Zouden de kabouters ook dildo's gebruiken denk je ja?quote:
Gewoon een PEZ-dispenser van laten maken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, je kunt in de mal gieten wat je wil
blablabla. mij pak je niet op mijn mannelijkheid hoor, bartje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zouden de kabouters ook dildo's gebruiken denk je ja?
Nooh PEZ is te prettig!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:37 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een PEZ-dispenser van laten maken.
Dat laat ik inderdaad graag aan de dames overquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
blablabla. mij pak je niet op mijn mannelijkheid hoor, bartje.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Scharniertje onder de kraag en de eikel omhoogschuiven voor een snoepje
ik heb nog geen klachten gehad. wel verbazende blikken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat laat ik inderdaad graag aan de dames over
lang lang geleden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
Dit topic doet me denken aan Singles, uit de tijd dat het nog leuk was.
Ik vind het anders hier ook een stuk minder leuk, de laatste tijdquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
Nee hoor, tis gezellig hierquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind het anders hier ook een stuk minder leuk, de laatste tijd
Topicreportje doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Komt dat toevallig door een niet nader te noemen mod?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat mag niet, dan krijg ik een R&P-banquote:
Mooi was die tijdquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
of door bepaalde kritiek op tt's. denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt dat toevallig door een niet nader te noemen mod?
Dat is toch naar aanleiding van die niet nader te noemen mod? Of het was iig gerelateerd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:45 schreef dawg het volgende:
[..]
of door bepaalde kritiek op tt's. denk ik.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
Hij die niet genoemd mag worden, oooeeeeeh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |