Oké, het beginnen van je boek met genoeg hoofdletters zodat je het hele boek geen hoofdletter meer hoeft te benutten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef EllaN het volgende:
Ik snap de metafoor even niet.
Edit - die van de leestekens dus.
Waarschijnlijk komt dat omdat ik een post lees om de tekst. Ik zit niet naar UI's PI's en alle andere I's te kijken. Ik lees de tekst. Daar draait het immers om. Als jij het niet voor elkaar krijgt om in een tekst duidelijk te maken wat voor tekst je aan het schrijven bent ben je zelf eigenlijk aan het falen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, daarom staat hij ook linksboven in de hoek zodat je weet wat voor type bericht het is nog voor je de eerste letter leest.
UI's zijn er niet als ik 90% op mobiel fok.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:16 schreef Esses het volgende:
Waarschijnlijk komt dat omdat ik een post lees om de tekst. Ik zit niet naar UI's PI's en alle andere I's te kijken. Ik lees de tekst. Daar draait het immers om. Als jij het niet voor elkaar krijgt om in een tekst duidelijk te maken wat voor tekst je aan het schrijven bent ben je zelf eigenlijk aan het falen.
Allemaal gevoelige mannen die hun emoties durven uiten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Begint soms een beetje op R&P te lijken hier
Mondje, dikke.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Begint soms een beetje op R&P te lijken hier
Nja, om eerlijk te zijn ben ik meer van mening dat de tekst zelf (met een subtiel geplaatste emoticon) meer kracht uit straalt dan een eenvoudige PI.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
UI's zijn er niet als ik 90% op mobiel fok.
Maar PI's zijn een waardevolle toevoeging, en naar mijn mening worden ze te weinig gebruikt. Omdat ze een post een heel andere toon kunnen geven aan de tekst.
En als je iemand de hele tekst laat lezen, en ze zien de subtiliteit van de PI niet, dan is dat een gemis voor diegene, niet voor mij.
En ik heb vaak aan woorden genoeg, dat weet je zelf ook wel, maar die PI is het kersje op de taart.
Dat is je goed recht, maar die combinatie is vaak het krachtigste.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Nja, om eerlijk te zijn ben ik meer van mening dat de tekst zelf (met een subtiel geplaatste emoticon) meer kracht uit straalt dan een eenvoudige PI.
Ik zal in het geval dat ik jouw naam zie eens kijken of jij een hoofdletter voor het hele boek gebruikt hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, maar die combinatie is vaak het krachtigste.
W..t..f. Hoe kom je er op?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef EllaN het volgende:
Een Italiaanse dokter heeft heel rare behandelmethoden en begint wild op de tv-crew in te slaan na betrapt te zijn.
Vies vies vies vies.
http://www.liveleak.com/view?i=d23_1338908197
Zie hem met die XLR kabels slaan!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef EllaN het volgende:
Een Italiaanse dokter heeft heel rare behandelmethoden en begint wild op de tv-crew in te slaan na betrapt te zijn.
Vies vies vies vies.
Hoe jij op het filmpje komt. Die wtf was voor de dokter, niet voor jou hoorquote:
Ja lol, inderdaad. Lijkt me moeilijk je in te houden, die gasten zijnde.quote:
Stug doorfilmen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja lol, inderdaad. Lijkt me moeilijk je in te houden, die gasten zijnde.
Die komen wel aan ja... Zitten fikse ijzeren pluggen op...quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:53 schreef EllaN het volgende:
Het ziet er wel pijnlijk uit met die kabels. Gekke dokter.
Inderdaad. Gelukkig zitten er echter geen mics aanquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die komen wel aan ja... Zitten fikse ijzeren pluggen op...
Hehe, gisteren kwam ik van het station: invasie van zingende kinderen. Ik: wtf?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Fuck, noodweer opeens
En buiten lopen ze de avondvierdaagse
KMA officier der KMar in spe.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:09 schreef EllaN het volgende:
Zonder bijdehand te doen, wat is ook alweer jouw def-ding W_B? Ik kon je niet terugvinden in het stickytopic.
Lekker gewichtig zijn die ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die komen wel aan ja... Zitten fikse ijzeren pluggen op...
Wtfquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef EllaN het volgende:
Vies vies vies vies.
Nooit te beroerd om te helpen.quote:
Als alles goed gaat in augustus opkomst in Bredaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:09 schreef EllaN het volgende:
Zonder bijdehand te doen, wat is ook alweer jouw def-ding W_B? Ik kon je niet terugvinden in het stickytopic.
Als alles goed gaat jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als alles goed gaat in augustus opkomst in Breda
Moeilijker dan een computer in elkaar zettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Hij heeft het niet mogen halen. Doet hem nog steeds pijn.quote:
Ken wel verhalen van mijn jaar van lui die schijnbaar al te horen hadden gekregen dat ze ook op KMA konden beginnen. Vervolgens al hun baan etc opgezegd, waarna ze een paar weken voor de opkomst nog te horen kregen dat het hele verhaal wegens plekken en centen tekort toch niet door kon gaan.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:01 schreef jankaas020 het volgende:
Geniaal dit:
http://www.endandit.nl/en(...)ver-flirtende-acteur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |