!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je de Wadden maar laat liggen, anders moet ik nog verder rijden
en Texel dat bij NH hoortquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de Groningse eilandjes!
Schier!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de Groningse eilandjes!
Limburg + Brabant aan Vlaanderen en Wallonië aan Frankrijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:44 schreef Kimberliedje het volgende:
Beter word Limburg aan Duitsland gegeven. Stelletje semi moffen.
Ik wil niet een zijn met Limbolandquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Limburg + Brabant aan Vlaanderen en Wallonië aan Frankrijk.
Pas als we uit het EK liggen of het EK winnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is die kerel in je UI nu nog niet "klaar" ?
Bij winst in volle glorie!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pas als we uit het EK liggen of het EK winnen.
Vrees jij ook Duitsland?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pas als we uit het EK liggen of het EK winnen.
Ik ga gewoon geheel verwachtingloos het EK in en zie wel hoe ver Nederland het schopt. Scheelt heel wat teleurstellingenquote:
Gewoon weer bij Noord-Holland zoals voor de 2e wereldoorlog.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je de Wadden maar laat liggen, anders moet ik nog verder rijden
Kinky Bert!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon weer bij Noord-Holland zoals voor de 2e wereldoorlog.
Helemaal prima, ik heb aan Schiermonnikoog wel genoegquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon weer bij Noord-Holland zoals voor de 2e wereldoorlog.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik wil niet een zijn met Limboland
Die praten raar. Versta dr gin hol van.
Oke Dago cu laterquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:51 schreef Civilian het volgende:
Maaaarrr lieve mensjes, ik ga mn mandje in! Poging doen tot slapen, dus misschien tot zo
Trustenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:51 schreef Civilian het volgende:
Maaaarrr lieve mensjes, ik ga mn mandje in! Poging doen tot slapen, dus misschien tot zo
Haha, moeten we dat bij jou ook gaan zeggen??quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:51 schreef Civilian het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:52 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ga afsluuten. Poes heeft weer eens aandacht nodig en dat gaat niet samen met mobiel fokken. Trusten alvast!
Yupquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben je ook al zo hard aan 't schreeuwen?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
Echt waarom wil ik natte poes? roepen??
Ik ben eeen kansloze puber van bijna 30
Bedtijd. Dag
Of I want to be a hippie. Of Acquarius.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
Godsamme, hoe vaak hebben ze al Hava Naguilla gezegd??
En dát wil wat zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:56 schreef TheZapster het volgende:
Tjongejonge, zelfs ik weet het antwoord
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
Zo, ook maar eens m'n bed induiken, welterusten
Kut, verkeerde beslissing dus om voor de tv te gaan hangen...quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 7 juni 2012 06:58 schreef hole1988 het volgende:
nog 1 keer een oproepje.
Doen jullie mee met de pool http://sport.fok.nl/ekpool ik heb een 3FM subleague aangemaakt met het wachtwoord DieLucht
Straks op de pleequote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Straks op de pleeIk voel er al weer een aankomen en heb inmiddels 3 cm ontsluiting
Gers werkt heel laxerend he?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Straks op de pleeIk voel er al weer een aankomen en heb inmiddels 3 cm ontsluiting
Nogal! Schijtmuziek!quote:
Dat ziet er beter uit dan wanneer je net hebt zitten brijen en je dit naast je ziet:quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:24 schreef Pino112 het volgende:
.
Tentamen was geen tentamen te noemen![]()
.
'Wort' als keuzemogelijkheid![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:24 schreef Pino112 het volgende:
.
Tentamen was geen tentamen te noemen![]()
.
'Wort' als keuzemogelijkheid![]()
Als het flapje maar naar voren zit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat ziet er beter uit dan wanneer je net hebt zitten brijen en je dit naast je ziet:
[ afbeelding ]
Sowieso!quote:
Ik draai em altijd om als ik dat zie.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso!
Heb nooit begrepen waarom (over het algemeen vrouwen) dat ding tegen de muur aanhangen
Jaja, die drijft al ergens in het riool van Zoeterminder rondquote:
quote:
Jouw schoonheid is adembenemend en kunnen we dus niet meer pratenquote:
Ja, dat zalquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jouw schoonheid is adembenemend en kunnen we dus niet meer praten
Helemaal niet vervelend om op die manier verwend te wordenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:10 schreef Sersjee het volgende:
The Smiths, the Jam... We worden verwend!
Gvd. Haal. Het. Weg.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieso, alles wat over deze "man" gaat is niet radiowaardig:
[ afbeelding ]
(ja lekker groot)
Als 'ie serieus praat, trek ik het nog wel. Wanneer melig, afvoeren...quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
(ja lekker groot)
Ik vond hem wel grappig gisteren bij VIOranjequote:Op donderdag 7 juni 2012 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
(ja lekker groot)
quote:
Oke ik moet toegeven, z'n muziek is bagger, maar met Joling en Gordon over de vloer, die flauwe, nichterige humor kan ik soms best waarderenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig gisteren bij VIOranje
Dat was echt zwáár grappig! Die aflevering bij die parenclub... Hi-la-risch!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke ik moet toegeven, z'n muziek is bagger, maar met Joling en Gordon over de vloer, die flauwe, nichterige humor kan ik soms best waarderen
The tasty of her meaty pussyquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen al om het zo te verwoorden:
"The taste of her cherry chapstick"![]()
![]()
Dat was de parenclub van de broer van m'n vorige werkgeverquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was echt zwáár grappig! Die aflevering bij die parenclub... Hi-la-risch!
Jong, niet doen... De koffie kwam m'n neus uitquote:
quote:
Wat is daar preciesquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen al om het zo te verwoorden:
"The taste of her cherry chapstick"![]()
![]()
Ik kan wel in Fok!-style aan je vragen of ik je aan mag raken, maar dan kom ik er niet meer onderuitquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
Dennis Storm?
Die sportte bij mij op m'n oude sportschool
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan wel in Fok!-style aan je vragen of ik je aan mag raken, maar dan kom ik er niet meer onderuit
Ik vind ze nog steeds tofquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:47 schreef Sersjee het volgende:
Kolere, wat was Bon Jovi cool in de eighties...
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:47 schreef Sersjee het volgende:
Kolere, wat was Bon Jovi cool in de eighties...
Jammiequote:
Goed planquote:
Daar heb ik ook een opleiding in gevolgd, maar vind het nummer niks aanquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox 1 want geen Wombats
En ik vind DJVT best leuk met elektrotechniek (aangezien ik elektrotechniek heb gestudeerd)
Alles beter dan de Wombats.... zelfs Coldplay (en dat betekent wat als ik dat zegquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een opleiding in gevolgd, maar vind het nummer niks aan
Dan moet je het wel heel erg vindenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alles beter dan de Wombats.... zelfs Coldplay (en dat betekent wat als ik dat zeg)
Absoluut! Ik blijf echter wel thuis, meets zijn niets voor mequote:Op donderdag 7 juni 2012 12:26 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben jullie ook al zin in de after-after-afterparty![]()
Ik verwijs u bij deze door naar:quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut! Ik blijf echter wel thuis, meets zijn niets voor me
Nee, absoluut niet! Ik werk ermee, das allesquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik verwijs u bij deze door naar:
Ben jij autistisch?
Werk zequote:Op donderdag 7 juni 2012 12:38 schreef minthy het volgende:
Op naar werk, 2u lang vergaderen. Daarna maar eens kijken hoe we meer personeel kunnen krijgen, sollicitanten kwamen gisteren niet opdagen![]()
Later
Voor mij ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut! Ik blijf echter wel thuis, meets zijn niets voor me
Misschien geen gek ideequote:Op donderdag 7 juni 2012 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet! Ik werk ermee, das alles![]()
Vind dat jullie het beeld dat je hebt gevormd maar lekker in gedachten moeten houden en niet geconfronteerd hoeven te worden met de werkelijkheid
Ze zouden 80% van die baggerfestivals moeten schrappen. Gegarandeerd alles uitverkocht!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rockin Park: twee kaarten voor prijs van één. Iedereen heeft diezelfde artiesten inmiddels wel gezien
.
Ik zeg net nog tegen de collega tegenover me 'jezus wat een kutplaat"quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Devil went down to Georgia
Gewoon country/bluegrass op 3FM
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zeg net nog tegen de collega tegenover me 'jezus wat een kutplaat"
Volgens mij de eerste keer dat ik het met jou oneens ben...
Er zijn best mooie country nummers, zie Johnny Cash ofquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, je houdt van Country of niet he![]()
maar dat geldt voor alle muziek
Hebben ze een nieuwe single? Ik moet zeggen, ik heb zostraks tijdens de afwas het album beluisterd en 't kon me verder niet echt bekoren tot nu toe (wellicht moet het nog vallen), Sail vind ik echt een pareltje op dat album.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:27 schreef Markeerstift het volgende:
Nieuwe Awolnation? Was dat niet Sail?
Geen idee of ze een nieuwe single hebben maar in de aankondiging van de Megahit zeiden ze: De nieuwe Awolnation met een geluidsfragment van Sail. Dat is een prachtplaat, maar nieuw is anders denk ik danquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuwe single? Ik moet zeggen, ik heb zostraks tijdens de afwas het album beluisterd en 't kon me verder niet echt bekoren tot nu toe (wellicht moet het nog vallen), Sail vind ik echt een pareltje op dat album.
Als het de laatste single van Awolnation is, dan is dat toch 'de nieuwe Awolnation'quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:42 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Geen idee of ze een nieuwe single hebben maar in de aankondiging van de Megahit zeiden ze: De nieuwe Awolnation met een geluidsfragment van Sail. Dat is een prachtplaat, maar nieuw is anders denk ik dan
Staat hier op en er zit een Q-fan bij de radioquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heeft Q er nou weer mee te maken?
Oh, ik dacht Q een nieuwe hippe spelling van 'you' was ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Staat hier op en er zit een Q-fan bij de radio
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:42 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Geen idee of ze een nieuwe single hebben maar in de aankondiging van de Megahit zeiden ze: De nieuwe Awolnation met een geluidsfragment van Sail. Dat is een prachtplaat, maar nieuw is anders denk ik dan
Heerlijk nummerquote:
FU Q!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ik dacht Q een nieuwe hippe spelling van 'you' was ofzoFaal
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie sport, dat voetbal.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe krijgt Bart het toch voor elkaar om echt iedere keer dat popduel te verneuken.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Nou idd hequote:Op donderdag 7 juni 2012 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig duurde die reclame niet zo lang.
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:07 schreef alors het volgende:
Coen en Sanderrrr![]()
![]()
![]()
![]()
wow was dat gewoon een hele reclame![]()
![]()
ik dacht dat ze het nummer draaiden
Ik dacht het ook alquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook
C1000 geeft echt miljoenen uit aan die Geluksvogeltjes!
O Brother Where Art Thou!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Er zijn best mooie country nummers, zie Johnny Cash of
maar dat nummer van net is waardeloos imho.
Die arme mensenquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:47 schreef alors het volgende:
Mensen die nóg slechter Engels praten dan Sander![]()
Het ziet er niet uit...quote:
dat treft, ik ook nietquote:
Dat is het hier zonder regen ook al. Die pollen moeten gewoon even uit de lucht.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier heeft het net geregend, en nu is het ranzig klam
De kipsaté van Verhage is echt heel erg lekker mals en sappigquote:
twitter:
Een tikkie krakkemikkigquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:24 schreef hole1988 het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op donderdag 07-06-2012 om 19:23:25Achter de schermen foto: toilet naast onze studio in Oekraïne. #CSSHOW #3FM #EK2012 [ link | afbeelding ] reageer retweet
twitter:
Jeetje...quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit valt nog mee... het bad ziet er nóg erger uit.
[ afbeelding ]
Damn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
DieLuchtquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:23 schreef Paul het volgende:
Wat is het wachtwoord van de 3fm league bij de ek pool?
Gloeiende gloeiendequote:Op donderdag 7 juni 2012 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon opzetten en lekker aan laten staan
Ja, die was leukquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef Elusive het volgende:
potverdomme, die Ekdom "commercial" van de dierenbrandweer![]()
ik ging helemaal stuk in de auto
NIET FIKKEN!
Niet fikke! niet fikkequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:25 schreef Elusive het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/gemist#(...)ragment/230602/49910
Wat is er, kan je niet slapen? Of moet ik je ff komen instoppen??quote:
Dag lieffiequote:
Hai poppedopje!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dag lieffie
Ik ga zo nog ff naar mijn 32" apparaat staren
Maar eerst, alles chill? Ook tussen je bill?
Maak je dan wel een fotoquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai poppedopje!!![]()
![]()
Alles chill hier, daar ook?
Ik ga zo naakt door het topic rennen, heerlijk die stilte!
Ja, is goed!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maak je dan wel een foto
Want fappen
Juist!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
Goedzo
Maak van je hart geen moordkuil en zulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |