HAHAHAquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi, mag TT van dit topic verandert worden naar: Cupcakes en regenbogen!!
[Minecraft SC #29] sukkels
Thanks!
Oh ik had al bijna de politie gebeld dat je zolang niet meer reageerdequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Oh ik ben er weer, bus en trein overleeft.
Blijft toch spannend die buitenwereld
hahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh ik had al bijna de politie gebeld dat je zolang niet meer reageerde
Ja. En beter laat je de volgende keer gewoon diegene die het topic sluit een nieuw topic openen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef bobbernaut het volgende:
WANT DEZE KEER IS HET TOPIC VOOR MIJ HAHAHAHA
Ja ze kapen ook bij mijquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja. En beter laat je de volgende keer gewoon diegene die het topic sluit een nieuw topic openen.
JA, MAAR DOOR TYFUS PIEKARTZ BEN IK ONGESTELDquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HUILDE JIJ NIET LAATST DAT LAPO = NIEUWE OP?
JA
DAT WAS JIJ JA
JUIST JA
JIJ BENT NIET EENS OUD GENOEG OM ZONDER TOESTEMMING VAN JE OUDERS TE FOKKENquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je krijg bij je geboorte bonuschromosomen?
Speel de volgende keer deze muziek af, grijp je zwaard en erop af!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb haar in t echt gezien, 3 keer, toen ik van school naar huis fietste
neh, ze zat op een terras.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:01 schreef MineraalWater het volgende:
Ja, Zeker op haar balkon in haar bubbelbad.
Maar de vorige was beterquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef bobbernaut het volgende:
FUCK EEN MOD IN MC SC, HAAL ALLE TIETEN WEG!!
heb verwijderdquote:
Mijn twit is/was niet zo bijzonder hoor.quote:
Moet je zeggen. Krijg de pokon!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo vernederend, om netjes tot orde geroepen te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |