SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.![]()
Mijn laatste vraag staat nu dus op een slotjeDan hier nog maar een keer! 3 Juni zijn 2 horloges van mij via DealExtreme op de post/schip gedaan. Wanneer kan ik deze verwachten?
![]()
Volgens mij zou die andere toch geen nieuwe maken
en al 3 keer dezelfde titel?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Morgen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef nickhguitar het volgende:
Mijn laatste vraag staat nu dus op een slotjeDan hier nog maar een keer! 3 Juni zijn 2 horloges van mij via DealExtreme op de post/schip gedaan. Wanneer kan ik deze verwachten?
Nee, maar eh, lees de OP eens wil je.Reken op 2 á 3 weken. Komt het vroeger valt het mee, duurt het langer... ach dat kan ook weleens gebeuren.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ja die TT inderdaad...quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef bobbernaut het volgende:
Volgens mij zou die andere toch geen nieuwe maken
en al 3 keer dezelfde titel?![]()
Maar wat is er anders aan die hoesjes dan..?
als je zelf ff zoekt op silicone iphone.. dan vind ik er genoeg cheapie cheapie...
kun je zelf ff kijken wat jij de beste vind...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
" 30 seconds of cranking = 5 minutes of bright light, 2 minutes of charging = up to 6 minutes of talk time, up to 30 minutes of standby. "
Iemand ervaring? Dit heb ik net gekocht![]()
![]()
Hey! Deze had ik 10 jaar geleden ergens gekocht. Dit is dan wel de non-usb versie, en werkte dus voor mijn Nokia 3310quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:16 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
" 30 seconds of cranking = 5 minutes of bright light, 2 minutes of charging = up to 6 minutes of talk time, up to 30 minutes of standby. "
Iemand ervaring? Dit heb ik net gekocht![]()
![]()
Hopen dat je er ook een chinees bij krijgt die voor je gaat draaien....quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:16 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring? Dit heb ik net gekocht
Ik heb zo'n campinglamp met radio en usb met verloopstekker voor de meeste gsm's... je draait je de pleuris en de accu is vrij snel leeg...
ik geloof dat je 120rpm moet draaien voor het beste resultaat bij gsm laden..![]()
Ik wou hem eigenlijk gebruiken voor me telefoon als ik in de trein zit , zie het al voor mequote:Op woensdag 6 juni 2012 16:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hopen dat je er ook een chinees bij krijgt die voor je gaat draaien....
Ik heb zo'n campinglamp met radio en usb met verloopstekker voor de meeste gsm's... je draait je de pleuris en de accu is vrij snel leeg...![]()
![]()
Iedereen zo'n ding in de trein... en aansluiten op het net.. rijd ie misschien ook een keer op tijd..quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:20 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik wou hem eigenlijk gebruiken voor me telefoon als ik in de trein zit , zie het al voor me
[ Bericht 6% gewijzigd door Zolderkamer op 06-06-2012 16:49:00 ]![]()
Waarom heb ik nu niet gewoon mijn rekening gekoppelt aan paypal
Het is nu al 7 dagen terug nog geen saldo
gwn geniete![]()
@ Bobb... Welke provider heb je? Indien vodafone en iphone 4s, bellen met provider en klagen over slecht bereik in huis wil bij vasthouden telefoon met een abo nog wel eens een gratis bumper opleveren.
Goedkoper als dat kunnen we het niet maken.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Hmm ik heb inderdaad vodafonequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:05 schreef neo2000 het volgende:
@ Bobb... Welke provider heb je? Indien vodafone en iphone 4s, bellen met provider en klagen over slecht bereik in huis wil bij vasthouden telefoon met een abo nog wel eens een gratis bumper opleveren.
Goedkoper als dat kunnen we het niet maken.
maar voor al dat geld dat ik kwijt ben om te bellen kan ik ook een bumper kopen
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik weet niet welke telefoon je hem voor wil gebruiken, maar als het goed is kan je er geen iPhone mee opladen omdat die van een oplader een bepaald minimum constant vermogen afdwingt voordat de oplaadstand wordt geactiveerd.
![]()
Wie heeft ervaring met 'kleine' camera's? Er zijn de laatste tijd bij ons 5 fietsen gejat. Woon in een appartementen 'complex' waar maar 9 appartementen zijn. Wel een redelijk nette buurt, veel oudere mensen. De voordeur is ook niet aan de straat maar in een pad, iemand die hierin komt en er niet thuis hoort valt dus wel redelijk snel op (7 bewoners zijn senioren, dan heb je mij en een jong-psv speler in de laatste (waarvan ook de fiets is gejat...)) en het is niet een bewoner. De persoon die de fietsen jat moet een soort van survuilleren. 1 fiets stond namelijk binnen (in de trappenhal) en een andere stond met het voorwiel vast aan een fietsenrekje met een redelijk fikse ketting. Laatstgenoemde is in de laatste 3 dagen dat wij een stedentripje deden doorgeknipt en gejat.
De camera hoeft niet heel klein te zijn, wel op batterij. Liefst verbonden via een draadloze antenne zodat er geen SD kaart in hoeft of zo.![]()
http://help.vodafone.nl/c(...)p_created=1216136266quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hmm ik heb inderdaad vodafone
maar voor al dat geld dat ik kwijt ben om te bellen kan ik ook een bumper kopen
max 45ct als ik zo snel kijk. Of gratis ^^Ja.![]()
FUCK! ik heb een hoesje besteld, maar niet aangegeven in mijn Paypal betaling welke kleur ik wil, kan ik nog cancelen? (ebay)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Als je de verkoper optijd contacteerd normaal gesproken wel ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef bobbernaut het volgende:
FUCK! ik heb een hoesje besteld, maar niet aangegeven in mijn Paypal betaling welke kleur ik wil, kan ik nog cancelen? (ebay)![]()
oke mooi, heb t net besteld namelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef davedavy het volgende:
[..]
Als je de verkoper optijd contacteerd normaal gesproken wel ja.
item wordt verzonden in 1 - 2 dagen
ik krijg mail terug in 1 - 2 dagen
fuck.
Nja het ergste wat ik kan krijgen is lichtblauw, paars, geel, roze en wit (dus alleen rood en zwart blijven over..)
[ Bericht 25% gewijzigd door bobbernaut op 06-06-2012 18:04:35 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan ben je wss aangewezen op een IP camera echter is deze niet op accu... maar gewoon op netstroom..quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:51 schreef baaart het volgende:
Wie heeft ervaring met 'kleine' camera's? Er zijn de laatste tijd bij ons 5 fietsen gejat. Woon in een appartementen 'complex' waar maar 9 appartementen zijn. Wel een redelijk nette buurt, veel oudere mensen. De voordeur is ook niet aan de straat maar in een pad, iemand die hierin komt en er niet thuis hoort valt dus wel redelijk snel op (7 bewoners zijn senioren, dan heb je mij en een jong-psv speler in de laatste (waarvan ook de fiets is gejat...)) en het is niet een bewoner. De persoon die de fietsen jat moet een soort van survuilleren. 1 fiets stond namelijk binnen (in de trappenhal) en een andere stond met het voorwiel vast aan een fietsenrekje met een redelijk fikse ketting. Laatstgenoemde is in de laatste 3 dagen dat wij een stedentripje deden doorgeknipt en gejat.
De camera hoeft niet heel klein te zijn, wel op batterij. Liefst verbonden via een draadloze antenne zodat er geen SD kaart in hoeft of zo.
zie het reviewtopic van deze reeks voor een review van de ipcamera's die ik heb besteld..
offff... je zou een 808 spy cameraatje ergens neer kunnen leggen... voordeel is dat hij klein is en op batterij mee kan..
Echter nadelen zijn; moet worden aangezet, niet vanaf een pc te bekijken (pas achteraf) en de batterij gaat misschien maar 1 uurtje mee ofzo..
Mijn 808 key is nog steeds niet door de postbode bezorgd, terwijl lolque hem maandag op de post heeft gedaan![]()
![]()
Je hebt ook van die verkopers die helemaal geen kleurkeuze biedenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
oke mooi, heb t net besteld namelijk
item wordt verzonden in 1 - 2 dagen
ik krijg mail terug in 1 - 2 dagen
fuck.
Nja het ergste wat ik kan krijgen is lichtblauw, paars, geel, roze en wit (dus alleen rood en zwart blijven over..)
![]()
![]()
Vergelijkbaar probleem gehad, opgelost met een dummycamera, schijnbaar schrok dat af.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:51 schreef baaart het volgende:
De camera hoeft niet heel klein te zijn, wel op batterij. Liefst verbonden via een draadloze antenne zodat er geen SD kaart in hoeft of zo.Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben![]()
Chinese dummy camera's zijn net echt , je hebt ook sommige die ronddraaien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar probleem gehad, opgelost met een dummycamera, schijnbaar schrok dat af.![]()
![]()
Kent iemand trouwens kwalitief goede oordopjes? Liefst metale case, diepe bass en control talk.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Laat me aub even weten via pm als je er eentje gevonden hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:36 schreef relativity het volgende:
Kent iemand trouwens kwalitief goede oordopjes? Liefst metale case, diepe bass en control talk.
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
zit enorm goed geluid in, (maar die waren dan niet uit zo'n webshop)quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:45 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
¤ 6.00
http://deals.miniinthebox.com/
Wel leuk om te proberen voor 6 euroWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
hey gogo ook hier?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zit enorm goed geluid in, (maar die waren dan niet uit zo'n webshop)
Maarrrrr wss bedoel je xmini's, die zijn goed
Deze zijn dus niet enorm goed
Handig voor op de fiets die dingen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:45 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
¤ 6.00
Wel leuk om te proberen voor 6 euro![]()
Niet doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:45 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
¤ 6.00
Wel leuk om te proberen voor 6 euroDie dingen zijn best brak. Klinken als krakkemikkerige en blikkerige zooi. Beter haal je bij de LIDL/ALDI of Action zo'n setje als die daar weer eens in de aanbieding zijn, die zijn wel ok. Verder X-mini natuurlijk.
Brainwavz Beta en M4, AWEI ES900i hebben control talk en hebben goeie bass.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:36 schreef relativity het volgende:
Kent iemand trouwens kwalitief goede oordopjes? Liefst metale case, diepe bass en control talk.
Hier meer over oordopjes. Iedereen lijkt de laatste tijd erg tevreden met mijn tip om de AWEI ES800M te halen. Erg goede allround geluidskwaliteit, met een niet overstemmende (beetje geval van de ES900i) maar zeker wel aanwezige bass (geen mic). Verkrijgbaar op Ebay en bij McBub.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Slechte tip Shiznuts. X-mini zijn eigenlijk nog troepkwaliteit als je JBL On Tour Micro's hebt gehoord. 30+ euro maar dan heb je ook wat.
De Android TV stickjes zijn nu ook op Taobao aangekomen.
http://item.taobao.com/item.htm?id=15893987514
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik heb ooit zo'n gratis speaker gekregen bij Jack and Jones, bij mn jas. Die van mij zal wel van hogere kwaliteit zijn. Er komt tenminste super geluid uit en ook nog hoge kwaliteit!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:45 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
¤ 6.00
Wel leuk om te proberen voor 6 euroWhat's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Uhmmm... Was dat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef W00fer het volgende:
Slechte tip Shiznuts. X-mini zijn eigenlijk nog troepkwaliteit als je JBL On Tour Micro's hebt gehoord. 30+ euro maar dan heb je ook wat.
[ afbeelding ]What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Android tv stick. Ik denk dat het iets met scheepsankers van doen heeft.quote:Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Die lijkt zelfs beter dan het orgineel!, deze kan direct in je TV ipv met een losse kabelquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef W00fer het volgende:
[ afbeelding ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Het is een Android TV, kan je lezen neo?!?!?!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Android tv stick. Ik denk dat het iets met scheepsankers van doen heeft.
En de Android stickjes worden ook nagemaakt zonder Allwinner A10, met een onbekende (ik denk Telechips 8953) chipset
http://www.ebay.com/itm/F(...)14dec#ht_4716wt_1183Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Oh, my bad. Zijn dit dan die golfclub hulpjes om je swing mee te verbeteren? Ja toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het is een Android TV, kan je lezen neo?!?!?!Common sense is my super power. What's yours?
Nee neo, het is een clutch tas . (google maar)quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Oh, my bad. Zijn dit dan die golfclub hulpjes om je swing mee te verbeteren? Ja toch?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Telechips hebben over het algemeen ook een goede video playback, alhoewel ik ook graag zo'n chip met de nieuwe dualcore zou willen zienquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:12 schreef W00fer het volgende:
En de Android stickjes worden ook nagemaakt zonder Allwinner A10, met een onbekende (ik denk Telechips 8953) chipset
http://www.ebay.com/itm/F(...)14dec#ht_4716wt_1183
WHOA![]()
Bij Dealextreme 77.50 dollar
http://dx.com/p/mini-andr(...)dmi-usb-av-tf-134686
Allwinner A10, Mali 400 met composite out en externe wifi antenne.![]()
Nu nog goedkoper zien te fixen.
Fabrikant: http://www.pineriver.cn/eshowProDetail.asp?ProID=1531
Want de tegenhanger zónder Android erin kost de helft:
http://www.ebay.com/itm/M(...)83596#ht_4825wt_1392Friettent dikke Willie, met Willie![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Telechips hebben over het algemeen ook een goede video playback, alhoewel ik ook graag zo'n chip met de nieuwe dualcore zou willen zienOverigens nooit mailt teruggekregen van de Ebay verkoper over m'n kapotte ES800M dopjes; dus nieuwe kopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de zaken nu precies staan; maar de sticks zijn geloof ik al wel te koop. Pre-order zou ook kunnen; maar ze staan o.a. op DealExtreme en AliExpress.
Ik hou dit topic enigszins in de gaten en hieruit blijkt dat ze nog de hardware goed moeten laten werken om er uiteindelijk XBMC op te kunnen laten draaien. Als dat eenmaal goed werkt is zoiets beter dan de Raspberry Pi (stuk betere hardware dus sneller door XBMC menu enzo). Er is ook de dure ($199) Cotton Candy. (Dual core processor, quadcore- GPU)
Maar dit is allemaal nog in ontwikkelingsfase, dus ik begin er nog niet aan; zeker niet als zoiets waarheid kan worden; een eenvoudig board met Allwinner A10, Mali-400 GPU voor $15![]()
...
Wat een gigantische slowchat hier zeg...![]()
Ja die heb ik ook gehad, zijn echt heel goed!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n gratis speaker gekregen bij Jack and Jones, bij mn jas. Die van mij zal wel van hogere kwaliteit zijn. Er komt tenminste super geluid uit en ook nog hoge kwaliteit!![]()
Denk ik toch aan een md 80 of iets wat er op lijkt... wel met micro sd maar ook met bewegings sensor... en desnoods een fake cam op een plek in het zicht...quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:51 schreef baaart het volgende:
De camera hoeft niet heel klein te zijn, wel op batterij. Liefst verbonden via een draadloze antenne zodat er geen SD kaart in hoeft of zo.De JBL On Tour XT(B)quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef W00fer het volgende:
4 speakers in 1 en bluetooth afspelen...
Top dingen zijn dat!
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Zolderkamer op 06-06-2012 23:13:48 ]![]()
Hoe kun je op DealExtreme zien of een item in stock is of niet? Bij Tinydeal staat dit duidelijk aangegeven namelijk..![]()
Een MD80 als bewakingscamera![]()
Die dingen nemen 3 kwartier maximaal op op een batterij, en weet jij wanneer de dief komt?
Sowieso als je een MD80 aan een batterypack hangt branden ze door, want langer dan 2 uur mag je ze niet aan de usb power hangen, zelfde geldt voor een 808.
En daarbij, de MD80/808 hebben een limiet van 4GB opnames, zelfs al stop je er een 16GB kaartje in.
Denk dat je beter een goedkope IP cam kan kopen.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Dat ding neemt enkel op als ie een geluidje waarneemt... in standby houd ie t zat een nachtje uit..quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef W00fer het volgende:
Een MD80 als bewakingscamera![]()
Die dingen nemen 3 kwartier maximaal op op een batterij, en weet jij wanneer de dief komt?
Sowieso als je een MD80 aan een batterypack hangt branden ze door, want langer dan 2 uur mag je ze niet aan de usb power hangen, zelfde geldt voor een 808.
En daarbij, de MD80/808 hebben een limiet van 4GB opnames, zelfs al stop je er een 16GB kaartje in.
Denk dat je beter een goedkope IP cam kan kopen.
En als die dief 3 kwartier met een fiets bezig is, is ie niet zo heel behendig denk ik dan...![]()
![]()
Anyone? Wil vanavond graag nog bestellen, maar twijfel of het er nog wel isquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe kun je op DealExtreme zien of een item in stock is of niet? Bij Tinydeal staat dit duidelijk aangegeven namelijk..Of word het aangegeven als het out of stock is?
![]()
Je komt dan idd niet onder een IP-cam uit als je echt een security cam wilt.
Anders inderdaad een dummy ophangen of een buurtpatrol opzetten.
Qua speakers is JBL (Harman & Kardon, Altec Lansing geschiedenis) natuurlijk een topmerk, richting bijvoorbeeld Bose toe zelfs. Aparte designs ook, als je in die richting gaat kijken, die Ufo- en Kwal-achtige speakers zijn echt bazig. Qua bass ook, damn! Maar goed, prijskaartje dan ook.Weet niet hoe die portable speakertjes het moeten doen, als je zegt dat ze geweldig zijn geloof ik het echter gelijk. Ik heb zelf nog altijd deze, waren toen 15,- bij de ALDI, topdingen, al heb ik nu een Silvercrest 2.1 setje staan waar voor 33,- een waanzinnig geluidje uitkomt.
Toch maar bij McBub dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Overigens nooit mailt teruggekregen van de Ebay verkoper over m'n kapotte ES800M dopjes; dus nieuwe kopen...
Wat een gigantische slowchat hier zeg...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik was al lang niet op DX. Op DealExtreme.com hadden ze nog aangegeven binnen welke periode ze het zouden versturen, vaak 'Typically ships in 4 to 7 days'. Verder...quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Anyone? Wil vanavond graag nog bestellen, maar twijfel of het er nog wel isOf word het aangegeven als het out of stock is?
Al zie ik dat ze (dx.com) bij 'sold out'-items het volgende hebben staan: 'Delivery: Item is temporarily sold out'.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bedankt, het gaat me voornamelijk om dat laatstequote:Op woensdag 6 juni 2012 23:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik was al lang niet op DX. Op DealExtreme.com hadden ze nog aangegeven binnen welke periode ze het zouden versturen, vaak 'Typically ships in 4 to 7 days'. Verder...
[ afbeelding ]
Al zie ik dat ze (dx.com) bij 'sold out'-items het volgende hebben staan: 'Delivery: Item is temporarily sold out'.Mocht een item uitverkocht zijn dan staat dit in ieder geval dus goed aangegeven?
![]()
Niet per se. Ik zocht in een categorie op 'newest release' en ging toen naar de laatste pagina met de oudste producten en daar stond het wel. Die dingen worden ook niet nabesteld en zijn gewoon einde oefening op DX (discontinued). Als iets nog niet 'in stock' is of 'tijdelijk uitverkocht' is weet ik niet of dat ook zo in het systeem staat. Maar dan krijg je dus bij je order 'backorder' als status na betaling.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En dan krijg je je geld terug als je de bestelling cancelled?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:46 schreef shiznuts het volgende:
Niet per se. Ik zocht in een categorie op 'newest release' en ging toen naar de laatste pagina met de oudste producten en daar stond het wel. Die dingen worden ook niet nabesteld en zijn gewoon einde oefening op DX (discontinued). Als iets nog niet 'in stock' is of 'tijdelijk uitverkocht' is weet ik niet of dat ook zo in het systeem staat. Maar dan krijg je dus bij je order 'backorder' als status na betaling.![]()
Jup. Al kan dat wat duren...
Ben niet zo'n DX-fan. Customer service/communicatie is traag of niet aanwezig en de hele afhandeling van shipments laten ook vaak wat op zich wachten, waar je vaak bij andere shops iets binnen 72hr opgestuurd hebt gekregen. Verrassend goede ervaringen de laatste tijd met banggood.com . Telkens goed verpakt en binnen 12 uur verzonden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Oké goed om te weten dit! Ik had altijd een beetje het idee dat DX een soort van gouden standaard was voor china shops! Ik heb 2 horloges besteld en ze waren de vorige keer allebei wel binnen 48 uur verzonden, had ik dan gelukquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Ben niet zo'n DX-fan. Customer service/communicatie is traag of niet aanwezig en de hele afhandeling van shipments laten ook vaak wat op zich wachten, waar je vaak bij andere shops iets binnen 72hr opgestuurd hebt gekregen. Verrassend goede ervaringen de laatste tijd met banggood.com . Telkens goed verpakt en binnen 12 uur verzonden.? Welke shops zijn nog meer goed en hebben horloges?
Edit: heb er nog een vraagje bij. Bij een site staat nu wholesale, dat houd toch in dat je meerdere van 1 item besteld? Bij minimale afname staat echter wel 1, hoe kan dit?
[ Bericht 6% gewijzigd door WaikikiWim op 07-06-2012 00:04:00 ]![]()
De lucky bag van 57 dollar is al op de status packageing! Ze pakken wel door bij DX offers. Die van 18 dollar zijn nog niet ingepakt maar daar zijn er dan ook 1340 van besteld
DX heeft waarschijnlijk het grootste publiek van alle China sites (als je marktplaatsen als Taobao/Aliexpress niet meerekent). Ze voegen ook heel veel (gevraagde) artikelen toe aan hun bestand, dat al vrij enorm is. Nadeel van die populariteit is dat ze eigenlijk bedolven zijn onder al het werk dat ze hebben en daar eigenlijk in omkomen. Een tijdje baggerde het echt aan met ze. Ze hebben recentelijk geïnvesteerd in een nieuwe site/domain, een nieuw customer service systeem en een nieuwe warehouse, dus het logistieke gedeelte zou in principe wel wat gunstiger kunnen lopen ja, ik weet niet of ze inmiddels al zo ver zijn dat het altijd soepel loopt aangezien ik er dus al tijden niks heb gekocht, maar ik hoor ook nog vaak tegengeluiden, dus gok toch dat het ook een kwestie van timing en geluk is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké goed om te weten dit! Ik had altijd een beetje het idee dat DX een soort van gouden standaard was voor china shops! Ik heb 2 horloges besteld en ze waren de vorige keer allebei wel binnen 48 uur verzonden, had ik dan geluk? Welke shops zijn nog meer goed en hebben horloges?
Wholesale betekent in feite alleen: haal er meerdere en des te meer je bestelt, des te meer korting je krijgt (minder p/stuk je in feite uitgeeft). 1 stuk halen is dus 'duur', 3 stuks halen p/stuk een stukje goedkoper, >10 stuks halen kan erg voordelig p/stuk uitpakken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké goed om te weten dit! Ik had altijd een beetje het idee dat DX een soort van gouden standaard was voor china shops! Ik heb 2 horloges besteld en ze waren de vorige keer allebei wel binnen 48 uur verzonden, had ik dan geluk? Welke shops zijn nog meer goed en hebben horloges?
Edit: heb er nog een vraagje bij. Bij een site staat nu wholesale, dat houd toch in dat je meerdere van 1 item besteld? Bij minimale afname staat echter wel 1, hoe kan dit?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
toevallig paar dagen terug contact opgenomen met customer service, ik had 2x binnen 24 uur een reply terug..quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Ben niet zo'n DX-fan. Customer service/communicatie is traag of niet aanwezig en de hele afhandeling van shipments laten ook vaak wat op zich wachten, waar je vaak bij andere shops iets binnen 72hr opgestuurd hebt gekregen. Verrassend goede ervaringen de laatste tijd met banggood.com . Telkens goed verpakt en binnen 12 uur verzonden.
wel beetje jammer dat de levertijden gewoon niet correct zijn.. (ook niet een beetje in de buurt)
daar het bij sommige items netjes klopt zitten ze er met andere items echt zwaar naast:
USB kabeltjes besteld, 4-7 days to ship.. inmiddels wel 3 weken verder en niks verzonden, en hebben ze ook niks op voorraad; ondertussen is de levertijd bij het product niet veranderd![]()
![]()
Ik niet, anderen wel. Positieve ervaringen ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:04 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
hebben jullie goeie ervaringen met DinoDirect?De service daar maar 'ns proberen dan. Komende dagen maar eens wat aluminium buizen scoren en dan moet ik maar 'ns een bepaald topic aanmakenquote:![]()
Moet eerst nog wat solderen; als dat niet heeft geholpen komt dat topic er niet de komende maand(en)...
![]()
Jup. Is wel ok. Je moet wel oppassen met de reviews, die zijn vaak ook weggeplukt van Amazon, andere sites, of gewoon verzonnen door henzelf. Ook de kortingen zijn vaak niet zo attractief als ze doen geloven. Als je eerst een product voor 200% neerzit en dan 50% korting geeft, ja, dan betaal je alsnog de volle 100% natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:04 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
hebben jullie goeie ervaringen met DinoDirect?Sommige artikelen zijn met free shipping, andere niet, daar dus ook opletten. Als het niet goedkoper op Ebay/Aliexpress met de Chinaprices.us-zoekmachine te vinden is, dan kun je daar best wat halen, verder verloopt alles gewoon zoals dat hoort.
Wat heb je stukquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik niet, anderen wel. Positieve ervaringen ook.
[..]
De service daar maar 'ns proberen dan. Komende dagen maar eens wat aluminium buizen scoren en dan moet ik maar 'ns een bepaald topic aanmaken![]()
Moet eerst nog wat solderen; als dat niet heeft geholpen komt dat topic er niet de komende maand(en)...
?!
Omdat niet iedereen in het Tablet topic aanwezig is:
oke dankjewel, ik zal erop letten!quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jup. Is wel ok. Je moet wel oppassen met de reviews, die zijn vaak ook weggeplukt van Amazon, andere sites, of gewoon verzonnen door henzelf. Ook de kortingen zijn vaak niet zo attractief als ze doen geloven. Als je eerst een product voor 200% neerzit en dan 50% korting geeft, ja, dan betaal je alsnog de volle 100% natuurlijk.Sommige artikelen zijn met free shipping, andere niet, daar dus ook opletten. Als het niet goedkoper op Ebay/Aliexpress met de Chinaprices.us-zoekmachine te vinden is, dan kun je daar best wat halen, verder verloopt alles gewoon zoals dat hoort.
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Komende dagen maar eens wat aluminium buizen scoren en dan moet ik maar 'ns een bepaald topic aanmaken![]()
Als het nou een beetje wil hè... je expertise kan goed van pas komen: Oostenrijk wil verkenningsdrones
.
<editorial> Hum, 20e komt een mini quadcopter van WLtoys (de V66, die lui van de V911 heli). Doe ik eerst al het RC-spul dat ik nu heb de deur uit. Haal ik deze alvast en dan komt later de copter erbij (~13 en ~23cm versies beschikbaar).
Hmmm...
[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 07-06-2012 01:54:09 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
4 maanden geleden 2 aanstekers besteld. DX Word steeds slomer. 2/3 jaar terug moest ik 1/2 maanden wachten. En nu bijna een half jaar...Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Baas boven baas, er is zojuist ook een lucky bag 3 bij gekomen voor het weggeefprijsje van $143.19..quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:57 schreef RobertNL het volgende:
De lucky bag van 57 dollar is al op de status packageing! Ze pakken wel door bij DX offers. Die van 18 dollar zijn nog niet ingepakt maar daar zijn er dan ook 1340 van besteld
140 dollah aan ledpigs, my idea of heaven!
Edit: mijn cheap lucky bag heeft nu ook als status packaging. Chinese kinderhandjes maken overuren daar!
Dan is er toch iets mis...quote:Op donderdag 7 juni 2012 06:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
4 maanden geleden 2 aanstekers besteld. DX Word steeds slomer. 2/3 jaar terug moest ik 1/2 maanden wachten. En nu bijna een half jaar...What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Haha dat lijkt me niet goed inderdaad!quote:Op donderdag 7 juni 2012 06:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
4 maanden geleden 2 aanstekers besteld. DX Word steeds slomer. 2/3 jaar terug moest ik 1/2 maanden wachten. En nu bijna een half jaar...![]()
Nu ben ik wel heel benieuwd naar wat daar in zit...quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Baas boven baas, er is zojuist ook een lucky bag 3 bij gekomen voor het weggeefprijsje van $143.19..
Edit: mijn cheap lucky bag heeft nu ook als status packaging. Chinese kinderhandjes maken overuren daar!Don't let my username fool you...![]()
quote:Het komt altijd allemaal wel goed aan hoor! Maar bij elke bestelling lijken de verzend tijden wel langer te duren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me niet goed inderdaad!Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
editHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
mijn order was vandeweek nog niet verzonden, vervolgens contact gehad met support en nu wordt hij verzonden.. toeval?![]()
![]()
Mailtje van Ebay over de wifi antenne nadat ik gisteravond negatieve feedback achtergelaten heb.Zou er bijna medelijden mee krijgen...quote:Beste iemand91,
Hi iemand91
Trouble to disturb you again.
I know you are very angry about this deal.
Usually,careful examination will be made before we dispatch all items,but there may be one or two with poor quality or the reason during the way to your site.
I am so sorry to know about this.
In ordeo to express my apology and thankfulness,could I refund to you?
I am a new employee and Just graduated .
I have little Customer service experience.
Could you revise negative feedback and give me positive feedback and 5 DSR?
if you did not revise negative feedback,my boss will blame me.
coudl you give me a chance?
I will do well next time,OK?
could you?
With my great thankfulness.
Sally![]()
Heeft er iemand 6 rj45 connectors die die kwijt wil?
Ik weet dat sommigen ze per 100 kopen uit China, maar ik heb er binnenkort wat nodig.![]()
hoeveel heb je er nodig ?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:10 schreef Miniem het volgende:
Ik weet dat sommigen ze per 100 kopen uit China, maar ik heb er binnenkort wat nodig.
heb er nog sws wel 6 liggen.. doe maar ff pm![]()
Wat kun je daar mee?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef W00fer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Bijna....quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:03 schreef Iemand91 het volgende:
Mailtje van Ebay over de wifi antenne nadat ik gisteravond negatieve feedback achtergelaten heb.
[..]
Zou er bijna medelijden mee krijgen...Must... resist...quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Baas boven baas, er is zojuist ook een lucky bag 3 bij gekomen voor het weggeefprijsje van $143.19..
Edit: mijn cheap lucky bag heeft nu ook als status packaging. Chinese kinderhandjes maken overuren daar!
Even een berichtje naar een vriend van me, wellicht gemene deler op deze lucky bag en dan die van 18 dollar annulerenHeb er hier nog wel 50 met sokjes (blauw)quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:10 schreef Miniem het volgende:
Ik weet dat sommigen ze per 100 kopen uit China, maar ik heb er binnenkort wat nodig.Mediaspelerquote:Ah post gemistquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
hoeveel heb je er nodig ?
heb er nog sws wel 6 liggen.. doe maar ff pmDownstar was eerder
Heb downstar al een PM gestuurd, maar toch bedanktquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bijna....
[..]
Must... resist...
Even een berichtje naar een vriend van me, wellicht gemene deler op deze lucky bag en dan die van 18 dollar annuleren
[..]
Heb er hier nog wel 50 met sokjes (blauw)
[..]
Mediaspeler
[..]
Ah post gemistDownstar was eerder
Hebben jullie ze trouwens uit China?![]()
Ja, bij BICquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb downstar al een PM gestuurd, maar toch bedankt
Hebben jullie ze trouwens uit China?
Was dat? het zou toch niet?De 2 lucky bags van 18 dollar doorverkocht samen met de helft van deze bagquote:Thank you for ordering the merchandise on http://offers.dealextreme.com. We appreciate the trust you place in us and we will work hard to make sure we meet or exceed all of your expectations.
Below is the order Details:
Order number: 1xxxxxxxxxxxx
SKU Product Name Qty Price Subtotal
XY003 Lucky Bag 3 1 143.19 143.19
Total: USD 143.19Nu eens kijken wat er uit gaat komen
Tot nu toe verkocht op LB gebied:
Lucky bag 1:Lucky bag 2:quote:Lucky Bag 60% korting
Verkocht op: 04-06-12 t/m 06-06-12
Prijs: $18.49
Aantal verkocht: 1340
Gekocht door:
Shiznuts
Neo2000
Fissure
Loll
RobertNL (2x)quote:Lucky Bag 60% korting
Verkocht op: 04-06-12 t/m 04-06-12
Prijs: $57.09
Aantal verkocht: 132
Gekocht door:
-quote:Lucky Bag 55% korting - 2e keer
Verkocht op: 05-06-12 t/m 05-06-12
Aantal verkocht: 165
Gekocht door:
Shiznuts
RobertNLquote:Lucky bag 50% korting - 3e keer
Verkocht op: 06-06-12 t/m 06-06-12
Aantal verkocht: 180
Gekocht door:
-Lucky bag 3:quote:Lucky bag 45% korting - 4e keer
Verkocht op: 07-06-12 t/m 07-06-12
Aantal verkocht: 18x
Gekocht door:
-quote:Lucky bag 35% korting
Prijs: $143.19
Aantal verkocht: 9x
Gekocht door:
RobertNL
mickeyD
[ Bericht 24% gewijzigd door RobertNL op 07-06-2012 16:42:57 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja, negatieve eBay feedback zijn ze toch altijd zo panisch over... Maar eigenlijk zou dat jouw probleem niet moeten zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:03 schreef Iemand91 het volgende:
Mailtje van Ebay over de wifi antenne nadat ik gisteravond negatieve feedback achtergelaten heb.
[..]
Zou er bijna medelijden mee krijgen...Don't let my username fool you...![]()
Lucky bag 3 wow. Korting wordt wel steeds minder. Mijn bag staat ook op packaging, hopelijk snel verzonden.![]()
Nou, mijn hoesje is verzonden..![]()
Snel, dat wel
ah zie nu dat ik vanochtend om 2 uur een mail had gekregen, nu krijg ik rood!!
[ Bericht 27% gewijzigd door bobbernaut op 07-06-2012 13:21:36 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Not amused. Waarom doen ze de korting omlaag na de koop? Stond eerst nog op 60%, nu staan bij die vorige deals opeens lagere percentages dan dat ze onder de wetenschap van dat percentage verkocht waren? Dat kunnen ze niet maken.
Mag aannemen dat dat zo is omdat ze voor die actie steeds dat plaatje met de rode zak updaten met een nieuw percentage en dat 'ie onverhoopt bij de oude deals staat? Bij die oudere deals staat wel in tekst bij de deal het percentage nog goed namelijk...Rekenvoorbeeldquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:26 schreef fissure het volgende:
Lucky bag 3 wow. Korting wordt wel steeds minder. Mijn bag staat ook op packaging, hopelijk snel verzonden.
60% korting op 1 euro = 60ct.
45% korting op 100 euro = 45 euro.
Waar behaal je het meeste voordeel?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:08 schreef bobbernaut het volgende:
Nou, mijn hoesje is verzonden..![]()
Snel, dat wel
ah zie nu dat ik vanochtend om 2 uur een mail had gekregen, nu krijg ik rood!!
Wat voor dingen krijg je meestal in een lucky bag?Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Er is geen 'meestal'. Maar er staat het volgende bij, hè...quote:Each bag contains 2 to 5 items inside and every one being more awesome than the previous one!
You will find smart phones, headphones, R/C Helicopters etc. inside the lucky bag!quote:Have you ever bought some "lucky bags" in the past with nothing but rubbish inside?
Don't worry, with DX grab bags, you can get a random selection of top quality products -anything from smart phones, headphones, R/C Helicopters, game accessories, phone cases, protectors and more!
It’s not just about luck, we promise you that all the items in the bags are great gifts!
Both sizes contain an amazing amount of discounts for their price! Only excellent and valuable products, nothing is damaged, useless nor defective!
All sales are final!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het is een nieuw iets van DX, niemand weet hetquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:37 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wat voor dingen krijg je meestal in een lucky bag?
Misschien dat ik wel zon bag haal. Ben wel in voor verrassingenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:39 schreef shiznuts het volgende:
Er is geen 'meestal'. Maar er staat het volgende bij, hè...
[..]
[..]
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Ga ik wel vanuit, de eerste was 60% de tweede 55, derde 50 en de vierde 45% maar het plaatje veranderd steeds meequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]Not amused. Waarom doen ze de korting omlaag na de koop? Stond eerst nog op 60%, nu staan bij die vorige deals opeens lagere percentages dan dat ze onder de wetenschap van dat percentage verkocht waren? Dat kunnen ze niet maken.
Mag aannemen dat dat zo is omdat ze voor die actie steeds dat plaatje met de rode zak updaten met een nieuw percentage en dat 'ie onverhoopt bij de oude deals staat? Bij die oudere deals staat wel in tekst bij de deal het percentage nog goed namelijk...
[..]Meld even welke je kooptquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Misschien dat ik wel zon bag haal. Ben wel in voor verrassingendan gaan we even een lijstje maken wie wat krijgt bij welke bag ;P
Wat nu als de douane vraagt wat er in zit?quote:''Ja, geen idee. Ik heb gewoon een zak van 117 euro gekocht waarvan de inhoud niet bekend was''MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik vergeet soms dat Nederland een douane heeftquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit, de eerste was 60% de tweede 55, derde 50 en de vierde 45% maar het plaatje veranderd steeds mee
[..]
Meld even welke je kooptdan gaan we even een lijstje maken wie wat krijgt bij welke bag ;P
Wat nu als de douane vraagt wat er in zit?
[..]
Maak je daar maar geen zorgen om haha.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Lucky bag 3 besteld
ik heb wel geen smartphone, headphone of helicopter nodig, maarja, wie weet zit er een leuke ip cam in ofzo ;-)
je mag jezelf wel een keer verrassen per jaar toch?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
hmm ik heb geen idee waar ik de plugjes die ik je heb opgestuurd vandaan heb..quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb downstar al een PM gestuurd, maar toch bedankt
Hebben jullie ze trouwens uit China?
Doe een ICT opleiding, dus haal overal die dingen wel vandaan
Ook heb ik dr wat van ebay gehaald toentertijd![]()
![]()
Tinydeal heeft echt een super slechte service , ik wacht al weken op me pakje en de klantenservice helpt me voor geen meter. Geen aanrader.![]()
Bij http://chinaprices.us kan je nu ook "[] free shipping" aan klikken.
Krijg je niet meer die shops bovenenaan waaar je nog bij moet betalen![]()
Chille update, was vorige week nog niet dacht ik!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Jawel, volgens mij al sinds er onderscheid wordt gemaakt in paid/free shipping.
Da's alweer een tijdje gelee.
Nu hebben we drie users met een chinese vlag, lekker verwarrendThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ja, de originaliteit is ver te zoeken op t momentLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Voorheen kon je toch gewoon de shops die geen freeship hadden execluden uit je search lijstje?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:27 schreef tokko1 het volgende:
Bij http://chinaprices.us kan je nu ook "[] free shipping" aan klikken.
Krijg je niet meer die shops bovenenaan waaar je nog bij moet betalen![]()
Chille update, was vorige week nog niet dacht ik!
toch wel een mooie update natuurlijk![]()
![]()
Ik wou ''mijn'' meer oranje laten maken maar ik geloof dat dat zeer veel werk wasquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:42 schreef mickeyD het volgende:
ja, de originaliteit is ver te zoeken op t moment
Ja, maar er zijn ook weer shops die free en paid hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Voorheen kon je toch gewoon de shops die geen freeship hadden execluden uit je search lijstje?
toch wel een mooie update natuurlijk
Ondertussen staan nu de 57 en 18 dollar bag beiden op inpakkenIk wens u succesquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:20 schreef mickeyD het volgende:
Lucky bag 3 besteld
ik heb wel geen smartphone, headphone of helicopter nodig, maarja, wie weet zit er een leuke ip cam in ofzo ;-)
je mag jezelf wel een keer verrassen per jaar toch?Hopen dat er iets leuks in zit
(lijstje updaten doet)
Nee.. nja je kon alle shops een voor een selecterenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef shiznuts het volgende:
Jawel, volgens mij al sinds er onderscheid wordt gemaakt in paid/free shipping.
Da's alweer een tijdje gelee.
Nu hebben we drie users met een chinese vlag, lekker verwarrend
NU in één keer
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Heb je daar misschien links voor? Kan alleen die AWEI ES900i vinden (uiteraard direct besteld!), bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet doen.Die dingen zijn best brak. Klinken als krakkemikkerige en blikkerige zooi. Beter haal je bij de LIDL/ALDI of Action zo'n setje als die daar weer eens in de aanbieding zijn, die zijn wel ok. Verder X-mini natuurlijk.
[..]
Brainwavz Beta en M4, AWEI ES900i hebben control talk en hebben goeie bass.
Hier meer over oordopjes. Iedereen lijkt de laatste tijd erg tevreden met mijn tip om de AWEI ES800M te halen. Erg goede allround geluidskwaliteit, met een niet overstemmende (beetje geval van de ES900i) maar zeker wel aanwezige bass (geen mic). Verkrijgbaar op Ebay en bij McBub.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Poeh poehquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:42 schreef RobertNL het volgende:
Ik wou ''mijn'' meer oranje laten maken maar ik geloof dat dat zeer veel werk was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes ermee xD hahahJa.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:10 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Poeh poeh
HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes ermee xD hahah!
› http://www.mp4nation.net/headphones-amps/earphonesquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:08 schreef relativity het volgende:
[..]
Heb je daar misschien links voor? Kan alleen die AWEI ES900i vinden (uiteraard direct besteld!), bedankt voor de tip!
› http://lendmeurears.com
› http://xears.com/produkte (alles 30,- euro met 'KLANGFUZZIS', Xtreme XT3 is aan te raden)
Verder http://mcbub.com/cheap-wholesale/es800m/ , http://ebay.com en www.chinaprices.us .
Hier nog maar eens mijn alles omvattende oortjespost. Hier de site van Head-fi-user ClieOS en hier zijn IEM-vergelijkingstopic in de Head-fi's oordopjessectie. En hier die van ljokerl.
Daar moet je wel mee uit de voeten kunnen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› http://www.mp4nation.net/headphones-amps/earphones
› http://xears.com/produkte (alles 30,- euro met 'KLANGFUZZIS', Xtreme XT3 is aan te raden)
Verder http://mcbub.com/cheap-wholesale/es800m/ , http://ebay.com en www.chinaprices.us .
Hier nog maar eens mijn alles omvattende oortjespost. Hier de site van Head-fi-user ClieOS en hier zijn IEM-vergelijkingstopic in de Head-fi's oordopjessectie. En hier die van ljokerl.
Daar moet je wel mee uit de voeten kunnen.![]()
(btw, nickhguitar PM)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
De korting in procenten bedoelde ik natuurlijk. Die wordt telkens minder.quote:[..]
Rekenvoorbeeld
60% korting op 1 euro = 60ct.
45% korting op 100 euro = 45 euro.
Waar behaal je het meeste voordeel?
[..]![]()
Korting = kortingquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:16 schreef fissure het volgende:
[..]
De korting in procenten bedoelde ik natuurlijk. Die wordt telkens minder.! Ben blij dat ik die van 55% nog heb kunnen meepakken
Ach so, op die fiets bedoelde je dat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:16 schreef fissure het volgende:
[..]
De korting in procenten bedoelde ik natuurlijk. Die wordt telkens minder.Ik dacht waarom de duurdere met minder korting weggingen.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Korting = korting! Ben blij dat ik die van 55% nog heb kunnen meepakken
![]()
Ben benieuwd.
Wat zit er in die bags van DX? Moet nog een verjaardag's kado kopenGeen rare / nutteloze dingen bedoel ik?
![]()
Mijn glazen bol vertelde mij dat het in de beschrijving van het product staat. (en in post 88 van dit topic)quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:28 schreef davedavy het volgende:
Wat zit er in die bags van DX? Moet nog een verjaardag's kado kopenGeen rare / nutteloze dingen bedoel ik?
Nogmaals heel erg bedanktquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› http://www.mp4nation.net/headphones-amps/earphones
Daar moet je wel mee uit de voeten kunnen.. Heb jij trouwens ervaring met die xears? Die zien er wel super uit, maar kan er maar weinig over vinden verder.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Je leest wel wat over Xears op Head-fi, maar verder nog niet echt heul populair. Als merk zijn ze ook niet in de Chinese webshops te verkrijgen (Thomas Sommer is een Duitser die dat zelf heeft opgezet, gebruikt wel OEM-designs overigens). Zelf heb ik een paar verschillende ervan, waarbij de Xtreme XT2 Pro erg uitblinken en überhaupt van over 20 setjes oordopjes (incl. duurdere Brainwavz, UltimateEars en Phonak) ik die het prettigst vind qua klank, detail en bass. Je kunt de code 'Klangfuzzis' gebruiken, dan zijn elke in-ears op die site p/stuk excl. verz 30 euro. Quasi de Groupon-deal die Xears heeft lopen: http://www.groupon.at/deals/online-deal/xears/6676749 .quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:51 schreef relativity het volgende:
[..]
Nogmaals heel erg bedankt. Heb jij trouwens ervaring met die xears? Die zien er wel super uit, maar kan er maar weinig over vinden verder.
Zijn ook een stelletje Spanjaarden die de aanbiedingen voor Spanje/Europa in de gatenhouden hier waar je misschien wat aan hebt: http://translate.googleus(...)7YV5p5yLqfsE5UlcEPZw . Er is ook deze dealsthread op Head-fi: http://www.head-fi.org/t/(...)links-permitted/4995 , maar zijn voornamelijk Amerikaanse aanbiedingen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
@shiznuts: bedankt. Ga het eens goed doorlezen allemaal - heb echt weer een keer goede dopjes nodig. Die xears lijken qua specificaties wel bijna precies op elkaar. Alleen de prijs vershilt
808 keychain van Lolque was binnen,
eerste indruk.. KLEIN!!!!! haha had hem toch nog wat groter verwacht, maar super dat hij zo klein is!
werkt prima, nu nog even kijken of ik hem ergens kan monteren
Lolque bedankt!![]()
![]()
als ik wist wat er in zat, dan had ik denk ik geen 143 dollar uitgegeven vanmiddag!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:28 schreef davedavy het volgende:
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:21 schreef mickeyD het volgende:
[..]
als ik wist wat er in zat, dan had ik denk ik geen 143 dollar uitgegeven vanmiddag!
U GAIS LIEK MY NEW ICON?
Overigens, de mensen die de duurdere lucky bag gekocht hebben.. Ik ben wel erg benieuwd wat er in zit..
We moeten natuurlijk straks ook van de LB kopers te horen krijgen wat er in zit! Ben benieuwd! Zijn ze al shipped?What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Nope, still packaging. En DX kennende kan die status wel een weekje of 36 aanhouden helaas.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:05 schreef WatskeZegt het volgende:
We moeten natuurlijk straks ook van de LB kopers te horen krijgen wat er in zit! Ben benieuwd! Zijn ze al shipped?Common sense is my super power. What's yours?
hahaha, ja inderdaad, snelheid kennen die chinezen daar niet nee!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:11 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nope, still packaging. En DX kennende kan die status wel een weekje of 36 aanhouden helaas.
Is het trouwens bij iedereen dat als je op 4-6-2012 een bestelling maakt, dat het tot 8-6-2012 duurt voordat het geld wordt overgemaakt? Via paypal bedoel ik dus he.
Dan staat er: ''In behandeling tot 8 jun 2012''
Dus is het normaal dat ie er 4 dagen over doet om de betaling te maken via paypal?What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
18 dollar bags zijn op packageingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:05 schreef WatskeZegt het volgende:
We moeten natuurlijk straks ook van de LB kopers te horen krijgen wat er in zit! Ben benieuwd! Zijn ze al shipped?
57 dollar bag is verzonden (met tracking)
143 dollar bag is paidOffers is over het algemeen wel snel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:11 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nope, still packaging. En DX kennende kan die status wel een weekje of 36 aanhouden helaas.Nee dit is een uitgestelde betaling, heb je zo af en toe een paar keer voordat je weer op rekening kan bestellen (laatste keer was vlak naar een claim).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:40 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
hahaha, ja inderdaad, snelheid kennen die chinezen daar niet nee!
Is het trouwens bij iedereen dat als je op 4-6-2012 een bestelling maakt, dat het tot 8-6-2012 duurt voordat het geld wordt overgemaakt? Via paypal bedoel ik dus he.
Dan staat er: ''In behandeling tot 8 jun 2012''
Dus is het normaal dat ie er 4 dagen over doet om de betaling te maken via paypal?
Na vandaag kan je vast weer op rekeing bestellen
Hmm, ik heb altijd dat ik moet wachten. Erg vreemd hoor. Ik heb wel gewoon een rekening (ING) aan mijn paypal account gekoppeld!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:55 schreef RobertNL het volgende:
Nee dit is een uitgestelde betaling, heb je zo af en toe een paar keer voordat je weer op rekening kan bestellen (laatste keer was vlak naar een claim).
Na vandaag kan je vast weer op rekeing bestellen
edit: Ik heb paypal een email gestuurd om mijn accounttype te wijzigen van zakelijke email naar persoonlijke email. Wat zijn eigenlijk de verschillen?
[ Bericht 8% gewijzigd door WatskeZegt op 08-06-2012 11:12:46 ]What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
wie weet sturen ze een mooie tablet mee voor t geld..
ik ga alleen niet lopen stressen of t al op packaging staat of verzonden..
want dan zit je nog wel ff te F5-en denk ik
en ja, natuurlijk ga ik de complete inhoud hier neerzetten.. handig voor volgend jaar ;-)
hoop dat iedereen dat een beetje doet, kijken of er veel verschil zit tussen pakketten van dezelfde prijs, en batch 1,2,3 enz..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Keiharde failquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef mickeyD het volgende:
en ja, natuurlijk ga ik de complete inhoud hier neerzetten.. handig voor volgend jaar ;-)
hoop dat iedereen dat een beetje doet, kijken of er veel verschil zit tussen pakketten van dezelfde prijs, en batch 1,2,3 enz..!
[ Bericht 8% gewijzigd door thethoryd op 08-06-2012 13:08:14 ]![]()
wtf lees jij uberhaupt ´t hele bericht wel eens, of alleen de eerste regel?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:43 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dan kan je denk ik beter hier vragenTopicreeks: Android tablet discussie topic
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:43 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dan kan je denk ik beter hier vragenTopicreeks: Android tablet discussie topic
Ja.![]()
Ik zet eerder in op een mooie eckte China "smart" phone met imitatie Java based os, soort van dual sim support en extragratis vastlopers om de 2 minuten. Of reserveonderdelen voor coptermodellen die niet goed verkochten en nu ook helemaal niet meer verkocht worden. Dit alles exclusief desbetreffende copter natuurlijk. Ik verwacht echt zulke shit, aangevuld met random shizzle uit de clearance sale die nu aan de gang is @ DX.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef mickeyD het volgende:
hoop dat iedereen dat een beetje doet, kijken of er veel verschil zit tussen pakketten van dezelfde prijs, en batch 1,2,3 enz..
Als het anders uit pakt zal het mij hoogst verbazen, laat ik het zo zeggen.![]()
Vraag eens aan je glazen bol of die weet of deze actie al eens eerder is geweest, dat bedoelde ik namelijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mijn glazen bol vertelde mij dat het in de beschrijving van het product staat. (en in post 88 van dit topic)![]()
![]()
Maar dat was niet wat je vroeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef davedavy het volgende:
[..]
Vraag eens aan je glazen bol of die weet of deze actie al eens eerder is geweest, dat bedoelde ik namelijk
Weet iemand waar ik deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Microfoon van het Chinese merk LiTao kan krijgen? Ik kreeg deze verkeerd bij TinyDeal , ik wil nog zo'n eentje bestellen , maar TinyDeal kunnen ze die niet verkrijgen, met chinaprices.us en google kom ik geen stap verder, heeft iemand toevallig deze microfoon ergens gezien? Of een andere goede laptop microfoon?
[ Bericht 80% gewijzigd door davedavy op 08-06-2012 14:23:01 ]![]()
Heb je gezocht op (wait for it / insert drummrole etc): litao laptop microphone? Vind via google wel e.e.a. aan shops namelijk.Common sense is my super power. What's yours?
Ja , maar niet die microfoon , ik heb die namelijk die nodig omdat ik daar van weet dat die goede kwaliteit heeft kwa geluid en materiaal , ( metaal , dus gaat niet snel kapot ) , en het is voor te reizen. Op google kan ik alleen grotere vinden.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef davedavy het volgende:
Weet iemand waar ik deze:Deze heb ik nu anderhalf jaar oid.. werkt echt retegoed voor zn prijs.. superhelder en groot dynamisch bereik en zonder ruis... ik zit 4 meter van mn mic af en blijft helder en duidelijk (wel een beetje met je voorversterking spelen bij je volumesettings op je laptop)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Microfoon van het Chinese merk LiTao kan krijgen? Ik kreeg deze verkeerd bij TinyDeal , ik wil nog zo'n eentje bestellen , maar TinyDeal kunnen ze die niet verkrijgen, met chinaprices.us en google kom ik geen stap verder, heeft iemand toevallig deze microfoon ergens gezien? Of een andere goede laptop microfoon?
Als je meer wilt uitgeven neem dan een shotgun of handycam mic... die zijn enkel als condensator te krijgen en moet dus een stroomvoorziening hebben via een batterij (of een kabel vanaf een mengtafel met 48v phantoom voeding)![]()
Die sony zag ik ook al , maar op die mic staat R en L , de plug van me laptop zit aan de rechter kant , als ik dus praat zal de rechterkant meer geluid opvangen dan de linkerkant, heeft dit gevolgen op de mensen waarmee ik praat? ( Bijvoorbeeld dat zij me maar aan één kant van hun speaker horen ) ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Deze heb ik nu anderhalf jaar oid.. werkt echt retegoed voor zn prijs.. superhelder en groot dynamisch bereik en zonder ruis... ik zit 4 meter van mn mic af en blijft helder en duidelijk![]()
Nee hoor hij verdeeld het geluid netjes.. heeft een goede pickup.. hij is ook knikbaar in een hoek 45 graden vanaf de plug.. zou er bijna garant voor staan..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:55 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die sony zag ik ook al , maar op die MIC staat R en L , de plug van me laptop zit aan de rechter kant , als ik dus praat zal de rechterkant meer geluid opvangen dan de linkerkant, heeft dit gevolgen op de mensen waarmee ik praat? ( Bijvoorbeeld dat zij me maar aan één kant van hun speaker horen ) ?![]()
![]()
Dan koop ik gewoon die met een eventueel verleng kabeltje , bedankt allen
Is registered shipping trouwens sneller?![]()
Die kabel is een splitter he..? een standaard 3,5mm stereo jack kabel kun je beter nemen, die splitter gaat nm niet werken volgens mij.. (al weet ik niet wat voor functie je eraan wil geven...)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:01 schreef davedavy het volgende:
Dan koop ik gewoon die met een eventueel verleng kabeltje , bedankt allen
(nog een tip.. koop wel een kwaliteitskabel want de goedkope hebben vreselijke last van interferenties)![]()
Shit , heb ik het net besteldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
(nog een tip.. koop wel een kwaliteitskabel want de goedkope hebben vreselijke last van interferenties), gelukkig bestel ik meestal al mijn dingen apart dus kan ik het weer cancelen
Dus ik kan beter geen kabel in China kopen?
![]()
De meeste kabels worden in china gemaakt, maar de kwaliteit is erg moeilijk te onderscheiden, ik ben ooit ergens een keer een goede panasonic kabel tegengekomen maar kan hem zo snel niet terugvinden.. (was in blauw of rood geloof ik.. en gegoten uit 1 stuk)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Shit , heb ik het net besteld, gelukkig bestel ik meestal al mijn dingen apart dus kan ik het weer cancelen
Dus ik kan beter geen kabel in China kopen?
![]()
Ja die kwaliteit in China is erg moeilijk te onderscheiden inderdaad, zo had die metale micfroon een super kwaliteit, maar een eerder ( goedkopere ) plastic echt baggere, en van die review's kun je ook niet op aan gaan.![]()
Nee idd, reviews en chinezen.....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:16 schreef davedavy het volgende:
Ja die kwaliteit in China is erg moeilijk te onderscheiden inderdaad, zo had die metale micfroon een super kwaliteit, maar een eerder ( goedkopere ) plastic echt baggere, en van die review's kun je ook niet op aan gaan.(daarom schrijf ik... ALS ik ze schrijf, mijn reviews vaak in het nederlands, dan weet je iig dat het geen chinees was die het schreef...)
Het beste zoek je op shielded extension 3.5mm, en het liefst zo dik mogelijk dan heb je vaak de meeste kans op een goede kabel..![]()
Ik ga die microfoon zometeen bestellen en dat kabeltje koop ik wel hier gewoon in NL in de winkelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het beste zoek je op shielded extension 3.5mm, en het liefst zo dik mogelijk dan heb je vaak de meeste kans op een goede kabel.., is toch niet zo duur
Maar bedankt voor je hulp!
![]()
![]()
Geen dank, btw voor vragen over geluid kan iedereen me altijd ff aanspreken.. (is mn werkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:25 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik ga die microfoon zometeen bestellen en dat kabeltje koop ik wel hier gewoon in NL in de winkel, is toch niet zo duur
Maar bedankt voor je hulp!
)
nu stop ik met die vreselijke slowchat hoor.. en een pm is ook geen punt... als ik weet hoe dat werkt iig...![]()
![]()
ik ga er vanuit dat ik een doos rotzooi krijg, inclusief rekening van de douane![]()
kan t alleen maar meevallen
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ook maar een bag besteld...
Lucky Bag 2
Oh, en inklaringsbrief terug gestuurd naar de Douane...Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ze verkopen ook van die mini BB guns, M4/Ak74/MP5, maar dan mini.
Deze bijvoorbeeld : http://www.dealextreme.co(...)ght-flashlight-27324SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zo kijk naar de grote, ivm de oplader en batterijen is ie erg klein.
En de afmetingen zijnEn een echte is 68 CM lang. Dus dan zie je toch meteen dat ie nep is?quote:Dimensions: 10.59 in x 7.6 in x 1.97 in
Want in de wet staat als ie op een echt geweer lijkt, is ie illegaal.
Deze lijkt wel op een MP5, maar ook weer niet (want mini)
Dus is dit legaal?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
23 mei deze RC Heli bij DX besteld. Vandaag eindelijk een pakje binnen![]()
Alleen was m'n pakje een envelop. En een erg dunne ook.![]()
Dus ik open 'm en tref dit aan:
Wtf is dit? Ik kan het niet eten, het vliegt niet en er zit niet eens een interessant knopje op![]()
Nu bericht gestuurd naar de klantenservice van DX, kijken wat eruit komt.
Anders maar paypalgeschil starten
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef bobbernaut het volgende:
Deze bijvoorbeeld : http://www.dealextreme.co(...)ght-flashlight-27324Nee is niet legaal. Alles wat sterk op een wapen lijkt is verboden. Doe er een oranje dopje op dan mag het weer wel volgens mij xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zo kijk naar de grote, ivm de oplader en batterijen is ie erg klein.
En de afmetingen zijn
[..]
En een echte is 68 CM lang. Dus dan zie je toch meteen dat ie nep is?
Dus is dit legaal?
Maar die kun je wel op de website van de overheid vinden denk ik.
Want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.![]()
Nee, een oranje dopje mag ook niet. Ook al is je geweer helemaal doorzichtig mag het niet, want vorm van echt geweer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:00 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Nee is niet legaal. Alles wat sterk op een wapen lijkt is verboden. Doe er een oranje dopje op dan mag het weer wel volgens mij xD
Maar die kun je wel op de website van de overheid vinden denk ik.
Maar deze is ongeveer 44 cm kleiner (ff geschat)
Dat is dan toch wel legaal?
-edit-
ja die warning als je post weet ik wel, maar ik vraag me af of deze legaal is, want dit is een klein geweertje, en je ziet meteen dat ie nep is
Okee, maar het gaat er niet om dat jij ziet dat die nep is. Maar iemand anders zou het wel aanzien als een echt vuurwapen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee, een oranje dopje mag ook niet. Ook al is je geweer helemaal doorzichtig mag het niet, want vorm van echt geweer.
Maar deze is ongeveer 44 cm kleiner (ff geschat)
Dat is dan toch wel legaal?
-edit-
ja die warning als je post weet ik wel, maar ik vraag me af of deze legaal is, want dit is een klein geweertje, en je ziet meteen dat ie nep is
Ik zou er van uit gaan dat het niet legaal is.Ja.![]()
Ja ik weet dus ook niet of het legaal is, het is een nog best wel lastige vraagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:06 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Okee, maar het gaat er niet om dat jij ziet dat die nep is. Maar iemand anders zou het wel aanzien als een echt vuurwapen.
Ik zou er van uit gaan dat het niet legaal is.
Mailtje sturen naar politie ofzo?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zowiezo zijn bb guns trouwens niet legaal in nederland...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik weet dus ook niet of het legaal is, het is een nog best wel lastige vraag
Mailtje sturen naar politie ofzo?
Nóg niet als ik http://www.nabv.nl/ mag geloven is er kans dat de wapenwet aangepast wordt.
--Overigens stop ik nu over dit onderwerp want veel inhoud aan de topic voegt het niet toeJa.![]()
bb guns zijn wel legaal, zolang ze maar niet op een echt geweer lijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:19 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Zowiezo zijn bb guns trouwens niet legaal in nederland...
Nóg niet als ik http://www.nabv.nl/ mag geloven is er kans dat de wapenwet aangepast wordt.
--Overigens stop ik nu over dit onderwerp want veel inhoud aan de topic voegt het niet toe
En dat van NABV, dat staat er ook al een jaar of 3
Lees anders even volgens mij is 3 mei 2012 niet 3 jaar geleden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
bb guns zijn wel legaal, zolang ze maar niet op een echt geweer lijken
En dat van NABV, dat staat er ook al een jaar of 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:25 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Lees anders even volgens mij is 3 mei 2012 niet 3 jaar geleden.Ah ze updaten de site nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze zeggen al zo lang dat het legaal wordt, nog steeds niet gebeurd..
Maar laten we maar hiermee stoppen
idd.. Heb het voor je opgezocht op de site van de overheid:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah ze updaten de site nogMaar ze zeggen al zo lang dat het legaal wordt, nog steeds niet gebeurd..
Maar laten we maar hiermee stoppen
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)n-verboden/nepwapensquote:... "In Nederland zijn alle namaakvuurwapens verboden. Ook als ze groter of kleiner dan het echte wapen zijn of als ze een andere kleur hebben. "....Ja.![]()
We gokken het er maar eens op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verboden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:36 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
idd.. Heb het voor je opgezocht op de site van de overheid:
[..]
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)n-verboden/nepwapensquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:43 schreef Hydrogeny het volgende:
We gokken het er maar eens op...Ben benieuwd wat erin zit! Ik vind het net iets teveel geld om blind uit te geven. Die van $18 had ik nog wel willen doen, maar die is er niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:43 schreef Hydrogeny het volgende:
We gokken het er maar eens op...NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf het nog niet aan xD
Ja.![]()
Gekocht door:
Shiznuts
Neo2000
Fissure
Loll
Gekocht door:
Gekocht door:
Shiznuts
RobertNL - Verzonden 07-06quote:Lucky bag 50% korting - 3e keer
Gekocht door:
Aantal verkocht: 209x
Gekocht door:
Skippy_ballquote:Lucky bag 35% korting
Aantal verkocht: 60x
Gekocht door:
RobertNL
mickeyD
HydrogenyMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ben die andere 57x.quote:Aantal verkocht: 60x
Gekocht door:
RobertNL
mickeyD
HydrogenySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne... Zoekskills kweken bobbert.Zulke vragen zijn natuurlijk ook dubieus.
Dat is als vragen of adidas replica's met een logo met 4 i.p.v. drie strepen mogen.
'Dure' box is inderdaad verzonden.
Is dit de ideale oplossing om vanaf mn pc, video op een losse tv (zonder andere randapparatuur) af te spelen
Of zijn er betere of goedkopere opties...? (hoeft niet perse met hdmi, mag wel evt)
(ik zie door de bomen het bos niet meer met al die mediaplayers....)![]()
@bobber...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Zolderkamer op 08-06-2012 19:18:46 ]![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ben die andere 57x.Workin' on it boss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne... Zoekskills kweken bobbert.Zulke vragen zijn natuurlijk ook dubieus.
Dat is als vragen of adidas replica's met een logo met 4 i.p.v. drie strepen mogen.
'Dure' box is inderdaad verzonden.
Maar dat stukje dat kleinere/grotere versies van het wapen niet mogen maakt t in 1 keer duidelijk
Als iemand nog een goedkope Allwinner A10 Android Tv zoekt:
http://item.taobao.com/item.htm?id=15917991880
Ik heb m'n Mini X van DX besteld, echt het goedkoopste adres.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:09 schreef Zolderkamer het volgende:
Is dit de ideale oplossing om vanaf mn pc, video op een losse tv (zonder andere randapparatuur) af te spelen
Of zijn er betere of goedkopere opties...? (hoeft niet perse met hdmi, mag wel evt)
(ik zie door de bomen het bos niet meer met al die mediaplayers....)![]()
@bobber...Voor 32 dollar heb je een Mini 1080 (zie ook op Ebay). Die speelt veel meer formaten af en is een stuk kleiner. Of een Sumvision 2 of 2+, dan heb je ook wat betere firmware.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lijkt me echt een bagger kwaliteit ding.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Vergeet niet dat het om de interface gaatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:29 schreef W00fer het volgende:
[..]
Voor 32 dollar heb je een Mini 1080 (zie ook op Ebay). Die speelt veel meer formaten af en is een stuk kleiner. Of een Sumvision 2 of 2+, dan heb je ook wat betere firmware.
Dit lijkt me echt een bagger kwaliteit ding.Android is wel fun op die dingen. Daarnaast is er de mogelijkheid dat er later Unbutu, XBMC etc op de allwinner chip gaat draaien
Inmiddels is ook de eerste Cortex A9 dualcore Android TV stick gelanceerd, dit keer met PowerVR SGX530. Helaas geen composite out of externe wifi.
Ik ga er maar een topic over maken op Tweakers.
http://www.google-tv-box.(...)tv-dongle-dual-core/Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Goed idee. Werkt die shit op elke TV met HDMI?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:04 schreef W00fer het volgende:
Inmiddels is ook de eerste Cortex A9 dualcore Android TV stick gelanceerd, dit keer met PowerVR SGX530. Helaas geen composite out of externe wifi.
http://www.google-tv-box.(...)tv-dongle-dual-core/Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Sank u fol yol falst lesponce my vely nais fliends...![]()
![]()
Ik deed het jaren via een telefoon met tv-out (i900) maar die is niet meer..
Vind het wel aardig prijzig... hoef enkel naar een oude 55cm tv voor in een tuinhuisje, dus echt topkwaliteit hoeft het ook weer niet te zijn...
Fancy doosjes en android is heel leuk, maar ik wil enkel een film erop zetten en kijken, menu's zijn verder niet van belang als het maar werkt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Zolderkamer op 08-06-2012 22:02:09 ]![]()
Ik ben zeer benieuwd naar de lucky Bag
Verwachting is een hoop troep. Sowieso een led pig
Maar even serieus, wat nou als de inklaringsenvelop komt?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Idd hier ook erg benieuwd..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:27 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar de lucky Bag
Verwachting is een hoop troep. Sowieso een led pig
Maar even serieus, wat nou als de inklaringsenvelop komt?
Voor de douane zeg je toch gewoon tas...![]()
(of zak... en dan maar hopen dat de beamte zich niet aangesproken voelt...)
![]()
Hoogstwaarschijnlijk zal het niet echt in een tas zitten hoor![]()
Als dat het geval zou zijn zou je nog liegen ook
Ja.![]()
Psies (of ze denken dat er een Louis Vutton in zit), zou eerder 'usb toys/gadgets' neerzetten of iets.
Er was toch ook een keer een free gift in aardbeizak (geloof bij bic) of was dat de alleen zak zelf..![]()
Mompelt iets met een kat en zak....... En daarna iets met zak en as...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef bobbernaut het volgende:
Deze bijvoorbeeld : http://www.dealextreme.co(...)ght-flashlight-27324Niet bestellen, en het is hier ook niet toegestaan over te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zo kijk naar de grote, ivm de oplader en batterijen is ie erg klein.
En de afmetingen zijn
[..]
En een echte is 68 CM lang. Dus dan zie je toch meteen dat ie nep is?
Dus is dit legaal?
Het is en blijft een replica, alleen van een andere schaal (~:1)
Een bb-gun/airsoft gun dus.
Verder is dit écht rommel. Schiet 5 meter ver en na een dag kun je ervan uitgaan dat ie stuk is.What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
denk niet dat dat wapentje verboden is hoor.. heb zelf ook van die kleine sleutelhanger in de vorm van een wapen, dat ging ook prima. het is gewoon een ornament voor aan je sleutelbos. niets illegaals aanThere are only 151 Pokémon.![]()
Ja. Een sleutelhanger moet toch ook niet doorgaan voor een wapen, dat kan vrijwel alleen doorgaan als sleutelhanger.Je kunt het niet eens in je hand houden als een echte wapen en featured ook geen afschietmogelijkheden.
=> lijkt me geen sleutelhanger.
Maar als je al twijfelt of dat mag of niet, en dus er een kans is dat het niet mag, heb het er dan niet over. Lijkt me een genoeg duidelijke richtlijn.Als je zoiets wilt hebben, op eigen risico en research.
-edit- OFFT: Rusland is goed bezig.
Het is een replica. Dus valt het onder categorie 1 van de wet wapens en munitie. Verboden wapens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef shiznuts het volgende:
Ja. Een sleutelhanger moet toch ook niet doorgaan voor een wapen, dat kan vrijwel alleen doorgaan als sleutelhanger.Je kunt het niet eens in je hand houden als een echte wapen en featured ook geen afschietmogelijkheden.
[ afbeelding ] => lijkt me geen sleutelhanger.
Maar als je al twijfelt of dat mag of niet, en dus er een kans is dat het niet mag, heb het er dan niet over. Lijkt me een genoeg duidelijke richtlijn.Als je zoiets wilt hebben, op eigen risico en research.
-edit- OFFT: Rusland is goed bezig.
Binnenkort worden airsoft wapens trouwens wel legaal in Nederland.
Check www.nabv.nlWhat's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Heuh? De sleutelhanger een replica of dat ding op DX? Ik neem aan dat laatste, want ik heb een AK-47 getatoeëerd op m'n arm.Is dus ook een replica.
Overigens wil ik nog even op het volgende wijzen: dat iets aankomt zonder gedoe wil niet zeggen dat het dan maar mag natuurlijk.![]()
(En dus eigenlijk ook dat als het niet mag, het dan ook niet zou kunnen) En dat het in de toekomst misschien mag betekent ook niet dat het nu dan ook al mag.
Mja, waar hebben we het eigenlijk nu ook nog over?Hebben ze niet een 1000,- usd-box bij DX vandaag ofzo?
In meanwhile...quote:Lucky Bag -> $57.09 -> sent
Lucky Bag 1 -> $18.49 -> packagingThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hahhahaha wat zou dáár nou weer in moeten danquote:blaat.....
Mja, waar hebben we het eigenlijk nu ook nog over?Hebben ze niet een 1000,- usd-box bij DX vandaag ofzo?
Alle producten op DX!!! krijg je 2 containers voor de deur met chinese gadgets
Ja.![]()
Is wel een idee, voor $1000,- krijg je een retourticket Hong Kong incl 3 overnachtingen in een 5 sterren all-in hotel, een winkelwagen en 5 minuten het DealExtreme warehouse tot je beschikking.
Chinashoppers Heaven.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef shiznuts het volgende:
Is wel een idee, voor $1000,- krijg je een retourticket Hong Kong incl 3 overnachtingen in een 5 sterren all-in hotel, een winkelwagen en 5 minuten het DealExtreme warehouse tot je beschikking.
Ja.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:26 schreef W00fer het volgende:
Als iemand nog een goedkope Allwinner A10 Android Tv zoekt:
http://item.taobao.com/item.htm?id=15917991880
Ik heb m'n Mini X van DX besteld, echt het goedkoopste adres.Hier wacht ik al tijden op; hou het al een hele tijd in de gaten. Nu alleen nog XBMC erop en dan heb je iets wat een stuk beter daarvoor is dan de Raspberry Pi. Met de mogelijkheid dat een Allwinner board nog goedkoper geproduceerd/verkocht kan worden dan de Raspberry Pi. Maar goed, dan zijn we een jaar verder.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:04 schreef W00fer het volgende:
http://www.google-tv-box.(...)tv-dongle-dual-core/
Als je een topic op Tweakers aanmaakt; meldt het ff would you?
EDIT: en ergens deze week weer een setje ES800M dopjes besteld, nu bij McBub.
Kijken hoe lang die het volhouden...
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 09-06-2012 01:25:11 ]![]()
Heb jij soms bij de Spetsnaz gezetenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:18 schreef shiznuts het volgende:
want ik heb een AK-47 getatoeëerd op m'n arm.
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef shiznuts het volgende:
Is wel een idee, voor $1000,- krijg je een retourticket Hong Kong incl 3 overnachtingen in een 5 sterren all-in hotel, een winkelwagen en 5 minuten het DealExtreme warehouse tot je beschikking.![]()
Wat zouden jullie doen, met die 5 minuten.
In welke richting zou je gaan?
dan wil je wel eerst 10 minuten "verkenningstijd" hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef shiznuts het volgende:
Is wel een idee, voor $1000,- krijg je een retourticket Hong Kong incl 3 overnachtingen in een 5 sterren all-in hotel, een winkelwagen en 5 minuten het DealExtreme warehouse tot je beschikking.![]()
![]()
Hand uitsteken , winkelkar ervoor en pakken wat je pakken kan. 5 Min is wel veel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]![]()
In welke richting zou je gaan?![]()
Led pigsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]![]()
In welke richting zou je gaan?!
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dan wil je wel eerst 10 minuten "verkenningstijd" hebbenJa, maar zo werkt dat natuurlijk niet. Je mag ook van elk product in stock er maar eentje pakken.
quote:![]()
Ik geloof dat ik toch zeker weten naar de zaklampen, tablets etc loop.
Edit: Hierzo, het warehouse van DX
Leuk om te zien hoe ze op 2:40 de dozen achter in de auto flikkeren...
[ Bericht 14% gewijzigd door Skippy_ball op 09-06-2012 21:03:57 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
woah.. toch nog best wel veel handwerk allemaal. zal me niets verbazen als er heel wat sneuvelt omdat er zo veel op elkaar ligt of omdat het wat ruig gaat etc... Gelukkig bestel ik bijna altijd dingen die die niet zo breekbaar zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:57 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]![]()
Leuk om te zien hoe ze op 2:40 de dozen achter in de auto flikkeren...There are only 151 Pokémon.![]()
best bijzonder, bestel je die luckybag bij dealextreme, is die in de orders niet terug te vinden, ook niet bij DX.com, alleen een beetje obscuur bij deals.DX.com.
staat ook alleen nog maar "paid" bij...
maargoed zullen jullie ook wel hebben..
[ Bericht 9% gewijzigd door mickeyD op 10-06-2012 09:40:03 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
How to turn real people into robots part 1. Lijkt mij best een leuke, afwisselende baan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:57 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]![]()
Leuk om te zien hoe ze op 2:40 de dozen achter in de auto flikkeren...
En die dozen zullen vast vol zitten met individueel verpakte pakketjes, dus dat smijten zal wel niet zoveel breken schat ik in.Common sense is my super power. What's yours?
Ik zou wel de eigenaar willen zijn van DX![]()
Is er trouwens drukte bij de post? Al mijn pakjes , ( ook van DHL ) duren langer dan normaal tot ze aankomen.![]()
Neus en oorhaar trimmer voor 1 cent voor de geïnteresseerden. http://www.ahappydeal.com/product-25383.html en ja is free shipping, zorg wel dat je geen shipping insurance erbij neemt. Is trouwens een group deal dus geen idee hoelang de prijs zo blijft.![]()
Haha, die heb ikVoor een paar centen meer gekocht op Ebay.
Als ik te hard knijp wordt de onderkant gelanceerd en valt de batterij eruit
Op zich werkt hij wel. Stinkt wel een beetje![]()
![]()
Meteen gekochtquote:Op zondag 10 juni 2012 12:54 schreef fissure het volgende:
Neus en oorhaar trimmer voor 1 cent voor de geïnteresseerden. http://www.ahappydeal.com/product-25383.html en ja is free shipping, zorg wel dat je geen shipping insurance erbij neemt. Is trouwens een group deal dus geen idee hoelang de prijs zo blijft.Kan je niet laten schieten voor 1 cent nietwaar?
![]()
Ben jij dat?
Owh en kan iemand helpen met hoe ik geld van ABN naar paypal doe?Ben vergeten hoe het moest...
Gewoon rekeningnummer invoeren op PayPal en het word afgeschreven van je rekening als ik me niet vergis. Trouwens , ik heb zojuist een neus en oorhaar-trimmer gekocht... Wat moet ik daarmeequote:Op zondag 10 juni 2012 13:26 schreef bobbernaut het volgende:
Ben jij dat?
Owh en kan iemand helpen met hoe ik geld van ABN naar paypal doe?Ben vergeten hoe het moest...
[ Bericht 5% gewijzigd door davedavy op 10-06-2012 13:44:49 ]![]()
Je kan het altijd nog invlechtenquote:Op zondag 10 juni 2012 13:32 schreef davedavy het volgende:
[..]
Gewoon rekeningnummer invoeren op PayPal en het word afgeschreven van je rekening als ik me niet vergis. Trouwens , ik heb zojuist een neus en oorhaar-trimmer gekocht... Wat moet ik daarmee![]()
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Dan liever dit:quote:Op zondag 10 juni 2012 13:54 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog invlechten
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hah! Neushaartrimmer besteld met insurance.
Heb ze even gemaild, ik had niet op dit forum gekeken.
Lekkeur slim!![]()
Nee ik moet wel zelf overmaken via internet bankieren, maar ik weet niet wat waar moet, in welk veldquote:Op zondag 10 juni 2012 13:32 schreef davedavy het volgende:
[..]
Gewoon rekeningnummer invoeren op PayPal en het word afgeschreven van je rekening als ik me niet vergis.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
true truequote:Op zondag 10 juni 2012 14:31 schreef FreaZ het volgende:
Jij moet wel een enorme leuter in je broek hebben hangen 0.oDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Waar heb je die besteld?quote:
Dx's intimate shop, pandawill's of bij Pinkcoon?
Zelfde foutje als die set schoenen in maat 470quote:Op zondag 10 juni 2012 14:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld?
Dx's intimate shop, pandawill's of bij Pinkcoon?
Die neustrimmer past mooi bij mn nieuwe scheeruitrusting...![]()
Dus ook maar ff bestelt....![]()
Btw mijn centdeal varkentje van nooitkopen komt niet aan...![]()
Doen ze wel vaker.. hadden een horloge (Curren 8023) niet opgestuurd... mail ik erover.. zeggen ze doodleuk dat ze een foutje hebben gemaakt en hem wel bij een nieuwe bestelling vanaf 4 dollar kunnen versturen....
perfecte aftersales he..
Dus 2e horloge besteld en direct geclaimed... (en van die cent kunnen ze hun service mooi verbeteren..)
[ Bericht 4% gewijzigd door Zolderkamer op 10-06-2012 18:23:53 ]![]()
Voor 1 cent ook maar even zo'n ding gekochtGa deze keer wel claimen als hij niet aankomt anders dan bij de oordopjes
Gekocht door:
Shiznuts
Neo2000
Fissure
Loll
Gekocht door:
Gekocht door:
Shiznuts
RobertNL - Verzonden 07-06quote:Lucky bag 50% korting - 3e keer
Gekocht door:
Verkocht op: 07-06-12 t/m 09-06-12
Aantal verkocht: 286x
Gekocht door:
Skippy_ballLucky bag 2 - vierde keer is nu ook uitverkocht, nu hopen dat de 143 dollar versie ook bijna op is dan kan die eindelijk verzonden wordenquote:Lucky bag 35% korting
Verkocht op: 07-06-12 t/m 10-06-12
Aantal verkocht: 197x
Gekocht door:
RobertNL
mickeyD
Hydrogeny
De eerste Lucky bag (57 dollar) staat in de tracking, met wat geluk over een week of twee dus hier
[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 10-06-2012 18:39:08 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:32 schreef RobertNL het volgende:
Voor 1 cent ook maar even zo'n ding gekochtGa deze keer wel claimen als hij niet aankomt anders dan bij de oordopjes
Lucky bag 1:
[..]
Lucky bag 2:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lucky bag 3:
[..]
Lucky bag 2 - vierde keer is nu ook uitverkocht, nu hopen dat de 143 dollar versie ook bijna op is dan kan die eindelijk verzonden worden
De eerste Lucky bag (57 dollar) staat in de tracking, met wat geluk over een week of twee dus hier![]()
![]()
![]()
Haha besteld
Iemand91 dat topic op Tweakers over de Android Mini tv's staat hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1504903
Als je mede moderator wilt worden, graag.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik merk van mezelf dat ik uit gekocht benKan mij niets bedenken wat ik nog over wil laten komen
probeer een lucky bag!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ingecheckedquote:Op zondag 10 juni 2012 19:19 schreef W00fer het volgende:
Haha besteld
Iemand91 dat topic op Tweakers over de Android Mini tv's staat hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1504903
Als je mede moderator wilt worden, graag.Helaas is alleen die van 143 dollar er nog, wellicht iets te veel van het goedequote:(en skippy had al een bag)
Om een uurtje of 6 iets besteld op ebay, nu al verzonden!
Hehe leuk spul die android mini-pcs, maar heb momenteel mijn computer aangesloten op mijn tv (of andersom)Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Is deze site betrouwbaar? of zijn het neppe controllers? ben opzoek naar 1 en kwam deze site tegen.
http://chinadirectsale.nl(...)ollers-game-pad.html![]()
Mooi werk, website opzetten die vervolgens bij dezelfde zaken besteld als hier in dit topic besproken wordt en de boel dropshipped bij je huisadres met een bonusmarge.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:13 schreef Syd het volgende:
Is deze site betrouwbaar? of zijn het neppe controllers? ben opzoek naar 1 en kwam deze site tegen.
http://chinadirectsale.nl(...)ollers-game-pad.htmlEn nee, die controllers zijn niet echt voor dat geld. Ik snap ook echt niet hoe je erbij komt zo'n website hier te posten. Als je ooit iets in dit topic gelezen hebt, dan kan je alleen maar hard lachen om zo'n site en weet je wel beter. Tenzij dit verkapte spam is natuurlijk.
denk niet dat ie dropshipped
hij/zij heeft algemene voorwaarden staan waar nog net niet in beschreven wordt dat t aan de kleur van je onderbroek ligt of je garantie hebt..
maar nergens wordt gerept over douane kosten etc etc
dat risico zit er natuurlijk best regelmatig in dat een "klant" de rekening gepresenteerd krijgt dan.
ik denk dat ie t gewoon besteld en doorstuurd als t binnen is..
suf, maargoed, met genoeg marge haal je dr nog steeds winst uit.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
die algemene voorwaarden kloppen, zover ik zie, niet of echt maar net met de nederlandse wet..quote:Op maandag 11 juni 2012 02:02 schreef mickeyD het volgende:
denk niet dat ie dropshipped
hij/zij heeft algemene voorwaarden staan waar nog net niet in beschreven wordt dat t aan de kleur van je onderbroek ligt of je garantie hebt..
maar nergens wordt gerept over douane kosten etc etc
dat risico zit er natuurlijk best regelmatig in dat een "klant" de rekening gepresenteerd krijgt dan.
ik denk dat ie t gewoon besteld en doorstuurd als t binnen is..
suf, maargoed, met genoeg marge haal je dr nog steeds winst uit.
de AV heeft het over 6 maanden garantie.. en daarna mag je zelf voor alles opdraaien.. (ook op een andere site van die zaak)
maarja, niet mijn probleem, ik zou er nooit bestellen..
zijn er in china trouwens nog snes lookalike (qua indeling) controllers te koop voor de Wii?(dan kan ik oude classics met een snes controller spelen i.p.v. dat "gedrocht" van een classic controller
![]()
ik vraag gewoon of betrouwbaar is.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mooi werk, website opzetten die vervolgens bij dezelfde zaken besteld als hier in dit topic besproken wordt en de boel dropshipped bij je huisadres met een bonusmarge.En nee, die controllers zijn niet echt voor dat geld. Ik snap ook echt niet hoe je erbij komt zo'n website hier te posten. Als je ooit iets in dit topic gelezen hebt, dan kan je alleen maar hard lachen om zo'n site en weet je wel beter. Tenzij dit verkapte spam is natuurlijk.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 07:39:17 ]![]()
Bedankt, ik ga opzoek naar een orginele 2dehandsequote:Op maandag 11 juni 2012 02:16 schreef mschol het volgende:
[..]
die algemene voorwaarden kloppen, zover ik zie, niet of echt maar net met de nederlandse wet..
de AV heeft het over 6 maanden garantie.. en daarna mag je zelf voor alles opdraaien.. (ook op een andere site van die zaak)
maarja, niet mijn probleem, ik zou er nooit bestellen..
zijn er in china trouwens nog snes lookalike (qua indeling) controllers te koop voor de Wii?(dan kan ik oude classics met een snes controller spelen i.p.v. dat "gedrocht" van een classic controller
![]()
Zojuist een mailtje van Dealextreme offers:
[quote]Order dispatch notification from DX Offers
Thanks for ordering the product on our website. Your order has been dispatched.
The Tracking No. is: The Tracking No. is: RA4xxxx8CN,RAxxxxxx778CN, It will be valid in 3-4 days.The tracking link is http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0., It will be valid in 3-4 days. The tracking link is http://intmail.183.com.cn(...)tion.do?action=Enter.
Below are the details of your previous order:
Order number: 120xxxxx7GLxxx
SKU Product Name Qty Price Subtotal
XY002 Grab Bag 1 57.09 57.09
Total: USD 57.09[/quote]
Woei![]()
![]()
![]()
een tweede tracking code
, hopen dat ze dat bij de 143 dollar bag ook doen (opsplitsen)
Nvm, scheefzelfde tracking code
Dat is een beetje als in een Audi topic aankoopadvies vragen over een Alfa Romeo.quote:
Aangezien mensen hier zelf rechtstreeks uit China bestellen en daarover ervaringen uitwisselen, kunnen wij toch onmogelijk bedenken hoe een Nederlandse tussenhandelaar die ongeveer hetzelfde doet met winstoogmerk, zijn orders afhandelt?Common sense is my super power. What's yours?
Precies, als je in dit topic komt, maak je dan ook vertrouwt met de OP. Daar kom je nooit op zo'n site als die uit. Er staan talloze sites in de OP vernoemt... en dan heb je ook nog eens Ebay, Aliexpress en www.chinaprices.us . Maar nee, daar vooral niet kijken maar een of andere wazige, dure, in het Nederlands met een .nl-domein site aankomen, die dus voor jou ergens een bestelling plaatst en het daardoor allemaal omslachtig, onzekerder en duurder is dan wanneer je dus gewoon in de OP gekeken had en de China zelfbestellen-richtlijnen had gevolgd.Maar ok...
Verder... Als een 'merk'-product in China écht is, wat zelfs dan al sterk af te vragen is, maar toch ook mogelijk, dan zetten ze er maar wat graag 'genuine' bij. Als zij die claim maken, moeten ze dat ook waarmaken en anders geld terugeisen.Ah, ok, ik ben niet de enige daarmee.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:20 schreef RobertNL het volgende:
Zojuist een mailtje van Dealextreme offers:
[..]
Woei![]()
![]()
![]()
een tweede tracking code
, hopen dat ze dat bij de 143 dollar bag ook doen (opsplitsen)
Nvm, scheefzelfde tracking code
Hungry for more 1cent deals...!![]()
Anyone..?Waarom dan niet naar een nieuwe chinese?quote:Op maandag 11 juni 2012 07:31 schreef Syd het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga opzoek naar een orginele 2dehandse
Zit iig de kwijl van een ander niet aan..![]()
Denk dat er met een gebruikte altijd wel iets is.. waarom zou ie anders verkocht worden..?
[ Bericht 5% gewijzigd door Zolderkamer op 11-06-2012 12:03:10 ]![]()
Patience young grasshopper; www.chinaprices.usquote:Op maandag 11 juni 2012 07:31 schreef Syd het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga opzoek naar een orginele 2dehandseAim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Lucky Bag 3
Quantity: 1
status: packagingLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Jup, II hoop dat ze wel een paar dagen tussen deze bag en bag 1 houden ivm douane :-)quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
dat wordt idd knap spannend
jij kunt voor bag 3 nog de rekening sturen van bag 1 mochten ze dr om vragen ;-)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik vraag me echt af wat er in die bag zit...
Spycams/IP cams?
Computer spul?
RANDOM SHIT?? <---- dit swsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
reken maar dat ze onwijs veel negatieve ellende over zich heen halen als ze dit verkloten door rotzooi te versturen..
dus dat zal geen random shizzle zijn.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ge... wat? Je merkt al... ik ben er niet rouwig om.
De lucky bags zijn zo goed gevuld dat mensen die er geen gehaald hebben spijt hebben en volgende keer er maar al te graag eentje proberen te bemachtigen... wanneer er dan natuurlijk troep in zit.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Je doelt op het zwarte dingetje neem ik aan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Weet iemand waar je het best een USB Wi-Fi Connector voor een redelijke prijs kunt bestellen?
Iemand ervaring met die dingen van Chinese websites?![]()
![]()
Ik heb nog wel iets anders gevonden wat je ook wel leuk gaat vindenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:23 schreef monkeybrain het volgende:
Verkopen ze dit in China?
[ afbeelding ]![]()
http://www.miniinthebox.c(...)cj&litb_from=4567219Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Nee zoals reactie shiznuts komen jullie meteen met aannames denken denken en roepen (maarja dat is typisch FOK!quote:Op maandag 11 juni 2012 10:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat is een beetje als in een Audi topic aankoopadvies vragen over een Alfa Romeo.
Aangezien mensen hier zelf rechtstreeks uit China bestellen en daarover ervaringen uitwisselen, kunnen wij toch onmogelijk bedenken hoe een Nederlandse tussenhandelaar die ongeveer hetzelfde doet met winstoogmerk, zijn orders afhandelt?)
Als ej me vraagt waarom ik hiervoor kies, ik had snel controller nodig hij bleek ze op voorraad.Site ziet er goed uit en voorwaarden leken me ook in orde. Aangezien jullie hier verstand van hebben, vandaar de vraag. Kan zijn dat ze een BV hier op gericht hebben?
Leuk je aannames maar daarvoor kom ik niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:53 schreef shiznuts het volgende:
Precies, als je in dit topic komt, maak je dan ook vertrouwt met de OP. Daar kom je nooit op zo'n site als die uit. Er staan talloze sites in de OP vernoemt... en dan heb je ook nog eens Ebay, Aliexpress en www.chinaprices.us . Maar nee, daar vooral niet kijken maar een of andere wazige, dure, in het Nederlands met een .nl-domein site aankomen, die dus voor jou ergens een bestelling plaatst en het daardoor allemaal omslachtig, onzekerder en duurder is dan wanneer je dus gewoon in de OP gekeken had en de China zelfbestellen-richtlijnen had gevolgd.Maar ok...
Verder... Als een 'merk'-product in China écht is, wat zelfs dan al sterk af te vragen is, maar toch ook mogelijk, dan zetten ze er maar wat graag 'genuine' bij. Als zij die claim maken, moeten ze dat ook waarmaken en anders geld terugeisen.
[..]
Ah, ok, ik ben niet de enige daarmee.
Goed 2e alinea heb ik meer aan daar dank ik je voor.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 21:56:32 ]![]()
Lucky Bag 2 1 $57.09 packagingDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
hmm zijn niet heel veel goedkoper dan in nederland, en dan heb je van die mini connectors..quote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef WiggerWithAttitude het volgende:
Weet iemand waar je het best een USB Wi-Fi Connector voor een redelijke prijs kunt bestellen?
Iemand ervaring met die dingen van Chinese websites?
Die wss (spreek niet uit ervaring..) toch niet echt een degelijk bereik hebben (hoe kleiner namelijk, hoe slechter het signaal)
Voor 10 euro heb je al een stickie hier in een (web)shop in Nederland van een degelijk merk![]()
![]()
Je HOEFT hier natuurlijk niet te komen, op tweakers hebben ze ook een chinese webshops topic. Zal maar weer een aanname doen, je doet alsof je verheven bent boven de rest en enigzins onbeholpen in je manier van communiceren, dus daar zal je vast normaal uithangen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:50 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee zoals reactie shiznuts komen jullie meteen met aannames denken denken en roepen (maarja dat is typisch FOK!)
Overigens was onze reaktie geen aanname, je vraag wat, krijgt denk ik een antwoord wat je niet zo aanstaat of zo. Typisch dat je vervolgens reageert met "typisch fok." Nou, poging 2 dan, speciaal voor jou op een manier dat je het misschien wel begrijpt:
ik heb ze gemailed, en kreeg een antwoord in het nederlands terug. Heel vreemd, meeste webshops in China, waar dit topic over gaat, wordt gerund door chinezen die geen nederlands kunnen. Ik zou het voor geen meter vertrouwen. Tevens lijkt het een Nederlands bedrijf getuige het kvk nummer. Blijkt dus helemaal niet in China gevestigd te zijn. Zou ik dus al helemaal niet bestellen.Common sense is my super power. What's yours?
spraycan gun, moet te vinden zijn toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:23 schreef monkeybrain het volgende:
Verkopen ze dit in China?
[ afbeelding ]
$4,55 bij amazonLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
je weet dat dit voor een leek belachelijk klinkt?quote:ik heb ze gemailed, en kreeg een antwoord in het nederlands terug. Heel vreemd, meeste webshops in China, waar dit topic over gaat, wordt gerund door chinezen die geen nederlands kunnen. Ik zou het voor geen meter vertrouwen. Tevens lijkt het een Nederlands bedrijf getuige het kvk nummer. Blijkt dus helemaal niet in China gevestigd te zijn. Zou ik dus al helemaal niet bestellen.
alle zekerheden die mensen aantrekken gooi je hier overboord hahaha
nederlandse verkoper, kvk nummer, in nederland gevestigd en je krijgt uberhaupt antwoord
jij (en wij) hebben liever: chinees die je niet begrijpt, vaag paypal nummer, onvindbaar 5 hoog achter ergens in china, en als je al antwoord krijgt, dan is het altijd het zelfde zinnetje: hello my friend! please wait some more. goods will arrive soon!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Nee het is een aanname wat je doet, blijkbaar voel je je meteen aangevallen gezien je reactie. Ik vraag je dood normaal of betrouwbaar is en je komt met allemaal aannames van weet ik veel. Daarnaast maak je er een heel spektakel van terwijl je zelf begint over "waar dit topic over gaat".quote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je HOEFT hier natuurlijk niet te komen, op tweakers hebben ze ook een chinese webshops topic. Zal maar weer een aanname doen, je doet alsof je verheven bent boven de rest en enigzins onbeholpen in je manier van communiceren, dus daar zal je vast normaal uithangen.
Overigens was onze reaktie geen aanname, je vraag wat, krijgt denk ik een antwoord wat je niet zo aanstaat of zo. Typisch dat je vervolgens reageert met "typisch fok." Nou, poging 2 dan, speciaal voor jou op een manier dat je het misschien wel begrijpt:
ik heb ze gemailed, en kreeg een antwoord in het nederlands terug. Heel vreemd, meeste webshops in China, waar dit topic over gaat, wordt gerund door chinezen die geen nederlands kunnen. Ik zou het voor geen meter vertrouwen. Tevens lijkt het een Nederlands bedrijf getuige het kvk nummer. Blijkt dus helemaal niet in China gevestigd te zijn. Zou ik dus al helemaal niet bestellen.
Nogmaals bedankt voor je info ik weet voldoende en heb mij vanochtend al een 2dehandse gekocht.![]()
Haha, true story.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
je weet dat dit voor een leek belachelijk klinkt?
alle zekerheden die mensen aantrekken gooi je hier overboord hahaha
nederlandse verkoper, kvk nummer, in nederland gevestigd en je krijgt uberhaupt antwoord
jij (en wij) hebben liever: chinees die je niet begrijpt, vaag paypal nummer, onvindbaar 5 hoog achter ergens in china, en als je al antwoord krijgt, dan is het altijd het zelfde zinnetje: hello my friend! please wait some more. goods will arrive soon!![]()
@ Syd: daarmee lijkt me de kous af.Maare, éckte Chinese webshops voortaan hè.
![]()
Ja beetje verkeerd gelopen als het hoort, shit happens. Punt erachter en verder. En ik koop regelmatig bij dealextremequote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, true story.![]()
@ Syd: daarmee lijkt me de kous af.Maare, éckte Chinese webshops voortaan hè.
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2012 00:34:14 ]![]()
Haha. Geen punt bij KarweiDX.
Hmm, gaat tegenwoordig alles via Shanghai, m'n Elf II en Big lucky bag waren daar twee dagen geleden allebei? Ik vind het prima hoor als er van daaruit meer cargo richting Europa komt omdat Hong Kong kampt met verzenden...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:43 schreef shiznuts het volgende:
Haha. Geen punt bij KarweiDX.
Hmm, gaat tegenwoordig alles via Shanghai, m'n Elf II en Big lucky bag waren daar twee dagen geleden allebei? Ik vind het prima hoor als er van daaruit meer cargo richting Europa komt omdat Hong Kong kampt met verzenden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een gezeik hierboven ja, daarnaast hebben ze gewoon gelijk..
Vragen die niet gerelateerd zijn aan niet Chinese webshops/producten horen hier niet thuis![]()
Ontopic: @shiznuts; Hier gingen ze ook al via Shanghai, dus het zou best mogelijk zijn!![]()
Ja, Nederlandse shop is 7 euro + 7 euro verzendkosten = duurquote:Op maandag 11 juni 2012 23:32 schreef mickeyD het volgende:
[..]
spraycan gun, moet te vinden zijn toch?
$4,55 bij amazon![]()
Om nu de hele stad af te reizen, bij de bouwmarkt hebben ze het niet.
Ik ga geen 10/15 euro dokken![]()
Dat moet in China voor 3 euro in de envelop kunnen![]()
![]()
quote:[quote]Op dinsdag 12 juni 2012 08:07 schreef Downstar het volgende:
[..]Geef mij eens in OP aan waar ze gelijk hebben? Daarnaast is het gewoon een product wat gerelateerd is aan dit topic. Als je me dit kunt aanwijzen in de OP dat ik verkeerd zit zal ik mijn excuses maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een gezeik hierboven ja, daarnaast hebben ze gewoon gelijk..
Vragen die niet gerelateerd zijn aan niet Chinese webshops/producten horen hier niet thuis![]()
Dit lees ik uit het mooie OP:
- Geen handeltjes.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.[/quote]
Toch maar OP aanpassen dan ? Want de dikgedrukte kwam meteen als antwoord op mijn doodnormale vraag.
Ja voor mij was punt al gemaakt maar als je nog zo;n reactie wilt geven dan laat ik het zeker niet gaan.![]()
Ende de cheapy lucky bag is ook onderweg. En m'n WLToys V911 Heli.
Nu alleen nog die WLToys Ladybird quadcopter die binnenkort komt.(RCGroups topic)
Mja, als ik in het Idols-topic ga vragen of die ene uit X-factor er al uit ligt, dan ben ik ook verkeerd, dus dan is de vraag gewoon ongepast daar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:41 schreef Syd het volgende:
[..]
Geef mij eens in OP aan waar ze gelijk hebben? Daarnaast is het gewoon een product wat gerelateerd is aan dit topic. Als je me dit kunt aanwijzen in de OP dat ik verkeerd zit zal ik mijn excuses maken.
Dit lees ik uit het mooie OP:
- Geen handeltjes.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Toch maar OP aanpassen dan ? Want de dikgedrukte kwam meteen als antwoord op mijn doodnormale vraag.
Ja voor mij was punt al gemaakt maar als je nog zo;n reactie wilt geven dan laat ik het zeker niet gaan.Maar goed.
Waar hebben we het eigenlijk over.
Die vergelijking kan ik begrijpen maar zie geen overeenkomst met mijn vraag, ik plaatst een site en zie overeenkomsten met een chinese webshop, ik kon hiervoor een eigen topic openen maarja dan word ik geheid verwezen naar hier.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:42 schreef shiznuts het volgende:
Ende de cheapy lucky bag is ook onderweg. En m'n WLToys V911 Heli.
Nu alleen nog die WLToys Ladybird quadcopter die binnenkort komt.(RCGroups topic)
[..]
Mja, als ik in het Idols-topic ga vragen of die ene uit X-factor er al uit ligt, dan ben ik ook verkeerd, dus dan is de vraag gewoon ongepast daar.Maar goed.
Waar hebben we het eigenlijk over.
Enige vraag is of het betrouwbaar is en stel ik hier omdat jullie hier aardig in weg zijn, meteen voel neo zich aangevallen? (waarom mag god weten) en verwijt mij half dat ik de website gemaakt heb en denkt gelijk aan spam.
Nee je kunt ook gewoon antwoorden, "Syd dit hoort hier niet thuis aangezien het geen chinese webshop is hier kunnen we je niet bij helpen." Dan was het voor mij snel klaar.
Dit hele euvel hebben jullie zelf op gang gebracht. En nog even nadruk op:
Eén hele grote punt want zo kunnen we doorgaan, ik zal niet meer reageren heb mijn zegje gedaan
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2012 12:55:21 ]![]()
Ga nu maar huilen in een hoekje dan...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:51 schreef Syd het volgende:
[..]
Die vergelijking kan ik begrijpen maar zie geen overeenkomst met mijn vraag, ik plaatst een site en zie overeenkomsten met een chinese webshop, ik kon hiervoor een eigen topic openen maarja dan word ik geheid verwezen naar hier.
Enige vraag is of het betrouwbaar is en stel ik hier omdat jullie hier aardig in weg zijn, meteen voel neo zich aangevallen? (waarom mag god weten) en verwijt mij half dat ik de website gemaakt heb en denkt gelijk aan spam.
Nee je kunt ook gewoon antwoorden, "Syd dit hoort hier niet thuis aangezien het geen chinese webshop is hier kunnen we je niet bij helpen." Dan was het voor mij snel klaar.
Dit hele euvel hebben jullie zelf op gang gebracht. En nog even nadruk op:
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.![]()
![]()
![]()
Nog een regel uit het topic:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ga nu maar huilen in een hoekje dan...![]()
- Niet bitchen naar elkaar![]()
Amen.... en door..!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:56 schreef Syd het volgende:
[..]
Nog een regel uit het topic:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:56 schreef Syd het volgende:
[..]
Nog een regel uit het topic:
![]()
![]()
Mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden, die reageren dan dus toch ook niet?
Zo goed zijn we nou, dat we er juist wel op antwoorden.
Mogelijk dat mensen niet geheel blij zijn met wat ze dan krijgen... da's een tweede.Wat loop je nouquote:-smileys te posten joh.
Om maar een keer ontopic te reagerenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:53 schreef Zolderkamer het volgende:
Waarom dan niet naar een nieuwe chinese?
Zit iig de kwijl van een ander niet aan..![]()
Denk dat er met een gebruikte altijd wel iets is.. waarom zou ie anders verkocht worden..?heb gister avond 1tje besteld ben benieuwd
15euro is het wel waard te proberen. Bedankt zolderkamer
Niet die uit de link maar deze:
http://www.priceangels.co(...)-Black--s716595.html
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2012 13:11:51 ]![]()
Met dank aan shiz en neo.. (en de rest) want ik ben ook maar een newbie en heb t allemaal afgekeken van hun... dus geef ze maar een tongzoen kusje...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:10 schreef Syd het volgende:
[..]
Om maar een keer ontopic te reagerenheb gister avond 1tje besteld ben benieuwd
15euro is het wel waard te proberen. Bedankt zolderkamer
Niet die uit de link maar deze:
http://www.priceangels.co(...)-Black--s716595.html![]()
Ik probeer een telefoon uit te zoeken maar er zijn er zoveel.... en ik weet ook niet echt precies wat ik wil...iig geen airphone... ik sms nogal veel...(
ja ik weet t...) en wil geen internet...
Niemand suggesties zeker..
[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 12-06-2012 13:24:08 ]![]()
Oeh, een Tron-versie controller:
@ Zk: Een Chinese phone? Ja, een Meizu MX.Maar ik zou eigenlijk geen high-end phone kopen daar, die heb je hier ook best redelijk geprijsd. Maar goed, daar verschillen meningen over, zijn genoeg reviews/video's te vinden (at ColonelZAP bijv) van mensen die er dus wel een gehaald hebben en er blij mee zijn.
De lower-end phones wil je echter al helemaal niet lijkt me.Die dingen hebben een resolutie en bouw van niks en werken op een of ander vaag Java OS. Tenzij je dual-sim wilt hebben, zou ik er niet echt naar kijken.
[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 12-06-2012 13:33:59 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
geen internet?
neem een nokia 6600
beste telefoon ooit gemaakt, DE eerste smartfoon ooit, en de opvolger van de 3330
gaat jaren mee, zijn hoesjes/kapjes voor te koop, werkt perfectLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Is dat zoeentje waar je nog Snake op spelen kan?
@syd: die website hoort hier niet thuis, aangezien het geen chinese webshop is.
hier kunnen we je niet bij helpen helaas.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
correct!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef shiznuts het volgende:
Is dat zoeentje waar je nog Snake op spelen kan?
Heb nu een nokia 2710 navi die wil ook niet stuk, maar ik heb nogal dikke vingers... en druk altijd 4 knoppen tegelijk in..
Ik moet en zal een chinese tel... wifi en gps is wel handig trouwens...
Zat zelf te kijken naar zoiets maar een qwerty ding is ook wel wat.......
Oooh die meizu....!![]()
Helaas beetje boven budget..![]()
Hellup ik verdrink!!![]()
![]()
Ik heb zelf een HTC Desire Z.(Z-shape hinged keyboard). (Plaatje geïnspireerd door Nokia/Maddox)
Hoe vaak dat ding al niet op de grond gepletterd is. Meer dan anderhalf jaar geweld en dan is het een telefoon met klaptoetsenbord, hè! Respect. Bedient me nog altijd goed dat ding.
China laat zich trouwens maar wat graag door designs 'inspireren', dus daar vind je wel wat. Ik had trouwens m'n post aangepast om ColonelZAP's video's nog even aandacht te schenken, die reviewt wel het een en ander m.b.t. phones: http://www.youtube.com/user/SchlumpfiHB/videos .The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
tsja, ziet er best kek uit, misschien is t wat..
met al die android versies is dr best wat goeds te krijgen waar je via wifi gewoon mee kunt internetten hoor
vergeleken met wat er normaal aan telefoon bagger uit china komt, is de meizu wel een beetje de apple van china... ook qua prijs!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ja, de crème-de-la-crème wel een beetje van China. In Azië lopen ze vaak met een iPhone of Meizu rond qua smartphones, verder veel lui die met een fysiektoetsenbordphone rondlopen. Ik denk dat ze zich vooral laten inspireren door de grote merken qua designs en features als quadband en dualsim erin zetten om ze richting het buitenland te kunnen verkopen.
Maar de Meizu M9 (Samsung Galaxy S-achtig) is ook geen slechte phone nog, misschien dat die in de uitverkoop is?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
de dualcore meizu MX is in de uitverkoop, want de quadcore komt in juni..
de dualcore is nu "nog" maar $380 dacht ik te lezen
The MX Quad-core will be sold at ¥2,999 ($475) and ¥3,999 ($633) in respective 32GB and 64GB capacities, and starting today the original 16GB dual-core MX has had its price reduced to $2,399 ($380).Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Volgens mij moeten er inmiddels al wel wat betere phones uit China zijn. Ik bedoel, kan toch inmiddels haast niet anders? Die Java namaak meuk hebben we inmiddels wel gezien, en ik denk de meeste klanten ook, daar trapt op een gegeven moment niemand meer in lijkt me.![]()
Zeker met de opkomst van Android moet het die Chinezen toch wel lukken om iets moois en betaalbaarder te lanceren zou je verwachten? Denk alleen dat niemand het nog aandurft om ter test iets te bestellen. Of in ieder geval, de reviews weten de sites niet echt te bereiken en als ze dat wel doen is het vaak twijfelachtig of het wel echt door een tevreden klant geschreven is.
je hebt de meizu mx al bekeken?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Weet iemand toevallig hoe het zit met invoerkosten voor iets van 110 dollar via FedEX. Ik wil misschien de Brainwavz B2 bestellen bij MP4Nation![]()
Klein of groot pakketje? Groot pakken ze er vaker uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:27 schreef Eastertide het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het zit met invoerkosten voor iets van 110 dollar via FedEX. Ik wil misschien de Brainwavz B2 bestellen bij MP4NationOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
$110 inclusief verzendkosten?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:27 schreef Eastertide het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het zit met invoerkosten voor iets van 110 dollar via FedEX. Ik wil misschien de Brainwavz B2 bestellen bij MP4Nation
Dan komen daar als het goed is zo'n ¤26.74 extra kosten bij ($20.90 BTW, ¤10 FedEX kosten)![]()
Nou het zijn oordopjes dus ik ga niet van een zeer groot pakket uit, maar ook niet echt klein (zie link: http://www.head-fi.org/t/574125/review-brainwavz-b2)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Klein of groot pakketje? Groot pakken ze er vaker uit.![]()
Ah dat is een bedrag waar ik mee kan levenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
$110 inclusief verzendkosten?
Dan komen daar als het goed is zo'n ¤26.74 extra kosten bij ($20.90 BTW, ¤10 FedEX kosten)Dit moet ik dus 100 procent zeker betalen of is er nog een mogeljikheid dat het er doorheen glipt... (blijf toch Nederlander he
)
![]()
je kan ook 15 euro invullen onder het mom van ik dacht dat het een ander pakketje wasBAM dit is 3KB![]()
Ik heb ze. Kwamen als $25,- zonder naheffing (niet FedEx though).
Jupz. Ik ken Meizu eigenlijk al een tijdje, hebben volgens mij ook nog mp3 spelers gemaakt als ik mij niet vergis dan. Maken meestal 'klonen' of iig telefoons gebaseerd op goed lopende modellen. Zo hebben ze ook ooit een keer een 'Iphone killer' gelanceerd die er vreemd genoeg exact uit zag als de.. Iphone. Deed het volgens de reviews prima, draaide geloof ik een oudere release Android, maar wel betere/snellere hardwars als de concurrentie destijds. Windows CE zelfs, de Meizu M8. Alleen.. De prijs is niet echt een China prijs. Heb er destijds nog aan zitten denken een Meizu aan te schaffen via import, tot ik zag wat het ding moest gaan kosten. Heb je in NL ook gewoon een HTC o.i.d voor met Android. Misschien geen topmodel qua hardware e.d., maar wel garantie.quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door neo2000 op 12-06-2012 17:04:10 ]Common sense is my super power. What's yours?
precies, geen china prijzen!
en idd geen garantie voor zoveel geld..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik heb een Meizu MP3-speler. Destijds werden die via Dane-Elec geleverd geloof ik, in Nederland zonder FM-radio vanwege eisen die gesteld werden met betrekking tot FM-ontvangers, maar met andere firmware had je er ineens ook een FM-radio op... Het ding loopt alleen om de haverklap compleet vast, resetten kan dan niet meer
Don't let my username fool you...![]()
Had de M4 laten versturen met Fedex, ze zetten er 10 dollar op en ** GEEN WAARDE ** nog geen factuur gezien er is 1 maand geleden dus geen bij komende kosten!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:27 schreef Eastertide het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het zit met invoerkosten voor iets van 110 dollar via FedEX. Ik wil misschien de Brainwavz B2 bestellen bij MP4Nation![]()
Voor zo'n 6 armige heli?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Das toch geen heli jonge...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: