Ok, wat langer danquote:
groot deel van de avond waarschijnlijkquote:
Barbapapaquote:
Doe je goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:48 schreef dawg het volgende:
zo. groenten en vlees gehaald. ik word altijd blij als ik bij mijn slager binnenkom, en maar meteen een argentijnse braadslee gehaald voor morgen.
nu nog zin maken om te koken.
oh, en bier gehaald natuurlijk. 2 smaken nog wel.
uhh die braadslee dus. das varkenshaas met tijm, rozemarijn, rode ui, bacon en kruidenolie uit de oven. dit met snijboontjes en bbq krieltjes.quote:
Zit ik net te vertellenquote:
Ik heb wel vaker vinken klaargemaakt in olijfolie. Gewoon langzaam laten pruttelen en af en toe omdraaien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:53 schreef dawg het volgende:
kun je blinde vinken eigenlijk goed klaarmaken in de oven? kom er nu achter dat ik alleen olijfolie heb, geen bakboter. en dat werkt niet zo lekker in een braadpan.
iemand?
Ik hou jullie wel op de hoogte hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:54 schreef xFriendx het volgende:
Hi chicks, stoere kerels en storytelling Kree.
Thxquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ha dat is wel positief Kree gefeliciteerd
Waar zie jij kuikentjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:54 schreef xFriendx het volgende:
Hi chicks, stoere kerels en storytelling Kree.
Varkenshaas met tijmquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:52 schreef dawg het volgende:
[..]
uhh die braadslee dus. das varkenshaas met tijm, rozemarijn, rode ui, bacon en kruidenolie uit de oven. dit met snijboontjes en bbq krieltjes.
straks lekker simpel andijvie met blinde vinken.
Blinde vinken in de over bereiden? Ben bang dat ze dan uit gaan drogen....quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:53 schreef dawg het volgende:
kun je blinde vinken eigenlijk goed klaarmaken in de oven? kom er nu achter dat ik alleen olijfolie heb, geen bakboter. en dat werkt niet zo lekker in een braadpan.
iemand?
zal zo es plaatje posten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Varkenshaas met tijm
[..]
Blinde vinken in de over bereiden? Ben bang dat ze dan uit gaan drogen....
ah. komt goed dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker vinken klaargemaakt in olijfolie. Gewoon langzaam laten pruttelen en af en toe omdraaien.
Of je snijdt het in stukken
quote:
Ja, dat kan. Zolang je het rustig doet, niet rechtstreeks op de olie in de pan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef dawg het volgende:
[..]
zal zo es plaatje posten.
en oki. kun je met olijfolie wel veilig afblussen dan?
quote:
Foto!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar is afschuwelijk.Ik wil zwart. nu.
maar ik ga gewoon nog een laag rood doen.
Foto?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar is afschuwelijk.Ik wil zwart. nu.
maar ik ga gewoon nog een laag rood doen.
oki. komt goed dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Zolang je het rustig doet, niet rechtstreeks op de olie in de pan.
Zoals?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:05 schreef Barbusse het volgende:
Een vriendin van mijn vriendin doet rare voorstellen
Of ik, en ik mag het niet tegen mijn vriendin zeggen, zin heb in een adult partyquote:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of ik, en ik mag het niet tegen mijn vriendin zeggen, zin heb in een adult party
dan zou ik er geen zin in hebben. stel je voor zeg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
"Maar het is niet wat je denkt dat het is!"
Ik snap niet wat ze bedoelt, en nu antwoord ze niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zou ik er geen zin in hebben. stel je voor zeg.
zou meteen vragen wat t dan wel isquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
"Maar het is niet wat je denkt dat het is!"
Het is wel egaal oranje nu! Nog een laag!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon nog feller oranje geworden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat ze gewoon een keer met je van bil wilt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ze bedoelt, en nu antwoord ze niet meerVooral dat ik "het niet mag vertellen hoor!" vind ik nogal vaag....
ghehe over 10 lagen is het dood en 1 pluizebaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is wel egaal oranje nu! Nog een laag!
Waarom mag je het je vriendin niet zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of ik, en ik mag het niet tegen mijn vriendin zeggen, zin heb in een adult party
Húú, dat wil ik nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon een keer met je van bil wilt.
Geen idee, mijn vragen worden niet beantwoordquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom mag je het je vriendin niet zeggen?
Het is rode verf dus meer oranje kan het niet worden. Hopelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe over 10 lagen is het dood en 1 pluizebaal
misschien eerst een laagje kastanjebruin ofzo...? voor t straks fluoriserend oranje is..?
ahjo misschien ist t gewoon echt een adult-feestje.. avondje party en zo met een wijntje...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon een keer met je van bil wilt.
Je eigen kleurtje was bruin toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is rode verf dus meer oranje kan het niet worden. Hopelijk.
Ik had het gewoon niet moeten bleken.
Naakt twisteren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ahjo misschien ist t gewoon echt een adult-feestje.. avondje party en zo met een wijntje...(en twister uiteraard!) zit ze je gewoon een beetje te stangen
Pipi Langkous!quote:img]http://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Twister?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ahjo misschien ist t gewoon echt een adult-feestje.. avondje party en zo met een wijntje...(en twister uiteraard!) zit ze je gewoon een beetje te stangen
En het met de tong van Barbusse weer uit mag wissen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, dan zeg je dat ze haar adultfeestje op haar tieten kan schrijven.
right. of ze voeren hem drinken en vernederen hem dan anaal als ie genoeg drank gehad heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
polonaise.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
adult party ze wil een trio met 2 mannen
Wel met een papiertje tussen de ballenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wel. Heel veel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Barb: moet je het in 4-voud per aangetekende post?
Een veel duidelijker uitnodiging dan dát heb ik nog nooit gehoord
niet? ik wel hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja ok, 'hoi, neuken?' niet meegerekendquote:
Dan mag ze daar 2 andere gozers voor uitkiezen, ok?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
Hmmm......das een optiequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:17 schreef Samzz het volgende:
Ik zou zeggen dat je komt en dan gewoon je vriendin meenemen.
Ik wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Myrquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze je in zee flikkeren dan kan je dienst doen als boeiquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:33 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het nog niet eens zo heel erg eigenlijk.Maar er zit nu nog een laag in.
ik wil een oranje shirt eigenlijk. een officiele, maar die kost ¤80.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een oranje pruik voor EK ik had hem al met koninginnedag
ik heb een brulliequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een oranje pruik voor EK ik had hem al met koninginnedag
Oh okquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef formerjellybean het volgende:
M&m's daar krijg een oranje krulmuts en die heet een brullie
is ook,quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind ze een beetje lelijk de brullies
Het jurkje van Supertrash is wel leukquote:
Toch niet? Ik hoorde wat negatieve verhalen idd, dunne stof?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb die van supertrash binnen, vind hem niet echt geweldig eigenlijk.
je had ook de bavaria v-dress moeten kopen. want bavaria. noord-brabant. enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
Als er een jurkje is dat lelijk is, dan is die het welquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
je had ook de bavaria v-dress moeten kopen. want bavaria. noord-brabant. enzo.
Hoe draag je hem?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
Jammer. Ik vond hem er erg leuk uitzien op de foto's en het filmpje... Denk dat ik 'm maar laat liggen danquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ja stof is erg dun. Als je een perfect figuurtje hebt zal het vast leuk staan, maar voor mij is het niets.
Ik vind het best wel cool eigenlijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zwarte kleurtje?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, je valt ook nogal op met je zwarte kleurtje.
Ik denk dat jij hem wel kan hebben hoor, jij hebt een mooi figuur.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Ik vond hem er erg leuk uitzien op de foto's en het filmpje... Denk dat ik 'm maar laat liggen dan.
Morgen maar eens kijken, dan. Ik vind 'm best wel heel leuk namelijk. Al is oranje een smerige kleurquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hem wel kan hebben hoor, jij hebt een mooi figuur.
Mijn figuur is stom.Ik ben gewoon lichter, zowel in gewicht als in bmi dan een vriendin. Maar zij heeft gewoon goede heupen. Stuk mooier, bij mij zit het allemaal op mn buik.
Maar heupen zijn vrouwelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen maar eens kijken, dan. Ik vind 'm best wel heel leuk namelijk. Al is oranje een smerige kleur.
Buik is kut he... Bij mij knalt al het gewicht naar m'n heupen, is ook niet tof, hoor.
Dat zegt men wel, maar damn, van mij mag er wel tien cm afquote:
Ik vind wel dat je dan oranje lippenstift en oorbellen moet hebben. Van die grote ronde oranje cirkels met een voetballetje in het midden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:14 schreef Watertornado het volgende:
Ik denk dat zo'n jurkje mij best wel goed zal staan.
Hakken zouden het helemaal afmakenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:14 schreef Watertornado het volgende:
Ik denk dat zo'n jurkje mij best wel goed zal staan.
Mooie roze met een puntneus, net als Olcay.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie roze met een puntneus, net als Olcay.
Niet iedere dagquote:
Ik ook.quote:
Nouquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb antwoord gekregen over die "party"
Bij de Appie?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ga morgen eerst hier bij de Appie eens checken. Zou me niks verbazen als ze hem niet hebben, though.
goed genoeg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet iedere dagik houd wel echt van hakken maar er de hele dag op lopen vind ik een drama
Cirkels met in het midden een lijn/ketting met in het midden een bal. Wat een bazenidee voor een oorbel/creoolquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je dan oranje lippenstift en oorbellen moet hebben. Van die grote ronde oranje cirkels met een voetballetje in het midden.
Meer oefenenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:22 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb ze 1x in mijn leven gedragen. 3 minuten of zo.
Ik ben niet zo vaardig om op hoge hakken te lopen. Ik heb weinig tijd om te oefenen.quote:
Het is geen feest oid. Het is een soort Tupperware party, maar dan met sex toys en lingerie en zo. Haar idee was dat ik daar dan wat spannends kon kopen voor mijn vriendin. "Hier schat, voor als mijn lul even niet binnen handbereik ligt heb je hier een dildo die licht geeft in het donker. Kusjes!"quote:
Ik kwam er spontaan op, en dacht dat het vast wel ooit uit zou zijn gevoerd. Maar nu gaat iemand anders waarschijnlijk met mijn idee aan de haal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cirkels met in het midden een lijn/ketting met in het midden een bal. Wat een bazenidee voor een oorbel/creool
quote:
LOL! Weinig tijd? Wanneer moet je op?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaardig om op hoge hakken te lopen. Ik heb weinig tijd om te oefenen.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is geen feest oid. Het is een soort Tupperware party, maar dan met sex toys en lingerie en zo. Haar idee was dat ik daar dan wat spannends kon kopen voor mijn vriendin. "Hier schat, voor als mijn lul even niet binnen handbereik ligt heb je hier een dildo die licht geeft in het donker. Kusjes!"
Je werkt in een hotel?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
Over dildo's gesproken.
De huishouding vond vanmorgen een tasje met een vibrator en zo'n vingerringetje erin op de kamer van een van de gasten.
Hahahahahahaha.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
1x was wel genoeg. draag jij ze maar voor mij dan.
Ok....quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is geen feest oid. Het is een soort Tupperware party, maar dan met sex toys en lingerie en zo. Haar idee was dat ik daar dan wat spannends kon kopen voor mijn vriendin. "Hier schat, voor als mijn lul even niet binnen handbereik ligt heb je hier een dildo die licht geeft in het donker. Kusjes!"
Hmm. Ik vind hem op de topjes manier wel leuk, dus daar twijfel ik nog even over.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
Myr, als jij 'm niet wilt en het jurkje is morgen niet bij de Appie te krijgen, mag ik die van jou dan overnemen?
6.30.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
LOL! Weinig tijd? Wanneer moet je op?
WTF, bestaat dat echtquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok....
Dan zou ik gewoon voor zo'n doe-het-zelf-dildo gaan, zo'n rubberafdruk
Oké, dan hoor ik het welquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm. Ik vind hem op de topjes manier wel leuk, dus daar twijfel ik nog even over.
Rotterdam.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké, dan hoor ik het wel. Ga morgen sowieso bij de Appie kijken. En anders in Rotterdam, samen met Huppen en C_A.
quote:
OMFGquote:
We gaan morgen shoppenquote:
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik geen hoge hakken durf te kopen.quote:
Net als herpes!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:32 schreef Myraela het volgende:
Zoiets is best wel eens grappig om als cadeau te geven.
Want?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik geen hoge hakken durf te kopen.
Gezellig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan morgen shoppen. Eerst naar de Primark
.
Dat is goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellig.Ik zit morgen van half 9 tot 5 op school, dus denk aan mij terwijl jullie vrolijk rondhuppelen tussen nieuwe kleding die schreeuwt om gekocht te worden.
Whud?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok....
Dan zou ik gewoon voor zo'n doe-het-zelf-dildo gaan, zo'n rubberafdruk
Owkeeeeequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef twi het volgende:
[..]
Sterker nog, je kunt er een van chocola maken.
Verleidelijk, maar dan ben ik teveel afwezig geweest dit kwartaal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is goed. Je mag ook spijbelen en mee
.
Voor het XS maatje?quote:
Goud geld verdienen jonguuuhquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verleidelijk, maar dan ben ik teveel afwezig geweest dit kwartaal.
goud geld zeg ik je!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goud geld verdienen jonguuuhEn indirect hossel je bergen chicks
Ja dat snap ik, je kunt in de mal gieten wat je wilquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef twi het volgende:
[..]
Sterker nog, je kunt er een van chocola maken.
Zouden de kabouters ook dildo's gebruiken denk je ja?quote:
Gewoon een PEZ-dispenser van laten maken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, je kunt in de mal gieten wat je wil
blablabla. mij pak je niet op mijn mannelijkheid hoor, bartje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zouden de kabouters ook dildo's gebruiken denk je ja?
Nooh PEZ is te prettig!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:37 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een PEZ-dispenser van laten maken.
Dat laat ik inderdaad graag aan de dames overquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
blablabla. mij pak je niet op mijn mannelijkheid hoor, bartje.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Scharniertje onder de kraag en de eikel omhoogschuiven voor een snoepje
ik heb nog geen klachten gehad. wel verbazende blikken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat laat ik inderdaad graag aan de dames over
lang lang geleden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
Dit topic doet me denken aan Singles, uit de tijd dat het nog leuk was.
Ik vind het anders hier ook een stuk minder leuk, de laatste tijdquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
Nee hoor, tis gezellig hierquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind het anders hier ook een stuk minder leuk, de laatste tijd
Topicreportje doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Komt dat toevallig door een niet nader te noemen mod?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat mag niet, dan krijg ik een R&P-banquote:
Mooi was die tijdquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
of door bepaalde kritiek op tt's. denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt dat toevallig door een niet nader te noemen mod?
Dat is toch naar aanleiding van die niet nader te noemen mod? Of het was iig gerelateerd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:45 schreef dawg het volgende:
[..]
of door bepaalde kritiek op tt's. denk ik.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
Hij die niet genoemd mag worden, oooeeeeeh.
weet niet. maar ik geloof dat de meesten die d66 squat tt's schijtbeu zijn. daarover tr'en, en dat stoort silk blijkbaar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch naar aanleiding van die niet nader te noemen mod? Of het was iig gerelateerd.
Niet zeuren, anders moet ik een DG-tje gaan doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eet zequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
andijvie is klaar. heel het aanrecht een zooi.
Nee hoor. o.a. het gezeur van sommige users over wat ze allemaal niet aanstaat, maar dat is niet eens het enige. Ik vond het hele sfeertje een half jaar terug gewoon leukerquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch naar aanleiding van die niet nader te noemen mod? Of het was iig gerelateerd.
Oh. Oké.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
weet niet. maar ik geloof dat de meesten die d66 squat tt's schijtbeu zijn. daarover tr'en, en dat stoort silk blijkbaar.
beetje gezeur wel.
Oh, ik vind het wel leuk. Maar goed, ik post hier net een maand.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee hoor. o.a. het gezeur van sommige users over wat ze allemaal niet aanstaat, maar dat is niet eens het enige. Ik vond het hele sfeertje een half jaar terug gewoon leuker
Wat is er mis met die onderwerpen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef twi het volgende:
Ach, er zijn aardig wat nieuwe mensen om een hoekje komen kijken, maar zolang ze het maar niet over squatten of D66 hebben vind ik alles best.
Ik wilde het net over squattende D66'ers gaan hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef twi het volgende:
Ach, er zijn aardig wat nieuwe mensen om een hoekje komen kijken, maar zolang ze het maar niet over squatten of D66 hebben vind ik alles best.
Nee, hoor. Waarom zou ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ben ik niet, maar je zit me uit te dagen.
Alexander Pechtold en dikke konten, natuurlijk!quote:
Op zich niks, maar als de ene topic na de andere (inclusief topickaaps) steeds maar weer over D66 en squatten gaan, wordt het een beetje een oude grijsgedraaide plaatquote:
Oke.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat je stiekem verliefd op me bent, denk ik.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat je stiekem verliefd op me bent, denk ik.
De romantiek! DE PASSIE!!quote:
Kropen zijn pijpjes omhoog of was hij gewoon heel erg blij om je kennis te zien?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef SiIk het volgende:
Altijd als het over Alexander Pechtold/D66 ga moet ik denken aan Alexander in zijn te strakke zwembroek op het strand. Gewoon omdat iemand me een keer vertelde dat ze hem tegen was gekomen en sindsdien altijd daaraan moest denken.
Dankzij mijn geweldige verbeeldingsvermogen zie ik het nu ook steeds voor me
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ link | afbeelding ] Op dit knopje duwen!
"gaat"quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef SiIk het volgende:
Altijd als het over Alexander Pechtold/D66 ga moet ik denken aan Alexander in zijn te strakke zwembroek op het strand. Gewoon omdat iemand me een keer vertelde dat ze hem tegen was gekomen en sindsdien altijd daaraan moest denken.
Dankzij mijn geweldige verbeeldingsvermogen zie ik het nu ook steeds voor me
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Kropen zijn pijpjes omhoog of was hij gewoon heel erg blij om je kennis te zien?
niks. wel 3480398257349572997529867982 keer een tt daarover. en een user die actief lapohunt om maar zo'n tt te kunnen maken.quote:
Ja sorry, ik heb een beetje last van typtyfus vandaag. Ik heb al zoveel berichten moeten editten omdat m'n woorden ineens anders eindigen dan ik ze begonnen benquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een beetje last van typtyfus vandaag. Ik heb al zoveel berichten moeten editten omdat m'n woorden ineens anders eindigen dan ik ze begonnen ben
Het begin komt steeds wel overeen, maar ineens staat er een ander woord. Ik denk teveel dingen tegelijk denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook af en toe last van hoor
Dit. Alhoewel ik geen TR gemacht habequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
niks. wel 3480398257349572997529867982 keer een tt daarover. en een user die actief lapohunt om maar zo'n tt te kunnen maken.
Nee, ik ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit. Alhoewel ik geen TR gemacht habe
nee ik ook niet. maar ik vind het wel/ook echt fucking schijtirritant.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit. Alhoewel ik geen TR gemacht habe
Volgens mij is het ook iemand die hier niet eens post, maar wel lurkt. En eens in de zoveel tijd een TR plaatst, gewoon om te trollen. #aluhoedjesmodus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
nee ik ook niet. maar ik vind het wel/ook echt fucking schijtirritant.
geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook iemand die hier niet eens post, maar wel lurkt. En eens in de zoveel tijd een TR plaatst, gewoon om te trollen. #aluhoedjesmodus.
Een man die naar de Primark gaat... Wauw.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, moet nog wat broeken halen.
Wou ik eigenlijk gister doen maar veelste laat op
Ik weet niet eens wat het isquote:
Kledingwinkel. H&M like, alleen dan smerig druk. Maar wel spotgoedkoopquote:
Tis vet goedkoop...dus...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een man die naar de Primark gaat... Wauw.
Ach sooo. Ik heb een hekel aan drukke winkelsquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kledingwinkel. H&M like, alleen dan smerig druk. Maar wel spotgoedkoop. En ze hebben gave schoenen
.
Hier helaas wel.quote:
Ik ook. Maar beha's in mijn maat voor 12 euro... Dan is het nog leuk veel verschillende setjes te kopen om toekomstige meneren te verrassenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach sooo. Ik heb een hekel aan drukke winkels
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar beha's in mijn maat voor 12 euro... Dan is het nog leuk veel verschillende setjes te kopen om toekomstige meneren te verrassen. Dat moet je met Marlies Dekkers lingerie niet doen
.
Nou, wanneer kom je me verrassen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar beha's in mijn maat voor 12 euro... Dan is het nog leuk veel verschillende setjes te kopen om toekomstige meneren te verrassen. Dat moet je met Marlies Dekkers lingerie niet doen
.
Zow, er loopt veel lekkers daar in het wild hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Uitstekende plek om meisjes te hosselen dus.
Is dat een complimentquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]die zullen sowieso wel verrast zijn denk ik, sammie.
31 februari om half zeven.quote:
denken dat je dat wel hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:06 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat ik geen invloed heb op de kalender van 2013
Snel gedaanquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:08 schreef marbasnarf het volgende:
klaar met huishoudenalles geweild, afgewassen en de wc/gang gesopt!
hondjes ook uitgelaten... tjakka!
nu hier nog even komen opruimen en afwassen en dan kun je lekker gaan bankhangen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:08 schreef marbasnarf het volgende:
klaar met huishoudenalles geweild, afgewassen en de wc/gang gesopt!
hondjes ook uitgelaten... tjakka!
Die smiley doet me anders vermoedenquote:
Dat denk ik inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:06 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat ik geen invloed heb op de kalender van 2013
had tijdens koken al alles geveegd en hondjes hoefden maar 20 minuutjes ofzo, waren vanmiddag al een uur wezen rennen/zwemmenquote:
Ach de kalender is al een paar keer aangepastquote:
Ik had de mogelijkheid om vandaag naar een grote sale van Marlies te gaan, setjes voor 30 á 40 euro, en nog veel meer. Maar geen geldquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
grapsokquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:09 schreef dawg het volgende:
[..]
nu hier nog even komen opruimen en afwassen en dan kun je lekker gaan bankhangen.
Ik vind Marlies haar lingerie lelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had de mogelijkheid om vandaag naar een grote sale van Marlies te gaan, setjes voor 30 á 40 euro, en nog veel meer. Maar geen geld
Volgende keer maar wel even gaan kijken denk ik.
In het begin wel aardig, nu is het allemaal hetzelfde als wat er al was met een ander printje.quote:
Ik vind al die bandjes zo lelijk hequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In het begin wel aardig, nu is het allemaal hetzelfde als wat er al was met een ander printje.
Kree is dat je nieuwe foto?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In het begin wel aardig, nu is het allemaal hetzelfde als wat er al was met een ander printje.
Niet alles is mijn smaak, maar ik vind dat er best mooie dingen tussen zitten. Ook tussen de nachtkleding enzoquote:
Dat is tegen maagden. Die raken erin verstrikt en sterven de hongerdood.quote:
Ik heb nog niks kunnen vinden waarvan ik denk, DIE MOET IK HEBBEN! En ik vind de prijs te hoog om voor een mwa setje te gaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet alles is mijn smaak, maar ik vind dat er best mooie dingen tussen zitten. Ook tussen de nachtkleding enzo
Ja! Vooral als je ze ook nog eens ziet zitten bij sommige vrouwenquote:
doe mij maar goedkope hemdjes enzo. die kun je zonder schuldgevoel en boze blik aan flarden scheuren voordat je haar neemt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
Doe mij maar de setjes van Victoria's Secret.
Oplossing laat haar zelf dat kunstwerkje uit trekkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is tegen maagden. Die raken erin verstrikt en sterven de hongerdood.
Ik houd daar altijd rekening mee, ik trek geen ondergoed aan als ik me laat verscheuren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
doe mij maar goedkope hemdjes enzo. die kun je zonder schuldgevoel en boze blik aan flarden scheuren voordat je haar neemt.
Alsof mij dat beetje stof wat boeit. Het gaat mij ook niet om het melkpak, maar meer om de melkquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
doe mij maar goedkope hemdjes enzo. die kun je zonder schuldgevoel en boze blik aan flarden scheuren voordat je haar neemt.
Ik vond dat eerst tof, nu ook alleen nog maar onhandig enzo. Die dingen die ik heb draag ik ook nooit meerquote:
Haha, maar het pak kan de melk wel aantrekkelijker makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof mij dat beetje stof wat boeit. Het gaat mij ook niet om het melkpak, maar meer om de melk
Ik heb het nooit echt mooi gevonden... En dan zag je van die middle-aged vrouwen ermee lopen, bandjes boven de kleding uit. Zum kotzen, echt, bah wat ranzigquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vond dat eerst tof, nu ook alleen nog maar onhandig enzo. Die dingen die ik heb draag ik ook nooit meer
hoi miauw.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja! Vooral als je ze ook nog eens ziet zitten bij sommige vrouwen
Whud?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
had tijdje terug (voor kerst, maar nooit van gekomen) een heel mooi setje gekocht, bustiertje enzo... opzich best blij dak t niet aan heb gehad, voelde me veel te seksie voor hoe ik me eigenlijk voel,
Hmmm, plaats even wat foto's dan kunnen we beoordelen of het daadwerkelijk wel zo saai is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
ik draag eigenlijk altijd saai ondergoedhooguit printje... meestal gewoon zwart of paars ofzo
Nu toch weer wel?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
had tijdje terug (voor kerst, maar nooit van gekomen) een heel mooi setje gekocht, bustiertje enzo... opzich best blij dak t niet aan heb gehad, voelde me veel te seksie voor hoe ik me eigenlijk voel,
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
ik vind dat ik er seksier uitzag dan dat ik me voelde... was beetje ongemakkelijk. beetje te onzeker voor ofzoquote:
Niet zo bescheiden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind dat ik er seksier uitzag dan dat ik me voelde... was beetje ongemakkelijk. beetje te onzeker voor ofzo
ja zoiets draag ik ook... vind t zelf veel mooier dan al die kantjes en bandjes enzo. en vaak ookgewoon zon tshirt bh (helemaal saai, gewoon leuk kleurtje en klaar)quote:
Ik vind ze ingewikkeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |