Iedereen blijft me dat onbewust maar inwrijven. Ik werd nog gebeld een paar uur van tevoren zelf, of ik toch niet wilde komen, ik hoefde alleen maar even op de trein te springen in Zuidbroek en dan reizen tot aan Nijmegen. Nog fucking Editors in 't voorprogramma ook. Verdoriequote:Op donderdag 7 juni 2012 00:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Inderdaad. Al zal ik 't concert van ze, een jaar of 3 geleden in Nijmegen, nooit vergeten
Khad kaartjes van 3FM gekregenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:31 schreef CindieY het volgende:
Originele TT
[..]
Iedereen blijft me dat onbewust maar inwrijven. Ik werd nog gebeld een paar uur van tevoren zelf, of ik toch niet wilde komen, ik hoefde alleen maar even op de trein te springen in Zuidbroek en dan reizen tot aan Nijmegen. Nog fucking Editors in 't voorprogramma ook. Verdorie
Sorry, mien jong!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Verdorie. Ik ben net te laat voor het dialect halfuurtje volgensmij..
Joah, ie hebt kats 'n half uur plat lul'n gemistquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ben blij dat ik het gemist hebquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Party Hardy! Verder weet ik niet zeker hoe het liedje gaat.. Het is iets met ' Do you remember 'quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
TT
Civ
Wat een knalfeest mensen!!!!!!1!!!111
Dat heb ik dus ook en ik weet nu al hoe het opstaan morgenvroeg zal gaan..quote:
Yup, dat wordt zwaar minder... Gelukkig hoef ik pas om 13u te beginnenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook en ik weet nu al hoe het opstaan morgenvroeg zal gaan..
Hee shandysloerie van mequote:Op donderdag 7 juni 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
stelletje spammers! ik heb gewoon een heel topic niet gepost!
navond
Op de vorige after was dr geen Shandy. Dat zal t em zijn. Dit is de after afterpartyquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
navond
Moet je maar niet op date gaan, eigen schuldquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
navond
zo geil als boter ouwe swarmaslet van me!quote:
Date? Genueckt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet je maar niet op date gaan, eigen schuld
Dezember is dialect voor december?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Party Hardy! Verder weet ik niet zeker hoe het liedje gaat.. Het is iets met ' Do you remember '
Edut: en dezember volgensmij.
Moet je niet aan mij vragen, ik hoef dat toch niet allemaal te wetenquote:
Nee is analfabetisme cq. Brabantsquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dezember is dialect voor december?
Lelijk naar jong, doe es aardigquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
Er is vandaag een motie in de kamer ingediend om Brabant af te zagen en aan België te schenken en om Friesland aan Duitsland te doneren.
Hulde!
Friesland ook nog maar even afsteken en naar Engeland duwen ofzo?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
Er is vandaag een motie in de kamer ingediend om Brabant af te zagen en aan België te schenken en om Friesland aan Duitsland te doneren.
Hulde!
kunnen we limburg niet beter aan Duitsland geven?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
Hulde!
Als je de Wadden maar laat liggen, anders moet ik nog verder rijdenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Friesland ook nog maar even afsteken en naar Engeland duwen ofzo?
Je hebt ook nog de Groningse eilandjes!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je de Wadden maar laat liggen, anders moet ik nog verder rijden
en Texel dat bij NH hoortquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de Groningse eilandjes!
Schier!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de Groningse eilandjes!
Limburg + Brabant aan Vlaanderen en Wallonië aan Frankrijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:44 schreef Kimberliedje het volgende:
Beter word Limburg aan Duitsland gegeven. Stelletje semi moffen.
Ik wil niet een zijn met Limbolandquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Limburg + Brabant aan Vlaanderen en Wallonië aan Frankrijk.
Pas als we uit het EK liggen of het EK winnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is die kerel in je UI nu nog niet "klaar" ?
Bij winst in volle glorie!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pas als we uit het EK liggen of het EK winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |