Hoi Thomas,quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:10 schreef ThomasKuiper het volgende:
Hallo Allemaal
ik heb 2 weken geleden de uitbreiding van Fifa 12 gekocht genaamd: euro2012, maar ik kan nu een paar dagen niet online spelen omdat ie zegt dat ik de volledige versie moet kopen, terwijl ik die allang al heb, iemand die nog meer problemen hiermee heb en misschien een oplossing
mvg Thomas
In filter Algemeen / Multi geplaatst. TT aangepast.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef The_Substitute het volgende:
The Witcher 2: AoK #3
Zou een mod hier achter PC ook /X360 kunnen zetten?
BVD
Dat zou ik hebben gevraagd als ie er ook was geweest voor de PS3, maar 't is prima.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
In filter Algemeen / Multi geplaatst. TT aangepast.
In principe is het al multiplatform als het op meer dan één platform wordt uitgebracht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat zou ik hebben gevraagd als ie er ook was geweest voor de PS3, maar 't is prima.
Done!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Mag deze: [MMORPG]Guild Wars 2 #8 - Waar we bijna aan het spelen zijn. misschien bij de online games? Hij staat nu bij pc games (al klopt dat natuurlijk OOK)
Is er alquote:Op zondag 17 juni 2012 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Mag er een SC topic aangemaakt worden omdat wij geen plezier mogen hebben in het Skyrim topic?
Een SC kapen is gemeen, zo ben ik niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er al
[GAM SC # 2338] WIEHIEKENT!
Veel plezier.
Je kunt toch over Skyrim praten en anders je ei kwijt in het slowchat topic?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Mag er een SC topic aangemaakt worden omdat wij geen plezier mogen hebben in het Skyrim topic?
Je hoeft geen wannabee mod te zijn. Kunnen wij prima afhandelen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er al
[GAM SC # 2338] WIEHIEKENT!
Veel plezier.
Ik wil geheel geen mod zijn dus je formulering is alleen al wat ongelukkig.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hoeft geen wannabee mod te zijn. Kunnen wij prima afhandelen.
Nou danquote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil geheel geen mod zijn dus je formulering is alleen al wat ongelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |