Hoe draag je hem?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb die van supertrash binnen, vind hem niet echt geweldig eigenlijk.
Jammer. Ik vond hem er erg leuk uitzien op de foto's en het filmpje... Denk dat ik 'm maar laat liggen danquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ja stof is erg dun. Als je een perfect figuurtje hebt zal het vast leuk staan, maar voor mij is het niets.
Ik vind het best wel cool eigenlijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon nog feller oranje geworden.
[ afbeelding ]
Mijn zwarte kleurtje?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, je valt ook nogal op met je zwarte kleurtje.
Ik denk dat jij hem wel kan hebben hoor, jij hebt een mooi figuur.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Ik vond hem er erg leuk uitzien op de foto's en het filmpje... Denk dat ik 'm maar laat liggen dan.
Morgen maar eens kijken, dan. Ik vind 'm best wel heel leuk namelijk. Al is oranje een smerige kleurquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hem wel kan hebben hoor, jij hebt een mooi figuur.
Mijn figuur is stom.Ik ben gewoon lichter, zowel in gewicht als in bmi dan een vriendin. Maar zij heeft gewoon goede heupen. Stuk mooier, bij mij zit het allemaal op mn buik.
Maar heupen zijn vrouwelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen maar eens kijken, dan. Ik vind 'm best wel heel leuk namelijk. Al is oranje een smerige kleur.
Buik is kut he... Bij mij knalt al het gewicht naar m'n heupen, is ook niet tof, hoor.
Dat zegt men wel, maar damn, van mij mag er wel tien cm afquote:
Ik vind wel dat je dan oranje lippenstift en oorbellen moet hebben. Van die grote ronde oranje cirkels met een voetballetje in het midden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:14 schreef Watertornado het volgende:
Ik denk dat zo'n jurkje mij best wel goed zal staan.
Hakken zouden het helemaal afmakenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:14 schreef Watertornado het volgende:
Ik denk dat zo'n jurkje mij best wel goed zal staan.
Mooie roze met een puntneus, net als Olcay.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie roze met een puntneus, net als Olcay.
Niet iedere dagquote:
Ik ook.quote:
Nouquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb antwoord gekregen over die "party"
Bij de Appie?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ga morgen eerst hier bij de Appie eens checken. Zou me niks verbazen als ze hem niet hebben, though.
goed genoeg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet iedere dagik houd wel echt van hakken maar er de hele dag op lopen vind ik een drama
Cirkels met in het midden een lijn/ketting met in het midden een bal. Wat een bazenidee voor een oorbel/creoolquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je dan oranje lippenstift en oorbellen moet hebben. Van die grote ronde oranje cirkels met een voetballetje in het midden.
Meer oefenenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:22 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb ze 1x in mijn leven gedragen. 3 minuten of zo.
Ik ben niet zo vaardig om op hoge hakken te lopen. Ik heb weinig tijd om te oefenen.quote:
Het is geen feest oid. Het is een soort Tupperware party, maar dan met sex toys en lingerie en zo. Haar idee was dat ik daar dan wat spannends kon kopen voor mijn vriendin. "Hier schat, voor als mijn lul even niet binnen handbereik ligt heb je hier een dildo die licht geeft in het donker. Kusjes!"quote:
Ik kwam er spontaan op, en dacht dat het vast wel ooit uit zou zijn gevoerd. Maar nu gaat iemand anders waarschijnlijk met mijn idee aan de haal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cirkels met in het midden een lijn/ketting met in het midden een bal. Wat een bazenidee voor een oorbel/creool
quote:
LOL! Weinig tijd? Wanneer moet je op?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaardig om op hoge hakken te lopen. Ik heb weinig tijd om te oefenen.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is geen feest oid. Het is een soort Tupperware party, maar dan met sex toys en lingerie en zo. Haar idee was dat ik daar dan wat spannends kon kopen voor mijn vriendin. "Hier schat, voor als mijn lul even niet binnen handbereik ligt heb je hier een dildo die licht geeft in het donker. Kusjes!"
Je werkt in een hotel?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
Over dildo's gesproken.
De huishouding vond vanmorgen een tasje met een vibrator en zo'n vingerringetje erin op de kamer van een van de gasten.
Hahahahahahaha.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
1x was wel genoeg. draag jij ze maar voor mij dan.
Ok....quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is geen feest oid. Het is een soort Tupperware party, maar dan met sex toys en lingerie en zo. Haar idee was dat ik daar dan wat spannends kon kopen voor mijn vriendin. "Hier schat, voor als mijn lul even niet binnen handbereik ligt heb je hier een dildo die licht geeft in het donker. Kusjes!"
Hmm. Ik vind hem op de topjes manier wel leuk, dus daar twijfel ik nog even over.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
Myr, als jij 'm niet wilt en het jurkje is morgen niet bij de Appie te krijgen, mag ik die van jou dan overnemen?
6.30.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
LOL! Weinig tijd? Wanneer moet je op?
WTF, bestaat dat echtquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok....
Dan zou ik gewoon voor zo'n doe-het-zelf-dildo gaan, zo'n rubberafdruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |