HAHAHAquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi, mag TT van dit topic verandert worden naar: Cupcakes en regenbogen!!
[Minecraft SC #29] sukkels
Thanks!
Oh ik had al bijna de politie gebeld dat je zolang niet meer reageerdequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Oh ik ben er weer, bus en trein overleeft.
Blijft toch spannend die buitenwereld
hahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh ik had al bijna de politie gebeld dat je zolang niet meer reageerde
Ja. En beter laat je de volgende keer gewoon diegene die het topic sluit een nieuw topic openen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef bobbernaut het volgende:
WANT DEZE KEER IS HET TOPIC VOOR MIJ HAHAHAHA
Ja ze kapen ook bij mijquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja. En beter laat je de volgende keer gewoon diegene die het topic sluit een nieuw topic openen.
JA, MAAR DOOR TYFUS PIEKARTZ BEN IK ONGESTELDquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HUILDE JIJ NIET LAATST DAT LAPO = NIEUWE OP?
JA
DAT WAS JIJ JA
JUIST JA
JIJ BENT NIET EENS OUD GENOEG OM ZONDER TOESTEMMING VAN JE OUDERS TE FOKKENquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je krijg bij je geboorte bonuschromosomen?
Speel de volgende keer deze muziek af, grijp je zwaard en erop af!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb haar in t echt gezien, 3 keer, toen ik van school naar huis fietste
neh, ze zat op een terras.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:01 schreef MineraalWater het volgende:
Ja, Zeker op haar balkon in haar bubbelbad.
Maar de vorige was beterquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef bobbernaut het volgende:
FUCK EEN MOD IN MC SC, HAAL ALLE TIETEN WEG!!
heb verwijderdquote:
Mijn twit is/was niet zo bijzonder hoor.quote:
Moet je zeggen. Krijg de pokon!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo vernederend, om netjes tot orde geroepen te worden
nee niet echt, fietste met een vriend, schreeuwde ik heel hard KIM!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Goh, wat een verassing![]()
"Jeetje jongens, reed net van school naar huis en zag Kim Holland op een terras, wat een tetten!"
Zoiets ongeveer?
HAHAHAAHAHquote:
MIJN OCD! :"SESFSF sgrdhfjgjgyliuliuquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef bobbernaut het volgende:
Lol, een d, maar kan het niet meer aanpassen
quote:
quote:
DANK!quote:
SPOILER: ITS OVER 9000!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |