Hehe, gisteren kwam ik van het station: invasie van zingende kinderen. Ik: wtf?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Fuck, noodweer opeens
En buiten lopen ze de avondvierdaagse
KMA officier der KMar in spe.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:09 schreef EllaN het volgende:
Zonder bijdehand te doen, wat is ook alweer jouw def-ding W_B? Ik kon je niet terugvinden in het stickytopic.
Lekker gewichtig zijn die ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die komen wel aan ja... Zitten fikse ijzeren pluggen op...
Wtfquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef EllaN het volgende:
Een Italiaanse dokter heeft heel rare behandelmethoden en begint wild op de tv-crew in te slaan na betrapt te zijn.
Vies vies vies vies.
http://www.liveleak.com/view?i=d23_1338908197
Nooit te beroerd om te helpen.quote:
Als alles goed gaat in augustus opkomst in Bredaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:09 schreef EllaN het volgende:
Zonder bijdehand te doen, wat is ook alweer jouw def-ding W_B? Ik kon je niet terugvinden in het stickytopic.
Als alles goed gaat jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als alles goed gaat in augustus opkomst in Breda
Moeilijker dan een computer in elkaar zettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Hij heeft het niet mogen halen. Doet hem nog steeds pijn.quote:
Ken wel verhalen van mijn jaar van lui die schijnbaar al te horen hadden gekregen dat ze ook op KMA konden beginnen. Vervolgens al hun baan etc opgezegd, waarna ze een paar weken voor de opkomst nog te horen kregen dat het hele verhaal wegens plekken en centen tekort toch niet door kon gaan.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:01 schreef jankaas020 het volgende:
Geniaal dit:
http://www.endandit.nl/en(...)ver-flirtende-acteur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |