Ja! Vooral als je ze ook nog eens ziet zitten bij sommige vrouwenquote:
doe mij maar goedkope hemdjes enzo. die kun je zonder schuldgevoel en boze blik aan flarden scheuren voordat je haar neemt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
Doe mij maar de setjes van Victoria's Secret.
Oplossing laat haar zelf dat kunstwerkje uit trekkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is tegen maagden. Die raken erin verstrikt en sterven de hongerdood.
Ik houd daar altijd rekening mee, ik trek geen ondergoed aan als ik me laat verscheuren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
doe mij maar goedkope hemdjes enzo. die kun je zonder schuldgevoel en boze blik aan flarden scheuren voordat je haar neemt.
Alsof mij dat beetje stof wat boeit. Het gaat mij ook niet om het melkpak, maar meer om de melkquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
doe mij maar goedkope hemdjes enzo. die kun je zonder schuldgevoel en boze blik aan flarden scheuren voordat je haar neemt.
Ik vond dat eerst tof, nu ook alleen nog maar onhandig enzo. Die dingen die ik heb draag ik ook nooit meerquote:
Haha, maar het pak kan de melk wel aantrekkelijker makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof mij dat beetje stof wat boeit. Het gaat mij ook niet om het melkpak, maar meer om de melk
Ik heb het nooit echt mooi gevonden... En dan zag je van die middle-aged vrouwen ermee lopen, bandjes boven de kleding uit. Zum kotzen, echt, bah wat ranzigquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vond dat eerst tof, nu ook alleen nog maar onhandig enzo. Die dingen die ik heb draag ik ook nooit meer
hoi miauw.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja! Vooral als je ze ook nog eens ziet zitten bij sommige vrouwen
Whud?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
had tijdje terug (voor kerst, maar nooit van gekomen) een heel mooi setje gekocht, bustiertje enzo... opzich best blij dak t niet aan heb gehad, voelde me veel te seksie voor hoe ik me eigenlijk voel,
Hmmm, plaats even wat foto's dan kunnen we beoordelen of het daadwerkelijk wel zo saai is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
ik draag eigenlijk altijd saai ondergoedhooguit printje... meestal gewoon zwart of paars ofzo
Nu toch weer wel?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
had tijdje terug (voor kerst, maar nooit van gekomen) een heel mooi setje gekocht, bustiertje enzo... opzich best blij dak t niet aan heb gehad, voelde me veel te seksie voor hoe ik me eigenlijk voel,
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
ik vind dat ik er seksier uitzag dan dat ik me voelde... was beetje ongemakkelijk. beetje te onzeker voor ofzoquote:
Niet zo bescheiden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind dat ik er seksier uitzag dan dat ik me voelde... was beetje ongemakkelijk. beetje te onzeker voor ofzo
ja zoiets draag ik ook... vind t zelf veel mooier dan al die kantjes en bandjes enzo. en vaak ookgewoon zon tshirt bh (helemaal saai, gewoon leuk kleurtje en klaar)quote:
Ik vind ze ingewikkeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |