HAHAHAquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi, mag TT van dit topic verandert worden naar: Cupcakes en regenbogen!!
[Minecraft SC #29] sukkels
Thanks!
Oh ik had al bijna de politie gebeld dat je zolang niet meer reageerdequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Oh ik ben er weer, bus en trein overleeft.
Blijft toch spannend die buitenwereld
hahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh ik had al bijna de politie gebeld dat je zolang niet meer reageerde
Ja. En beter laat je de volgende keer gewoon diegene die het topic sluit een nieuw topic openen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef bobbernaut het volgende:
WANT DEZE KEER IS HET TOPIC VOOR MIJ HAHAHAHA
Ja ze kapen ook bij mijquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja. En beter laat je de volgende keer gewoon diegene die het topic sluit een nieuw topic openen.
JA, MAAR DOOR TYFUS PIEKARTZ BEN IK ONGESTELDquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HUILDE JIJ NIET LAATST DAT LAPO = NIEUWE OP?
JA
DAT WAS JIJ JA
JUIST JA
JIJ BENT NIET EENS OUD GENOEG OM ZONDER TOESTEMMING VAN JE OUDERS TE FOKKENquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je krijg bij je geboorte bonuschromosomen?
Speel de volgende keer deze muziek af, grijp je zwaard en erop af!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb haar in t echt gezien, 3 keer, toen ik van school naar huis fietste
neh, ze zat op een terras.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:01 schreef MineraalWater het volgende:
Ja, Zeker op haar balkon in haar bubbelbad.
Maar de vorige was beterquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef bobbernaut het volgende:
FUCK EEN MOD IN MC SC, HAAL ALLE TIETEN WEG!!
heb verwijderdquote:
Mijn twit is/was niet zo bijzonder hoor.quote:
Moet je zeggen. Krijg de pokon!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo vernederend, om netjes tot orde geroepen te worden
nee niet echt, fietste met een vriend, schreeuwde ik heel hard KIM!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Goh, wat een verassing![]()
"Jeetje jongens, reed net van school naar huis en zag Kim Holland op een terras, wat een tetten!"
Zoiets ongeveer?
HAHAHAAHAHquote:
MIJN OCD! :"SESFSF sgrdhfjgjgyliuliuquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef bobbernaut het volgende:
Lol, een d, maar kan het niet meer aanpassen
quote:
quote:
DANK!quote:
SPOILER: ITS OVER 9000!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt, mijn mama gaf mijn broertje en zusje net toestemming op een pak lasagna klaar te maken. Hoezo? HOEZO?
HOEZO NU NOG?
Wel als het kant en klaren is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar Lasagna dus verder geen klacht
Xbox is nog erg gelimiteerd. Kleine map etc.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:21 schreef Marsenal het volgende:
Is er hier iemand die het op de XBOX doet? Mijn laptop is te schraal voor minecraft, maar mijn xbox doet t prima.Ben alleen benieuwd of het niet verneukt is. Zijn hier mensen die de pc-versie gedaan hebben en overgestapt zijn naar xbox?
Ja hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:52 schreef vogelkooi het volgende:
Die [bug] topic deed me computer stoppen.
ga weg bnerd.quote:
Die vaatwasser met zijn panelen zijn nog niet het probleem. De oven die kapot was wordt nu gekalbibreert en kost tijd. Ik zit wel op het werk maar veel heb ik niet te doen. Straks maar dingen gaan doen die ik al heel lang heb uitgesteld.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog steeds niks uit te voeren op je werk door jullie vaatwasser? Ben je daar dan wel of zit je thuis?
quote:
Dat moeten mannen met baarden zijn...quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
jeetjemineetje, zo laat alweer?
MANNEN DUIM VOOR MIJ DE NIEUWSSUBMIT IS AANGELEVERD IK WIL DAT MIJN BELANGRIJKE NIEUWS GEPOST GAAT WORDEN
wie wat waar?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
MANNEN DUIM VOOR MIJ DE NIEUWSSUBMIT IS AANGELEVERD IK WIL DAT MIJN BELANGRIJKE NIEUWS GEPOST GAAT WORDEN
Ik zie niks staan bro.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze?quote:Paradox Interactive heeft aangekondigd dat hun meest recente RTS-release, Crusader Kings 2, in de loop van Juni een nieuwe DLC en een patch zal krijgen.
De nieuwe DLC, die Sword of Islam zal heten, zal voor het eerst in het bestaan van de serie de islamitische landen speelbaar maken. Hiervoor worden onder andere nieuwe events, karaktereigenschappen en titels geschreven voor de islamitische karakters.
Ook zal de huidige interface, die gotisch aandoet en voor christelijke landen is geschreven, voor de nieuwe speelbare islamitische landen vernieuwd worden.
Het aantal speelbare landen en culturen zal door deze DLC fors toenemen, alleen de heidense landen zullen nog onspeelbaar blijven.
De patch, die tegelijk met de DLC uit zal komen, neemt onder andere het westen van Afrika onder handen door een nieuwe cultuur, verschillende provincies en drie nieuwe landen toe te voegen.
Ook zal een nieuw systeem voor de benaming van islamitische landen geintroduceerd worden. Vanaf de tier 'Hertogdom' en hoger zullen landen naar de heersende familie genoemd worden, zoals toen gebruikelijk was.
Verder zullen zeven nieuwe rijken van de hoogste tier 'Keizerrijk' toegevoegd worden, al zullen de eisen om deze rijken te vormen relatief hoog zijn.
Trailer:
Jeetje nee, komt mij niet bekend voor. Maar wat een klasse reviewquote:
ff serieus: omdat je zoveel moeite ervoor gedaan hebt heb ik het ff bij de games crew neergelegd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:35 schreef drumstickNL het volgende:
Hoi; deze submit staat te wachten in games.
[..]
Het is geen copy paste en daardoor wel goede content evt. (als je de d/t fouten eruit haalt)
jeetje, je bent een engeltje!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ff serieus: omdat je zoveel moeite ervoor gedaan hebt heb ik het ff bij de games crew neergelegd.
Arcadegames als civ en settlers zijn ook wel leuk is jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:42 schreef drumstickNL het volgende:
Civ fanboy?
Ik hoop dat ze binnenkort eens een nieuwe Settlers releasen.
Dude; gewoon het boek doorlezen een paar toetsen maken en dan de theorie doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:19 schreef vogelkooi het volgende:
OMG, ik dacht dat ik het nooit zou doen. Maar de kogel is door de kerk!.
Ik ben met en markeer stift mijn theorie boek voor rijbewijs B aan het bekladen, ik kan blijkbaar niet meer leren op de normale manier. Iets met en oude hond kan je geen kunstjes leren..
Wordt me derde keer theorie en nu moet ik het maar eens halen.
Toch zo gedaan? dacht dat ik ook maar een weekje moest wachtenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Godverdomme ik ben straal vergeten mij voor theorie aan te melden!
Nee, theorielessen, niet examen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Toch zo gedaan? dacht dat ik ook maar een weekje moest wachten
Serieus ja, ik ben praktijk aan het lessen, maar heb van de rijschool ook theorielessen. Maar die begonnen in Juniquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:23 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zei dat na aanleiding van aldie. niet jij drum, ik geloof het graag, maar ik heb alles al geprobeerd het lukt gewoon niet zo goed.
Jij bent dan ook geniaal.
Kinderen: remmenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:31 schreef vogelkooi het volgende:
Ja daar irriteer ik me ook aan tijdens de toets. Ga je uit voorzorg remmen, moet je gas loslaten omdat er zogenaamd nog ruimte is.
Thanks! Jij ook nog succes voor morgenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:13 schreef Ame_thyst het volgende:
gefeliciteerd mineraalwater! ga morgen mijn laatste test houden en dan eind presentatie de 29 e
nsfwquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:35 schreef Ame_thyst het volgende:
De auto gaat 35 kmh. Er loopt een kind achter een bal aan die de weg op dreigt te rollen.
Wat doe je:
• Gas bijgeven
• Remmen
• Je schoonmoeder bellen
[*] BESERKER MODE!!! RHAAAAGHAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:39 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ze zouden jou met terugwerkende kracht moeten aborteren zemel!
nee, 17e pasquote:
17e dusquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee toch? Derde zondag in juni dacht ik
Wijnkoelkastquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:43 schreef drumstickNL het volgende:
Krijg nu al reclame folders ervoor binnen.
Wat kopen jullie je pa?
quote:So here’s the new snapshot! This week got interrupted by the Swedish National Day, and we are focusing on finishing up stuff in order to release Minecraft 1.3. Also, we’re moving to our new office! Pics should be on this blog soon. So, in other words, this snapshot doesn’t have as many news as the previous weeks’, but here you go:
Enchantment levels are slightly exponential again
Added Ender Portal frame to creative inventory
A lot of smaller changes and fixes
Get the snapshot here:
Client: http://assets.minecraft.net/12w23a/minecraft.jar
Server: http://assets.minecraft.net/12w23a/minecraft_server.jar (or EXE)
If you havent downloaded Minecraft you can grab it here: www.minecraft.net/download
// The Minecraft Team
Dixons stinkt trouwens, dat mag ook wel weg.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:41 schreef drumstickNL het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)het-straatbeeld.html
MyCom
NatGeo-abo denk ik, of Landleven o.i.d.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:43 schreef drumstickNL het volgende:
Krijg nu al reclame folders ervoor binnen.
Wat kopen jullie je pa?
Famous Grousequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:48 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ga en fles whisky halen voor papa, nog aanbevelingen? Niet te scherp, ook niet te rokerig. 30 Euro max.
Glen Moray 12/yoquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:48 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ga en fles whisky halen voor papa, nog aanbevelingen? Niet te scherp, ook niet te rokerig. 30 Euro max.
Roccat, gewoon een headsetquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:46 schreef Ame_thyst het volgende:
AlDieWillenteKaaprenVaren als het maar geen Beats was
Goldplated cables?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik bedoel Skullcandy, dat is toch kwaliteit voor een redelijke prijs?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:02 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.dolby.com/gb/e(...)et/logitech-g35.html
Mee op straat lopen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:04 schreef bobbernaut het volgende:
Bij ons op school loopt iemand met zo 5 euro headset, met zo microfoon aan zo steeltje
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:04 schreef bobbernaut het volgende:
Bij ons op school loopt iemand met zo 5 euro headset, met zo microfoon aan zo steeltje
Ligt eraan wat je gaat doen ofcourse.quote:
Same, was de vorige keer ook tof.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kijken wat gamescom wordt, Daar wil ik dit jaar wel heen als ik een slaap plek kan vinden.
Inderdaad, En niet zo ver van huis hier, een klein uurtje rijdenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Same, was de vorige keer ook tof.
Houten koptelefoon! De fuck!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:15 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.thomann.de/nl/ultrasone_edition_10_limited.htm
lef als je daarmee gaat fietsen
Gewoon pampers open maken en dat spul eruit halen wat niet gaat fikken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar het idee is wel leuk, ik zal eens een offerte aanvragen bij de timmerman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |