Ok, wat langer danquote:
groot deel van de avond waarschijnlijkquote:
Barbapapaquote:
Doe je goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:48 schreef dawg het volgende:
zo. groenten en vlees gehaald. ik word altijd blij als ik bij mijn slager binnenkom, en maar meteen een argentijnse braadslee gehaald voor morgen.
nu nog zin maken om te koken.
oh, en bier gehaald natuurlijk. 2 smaken nog wel.
uhh die braadslee dus. das varkenshaas met tijm, rozemarijn, rode ui, bacon en kruidenolie uit de oven. dit met snijboontjes en bbq krieltjes.quote:
Zit ik net te vertellenquote:
Ik heb wel vaker vinken klaargemaakt in olijfolie. Gewoon langzaam laten pruttelen en af en toe omdraaien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:53 schreef dawg het volgende:
kun je blinde vinken eigenlijk goed klaarmaken in de oven? kom er nu achter dat ik alleen olijfolie heb, geen bakboter. en dat werkt niet zo lekker in een braadpan.
iemand?
Ik hou jullie wel op de hoogte hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:54 schreef xFriendx het volgende:
Hi chicks, stoere kerels en storytelling Kree.
Thxquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ha dat is wel positief Kree gefeliciteerd
Waar zie jij kuikentjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:54 schreef xFriendx het volgende:
Hi chicks, stoere kerels en storytelling Kree.
Varkenshaas met tijmquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:52 schreef dawg het volgende:
[..]
uhh die braadslee dus. das varkenshaas met tijm, rozemarijn, rode ui, bacon en kruidenolie uit de oven. dit met snijboontjes en bbq krieltjes.
straks lekker simpel andijvie met blinde vinken.
Blinde vinken in de over bereiden? Ben bang dat ze dan uit gaan drogen....quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:53 schreef dawg het volgende:
kun je blinde vinken eigenlijk goed klaarmaken in de oven? kom er nu achter dat ik alleen olijfolie heb, geen bakboter. en dat werkt niet zo lekker in een braadpan.
iemand?
zal zo es plaatje posten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Varkenshaas met tijm
[..]
Blinde vinken in de over bereiden? Ben bang dat ze dan uit gaan drogen....
ah. komt goed dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker vinken klaargemaakt in olijfolie. Gewoon langzaam laten pruttelen en af en toe omdraaien.
Of je snijdt het in stukken
quote:
Ja, dat kan. Zolang je het rustig doet, niet rechtstreeks op de olie in de pan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef dawg het volgende:
[..]
zal zo es plaatje posten.
en oki. kun je met olijfolie wel veilig afblussen dan?
quote:
Foto!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar is afschuwelijk.Ik wil zwart. nu.
maar ik ga gewoon nog een laag rood doen.
Foto?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar is afschuwelijk.Ik wil zwart. nu.
maar ik ga gewoon nog een laag rood doen.
oki. komt goed dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Zolang je het rustig doet, niet rechtstreeks op de olie in de pan.
Zoals?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:05 schreef Barbusse het volgende:
Een vriendin van mijn vriendin doet rare voorstellen
Of ik, en ik mag het niet tegen mijn vriendin zeggen, zin heb in een adult partyquote:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of ik, en ik mag het niet tegen mijn vriendin zeggen, zin heb in een adult party
dan zou ik er geen zin in hebben. stel je voor zeg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
"Maar het is niet wat je denkt dat het is!"
Ik snap niet wat ze bedoelt, en nu antwoord ze niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zou ik er geen zin in hebben. stel je voor zeg.
zou meteen vragen wat t dan wel isquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
"Maar het is niet wat je denkt dat het is!"
Het is wel egaal oranje nu! Nog een laag!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon nog feller oranje geworden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat ze gewoon een keer met je van bil wilt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ze bedoelt, en nu antwoord ze niet meerVooral dat ik "het niet mag vertellen hoor!" vind ik nogal vaag....
ghehe over 10 lagen is het dood en 1 pluizebaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is wel egaal oranje nu! Nog een laag!
Waarom mag je het je vriendin niet zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of ik, en ik mag het niet tegen mijn vriendin zeggen, zin heb in een adult party
Húú, dat wil ik nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon een keer met je van bil wilt.
Geen idee, mijn vragen worden niet beantwoordquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom mag je het je vriendin niet zeggen?
Het is rode verf dus meer oranje kan het niet worden. Hopelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe over 10 lagen is het dood en 1 pluizebaal
misschien eerst een laagje kastanjebruin ofzo...? voor t straks fluoriserend oranje is..?
ahjo misschien ist t gewoon echt een adult-feestje.. avondje party en zo met een wijntje...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon een keer met je van bil wilt.
Je eigen kleurtje was bruin toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is rode verf dus meer oranje kan het niet worden. Hopelijk.
Ik had het gewoon niet moeten bleken.
Naakt twisteren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ahjo misschien ist t gewoon echt een adult-feestje.. avondje party en zo met een wijntje...(en twister uiteraard!) zit ze je gewoon een beetje te stangen
Pipi Langkous!quote:img]http://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Twister?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ahjo misschien ist t gewoon echt een adult-feestje.. avondje party en zo met een wijntje...(en twister uiteraard!) zit ze je gewoon een beetje te stangen
En het met de tong van Barbusse weer uit mag wissen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, dan zeg je dat ze haar adultfeestje op haar tieten kan schrijven.
right. of ze voeren hem drinken en vernederen hem dan anaal als ie genoeg drank gehad heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
polonaise.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
adult party ze wil een trio met 2 mannen
Wel met een papiertje tussen de ballenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wel. Heel veel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Barb: moet je het in 4-voud per aangetekende post?
Een veel duidelijker uitnodiging dan dát heb ik nog nooit gehoord
niet? ik wel hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja ok, 'hoi, neuken?' niet meegerekendquote:
Dan mag ze daar 2 andere gozers voor uitkiezen, ok?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
Hmmm......das een optiequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:17 schreef Samzz het volgende:
Ik zou zeggen dat je komt en dan gewoon je vriendin meenemen.
Ik wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Myrquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze je in zee flikkeren dan kan je dienst doen als boeiquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:33 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het nog niet eens zo heel erg eigenlijk.Maar er zit nu nog een laag in.
ik wil een oranje shirt eigenlijk. een officiele, maar die kost ¤80.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een oranje pruik voor EK ik had hem al met koninginnedag
ik heb een brulliequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een oranje pruik voor EK ik had hem al met koninginnedag
Oh okquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef formerjellybean het volgende:
M&m's daar krijg een oranje krulmuts en die heet een brullie
is ook,quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind ze een beetje lelijk de brullies
Het jurkje van Supertrash is wel leukquote:
Toch niet? Ik hoorde wat negatieve verhalen idd, dunne stof?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb die van supertrash binnen, vind hem niet echt geweldig eigenlijk.
je had ook de bavaria v-dress moeten kopen. want bavaria. noord-brabant. enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb die van supertrash binnen, vind hem niet echt geweldig eigenlijk.
Als er een jurkje is dat lelijk is, dan is die het welquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
je had ook de bavaria v-dress moeten kopen. want bavaria. noord-brabant. enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |