ghehe over 10 lagen is het dood en 1 pluizebaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is wel egaal oranje nu! Nog een laag!
Waarom mag je het je vriendin niet zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of ik, en ik mag het niet tegen mijn vriendin zeggen, zin heb in een adult party
Húú, dat wil ik nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon een keer met je van bil wilt.
Geen idee, mijn vragen worden niet beantwoordquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom mag je het je vriendin niet zeggen?
Het is rode verf dus meer oranje kan het niet worden. Hopelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe over 10 lagen is het dood en 1 pluizebaal
misschien eerst een laagje kastanjebruin ofzo...? voor t straks fluoriserend oranje is..?
ahjo misschien ist t gewoon echt een adult-feestje.. avondje party en zo met een wijntje...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon een keer met je van bil wilt.
Je eigen kleurtje was bruin toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is rode verf dus meer oranje kan het niet worden. Hopelijk.
Ik had het gewoon niet moeten bleken.
Naakt twisteren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ahjo misschien ist t gewoon echt een adult-feestje.. avondje party en zo met een wijntje...(en twister uiteraard!) zit ze je gewoon een beetje te stangen
Pipi Langkous!quote:img]http://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon nog feller oranje geworden.
[ afbeelding ]
Twister?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ahjo misschien ist t gewoon echt een adult-feestje.. avondje party en zo met een wijntje...(en twister uiteraard!) zit ze je gewoon een beetje te stangen
En het met de tong van Barbusse weer uit mag wissen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, dan zeg je dat ze haar adultfeestje op haar tieten kan schrijven.
right. of ze voeren hem drinken en vernederen hem dan anaal als ie genoeg drank gehad heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
polonaise.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
adult party ze wil een trio met 2 mannen
Wel met een papiertje tussen de ballenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wel. Heel veel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Barb: moet je het in 4-voud per aangetekende post?
Een veel duidelijker uitnodiging dan dát heb ik nog nooit gehoord
niet? ik wel hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja ok, 'hoi, neuken?' niet meegerekendquote:
Dan mag ze daar 2 andere gozers voor uitkiezen, ok?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
Hmmm......das een optiequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:17 schreef Samzz het volgende:
Ik zou zeggen dat je komt en dan gewoon je vriendin meenemen.
Ik wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Myrquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon nog feller oranje geworden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |